Informații dosare ce cuprind 1127/30/2023

(date furnizate de portalul instanțelor de judecată)

1. Numărul dosarului: 1127/30/2023
Data înregistrării: 21 martie 2023, ora 13:01:00
Data ultimei modificări: 16 iunie 2025, ora 09:39:51
Instanță: Tribunalul Timiș
Secție: SECŢIA a II-a CIVILA
Materie: Faliment
Obiect: procedura insolvenţei – societăţi cu răspundere limitată Reorganizare judiciară
Stadiu procesual: Fond

Părți:
BLINK LUX SRL - Debitor
DIRECŢIA FISCALĂ A MUN.TIMIŞOARA - Creditor
SC RETIM ECOLOGIC SERVICE SA - Creditor
CHILEA LAURENŢIU GHEORGHE - Creditor
STRONG-GEN-POWER SRL - Creditor
A.J.F.P.TIMIŞ - Creditor
AS BUSINESS SRL - Creditor

Ședințe:
11 decembrie 2025, ora 13:00
Complet: C2NS/MA
Tip soluție:
Soluția pe scurt:

12 iunie 2025, ora 12:00
Complet: C2NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Acordă termen administrativ de control pentru continuarea procedurii de reorganizare la data de 11.12.2025, Camera de Consiliu, ora 13:00, pentru când practicianul în insolvenţă va întocmi raport de activitate, conform art. 59 alin. 1 şi 2 din Legea nr. 85/2014 şi îl va depune la dosarul cauzei, cel mai târziu la data de 04.12.2025, raport prin care va informa instanţa cu privire la: -demersurile efectuate în procedură, precum şi demersurile ce urmează a le efectua; -procedura de reorganizare şi respectarea graficului de eşalonare a plăţilor; -va ataşa la raport toate publicaţiile şi înscrisurile emise; -va face dovada informării creditorilor în condiţiile art. 144 din Legea 85/2014; Totodată, pune în vedere practicianului în insolvenţă să se prezinte (sau să delege un reprezentant care să se prezinte) periodic la Serviciul Arhivă, să verifice şi să ridice de la dosarul cauzei duplicatele cererilor, dacă acestea există în duplicat, dacă nu să solicite copii de pe acestea, să le analizeze şi să ia măsurile ce se impun, măsurile luate să le insereze într-un raport pe care să-l comunice cu petenţii şi să îl publice în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă, dovezile de comunicare, respectiv de publicare în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă urmând a le depune la dosar. Pune în vedere practicianului în insolvenţă că cererile trebuie depuse în conformitate cu art. 41 alin. 4 din Legea 85/2014 rap. la art. 194 Cod procedură civilă separat de raport, iar neîndeplinirea culpabilă a obligaţiilor prevăzute de lege sau stabilite de judecătorul sindic poate duce la aplicarea unei amenzi. Dată în Camera de consiliu şi pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei, din data de 12.06.2025.

5 decembrie 2024, ora 12:00
Complet: C2NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Acordă termen administrativ de control pentru continuarea procedurii de reorganizare la data de 12.06.2025, Camera de Consiliu, ora 12:00, pentru când practicianul în insolvenţă va întocmi raport de activitate, conform art. 59 alin. 1 şi 2 din Legea nr. 85/2014 şi îl va depune la dosarul cauzei, cel mai târziu la data de 05.06.2025, raport prin care va informa instanţa cu privire la: - demersurile efectuate în procedură, precum şi demersurile ce urmează a le efectua; - procedura de reorganizare şi respectarea graficului de eşalonare a plăţilor; - va ataşa la raport toate publicaţiile şi înscrisurile emise; - va face dovada informării creditorilor în condiţiile art. 144 din Legea 85/2014; Totodată, pune în vedere practicianului în insolvenţă să se prezinte (sau să delege un reprezentant care să se prezinte) periodic la Serviciul Arhivă, să verifice şi să ridice de la dosarul cauzei duplicatele cererilor, dacă acestea există în duplicat, dacă nu să solicite copii de pe acestea, să le analizeze şi să ia măsurile ce se impun, măsurile luate să le insereze într-un raport pe care să-l comunice cu petenţii şi să îl publice în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă, dovezile de comunicare, respectiv de publicare în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă urmând a le depune la dosar. Pune în vedere practicianului în insolvenţă că cererile trebuie depuse în conformitate cu art. 41 alin. 4 din Legea 85/2014 rap. la art. 194 Cod procedură civilă separat de raport, iar neîndeplinirea culpabilă a obligaţiilor prevăzute de lege sau stabilite de judecătorul sindic poate duce la aplicarea unei amenzi. Dată în Camera de consiliu şi pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei, din data de 05.12.2024.

