Informații dosare ce cuprind 1134/109/2023
(date furnizate de portalul instanțelor de judecată)
1. Numărul dosarului:
1134/109/2023
Data înregistrării:
23 februarie 2023, ora 10:18:00
Data ultimei modificări:
30 septembrie 2025, ora 10:01:55
Instanță:
Tribunalul Argeș
Secție:
Secţia Civilă
Materie:
contencios administrativ și fiscal
Obiect:
Litigiu privind achiziţiile publice – Executare contract plata sumei de 87.555 lei reprez. c/v. f.f. ABFINB19 nr. FP1818183/06.02.2020 contr. conc. nr. 5998/22.04.2014
Stadiu procesual:
Fond
Părți:
FINANCIAR URBAN SRL - REPREZ. PRIN ADMIN. COSTACHE MIHAIL PARTENIE TEOCTIST - Reclamant
U.A.T. MUNICIPIUL BLAJ PRIN PRIMAR GHEORGHE VALENTIN ROTAR - Pârât
Ședințe:
8 decembrie 2025, ora 09:00
Complet: AP1
Tip soluție:
Soluția pe scurt:
29 septembrie 2025, ora 09:00
Complet: AP1
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Amână judecarea cauzei şi acordă termen la data de 08 decembrie 2025, pentru când părţile au termen în cunoştinţă, conform disp. art. 229 alin. 1 Cod procedură civilă.
Cu recurs odată cu fondul.
Pronunţată în şedinţa publică, azi 29 Septembrie 2025, la Tribunalul Argeş –Secţia Contencios Administrativ şi Fiscal.
16 iunie 2025, ora 10:15
Complet: AP1
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Înlocuirea doamnei expert Popa Valeriea, cu domnul expert Mincă Valeriu, pentru a efectua expertiza în specialitatea contabilitate.
Emite adresă către expert, pentru a i se aduce la cunoştinţă că a fost desemnat să efectueze expertiza în cauză, cu menţiunea de a cita părţile, conform disp. art. 335 NCpc şi de a efectua şi a depune raportul de expertiză, în exemplare suficiente pentru instanţă şi pentru părţi, cu cel puţin 10 zile înainte de următorul termen de judecată, conform art. 336 NCpc, cu următoarele obiective:
I. Obiective propuse de reclamantă:
1. Să se calculeze numărul de locuitori din aria de operare ce face obiectul Contractului cadru de delegare a gestiunii nr. 5998/22.04.2014 cu care operatorul Financiar Urban SRL nu a încheiat contract de prestări servicii pentru luna ianuarie 2020 ca diferen?ă dintre numărul de locuitori din aria de operare potrivit art. 8 din Caietul de Sarcinii ?i numărul de persoane cu care societatea Financiar Urban SRL avea contract de prestări servicii încheiat aferent lunii ianuarie 2020 (conform listing-ului întocmit de către Financiar Urban SRL ?i comunicat către UM -Blaj);
2. Să se calculeze contravaloarea serviciilor prestate de către operatorul Financiar Urban SRL către persoanele cu care nu a fost încheiat contract de prestări servicii pentru luna ianuarie 2020, prin raportare la numărul de persoane determinat la obiectivul nr. I ?i la tariful aplicabil per persoană pentru aceste servicii de salubrizare;
3. Să se calculeze contravaloarea serviciilor prestate pentru persoanele identificate efectiv fără contract pentru luna Ianuarie 2020 potrivit proceselor-verbale aflate la dosarul cauzei, procese-verbale depuse de către pârâta UA T— Municipiul Blaj;
4. Să se stabilească cantitatea de de?euri generată pentru luna IANUARIE 2020 de locuitorii din zona de operare — municipiul Blaj şi localită?ile aparţinătoare, conform estimărilor din art. 9, alin. (l), lit. p) din OUG nr. 196/2005 privind Fondul pentru mediu ?i să se stabilească dacă valoarea rezultată este mai mică sau mai mare decât cantitatea de de?euri declarată la APM Alba;
5. Să se stabilească dacă în luna IANUARIE 2020, serviciul public de salubrizare în Municipiul Blaj ?i localităţile aparţinătoare a fost prestat efectiv pentru persoanele fără contract ?i de către un alt operator în afara societăţii Financiar Urban SRL;
6. Să se stabilească dacă în luna IANUARIE 2020, UAT— Municipiul Blaj pentru servicii de precolectare, colectare selectivă, transport ?i depozitare a de?eurilor din municipiul Blaj şi localităţile apar?inătoare a efectuat vreo plată către un alt operator de salubrizare.
7. Să se calculeze în raport de disp. art. 42 alin. 10 lit. b) din Legea 51/2006 penalită?ile de întârziere la plată aferente facturii din dosar aferentă lunii IANUARIE 2020, penalităţi ce vor fi calculate pentru fiecare zi de întârziere de la data scadentei ?i până la data plă?ii efective.
II. Obiective propuse de pârâtă:
1. să se indice documentele justificative care dovedesc prestarea efectivă de către reclamanta FINANCIAR URBAN S.R.L. de servicii de precolectare, colectare selectivă, transport şi depozitare a deşeurilor din municipiul Blaj pentru utilizatori fără contract pentru luna ianuarie 2020 conform art. 26 din Legea serviciului de salubrizare a localităţilor nr. 101/2006 şi datelor înscrise în factura fiscală ABFINB19 nr. FP1818183 din 06.02.2020;
2. să se stabilească, în baza datelor şi documentelor emise de părţile litigante, dacă reclamanta FINANCIAR URBAN S.R.L. a prestat efectiv servicii de salubrizare în municipiul Blaj pentru utilizatori fără contract în luna ianuarie 2020;
3. să se stabilească dacă reclamanta FINANCIAR URBAN S.R.L. a prestat în luna ianuarie 2020 servicii de colectare gunoi şi deşeuri în municipiul Blaj în baza Contractului de prestări servicii nr. 7016 din 18.03.2019 având ca obiect servicii de colectare gunoi şi deşeuri abandonate de pe raza municipiului BLAJ, indicând actele justificative, contravaloarea serviciilor prestate şi plăţile efectuate de către U.A.T. Municipiul Blaj pentru aceste servicii;
4. să se stabilească dacă există o obligaţie de plată din partea U.A.T. Municipiul Blaj către reclamanta FINANCIAR URBAN S.R.L., pentru servicii de salubrizare în municipiul Blaj pentru utilizatorii fără contract, în luna ianuarie 2020.
