Informații dosare ce cuprind 103/1259/2020

(date furnizate de portalul instanțelor de judecată)

1. Numărul dosarului: 103/1259/2020
Data înregistrării: 19 martie 2020, ora 13:09:00
Data ultimei modificări: 4 iulie 2025, ora 14:36:00
Instanță: Tribunalul Comercial Argeș
Secție: ,,,
Materie: Faliment
Obiect: procedura insolvenţei – societăţi cu răspundere limitată
Stadiu procesual: Fond

Părți:
BLACK SEA SUPPLIERS SRL - Creditor
MATRIX CUSTOMER SERVICES SRL - Debitor
CREANŢE SALARIALE - Creditor
DIRECŢIA GENERALĂ REGIONALĂ A FINANŢELOR PUBLICE PLOIEŞTI-ADMINISTRAŢIA JUDEŢEANĂ A FINANŢELOR PUBLICE ARGEŞ - Creditor
ROMSTAL IMPEX SRL - Creditor
CEC BANK SA - Creditor
MUN.PITEŞTI - Creditor
CASTOR SRL - Creditor

Ședințe:
8 octombrie 2025, ora 10:00
Complet: C5 MTA
Tip soluție:
Soluția pe scurt:

11 iunie 2025, ora 10:00
Complet: C5 MTA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Dosar nr. 103/1259/2020 Termen administrativ: 11.06.2025 Rezoluţie În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei MATRIX CUSTOMER SERVICES SRL S.R.L., faliment procedura generală, dispune: Pune în sarcina lichidatorului judiciar CII DURĂ SERGIU IONICĂ, următoarele măsuri, sub sancţiunea aplicării disp. art. 60 alin. 2 din Legea nr. 85/2014: - să întocmească şi să depună rapoarte lunare cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, inclusiv cele legate de urmărirea operaţiunilor efectuate în baza avizului prealabil, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii; în raport se vor include informaţii privind respectarea obligaţiilor fiscale, referitoare la obţinerea sau necesitatea actualizării autorizărilor/autorizaţiilor pentru desfăşurarea activităţii, a actelor de control încheiate de organe de control şi onorariul încasat al administratorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014); - să depună la dosar dovada publicării în Buletinul procedurilor de insolvenţă a extrasului raportului de activitate (conform disp. art. 59 alin. 2 din Legea nr. 85/2014); - să urmărească recuperarea sumei ce a făcut obiectul dosarului asociat a6, respectiv să urmărească stadiul executării silite din dosarele de executare 968/2023, 969/2023 şi 970/2023 aflate pe rolul BEJ Iordache Ion - să urmărească recuperarea bunurilor ce au făcut obiectul dosarului asociat a5, respectiv să urmărească stadiul executării silite din dosarul de executare 1034/2022 aflat pe rolul BEJ Iordache Ion - să efectueze demersuri pentru predarea arhivei debitorului unei societăţi specializate - să formuleze şi să depună eventuale cereri privind procedura insolvenţei împotriva debitoarei. Acordă un termen administrativ de control la data de 08.10.2025. Judecător sindic,

5 februarie 2025, ora 10:00
Complet: C5 MTA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Dosar nr. 103/1259/2020 Termen administrativ: 05.02.2025 Rezoluţie În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei MATRIX CUSTOMER SERVICES SRL S.R.L., faliment procedura generală, dispune: Pune în sarcina lichidatorului judiciar CII DURĂ SERGIU IONICĂ, următoarele măsuri, sub sancţiunea aplicării disp. art. 60 alin. 2 din Legea nr. 85/2014: - să întocmească şi să depună rapoarte lunare cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, inclusiv cele legate de urmărirea operaţiunilor efectuate în baza avizului prealabil, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii; în raport se vor include informaţii privind respectarea obligaţiilor fiscale, referitoare la obţinerea sau necesitatea actualizării autorizărilor/autorizaţiilor pentru desfăşurarea activităţii, a actelor de control încheiate de organe de control şi onorariul încasat al administratorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014); - să depună la dosar dovada publicării în Buletinul procedurilor de insolvenţă a extrasului raportului de activitate (conform disp. art. 59 alin. 2 din Legea nr. 85/2014); - să urmărească recuperarea sumei ce a făcut obiectul dosarului asociat a6, respectiv să urmărească stadiul executării silite din dosarele de executare 968/2023, 969/2023 şi 970/2023 aflate pe rolul BEJ Iordache Ion - să urmărească recuperarea bunurilor ce au făcut obiectul dosarului asociat a5, respectiv să urmărească stadiul executării silite din dosarul de executare 1034/2022 aflat pe rolul BEJ Iordache Ion - să efectueze demersuri pentru predarea arhivei debitorului unei societăţi specializate - să formuleze şi să depună eventuale cereri privind procedura insolvenţei împotriva debitoarei. Acordă un termen administrativ de control la data de 11.06.2025. Judecător sindic,

