Informații dosare ce cuprind 107/108/2021
(date furnizate de portalul instanțelor de judecată)
1. Numărul dosarului:
107/108/2021
Data înregistrării:
13 ianuarie 2021, ora 10:30:00
Data ultimei modificări:
8 mai 2025, ora 18:36:36
Instanță:
Tribunalul Arad
Secție:
SECTIA a II-a CIVILA
Materie:
Faliment
Obiect:
cererea debitorului (art.66 alin.10 din Legea nr.85/2014)
Stadiu procesual:
Fond
Părți:
VARGA COSTEL - MIHAI "VARGA COSTEL" ÎNTREPRINDERE INDIVIDUALĂ - Debitor
PFA VARGA COSTEL MIHAI PRIN ADM. JUD. EUROSMART FILIALA TIMIŞOARA SPRL - Debitor
Judecătoria Arad - Intimat
ONRC Arad - Intimat
SC CHEMIROL AGRO SRL - Creditor
SC AGROTEX SRL - Creditor
ALCEDO SRL - Creditor
BANCA TRANSILVANIA SA - Creditor
RDF SRL - Creditor
RODBUN GROUP SA - Creditor
AJFP ARAD - Creditor
APIA CENTRUL JUDEŢEAN ARAD - Creditor
COMUNA ZIMANDU NOU - Creditor
AGRO TRADE GRAINS SRL - Creditor
AGROCOMERŢ HOLDING SRL - Creditor
ALMM SRL - Creditor
BEYNE AGROROM SRL - Creditor
COMBINATUL DE ÎNGRĂŞĂMINTE CHIMICE SRL - Creditor
DEUTSCHE LEASING ROMÂNIA IFN SA - Creditor
FATCOM IMPEX SRL - Creditor
FINEXIM SRL - Creditor
GENERAL BETON SRL - Creditor
Jemna Daniela Liliana - Creditor
KWIZDA AGRO ROMÂNIA SRL - Creditor
Marini Nicolae - Creditor
MDP AGRODEPA FARM SRL - Creditor
RAIFFEISEN BANK SA - Creditor
Răşinar Teodor - Creditor
TRANSYLVANIA INVEST SRL - Creditor
TUB COM OIL SRL - Creditor
VITAS INSTITUŢIE FINANCIARĂ NEBANCARĂ SA - Creditor
Varga Cristina Alexandra - Creditor
Varga Costel Mihai - Creditor
Ședințe:
18 septembrie 2025, ora 09:00
Complet: C4-sindic(Termen administrativ)
Tip soluție: Termen intermediar
Soluția pe scurt: Termen administrativ de control.
8 mai 2025, ora 09:00
Complet: C4-sindic(Termen administrativ)
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei SC Varga Costel-Mihai "Varga Costel" Întreprindere Individuală SRL - în procedura generală, în perioada derulării planului de reorganizare :
1) Pune în sarcina administratorul judiciar următoarele măsuri:
- să supravegheze activitatea debitoarei;
- să depună lunar raportul cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii. În raport se va menţiona şi onorariul încasat al administratorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014);
- să prezinte trimestrial rapoarte comitetului creditorilor asupra situaţiei financiare a averii debitorului. Ulterior aprobării de către comitetul creditorilor, rapoartele vor fi înregistrate la grefa tribunalului, iar debitorul sau, după caz, administratorul judiciar va notifica aceasta tuturor creditorilor, în vederea consultării rapoartelor. Administratorul judiciar va prezenta şi situaţia cheltuielilor efectuate pentru bunul mers al activităţii, în vederea recuperării acestora, care va fi avizată de comitetul creditorilor.
- să depună la dosar extrase din BPI privind rapoartele întocmite;
2) Dispune:.
- se stabileşte termen administrativ de control la data de 18.09.2025, ora 09,00 pentru îndeplinirea planului de reorganizare.
