Informații dosare ce cuprind 1105/108/2022

(date furnizate de portalul instanțelor de judecată)

1. Numărul dosarului: 1105/108/2022
Data înregistrării: 15 aprilie 2022, ora 12:50:00
Data ultimei modificări: 22 noiembrie 2024, ora 16:00:57
Instanță: Tribunalul Arad
Secție: SECTIA a II-a CIVILA
Materie: Faliment
Obiect: cererea debitorului (art.66 alin.10 din Legea nr.85/2014)
Stadiu procesual: Fond

Părți:
COMDADY AGRO SRL - Debitor
OFICIUL REGISTRULUI COMERŢULUI DE PE LÂNGĂ TRIBUNALUL ARAD - Intimat
JUDECĂTORIA LIPOVA - Intimat
ALCEDO SRL - Creditor
C.I. FAUR DANIEL ION - Lichidator
AGRICOLA CERNETEAZ SRL - Creditor
DIRECŢIA GENERALĂ REGIONALĂ A FINANŢELOR PUBLICE TIMIŞOARA – ADMINISTRAŢIA JUDEŢEANĂ A FINANŢELOR PUBLICE ARAD - Intimat

Ședințe:
18 noiembrie 2024, ora 09:20
Complet: C1-sindic-2024
Tip soluție: Legea 85/2006 privind insolventa
Soluția pe scurt: În temeiul art.175, al. 2 din Legea nr.85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, Aprobă raportul final de distribuire întocmit de lichidatorul judiciar C.I. FAUR DANIEL ION, notificat anterior creditorilor şi necontestat de către aceştia. Dispune închiderea procedurii insolvenţei debitorului debitorul S.C. COMDADY AGRO S.R.L.. Dispune radierea debitorului din registrul comerţului . În temeiul art.180 din Legea nr.85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, Descarcă pe lichidatorul judiciar C.I. FAUR DANIEL ION, de orice îndatoriri şi responsabilităţi. În temeiul art.179 din Legea nr.85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, Dispune notificarea prezentei sentinţe notificarea prezentei hotărâri cu A.N.A.F. – D.R.F.P. Timiş – A.J.F.P. Arad şi cu O.R.C. Arad, în vederea efectuării cuvenitelor menţiuni, precum şi cu creditorii prin B.P.I. Executorie. Cu drept de apel în 7 zile de la comunicare prin B.P.I. În caz de formulare, cererea de apel se va depune la Tribunalul Arad. Pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei la data de 18.11.2024.

7 octombrie 2024, ora 11:05
Complet: C1-sindic(Termen administrativ)
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei SC COMDADY AGRO SRL, - în procedura simplificată de faliment : 1) Pune în sarcina lichidatorului judiciar următoarele măsuri: - să întocmească raportul final însoţit de situaţiile financiare finale; copii de pe acestea vor fi comunicate tuturor creditorilor şi debitorului prin publicare în BPI. 2) Dispune: - fixarea unui termen de judecată pentru a se soluţiona propunerea de închidere a procedurii, sens în care se vor cita creditorii prin Buletinul procedurilor de insolvenţă potrivit dispoziţiilor art. 167 din Legea nr. 85/2014, la data de 18.11.2024, ora 09.20

20 mai 2024, ora 11:06
Complet: C1-sindic(Termen administrativ)
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei SC COMDADY AGRO SRL, - în procedura simplificată de faliment : 1) Pune în sarcina lichidatorului judiciar următoarele măsuri: - să procedeze la valorificarea bunului/ bunurilor debitorului ( vol. III, f. 552 verso, bunuri imobile – terenuri evaluate la suma de 295.337 lei, localitatea Bata (32 parcele teren arabil cu suprafaţa de 12,38 ha şi o parcelă teren intravilan cu suprafaţa de 2.880 mp.) potrivit regulamentului publicat în BPI 4086/04.03.2024 şi aprobat de creditori în GC din data de 09.04.2024, - să procedeze la expunerea corespunzătoare a bunurilor pe piaţă, inclusiv prin anunţuri de promovare pe internet - să depună la dosar, să publice în B.P.I. şi să prezinte creditorilor la fiecare 3 luni, calculate de la data începerii lichidării, raportul asupra fondurilor obţinute din lichidare şi din încasarea de creanţe, precum şi un plan de distribuire între creditori, dacă este cazul. - să procedeze la efectuarea distribuirii sumelor obţinute din valorificarea bunurilor debitorului, - să depună lunar raportul cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii. În raport se va menţiona şi onorariul încasat al administratorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014); - să depună la dosar extrase din BPI privind rapoartele întocmite; 2) Dispune: - stabileşte termen administrativ de control la data de 07.10.2024, ora. 11,05 pentru continuarea procedurii.

