Informații dosare ce cuprind 1022/1285/2021
(date furnizate de portalul instanțelor de judecată)
1. Numărul dosarului:
1022/1285/2021
Data înregistrării:
14 decembrie 2021, ora 10:33:00
Data ultimei modificări:
31 martie 2025, ora 12:33:21
Instanță:
Tribunalul Comercial Cluj
Secție:
Comercial
Materie:
Faliment
Obiect:
cererea debitorului (art.66 alin.10 din Legea nr.85/2014)
Stadiu procesual:
Fond
Părți:
GOOD FOOD SERVICES SRL - Debitor
PHOENIX OMEGA IPURL - Lichidator
NOJA COSMINA DELIA - Creditor
PETREAN SONIA RALUCA - Creditor
ILIE? VASILE FLORIN - Creditor
MORAR DAN BOGDAN - Creditor
SANA AUREL - Creditor
SERES RUDOLF GYORGY - Creditor
FARCAS BIANCA ANAMARIA - Creditor
SZEKELY FERENCZ - Creditor
CIOLOCA AURORA - Creditor
ANTAL VASILE MARIN - Creditor
BREZOVCZKI ZOLTAN - Creditor
FAZAKAS MARIANA - Creditor
POP ELENA NICOLETA - Creditor
MURESAN GEORGE - Creditor
HATFALUDI CSABA - Creditor
MARIAN ADRIAN CRISTIAN - Creditor
MURE?AN ADRIAN CRISTIAN - Creditor
MURE?AN ALEXANDRA MADALINA - Creditor
POP SIMONA MARIA - Creditor
POP ALEXANDRA MARIA - Creditor
BENE OCTAVIA MARIA - Creditor
GRECU FLAVIA IOANA - Creditor
DGRFP CLUJ - Creditor
MUN. ZALAU - Creditor
MUN. CLUJ-NAPOCA - Creditor
DELACO DISTRIBUTION SA - Creditor
MANAGER SRL - Creditor
NEVES SRL - Creditor
ONCOS TRANSILVANIA SRL - Creditor
PAPYRUS ROMANIA SRL - Creditor
SAFEWAY INTERNATIONAL IMPEX SRL - Creditor
PETREAN DORU AURELIAN - Creditor
UNIVERSAL CO SA - Creditor
BRATNER ENVIRONMENT SRL - Creditor
CRISTAL GRUP SRL - Creditor
ANDROMI COM SRL - Creditor
Ședințe:
12 septembrie 2025, ora 11:00
Complet: F19
Tip soluție:
Soluția pe scurt:
14 martie 2025, ora 11:00
Complet: F19
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Termen acordat pentru data de 12.09.2025.
Dispune continuarea procedurii falimentului debitoarei pentru publicarea în BPI a tabelului definitiv consolidat şi lichidarea averii debitoarei.
6 decembrie 2024, ora 11:00
Complet: F19
Tip soluție: Admite cererea
Soluția pe scurt: Admite cererea creditoarei DIRECŢIA GENERALĂ REGIONALĂ a FINANŢELOR PUBLICE CLUJ-NAPOCA, prin Administra?ia Jude?eană a Finanţelor Publice Cluj, ?i cererea administratorului judiciar PHOENIX OMEGA IPURL ?i dispune intrarea în procedura generală a falimentului a debitoarei GOOD FOOD SERVICES S.R.L.
Desemnează în calitate de lichidator judiciar provizoriu pe PHOENIX OMEGA IPURL, care va îndeplini atribuţiile prevăzute de art. 64 din Legea nr. 85/2014.
Stabileşte în favoarea lichidatorului judiciar provizoriu un onorariu provizoriu lunar de 2.000 lei + eventual TVA, plafonat la suma de 10.000 lei + eventual TVA în ipoteza prevăzută art. 121 alin. 1 lit. a) din Statutul privind organizarea şi exercitarea profesiei de practician în insolvenţă.
Dispune dizolvarea societă?ii debitoare şi ridicarea dreptului de administrare al debitorului.
Fixează termenul maxim de predare a gestiunii averii de la debitoare către lichidator, împreună cu lista actelor şi opera?iunilor efectuate după deschiderea procedurii pentru data de 20 decembrie 2024.
