Informații dosare ce cuprind 1096/108/2022

(date furnizate de portalul instanțelor de judecată)

1. Numărul dosarului: 1096/108/2022
Data înregistrării: 14 aprilie 2022, ora 08:50:00
Data ultimei modificări: 23 octombrie 2025, ora 12:28:09
Instanță: Tribunalul Arad
Secție: SECTIA a II-a CIVILA
Materie: Faliment
Obiect: cererea debitorului (art.66 alin.10 din Legea nr.85/2014)
Stadiu procesual: Fond

Părți:
CORREDOR TRANS LOGISTIC SRL - Debitor
O. R. C. DE PE LANGA TRIBUNALUL ARAD - Intimat
JUDECATORIA ARAD - Intimat
DGFP ARAD - Creditor
SC RENYLOG SRL - Creditor

Ședințe:
11 februarie 2026, ora 09:00
Complet: C7-sindic(Termen administrativ)
Tip soluție:
Soluția pe scurt:

22 octombrie 2025, ora 09:00
Complet: C7-sindic(Termen administrativ)
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitorului Corredor Trans Logistic SRL, în procedura simplificată: 1) Pune în sarcina lichidatorului judiciar următoarele măsuri: - să depună lunar raportul cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii. În raport se va menţiona şi onorariul încasat al lichidatorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014); - să urmărească soluţionarea dosarului nr. 1096/108/2022/a2 - să procedeze la întocmirea raportului final 2) Dispune: - stabileşte termen administrativ de control la data de 11.02.2026, pentru continuarea procedurii,

2 iulie 2025, ora 09:00
Complet: C7-sindic(Termen administrativ)
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitorului Corredor Trans Logistic SRL, în procedura simplificată: 1) Pune în sarcina lichidatorului judiciar următoarele măsuri: - să depună lunar raportul cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii. În raport se va menţiona şi onorariul încasat al lichidatorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014); - să urmărească soluţionarea dosarului nr. 1096/108/2022/a2 - să procedeze la întocmirea raportului final 2) Dispune: - stabileşte termen administrativ de control la data de 22.10.2025, pentru continuarea procedurii,

7 mai 2025, ora 09:00
Complet: C7-sindic(Termen administrativ)
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitorului Corredor Trans Logistic SRL, în procedura simplificată: 1) Pune în sarcina lichidatorului judiciar următoarele măsuri: - să urmărească recuperarea creanţelor; - să depună lunar raportul cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii. În raport se va menţiona şi onorariul încasat al lichidatorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014); - să procedeze la întocmirea raportului final 2) Dispune: - stabileşte termen administrativ de control la data de 02.07.2025, pentru continuarea procedurii,

15 ianuarie 2025, ora 09:00
Complet: C7-sindic(Termen administrativ)
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitorului Corredor Trans Logistic SRL, în procedura simplificată: 1) Pune în sarcina lichidatorului judiciar următoarele măsuri: - să urmărească recuperarea creanţelor; - să depună lunar raportul cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii. În raport se va menţiona şi onorariul încasat al lichidatorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014); 2) Dispune: - stabileşte termen administrativ de control la data de 07.05.2025, pentru continuarea procedurii, în vederea distribuirii sumelor din contul unic

18 septembrie 2024, ora 09:00
Complet: C7-sindic(Termen administrativ)
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitorului Corredor Trans Logistic SRL, în procedura simplificată: 1) Pune în sarcina lichidatorului judiciar următoarele măsuri: - să urmărească recuperarea creanţelor; - să depună lunar raportul cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii. În raport se va menţiona şi onorariul încasat al lichidatorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014); 2) Dispune: - stabileşte termen administrativ de control la data de 15.01.2025, pentru continuarea procedurii, în vederea distribuirii sumelor din contul unic

22 mai 2024, ora 09:00
Complet: C7-sindic(Termen administrativ)
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitorului Corredor Trans Logistic SRL, în procedura simplificată: 1) Pune în sarcina lichidatorului judiciar următoarele măsuri: - să urmărească recuperarea creanţelor; - să depună lunar raportul cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii. În raport se va menţiona şi onorariul încasat al lichidatorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014); 2) Dispune: - stabileşte termen administrativ de control la data de 18 septembrie 2024, pentru continuarea procedurii.