Transferarea onorariului provizoriu de expert către domnul expert Mincă Valeriu.
Emite adresă către Biroul Local De Expertize pentru a se comunica înlocuirea doamnei expert Popa Valeriea, cu domnul expert Mincă Valeriu, în vederea transferării onorariului provizoriu de expert.
Amână judecarea cauzei pentru lipsa raportului de expertiză şi acordă termen la data de 29 septembrie 2025, pentru când părţile au termen în cunoştinţă conform disp. art. 229 alin. 1 Cod procedură civilă.
Cu recurs odată cu fondul.
Pronunţată azi, 16 Iunie 2025, la Tribunalul Argeş –Secţia Civilă, complet specializat achiziţii publice.
28 aprilie 2025, ora 10:15
Complet: AP1
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Ia act că, în urma renunţării folosirii Adresei nr. 548/18.10.2022 emisă de Depozitarul CMID Albota- Girexim Universal SA ca răspuns la Adresa nr. 803/18.10.2022, în cadrul probei cu înscrisuri, obiectivele expertizei propuse de reclamantă sunt următoarele:
1. Să se calculeze numărul de locuitori din aria de operare ce face obiectul Contractului cadru de delegare a gestiunii nr. 5998/22.04.2014 cu care operatorul Financiar Urban SRL nu a încheiat contract de prestări servicii pentru luna ianuarie 2020 ca diferen?ă dintre numărul de locuitori din aria de operare potrivit art. 8 din Caietul de Sarcinii ?i numărul de persoane cu care societatea Financiar Urban SRL avea contract de prestări servicii încheiat aferent lunii ianuarie 2020 (conform listing-ului întocmit de către Financiar Urban SRL ?i comunicat către UM -Blaj);
2. Să se calculeze contravaloarea serviciilor prestate de către operatorul Financiar Urban SRL către persoanele cu care nu a fost încheiat contract de prestări servicii pentru luna ianuarie 2020, prin raportare la numărul de persoane determinat la obiectivul nr. I ?i la tariful aplicabil per persoană pentru aceste servicii de salubrizare;
3. Să se calculeze contravaloarea serviciilor prestate pentru persoanele identificate efectiv fără contract pentru luna Ianuarie 2020 potrivit proceselor-verbale aflate la dosarul cauzei, procese-verbale depuse de către pârâta UA T— Municipiul Blaj;
4. Să se stabilească cantitatea de de?euri generată pentru luna IANUARIE 2020 de locuitorii din zona de operare — municipiul Blaj şi localită?ile aparţinătoare, conform estimărilor din art. 9, alin. (l), lit. p) din OUG nr. 196/2005 privind Fondul pentru mediu ?i să se stabilească dacă valoarea rezultată este mai mică sau mai mare decât cantitatea de de?euri declarată la APM Alba;
5. Să se stabilească dacă în luna IANUARIE 2020, serviciul public de salubrizare în Municipiul Blaj ?i localităţile aparţinătoare a fost prestat efectiv pentru persoanele fără contract ?i de către un alt operator în afara societăţii Financiar Urban SRL;
6. Să se stabilească dacă în luna IANUARIE 2020, UAT— Municipiul Blaj pentru servicii de precolectare, colectare selectivă, transport ?i depozitare a de?eurilor din municipiul Blaj şi localităţile apar?inătoare a efectuat vreo plată către un alt operator de salubrizare.
7. Să se calculeze în raport de disp. art. 42 alin. 10 lit. b) din Legea 51/2006 penalită?ile de întârziere la plată aferente facturii din dosar aferentă lunii IANUARIE 2020, penalităţi ce vor fi calculate pentru fiecare zi de întârziere de la data scadentei ?i până la data plă?ii efective.
Menţine în sarcina pârâtei obligaţia de a face dovada achitării onorariului provizoriu de expert în cuantum de 1250 lei.
Prorogă discutarea cererii de înlocuire formulată de doamna expert Popa Valeriea, pentru următorul termen de judecată ce se va acorda.
Se citează pârâta, cu un exemplar al obiectivelor expertizei depuse de reclamantă la acest termen, cu menţiunea de a face dovada achitării onorariului provizoriu de expert în cuantum de 1250 lei, precum şi cu menţiunea de a preciza dacă-şi menţine cererea de înscriere în fals, având în vedere că la termenul anterior reclamanta a renunţat ca, în cadrul probei cu înscrisuri, să se mai folosească de Adresa nr.548/18.10.2022 emisă de Depozitarul CMID Albota- Girexim Universal SA ca răspuns la Adresa reclamantei nr. 803/18.10.2022.
Amână judecarea cauzei pentru lipsa raportului de expertiză şi acordă termen la data de 16 Iunie 2025, pentru când părţile au termen în cunoştinţă conform disp. art. 229 alin. 1 Cod procedură civilă.
Cu recurs odată cu fondul.
Pronunţată azi, 28 Aprilie 2025, la Tribunalul Argeş –Secţia Civilă, complet specializat achiziţii publice.
28 aprilie 2025, ora 10:00
Complet: C1-CAF-NCPC
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Eroare – dosar cu termen la 28.04.2025 la completul AP1.
10 februarie 2025, ora 10:15
Complet: AP1
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Amână judecarea cauzei pentru lipsa raportului de expertiză şi acordă termen la data de 28 aprilie 2025, pentru când părţile au termen în cunoştinţă conform disp. art. 229 alin. 1 Cod procedură civilă.