9 octombrie 2024, ora 10:00
Complet: C5 MTA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Dosar nr. 103/1259/2020 Termen administrativ: 09.10.2024 Rezoluţie În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei MATRIX CUSTOMER SERVICES SRL S.R.L., faliment procedura generală, dispune: Pune în sarcina lichidatorului judiciar CII DURĂ SERGIU IONICĂ, următoarele măsuri, sub sancţiunea aplicării disp. art. 60 alin. 2 din Legea nr. 85/2014: - să întocmească şi să depună rapoarte lunare cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, inclusiv cele legate de urmărirea operaţiunilor efectuate în baza avizului prealabil, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii; în raport se vor include informaţii privind respectarea obligaţiilor fiscale, referitoare la obţinerea sau necesitatea actualizării autorizărilor/autorizaţiilor pentru desfăşurarea activităţii, a actelor de control încheiate de organe de control şi onorariul încasat al administratorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014); - să depună la dosar dovada publicării în Buletinul procedurilor de insolvenţă a extrasului raportului de activitate (conform disp. art. 59 alin. 2 din Legea nr. 85/2014); - să urmărească recuperarea sumei ce a făcut obiectul dosarului asociat a6, respectiv să urmărească stadiul executării silite din dosarele de executare 968/2023, 969/2023 şi 970/2023 aflate pe rolul BEJ Iordache Ion - să urmărească recuperarea bunurilor ce au făcut obiectul dosarului asociat a5, respectiv să urmărească stadiul executării silite din dosarul de executare 1034/2022 aflat pe rolul BEJ Iordache Ion - să efectueze demersuri pentru predarea arhivei debitorului unei societăţi specializate - să analizeze cererea formulată de Cornea Mihaela în cuprinsul următorului raport de activitate şi să ia măsurile corespunzătoare - să formuleze şi să depună eventuale cereri privind procedura insolvenţei împotriva debitoarei. Acordă un termen administrativ de control la data de 05.02.2025. Judecător sindic,

5 iunie 2024, ora 10:00
Complet: C5 MTA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Dosar nr. 103/1259/2020 Termen administrativ: 05.06.2024 Rezoluţie În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei MATRIX CUSTOMER SERVICES SRL S.R.L., faliment procedura generală, dispune: Pune în sarcina lichidatorului judiciar CII DURĂ SERGIU IONICĂ, următoarele măsuri, sub sancţiunea aplicării disp. art. 60 alin. 2 din Legea nr. 85/2014: - să întocmească şi să depună rapoarte lunare cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, inclusiv cele legate de urmărirea operaţiunilor efectuate în baza avizului prealabil, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii; în raport se vor include informaţii privind respectarea obligaţiilor fiscale, referitoare la obţinerea sau necesitatea actualizării autorizărilor/autorizaţiilor pentru desfăşurarea activităţii, a actelor de control încheiate de organe de control şi onorariul încasat al administratorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014); - să depună la dosar dovada publicării în Buletinul procedurilor de insolvenţă a extrasului raportului de activitate (conform disp. art. 59 alin. 2 din Legea nr. 85/2014); - să urmărească recuperarea sumei ce a făcut obiectul dosarului asociat a6, respectiv să urmărească stadiul executării silite din dosarele de executare 968/2023, 969/2023 şi 970/2023 aflate pe rolul BEJ Iordache Ion - să urmărească recuperarea bunurilor ce au făcut obiectul dosarului asociat a5, respectiv să urmărească stadiul executării silite din dosarul de executare 1034/2022 aflat pe rolul BEJ Iordache Ion - să efectueze demersuri pentru predarea arhivei debitorului unei societăţi specializate - să formuleze şi să depună eventuale cereri privind procedura insolvenţei împotriva debitoarei. Acordă un termen administrativ de control la data de 09.10.2024. Judecător sindic,

14 februarie 2024, ora 10:00
Complet: C5 MTA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Dosar nr. 103/1259/2020 Termen administrativ: 14.02.2024 Rezoluţie În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei MATRIX CUSTOMER SERVICES SRL S.R.L., faliment procedura generală, dispune: Pune în sarcina lichidatorului judiciar CII DURĂ SERGIU IONICĂ, următoarele măsuri, sub sancţiunea aplicării disp. art. 60 alin. 2 din Legea nr. 85/2014: - să întocmească şi să depună rapoarte lunare cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, inclusiv cele legate de urmărirea operaţiunilor efectuate în baza avizului prealabil, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii; în raport se vor include informaţii privind respectarea obligaţiilor fiscale, referitoare la obţinerea sau necesitatea actualizării autorizărilor/autorizaţiilor pentru desfăşurarea activităţii, a actelor de control încheiate de organe de control şi onorariul încasat al administratorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014); - să depună la dosar dovada publicării în Buletinul procedurilor de insolvenţă a extrasului raportului de activitate (conform disp. art. 59 alin. 2 din Legea nr. 85/2014); - să urmărească recuperarea sumei ce a făcut obiectul dosarului asociat a6, respectiv să urmărească stadiul executării silite din dosarele de executare 968/2023, 969/2023 şi 970/2023 aflate pe rolul BEJ Iordache Ion - să urmărească recuperarea bunurilor ce au făcut obiectul dosarului asociat a5, respectiv să urmărească stadiul executării silite din dosarul de executare 1034/2022 aflat pe rolul BEJ Iordache Ion - să efectueze demersuri pentru predarea arhivei debitorului unei societăţi specializate - să formuleze şi să depună eventuale cereri privind procedura insolvenţei împotriva debitoarei. Acordă un termen administrativ de control la data de 05.06.2024. Judecător sindic,