12 februarie 2024, ora 11:06
Complet: C1-sindic(Termen administrativ)
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei SC COMDADY AGRO SRL, - în procedura simplificată de faliment : 1) Pune în sarcina lichidatorului judiciar următoarele măsuri: - să procedeze la convocarea adunării creditorilor pentru aprobarea propunerii/ regulamentului de valorificare a bunurilor; vol. III, f. 552 verso, bunuri imobile – terenuri evaluate la suma de 295.337 lei, localitatea Bata (32 parcele teren arabil cu suprafaţa de 12,38 ha şi o parcelă teren intravilan cu suprafaţa de 2.880 mp.). - să procedeze ulterior la valorificarea bunului/ bunurilor potrivit regulamentului aprobat de creditori; - să depună la dosar, să publice în B.P.I. şi să prezinte creditorilor la fiecare 3 luni, calculate de la data începerii lichidării, raportul asupra fondurilor obţinute din lichidare şi din încasarea de creanţe, precum şi un plan de distribuire între creditori, dacă este cazul. - să procedeze la efectuarea distribuirii sumelor obţinute din valorificarea bunurilor debitorului, - să depună lunar raportul cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii. În raport se va menţiona şi onorariul încasat al administratorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014); - să depună la dosar extrase din BPI privind rapoartele întocmite; 2) Dispune: - stabileşte termen administrativ de control la data de 20.05.2024, ora. 11,06 pentru continuarea procedurii.

4 decembrie 2023, ora 11:01
Complet: C1-sindic(Termen administrativ)
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei SC COMDADY AGRO SRL, - în procedura simplificată de faliment : 1) Pune în sarcina lichidatorului judiciar următoarele măsuri: - să depună la dosar raportul de evaluare a bunurilor debitoarei cel mai târziu până la data stabilită pentru depunerea tabelului definitiv al creanţelor; - să procedeze la convocarea adunării creditorilor pentru aprobarea propunerii/ regulamentului de valorificare a bunurilor; - să procedeze la valorificarea bunului/ bunurilor potrivit regulamentului aprobat de creditori; - să depună la dosar, să publice în B.P.I. şi să prezinte creditorilor la fiecare 3 luni, calculate de la data începerii lichidării, raportul asupra fondurilor obţinute din lichidare şi din încasarea de creanţe, precum şi un plan de distribuire între creditori, dacă este cazul. - să procedeze la efectuarea distribuirii sumelor obţinute din valorificarea bunurilor debitorului, - să depună lunar raportul cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii. În raport se va menţiona şi onorariul încasat al administratorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014); - să depună la dosar extrase din BPI privind rapoartele întocmite; 2) Dispune: - stabileşte termen administrativ de control la data de 12.02.2024, ora. 11,06 pentru continuarea procedurii.

9 octombrie 2023, ora 11:00
Complet: C1-sindic(Termen administrativ)
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei SC COMDADY AGRO SRL, - în procedura simplificată de faliment : 1) Pune în sarcina lichidatorului judiciar următoarele măsuri: - să depună la dosar raportul de evaluare a bunurilor debitoarei cel mai târziu până la data stabilită pentru depunerea tabelului definitiv al creanţelor; - să procedeze la convocarea adunării creditorilor pentru aprobarea propunerii/ regulamentului de valorificare a bunurilor; - să procedeze la valorificarea bunului/ bunurilor potrivit regulamentului aprobat de creditori; - să depună la dosar, să publice în B.P.I. şi să prezinte creditorilor la fiecare 3 luni, calculate de la data începerii lichidării, raportul asupra fondurilor obţinute din lichidare şi din încasarea de creanţe, precum şi un plan de distribuire între creditori, dacă este cazul. - să procedeze la efectuarea distribuirii sumelor obţinute din valorificarea bunurilor debitorului, - să depună lunar raportul cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii. În raport se va menţiona şi onorariul încasat al administratorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014); - să depună la dosar extrase din BPI privind rapoartele întocmite; - Alte menţiuni: să urmărească soluţionarea dosarului cu nr. 1105/108/2022/a3, aflat pe rolul Curţii de Apel Timişoara, cu termen de pronunţare la data de 16.10.2023, având ca obiect numire lichidator – stadiu procesual apel. 2) Dispune: - stabileşte termen administrativ de control la data de 04.12.2023, ora. 11,01 pentru continuarea procedurii.