30 ianuarie 2025, ora 09:00
Complet: C4-sindic(Termen administrativ)
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei SC Varga Costel-Mihai "Varga Costel" Întreprindere Individuală SRL - în procedura generală, în perioada derulării planului de reorganizare :
1) Pune în sarcina administratorul judiciar următoarele măsuri:
- să supravegheze activitatea debitoarei;
- să depună lunar raportul cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii. În raport se va menţiona şi onorariul încasat al administratorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014);
- să prezinte trimestrial rapoarte comitetului creditorilor asupra situaţiei financiare a averii debitorului. Ulterior aprobării de către comitetul creditorilor, rapoartele vor fi înregistrate la grefa tribunalului, iar debitorul sau, după caz, administratorul judiciar va notifica aceasta tuturor creditorilor, în vederea consultării rapoartelor. Administratorul judiciar va prezenta şi situaţia cheltuielilor efectuate pentru bunul mers al activităţii, în vederea recuperării acestora, care va fi avizată de comitetul creditorilor.
- să depună la dosar extrase din BPI privind rapoartele întocmite;
2) Dispune:.
- se stabileşte termen administrativ de control la data de 08.05.2025, ora 09,00 pentru îndeplinirea planului de reorganizare.
17 octombrie 2024, ora 09:00
Complet: C4-sindic(Termen administrativ)
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei SC Varga Costel-Mihai "Varga Costel" Întreprindere Individuală SRL - în procedura generală, în perioada derulării planului de reorganizare :
1) Pune în sarcina administratorul judiciar următoarele măsuri:
- să supravegheze activitatea debitoarei;
- să depună lunar raportul cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii. În raport se va menţiona şi onorariul încasat al administratorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014);
- să prezinte trimestrial rapoarte comitetului creditorilor asupra situaţiei financiare a averii debitorului. Ulterior aprobării de către comitetul creditorilor, rapoartele vor fi înregistrate la grefa tribunalului, iar debitorul sau, după caz, administratorul judiciar va notifica aceasta tuturor creditorilor, în vederea consultării rapoartelor. Administratorul judiciar va prezenta şi situaţia cheltuielilor efectuate pentru bunul mers al activităţii, în vederea recuperării acestora, care va fi avizată de comitetul creditorilor.
- să depună la dosar extrase din BPI privind rapoartele întocmite;
2) Dispune:
- se stabileşte termen administrativ de control la data de 30.01.2025, ora 09,00 pentru îndeplinirea planului de reorganizare.
13 iunie 2024, ora 09:00
Complet: C4-sindic(Termen administrativ)
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei SC Varga Costel-Mihai "Varga Costel" Întreprindere Individuală SRL - în procedura generală, în perioada derulării planului de reorganizare :
1) Pune în sarcina administratorul judiciar următoarele măsuri:
- să supravegheze activitatea debitoarei;
- să depună lunar raportul cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii. În raport se va menţiona şi onorariul încasat al administratorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014);
- să prezinte trimestrial rapoarte comitetului creditorilor asupra situaţiei financiare a averii debitorului. Ulterior aprobării de către comitetul creditorilor, rapoartele vor fi înregistrate la grefa tribunalului, iar debitorul sau, după caz, administratorul judiciar va notifica aceasta tuturor creditorilor, în vederea consultării rapoartelor. Administratorul judiciar va prezenta şi situaţia cheltuielilor efectuate pentru bunul mers al activităţii, în vederea recuperării acestora, care va fi avizată de comitetul creditorilor.
- să depună la dosar extrase din BPI privind rapoartele întocmite;
2) Dispune:
- se stabileşte termen administrativ de control la data de 17.10.2024, ora 09,00 pentru continuarea procedurii, respectiv pentru derularea în continuare a planului de reorganizare.
28 martie 2024, ora 09:00
Complet: C4-sindic(Termen administrativ)
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei SC Varga Costel-Mihai "Varga Costel" Întreprindere Individuală SRL - în procedura generală, în perioada derulării planului de reorganizare :
1) Pune în sarcina administratorul judiciar următoarele măsuri:
- să supravegheze activitatea debitoarei;
- să depună lunar raportul cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii. În raport se va menţiona şi onorariul încasat al administratorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014);
- să prezinte trimestrial rapoarte comitetului creditorilor asupra situaţiei financiare a averii debitorului. Ulterior aprobării de către comitetul creditorilor, rapoartele vor fi înregistrate la grefa tribunalului, iar debitorul sau, după caz, administratorul judiciar va notifica aceasta tuturor creditorilor, în vederea consultării rapoartelor. Administratorul judiciar va prezenta şi situaţia cheltuielilor efectuate pentru bunul mers al activităţii, în vederea recuperării acestora, care va fi avizată de comitetul creditorilor.