5 octombrie 2023, ora 10:00
Complet: C5 MTA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Dosar nr. 103/1259/2020 Termen administrativ: 05.10.2023 Rezoluţie În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei MATRIX CUSTOMER SERVICES SRL S.R.L., faliment procedura generală, dispune: Pune în sarcina administratorului judiciar CII DURĂ SERGIU IONICĂ, următoarele măsuri, sub sancţiunea aplicării disp. art. 60 alin. 2 din Legea nr. 85/2014: - să întocmească şi să depună rapoarte lunare cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, inclusiv cele legate de urmărirea operaţiunilor efectuate în baza avizului prealabil, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii; în raport se vor include informaţii privind respectarea obligaţiilor fiscale, referitoare la obţinerea sau necesitatea actualizării autorizărilor/autorizaţiilor pentru desfăşurarea activităţii, a actelor de control încheiate de organe de control şi onorariul încasat al administratorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014); - să depună la dosar dovada publicării în Buletinul procedurilor de insolvenţă a extrasului raportului de activitate (conform disp. art. 59 alin. 2 din Legea nr. 85/2014); - să urmărească recuperarea sumei ce a făcut obiectul dosarului asociat a6 - să efectueze demersuri pentru predarea arhivei debitorului unei societăţi specializate - să formuleze şi să depună eventuale cereri privind procedura insolvenţei împotriva debitoarei. Acordă un termen administrativ de control la data de 14.02.2024. Judecător sindic,

3 iulie 2023, ora 10:00
Complet: C5 MTA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Dosar nr. 103/1259/2020 Termen administrativ: 03.07.2023 Rezoluţie În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei MATRIX CUSTOMER SERVICES SRL S.R.L., faliment procedura generală, dispune: Pune în sarcina administratorului judiciar CII DURĂ SERGIU IONICĂ, următoarele măsuri, sub sancţiunea aplicării disp. art. 60 alin. 2 din Legea nr. 85/2014: - să întocmească şi să depună rapoarte lunare cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, inclusiv cele legate de urmărirea operaţiunilor efectuate în baza avizului prealabil, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii; în raport se vor include informaţii privind respectarea obligaţiilor fiscale, referitoare la obţinerea sau necesitatea actualizării autorizărilor/autorizaţiilor pentru desfăşurarea activităţii, a actelor de control încheiate de organe de control şi onorariul încasat al administratorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014); - să depună la dosar dovada publicării în Buletinul procedurilor de insolvenţă a extrasului raportului de activitate (conform disp. art. 59 alin. 2 din Legea nr. 85/2014); - să urmărească executarea silită a sentinţei pronunţate în dosarul având ca obiect predare bunuri - să urmărească recuperarea sumei ce a făcut obiectul dosarului asociat a6 - să efectueze demersuri pentru predarea arhivei debitorului unei societăţi specializate - să formuleze şi să depună eventuale cereri privind procedura insolvenţei împotriva debitoarei. Acordă un termen administrativ de control la data de 05.10.2023. Judecător sindic,

15 martie 2023, ora 10:00
Complet: C5 MTA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Dosar nr. 103/1259/2020 Termen administrativ: 15.03.2023 Rezoluţie În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei MATRIX CUSTOMER SERVICES SRL S.R.L., faliment procedura generală, dispune: Pune în sarcina administratorului judiciar CII DURĂ SERGIU IONICĂ, următoarele măsuri, sub sancţiunea aplicării disp. art. 60 alin. 2 din Legea nr. 85/2014: - să întocmească şi să depună rapoarte lunare cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, inclusiv cele legate de urmărirea operaţiunilor efectuate în baza avizului prealabil, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii; în raport se vor include informaţii privind respectarea obligaţiilor fiscale, referitoare la obţinerea sau necesitatea actualizării autorizărilor/autorizaţiilor pentru desfăşurarea activităţii, a actelor de control încheiate de organe de control şi onorariul încasat al administratorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014); - să depună la dosar dovada publicării în Buletinul procedurilor de insolvenţă a extrasului raportului de activitate (conform disp. art. 59 alin. 2 din Legea nr. 85/2014); - să urmărească executarea silită a sentinţei pronunţate în dosarul având ca obiect predare bunuri - să urmărească soluţionarea definitivă a dosarului asociat a6 - să efectueze demersuri pentru predarea arhivei debitorului unei societăţi specializate - să formuleze şi să depună eventuale cereri privind procedura insolvenţei împotriva debitoarei. Acordă un termen administrativ de control la data de 03.07.2023. Judecător sindic,