Ia act că reclamanta înţelege ca, în cadrul probei cu înscrisuri, să nu se mai folosească de Adresa nr. 548/18.10.2022 emisă de Depozitarul CMID Albota- Girexim Universal SA ca răspuns la Adresa reclamantei nr. 803/18.10.2022.
Revine cu adresă către expert, cu avertisment de amendă pentru nedepunerea lucrării, potrivit dispoziţiilor art. 187 alin.1, punctul 2, lit. d Cod Procedură Civilă, cu menţiunea de a cita părţile şi pe expertul consilier, conform disp. art. 335 NCpc şi de a efectua şi a depune raportul de expertiză cu următoarele obiective:
I. Obiective propuse de reclamantă:
1. Să se calculeze cantitatea medie zilnică de de?euri nesortate de pe raza UA T- BLAJ şi localităţile aparţinătoare la un grad de colectare de 100%, prin raportare la (i) numărul de locuitori din mediul urban ?i din mediul rural, menţionaţi în art. 7 ?i 8 din Caietul de sarcini ?i (ii) la indicele mediu de producere a de?eurilor menajere din Anexa I la Caietul de sarcini (Caietul de sarcini fiind Anexă la Contractul cadru de delegare a gestiunii prin concesiune a serviciului public de salubrizare al municipiului Blaj nr. 5998/22.04.2014).
2. Tinând cont de răspunsul la obiectivul nr. l, să se calculeze cantitatea medie lunară de de?euri nesortate de pe raza UA T- BLAJ ?i localităţile aparţinătoare la un grad de colectare de 100%, luând în considerare un număr de 30 de zile pentru o lună.
3. Să se calculeze cantitatea medie lunară de de?euri nesortate de pe raza UA T- BLAJ si localităţile aparţinătoare la un grad de colectare de 100%, prin raportare la (i) numărul de 30 de zile pentru o lună ?i (ii) cantitatea medie zilnică de deşeuri nesortate pentru mediul urban ?i mediul rural prevăzută la art. 14 din Caietul de sarcini (Caietul de sarcini fiind Anexă la Contractul cadru de delegare a gestiunii prin concesiune a serviciului public de salubrizare al municipiului Blaj nr. 5998/22.04.2014).
4. Să se calculeze cantitatea de de?euri nesortate colectată efectiv transportată de către operatorul Financiar Urban SRL de pe raza UA T - BLAJ ?i localităţile aparţinătoare aferentă lunii Ianuarie 2020, cantitate depusă de către operator la Depozitul de De?euri CMID Albota;
5. Tinând cont de răspunsul dat la obiectivele 2, 3 şi 4, să se compare ?i să se precizeze dacă cantitatea de de?euri efectiv transportată ?i depozitată la CMID Albota de operatorul Financiar Urban SRL, conform adresei nr. 548/18.10.2()22 generale de populaţia de pe raza UA T- BLAJ şi localităţile aparţinătoare (calculată conform obiectivului nr. 4) este mai mică sau mai mare decât cantitatea medie lunară de de?euri nesortate (calculată conform obiectivelor nr. 2 ?i 3),'
6. Să se calculeze cantitatea de de?euri efectiv colectată ?i transportată de către operatorul Financiar Urban SRL de la utilizatorii cu contract de pe raza UA T - BLAJ ?i localităţile aparţinătoare în luna Ianuarie 2020, ţinând cont de (i) numărul de persoane cu care operatorul Financiar Urban SRL avea contract de prestări servicii încheiat, aferent lunii Ianuarie 2020 ?i (ii) conform indicelui de generare precizat în Anexa nr. I la Caietul de sarcini (Caietul de sarcini fiind Anexă la Contractul cadru de delegare a gestiunii prin concesiune a serviciului public de salubrizare al municipiului Blaj nr. 5998/22.04.2014).
7. Să se calculeze diferenţa dintre (i) cantitatea de de?euri efectiv colectată ?i transportată la Depozitul de De?euri CMID Albota conform adresei nr. 548/18.10.2022, pentru luna Ianuarie 2020 (calculată la obiectivul nr. 4) ?i (ii) cantitatea de deşeuri calculată la obiectivul nr. 6.
8. Să se calculeze numărul de persoane ce au generat cantitatea de de?euri calculată la obiectivul nr. 7, prin raportare la indicele de generare precizat în Anexa nr. I la Caietul de sarcini (Caietul de sarcini fiind Anexă la Contractul cadru de delegare a gestiunii prin concesiune a serviciului public de salubrizare al municipiului Blaj nr. 5998/22. ()4.2014).
9. Să se stabilească contravaloarea serviciilor prestate de către Financiar Urban către persoanele cu care nu a fost încheiat contract de prestări servicii, pentru luna Ianuarie 2020, prin raportare la (i) numărul de persoane ce a fost stabilit la obiectivul nr. 8 ?i la (ii) tariful aplicabil per persoană;
10. Să se calculeze cantitatea de de?euri abandonate colectată şi transportată de către operatorul Financiar Urban SRL de pe raza UA T- BLA.J şi localităţile aparţinătoare pentru luna Ianuarie 2020;
11. Să se verifice dacă cantitatea medie lunară de de?euri nesortate (calculată conform obiectivelor 2 ?i 3), la care se adaugă cantitatea de de?euri abandonate calculată potrivit obiectivului nr. 10, este mai mică sau mai mare decât cantitatea efectiv, real colectată de la populaţie ?i transportată de către operatorul Financiar Urban SRL în vederea depozitării la Depozitul de De?euri CMII) Albota pentru luna Ianuarie 2020
12. Să se calculeze în raport de disp. art. 42 alin. 10 lit. b) din Legea 51/2006 penalităţile de întârziere la plată aferente facturii emise pentru luna Ianuarie 2019, penalităţi ce vor fi calculate pentru fiecare zi de întârziere de la data scadenţei ?i până la data plăţii efective.