13 iunie 2024, ora 12:00
Complet: C2NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Acordă termen administrativ de control pentru continuarea procedurii de reorganizare la data de 05.12.2024, Camera de Consiliu, ora 12:00, pentru când practicianul în insolvenţă va întocmi raport de activitate, conform art. 59 alin. 1 şi 2 din Legea nr. 85/2014 şi îl va depune la dosarul cauzei, cel mai târziu cu 7 zile anterior termenului de judecată, raport prin care va informa instanţa cu privire la: ? demersurile efectuate în procedură, precum şi demersurile ce urmează a le efectua; ? procedura de reorganizare şi respectarea graficului de eşalonare a plăţilor; ? va ataşa la raport toate publicaţiile şi înscrisurile emise; ? va face dovada informării creditorilor în condiţiile art. 144 din Legea 85/2014; Totodată, pune în vedere practicianului în insolvenţă să se prezinte (sau să delege un reprezentant care să se prezinte) periodic la Serviciul Arhivă, să verifice şi să ridice de la dosarul cauzei duplicatele cererilor, dacă acestea există în duplicat, dacă nu să solicite copii de pe acestea, să le analizeze şi să ia măsurile ce se impun, măsurile luate să le insereze într-un raport pe care să-l comunice cu petenţii şi să îl publice în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă, dovezile de comunicare, respectiv de publicare în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă urmând a le depune la dosar. Pune în vedere practicianului în insolvenţă că cererile trebuie depuse în conformitate cu art. 41 alin. 4 din Legea 85/2014 rap. la art. 194 Cod procedură civilă separat de raport, iar neîndeplinirea culpabilă a obligaţiilor prevăzute de lege sau stabilite de judecătorul sindic poate duce la aplicarea unei amenzi. Dată în Camera de consiliu şi pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei, din data de 13.06.2024.

11 aprilie 2024, ora 12:00
Complet: C2NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Menţine termenul administrativ de control pentru continuarea procedurii de reorganizare acordat la data de 13.06.2024, Camera de Consiliu, ora 12:00, pentru când practicianul în insolvenţă va întocmi raport de activitate, conform art. 59 alin. 1 şi 2 din Legea nr. 85/2014 şi îl va depune la dosarul cauzei, cel mai târziu cu 7 zile anterior termenului de judecată, raport prin care va informa instanţa cu privire la: ? demersurile efectuate în procedură, precum şi demersurile ce urmează a le efectua; ? procedura de reorganizare şi respectarea graficului de eşalonare a plăţilor; ? va ataşa la raport toate publicaţiile şi înscrisurile emise; ? va face dovada informării creditorilor în condiţiile art. 144 din Legea 85/2014; Totodată, pune în vedere practicianului în insolvenţă să se prezinte (sau să delege un reprezentant care să se prezinte) periodic la Serviciul Arhivă, să verifice şi să ridice de la dosarul cauzei duplicatele cererilor, dacă acestea există în duplicat, dacă nu să solicite copii de pe acestea, să le analizeze şi să ia măsurile ce se impun, măsurile luate să le insereze într-un raport pe care să-l comunice cu petenţii şi să îl publice în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă, dovezile de comunicare, respectiv de publicare în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă urmând a le depune la dosar. Pune în vedere practicianului în insolvenţă că cererile trebuie depuse în conformitate cu art. 41 alin. 4 din Legea 85/2014 rap. la art. 194 Cod procedură civilă separat de raport, iar neîndeplinirea culpabilă a obligaţiilor prevăzute de lege sau stabilite de judecătorul sindic poate duce la aplicarea unei amenzi. Dată în Camera de consiliu şi pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei, din data de 11.04.2024.

