Informații dosare ce cuprind 110/1259/2023

(date furnizate de portalul instanțelor de judecată)

1. Numărul dosarului: 110/1259/2023
Data înregistrării: 26 aprilie 2023, ora 12:12:00
Data ultimei modificări: 18 septembrie 2025, ora 12:15:07
Instanță: Tribunalul Comercial Argeș
Secție: ,,,
Materie: Faliment
Obiect: deschiderea procedurii la cererea creditorului
Stadiu procesual: Fond

Părți:
CAR SYSTEM ARGEŞ SRL - Creditor
RODI GEDALI SRL - Debitor
D.G.R.F.P. PLOIEŞTI PRIN A.J.F.P. ARGES - Creditor
Dobrin Rodica Gabriela - Creditor
MUNICIPIUL PITEŞTI- DIRECŢIA IMPOZITE SI TAXE LOCALE - Creditor

Ședințe:
15 ianuarie 2026, ora 10:00
Complet: C14 MTA
Tip soluție:
Soluția pe scurt:

18 septembrie 2025, ora 10:00
Complet: C14 MTA
Tip soluție: Termen intermediar
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei RODI GEDALI SRL, în faliment în procedura generală, dispune: Pune în sarcina lichidatorului judiciar Projuridic IPURL, următoarele măsuri: - să urmărească întocmirea raportului de evaluare şi stabilirea modalităţii de valorificare a bunurilor - să întocmească şi să depună rapoarte lunare cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii; în raport se vor include informaţii privind respectarea obligaţiilor fiscale, referitoare la obţinerea sau necesitatea actualizării autorizărilor/autorizaţiilor pentru desfăşurarea activităţii, a actelor de control încheiate de organe de control şi onorariul încasat al lichidatorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 63 rap. la art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014); - să depună la dosar dovada publicării în Buletinul procedurilor de insolvenţă a extrasului raportului de activitate (conform disp. art. 59 alin. 2 din Legea nr. 85/2014); - să întocmească la fiecare 3 luni, calculate de la data începerii lichidării, şi să prezinte comitetului creditorilor un raport asupra fondurilor obţinute din lichidare şi din încasarea de creanţe, precum şi un plan de distribuire între creditori, dacă este cazul; raportul şi planul se înregistrează la grefa tribunalului şi se publică în Buletinul procedurilor de insolvenţă; raportul va prevedea şi plata onorariului lichidatorului judiciar şi a celorlalte cheltuieli; Acordă un termen administrativ de control la data de 15.01.2026.

22 mai 2025, ora 10:00
Complet: C14 MTA
Tip soluție: Termen intermediar
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei RODI GEDALI SRL, în faliment în procedura generală, dispune: Pune în sarcina lichidatorului judiciar Projuridic IPURL, următoarele măsuri: - să întocmească tabelul definitiv consolidat de creanţe - să urmărească întocmirea raportului de evaluare şi stabilirea modalităţii de valorificare a bunurilor - să întocmească şi să depună rapoarte lunare cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii; în raport se vor include informaţii privind respectarea obligaţiilor fiscale, referitoare la obţinerea sau necesitatea actualizării autorizărilor/autorizaţiilor pentru desfăşurarea activităţii, a actelor de control încheiate de organe de control şi onorariul încasat al lichidatorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 63 rap. la art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014); - să depună la dosar dovada publicării în Buletinul procedurilor de insolvenţă a extrasului raportului de activitate (conform disp. art. 59 alin. 2 din Legea nr. 85/2014); - să întocmească la fiecare 3 luni, calculate de la data începerii lichidării, şi să prezinte comitetului creditorilor un raport asupra fondurilor obţinute din lichidare şi din încasarea de creanţe, precum şi un plan de distribuire între creditori, dacă este cazul; raportul şi planul se înregistrează la grefa tribunalului şi se publică în Buletinul procedurilor de insolvenţă; raportul va prevedea şi plata onorariului lichidatorului judiciar şi a celorlalte cheltuieli; Acordă un termen administrativ de control la data de 18.09.2025.