Stabileşte în sarcina administratorului special al debitoarei îndeplinirea obliga?iilor prevăzute de art. 145 alin. 2 lit. e) din Legea nr. 85/2014.
Stabileşte termenul limită pentru înregistrarea cererilor de admitere a creanţelor asupra averii debitoarei în vederea întocmirii tabelului suplimentar, la data de 20 ianuarie 2025, termen de verificare, întocmire, afi?are şi comunicare a tabelului suplimentar al creanţelor pentru data de 19 februarie 2025, termenul pentru înregistrarea eventualelor contestaţii împotriva tabelului suplimentar care va fi de 7 zile de la data publicării în BPI a tabelului suplimentar, precum şi termenul de solu?ionare a eventualelor contestaţii şi de întocmire a tabelului definitiv consolidat pentru data de 14 martie 2025.
Dispune notificarea de către lichidatorul judiciar provizoriu a intrării în faliment a creditorilor notifica?i, debitoarei şi Oficiului Registrului Comerţului de pe lângă Tribunalul Cluj pentru efectuarea menţiunii.
Dispune sigilarea bunurilor din averea debitoarei şi îndeplinirea celorlalte opera?iuni de lichidare.
Dispune în sarcina lichidatorului judiciar provizoriu obligaţia de a întocmi şi publica în BPI rapoarte lunare privind modul de îndeplinire a atribu?iilor sale, cu justificarea tuturor cheltuielilor.
Fixează termen pentru examinarea stadiului procedurii insolvenţei debitoarei la data de 14 martie 2025, ora 11.00, sala 249.
Executorie.
Cu drept de apel în termen de 7 zile de la comunicare, apel care va fi depus la Tribunalul Specializat Cluj.
Pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei, astăzi, 6 decembrie 2024.
27 septembrie 2024, ora 11:00
Complet: F19
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Pentru implementarea planului de reorganizare.
21 iunie 2024, ora 11:00
Complet: F19
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În vederea implementării planului de reorganizare.
8 martie 2024, ora 11:00
Complet: F19
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În vederea implementării planului de reorganizare.
8 decembrie 2023, ora 11:00
Complet: F19
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În vederea implementării planului de reorganizare
27 octombrie 2023, ora 11:00
Complet: F19
Tip soluție: Respinge cererea
Soluția pe scurt: Respinge cererea de intrare în faliment a debitoarei GOOD FOOD SERVICES S.R.L., formulată de creditoarea DIRECŢIA GENERALĂ REGIONALĂ a FINANŢELOR PUBLICE CLUJ-NAPOCA.
Acordă un nou termen pentru examinarea stadiului procedurii pentru data de 8 decembrie 2023, ora 11, sala 249, în vederea implementării planului de reorganizare.
Cu drept de apel în termen de 7 zile de la comunicare, apel care va fi depus la Tribunalul Specializat Cluj.
Pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei, astăzi, 27 octombrie 2023.
29 septembrie 2023, ora 11:00
Complet: F19
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În vederea soluţionării cererii de intrare în faliment, înregistrată de creditoarea DGRFP la 28.09.2023
9 iunie 2023, ora 11:00
Complet: F19
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Pentru implementarea planului de reorganizare
10 martie 2023, ora 11:00
Complet: F19
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În vederea implementării planului de reorganizare
13 ianuarie 2023, ora 11:00
Complet: F19
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În vederea implementării planului de reorganizare
21 octombrie 2022, ora 11:00
Complet: F19
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În vederea implementării planului de reorganizare.
29 iunie 2022, ora 11:00
Complet: F19
Tip soluție: Admite cererea
Soluția pe scurt: Admite cererea formulată de administratorul judiciar PHOENIX OMEGA IPURL şi, în consecinţă:
Confirmă planul de reorganizare al debitoarei GOOD FOOD SERVICES S.R.L., propus de administratorul special al debitoarei, votat în sensul acceptării de către adunarea creditorilor din data de 14.06.2022.