II. Obiective propuse de pârâtă:
1. să se indice documentele justificative care dovedesc prestarea efectivă de către reclamanta FINANCIAR URBAN S.R.L. de servicii de precolectare, colectare selectivă, transport ?i depozitare a de?eurilor din municipiul Blaj pentru utilizatori fără contract pentru luna ianuarie 2020 conform art. 26 din Legea serviciului de salubrizare a localită?ilor nr. 101/2006 ?i datelor înscrise în factura fiscală ABFINB19 nr. FP1818183 din 06.02.2020;
2. să se stabilească, în baza datelor ?i documentelor emise de păr?ile litigante, dacă reclamanta FINANCIAR URBAN S.R.L. a prestat efectiv servicii de salubrizare în municipiul Blaj pentru utilizatori fără contract în luna ianuarie 2020;
3. să se stabilească dacă reclamanta FINANCIAR URBAN S.R.L. a prestat în luna ianuarie 2020 servicii de colectare gunoi ?i de?euri în municipiul Blaj în baza Contractului de prestări servicii nr. 7016 din 18.03.2019 având ca obiect servicii de colectare gunoi ?i de?euri abandonate de pe raza municipiului BLAJ, indicând actele justificative, contravaloarea serviciilor prestate ?i plă?ile efectuate de către U.A.T. Municipiul Blaj pentru aceste servicii;
4. să se stabilească dacă există o obligaţie de plată din partea U.A.T. Municipiul Blaj către reclamanta FINANCIAR URBAN S.R.L., pentru servicii de salubrizare în municipiul Blaj pentru utilizatorii fără contract, în luna ianuarie 2020, în exemplare suficiente pentru instanţă şi pentru părţi, cu cel puţin 10 zile înainte de următorul termen de judecată, conform art. 336 NCpc.
Menţine în sarcina pârâtei obligaţia de a face dovada achitării onorariului provizoriu de expert în cuantum de 1250 lei.
Comunică pârâtei, prin citaţie, adresa depusă de reclamantă la acest termen şi obligaţia de a face dovada achitării onorariului provizoriu de expert în cuantum de 1250 lei.
Cu recurs odată cu fondul.
Pronunţată azi, 10 Februarie 2025, la Tribunalul Argeş –Secţia Civilă, complet specializat achiziţii publice.
18 noiembrie 2024, ora 10:00
Complet: AP1
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Revine cu adresă către expert, cu avertisment de amendă pentru nedepunerea lucrării, potrivit dispoziţiilor art. 187 alin.1, punctul 2, lit. d Cod Procedură Civilă, cu menţiunea de a cita părţile şi pe expertul consilier, conform disp. art. 335 NCpc şi de a efectua şi a depune raportul de expertiză cu următoarele obiective:
I. Obiective propuse de reclamantă:
1. Să se calculeze cantitatea medie zilnică de de?euri nesortate de pe raza UA T- BLAJ şi localităţile aparţinătoare la un grad de colectare de 100%, prin raportare la (i) numărul de locuitori din mediul urban ?i din mediul rural, menţionaţi în art. 7 ?i 8 din Caietul de sarcini ?i (ii) la indicele mediu de producere a de?eurilor menajere din Anexa I la Caietul de sarcini (Caietul de sarcini fiind Anexă la Contractul cadru de delegare a gestiunii prin concesiune a serviciului public de salubrizare al municipiului Blaj nr. 5998/22.04.2014).
2. Tinând cont de răspunsul la obiectivul nr. l, să se calculeze cantitatea medie lunară de de?euri nesortate de pe raza UA T- BLAJ ?i localităţile aparţinătoare la un grad de colectare de 100%, luând în considerare un număr de 30 de zile pentru o lună.
3. Să se calculeze cantitatea medie lunară de de?euri nesortate de pe raza UA T- BLAJ si localităţile aparţinătoare la un grad de colectare de 100%, prin raportare la (i) numărul de 30 de zile pentru o lună ?i (ii) cantitatea medie zilnică de deşeuri nesortate pentru mediul urban ?i mediul rural prevăzută la art. 14 din Caietul de sarcini (Caietul de sarcini fiind Anexă la Contractul cadru de delegare a gestiunii prin concesiune a serviciului public de salubrizare al municipiului Blaj nr. 5998/22.04.2014).
4. Să se calculeze cantitatea de de?euri nesortate colectată efectiv transportată de către operatorul Financiar Urban SRL de pe raza UA T - BLAJ ?i localităţile aparţinătoare aferentă lunii Ianuarie 2020, cantitate depusă de către operator la Depozitul de De?euri CMID Albota;
5. Tinând cont de răspunsul dat la obiectivele 2, 3 şi 4, să se compare ?i să se precizeze dacă cantitatea de de?euri efectiv transportată ?i depozitată la CMID Albota de operatorul Financiar Urban SRL, conform adresei nr. 548/18.10.2()22 generale de populaţia de pe raza UA T- BLAJ şi localităţile aparţinătoare (calculată conform obiectivului nr. 4) este mai mică sau mai mare decât cantitatea medie lunară de de?euri nesortate (calculată conform obiectivelor nr. 2 ?i 3),'
6. Să se calculeze cantitatea de de?euri efectiv colectată ?i transportată de către operatorul Financiar Urban SRL de la utilizatorii cu contract de pe raza UA T - BLAJ ?i localităţile aparţinătoare în luna Ianuarie 2020, ţinând cont de (i) numărul de persoane cu care operatorul Financiar Urban SRL avea contract de prestări servicii încheiat, aferent lunii Ianuarie 2020 ?i (ii) conform indicelui de generare precizat în Anexa nr. I la Caietul de sarcini (Caietul de sarcini fiind Anexă la Contractul cadru de delegare a gestiunii prin concesiune a serviciului public de salubrizare al municipiului Blaj nr. 5998/22.04.2014).