29 mai 2023, ora 09:13
Complet: C1-sindic-2023
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În temeiul art. 145 lit. A, lit. b şi c din Legea nr.85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă; Dispune începerea procedurii falimentului debitorului S.C. COMDADY AGRO S.R.L. In temeiul art. 145 alin. (2) din Legea nr.85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, Desemnează lichidator judiciar pe C.I. FAUR DANIEL ION, care va îndeplini atribuţiile prevăzute de art. 64 din Legea nr.85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, cu onorariul de 300 lei lunar, conform deciziei de desemnare emisă de creditorul majoritar AGRICOLA CERNETEAZ S.R.L., publicată în B.P.I. nr. 4147/07.03.2023. Stabileşte în favoarea fostului administrator judiciar Falimvest S.P.R.L. un onorariu de 15.000 lei, exclusiv T.V.A, ce va fi achitat din averea debitorului şi care se compune din : - 3.000 lei, stabiliţi prin hotărârea de deschidere a procedurii şi - 12.000 lei, aferenţi perioadei 10.11.2022-07.03.2023, respectiv 3.000 lei/lunar începând cu data aprobării de către judecătorul sindic în baza art. 45, lit. o din Legea nr. 85/2014 a onorariului lunar şi până la data publicării în B.P.I. a deciziei creditorului majoritar privind desemnarea lichidatorului. Dispune regularizarea sumelor încasate de către fostul administrator judiciar Falimvest S.P.R.L. din averea debitorului, conform celor de mai sus. Respinge în rest cererea formulată de creditorul majoritar AGRICOLA CERNETEAZ S.R.L pentru reducere onorariului fostului administrator judiciar. In temeiul art. 145 alin. (2) din Legea nr.85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, Dispune dizolvarea societăţii debitoare şi ridicarea dreptului de administrare al debitorului. Dispune tuturor băncilor la care debitorul are disponibil în conturi să nu dispună de acestea fără un ordin al lichidatorului judiciar. Fixează termenul maxim de predare a gestiunii către lichidatorul, împreună cu lista actelor şi operaţiunilor efectuate după deschiderea procedurii, în termen de 10 zile de la pronunţarea prezentei . Dispune predarea către lichidator, în termen de 10 zile de la pronunţarea prezentei, a tabelului definitiv al creanţelor şi a listei creanţelor născute în cursul procedurii. Dispune notificarea trecerii la faliment a debitorului către : asociaţii, acţionarii, creditorii şi Oficiului Registrului Comerţului de pe lângă Tribunalul Arad şi alte registre, prin Buletinul Procedurilor de Insolvenţă, în vederea efectuării menţiunii în temeiul art. 146 din Legea nr.85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, precum şi tuturor băncilor unde debitorul are deschise conturi. Dispune depunerea la dosar a unei copii după notificare şi dovezile publicării acesteia. Pune în vedere lichidatorului judiciar prevederile art. 252 din Legea nr.31/1990 republicată şi dispune menţionarea la registrul comerţului a reprezentanţilor permanenţi ai lichidatorului judiciar. Fixează termenul limită pentru depunerea cererilor creanţelor născute în cursul procedurii la data de 14.07.2023. Fixează termenul limită pentru verificarea creanţelor născute în cursul procedurii, întocmirea, afişarea şi comunicarea tabelului suplimentar al creanţelor la 28.07.2023. Fixează termenul limită pentru depunerea contestaţiilor împotriva tabelului suplimentar aferent creanţelor născute în timpul procedurii de 7 zile de la data publicării în B.P.I. a acestuia. Fixează termenul pentru soluţionarea contestaţiilor la creanţele născute în cursul procedurii la 09.10.2023, ora 09,01. Menţine la data de 18 a fiecărei luni termenul administrativ pentru depunerea de către practicianul în insolvenţă a raportului întocmit în baza art. 59 din Legea nr. 85/2014 pentru luna anterioară şi fixează termenul administrativ de control pentru verificarea acestuia de către judecătorul sindic de maximum 3 zile de la data la care trebuie depus raportul lunar. Atrage atenţia lichidatorului judiciar asupra obligaţiei respectării termenelor de procedură stabilite precum şi asupra obligaţiei privind contribuirea la desfăşurarea procedurii judiciare într-un termen optim şi previzibil, sens în care pune în vedere acestuia ca, pentru orice şedinţă a adunării generale a creditorilor pe care o va realiza în această procedură, convocarea care urmează a fi realizată şi publicată în B.P.I. de către practicianul în insolvenţă să conţină în concret o dublă convocare : - prima convocare aferentă pentru prima şedinţă, la care se va urmări respectarea cvorumului de prezenţă şi de vot, respectiv - a doua convocare, aferentă unei a doua şedinţe a adunării generale a creditorilor cu aceiaşi ordine de zi, care se impune a fi ţinută, în raport de o eventuală lipsă de cvorum de prezenţă a creditorilor, la prima şedinţă convocată, astfel încât, în situaţia în care la niciuna din cele două şedinţe consecutive nu s-a putut adopta o hotărâre, din lipsă de cvorum, practicianul în insolvenţă desemnat în procedură să poată sesiza judecătorul sindic, conform art. 45, lit. o din Legea nr. 85/2014, pentru primul termen de judecată ce urmează celor două şedinţe de adunări ale creditorilor convocate de practician. Atrage atenţia lichidatorului judiciar asupra faptului că nerespectarea obligaţiei stabilite în sarcina sa prin dispoziţia anterioară este de natură să atragă incidenţa în cauză a disp. art. 60, al. 2 şi 3, respectiv art. 57, al. 4 din Legea nr. 85/2014. Dispune trimiterea notificărilor către toţi creditorii debitorului, de către lichidatorul judiciar. In temeiul art. 151 din Legea nr.85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, Dispune sigilarea bunurilor din averea debitorului şi îndeplinirea celorlalte operaţiuni de lichidare. Stabileşte termen administrativ de control pentru continuarea procedurii la data de 09.10.2023, ora 11,00 Executorie. Cu drept de apel în termen de 7 zile de la comunicarea prin B.P.I. În caz de formulare, cerea de apel se va depune la Tribunalul Arad . Pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei la data de 29.05.2023.

