Informații dosare ce cuprind 1208/108/2023
(date furnizate de portalul instanțelor de judecată)
1. Numărul dosarului:
1208/108/2023
Data înregistrării:
11 aprilie 2023, ora 12:30:00
Data ultimei modificări:
23 octombrie 2025, ora 12:28:11
Instanță:
Tribunalul Arad
Secție:
SECTIA a II-a CIVILA
Materie:
Faliment
Obiect:
deschiderea procedurii la cererea creditorului
Stadiu procesual:
Fond
Părți:
COMUNA PETRIŞ PRIN PRIMAR - Creditor
SABENPA COMSERV IMPEX SRL - Debitor
JUDECĂTORIA ARAD - Intimat
ORC ARAD - Intimat
EXPERT SPRL - Lichidator
ENEL ENERGIE SA - Creditor
DGFP TIMISOARA - AJFP ARAD - Creditor
Ședințe:
11 februarie 2026, ora 09:00
Complet: C7-sindic(Termen administrativ)
Tip soluție:
Soluția pe scurt:
22 octombrie 2025, ora 09:00
Complet: C7-sindic(Termen administrativ)
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei Sabena Comserv Impex SRL - în procedura simplificată:
1) Pune în vedere lichidatorului judiciar:
- să depună la dosar, să publice în B.P.I. şi să prezinte creditorilor la fiecare 3 luni, calculate de la data începerii lichidării, raportul asupra fondurilor obţinute din lichidare şi din încasarea de creanţe, precum şi un plan de distribuire între creditori, dacă este cazul.
- să depună lunar raportul cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii. În raport se va menţiona şi onorariul încasat al administratorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014);
- să procedeze la efectuarea distribuţiei propuse, după expirarea termenului de formulare a eventualelor contestaţii;
-să urmărească finalizarea lucrării topo şi ulterior clarificării situaţiei terenului să procedeze la organizarea licitaţiilor pentru valorificarea acestuia.
Dispune:
- stabileşte termen administrativ de control la data de 11.02.2026, pentru derularea procedurii simplificate;
2 iulie 2025, ora 09:00
Complet: C7-sindic(Termen administrativ)
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei Sabena Comserv Impex SRL - în procedura simplificată:
Pune în vedere lichidatorului judiciar:
- să depună la dosar, să publice în B.P.I. şi să prezinte creditorilor la fiecare 3 luni, calculate de la data începerii lichidării, raportul asupra fondurilor obţinute din lichidare şi din încasarea de creanţe, precum şi un plan de distribuire între creditori, dacă este cazul.
- să depună lunar raportul cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii. În raport se va menţiona şi onorariul încasat al administratorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014);
- să procedeze la efectuarea distribuţiei propuse, după expirarea termenului de formulare a eventualelor contestaţii;
-să urmărească finalizarea lucrării topo şi ulterior clarificării situaţiei terenului să procedeze la organizarea licitaţiilor pentru valorificarea acestuia.
Dispune:
- stabileşte termen administrativ de control la data de 22.10.2025, pentru derularea procedurii simplificate;
7 mai 2025, ora 09:00
Complet: C7-sindic(Termen administrativ)
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei Sabena Comserv Impex SRL - în procedura simplificată:
Pune în vedere lichidatorului judiciar:
- să depună la dosar, să publice în B.P.I. şi să prezinte creditorilor la fiecare 3 luni, calculate de la data începerii lichidării, raportul asupra fondurilor obţinute din lichidare şi din încasarea de creanţe, precum şi un plan de distribuire între creditori, dacă este cazul.
- să depună lunar raportul cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii. În raport se va menţiona şi onorariul încasat al administratorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014);
- să procedeze la efectuarea distribuţiei propuse, după expirarea termenului de formulare a eventualelor contestaţii;
-să urmărească finalizarea lucrării topo şi ulterior clarificării situaţiei terenului să procedeze la organizarea licitaţiilor pentru valorificarea acestuia.
Dispune:
- stabileşte termen administrativ de control la data de 02.07.2025, pentru derularea procedurii simplificate;
15 ianuarie 2025, ora 09:00
Complet: C7-sindic(Termen administrativ)
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei Sabena Comserv Impex SRL - în procedura simplificată:
Pune în vedere lichidatorului judiciar:
- să depună la dosar, să publice în B.P.I. şi să prezinte creditorilor la fiecare 3 luni, calculate de la data începerii lichidării, raportul asupra fondurilor obţinute din lichidare şi din încasarea de creanţe, precum şi un plan de distribuire între creditori, dacă este cazul.
