Informații dosare ce cuprind 104/1259/2025
(date furnizate de portalul instanțelor de judecată)
1. Numărul dosarului:
104/1259/2025
Data înregistrării:
28 martie 2025, ora 08:43:00
Data ultimei modificări:
12 noiembrie 2025, ora 09:33:32
Instanță:
Tribunalul Comercial Argeș
Secție:
,,,
Materie:
litigii cu profesioniștii
Obiect:
rezoluţiune contract pretenţii
Stadiu procesual:
Fond
Părți:
GROUP G4 PROMOTIONAL SRL, REPREZENTATĂ LEGAL PRIN ADMINISTRATOR CARMEN NICOLESCU - Reclamant
GRAMA TECHNOLOGIES INOV SRL, REPREZENTATĂ LEGAL PRIN ADMINISTRATOR GRAMA IOAN-EMANUEL - Pârât
GRAMA IOAN-EMANUEL - Pârât
Ședințe:
16 decembrie 2025, ora 10:00
Complet: C11-Fond
Tip soluție:
Soluția pe scurt:
4 noiembrie 2025, ora 10:00
Complet: C11-Fond
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Încuviinţează obiectivele raportului de expertiză, propuse de către reclamantă, cu reformularea de către instanţă a obiectivului nr. 1, astfel: să se stabilească gradul de realizare al platformei „ActivTours” la momentul prevăzut în contract pentru finalizarea proiectului, comparativ cu etapele, func?ionalită?ile ?i livrabilele prevăzute în contractul nr. 16/22.06.2022, urmând a se încuviinţa obiectivele de la nr. 2 la nr. 9, astfel cum au fost formulate.
Respinge obiectivele raportului de expertiză, propuse de către pârâţi, ca nefiind concludente soluţionării cauzei.
Se emite adresă către domnul expert Tărâţă Mihai cu menţiunea de a proceda la efectuarea raportului de expertiză cu următoarele obiective:
1. Determinarea stadiului de dezvoltare al proiectului. Să se stabilească gradul de realizare al platformei „ActivTours” la momentul prevăzut în contract pentru finalizarea proiectului, comparativ cu etapele, func?ionalită?ile ?i livrabilele prevăzute în contractul nr. 16/22.06.2022;
2. Verificarea conformită?ii func?ionalită?ilor livrate. Să se analizeze dacă modulele ?i func?ionalită?ile furnizate (B2B, B2C, API cazări, procesator plă?i, administrare con?inut, e-mail automatizări, SEO pre/post-migrare etc.) corespund cerin?elor contractuale, documenta?iei de proiect ?i dacă sunt func?ionale.
3. Evaluarea impactului ?tergerii mediului AWS. Să se determine în ce măsură ?tergerea mediului de dezvoltare AWS a condus la pierderea de dovezi tehnice, livrabile sau documenta?ie, precum ?i impactul asupra posibilită?ii Beneficiarului de a continua proiectul sau de a asigura mentenan?a ulterioară.
4. Analiza arhitecturii ?i a deciziilor tehnice. Să se constate dacă arhitectura software (microservicii, tehnologii alese, infrastructura cloud AWS ?.a.) este adecvată pentru specificul proiectului ?i dacă deciziile tehnice au contribuit la costuri excesive, performan?e scăzute sau dificultă?i de între?inere.
5. Analiza calită?ii codului ?i a documenta?iei. Să se stabilească dacă livrabilele includ cod sursă complet, documenta?ie tehnică, testare, politici de securitate ?i bune practici de dezvoltare (SOLID, modularizare, testare unitară, management configurări ?.a.).
6. Verificarea raportului de lucru ?i a orelor facturate. Să se determine dacă raportul de ore invocat de Prestator (1050 ore lucrate), centralizatoarele de func?ionalită?i ?i rapoartele de progres sunt realiste ?i corelate cu gradul de implementare efectiv.
7. Determinarea cauzelor întârzierilor ?i diferen?elor de cost. Să se stabilească dacă depă?irea termenului contractual (150 zile lucrătoare vs. aproape 2 ani) ?i diferen?ele de costuri sunt justificate de cerin?e suplimentare ale Beneficiarului sau de neîndeplinirea obliga?iilor Prestatorului.
8. Evaluarea conformită?ii obliga?iilor contractuale. Să se verifice dacă Prestatorul a respectat obliga?iile contractuale privind: predarea codului sursă, punerea la dispozi?ie a documenta?iei, accesul la infrastructură, instruirea administratorilor ?i respectarea standardelor de securitate ?i protec?ie a datelor.
9. Determinarea impactului ac?iunilor Prestatorului asupra derulării contractului. Să se stabilească dacă ac?iunile Prestatorului (ex: ?tergerea mediului de dezvoltare, impunerea unor costuri suplimentare neprevăzute, lipsa backup-urilor) au afectat derularea normală a contractului ?i capacitatea Beneficiarului de a utiliza platforma.
Amână judecarea cauzei şi acordă termen de judecată la data de 16.12.2025.
Cu cale de atac odată cu fondul.
Pronunţată în şedinţa publică din 04 Noiembrie 2025.
9 septembrie 2025, ora 10:00
Complet: C11-Fond
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Amână judecarea cauzei la data de 4 Noiembrie 2025, având în vedere Hotărârea nr. 3/26.08.2025 a Adunării Generale a Judecătorilor Tribunalului Specializat Arge? privind suspendarea solu?ionării cauzelor, începând cu data de 27.08.2025.
Pronunţată în şedinţa publică din 09 Septembrie 2025.
24 iunie 2025, ora 10:00
Complet: C11-Fond
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Încuviinţează pentru reclamantă proba cu înscrisuri, planşe foto, înregistrări pe suport optic şi proba cu expertiză tehnică judiciară în specialitatea informatică.
Desemnează expert, în sistem informatizat, în persoana domnului Tărâţă Mihai.
Stabileşte onorariu provizoriu expert în cuantum de 4.000 lei, în sarcina reclamantei.
Ia act că reclamanta doreşte să propună obiective la expertiza în specialitatea informatică după consultarea unui specialist sau a unui expert parte.
Pune în vedere reclamantei să facă dovada achitării onorariului de expert până la termenul de judecată următor.
Încuviinţează pentru pârâtă proba cu înscrisurile depuse la dosarul cauzei, acordându-i-se acesteia posibilitatea de a completa această probă, înscrisurile urmând a fi depuse în copie certificată pentru conformitate şi un exemplar pentru comunicare către partea adversă.
Încuviinţează solicitarea părţilor referitoare la participarea la efectuarea expertizei a experţilor consilieri, sub condiţia depunerii la dosar a calităţii de expert şi a contractelor încheiate cu aceştia.
Amână judecarea cauzei şi acordă termen de judecată la data de 09.09.2025, pentru când părţile au termen în cunoştinţă.
Cu cale de atac odată cu fondul.
Pronunţată în şedinţa publică din 24 Iunie 2025.
Pagina principală