21 februarie 2024, ora 09:00
Complet: C7-sindic(Termen administrativ)
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei SC Corredor Trans Logistic SRL , - în procedura simplificată : 1) Dispune: Stabileşte termen administrativ de control la data de 22.05.2024, pentru recuperarea creanţelor;

22 noiembrie 2023, ora 09:00
Complet: C7-sindic(Termen administrativ)
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei SC Corredor Trans Logistic SRL , - în procedura simplificată : 1) Dispune: Stabileşte termen administrativ de control la data de 21.02.2024, pentru recuperarea creanţelor;

6 septembrie 2023, ora 09:00
Complet: C7-sindic-2023
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Fixează termen administrativ de control la data de 22.11.2023 ora 09:00 - pentru continuarea procedurii.

21 iunie 2023, ora 09:07
Complet: C7-sindic-2023
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Văzând Hotărârea nr. 5 din data de 20.06.2023 a Adunării generale a magistraţilor din cadrul Tribunalului Arad, precum şi faptul că prezenta cauză nu se încadrează în lista cauzelor urgente prevăzute de Hotărârea nr. 417 din 24.03.2020 emisă de Secţia pentru Judecători a Consiliului Superior al Magistraturii, amână judecarea cauzei la data de 06.09.2023.

17 mai 2023, ora 09:00
Complet: C3-sindic-2023
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Constatând că prin Procesul verbal încheiat în data de 15.05.2023, înregistrat la Tribunalul Arad - Cabinet Preşedinte sub numărul 2868/15.05.2023, având în vedere pensionarea doamnei judecător Şerban Ana şi văzând că prin Hotărârea nr. 7/10.05.2023 a Colegiului de Conducere al Tribunalului Arad, s-a avizat propunerea privind repartizarea ciclică a tuturor dosarelor de primă instanţă aferente completurilor de C3-LP-2023, C3- ORC-2023, C3-sindic-2023 prezidate de doamna judecător Şerban Ana, în mod egal, către ceilalţi 7 judecători din cadrul secţiei a II-a Civilă, s-a dispus repartizarea ciclică a dosarelor aflate pe rolul completurilor de judecată: C3-LP, C3- ORC, C3-sindic, C3-sindic(termen administrativ) - judecător Şerban Ana, precum şi a dosarelor suspendate; DISPUNE Constată repartizată prezenta cauză la complet C7-sindic-2023 judecător Oana Bretoteanu Adina. Amână cauza şi stabileşte termen la data de 21.06.2023, ora 09:07, sala 219, pentru când se citează părţile.

5 aprilie 2023, ora 09:00
Complet:
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei SC CORREDOR TRANS LOGISTIC SRL, - în procedura generală, în faliment : 2) Dispune: - stabileşte termen de judecată la data de 17.05.2023, pentru citarea creditorilor în baza art. 174 din Legea nr. 85/2014.

7 decembrie 2022, ora 09:00
Complet: C3-sindic(Termen administrativ)
Tip soluție: Termen intermediar
Soluția pe scurt: Termen administrativ de control

14 septembrie 2022, ora 09:00
Complet: C3-sindic(Termen administrativ)
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei SC CORREDOR TRANS LOGISTIC SRL, - în procedura generală, în faliment : 1) Pune în sarcina lichidatorului judiciar următoarele măsuri: - întocmirea, depunerea la dosar şi publicarea în B.P.I. a tabelului definitiv al creanţelor; - să depună lunar raportul cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii. În raport se va menţiona şi onorariul încasat al administratorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014); - să depună la dosar extrase din BPI privind rapoartele întocmite; - proces verbal de inventariere bunuri - pentru formulare cerere atragere răspundere 2) Dispune: - stabileşte termen administrativ de control la data de 07.12.2022, pentru continuarea procedurii.

30 iunie 2022, ora 09:00
Complet: C3-sindic-2022
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Constată confirmat în calitate de lichidator judiciar practicianul în insolvenţă IOANA BUBULETE I.P.U.R.L. şi onorariul acestuia în cuantum de 5.000 pentru întreaga procedură în cazul onorariului fix şi procentul de maxim de 5 % din sumele distribuite creditorilor în cazul onorariului de succes. Stabileşte termen administrativ de control la data de 14.09.2022. Cu drept de apel în termen de 7 zile de la comunicare în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă. În caz de formulare, cererea de apel care se va depune la Tribunalul Arad Pronunţată în şedinţa publică din data de 30.06.2022.