- să depună lunar raportul cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii. În raport se va menţiona şi onorariul încasat al administratorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014);
- să întocmească raportul de încasări şi plăţi precum şi propunerea de distribuire
Dispune:
- stabileşte termen administrativ de control la data de 07.05.2025, pentru derularea procedurii simplificate;
18 septembrie 2024, ora 09:00
Complet: C7-sindic(Termen administrativ)
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei Sabena Comserv Impex SRL - în procedura simplificată:
Pune în vedere lichidatorului judiciar:
- să depună la dosar, să publice în B.P.I. şi să prezinte creditorilor la fiecare 3 luni, calculate de la data începerii lichidării, raportul asupra fondurilor obţinute din lichidare şi din încasarea de creanţe, precum şi un plan de distribuire între creditori, dacă este cazul.
- să depună lunar raportul cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii. În raport se va menţiona şi onorariul încasat al administratorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014);
- să întocmească raportul de încasări şi plăţi precum şi propunerea de distribuire
Dispune:
- stabileşte termen administrativ de control la data de 15.01.2025, pentru derularea procedurii simplificate;
22 mai 2024, ora 09:00
Complet: C7-sindic(Termen administrativ)
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei Sabena Comserv Impex SRL - în procedura simplificată:
Pune în vedere lichidatorului judiciar:
- să procedeze la valorificarea bunului/ bunurilor potrivit regulamentului aprobat de creditori;
- să facă demersuri pentru valorificarea bunurilor debitorului, prin expunerea corespunzătoare a acestora pe piaţă, inclusiv prin publicarea de anunţuri pe internet şi să depună dovezi în acest sens la dosar;
- să depună la dosar, să publice în B.P.I. şi să prezinte creditorilor la fiecare 3 luni, calculate de la data începerii lichidării, raportul asupra fondurilor obţinute din lichidare şi din încasarea de creanţe, precum şi un plan de distribuire între creditori, dacă este cazul.
- să depună lunar raportul cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii. În raport se va menţiona şi onorariul încasat al administratorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014);
Dispune:
- stabileşte termen administrativ de control la data de 18 septembrie 2024, pentru derularea procedurii simplificate;
21 februarie 2024, ora 09:00
Complet: C7-sindic(Termen administrativ)
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei Sabena Comserv Impex SRL - în procedura simplificată:
Pune în vedere lichidatorului judiciar:
să procedeze la valorificarea bunului/ bunurilor potrivit regulamentului aprobat de creditori;
- să facă demersuri pentru valorificarea bunurilor debitorului, prin expunerea corespunzătoare a acestora pe piaţă, inclusiv prin publicarea de anunţuri pe internet şi să depună dovezi în acest sens la dosar;
- să depună la dosar, să publice în B.P.I. şi să prezinte creditorilor la fiecare 3 luni, calculate de la data începerii lichidării, raportul asupra fondurilor obţinute din lichidare şi din încasarea de creanţe, precum şi un plan de distribuire între creditori, dacă este cazul.
- să depună lunar raportul cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii. În raport se va menţiona şi onorariul încasat al administratorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014);
Dispune:
- stabileşte termen administrativ de control la data de 22.05.2024, pentru derularea procedurii simplificate;
22 noiembrie 2023, ora 09:00
Complet: C7-sindic-2023
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Stabileşte termen administratov de control la data de 21.02.2024
6 septembrie 2023, ora 09:00
Complet: C7-sindic-2023
Tip soluție: Legea 85/2006 privind insolventa
Soluția pe scurt: Ia act de confirmarea lichidatorului judiciar SCP Expert SPRL Arad şi a onorariului acestuia în cuantum de 1.000 lei/lună exclusiv TVA pentru o perioadă de 6 luni de la aprobare şi un onorariu de succes de 5% exclusiv TVA din sumele încasate în averea debitorului ca urmare a valorificării bunurilor.
Executorie.
Cu drept de apel în termen de 7 zile de la comunicarea prin B.P.I.
În caz de formulare, cererea de apel care se va depune la Tribunalul Arad.
Amână judecarea cauzei la data de 22.11.2023, ora 09.
Dată în şedinţa judecătorului sindic din data de 06.09.2023.
31 mai 2023, ora 09:00
Complet: C7-sindic-2023
Tip soluție: Admis
Soluția pe scurt: Admite cererea formulată de creditorul Comuna Petriş împotriva debitorului Sabenpa Comserv Impex SRL pentru deschiderea procedurii simplificate de insolvenţă, şi în consecinţă:
În temeiul art. 70 alin. 1 din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, dispune deschiderea procedurii simplificate de faliment împotriva debitorului.
În temeiul art. 73 alin. 1 din Legea nr. 85/2014, numeşte lichidator judiciar provizoriu pe Expert SPRL, care va îndeplini atribuţiile prevăzute de art. 64 din Legea nr. 85/2014, cu o retribuţie de 6.000 lei, până la prima adunare generală a creditorilor.
În temeiul art. 85 din Legea nr. 85/2014, constată încetarea de drept a dreptului de administrare al debitorului.
Dispune tuturor băncilor la care debitorul are disponibil în conturi să nu dispună de acestea fără un ordin al lichidatorului judiciar.
Dispune dizolvarea societăţii debitoare.