- să depună la dosar extrase din BPI privind rapoartele întocmite;
2) Dispune:
- se stabileşte termen administrativ de control la data de 13.06.2024, ora 09,00 pentru continuarea procedurii, respectiv pentru derularea în continuare a planului de reorganizare şi pentru distribuirea sumelor rezultând din vânzarea realizată la 30.01.2024.
7 decembrie 2023, ora 09:00
Complet: C4-sindic(Termen administrativ)
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei SC Varga Costel-Mihai "Varga Costel" Întreprindere Individuală SRL - în procedura generală, în perioada derulării planului de reorganizare :
1) Pune în sarcina administratorul judiciar următoarele măsuri:
- să supravegheze activitatea debitoarei;
- să depună lunar raportul cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii. În raport se va menţiona şi onorariul încasat al administratorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014);
- să prezinte trimestrial rapoarte comitetului creditorilor asupra situaţiei financiare a averii debitorului. Ulterior aprobării de către comitetul creditorilor, rapoartele vor fi înregistrate la grefa tribunalului, iar debitorul sau, după caz, administratorul judiciar va notifica aceasta tuturor creditorilor, în vederea consultării rapoartelor. Administratorul judiciar va prezenta şi situaţia cheltuielilor efectuate pentru bunul mers al activităţii, în vederea recuperării acestora, care va fi avizată de comitetul creditorilor.
- să depună la dosar extrase din BPI privind rapoartele întocmite;
2) Dispune:
- se stabileşte termen administrativ de control la data de Face?i clic sau atinge?i pentru a introduce o dată., pentru continuarea procedurii, respectiv pentru derularea în continuare a planului de reorganizare.
- Alte dispoziţii: TA 28.03.2024, ora 09,00
28 septembrie 2023, ora 10:00
Complet: C4-sindic-2023
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Fixează termen administrativ de control la data de 07.12.2023, ora 9,00, pentru îndeplinirea obligaţiilor asumate prin planul de reorganizare.
18 mai 2023, ora 09:50
Complet: C4-sindic-2023
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza art.140 raportat la art.139 alin.1 lit.B din Legea nr.85/2014, admite cererea administratorului judiciar Eurosmart Filiala Timiş SPRL şi pe cale de consecinţă :
Confirmă planul de reorganizare al debitoarei VARGA COSTEL MIHAI ,, VARGA COSTEL ,,Întreprindere Individuală ( fostă PFA VARGA COSTEL MIHAI ) în insolvenţă , plan ce a fost acceptat în Adunarea Generală a Creditorilor din data de 03.04.2023 , potrivit Procesului Verbal al Adunării generale a creditorilor debitorului de la fila 1743 dosar Vol VIII .
Stabileşte termen pentru continuarea procedurii la data de 28.09.2023, ora 10,00 pentru verificarea îndeplinirii obligaţiilor impuse prin art.144 din Legea insolvenţei, respectiv a Programului de plăţi pentru anul I asa cum e prev la pct VII.3 din Plan conform Anexei nr 4 în trimestrul III al fiecărui an .
Debitorul, prin administratorul special, sau, după caz, administratorul judiciar va trebui să prezinte trimestrial rapoarte comitetului creditorilor asupra situaţiei financiare a averii debitorului. Ulterior aprobării de către comitetul creditorilor, rapoartele vor fi înregistrate la grefa tribunalului, iar debitorul sau, după caz, administratorul judiciar va notifica aceasta tuturor creditorilor, în vederea consultării rapoartelor.
Administratorul judiciar va prezenta şi situaţia cheltuielilor efectuate pentru bunul mers al activităţii, în vederea recuperării acestora, care va fi avizată de comitetul creditorilor.