Descarcă debitoarea GOOD FOOD SERVICES S.R.L. de diferen?a dintre valoarea obliga?iilor pe care le avea înaintea confirmării planului şi cele prevăzute în plan. În cazul intrării în faliment se va reveni la situaţia stabilită prin tabelul definitiv al tuturor creanţelor împotriva debitorului, scăzându-se sumele achitate în timpul planului de reorganizare.
Dispune continuarea activităţii debitoarei sub conducerea administratorului special şi sub supravegherea administratorului judiciar.
Stabileşte în sarcina administratorului special obligaţia de a prezenta trimestrial rapoarte adunării creditorilor asupra situa?iei financiare a averii debitoarei şi de a le înregistra la grefa Tribunalului Specializat Cluj, ulterior aprobării lor de către adunarea creditorilor şi în sarcina administratorului judiciar obligaţia de a prezenta situaţia cheltuielilor efectuate pentru bunul mers al activităţii, în vederea recuperării acestora, pentru avizare de către adunarea/comitetul creditorilor, conform art. 140 alin. 6 şi art. 144 din Legea nr. 85/2014.
Termen pentru continuarea procedurii: 21 octombrie 2022, ora 11.00, sala 249.
Executorie.
Cu drept de apel în termen de 7 zile de la comunicare, apel care se va depune la Tribunalul Specializat Cluj.
Pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei, astăzi, 29 iunie 2022.
24 iunie 2022, ora 11:00
Complet: F19
Tip soluție: Amână pronunţarea
Soluția pe scurt: Amână pronuntarea hotărârii pentru data de 29 iunie 2022, când solutia va fi pusă la dispozitia părtilor prin mijlocirea grefei instantei.
29 aprilie 2022, ora 11:00
Complet: F19
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În vederea expirării termenului prevăzut de art. 132 din Legea nr. 85/2014 pentru depunerea planului de reorganizare ?i, respectiv, pentru confirmarea planului, dacă va fi cazul.
11 martie 2022, ora 11:00
Complet: F19
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În vederea soluţionării contestaţiei şi definitivării tabelului de creanţe.
21 ianuarie 2022, ora 11:00
Complet: F19
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Ia act de desemnarea, în calitate de administrator special, a d-nei B. O. M. prin hotărârea adunării generale a asocia?ilor din data de 11.01.2022, publicată în BPI nr. 602/12.01.2022.
Dispune continuarea perioadei de observaţie în ceea ce o prive?te pe debitoarea GOOD FOOD SERVICES S.R.L.
Constată stabilit următorul termen de judecată prin hotărârea de deschidere a procedurii, pentru data de 11 martie 2022, ora 11.00, sala 249.
Pronunţată în şedinţă publică, astăzi, 21 ianuarie 2022.
17 decembrie 2021, ora 11:00
Complet: F19
Tip soluție: Admite cererea
Soluția pe scurt: Admite cererea debitoarei GOOD FOOD SERVICES S.R.L. şi, în consecinţă:
Dispune deschiderea procedurii generale a insolven?ei cu privire la debitoarea GOOD FOOD SERVICES S.R.L.
Desemnează în calitate de administrator judiciar provizoriu pe PHOENIX OMEGA IPURL, care va îndeplini atribuţiile prevăzute de art. 58 din Legea nr. 85/2014, instrumentând prezenta procedură de insolvenţă până la eventuala sa confirmare sau schimbare, în condiţiile Legii nr. 85/2014.
Stabileşte în favoarea administratorului judiciar provizoriu un onorariu provizoriu lunar de 1.000 lei + eventual TVA, plafonat la suma de 5.000 lei + eventual TVA în ipoteza prevăzută de art. 117 alin. 1 lit. a din Statutul privind organizarea şi exercitarea profesiei de practician în insolvenţă.
Stabileşte în sarcina administratorului judiciar provizoriu obligaţia de a depune la dosar în termen de 40 de zile de la deschiderea procedurii un raport amănunţit asupra cauzelor şi împrejurărilor care au dus la apariţia stării de insolvenţă, cu men?ionarea eventualelor indicii sau elemente preliminare privind persoanele cărora le-ar fi imputabilă şi cu privire la existenţa premiselor angajării răspunderii acestora, în condiţiile prevederilor art. 169-173 din Legea nr. 85/2014, precum şi asupra posibilităţii reale de reorganizare a activităţii debitorului ori a motivelor care nu permit reorganizarea, conform art. 58 lit. b) din Legea nr. 85/2014.