4 mai 2023, ora 09:08
Complet: C8-sindic-2023
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Având în vedere Procesul verbal încheiat în data de 02.05.2023 prin care s-a dispus repartizarea ciclică a dosarelor aflate pe rolul completului de judecată C8 Sindic, măsură avizată prin Hotărârea colegiului de conducere al Tribunalului Arad nr. 6/25.04.2023, în urma delegării domnului judecător Branc Cosmin, membru al completului C8 Sindic, la Judecătoria Gurahonţ începând cu data de 01.05.2023, pe o perioadă de 6 luni, potrivit Deciziei de delegare nr. 411/Ad/07.04.2023 emisă de Curtea de Apel Timişoara, D I S P U N E: Constată repartizată cauza nr. 1105/108/2022 complet C1 Sindic – judecător sindic Debreni Cristian Desideriu. Amână cauza şi stabileşte termen la data de 29 mai 2023, ora 09:13, sala 219, pentru când se citează părţile. Pronunţată în şedinţa publică de azi, 4 mai 2023.

6 aprilie 2023, ora 09:10
Complet: C8-sindic(Termen administrativ)
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza dispoziţiilor art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitorului Comdady Agro SRL, aflat în procedura generală, şi având în vedere rapoartele de activitate şi anexele la acestea depuse de administratorul judiciar, Dispune Se fixează termen de judecată la data de 04.05.2023, pentru când debitorul şi creditorii se vor cita prin BPI, pentru soluţionarea cererii de intrare în faliment a debitorului, conform art. 143 din Legea nr. 85/2014.