În termen de 5 zile de la aprobarea rapoartelor, comitetul creditorilor va putea convoca adunarea creditorilor pentru a prezenta măsurile luate de debitor şi/sau de administratorul judiciar, efectele acestora, precum şi să propună motivat alte măsuri.
Executorie.
Cu drept de apel în termen de 7 zile de la comunicarea prin B.P.I.
În caz de formulare, cererea de apel care se va depune la Tribunalul Arad
Pronunţată în şedinţa publică astăzi, 16.05.2023 prin punerea solu?iei la dispozi?ia păr?ilor de către grefa instan?ei .
23 martie 2023, ora 09:00
Complet: C4-sindic(Termen administrativ)
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei SC VARGA COSTEL-MIHAI "VARGA COSTEL" ÎI SRL, - în procedura generală, în faliment :
Se constată că a fost depus la data de 06.03.2023 plan de reorganizare de către debitoare, de asemenea a fost depus dovada tabelului definitiv a creanţelor publicat în BPI, precum şi ultimul raport de activitate depus la data de 26.03.2023 prin care arată că a stabilit termen pentru convocarea AGC pentru data de 03.04.2023 având ca ordin e de zi: 1. Votarea planului de reorganizare al debitoarei; 2. Aprobarea onorariului adm. judiciar; 3. Aprobarea onorariului de 15.000 euro +TVA pentru adm. judiciar pentru întocmirea planului de reorganizare al debitoarei,. La activităţi curente se arată că debitoarea şi-a continuat activitatea specifică obiectului său de activitate din domeniul agriculturii, inclusiv situaţia achitării arendelor pentru anul 2022.
1) Pune în sarcina lichidatorului judiciar următoarele măsuri:
-pentru convocarea AGC pentru data de 03.04.2023 având ca ordin e de zi: 1. Votarea planului de reorganizare al debitoarei;
-aprobarea onorariului adm. judiciar;
- aprobarea onorariului de 15.000 euro +TVA pentru adm. judiciar pentru întocmirea planului de reorganizare al debitoarei şi depunerea la dosar a procesului verbal în acest sens
- să depună la dosar, să publice în B.P.I. şi să prezinte creditorilor la fiecare 3 luni, calculate de la data începerii lichidării, raportul asupra fondurilor obţinute din lichidare şi din încasarea de creanţe, precum şi un plan de distribuire între creditori, dacă este cazul.
- să procedeze la efectuarea distribuirii sumelor obţinute din valorificarea bunurilor debitorului,
- să depună lunar raportul cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii. În raport se va menţiona şi onorariul încasat al administratorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014);
- să depună la dosar extrase din BPI privind rapoartele întocmite;
-Alte menţiuni: Se va urmări stadiul de soluţionare al plângerii ce face obiectul dosarului 2345/P/2021 al Prachetului de pe lângă Judecătoria Arad
2) Dispune:
- Fixează termen de judecată la data de 18.05.2023, ora 9,50 în vederea pronunţării asupra planului de reorganizare în funcţie de votul creditorilor din şedinţa adunării generale.
26 ianuarie 2023, ora 09:00
Complet: C4-sindic(Termen administrativ)
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei SC VARGA COSTEL-MIHAI "VARGA COSTEL" ÎI SRL, - în procedura generală, în faliment :
1) Pune în sarcina lichidatorului judiciar următoarele măsuri:
- să procedeze la valorificarea bunului/ bunurilor potrivit regulamentului aprobat de creditori;
- să facă demersuri pentru valorificarea bunurilor debitoarei, prin expunerea corespunzătoare a acestora pe piaţă, inclusiv prin publicarea de anunţuri pe internet şi să depună dovezi în acest sens la dosar;
- să depună la dosar, să publice în B.P.I. şi să prezinte creditorilor la fiecare 3 luni, calculate de la data începerii lichidării, raportul asupra fondurilor obţinute din lichidare şi din încasarea de creanţe, precum şi un plan de distribuire între creditori, dacă este cazul.