9 noiembrie 2022, ora 10:00
Complet: C5 MTA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Dosar nr. 103/1259/2020 Termen administrativ: 09.11.2022 Rezoluţie În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei MATRIX CUSTOMER SERVICES SRL S.R.L., faliment procedura generală, dispune: Pune în sarcina administratorului judiciar CII DURĂ SERGIU IONICĂ, următoarele măsuri, sub sancţiunea aplicării disp. art. 60 alin. 2 din Legea nr. 85/2014: - să întocmească şi să depună rapoarte lunare cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, inclusiv cele legate de urmărirea operaţiunilor efectuate în baza avizului prealabil, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii; în raport se vor include informaţii privind respectarea obligaţiilor fiscale, referitoare la obţinerea sau necesitatea actualizării autorizărilor/autorizaţiilor pentru desfăşurarea activităţii, a actelor de control încheiate de organe de control şi onorariul încasat al administratorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014); - să depună la dosar dovada publicării în Buletinul procedurilor de insolvenţă a extrasului raportului de activitate (conform disp. art. 59 alin. 2 din Legea nr. 85/2014); - să urmărească executarea silită a sentinţei pronunţate în dosarul având ca obiect predare bunuri - să urmărească soluţionarea definitivă a dosarului asociat a6 - să efectueze demersuri pentru predarea arhivei debitorului unei societăţi specializate - să formuleze şi să depună eventuale cereri privind procedura insolvenţei împotriva debitoarei. Acordă un termen administrativ de control la data de 15.03.2023. Judecător sindic,

1 iulie 2022, ora 10:00
Complet: C5 MTA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Dosar nr. 103/1259/2020 Termen administrativ: 01.07.2022 Rezoluţie În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei MATRIX CUSTOMER SERVICES SRL S.R.L., faliment procedura generală, dispune: Pune în sarcina administratorului judiciar CII DURĂ SERGIU IONICĂ, următoarele măsuri, sub sancţiunea aplicării disp. art. 60 alin. 2 din Legea nr. 85/2014: - să întocmească şi să depună rapoarte lunare cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, inclusiv cele legate de urmărirea operaţiunilor efectuate în baza avizului prealabil, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii; în raport se vor include informaţii privind respectarea obligaţiilor fiscale, referitoare la obţinerea sau necesitatea actualizării autorizărilor/autorizaţiilor pentru desfăşurarea activităţii, a actelor de control încheiate de organe de control şi onorariul încasat al administratorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014); - să depună la dosar dovada publicării în Buletinul procedurilor de insolvenţă a extrasului raportului de activitate (conform disp. art. 59 alin. 2 din Legea nr. 85/2014); - să facă demersuri pentru valorificarea bunurilor debitorului şi să depună dovezi în acest sens la dosar, respectiv să depună publicaţiile de vânzare şi procesele-verbale de licitaţie - să facă demersuri pentru punerea în executare a sentinţei pronunţate în dosarul având ca obiect predare bunuri - să urmărească soluţionarea definitivă a dosarului asociat a6 - să efectueze demersuri pentru predarea arhivei debitorului unei societăţi specializate - să formuleze şi să depună eventuale cereri privind procedura insolvenţei împotriva debitoarei. Acordă un termen administrativ de control la data de 09.11.2022. Judecător sindic,

9 martie 2022, ora 10:00
Complet: C5 MTA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Dosar nr. 103/1259/2020 Termen administrativ: 09.03.2022 Rezoluţie În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei MATRIX CUSTOMER SERVICES SRL S.R.L., faliment procedura generală, dispune: Pune în sarcina administratorului judiciar CII DURĂ SERGIU IONICĂ, următoarele măsuri, sub sancţiunea aplicării disp. art. 60 alin. 2 din Legea nr. 85/2014: - să întocmească şi să depună rapoarte lunare cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, inclusiv cele legate de urmărirea operaţiunilor efectuate în baza avizului prealabil, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii; în raport se vor include informaţii privind respectarea obligaţiilor fiscale, referitoare la obţinerea sau necesitatea actualizării autorizărilor/autorizaţiilor pentru desfăşurarea activităţii, a actelor de control încheiate de organe de control şi onorariul încasat al administratorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014); - să depună la dosar dovada publicării în Buletinul procedurilor de insolvenţă a extrasului raportului de activitate (conform disp. art. 59 alin. 2 din Legea nr. 85/2014); - să facă demersuri pentru valorificarea bunurilor debitorului şi să depună dovezi în acest sens la dosar, respectiv să depună publicaţiile de vânzare şi procesele-verbale de licitaţie - să urmărească soluţionarea definitivă a dosarului asociat a5 - să efectueze demersuri pentru predarea arhivei debitorului unei societăţi specializate - să formuleze şi să depună eventuale cereri privind procedura insolvenţei împotriva debitoarei. Acordă un termen administrativ de control la data de 01.07.2022. Judecător sindic,