8 decembrie 2022, ora 09:00
Complet: C8-sindic(Termen administrativ)
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Fixează termen administrativ de control la data de 06.04.2023, în vederea soluţionării definitive a contestaţiei la tabelul preliminar ce face obiectul dosarului asociat nr. 1105/108/2022/a2, aflat în apel pe rolul Curţii de Apel Timişoara şi în care nu s-a stabilit încă termen de judecată,

10 noiembrie 2022, ora 09:00
Complet: C8-sindic sup
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În temeiul dispoziţiilor art. 45 lit. o) din Legea nr. 85/2014, admite cererea formulată de administrator judiciar provizoriu SCP Falimvest SPRL şi, pe cale de consecin?ă: Confirmă pe SCP Falimvest SPRL în calitate de administrator judiciar definitiv cu un onorariu în cuantum 3.000 lei + TVA/lună şi un onorariu de succes de 10% din sumele obţinute prin valorificarea bunurilor şi recuperarea creanţelor, exclusiv TVA, pentru debitorul Comdady Agro SRL. Menţine termenul administrativ de control stabilit pentru data de 08.12.2022, în vederea continuării procedurii. Cu apel în 7 zile de la comunicarea prin BPI, apel care se va depune la Tribunalul Arad. Pronunţată în camera de consiliu de azi, 10.11.2022, prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor de către grefa instanţei.

8 septembrie 2022, ora 09:00
Complet: C8-sindic(Termen administrativ)
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Stabileşte termen administrativ de control la data de 08.12.2022, pentru continuarea procedurii

7 iulie 2022, ora 09:00
Complet: C8-sindic(Termen administrativ)
Tip soluție: Termen intermediar
Soluția pe scurt: Termen administrativ de control desfinţat prin rezoluţia din data de 11.05.2022.