- să procedeze la efectuarea distribuirii sumelor obţinute din valorificarea bunurilor debitorului,
- să depună lunar raportul cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii. În raport se va menţiona şi onorariul încasat al administratorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014);
- să depună la dosar extrase din BPI privind rapoartele întocmite;
-Alte menţiuni: Se va urmări stadiul de soluţionare al plângerii ce face obiectul dosarului 2345/P/2021 al Prachetului de pe lângă Judecătoria Arad
- se formează dosar asociat la dosarul de bază având ca obiect ridicarea suspendării prev. de art. 78, alin. 1 cu rap. la art. 75, alin. 1 formulată de creditoarea SC Agrotex SRL Carei cu stabilire termen la 23.02.2023, ora 09,50 cu citarea comitetului creditorilor, a administratorului special şi a administratorului judiciar, urmând ca creditorul la cererea de ridicare a suspendării să facă dovada faptului prevăzut la alin. (1) lit. A pct. b),
2) Dispune:
- stabileşte termen administrativ de control la data de 23.03.2023, ora 9,00, pentru continuarea procedurii.
20 octombrie 2022, ora 09:00
Complet: C4-sindic(Termen administrativ)
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei SC VARGA COSTEL-MIHAI "VARGA COSTEL" ÎI SRL, - în procedura generală, în faliment :
1) Pune în sarcina lichidatorului judiciar următoarele măsuri:
- să procedeze la valorificarea bunului/ bunurilor potrivit regulamentului aprobat de creditori;
- să facă demersuri pentru valorificarea bunurilor debitoarei, prin expunerea corespunzătoare a acestora pe piaţă, inclusiv prin publicarea de anunţuri pe internet şi să depună dovezi în acest sens la dosar;
- să depună la dosar, să publice în B.P.I. şi să prezinte creditorilor la fiecare 3 luni, calculate de la data începerii lichidării, raportul asupra fondurilor obţinute din lichidare şi din încasarea de creanţe, precum şi un plan de distribuire între creditori, dacă este cazul.
- să procedeze la efectuarea distribuirii sumelor obţinute din valorificarea bunurilor debitorului,
- să depună lunar raportul cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii. În raport se va menţiona şi onorariul încasat al administratorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014);
- să depună la dosar extrase din BPI privind rapoartele întocmite;
- Alte menţiuni: Se va urmări stadiul de soluţionare al plângerii ce face obiectul dosarului 2345/P/2021 al Prachetului de pe lângă Judecătoria Arad
2) Dispune:
- stabileşte termen administrativ de control la data de 26.01.2023, ora 9,00, pentru continuarea procedurii.
30 iunie 2022, ora 09:00
Complet: C4-sindic(Termen administrativ)
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei SC VARGA COSTEL-MIHAI "VARGA COSTEL" ÎI SRL, - în procedura generală, în faliment :
1) Pune în sarcina lichidatorului judiciar următoarele măsuri:
- să procedeze la valorificarea bunului/ bunurilor potrivit regulamentului aprobat de creditori;
- să facă demersuri pentru valorificarea bunurilor debitoarei, prin expunerea corespunzătoare a acestora pe piaţă, inclusiv prin publicarea de anunţuri pe internet şi să depună dovezi în acest sens la dosar;
- să depună la dosar, să publice în B.P.I. şi să prezinte creditorilor la fiecare 3 luni, calculate de la data începerii lichidării, raportul asupra fondurilor obţinute din lichidare şi din încasarea de creanţe, precum şi un plan de distribuire între creditori, dacă este cazul.
- să procedeze la efectuarea distribuirii sumelor obţinute din valorificarea bunurilor debitorului,
- să depună lunar raportul cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii. În raport se va menţiona şi onorariul încasat al administratorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014);
- să depună la dosar extrase din BPI privind rapoartele întocmite;
- Alte menţiuni: Se va urmări stadiul de soluţionare al plângerii ce face obiectul dosarului 2345/P/2021 al Prachetului de pe lângă Judecătoria Arad
2) Dispune:
- stabileşte termen administrativ de control la data de 20.10.2022, ora 9,00, pentru continuarea procedurii.