17 noiembrie 2021, ora 10:00
Complet: C5 MTA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Dosar nr. 103/1259/2020 Termen administrativ: 17.11.2021 Rezoluţie În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei MATRIX CUSTOMER SERVICES SRL S.R.L., faliment procedura generală, dispune: Pune în sarcina administratorului judiciar CII DURĂ SERGIU IONICĂ, următoarele măsuri, sub sancţiunea aplicării disp. art. 60 alin. 2 din Legea nr. 85/2014: - să întocmească şi să depună rapoarte lunare cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, inclusiv cele legate de urmărirea operaţiunilor efectuate în baza avizului prealabil, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii; în raport se vor include informaţii privind respectarea obligaţiilor fiscale, referitoare la obţinerea sau necesitatea actualizării autorizărilor/autorizaţiilor pentru desfăşurarea activităţii, a actelor de control încheiate de organe de control şi onorariul încasat al administratorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014); - să depună la dosar dovada publicării în Buletinul procedurilor de insolvenţă a extrasului raportului de activitate (conform disp. art. 59 alin. 2 din Legea nr. 85/2014); - să facă demersuri pentru valorificarea bunurilor debitorului şi să depună dovezi în acest sens la dosar, respectiv să depună publicaţiile de vânzare şi procesele-verbale de licitaţie - să urmărească soluţionarea definitivă a dosarelor asociate a3, a4 - să efectueze demersuri pentru predarea arhivei debitorului unei societăţi specializate - să formuleze şi să depună eventuale cereri privind procedura insolvenţei împotriva debitoarei. Dispune desprinderea cererii de la f 90 si formarea unui dosar asociat Acordă un termen administrativ de control la data de 09.03.2022. Judecător sindic,

7 iulie 2021, ora 10:00
Complet: C5 MTA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Dosar nr. 103/1259/2020 Termen administrativ: 07.07.2021 Rezoluţie În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei MATRIX CUSTOMER SERVICES SRL S.R.L., faliment procedura generală, dispune: Pune în sarcina administratorului judiciar CII DURĂ SERGIU IONICĂ, următoarele măsuri, sub sancţiunea aplicării disp. art. 60 alin. 2 din Legea nr. 85/2014: - să întocmească şi să depună rapoarte lunare cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, inclusiv cele legate de urmărirea operaţiunilor efectuate în baza avizului prealabil, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii; în raport se vor include informaţii privind respectarea obligaţiilor fiscale, referitoare la obţinerea sau necesitatea actualizării autorizărilor/autorizaţiilor pentru desfăşurarea activităţii, a actelor de control încheiate de organe de control şi onorariul încasat al administratorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014); - să depună la dosar dovada publicării în Buletinul procedurilor de insolvenţă a extrasului raportului de activitate (conform disp. art. 59 alin. 2 din Legea nr. 85/2014); - să analizeze situaţia plăţilor efectuate de administratorul special şi să ia măsuri în consecinţă - să reconvoace adunarea creditorilor în vederea confirmării lichidatorului judiciar şi a stabilirii onorariului acestuia - să întocmească tabelul suplimentar şi tabelul definitiv consolidat - să propună adunării creditorilor tipul de vânzare a bunurilor, respectiv licitaţie publică, negociere directă sau o combinaţie a celor două şi regulamentul de vânzare corespunzător modalităţii de vânzare pentru care se optează - să convoace adunarea creditorilor în vederea aprobării tipului de vânzare a bunurilor, respectiv licitaţie publică, negociere directă sau o combinaţie a celor două, şi regulamentul de vânzare corespunzător modalităţii de vânzare pentru care se optează, propus de lichidatorul judiciar (art. 154 alin 2 din Legea nr. 85/2014) - să facă demersuri pentru valorificarea bunurilor debitorului şi să depună dovezi în acest sens la dosar, respectiv să depună publicaţiile de vânzare şi procesele-verbale de licitaţie - să efectueze demersuri pentru predarea arhivei debitorului unei societăţi specializate - să formuleze şi să depună eventuale cereri privind procedura insolvenţei împotriva debitoarei. Acordă un termen administrativ de control la data de 17.11.2021. Judecător sindic,