7. Să se calculeze diferenţa dintre (i) cantitatea de de?euri efectiv colectată ?i transportată la Depozitul de De?euri CMID Albota conform adresei nr. 548/18.10.2022, pentru luna Ianuarie 2020 (calculată la obiectivul nr. 4) ?i (ii) cantitatea de deşeuri calculată la obiectivul nr. 6.
8. Să se calculeze numărul de persoane ce au generat cantitatea de de?euri calculată la obiectivul nr. 7, prin raportare la indicele de generare precizat în Anexa nr. I la Caietul de sarcini (Caietul de sarcini fiind Anexă la Contractul cadru de delegare a gestiunii prin concesiune a serviciului public de salubrizare al municipiului Blaj nr. 5998/22. ()4.2014).
9. Să se stabilească contravaloarea serviciilor prestate de către Financiar Urban către persoanele cu care nu a fost încheiat contract de prestări servicii, pentru luna Ianuarie 2020, prin raportare la (i) numărul de persoane ce a fost stabilit la obiectivul nr. 8 ?i la (ii) tariful aplicabil per persoană;
10. Să se calculeze cantitatea de de?euri abandonate colectată şi transportată de către operatorul Financiar Urban SRL de pe raza UA T- BLA.J şi localităţile aparţinătoare pentru luna Ianuarie 2020;
11. Să se verifice dacă cantitatea medie lunară de de?euri nesortate (calculată conform obiectivelor 2 ?i 3), la care se adaugă cantitatea de de?euri abandonate calculată potrivit obiectivului nr. 10, este mai mică sau mai mare decât cantitatea efectiv, real colectată de la populaţie ?i transportată de către operatorul Financiar Urban SRL în vederea depozitării la Depozitul de De?euri CMII) Albota pentru luna Ianuarie 2020
12. Să se calculeze în raport de disp. art. 42 alin. 10 lit. b) din Legea 51/2006 penalităţile de întârziere la plată aferente facturii emise pentru luna Ianuarie 2019, penalităţi ce vor fi calculate pentru fiecare zi de întârziere de la data scadenţei ?i până la data plăţii efective.
II. Obiective propuse de pârâtă:
1. să se indice documentele justificative care dovedesc prestarea efectivă de către reclamanta FINANCIAR URBAN S.R.L. de servicii de precolectare, colectare selectivă, transport ?i depozitare a de?eurilor din municipiul Blaj pentru utilizatori fără contract pentru luna ianuarie 2020 conform art. 26 din Legea serviciului de salubrizare a localită?ilor nr. 101/2006 ?i datelor înscrise în factura fiscală ABFINB19 nr. FP1818183 din 06.02.2020;
2. să se stabilească, în baza datelor ?i documentelor emise de păr?ile litigante, dacă reclamanta FINANCIAR URBAN S.R.L. a prestat efectiv servicii de salubrizare în municipiul Blaj pentru utilizatori fără contract în luna ianuarie 2020;
3. să se stabilească dacă reclamanta FINANCIAR URBAN S.R.L. a prestat în luna ianuarie 2020 servicii de colectare gunoi ?i de?euri în municipiul Blaj în baza Contractului de prestări servicii nr. 7016 din 18.03.2019 având ca obiect servicii de colectare gunoi ?i de?euri abandonate de pe raza municipiului BLAJ, indicând actele justificative, contravaloarea serviciilor prestate ?i plă?ile efectuate de către U.A.T. Municipiul Blaj pentru aceste servicii;
4. să se stabilească dacă există o obligaţie de plată din partea U.A.T. Municipiul Blaj către reclamanta FINANCIAR URBAN S.R.L., pentru servicii de salubrizare în municipiul Blaj pentru utilizatorii fără contract, în luna ianuarie 2020, în exemplare suficiente pentru instanţă şi pentru părţi, cu cel puţin 10 zile înainte de următorul termen de judecată, conform art. 336 NCpc.
Menţine în sarcina pârâtei obligaţia de a face dovada achitării onorariului provizoriu de expert în cuantum de 1250 lei.
Acordă termen la data de 10 februarie 2025, pentru când părţile au termen în cunoştinţă conform disp. art. 229 alin. 1 Cod procedură civilă.
Cu recurs odată cu fondul.
Pronunţată azi, 18 Noiembrie 2024, la Tribunalul Argeş –Secţia Civilă, complet specializat achiziţii publice.
9 septembrie 2024, ora 10:50
Complet: AP1
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Revine cu adresă către expert, atât prin serviciul poştal, cât şi pe email, pentru a i se aduce la cunoştinţă că a fost desemnat să efectueze expertiza în cauză, cu menţiunea de a cita părţile şi pe expertul consilier, conform disp. art. 335 NCpc şi de a efectua şi a depune raportul de expertiză cu următoarele obiective:
I. Obiective propuse de reclamantă:
1. Să se calculeze cantitatea medie zilnică de de?euri nesortate de pe raza UA T- BLAJ şi localităţile aparţinătoare la un grad de colectare de 100%, prin raportare la (i) numărul de locuitori din mediul urban ?i din mediul rural, menţionaţi în art. 7 ?i 8 din Caietul de sarcini ?i (ii) la indicele mediu de producere a de?eurilor menajere din Anexa I la Caietul de sarcini (Caietul de sarcini fiind Anexă la Contractul cadru de delegare a gestiunii prin concesiune a serviciului public de salubrizare al municipiului Blaj nr. 5998/22.04.2014).
2. Tinând cont de răspunsul la obiectivul nr. l, să se calculeze cantitatea medie lunară de de?euri nesortate de pe raza UA T- BLAJ ?i localităţile aparţinătoare la un grad de colectare de 100%, luând în considerare un număr de 30 de zile pentru o lună.