În temeiul art. 145 din Legea nr. 85/2014, dispune notificarea deschiderii procedurii debitorului, asociaţilor, creditorilor şi Oficiului Registrului Comerţului de pe lângă Tribunalul Arad, prin Buletinul Procedurilor de Insolvenţă, în vederea efectuării menţiunii în temeiul art. 146 din Legea nr. 85/2014, precum şi tuturor băncilor unde debitorul are deschise conturi.
Dispune depunerea la dosar a unei copii după notificare şi dovezile publicării acesteia.
Pune în vedere lichidatorului judiciar prevederile art. 252 din Legea nr. 31/1990 şi dispune menţionarea la registrul comerţului a reprezentanţilor permanenţi ai lichidatorului judiciar.
Fixează termenul limită pentru depunerea cererilor de admitere a creanţelor la data de 11.07.2023.
Fixează termenul limită pentru verificarea creanţelor, întocmirea şi comunicarea tabelului preliminar al creanţelor la data de 24.07.2023.
Fixează termenul pentru soluţionarea eventualelor contestaţii la 6.09.2023.
Fixează data primei şedinţe a adunării creditorilor la data de 31.07.2023, la ora şi locul comunicat de lichidator, şi convoacă creditorii debitorului.
Fixează termen pentru depunerea raportului prevăzut de art. 97 din Legea nr. 85/2014 la data de 11.07.2023.
Fixează la data de 30 ale fiecărei luni termenul administrativ pentru depunerea de către practicianul în insolvenţă a raportului întocmit în baza art. 59 din Legea nr. 85/2014, pentru luna anterioară.
Atrage atenţia lichidatorului judiciar numit cu titlu provizoriu asupra obligaţiei respectării termenelor de procedură stabilite precum şi asupra obligaţiei privind contribuirea la desfăşurarea procedurii judiciare într-un termen optim şi previzibil, sens în care pune în vedere acestuia ca, pentru orice şedinţă a adunării generale a creditorilor pe care o va realiza în această procedură, convocarea care urmează a fi realizată şi publicată în B.P.I. de către practicianul în insolvenţă să conţină în concret o dublă convocare:
- prima convocare aferentă pentru prima şedinţă, la care se va urmări respectarea cvorumului de prezenţă şi de vot, respectiv
- a doua convocare, aferentă unei a doua şedinţe a adunării generale a creditorilor cu aceia?i ordine de zi, care se impune a fi ţinută, în raport de o eventuală lipsă de cvorum de prezenţă a creditorilor la prima şedinţă convocată,
astfel încât, în situaţia în care la niciuna din cele două şedinţe consecutive nu s-a putut adopta o hotărâre din lipsă de cvorum, practicianul în insolvenţă desemnat în procedură să poată sesiza judecătorul sindic, conform art. 45 lit. o) din Legea nr. 85/2014, pentru primul termen de judecată ce urmează celor două şedinţe de adunări ale creditorilor convocate de practician.
Atrage atenţia lichidatorului judiciar numit cu titlu provizoriu asupra faptului că nerespectarea obligaţiei stabilite în sarcina sa prin dispoziţia anterioară este de natură să atragă incidenţa în cauză a dispoziţiilor art. 60 alin. 2 şi 3, respectiv art. 57 alin. 4 din Legea nr. 85/2014.
Dispune trimiterea notificărilor către toţi creditorii debitorului, de către lichidatorul judiciar.
Dispune lichidatorului judiciar să convoace adunarea generală a asociaţilor debitorului în vederea desemnării administratorului special şi să depună la dosar, în 2 zile lucrătoare de la data adunării, dovada convocării şi procesul-verbal al adunării.
Dispune lichidatorului judiciar efectuarea demersurilor necesare pentru a intra în posesia actelor şi bunurilor debitorului, precum şi a informaţiilor despre acesta, informând totodată debitorul despre obligaţiile corelative ce îi revin şi consecinţele civile şi penale ale nerespectării acestor obligaţii.
Dispune în sarcina lichidatorului judiciar provizoriu obligaţia de a efectua inventarierea bunurilor debitorului, în termen de 60 de zile de la data deschiderii procedurii, conform art. 101 din Legea nr. 85/2014.
În temeiul art. 39 din Legea nr. 85/2014, dispune deschiderea de către debitor a unui cont la o unitate bancară din care vor fi suportate cheltuielile aferente procedurii, în termen de 2 zile de la notificarea deschiderii procedurii, în caz de neîndeplinire a atribuţiei contul urmând a fi deschis de către lichidatorul judiciar. Eventualele disponibilităţile băneşti vor fi păstrate într-un cont special de depozit bancar.
Stabileşte termen pentru continuarea procedurii la data de 6.09.2023.
Executorie.
Cu apel în 7 zile de la comunicarea prin B.P.I., apel care se va depune la Tribunalul Arad.
Pronunţată azi, 31.05.2023, prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor de către grefa instanţei.
Pagina principală