20 februarie 2025, ora 10:00
Complet: C14-Fond
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Admite cererea formulată de administratorul judiciar. În temeiul art. 143 rap. la art. 145 alin. 1 lit. C din Legea nr. 85/2014, dispune intrarea în faliment în procedura generală a debitoarei RODI GEDALI SRL. În temeiul art. 145 alin. 2 din Legea 85/2014, Dispune dizolvarea societăţii debitoare. Ridică dreptul de administrare al debitoarei. Desemnează în calitate de lichidator judiciar provizoriu pe administratorul judiciar desemnat, respectiv Projuridic IPURL, cu un onorariu de 1.000 lei lunar la care se adaugă TVA plătită din averea debitoarei. În lipsa disponibilităţilor în contul debitoarei, se va utiliza fondul de lichidare, plăţile urmând a fi făcute în conformitate cu prevederile art. 37 alin. 4 din OUG nr. 86/2006, pe baza unui buget previzionat. Fixează termen maxim de predare a gestiunii către lichidator împreună cu lista actelor şi operaţiunilor efectuate după deschiderea procedurii de 10 zile. Dispune întocmirea şi predarea către lichidatorul judiciar, în termen de maxim 5 zile de la data intrării în faliment a unei liste cuprinzând numele şi adresele creditorilor şi toate creanţele acestora la data intrării în faliment, cu indicarea celor născute după data deschiderii procedurii, a tabelului definitiv al creanţelor şi a oricăror altor tabele întocmite în procedură, a oricăror rapoarte de distribuţie, a listei actelor şi operaţiunilor efectuate după data deschiderii procedurii. În temeiul art. 86 din Legea 85/2014, da dispoziţii tuturor băncilor la care debitoarea are deschise conturi să nu dispună de sume fără un ordin al lichidatorului judiciar. Lichidatorul judiciar va comunica de urgenţă băncilor instituirea acestei interdicţii. În temeiul art. 146 din Legea 85/2014, dispune notificarea intrării în faliment în procedură generală a debitoarei, tuturor creditorilor menţionaţi în lista depusă de debitor/administratorul judiciar, prevăzută la art. 145 alin. 2 lit. e, ale căror creanţe s-au născut după deschiderea procedurii, debitorului şi oficiului registrului unde debitoarea este înmatriculată, pentru efectuarea menţiunii şi publicării în Buletinul procedurilor de insolvenţă. În temeiul art. 146 alin. 2 din Legea 85/2014, notificarea va fi comunicată creditorilor cu cel puţin 10 zile înainte de împlinirea termenului-limită pentru înregistrarea cererilor de admitere a creanţelor şi va cuprinde: - termenul-limită pentru înregistrarea cererii de admitere a creanţelor, în vederea întocmirii tabelului suplimentar: 07.04.2025, precum şi cerinţele pentru ca o creanţă înregistrată să fie considerată valabilă; - termenul de verificare a creanţelor, de întocmire şi publicare a tabelului suplimentar al acestora: 08.05.2025; - termenul de depunere la tribunal a contestaţiilor, care va fi de 7 zile de la publicarea în Buletinul procedurilor de insolvenţă a tabelului suplimentar; - termenul de întocmire a tabelului definitiv consolidat: 10.06.2025. În temeiul art. 151-153 din Legea 85/2014, dispune sigilarea şi inventarierea bunurilor din averea debitoarei şi îndeplinirea celorlalte operaţiuni de lichidare. În temeiul art. 160 din Legea nr. 85/2014, Dispune lichidatorului judiciar să întocmească la fiecare 3 luni, calculate de la data începerii lichidării, şi să prezinte comitetului creditorilor un raport asupra fondurilor obţinute din lichidare şi din încasarea de creanţe, precum şi un plan de distribuire între creditori, dacă este cazul; raportul şi planul se înregistrează la grefa tribunalului şi se publică în Buletinul procedurilor de insolvenţă; raportul va prevedea şi plata onorariului lichidatorului judiciar şi a celorlalte cheltuieli. În temeiul art. 59 alin. 1 şi alin. 2 din Legea nr. 85/2014, Dispune lichidatorului judiciar să întocmească şi să depună rapoarte lunare cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, inclusiv cele legate de urmărirea operaţiunilor efectuate în baza avizului prealabil, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii. În raport se vor include informaţii privind respectarea obligaţiilor fiscale, referitoare la obţinerea sau necesitatea actualizării autorizărilor/autorizaţiilor pentru desfăşurarea activităţii, a actelor de control încheiate de organe de control şi onorariul încasat al lichidatorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia; să depună la dosar dovada publicării în Buletinul procedurilor de insolvenţă a extrasului raportului de activitate. Executorie. Cu cale de atac numai apelul în termen de 7 zile de la comunicarea realizată prin publicare în Buletinul procedurilor de insolvenţă. Cererea de apel se depune la Tribunalul Specializat Argeş. Pronunţată prin punerea solu?iei la dispoziţia părţilor de către grefa instanţei, azi, 20.02.2025.