3. Să se calculeze cantitatea medie lunară de de?euri nesortate de pe raza UA T- BLAJ si localităţile aparţinătoare la un grad de colectare de 100%, prin raportare la (i) numărul de 30 de zile pentru o lună ?i (ii) cantitatea medie zilnică de deşeuri nesortate pentru mediul urban ?i mediul rural prevăzută la art. 14 din Caietul de sarcini (Caietul de sarcini fiind Anexă la Contractul cadru de delegare a gestiunii prin concesiune a serviciului public de salubrizare al municipiului Blaj nr. 5998/22.04.2014).
4. Să se calculeze cantitatea de de?euri nesortate colectată efectiv transportată de către operatorul Financiar Urban SRL de pe raza UA T - BLAJ ?i localităţile aparţinătoare aferentă lunii Ianuarie 2020, cantitate depusă de către operator la Depozitul de De?euri CMID Albota;
5. Tinând cont de răspunsul dat la obiectivele 2, 3 şi 4, să se compare ?i să se precizeze dacă cantitatea de de?euri efectiv transportată ?i depozitată la CMID Albota de operatorul Financiar Urban SRL, conform adresei nr. 548/18.10.2()22 generale de populaţia de pe raza UA T- BLAJ şi localităţile aparţinătoare (calculată conform obiectivului nr. 4) este mai mică sau mai mare decât cantitatea medie lunară de de?euri nesortate (calculată conform obiectivelor nr. 2 ?i 3),'
6. Să se calculeze cantitatea de de?euri efectiv colectată ?i transportată de către operatorul Financiar Urban SRL de la utilizatorii cu contract de pe raza UA T - BLAJ ?i localităţile aparţinătoare în luna Ianuarie 2020, ţinând cont de (i) numărul de persoane cu care operatorul Financiar Urban SRL avea contract de prestări servicii încheiat, aferent lunii Ianuarie 2020 ?i (ii) conform indicelui de generare precizat în Anexa nr. I la Caietul de sarcini (Caietul de sarcini fiind Anexă la Contractul cadru de delegare a gestiunii prin concesiune a serviciului public de salubrizare al municipiului Blaj nr. 5998/22.04.2014).
7. Să se calculeze diferenţa dintre (i) cantitatea de de?euri efectiv colectată ?i transportată la Depozitul de De?euri CMID Albota conform adresei nr. 548/18.10.2022, pentru luna Ianuarie 2020 (calculată la obiectivul nr. 4) ?i (ii) cantitatea de deşeuri calculată la obiectivul nr. 6.
8. Să se calculeze numărul de persoane ce au generat cantitatea de de?euri calculată la obiectivul nr. 7, prin raportare la indicele de generare precizat în Anexa nr. I la Caietul de sarcini (Caietul de sarcini fiind Anexă la Contractul cadru de delegare a gestiunii prin concesiune a serviciului public de salubrizare al municipiului Blaj nr. 5998/22. ()4.2014).
9. Să se stabilească contravaloarea serviciilor prestate de către Financiar Urban către persoanele cu care nu a fost încheiat contract de prestări servicii, pentru luna Ianuarie 2020, prin raportare la (i) numărul de persoane ce a fost stabilit la obiectivul nr. 8 ?i la (ii) tariful aplicabil per persoană;
10. Să se calculeze cantitatea de de?euri abandonate colectată şi transportată de către operatorul Financiar Urban SRL de pe raza UA T- BLA.J şi localităţile aparţinătoare pentru luna Ianuarie 2020;
11. Să se verifice dacă cantitatea medie lunară de de?euri nesortate (calculată conform obiectivelor 2 ?i 3), la care se adaugă cantitatea de de?euri abandonate calculată potrivit obiectivului nr. 10, este mai mică sau mai mare decât cantitatea efectiv, real colectată de la populaţie ?i transportată de către operatorul Financiar Urban SRL în vederea depozitării la Depozitul de De?euri CMII) Albota pentru luna Ianuarie 2020
12. Să se calculeze în raport de disp. art. 42 alin. 10 lit. b) din Legea 51/2006 penalităţile de întârziere la plată aferente facturii emise pentru luna Ianuarie 2019, penalităţi ce vor fi calculate pentru fiecare zi de întârziere de la data scadenţei ?i până la data plăţii efective.
II. Obiective propuse de pârâtă:
1. să se indice documentele justificative care dovedesc prestarea efectivă de către reclamanta FINANCIAR URBAN S.R.L. de servicii de precolectare, colectare selectivă, transport ?i depozitare a de?eurilor din municipiul Blaj pentru utilizatori fără contract pentru luna ianuarie 2020 conform art. 26 din Legea serviciului de salubrizare a localită?ilor nr. 101/2006 ?i datelor înscrise în factura fiscală ABFINB19 nr. FP1818183 din 06.02.2020;
2. să se stabilească, în baza datelor ?i documentelor emise de păr?ile litigante, dacă reclamanta FINANCIAR URBAN S.R.L. a prestat efectiv servicii de salubrizare în municipiul Blaj pentru utilizatori fără contract în luna ianuarie 2020;
3. să se stabilească dacă reclamanta FINANCIAR URBAN S.R.L. a prestat în luna ianuarie 2020 servicii de colectare gunoi ?i de?euri în municipiul Blaj în baza Contractului de prestări servicii nr. 7016 din 18.03.2019 având ca obiect servicii de colectare gunoi ?i de?euri abandonate de pe raza municipiului BLAJ, indicând actele justificative, contravaloarea serviciilor prestate ?i plă?ile efectuate de către U.A.T. Municipiul Blaj pentru aceste servicii;
4. să se stabilească dacă există o obligaţie de plată din partea U.A.T. Municipiul Blaj către reclamanta FINANCIAR URBAN S.R.L., pentru servicii de salubrizare în municipiul Blaj pentru utilizatorii fără contract, în luna ianuarie 2020, în exemplare suficiente pentru instanţă şi pentru părţi, cu cel puţin 10 zile înainte de următorul termen de judecată, conform art. 336 NCpc.
