Informații dosare ce cuprind 10629/3/2024
(date furnizate de portalul instanțelor de judecată)
1. Numărul dosarului:
10629/3/2024
Data înregistrării:
2 aprilie 2024, ora 13:07:00
Data ultimei modificări:
4 iulie 2024, ora 16:01:30
Instanță:
Tribunalul București
Secție:
Secţia a II-a Contencios Administrativ şi Fiscal
Materie:
contencios administrativ și fiscal
Obiect:
litigiu privind achiziţiile publice
Stadiu procesual:
Fond
Părți:
ACORD PROJECTS SRL - Reclamant
UNITATEA ADMINISTRATIV TERITORIALĂ COMUNA MIHAI BRAVU - Pârât
Ședințe:
3 iunie 2024, ora 11:30
Complet: C30 - FAP
Tip soluție: Admite cererea
Soluția pe scurt: Admite cererea de chemare în judecată.
Obligă pârâta la plata către reclamantă a sumei de 18.802 lei cu titlu de debit principal aferent serviciilor prestate.
Obligă pârâta la plata către reclamantă a penalităţilor de întârziere în cuantum de 0,03 % pe zi de întârziere, de la termenul scadent şi până la data plăţii efective, din valoarea facturii fiscale.
Obligă pârâta la plata către reclamant a sumei de 388 lei cheltuieli de judecată.
Cu drept de apel în termen de 10 zile de la comunicarea hotărârii.
Cererea de apel se va depune la Tribunalul Bucureşti - Secţia a II-a de contencios administrativ şi fiscal.
Pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor de către grefa instanţei, astăzi, 03.06.2024.
Pagina principală