22 februarie 2024, ora 09:00
Complet: C2NS/MA
Tip soluție: Confirmat plan de reorganizare sau lichidare
Soluția pe scurt: Respinge obiecţiunile formulate de creditoarea Administraţia Judeţeană a Finanţelor Publice Timiş, cu sediul în mun. Timişoara, str. Gheorghe Lazăr, nr. 9B, judeţul Timiş la planul de reorganizare. În temeiul art. 45 lit. k) coroborat cu art. 139 din Legea nr. 85/2014, Confirmă planul de reorganizare a activităţii propus de debitoarea S.C. Blink Lux S.R.L., reprezentată de administratorul judiciar Cabinet Individual de Insolvenţă Chira Elvira. În temeiul art. 141 din Legea nr. 85/2014, Dispune conducerea activităţii de reorganizare a debitorului de către administratorul special şi dispune administratorului judiciar să supravegheze activitatea de reorganizare desfăşurată de debitor, conform planului propus. În temeiul art. 144 alin. 1 din Legea nr. 85/2014, Pune în vedere debitorului prin administrator judiciar să prezinte trimestrial rapoartele privind situaţia financiară a averii debitorului – Comitetului Creditorilor – spre aprobare, publicarea acestor rapoarte în Buletinul procedurilor de insolvenţă şi depunerea la dosarul cauzei – cu notificarea creditorilor - pentru luare la cunoştinţă. În temeiul art. 144 alin. 2 din Legea nr. 85/2014, Pune în vedere administratorului judiciar să prezinte situaţia cheltuielilor efectuate pentru bunul mers al activităţii, în vederea recuperării acestora, potrivit art. 144 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, cu avizarea Comitetului Creditorilor. Acordă termen în data de 13.06.2024, Camera de Consiliu, ora 12, pentru când administratorul judiciar: - va întocmi raport de activitate, conform art. 59 al. 1 şi 2 din Legea nr. 85/2014 şi îl va depune la dosarul cauzei cel mai târziu până la data de 06.06.2024, raport prin care va informa instanţa cu privire la: ? demersurile efectuate în procedură, precum şi demersurile ce urmează a le efectua. ? procedura de reorganizare şi respectarea graficului de eşalonare a plăţilor; - va ataşa la raport toate publicaţiile şi înscrisurile emise; - va face dovada informării creditorilor în condiţiile art. 144 din Legea 85/2014. Totodată, pune în vedere practicianului în insolvenţă să se prezinte (sau să delege un reprezentant care să se prezinte) periodic la Serviciul Arhivă, să verifice şi să ridice de la dosarul cauzei duplicatele cererilor, dacă acestea există în duplicat, dacă nu să solicite copii de pe acestea, să le analizeze şi să ia măsurile ce se impun, măsurile luate să le insereze într-un raport pe care să-l comunice cu petenţii şi să îl publice în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă, dovezile de comunicare, respectiv de publicare în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă urmând a le depune la dosar. Pune în vedere practicianului în insolvenţă că cererile trebuie depuse în conformitate cu art. 41 alin. 4 din Legea 85/2014 rap. la art. 194 Cod procedură civilă separat de raport, iar neîndeplinirea culpabilă a obligaţiilor prevăzute de lege sau stabilite de judecătorul sindic poate duce la aplicarea unei amenzi. Executorie. Cu drept de apel în termen de 7 zile de la publicarea în Buletinul procedurilor de insolvenţă a prezentei sentinţe. Pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei, la data de 22.02.2024.