Menţine în sarcina pârâtei obligaţia de a face dovada achitării onorariului provizoriu de expert în cuantum de 1250 lei.
Acordă termen la data de 18 noiembrie 2024, pentru când părţile au termen în cunoştinţă conform disp. art. 229 alin. 1 Cod procedură civilă.
Cu recurs odată cu fondul.
Pronunţată azi, 09 Septembrie 2024, la Tribunalul Argeş –Secţia Civilă, complet specializat achiziţii publice.
13 mai 2024, ora 12:00
Complet: AP1
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Încuviinţează pentru părţi proba cu expertiză tehnică judiciară în specialitatea contabilitate.
Fixează onorariu provizoriu de expert în cuantum de 2500 lei, 1250 lei în sarcina reclamantei şi 1250 lei în sarcina pârâtei.
Pune în vedere părţilor, prin reprezentanţi, să consemneze onorariul şi să depună la dosar dovada, în termen de 5 zile de la încuviinţarea probei, sub sancţiunea decăderii.
Încuviinţează participarea la efectuarea expertizei a unui expert consilier din partea reclamantei, respectiv domnul Bejliu Constantin.
Desemnează, prin tragere la sorţi, de pe lista comunicată de Biroul Local De Expertize, în conformitate cu disp. art. 331 alin. 1 NCpc, pe doamna expert Popa Valeria, numărul 50 pe listă, pentru a efectua expertiza tehnică judiciară în specialitatea contabilitate.
Se emite adresă către expert pentru a i se aduce la cunoştinţă că a fost desemnat să efectueze expertiza în cauză, cu menţiunea de a cita părţile şi pe expertul consilier, conform disp. art. 335 NCpc şi de a efectua şi a depune raportul de expertiză cu următoarele obiective:
I. Obiective propuse de reclamantă:
1. Să se calculeze cantitatea medie zilnică de de?euri nesortate de pe raza UA T- BLAJ şi localităţile aparţinătoare la un grad de colectare de 100%, prin raportare la (i) numărul de locuitori din mediul urban ?i din mediul rural, menţionaţi în art. 7 ?i 8 din Caietul de sarcini ?i (ii) la indicele mediu de producere a de?eurilor menajere din Anexa I la Caietul de sarcini (Caietul de sarcini fiind Anexă la Contractul cadru de delegare a gestiunii prin concesiune a serviciului public de salubrizare al municipiului Blaj nr. 5998/22.04.2014).
2. Tinând cont de răspunsul la obiectivul nr. l, să se calculeze cantitatea medie lunară de de?euri nesortate de pe raza UA T- BLAJ ?i localităţile aparţinătoare la un grad de colectare de 100%, luând în considerare un număr de 30 de zile pentru o lună.
3. Să se calculeze cantitatea medie lunară de de?euri nesortate de pe raza UA T- BLAJ si localităţile aparţinătoare la un grad de colectare de 100%, prin raportare la (i) numărul de 30 de zile pentru o lună ?i (ii) cantitatea medie zilnică de deşeuri nesortate pentru mediul urban ?i mediul rural prevăzută la art. 14 din Caietul de sarcini (Caietul de sarcini fiind Anexă la Contractul cadru de delegare a gestiunii prin concesiune a serviciului public de salubrizare al municipiului Blaj nr. 5998/22.04.2014).
4. Să se calculeze cantitatea de de?euri nesortate colectată efectiv transportată de către operatorul Financiar Urban SRL de pe raza UA T - BLAJ ?i localităţile aparţinătoare aferentă lunii Ianuarie 2020, cantitate depusă de către operator la Depozitul de De?euri CMID Albota;
5. Tinând cont de răspunsul dat la obiectivele 2, 3 şi 4, să se compare ?i să se precizeze dacă cantitatea de de?euri efectiv transportată ?i depozitată la CMID Albota de operatorul Financiar Urban SRL, conform adresei nr. 548/18.10.2()22 generale de populaţia de pe raza UA T- BLAJ şi localităţile aparţinătoare (calculată conform obiectivului nr. 4) este mai mică sau mai mare decât cantitatea medie lunară de de?euri nesortate (calculată conform obiectivelor nr. 2 ?i 3),'
6. Să se calculeze cantitatea de de?euri efectiv colectată ?i transportată de către operatorul Financiar Urban SRL de la utilizatorii cu contract de pe raza UA T - BLAJ ?i localităţile aparţinătoare în luna Ianuarie 2020, ţinând cont de (i) numărul de persoane cu care operatorul Financiar Urban SRL avea contract de prestări servicii încheiat, aferent lunii Ianuarie 2020 ?i (ii) conform indicelui de generare precizat în Anexa nr. I la Caietul de sarcini (Caietul de sarcini fiind Anexă la Contractul cadru de delegare a gestiunii prin concesiune a serviciului public de salubrizare al municipiului Blaj nr. 5998/22.04.2014).
7. Să se calculeze diferenţa dintre (i) cantitatea de de?euri efectiv colectată ?i transportată la Depozitul de De?euri CMID Albota conform adresei nr. 548/18.10.2022, pentru luna Ianuarie 2020 (calculată la obiectivul nr. 4) ?i (ii) cantitatea de deşeuri calculată la obiectivul nr. 6.
8. Să se calculeze numărul de persoane ce au generat cantitatea de de?euri calculată la obiectivul nr. 7, prin raportare la indicele de generare precizat în Anexa nr. I la Caietul de sarcini (Caietul de sarcini fiind Anexă la Contractul cadru de delegare a gestiunii prin concesiune a serviciului public de salubrizare al municipiului Blaj nr. 5998/22. ()4.2014).
