Informații dosare ce cuprind 10629/3/2024

(date furnizate de portalul instanțelor de judecată)

1. Numărul dosarului: 10629/3/2024
Data înregistrării: 2 aprilie 2024, ora 13:07:00
Data ultimei modificări: 4 iulie 2024, ora 16:01:30
Instanță: Tribunalul București
Secție: Secţia a II-a Contencios Administrativ şi Fiscal
Materie: contencios administrativ și fiscal
Obiect: litigiu privind achiziţiile publice
Stadiu procesual: Fond

Părți:
ACORD PROJECTS SRL - Reclamant
UNITATEA ADMINISTRATIV TERITORIALĂ COMUNA MIHAI BRAVU - Pârât

Ședințe:
3 iunie 2024, ora 11:30
Complet: C30 - FAP
Tip soluție: Admite cererea
Soluția pe scurt: Admite cererea de chemare în judecată. Obligă pârâta la plata către reclamantă a sumei de 18.802 lei cu titlu de debit principal aferent serviciilor prestate. Obligă pârâta la plata către reclamantă a penalităţilor de întârziere în cuantum de 0,03 % pe zi de întârziere, de la termenul scadent şi până la data plăţii efective, din valoarea facturii fiscale. Obligă pârâta la plata către reclamant a sumei de 388 lei cheltuieli de judecată. Cu drept de apel în termen de 10 zile de la comunicarea hotărârii. Cererea de apel se va depune la Tribunalul Bucureşti - Secţia a II-a de contencios administrativ şi fiscal. Pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor de către grefa instanţei, astăzi, 03.06.2024.



Pagina principală