Dispune comunicarea prezentei instanţelor judecătoreşti în a căror jurisdic?ie se află sediul debitoarei, tuturor băncilor unde debitoarea are deschise conturi, aceasta din urmă obligaţie fiind în sarcina administratorului judiciar provizoriu.
Stabileşte în sarcina debitoarei obligaţia de a pune la dispozi?ia administratorului judiciar provizoriu toate informa?iile şi documentele apreciate ca necesare cu privire la activitatea şi averea sa, precum şi lista cuprinzând plă?ile efectuate în ultimele 6 luni anterioare deschiderii procedurii şi transferurile patrimoniale făcute în cei 2 ani anteriori deschiderii procedurii.
Dă dispozi?ie tuturor băncilor la care debitoarea are disponibil în conturi să nu dispună de acestea fără ordinul judecătorului sindic sau al administratorului judiciar provizoriu sub sanc?iunea prevăzută de art. 86 alin. 2 din Legea nr. 85/2014, obligaţia de notificare revenind administratorului judiciar provizoriu.
Dispune în sarcina administratorului judiciar provizoriu obligaţia de a efectua inventarierea bunurilor debitoarei, în termen de 60 de zile de la deschiderea procedurii, conform art. 101 din Legea nr. 85/2014.
Dispune în sarcina administratorului judiciar provizoriu obligaţia de a efectua notificările prevăzute de art. 99-100 din Legea nr. 85/2014.
Fixează termenul limită pentru înregistrarea cererilor de admitere a crean?elor asupra averii debitoarei la data de 21 ianuarie 2022, termenul de verificare a crean?elor, de întocmire şi publicare în BPI a tabelului preliminar de creanţe la data de 10 februarie 2022, termenul pentru depunerea contesta?iilor faţă de tabelul de creanţe, cu privire la creanţele şi drepturile trecute, sau, după caz, netrecute de lichidatorul judiciar în tabelul preliminar de creanţe, de 7 zile de la publicarea tabelului preliminar de creanţe în BPI şi termenul pentru soluţionarea eventualelor contestaţii şi pentru definitivarea tabelului de creanţe la 11 martie 2022.
Dispune desfăşurarea primei şedinţe a adunării creditorilor la sediul administratorului judiciar provizoriu, în data de 15 februarie 2022, ora 11.00.
Dispune în sarcina administratorului judiciar provizoriu obligaţia de a depune lunar un raport cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitoarei, onorariul încasat, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii, un extras al acestuia urmând a fi publicat de către lichidatorul judiciar provizoriu în BPI.
Dispune în sarcina administratorului judiciar provizoriu obligaţia de a examina situaţia economică a debitorului şi a documentelor depuse potrivit prevederilor art. 67 sau 74 din Legea nr. 85/2014, după caz, şi de a întocmi un raport prin care să propună fie intrarea în procedura simplificată, fie continuarea perioadei de observa?ie în cadrul procedurii generale, pe care îl va depune în termen de maximum 20 de zile de la data desemnării sale, cu obligaţia de a notifica propunerea de intrare în faliment prin procedura simplificată creditorilor care au depus cerere introductivă şi debitorului, prin administratorul special, depunând la instan?ă, odată cu cererea, dovada îndeplinirii procedurii de notificare.
Fixează termen pentru dezbaterea acestui raport, precum ?i pentru solu?ionarea eventualelor opozi?ii pentru data de 21 ianuarie 2022, sala 249, ora 11:00.
Cu drept de opozi?ie pentru creditori în termen de 10 zile de la primirea notificării de deschidere a procedurii. Opozi?iile se vor depune la Tribunalul Specializat Cluj.
Executorie.
Cu drept de apel în termen de 7 zile de la comunicare, apel care se va depune la Tribunalul Specializat Cluj.
Pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor de către grefa instanţei, astăzi, 17 decembrie 2021.
Pagina principală