5 mai 2022, ora 09:00
Complet: C4-sindic(Termen administrativ)
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei SC VARGA COSTEL-MIHAI "VARGA COSTEL" ÎI SRL, - în procedura generală, în faliment :
1) Pune în sarcina lichidatorului judiciar următoarele măsuri:
- să procedeze la valorificarea bunului/ bunurilor potrivit regulamentului aprobat de creditori;
- să facă demersuri pentru valorificarea bunurilor debitoarei, prin expunerea corespunzătoare a acestora pe piaţă, inclusiv prin publicarea de anunţuri pe internet şi să depună dovezi în acest sens la dosar;
- să depună la dosar, să publice în B.P.I. şi să prezinte creditorilor la fiecare 3 luni, calculate de la data începerii lichidării, raportul asupra fondurilor obţinute din lichidare şi din încasarea de creanţe, precum şi un plan de distribuire între creditori, dacă este cazul.
- să procedeze la efectuarea distribuirii sumelor obţinute din valorificarea bunurilor debitorului,
- să depună lunar raportul cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii. În raport se va menţiona şi onorariul încasat al administratorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014);
- să depună la dosar extrase din BPI privind rapoartele întocmite;
- Alte menţiuni: Se va urmări stadiul de soluţionare al plângerii ce face obiectul dosarului 2345/P/2021 al Prachetului de pe lângă Judecătoria Arad
2) Dispune:
- stabileşte termen administrativ de control la data de 30.06.2022, ora 9,00, pentru continuarea procedurii.
24 februarie 2022, ora 10:00
Complet: C4-sindic-2021
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Fixează termen administrativ de control la data de 05.05.2022, ora 9,00, pentru a se vedea modul de soluţionare a contestaţiilor.
9 decembrie 2021, ora 10:17
Complet: C4-sindic-2021
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: T:24.02.2022, ora 10,00 pentru îndeplinirea în continuare a atribuţiilor şi pentru soluţionarea definitivă a dosarelor asociate.
14 octombrie 2021, ora 10:00
Complet: C4-sindic-2021
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: T:09.12.2021, ora 10,17 pentru soluţionarea contestaţiilor, întocmirea raportului de evaluare a bunurilor din averea debitoarei şi a se vedea modul de soluţionare a plângerii penale.
8 iulie 2021, ora 10:37
Complet: C4-sindic-2021
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: T:14.10.2021, ora 10,00 pentru valorificarea bunurilor din patrimoniul debitoarei şi a se vedea modul de soluţionare a plângerii penale.
13 mai 2021, ora 10:05
Complet: C4-sindic-2021
Tip soluție: Legea 85/2006 privind insolventa
Soluția pe scurt: În baza art.45 lit.e din Legea nr.85/2014, ia act de confirmarea practicianului în insolvenţă – Eurosmart Filiala Arad SPRL în calitate de administrator judiciar , desemnat pentru debitoarea PFA VARGA COSTEL MIHAI, prin Adunarea Generală a Creditorilor din data de 30 martie 2021 de la fila 1105 – 1109 din VOL V .
Constată că, potrivit hotărârii Adunării generale a creditorilor din aceeaşi dată si a actului de la F 1110 erată la Procesl vb al AGC din data de 30 martie 2021, s-a stabilit un onorariu lunar pentru desfăşurarea întregii proceduri de 2.000 lei plus TVA/lună de la data deschiderii procedurii generale împotriva debitorului pentru perioada de observaţie si de reorganizare . Constată că, potrivit hotărârii Adunării generale a creditorilor din aceeaşi dată s-a desemnat în baza art.50 alin.4 din Legea nr.85/2014, Comitetul creditorilor compus din 3 creditori si anume : 1.presedinte SC RDF loc ?ofronea, jud Arad iar membri : 2. SC AGROTEX SRL Carei jud Satu Mare SA şi 3. SC Banca Transilvania SA . Pentru soluţionarea definitivă a dosarelor asociate si pentru ca practicianul în insolvenţă să îşi îndeplinească în continuare atribuţiile legale, dispune amânarea cauzei pentru data 08 iulie 2021, ora 10,37 pentru când se vor cita părţile prin BPI .