9 iunie 2021, ora 10:00
Complet: C5-Fond
Tip soluție: Legea 85/2006 privind insolventa
Soluția pe scurt: În temeiul art. 145 alin. 1 lit. B din Legea nr. 85/2014, admite propunerea de deschidere a procedurii de faliment a debitoarei MATRIX CUSTOMER SERVICES SRL, propunere formulată de administratorul judiciar CII DURĂ SERGIU IONICĂ. Dispune intrarea în faliment în procedura generală a debitoarei MATRIX CUSTOMER SERVICES SRL. În temeiul art. 145 alin. 2 din Legea 85/2014, Dispune dizolvarea societăţii debitoare. Ridică dreptul de administrare al debitoarei. Desemnează în calitate de lichidator judiciar provizoriu pe administratorul judiciar desemnat, respectiv CII DURĂ SERGIU IONICĂ, care va îndeplini atribuţiile prevăzute de art. 64 din Legea nr. 85/2014, cu un onorariu de 1000 lei lunar, plătit din averea debitorului. În lipsa disponibilităţilor în contul debitoarei, se va utiliza fondul de lichidare, plăţile urmând a fi făcute în conformitate cu prevederile art. 37 alin. 4 din O.U.G. nr. 86/2006, pe baza unui buget previzionat. Fixează termen maxim de predare a gestiunii către lichidator împreună cu lista actelor şi operaţiunilor efectuate după deschiderea procedurii de 10 zile. Dispune întocmirea şi predarea către lichidatorul judiciar, în termen de maxim 5 zile de la data intrării în faliment a unei liste cuprinzând numele şi adresele creditorilor şi toate creanţele acestora la data intrării în faliment, cu indicarea celor născute după data deschiderii procedurii, a tabelului definitiv al creanţelor şi a oricăror altor tabele întocmite în procedură, a oricăror rapoarte de distribuţie, a listei actelor şi operaţiunilor efectuate după data deschiderii procedurii. În temeiul art. 86 din Legea 85/2014, da dispoziţii tuturor băncilor la care debitoarea are deschise conturi să nu dispună de sume fără un ordin al lichidatorului judiciar. Lichidatorul judiciar va comunica de urgenţă băncilor instituirea acestei interdicţii. În temeiul art. 146 din Legea 85/2014, dispune notificarea intrării în faliment în procedură generală a debitoarei, tuturor creditorilor menţionaţi în lista depusă de debitor/administratorul judiciar, prevăzută la art. 145 alin. 2 lit. e, ale căror creanţe s-au născut după deschiderea procedurii, debitorului şi oficiului registrului unde debitoarea este înmatriculată, pentru efectuarea menţiunii şi publicării în Buletinul procedurilor de insolvenţă. În temeiul art. 146 alin. 2 din Legea 85/2014, notificarea va fi comunicată creditorilor cu cel puţin 10 zile înainte de împlinirea termenului-limită pentru înregistrarea cererilor de admitere a creanţelor şi va cuprinde: - termenul-limită pentru înregistrarea cererii de admitere a creanţelor, în vederea întocmirii tabelului suplimentar: 26 iulie 2021, precum şi cerinţele pentru ca o creanţă înregistrată să fie considerată valabilă; - termenul de verificare a creanţelor, de întocmire şi publicare a tabelului suplimentar al acestora: 26 august 2021; - termenul de depunere la tribunal a contestaţiilor, care va fi de 7 zile de la publicarea în Buletinul procedurilor de insolvenţă a tabelului suplimentar; - termenul de întocmire a tabelului definitiv consolidat: 27 septembrie 2021. Judecător sindic, În temeiul art. 151-153 din Legea 85/2014, dispune sigilarea şi inventarierea bunurilor din averea debitoarei şi îndeplinirea celorlalte operaţiuni de lichidare. În temeiul art. 160 din Legea nr. 85/2014, Dispune lichidatorului judiciar să întocmească la fiecare 3 luni, calculate de la data începerii lichidării, şi să prezinte comitetului creditorilor un raport asupra fondurilor obţinute din lichidare şi din încasarea de creanţe, precum şi un plan de distribuire între creditori, dacă este cazul; raportul şi planul se înregistrează la grefa tribunalului şi se publică în Buletinul procedurilor de insolvenţă; raportul va prevedea şi plata onorariului lichidatorului judiciar şi a celorlalte cheltuieli. În temeiul art. 59 alin. 1 şi alin. 2 din Legea nr. 85/2014, Dispune lichidatorului judiciar să întocmească şi să depună rapoarte lunare cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, inclusiv cele legate de urmărirea operaţiunilor efectuate în baza avizului prealabil, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii. În raport se vor include informaţii privind respectarea obligaţiilor fiscale, referitoare la obţinerea sau necesitatea actualizării autorizărilor/autorizaţiilor pentru desfăşurarea activităţii, a actelor de control încheiate de organe de control şi onorariul încasat al lichidatorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia; să depună la dosar dovada publicării în Buletinul procedurilor de insolvenţă a extrasului raportului de activitate. Executorie. Cu cale de atac numai apelul în termen de 7 zile de la comunicarea realizată prin publicare în Buletinul procedurilor de insolvenţă. Cererea de apel se depune la Tribunalul Specializat Argeş. Pronunţată prin punerea solu?iei la dispoziţia părţilor de către grefa instanţei, azi, 09.06.2021. Judecător sindic,