8 februarie 2024, ora 11:00
Complet: C2NS/MA
Tip soluție: Amână pronunţarea
Soluția pe scurt: Amână pronunţarea în cauză la data de 22.02.2024. Pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei, azi, 08.02.2024.

7 decembrie 2023, ora 12:00
Complet: C2NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Acordă termen administrativ de control la data de 11.04.2024, Camera de Consiliu, ora 12:00, pentru întocmirea şi depunerea planului de reorganizare a activităţii debitoarei şi pentru când practicianul în insolvenţă: - va întocmi raport de activitate, conform art. 59 al. 1 şi 2 din Legea nr. 85/2014 şi îl va depune la dosarul cauzei cel mai târziu până la data de 04.04.2024, prin care va informa instanţa cu privire la demersurile efectuate în procedură, precum şi demersurile ce urmează a le efectua. - va ataşa la raport toate publicaţiile şi înscrisurile emise; Totodată, pune în vedere practicianului în insolvenţă să se prezinte (sau să delege un reprezentant care să se prezinte) periodic la Serviciul Arhivă, să verifice şi să ridice de la dosarul cauzei duplicatele cererilor, dacă acestea există în duplicat, dacă nu să solicite copii de pe acestea, să le analizeze şi să ia măsurile ce se impun, măsurile luate să le insereze într-un raport pe care să-l comunice cu petenţii şi să îl publice în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă, dovezile de comunicare, respectiv de publicare în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă urmând a le depune la dosar. Pune în vedere practicianului în insolvenţă că cererile trebuie depuse în conformitate cu art. 41 alin. 4 din Legea 85/2014 rap. la art. 194 Cod procedură civilă separat de raport, iar neîndeplinirea culpabilă a obligaţiilor prevăzute de lege sau stabilite de judecătorul sindic poate duce la aplicarea unei amenzi. Dată în Camera de consiliu şi pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei, din data de 07.12.2023.

6 iulie 2023, ora 12:00
Complet: C2NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Acordă termen administrativ de control la data de 07.12.2023, Camera de Consiliu, ora 12:00, pentru când practicianul în insolvenţă: - va întocmi raport de activitate, conform art. 59 al. 1 şi 2 din Legea nr. 85/2014 şi îl va depune la dosarul cauzei cel mai târziu până la data de 29.11.2023, prin care va informa instanţa cu privire la demersurile efectuate în procedură, precum şi demersurile ce urmează a le efectua. - va ataşa la raport toate publicaţiile şi înscrisurile emise; Pune în vedere lichidatorului judiciar să publice în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă toate actele emise. Totodată, pune în vedere practicianului în insolvenţă să se prezinte (sau să delege un reprezentant care să se prezinte) periodic la Serviciul Arhivă, să verifice şi să ridice de la dosarul cauzei duplicatele cererilor, dacă acestea există în duplicat, dacă nu să solicite copii de pe acestea, să le analizeze şi să ia măsurile ce se impun, măsurile luate să le insereze într-un raport pe care să-l comunice cu petenţii şi să îl publice în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă, dovezile de comunicare, respectiv de publicare în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă urmând a le depune la dosar. Pune în vedere practicianului în insolvenţă că cererile trebuie depuse în conformitate cu art. 41 alin. 4 din Legea 85/2014 rap. la art. 194 Cod procedură civilă separat de raport, iar neîndeplinirea culpabilă a obligaţiilor prevăzute de lege sau stabilite de judecătorul sindic poate duce la aplicarea unei amenzi. Dată în Camera de consiliu şi pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei, la data de 06.07.2023.

23 martie 2023, ora 12:00
Complet: C2NS/MA
Tip soluție: Deschidere la cererea debitorului
Soluția pe scurt: Admite cererea. Deschide procedura generală de insolvenţă faţă de debitoare. Desemnează administrator judiciar Cabinetul Individual de Insolvenţă Chira Elvira.



Pagina principală