Informații dosare ce cuprind 1132/108/2025

(date furnizate de portalul instanțelor de judecată)

1. Numărul dosarului: 1132/108/2025
Data înregistrării: 25 martie 2025, ora 12:55:00
Data ultimei modificări: 14 august 2025, ora 13:22:03
Instanță: Tribunalul Arad
Secție: SECTIA a II-a CIVILA
Materie: Faliment
Obiect: deschiderea procedurii la cererea creditorului
Stadiu procesual: Fond

Părți:
AFFINITY TRANSPORT SOLUTIONS SRL - Creditor
DRUMEŢUL POOL SRL-PRIN ADMINISTRATOT JUDICIAR C.I.I MIHAELA LUPU - Debitor
DRUMEŢUL POOL SRL - ADMINISTRATOR NEGREA MARIANA - Debitor

Ședințe:
23 septembrie 2025, ora 09:00
Complet: C3-sindic-2025
Tip soluție:
Soluția pe scurt:

6 august 2025, ora 09:00
Complet: C3-sindic-2025
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Fixează termen de judecată la data de 23.09.2025, ora 09:00 - în vederea soluţionării propunerii de intrare în faliment a societăţii debitoare şi în vederea completării probaţiunii în acest sens.

17 iunie 2025, ora 09:00
Complet: C3-sindic(Termen administrativ)
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Analizând stadiul procedurii insolven?ei debitoarei Drumeţul Pool SRL - în procedura generală, ţinând cont de raportul administratorului judiciar prin care a solicitat trecerea la faliment, 1. Stabileşte termen de judecată la data de 06.08.2025, ora 09,00, cu citarea părţilor prin BPI (creditoarea care a introdus cererea, debitoarea şi adm. judiciar) pentru a se discuta propunerea de trecere la faliment. 2. Pune în vedere administratorului judiciar să depună : A. dovada notificării propunerii de intrare în faliment creditoarei care a făcut cererea şi debitoarei, anume dovada îndeplinirii procedurii de notificare prev. de art. 92 alin. 2 din Lg. 85/2014; B. dovada că a notificat şi administratoarea debitoarei în vederea transmiterii documentelor contabile necesare şi la domiciliul acesteia (având în vedere că procedura de citare s-a realizat la adresa acesteia, persoana primind personal citaţia sub semnătură, f. 44), precum şi debitoarea la adresele de email ale debitoarei existente la dosar (extras ORC, email contabil + contract creditoare, email reprezentant); C. dovada comunicării efective a notificărilor ataşate raportului depus; D. dovada că a solicitat situaţia bunurilor imobile ale debitoarei la OCPI; E. răspunsurile primite de la instituţiile notificate în vederea comunicării situaţiei bunurilor debitoarei.

20 mai 2025, ora 09:00
Complet: C3-sindic-2025
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Admite cererea formulată de creditoarea AFFINITY TRANSPORT SOLUTIONS SRL pentru deschiderea procedurii insolven?ei debitoarei DRUMEŢUL POOL SRL şi, pe cale de consecinţă: În temeiul art. 71 alin 1 din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolven?ei şi de insolven?ă, dispune deschiderea procedurii generale împotriva debitoarei DRUMEŢUL POOL SRL. În temeiul art. 45 lit. d şi art. 73 din Legea nr. 85/2014, desemnează administrator judiciar provizoriu pe practicianul în insolven?ă C.I.I. Mihaela Lupu, care va îndeplini atribuţiile prevăzute de art. 58 din Legea nr. 85/2014, cu o retribuţie de 5000 lei, până la prima adunare generală a creditorilor. În temeiul art. 76 din Legea nr. 85/2014, dispune comunicarea prezentei încheieri către instanţele judecătoreşti în a căror jurisdicţie se află sediul debitoarei şi tuturor băncilor unde debitoarea are deschise conturi în vederea aplicării dispoziţiilor art. 75 din Legea nr. 85/2014. În baza art. 85 din Legea nr. 85/2014, constată că debitoarei nu îi este ridicat dreptul de administrare. În temeiul art. 99 din Legea nr. 85/2014, dispune notificarea deschiderii procedurii debitoarei creditorilor şi Oficiului Registrului Comerţului de pe lângă Tribunalul Arad, în vederea efectuării menţiunii cu privire la deschiderea procedurii. Fixează termenul limită pentru depunerea creanţelor la data de 30.06.2025. Fixează termenul limită pentru verificarea creanţelor, întocmirea, afişarea şi comunicarea tabelului preliminar al creanţelor la data de 21.07.2025. Fixează termenul pentru definitivarea tabelului de creanţe la data de 11.08.2025. Pune în vedere administratorului judiciar să convoace prima şedinţă a adunării creditorilor în maximum 5 zile de la expirarea termenului de verificare a creanţelor, de întocmire şi publicare în BPI a tabelului preliminar de creanţe. Fixează termen pentru depunerea raportului prevăzut de art. 92 din Legea nr. 85/2014 la data de 10.06.2025 şi termen pentru depunerea raportului prevăzut de art. 97 din Legea nr. 85/2014 la data de 30.06.2025. Fixează la data de 20 a fiecărei luni termenul administrativ pentru depunerea de către practicianul în insolven?ă a raportului întocmit în baza art. 59 din Legea nr. 85/2014 pentru luna anterioară. Dispune administratorului judiciar să convoace adunarea generală a asociaţilor debitoarei în vederea desemnării administratorului special şi să depună la dosar, în 2 zile lucrătoare de la data adunării, dovada convocării şi procesul verbal al adunării. Dispune în sarcina administratorului judiciar provizoriu obligaţia de a efectua inventarierea bunurilor debitoarei, în termen de 60 de zile de la data deschiderii procedurii, conform art. 101 alin. 1 din Legea nr. 85/2014, iar în temeiul alin. 2 al aceluiaşi articol raportat la art. 902 alin. 2 pct. 16 C.civ. dispune ca, în situaţia în care debitoarea are bunuri supuse transcripţiei, inscripţiei sau înregistrării în registrele de publicitate, administratorul judiciar să trimită instanţelor, autorităţilor ori instituţiilor care ţin aceste registre o copie de pe hotărârea de deschidere a procedurii, spre a se face menţiune. Stabileşte termen administrativ de control la data de 17.06.2025. Executorie. Cu drept de apel în termen de 7 zile de la comunicarea prin B.P.I., apel care se va depune la Tribunalul Arad. Dată în camera de consiliu şi pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei la data de 20.05.2025, ora 10.15.



Pagina principală