17 martie 2021, ora 10:00
Complet: C5 MTA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Dosar nr. 103/1259/2020 Termen administrativ: 17.03.2021 Rezoluţie În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei MATRIX CUSTOMER SRVICES SRL S.R.L., procedura generală – perioada de observaţie, dispune: Pune în sarcina administratorului judiciar CII DURĂ SERGIU IONICĂ, următoarele măsuri, sub sancţiunea aplicării disp. art. 60 alin. 2 din Legea nr. 85/2014: - să întocmească şi să depună rapoarte lunare cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, inclusiv cele legate de urmărirea operaţiunilor efectuate în baza avizului prealabil, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii; în raport se vor include informaţii privind respectarea obligaţiilor fiscale, referitoare la obţinerea sau necesitatea actualizării autorizărilor/autorizaţiilor pentru desfăşurarea activităţii, a actelor de control încheiate de organe de control şi onorariul încasat al administratorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014); - să depună la dosar dovada publicării în Buletinul procedurilor de insolvenţă a extrasului raportului de activitate (conform disp. art. 59 alin. 2 din Legea nr. 85/2014); - să facă demersuri pentru evaluarea bunurilor debitoarei (identificate în evidenţele debitoarei) - să analizeze situaţia plăţilor efectuate de administratorul special şi să ia măsuri în consecinţă - să propună/să urmărească propunerea unui plan de reorganizare, dacă este cazul; - în eventualitatea depunerii unui plan de reorganizare, să publice în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă anunţul prevăzut de art 137 alin 1 din Lege nr. 85/2014, să ţină şedinţa adunării creditorilor pentru votarea planului în termen de 20-30 de zile de la data publicării anunţului conform art 137 alin 2 din Legea nr. 85/2014, să depună la dosar procesul verbal al adunării creditorilor prin care a fost aprobat/infirmat planul de reorganizare - în eventualitatea în care nu se depune plan de reorganizare în termenul prevăzut de lege, să formuleze cerere de deschidere a procedurii falimentului. - să reconvoace adunarea creditorilor în vederea confirmării administratorului judiciar şi a stabilirii onorariului acestuia - să formuleze şi să depună eventuale cereri privind procedura insolvenţei împotriva debitoarei. Acordă un termen administrativ de control la data de 07.07.2021. Judecător sindic,

9 decembrie 2020, ora 10:00
Complet: C5 MTA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Dosar nr. 103/1259/2020 Termen administrativ: 09.12.2020 Rezoluţie În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei MATRIX CUSTOMER SRVICES SRL S.R.L., procedura generală – perioada de observaţie, dispune: Pune în sarcina administratorului judiciar CII DURĂ SERGIU IONICĂ, următoarele măsuri, sub sancţiunea aplicării disp. art. 60 alin. 2 din Legea nr. 85/2014: - să întocmească şi să depună rapoarte lunare cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, inclusiv cele legate de urmărirea operaţiunilor efectuate în baza avizului prealabil, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii; în raport se vor include informaţii privind respectarea obligaţiilor fiscale, referitoare la obţinerea sau necesitatea actualizării autorizărilor/autorizaţiilor pentru desfăşurarea activităţii, a actelor de control încheiate de organe de control şi onorariul încasat al administratorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014); - să depună la dosar dovada publicării în Buletinul procedurilor de insolvenţă a extrasului raportului de activitate (conform disp. art. 59 alin. 2 din Legea nr. 85/2014); - să facă demersuri pentru evaluarea bunurilor debitoarei (identificate în evidenţele debitoarei) - să urmărească soluţionarea definitivă a dosarului asociat a1 având ca obiect contestaţie tabel preliminar - să întocmească în mod corespunzător tabelul definitiv de creanţe; - să propună/să urmărească propunerea unui plan de reorganizare, dacă este cazul; - în eventualitatea depunerii unui plan de reorganizare, să publice în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă anunţul prevăzut de art 137 alin 1 din Lege nr. 85/2014, să ţină şedinţa adunării creditorilor pentru votarea planului în termen de 20-30 de zile de la data publicării anunţului conform art 137 alin 2 din Legea nr. 85/2014, să depună la dosar procesul verbal al adunării creditorilor prin care a fost aprobat/infirmat planul de reorganizare - în eventualitatea în care nu se depune plan de reorganizare în termenul prevăzut de lege, să formuleze cerere de deschidere a procedurii falimentului. - să reconvoace adunarea creditorilor în vederea confirmării administratorului judiciar şi a stabilirii onorariului acestuia - să formuleze şi să depună eventuale cereri privind procedura insolvenţei împotriva debitoarei. Ia act că prin procesul verbal al adunării generale a asocia?ilor din data de 21.07.2020 a fost desemnat administrator special Cornea Mihaela. Acordă un termen administrativ de control la data de 17.03.2021. Judecător sindic,