30 ianuarie 2025, ora 10:00
Complet: C14 MTA
Tip soluție: Termen intermediar
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei SC RODI GEDALI SRL, perioada de reorganizare, dispune: Faţă de propunerea de trecere la faliment prin procedura generală formulată de administratorul judiciar conform art.145 alin.1 lit.C din Legea nr.85/2014, pentru discutarea acesteia, Dispune: - se stabileşte termen de judecată la data de 20.02.2025 - şedinţă publică; - se citează, prin Buletinul procedurilor de insolvenţă, administratorul judiciar, debitoarea şi creditorii, cu menţiunea discutării propunerii de trecere la faliment prin procedura generală formulată de administratorul judiciar. Pune în sarcina administratorului judiciar Projuridic IPURL următoarele măsuri: - să întocmească şi să prezinte spre aprobare comitetului creditorilor rapoarte trimestriale asupra situaţiei financiare a averii debitoarei şi a cheltuielilor; să înregistreze rapoartele la dosar (conform disp. art. 144 din Legea nr. 85/2014); să precizeze în mod expres dacă debitoarea şi-a îndeplinit toate obligaţiile de plată asumate prin planul de reorganizare confirmat (ratele restante şi ratele curente); să menţioneze dacă debitoarea desfăşoară activitate (contracte aflate în derulare); - să supravegheze activitatea debitoarei şi să urmărească derularea planului de reorganizare confirmat, să întocmească şi să depună raportul asupra situaţiei financiare a averii debitoarei aferente perioadei din plan (să menţioneze dacă s-au achitat corespunzător ratele aferente); să depună dovezile în acest sens (conform disp. art. 141 şi art. 144 din Legea nr. 85/2014); Acordă un termen administrativ de control la data de 22.05.2025.

3 octombrie 2024, ora 10:00
Complet: C14 MTA
Tip soluție: Termen intermediar
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei SC RODI GEDALI SRL, perioada de reorganizare, dispune: Pune în sarcina administratorului judiciar Projuridic IPURL următoarele măsuri: - să întocmească şi să prezinte spre aprobare comitetului creditorilor rapoarte trimestriale asupra situaţiei financiare a averii debitoarei şi a cheltuielilor; să înregistreze rapoartele la dosar (conform disp. art. 144 din Legea nr. 85/2014); să precizeze în mod expres dacă debitoarea şi-a îndeplinit toate obligaţiile de plată asumate prin planul de reorganizare confirmat (ratele restante şi ratele curente); să menţioneze dacă debitoarea desfăşoară activitate (contracte aflate în derulare); - să supravegheze activitatea debitoarei şi să urmărească derularea planului de reorganizare confirmat, să întocmească şi să depună raportul asupra situaţiei financiare a averii debitoarei aferente perioadei din plan (să menţioneze dacă s-au achitat corespunzător ratele aferente); să depună dovezile în acest sens (conform disp. art. 141 şi art. 144 din Legea nr. 85/2014); - să formuleze şi să depună eventuale cereri privind procedura insolvenţei împotriva debitoarei. Acordă un termen administrativ de control la data de 30.01.2025.

30 mai 2024, ora 10:00
Complet: C14 MTA
Tip soluție: Termen intermediar
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei SC RODI GEDALI SRL, în faliment – procedură generală, 1)Pune în sarcina administratorului judiciar Projuridic IPURL următoarele măsuri: -să continue supravegherea activităţii debitoarei în conformitate cu planul de reorganizare confirmat, cu respectarea dispoziţiilor art.141 – 144 din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă. 2)Dispune: -se stabileşte termen administrativ de control la data de 03.10.2024 pentru continuarea procedurii

23 mai 2024, ora 10:00
Complet: C14-Fond
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 45 alin. 1 lit. k rap. la art. 139 alin. 1 lit. C din Legea nr. 85/2014, confirmă planul de reorganizare privind pe debitoarea RODI GEDALI SRL, propus de administratorul special Dobrin Rodica Gabriela, plan aprobat de Adunarea generală a creditorilor la data 26.02.2024 (procesul-verbal al adunării creditorilor debitoarei RODI GEDALI SRL întocmit de administratorul judiciar Projuridic IPURL şi publicat în BPI nr. 45517/27.02.2024 prin care s-a aprobat planul de reorganizare). Cu cale de atac apelul în termen de 7 zile de la comunicare prin publicare în Buletinul procedurilor de insolvenţă. Cererea de apel se depune la Tribunalul Specializat Argeş. Pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor de către grefa instanţei, astăzi, 23.05.2024.

