Informații dosare ce cuprind 1126/108/2024
(date furnizate de portalul instanțelor de judecată)
1. Numărul dosarului:
1126/108/2024
Data înregistrării:
29 februarie 2024, ora 10:12:00
Data ultimei modificări:
15 octombrie 2025, ora 13:02:44
Instanță:
Tribunalul Arad
Secție:
SECTIA a II-a CIVILA
Materie:
Faliment
Obiect:
cererea debitorului (art.66 alin.10 din Legea nr.85/2014)
Stadiu procesual:
Fond
Părți:
ADRIAN PARCEL LOGISTICS SRL - Debitor
FALIMVEST SPRL - Lichidator
ORC ARAD - Intimat
JUDECATORIA ARAD - Intimat
D.G.P.F. ARAD - Creditor
MUNICIPIUL ARAD- DIRECŢIA VENITURI - Creditor
Ședințe:
4 februarie 2026, ora 09:00
Complet: C8-sindic(Termen administrativ)
Tip soluție:
Soluția pe scurt:
15 octombrie 2025, ora 09:00
Complet: C8-sindic(Termen administrativ)
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei în faliment :
1) Pune în sarcina lichidatorului judiciar următoarele măsuri:
- să continue demersurile pentru valorificarea tuturor bunurilor din averea debitoarei şi distribuirea sumelor obţinute
- să depună raportul lunar de activitate
2) Dispune:
- stabileşte termen administrativ de control la data de 04.02.2025, pentru continuarea procedurii.
11 iunie 2025, ora 09:00
Complet: C8-sindic(Termen administrativ)
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei în faliment :
1) Pune în sarcina lichidatorului judiciar următoarele măsuri:
- să continue demersurile pentru valorificarea tuturor bunurilor din averea debitoarei şi distribuirea sumelor obţinute
- să depună raportul lunar de activitate
2) Dispune:
- stabileşte termen administrativ de control la data de 15.10.2025, pentru continuarea procedurii.
2 aprilie 2025, ora 09:00
Complet: C8-sindic(Termen administrativ)
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei în faliment :
1) Pune în sarcina lichidatorului judiciar următoarele măsuri:
- să procedeze la valorificarea bunului/ bunurilor potrivit regulamentului aprobat de creditori;
2) Dispune:
- stabileşte termen administrativ de control la data de 11.06.2025, pentru continuarea procedurii.
22 ianuarie 2025, ora 09:00
Complet: C8-sindic(Termen administrativ)
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: 1) Pune în sarcina lichidatorului judiciar următoarele măsuri:
- să procedeze la valorificarea bunului/ bunurilor potrivit regulamentului aprobat de creditori;
2) Dispune:
- stabileşte termen administrativ de control la data de 02.04.2025, pentru continuarea procedurii.
30 octombrie 2024, ora 10:00
Complet: C8-sindic-2024
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Admite cererea formulată de administratorul judiciar.
Dispune intrarea în faliment a debitorului SC Adrian Parcel Logistic SRL.
Dispune dizolvarea debitorului şi ridicarea dreptului de administrare.
Desemnează lichidator judiciar pe Falimvest SPRL care va îndeplini atribuţiile prevăzute de art. 64 din Legea nr. 85/2014.
Fixează termenul maxim de predare a gestiunii către lichidator, împreună cu lista actelor şi operaţiunilor efectuate după deschiderea procedurii, în termen de 10 zile de la pronunţarea prezentei sentinţe.
Fixează termenul limită pentru depunerea cererilor de admitere a creanţelor născute în cursul procedurii la data de 10.12.2024.
Fixează termenul limită pentru verificarea creanţelor născute în cursul procedurii, întocmirea, afişarea şi comunicarea tabelului suplimentar al creanţelor la data de 10.01.2025.
Fixează termenul limită pentru depunerea contestaţiilor la creanţele născute în cursul procedurii în 7 zile de la publicarea în B.P.I. a tabelului suplimentar.
Fixează termenul pentru soluţionarea contestaţiilor la creanţele născute în cursul procedurii la data de 22.01.2025.
Fixează termenul pentru întocmirea şi afişarea tabelului definitiv consolidat al creanţelor la data de 10.02.2025.
În temeiul art. 151 din Legea nr. 85/2014,
Dispune sigilarea bunurilor din averea debitorului şi îndeplinirea celorlalte operaţiuni de lichidare.