Executorie.
Cu apel în 7 de zile de la comunicarea prezentei hotărâri prin publicarea sa în Buletinul procedurilor de insolvenţă.
În cazul exercitării căii de atac cererea se va depune la Tribunalul Arad.
Pronunţată în şedinţa publică din data de 13.05.2021 .
1 aprilie 2021, ora 11:00
Complet: C4-sindic-2021
Tip soluție: Admite cererea
Soluția pe scurt: Constată că, potrivit Procesului Verbal al Adunării generale a Asociaţilor debitoarei a fost numit în calitate de administrator special conform art 52 din Legea nr.85/2014, d-nul VARGA COSTEL MIHAI .
Dispune amânarea cauzei pentru data de 13.05.2021, ora 10,05 pentru când se vor cita părţile prin BPI iar practicianul în insolvenţă îşi va îndeplini atributiile legale .
Executorie.
Cu apel în 7 de zile de la comunicarea prezentei hotărâri prin publicarea sa în Buletinul procedurilor de insolvenţă.
În cazul exercitării căii de atac cererea se va depune la Tribunalul Arad.
Pronunţată în şedinţa publică din data de 01.04.2021 .
21 ianuarie 2021, ora 09:30
Complet: C4-sindic-2020
Tip soluție: Legea 85/2006 privind insolventa
Soluția pe scurt: Admite cererea formulată de debitorul PFA VARGA COSTEL MIHAI, pentru deschiderea procedurii generale.
În temeiul art.71 alin 1 din Legea nr.85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă,
Dispune deschiderea procedurii generale împotriva debitorului PFA VARGA COSTEL MIHAI, Respinge ca inadmisibilă cererea de intervenţie principală formulată de creditoarea.- intervenientă SC Chemirol Agro SRL, pe care în baza art.66 alin.7 din Legea nr.85/2014, o califică ca şi declaraţie de creanţă .
În baza art.66 alin.7 din Legea nr.85/2014 califică cererile de deschidere a procedurii insolvenţei formulate de către creditoarele 1.SC ,,ALCEDO ,,SRL 2.SC RODBUN GRUP SA de la filele 91-94 , 3. SC COMBINATUL DE ÎNGRĂŞĂMINTE CHIMICE SRL 4. SC TUB COM OIL SRL ,si 5 . SC AGROTEX SRL ca şi declaraţii de creanţă.
Numeşte administrator judiciar provizoriu pe Eurosmart Filiala Arad SPRL, care va îndeplini atribuţiile prevăzute de art.58 din Legea nr.85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, cu o retribuţie de 2.500 lei, până la prima adunare a generală a creditorilor.
În baza art.85 din Legea nr.85/2014 constată că debitorului nu îi este ridicat dreptul de administrare.
În temeiul art.99 din Legea nr.85/2014, dispune notificarea deschiderii procedurii debitorului: asociaţilor, creditorilor şi Oficiului Registrului Comerţului de pe lângă Tribunalul Arad, prin Buletinul Procedurilor de Insolvenţă, în vederea efectuării menţiunii în temeiul art.99 din Legea nr.85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, precum şi tuturor băncilor unde debitorul are deschise conturi.
Dispune depunerea la dosar a unei copii după notificare şi dovezile publicării acesteia.
Pune în vedere administratorului judiciar prevederile art.252 din Legea nr.31/1990 republicată şi dispune menţionarea la registrul comerţului a reprezentanţilor permanenţi ai administratorului judiciar.
Fixează termenul limită pentru depunerea creanţelor la data de 05 martie 2021 .
Fixează termenul limită pentru verificarea creanţelor, întocmirea, afişarea şi comunicarea tabelului preliminar al creanţelor la data de 25 martie 2021 .
Fixează termenul pentru soluţionarea eventualelor contestaţii şi pentru afişarea tabelului definitiv al creanţelor la data de 21 aprilie 2021 .
Fixează data primei şedinţe a adunării creditorilor la data de 30 martie 2021, ora 13.00 la sediul debitorului şi convoacă creditorii debitorului.