14 martie 2024, ora 10:00
Complet: C14-Fond
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Apreciind necesar să se ceară unui specialist să îşi exprime opinia privind posibilitatea de realizare a planului de reorganizare, înainte de confirmarea lui, potrivit art. 139 alin. (1) din Legea 85/2014 desemnează pe practicianul în insolvenţă care are şi calitatea de consultant fiscal dna Oprea Barac Luminiţa Tatiana, cu un onorariu de 1500 lei în sarcina debitoarei. Emite adresă către specialistul desemnat pentru a-şi exprima opinia şi pune în vedere debitoarei să achite onorariul stabilit. Amână judecarea cauzei la 23.05.2024, ora 10.

8 februarie 2024, ora 10:00
Complet: C10 MTA
Tip soluție: Termen intermediar
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei, faliment - procedura generală, Ia act că adunarea creditorilor din data de 27.12.2023 a confirmat administratorul judiciar Projuridic IPURL , cu onorariu lunar de 1000 lei şi un onorariu de succes de 3% din sumele distribuite creditorilor Pune în sarcina administratorului judiciar definitiv, următoarele măsuri: - să întocmească şi să depună rapoarte lunare cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii; în raport se vor include informaţii privind respectarea obligaţiilor fiscale, referitoare la obţinerea sau necesitatea actualizării autorizărilor/autorizaţiilor pentru desfăşurarea activităţii, a actelor de control încheiate de organe de control şi onorariul încasat al administratorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014); - să depună la dosar dovada publicării în Buletinul procedurilor de insolvenţă a extrasului raportului de activitate (conform disp. art. 59 alin. 2 din Legea nr. 85/2014); - să continue demersurile pentru identificarea bunurilor debitoarei; - să urmărească întocmirea unui plan de reorganizare; - în eventualitatea depunerii unui plan de reorganizare, să publice în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă anunţul prevăzut de art 137 alin 1 din Lege nr. 85/2014, să ţină şedinţa adunării creditorilor pentru votarea planului în termen de 20-30 de zile de la data publicării anunţului conform art 137 alin 2 din Legea nr. 85/2014, să depună la dosar procesul verbal al adunării creditorilor prin care a fost aprobat/infirmat planul de reorganizare - în eventualitatea în care nu se depune plan de reorganizare în termenul prevăzut de lege, să formuleze cerere de deschidere a procedurii falimentului. Dispune: - se stabile?te termen administrativ la data de 30.05.2024 pentru continuarea procedurii.