29 iunie 2022, ora 09:00
Complet: C3-sindic(Termen administrativ)
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei SC CORREDOR TRANS LOGISTIC SRL, - în procedura generală, în faliment : 1) Pune în sarcina lichidatorului judiciar următoarele măsuri: - întocmirea, depunerea la dosar şi publicarea în B.P.I. a tabelului definitiv al creanţelor; - să întocmească şi să depună la dosar raportul amănunţit asupra cauzelor şi împrejurărilor care au dus la apariţia stării de insolvenţă, cu menţionarea eventualelor indicii sau elemente preliminare privind persoanele cărora le-ar fi imputabilă şi cu privire la existenţa premiselor angajării răspunderii acestora, în condiţiile prevederilor art. 169 - 173, precum şi asupra posibilităţii reale de reorganizare a activităţii debitorului ori a motivelor care nu permit reorganizarea şi depunerea la dosarul cauzei în termenul stabilit de judecătorul-sindic şi care nu va putea depăşi 40 de zile de la desemnarea administratorului judiciar, precum şi dovada publicării acestuia în Buletinul procedurilor de insolvenţă; - să depună lunar raportul cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii. În raport se va menţiona şi onorariul încasat al administratorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014); - să depună la dosar extrase din BPI privind rapoartele întocmite; - proces verbal de inventariere bunuri 2) Dispune: - stabileşte termen administrativ de control la data de 14.09.2022, pentru continuarea procedurii. - stabileşte termen de judecată la data de 30.06.2022 pentru confirmare lichidator