16 septembrie 2020, ora 10:00
Complet: C5-Fond
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Acordă termen administrativ de control la data de 09.12.2020, în vederea continuării perioadei de observaţie. Pronunţată în şedinţa publică de la 16 Septembrie 2020

8 iulie 2020, ora 10:00
Complet: C5-Fond
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În temeiul art. 72 alin. 6 raportat la art. 70 din Legea nr. 85/2014, admite cererea formulată de creditoarea BLACK SEA SUPPLIERS SRL, cu sediul în Constanţa, B-dul Aurel Vlaicu, nr. 191, jud Constanţa, J13/2456/1996. Dispune deschiderea procedurii insolvenţei în forma generală, a debitoarei MATRIX CUSTOMER SERVICES SRL. În temeiul art. 73 din lege, desemnează în calitate de administrator judiciar provizoriu Dură Sergiu Ionică, care va îndeplini atribuţiile prevăzute de art. 58 din lege, cu o retribuţie lunară de 1000 lei, la care se adaugă TVA plătită din averea debitoarei. În lipsa disponibilităţilor în contul debitoarei, se va utiliza fondul de lichidare, plăţile urmând a fi făcute în conformitate cu prevederile art. 37 alin. 4 din OUG nr. 86/2006, pe baza unui buget previzionat. Menţine debitorului dreptul de administrare. În temeiul art.76 din Legea nr.85/2014, dispune comunicarea prezentei sentinţe către instanţele judecătoreşti în a căror jurisdicţie se află sediul debitorului declarat la registrul corespunzător şi tuturor băncilor unde debitorul are deschise conturi, în vederea aplicării prevederilor art. 75. Pune în vedere debitorului prevederile art. 82 din lege. Pune în vedere administratorului judiciar prevederile art. 83, 84 şi 96 din lege, sub sancţiunea aplicării amenzii, în cuantumul prevăzut de art.60 al.2 din lege. Administratorul judiciar provizoriu va efectua, conform art.101 din Legea nr.85/2014, inventarierea bunurilor debitorului în termen de 60 de zile de la deschidere, iar conform art.58 lit.p din lege, evaluarea acestora să se realizeze până la data stabilită pentru depunerea tabelului de creanţe. În temeiul art. 101 alin. 2 din legea 85/2014 raportat la art.902 alin.2 pct.16 Cod civil, dacă debitorul are bunuri supuse transcripţiei, inscripţiei sau înregistrării în registrele de publicitate, administratorul judiciar va trimite instanţelor, autorităţilor ori instituţiilor care ţin aceste registre o copie de pe hotărârea de deschidere a procedurii, spre a se face menţiune. În temeiul art.99 cu referire la art.100 din lege: Dispune administratorului judiciar provizoriu să notifice deschiderea procedurii generale de insolvenţă. În temeiul art.100 din lege notificarea va cuprinde: - termenul limită de depunere de către creditori a opoziţiilor la deschiderea procedurii – 10 zile de la primirea notificării; - termenul limită de înregistrare a declaraţiilor de creanţă: - 24.08.2020 declaraţiile de creanţe se vor timbra cu 200 lei, sub sancţiunea anulării; - termenul limită de verificare a creanţelor şi întocmire a tabelului preliminar de creanţe: 14.09.2020; Tabelul preliminar va fi publicat în B.P.I.; - termenul de contestare a creanţelor este de 7 zile de la publicarea tabelului preliminar în B.P.I..; - termenul de soluţionare a contestaţiilor şi de întocmire a tabelului definitiv de creanţe – 12.10.2020. Prima şedinţă a adunării generale a creditorilor va avea loc la data de 21.09.2020. Administratorul judiciar provizoriu va întocmi până la data de 29.07.2020, raportul prev de art.92 din lege şi până la 18.08.2020, raportul asupra cauzelor şi împrejurărilor ajungerii debitorului în stare de insolvenţă, conform art.97 alin.1 din lege. Stabileşte termen de judecată la data de 16.09.2020 cu citarea părţilor prin BPI pentru discutarea raportului prevăzut de art 92 din Legea nr. 85/2014(propunerea de intrare în faliment în procedura simplificată sau continuare perioadă obeservaţie). Executorie. Cu cale de atac numai apelul în termen de 7 zile de la comunicare, cererea de apel urmând a se depune la Tribunalul Specializat Argeş. Pronunţată la data de 08.07.2020 prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei.



Pagina principală