Fixează termen pentru depunerea raportului prevăzut de art.97 din Legea nr.85/2014 la data de 01 martie 2021 .
Fixează termenul administrativ pentru depunerea de către practicianul în insolvenţă a raportului întocmit în baza art.59 din Legea nr. 85/2014 la data de 21 a fiecărei luni, pentru luna anterioară, şi fixează termenul administrativ de control pentru verificarea acestuia de către judecătorul sindic de maximum 3 zile de la data la care trebuie depus raportul lunar.
Atrage atenţia administratorului judiciar numit cu titlu provizoriu asupra obligaţiei respectării termenelor de procedură stabilite precum şi asupra obligaţiei privind contribuirea la desfăşurarea procedurii judiciare într-un termen optim şi previzibil, sens în care pune în vedere acestuia ca, pentru orice şedinţă a adunării generale a creditorilor pe care o va realiza în această procedură, convocarea care urmează a fi realizată şi publicată în B.P.I de către practicianul în insolvenţă să conţină în concret o dublă convocare :
- prima convocare aferentă pentru prima şedinţă, la care se va urmări respectarea cvorumului de prezenţă şi de vot, respectiv
- a doua convocare, aferentă unei a doua şedinţe a adunării generale a creditorilor cu aceiaşi ordine de zi, care se impune a fi ţinută, în raport de o eventuală lipsă de cvorum de prezenţă a creditorilor, la prima şedinţă convocată, astfel încât, în situaţia în care la niciuna din cele două şedinţe consecutive nu s-a putut adopta o hotărâre, din lipsă de cvorum, practicianul în insolvenţă desemnat în procedură să poată sesiza judecătorul sindic, conform art.45 lit.o din Legea nr.85/2014, pentru primul termen de judecată ce urmează celor două şedinţe de adunări ale creditorilor convocate de practician.
Atrage atenţia administratorului judiciar numit cu titlu provizoriu asupra faptului că nerespectarea obligaţiei stabilite în sarcina sa prin dispoziţia anterioară este de natură să atragă incidenţa în cauză a disp art.60 alin.2 şi 3, respectiv art.57 al. 4 din Legea nr. 85/2014.
Dispune trimiterea notificărilor către toţi creditorii debitorului de către administratorul judiciar.
Dispune administratorului judiciar să convocare adunarea generală a asociaţilor debitorului, în vederea desemnării administratorului special şi să depună la dosar în 5 zile de la data adunării, dovada convocării şi procesul verbal al adunării.
Dispune practicianului în insolvenţă efectuarea demersurilor necesare pentru a intra în posesia actelor şi bunurilor debitorului precum şi a informaţiilor despre acesta, informând totodată debitorul despre obligaţiile corelative ce îi revin şi consecinţele civile şi penale ale nerespectării acestor obligaţii.
In temeiul art.39 din Legea nr.85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă,
Dispune deschiderea de către debitor a unui cont la o unitate bancară din care vor fi suportate cheltuielile aferente procedurii, în termen de 2 zile de la notificarea deschiderii procedurii, în caz de neîndeplinire a atribuţiei, contul va fi deschis de către administratorul judiciar. Eventualele disponibilităţile băneşti vor fi păstrate într-un cont special de depozit bancar.
Stabileşte termen pentru continuarea procedurii la data de 01 aprilie 2021, ora 11.00.
Executorie.
Cu drept de apel în termen de 7 zile de la comunicare.
În caz de formulare, cererea de apel care se va depune la Tribunalul Arad
Creditorii notificaţi conform art.100 din Legea nr.85/2014, ulterior deschiderii procedurii, pot formula împotriva prezentei doar calea de atac a opoziţiei în termen de 10 zile de la comunicarea de către practicianul în insolvenţă a notificării realizate în baza art.100, alin.1, lit. a din Legea nr. 85/2014.
În caz de formulare, opoziţia se va depune la Tribunalul Arad şi se va înregistra la prezentul dosar.
Dată în camera de consiliu şi pronunţată în şedinţa publică azi, 21 IANUARIE 2021.
Pagina principală