Dispune notificarea intrării în faliment debitorului, creditorilor, Oficiului Registrului Comerţului de pe lângă Tribunalul Arad, pentru efectuarea menţiunii, precum şi publicarea în B.P.I.
Stabileşte termen administrativ de control la data de 22.01.2025, ora 9,00.
Executorie.
Cu apel în 7 zile de la comunicarea prin B.P.I., apel care se va depune la Tribunalul Arad.
Pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţii de către grefa instanţei, azi 30.10.2024.
18 septembrie 2024, ora 09:00
Complet: C8-sindic(Termen administrativ)
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: - Având în vedere rapoartele depuse de administratorul judiciar în data de 01.07.2024, 01.07.2024 şi 02.09.2024, văzând şi că dosarul asociat nr.1126/1085/2024/a1 al Curţii de Apel Timişoara are termen de judecată în data de 23.10.2024
Dispune:
- stabileşte termen de judecată în data de 30.10.2024, ora 10,00, şedinţă publică, sala 204, cu citare prin BPI, pentru soluţionarea propunerii de trecere la procedura insolvenţei
19 iunie 2024, ora 10:00
Complet: C8-sindic(Termen administrativ)
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Dispune:
- stabileşte termen administrativ de control la data de 18.09.2024 , pentru soluţionarea dosarului nr.1126/108/2024/a1 (având ca obiect înlocuire administrator judiciar),
Administratorul judiciar urmând a analiza dacă solicită trecerea la procedura falimentului şi a îndeplini atribuţiile prevăzute de art.58 din Legea nr.85/2014.
22 mai 2024, ora 10:00
Complet: C8-sindic(Termen administrativ)
Tip soluție: Termen intermediar
Soluția pe scurt: Termen administrativ de control anulat
22 mai 2024, ora 10:00
Complet: C8-sindic-2024
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: TA: 19.06.2024, ora 10,00, pentru continuarea procedurii generale, în vederea depunerii unui eventual plan de reorganizare.
27 martie 2024, ora 10:00
Complet: C8-sindic-2024
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Stabileşte termen administrativ de control la data de 22.05.2024, pentru depunere raport cauzal, tabel preliminar, inventar, conform termenelor stabilite.
1 martie 2024, ora 09:30
Complet: C8-sindic-2024
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Admite cererea formulată de debitorul SC Adrian Parcel Logistics SRL.
În temeiul art. 71 alin. 1 din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, dispune deschiderea procedurii generale împotriva debitorului SC Adrian Parcel Logistics SRL .
În temeiul art. 73 şi art. 45 lit. d) din Legea nr. 85/2014, numeşte administrator judiciar provizoriu pe Falimvest SPRL care va îndeplini atribuţiile prevăzute de art. 58 din Legea nr. 85/2014, cu o retribuţie de 4.000 lei, până la prima adunare generală a creditorilor.
În temeiul art. 85 din Legea nr. 85/2014, constată că debitorului nu îi este ridicat dreptul de administrare.
În temeiul art. 99 din Legea nr. 85/2014, dispune notificarea deschiderii procedurii debitorului, asociaţilor şi Oficiului Registrului Comerţului de pe lângă Tribunalul Arad şi alte registre, prin Buletinul Procedurilor de Insolvenţă, precum şi tuturor băncilor unde debitorul are deschise conturi.
Dispune depunerea la dosar a unei copii după notificare şi dovezile publicării acesteia.
Pune în vedere administratorului judiciar prevederile art. 252 din Legea nr. 31/1990, republicată, şi dispune menţionarea la registrul comerţului a reprezentanţilor permanenţi ai administratorului judiciar.
Fixează termenul-limită pentru depunerea cererilor de admitere a creanţelor la data de 10.04.2024.
Fixează termenul pentru verificarea creanţelor, întocmirea, afişarea şi comunicarea tabelului preliminar al creanţelor la data de 30.04.2024.
Fixează termenul pentru soluţionarea eventualelor contestaţii la 16.05.2024.
Fixează data primei şedinţe a adunării creditorilor la data de 07.05.2024, la ora şi locul comunicat de administrator, şi convoacă creditorii debitorului.
Fixează termenul pentru depunerea raportului prevăzut de art. 97 din Legea nr. 85/2014 la data de 10.04.2024.
Fixează la data de 01 ale fiecărei luni termenul administrativ pentru depunerea de către practicianul în insolvenţă a raportului întocmit în baza art. 59 din Legea nr. 85/2014 pentru luna anterioară şi fixează termenul administrativ de control pentru verificarea acestuia de către judecătorul sindic de maximum 3 zile de la data la care trebuie depus raportul lunar.