9. Să se stabilească contravaloarea serviciilor prestate de către Financiar Urban către persoanele cu care nu a fost încheiat contract de prestări servicii, pentru luna Ianuarie 2020, prin raportare la (i) numărul de persoane ce a fost stabilit la obiectivul nr. 8 ?i la (ii) tariful aplicabil per persoană;
10. Să se calculeze cantitatea de de?euri abandonate colectată şi transportată de către operatorul Financiar Urban SRL de pe raza UA T- BLA.J şi localităţile aparţinătoare pentru luna Ianuarie 2020;
11. Să se verifice dacă cantitatea medie lunară de de?euri nesortate (calculată conform obiectivelor 2 ?i 3), la care se adaugă cantitatea de de?euri abandonate calculată potrivit obiectivului nr. 10, este mai mică sau mai mare decât cantitatea efectiv, real colectată de la populaţie ?i transportată de către operatorul Financiar Urban SRL în vederea depozitării la Depozitul de De?euri CMII) Albota pentru luna Ianuarie 2020
12. Să se calculeze în raport de disp. art. 42 alin. 10 lit. b) din Legea 51/2006 penalităţile de întârziere la plată aferente facturii emise pentru luna Ianuarie 2019, penalităţi ce vor fi calculate pentru fiecare zi de întârziere de la data scadenţei ?i până la data plăţii efective. De asemenea, solicită instanţei încuviinţarea participării la efectuarea expertizei a unui expert consilier din partea reclamantei, respectiv domnul Bejliu Constantin.
II. Obiective propuse de pârâtă:
1. să se indice documentele justificative care dovedesc prestarea efectivă de către reclamanta FINANCIAR URBAN S.R.L. de servicii de precolectare, colectare selectivă, transport ?i depozitare a de?eurilor din municipiul Blaj pentru utilizatori fără contract pentru luna ianuarie 2020 conform art. 26 din Legea serviciului de salubrizare a localită?ilor nr. 101/2006 ?i datelor înscrise în factura fiscală ABFINB19 nr. FP1818183 din 06.02.2020;
2. să se stabilească, în baza datelor ?i documentelor emise de păr?ile litigante, dacă reclamanta FINANCIAR URBAN S.R.L. a prestat efectiv servicii de salubrizare în municipiul Blaj pentru utilizatori fără contract în luna ianuarie 2020;
3. să se stabilească dacă reclamanta FINANCIAR URBAN S.R.L. a prestat în luna ianuarie 2020 servicii de colectare gunoi ?i de?euri în municipiul Blaj în baza Contractului de prestări servicii nr. 7016 din 18.03.2019 având ca obiect servicii de colectare gunoi ?i de?euri abandonate de pe raza municipiului BLAJ, indicând actele justificative, contravaloarea serviciilor prestate ?i plă?ile efectuate de către U.A.T. Municipiul Blaj pentru aceste servicii;
4. să se stabilească dacă există o obligaţie de plată din partea U.A.T. Municipiul Blaj către reclamanta FINANCIAR URBAN S.R.L., pentru servicii de salubrizare în municipiul Blaj pentru utilizatorii fără contract, în luna ianuarie 2020, în exemplare suficiente pentru instanţă şi pentru părţi, cu cel puţin 10 zile înainte de următorul termen de judecată, conform art. 336 NCpc.
Se emite adresă către Biroul Local De Expertize pentru a se comunica desemnarea ca expert în prezenta cauză, a doamnei Popa Valeria.
Acordă termen la data de 09 septembrie 2024, pentru când părţile au termen în cunoştinţă conform disp. art. 229 alin. 1 Cod procedură civilă.
Cu recurs odată cu fondul.
Pronunţată azi, 13 Mai 2024, la Tribunalul Argeş –Secţia Civilă, complet specializat achiziţii publice.
22 aprilie 2024, ora 10:31
Complet: AP1
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Comunică pârâtei un exemplar al înscrisurilor şi al obiectivelor depuse de reclamantă.
Proroga discutarea obiectivelor propuse de reclamantă pentru proba cu expertiză.
Acordă termen la data de 13 mai 2024, pentru când părţile au termen în cunoştinţă conform disp. art. 229 alin. 1 Cod procedură civilă.
Cu recurs odată cu fondul.
Pronunţată azi, 22 Martie 2024, la Tribunalul Argeş –Secţia Civilă, complet specializat achiziţii publice.
25 martie 2024, ora 10:30
Complet: AP1
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Încuviinţează cererea de amânare formulată de reclamantă, prin reprezentant.
Comunică pârâtei un exemplar al înscrisurilor depuse de reclamantă.
Acordă termen la data de 22 aprilie 2024, pentru când părţile au termen în cunoştinţă conform disp. art. 229 alin. 1 Cod procedură civilă.
Cu recurs odată cu fondul.
Pronunţată azi, 25 Martie 2024, la Tribunalul Argeş –Secţia Civilă, complet specializat achiziţii publice.
10 octombrie 2023, ora 13:30
Complet: C1-FOND-CIVIL
Tip soluție: Declină soluţionarea cauzei
Soluția pe scurt: Declină competenţa de soluţionare a cauzei în favoarea unui complet specializat de contencios administrativ şi fiscal din cadrul Tribunalului Argeş.
Constată ivit conflictul negativ de competenţă.
Suspendă cauza şi înaintează dosarul Curţii de Apel Piteşti-Secţia Civilă, pentru pronunţarea regulatorului de competenţă.
Fără cale de atac.
Pronunţată azi 10.10.2023, prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor, prin mijlocirea grefei instanţei.
12 iunie 2023, ora 10:05
Complet: C1-CAF-NCPC
Tip soluție: Declină soluţionarea cauzei
Soluția pe scurt: Admite excepţia de necompetenţă materială funcţională a completului specializat de Contencios Administrativ şi Fiscal.
Declină competenţa de soluţionare a cauzei în favoarea Tribunalului Argeş –Secţia Civilă – complet civil de primă instanţă.
Fără cale de atac.
Pronunţată azi, 12 Iunie 2023, la Tribunalul Argeş –Secţia Civilă, complet specializat Contencios Administrativ şi Fiscal, prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin intermediul grefei instanţei.
Pagina principală