18 aprilie 2022, ora 09:00
Complet: C8-sindic-2022
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Admite cererea formulată de debitorul Comdady Agro SRL. În temeiul art. 71 alin. 1 din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, dispune deschiderea procedurii generale împotriva debitorului Comdady Agro SRL. În temeiul art. 73 şi art. 45 lit. d) din Legea nr. 85/2014, numeşte administrator judiciar provizoriu pe SCP Falimvest SPRL care va îndeplini atribuţiile prevăzute de art. 58 din Legea nr. 85/2014, cu o retribuţie de 3.000 lei, până la prima adunare generală a creditorilor. În temeiul art. 85 din Legea nr. 85/2014, constată că debitorului nu îi este ridicat dreptul de administrare. În temeiul art. 99 din Legea nr. 85/2014, dispune notificarea deschiderii procedurii debitorului, asociaţilor şi Oficiului Registrului Comerţului de pe lângă Tribunalul Arad şi alte registre, prin Buletinul Procedurilor de Insolvenţă, precum şi tuturor băncilor unde debitorul are deschise conturi. Dispune depunerea la dosar a unei copii după notificare şi dovezile publicării acesteia. Pune în vedere administratorului judiciar prevederile art. 252 din Legea nr. 31/1990, republicată, şi dispune menţionarea la registrul comerţului a reprezentanţilor permanenţi ai administratorului judiciar. Fixează termenul-limită pentru depunerea cererilor de admitere a creanţelor la data de 30.05.2022. Fixează termenul pentru verificarea creanţelor, întocmirea, afişarea şi comunicarea tabelului preliminar al creanţelor la data de 09.06.2022. Fixează termenul pentru soluţionarea eventualelor contestaţii la 23.06.2022. Fixează data primei şedinţe a adunării creditorilor la data de 15.06.2022, la ora şi locul comunicat de administrator, şi convoacă creditorii debitorului. Fixează termenul pentru depunerea raportului prevăzut de art. 97 din Legea nr. 85/2014 la data de 30.05.2022. Fixează la data de 18 ale fiecărei luni termenul administrativ pentru depunerea de către practicianul în insolvenţă a raportului întocmit în baza art. 59 din Legea nr. 85/2014 pentru luna anterioară şi fixează termenul administrativ de control pentru verificarea acestuia de către judecătorul sindic de maximum 3 zile de la data la care trebuie depus raportul lunar. Atrage atenţia administratorului judiciar numit cu titlu provizoriu asupra obligaţiei respectării termenelor de procedură stabilite precum şi asupra obligaţiei privind contribuirea la desfăşurarea procedurii judiciare într-un termen optim şi previzibil, sens în care pune în vedere acestuia ca, pentru orice şedinţă a adunării generale a creditorilor pe care o va realiza în această procedură, convocarea care urmează a fi realizată şi publicată în B.P.I. de către practicianul în insolvenţă să conţină în concret o dublă convocare: - prima convocare aferentă pentru prima şedinţă, la care se va urmări respectarea cvorumului de prezenţă şi de vot, respectiv - a doua convocare, aferentă unei a doua şedinţe a adunării generale a creditorilor cu aceiaşi ordine de zi, care se impune a fi ţinută, în raport de o eventuală lipsă de cvorum de prezenţă a creditorilor la prima şedinţă convocată, astfel încât, în situaţia în care la niciuna din cele două şedinţe consecutive nu s-a putut adopta o hotărâre din lipsă de cvorum, practicianul în insolvenţă desemnat în procedură să poată sesiza judecătorul-sindic, conform art. 45 lit. o) din Legea nr. 85/2014, pentru primul termen de judecată ce urmează celor două şedinţe de adunări ale creditorilor convocate de practician. Atrage atenţia administratorului judiciar numit cu titlu provizoriu asupra faptului că nerespectarea obligaţiei stabilite în sarcina sa prin dispoziţia anterioară este de natură să atragă incidenţa în cauză a dispoziţiilor art. 60 alin. 2 şi 3, respectiv art. 57 alin. 4 din Legea nr. 85/2014. Dispune trimiterea notificărilor către toţi creditorii debitorului, de către administratorul judiciar. Dispune administratorului judiciar să convoace adunarea generală a asociaţilor debitorului în vederea desemnării administratorului special şi să depună la dosar, în 2 zile lucrătoare de la data adunării, dovada convocării şi procesul-verbal al adunării. Dispune administratorului judiciar efectuarea demersurilor necesare pentru a intra în posesia actelor şi bunurilor debitorului, precum şi a informaţiilor despre acesta, informând totodată debitorul despre obligaţiile corelative ce îi revin şi consecinţele civile şi penale ale nerespectării acestor obligaţii. Dispune în sarcina administratorului judiciar provizoriu obligaţia de a efectua inventarierea bunurilor debitorului, în termen de 60 de zile de la data deschiderii procedurii, conform art. 101 din Legea nr. 85/2014. În temeiul art. 39 din Legea nr. 85/2014, dispune deschiderea de către debitor a unui cont la o unitate bancară din care vor fi suportate cheltuielile aferente procedurii, în termen de 2 zile de la notificarea deschiderii procedurii, în caz de neîndeplinire a atribuţiei contul urmând a fi deschis de către administratorul judiciar. Eventualele disponibilităţile băneşti vor fi păstrate într-un cont special de depozit bancar. În temeiul art. 92 din Legea nr. 85/2014, dispune în sarcina administratorului judiciar provizoriu obligaţia de a examina situaţia economică a debitorului şi documentele depuse, conform art. 67 sau art. 74, după caz, şi de a întocmi un raport prin care să propună fie intrarea în procedura simplificată, fie continuarea perioadei de observaţie în cadrul procedurii generale, pe care îl va depune în termen de maximum 20 de zile de la desemnare, cu obligaţia de a notifica propunerea de intrare în faliment prin procedura simplificată. Fixează termen pentru dezbaterea acestui raport la data de 28.04.2022. Stabileşte termen administrativ de control la data de 07.07.2022. Executorie. Cu apel în 7 zile de la comunicarea prin B.P.I., apel care se va depune la Tribunalul Arad. Creditorii notificaţi conform art. 100 din Legea 85/2014, ulterior deschiderii procedurii, pot formula împotriva prezentei doar calea de atac a opoziţiei, în termen de 10 zile de la comunicarea de către practicianul în insolvenţă a notificării realizate în baza art. 100 alin. 1 lit. a) din Legea nr. 85/2014. În caz de formulare, opoziţia se va depune la Tribunalul Arad şi se va înregistra la prezentul dosar. Pronunţată azi, 18.04.2022, prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor de către grefa instanţei.



Pagina principală