Atrage atenţia administratorului judiciar numit cu titlu provizoriu asupra obligaţiei respectării termenelor de procedură stabilite precum şi asupra obligaţiei privind contribuirea la desfăşurarea procedurii judiciare într-un termen optim şi previzibil, sens în care pune în vedere acestuia ca, pentru orice şedinţă a adunării generale a creditorilor pe care o va realiza în această procedură, convocarea care urmează a fi realizată şi publicată în B.P.I. de către practicianul în insolvenţă să conţină în concret o dublă convocare:
- prima convocare aferentă pentru prima şedinţă, la care se va urmări respectarea cvorumului de prezenţă şi de vot, respectiv
- a doua convocare, aferentă unei a doua şedinţe a adunării generale a creditorilor cu aceiaşi ordine de zi, care se impune a fi ţinută, în raport de o eventuală lipsă de cvorum de prezenţă a creditorilor la prima şedinţă convocată,
astfel încât, în situaţia în care la niciuna din cele două şedinţe consecutive nu s-a putut adopta o hotărâre din lipsă de cvorum, practicianul în insolvenţă desemnat în procedură să poată sesiza judecătorul-sindic, conform art. 45 lit. o) din Legea nr. 85/2014, pentru primul termen de judecată ce urmează celor două şedinţe de adunări ale creditorilor convocate de practician.
Atrage atenţia administratorului judiciar numit cu titlu provizoriu asupra faptului că nerespectarea obligaţiei stabilite în sarcina sa prin dispoziţia anterioară este de natură să atragă incidenţa în cauză a dispoziţiilor art. 60 alin. 2 şi 3, respectiv art. 57 alin. 4 din Legea nr. 85/2014.
Dispune trimiterea notificărilor către toţi creditorii debitorului, de către administratorul judiciar.
Dispune administratorului judiciar să convoace adunarea generală a asociaţilor debitorului în vederea desemnării administratorului special şi să depună la dosar, în 2 zile lucrătoare de la data adunării, dovada convocării şi procesul-verbal al adunării.
Dispune administratorului judiciar efectuarea demersurilor necesare pentru a intra în posesia actelor şi bunurilor debitorului, precum şi a informaţiilor despre acesta, informând totodată debitorul despre obligaţiile corelative ce îi revin şi consecinţele civile şi penale ale nerespectării acestor obligaţii.
Dispune în sarcina administratorului judiciar provizoriu obligaţia de a efectua inventarierea bunurilor debitorului, în termen de 60 de zile de la data deschiderii procedurii, conform art. 101 din Legea nr. 85/2014.
În temeiul art. 39 din Legea nr. 85/2014, dispune deschiderea de către debitor a unui cont la o unitate bancară din care vor fi suportate cheltuielile aferente procedurii, în termen de 2 zile de la notificarea deschiderii procedurii, în caz de neîndeplinire a atribuţiei contul urmând a fi deschis de către administratorul judiciar. Eventualele disponibilităţile băneşti vor fi păstrate într-un cont special de depozit bancar.
În temeiul art. 92 din Legea nr. 85/2014, dispune în sarcina administratorului judiciar provizoriu obligaţia de a examina situaţia economică a debitorului şi documentele depuse, conform art. 67 sau art. 74, după caz, şi de a întocmi un raport prin care să propună fie intrarea în procedura simplificată, fie continuarea perioadei de observaţie în cadrul procedurii generale, pe care îl va depune în termen de maximum 20 de zile de la desemnare, cu obligaţia de a notifica propunerea de intrare în faliment prin procedura simplificată.
Fixează termen pentru dezbaterea acestui raport la data de 27.03.2024, ora 10,00.
Executorie.
Cu apel în 7 zile de la comunicarea prin B.P.I., apel care se va depune la Tribunalul Arad.
Creditorii notificaţi conform art. 100 din Legea 85/2014, ulterior deschiderii procedurii, pot formula împotriva prezentei doar calea de atac a opoziţiei, în termen de 10 zile de la comunicarea de către practicianul în insolvenţă a notificării realizate în baza art. 100 alin. 1 lit. a) din Legea nr. 85/2014. În caz de formulare, opoziţia se va depune la Tribunalul Arad şi se va înregistra la prezentul dosar.
Pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei la data de 01.03.2024.
Pagina principală