12 octombrie 2023, ora 09:00
Complet: C10-Fond
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Admite cererea creditorului de deschidere a procedurii insolvenţei . În temeiul art.72 alin.(6) raportat la art.5 pct.29 şi pct.46, cu referire la art.38 alin.(1) din Legea nr. 85/2014, dispune deschiderea procedurii insolvenţei în forma generală a debitoarei. În temeiul art.73 din Legea nr.85/2014, desemnează în calitate de administrator judiciar provizoriu pe PROJURIDIC IPURL, care va îndeplini atribuţiile prevăzute de art.58 din Legea nr.85/2014, cu o retribuţie lunară fixă de 1000 lei, exclusiv TVA, plătită din averea debitoarei. În lipsa disponibilităţilor în contul debitoarei, se va utiliza fondul de lichidare, plăţile urmând a fi făcute în conformitate cu prevederile art.39 alin.(4) din Legea nr.85/2014 şi OUG nr.86/2006, pe baza unui buget previzionat, în limitele prevăzute a fi decontate din fondul de lichidare. Menţine debitorului dreptul de administrare. În temeiul art.99 cu referire la art.100 din Legea nr.85/2014, dispune administratorului judiciar provizoriu să notifice deschiderea procedurii generale de insolvenţă. Notificarea se realizează potrivit prevederilor Codului de procedură civilă şi va trebui, în acelaşi timp : - trimisă tuturor creditorilor menţionaţi în lista depusă de debitor, debitorului şi oficiului registrului comerţului sau, după caz, registrului societăţilor agricole ori altor registre unde debitorul este înmatriculat/înregistrat, pentru efectuarea menţiunii; dacă creditorii cu sediul sau cu domiciliul în străinătate au reprezentanţi în ţară, notificarea va fi trimisă acestora din urmă; - publicată, pe cheltuiala averii debitorului, într-un ziar de largă circulaţie şi în BPI. În temeiul art.100 din Legea nr.85/2014 notificarea va cuprinde: - termenul limită de depunere de către creditori a opoziţiilor la deschiderea procedurii – 10 zile de la primirea notificării; - termenul de soluţionare a opoziţiilor - 10 zile de la data expirării termenului de depunere a acestora; - termenul limită de înregistrare a declaraţiilor de creanţă – 27/11/2023; declaraţiile de creanţe se vor timbra cu 200 lei, sub sancţiunea anulării; - termenul limită de verificare a creanţelor şi întocmire a tabelului preliminar de creanţe: 18/12/2023; - termenul de contestare a creanţelor este de 7 zile de la publicarea tabelului preliminar în B.P.I.; - termenul de întocmire a tabelului definitiv de creanţe şi soluţionare a contestaţiilor – 15/01/2024. - adresa de e-mail a administratorului judiciar, dacă există, la care se pot face valabil toate comunicările în format electronic de către creditori. Prima şedinţă a adunării generale a creditorilor va avea loc la data de 27/12/2023. Administratorul judiciar provizoriu va întocmi până la data de 02/11/2023, raportul prev. de art.92 din Legea nr.85/2014, şi până la 22/11/2023, raportul asupra cauzelor şi împrejurărilor ajungerii debitorului în stare de insolvenţă, conform art.97 alin.(1) din Legea nr.85/2014. Pune în vedere administratorului judiciar provizoriu să depună lunar raportul prevăzut de art.59 din Legea nr.85/2014 şi să publice un extras al acestuia în BPI. Administratorul judiciar provizoriu va efectua, conform art.101 din Legea nr.85/2014, inventarierea bunurilor debitorului în termen de 60 de zile de la deschiderea procedurii insolvenţei, iar conform art.58 alin.(1) lit. p) şi q) din Legea nr.85/2014, evaluarea acestora se va realiza până la data stabilită pentru depunerea tabelului definitiv al creanţelor, administratorul judiciar provizoriu urmând a transmite spre publicare în BPI un anunţ cu privire la depunerea la dosar a raportului de evaluare, în termen de două zile de la depunere. Pune în vedere administratorului judiciar provizoriu să respecte prevederile art.83, 84 şi 96 din Legea nr.85/2014. În temeiul art.77 alin. (3) din Legea nr.85/2014, pune în vedere administratorului judiciar provizoriu să notifice furnizorilor de servicii deschiderea procedurii insolvenţei. Pune în vedere debitorului să respecte prevederile art.82 şi 84 din Legea nr.85/2014. În temeiul art. 101 alin.(2) din Legea nr.85/2014 raportat la art.902 alin.(2) pct.16 Cod civil, dacă debitorul are bunuri supuse transcripţiei, inscripţiei sau înregistrării în registrele de publicitate, administratorul judiciar provizoriu va trimite instanţelor, autorităţilor ori instituţiilor care ţin aceste registre o copie de pe hotărârea de deschidere a procedurii, spre a se face menţiune. În temeiul art.76 din Legea nr.85/2014, dispune comunicarea prezentei sentinţe către instanţele judecătoreşti în a căror jurisdicţie se află sediul debitorului declarat la registrul corespunzător şi tuturor băncilor unde debitorul are deschise conturi, în vederea aplicării prevederilor art.75. Stabileşte termen administrativ la data de 08.02.2024. Minuta sentinţei privind deschiderea procedurii insolvenţei se comunică de îndată administratorului judiciar numit provizoriu. Executorie. Cu apel în termen de 7 zile de la comunicare, cererea de apel urmând a se depune la Tribunalul Specializat Argeş. Pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei, astăzi 12.10.2023.

22 iunie 2023, ora 09:00
Complet: C10-Fond
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Având în vedere Hotărârea nr. 3 / 20.06.2023 a Adunării generale a judecătorilor din cadrul Tribunalului Specializat Argeş, amână judecarea cauzei la data de 12.10.2023, constatând că prezenta cauză nu are caracter urgent raportat la Decizia Preşedintelui instanţei nr. 7/2023.



Pagina principală