20 aprilie 2022, ora 09:00
Complet: C3-sindic-2022
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Admite cererea formulată de către debitoarea S.C. Corredor Trans Logistic SRL, Dispune deschiderea procedurii simplificate de faliment împotriva debitoarei S.C. Corredor Trans Logistic SRL, În temeiul art. 145 din Legea nr85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, Numeşte lichidator judiciar pe practician în insolvenţă Ioana Bubulete I.P.U.R.L., care va îndeplini atribuţiile prevăzute de art. 64 din Legea nr.85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, cu o retribuţie de 3000 lei/lunar, până la prima adunare generală a creditorilor. În temeiul art. 76 din Legea nr. 85/2014 dispune comunicarea prezentei încheieri către instanţa judecătorească în a cărei jurisdicţie se află sediul debitoarei în vederea aplicării disp. art. 75 din Legea nr. 85/2014. În temeiul art. 85 din Legea nr.85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, constată încetarea de drept a dreptului de administrare al debitorului. Dispune tuturor băncilor la care debitorul are disponibil în conturi să nu dispună de acestea fără un ordin al lichidatorului juridiciar. Dispune dizolvarea societăţii debitoare. În temeiul art. 145 din Legea nr.85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, Dispune notificarea deschiderii procedurii debitorului, asociaţilor, acţionarilor, creditorilor şi Oficiului Registrului Comerţului de pe lângă Tribunalul Arad şi alte registre, prin Buletinul Procedurilor de Insolvenţă, în vederea efectuării menţiunii în temeiul art. 146 din Legea nr.85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, precum şi tuturor băncilor unde debitorul are deschise conturi. Dispune depunerea la dosar a unei copii după notificare şi dovezile publicării acesteia. Pune în vedere lichidatorului judiciar prevederile art. 252 din Legea nr.31/1990 republicată şi dispune menţionarea la registrul comerţului a reprezentanţilor permanenţi ai administratorului judiciar. Fixează termenul limită pentru depunerea creanţelor la data de 03.06.2022. Fixează termenul limită pentru verificarea creanţelor, întocmirea, afişarea şi comunicarea tabelului preliminar al creanţelor la data de 13.06.2022. Constată că termenul limită pentru depunerea contestaţiilor la tabelul preliminar este de 7 zile de la publicarea acestuia în B.P.I., eventualele contestaţii urmând a fi timbrate fiecare cu câte 200 lei, taxă judiciară de timbru sub sancţiunea anulării ca netimbrate; contestatorul urmând a depune la dosar, sub sancţiunea aplicării unei amenzi judiciare, dovada comunicării cu confirmare de primire, a câte unui exemplar al contestaţiei şi al documentelor ce o însoţesc cu lichidatorul judiciar, creditorul a căruia creanţă este contestată şi cu administratorul special. În acest sens, pârâţii chemaţi în judecată vor depune în termen de 10 zile de la comunicare întâmpinare sub sancţiunea prevăzută de art. 208, al. 2 C.pr.civ. şi vor face dovada comunicării acesteia cu contestatorul, lichidatorul judiciar şi cu administratorul special, cu confirmare de primire, sub sancţiunea aplicării unei amenzi judiciare Fixează termenul pentru soluţionarea eventualelor contestaţii la 29.06.2022. Fixează data primei şedinţe a adunării creditorilor la data de 17.06.2022 ora 10 la sediul debitorului şi convoacă creditorii debitorului. Fixează termen pentru depunerea raportului prevăzut de art. 97 din Legea nr. 85/2014 la data de 30.05.2022. Fixează la data de 20 a fiecărei luni termenul administrativ pentru depunerea de către practicianul în insolvenţă a raportului întocmit în baza art. 59 din Legea nr. 85/2014 pentru luna anterioară . Atrage atenţia lichidatorului judiciar numit cu titlu provizoriu asupra obligaţiei respectării termenelor de procedură stabilite precum şi asupra obligaţiei privind contribuirea la desfăşurarea procedurii judiciare într-un termen optim şi previzibil, sens în care pune în vedere acestuia ca, pentru orice şedinţă a adunării generale a creditorilor pe care o va realiza în această procedură, convocarea care urmează a fi realizată şi publicată în B.P.I. de către practicianul în insolvenţă să conţină în concret o dublă convocare : - prima convocare aferentă pentru prima şedinţă, la care se va urmări respectarea cvorumului de prezenţă şi de vot, respectiv - a doua convocare, aferentă unei a doua şedinţe a adunării generale a creditorilor cu aceiaşi ordine de zi, care se impune a fi ţinută, în raport de o eventuală lipsă de cvorum de prezenţă a creditorilor, la prima şedinţă convocată, astfel încât, în situaţia în care la niciuna din cele două şedinţe consecutive nu s-a putut adopta o hotărâre, din lipsă de cvorum, practicianul în insolvenţă desemnat în procedură să poată sesiza judecătorul sindic, conform art. 45, lit. o din Legea nr. 85/2014, pentru primul termen de judecată ce urmează celor două şedinţe de adunări ale creditorilor convocate de practician. Atrage atenţia lichidatorului judiciar numit cu titlu provizoriu asupra faptului că nerespectarea obligaţiei stabilite în sarcina sa prin dispoziţia anterioară este de natură să atragă incidenţa în cauză a disp. art. 60, al. 2 şi 3, respectiv art. 57, al. 4 din Legea nr. 85/2014. Dispune trimiterea notificărilor către toţi creditorii debitorului, de către administratorul judiciar. Dispune lichidatorului judiciar să convoace adunarea generală a asociaţilor debitorului în vederea desemnării administratorului special şi să depună la dosar, în 2 zile lucrătoare de la data adunării, dovada convocării şi procesul verbal al adunării. Dispune lichidatorului judiciar efectuarea demersurilor necesare pentru a intra în posesia actelor şi bunurilor debitorului precum şi a informaţiilor despre acesta, informând totodată debitorul despre obligaţiile corelative ce îi revin şi consecinţele civile şi penale ale nerespectării acestor obligaţii. In temeiul art. 39 din Legea nr.85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, Dispune deschiderea de către debitor a unui cont la o unitate bancară din care vor fi suportate cheltuielile aferente procedurii, în termen de 2 zile de la notificarea deschiderii procedurii, în caz de neîndeplinire a atribuţiei, contul va fi deschis de către administratorul judiciar. Eventualele disponibilităţile băneşti vor fi păstrate într-un cont special de depozit bancar. În temeiul art. 101, al. 2 din Legea nr. 85/2014 raportat la art. 902, al. 2 pct. 16 C.civ., în situaţia în care debitorul are bunuri supuse transcripţiei, inscripţiei sau înregistrării în registrele de publicitate, dispune ca lichidatorul judiciar să trimită instanţelor, autorităţilor ori instituţiilor care ţin aceste registre o copie de pe hotărârea de deschidere a procedurii, spre a se face menţiune. Stabileşte termen administrativ de control la data de 29.06.2022. Fără cheltuieli de judecată. Executorie. Cu drept de apel în termen de 7 zile de la comunicarea prin B.P.I.. În caz de formulare, cererea de apel care se va depune la Tribunalul Arad Pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei la data de 20.04.2022.



Pagina principală