Informații dosare ce cuprind 12249/3/2024
(date furnizate de portalul instanțelor de judecată)
1. Numărul dosarului:
12249/3/2024
Data înregistrării:
16 aprilie 2024, ora 08:40:00
Data ultimei modificări:
31 octombrie 2025, ora 13:52:28
Instanță:
Tribunalul București
Secție:
Secţia a-VII-a Civilă
Materie:
Faliment
Obiect:
cererea debitorului (art.66 alin.10 din Legea nr.85/2014) Dosar repartizat manual Completului 18 CC, în conformitate cu disp. art. 106 alin. 3 din ROIIJ
Stadiu procesual:
Fond
Părți:
GENERACION EOLICA DACIA SRL - Debitor
CII LUPAŞCU RADU - Lichidator
DIRECTIA GENERALA DE IMPOZITE SI TAXE LOCALE A SECTORULUI 1 - Creditor
BABUS MIHAI - Creditor
GENERACION EOLICA INTERNACIONAL SL CU SEDIUL ALES LA CAB.AV.LUQUE ASCANIO EMILIO ALONSO - Creditor
Ședințe:
16 ianuarie 2026, ora 09:00
Complet: C18
Tip soluție:
Soluția pe scurt:
10 octombrie 2025, ora 10:00
Complet: C18
Tip soluție: Alte soluţii
Soluția pe scurt: În temeiul Hotărârii Adunării Generale a Judecătorilor din cadrul Tribunalului Bucureşti nr. 3/26.08.2025, dispune amânarea judecării prezentei cauze până la data reluării activităţii de judecată.
16 iulie 2025, ora 09:00
Complet: C18
Tip soluție: Repus pe rol
Soluția pe scurt:
Repune cauza pe rol.
Acordă termen la data de 10.10.2025, ora 09:00, cu citarea părţilor.
Pune în vedere lichidatorului judiciar, sub sancţiunea amenzii judiciare, să procedeze la legala notificare a creditorului Forvis Mazars Consulting SRL (fost Mazars Consulting SRL), la sediul acestuia înscris în Registrul Comerţului, şi să depună dovada comunicării notificării.
Pune în vedere lichidatorului judiciar, sub sancţiunea amenzii judiciare, să depună dovezi cu privire la verificările efectuate faţă de bunurile debitoarei la OCPI Constanţa, inclusiv adresa răspuns a acestei institu?ii, şi să clarifice în următorul raport de activitate, care va fi depus la dosar cu cel puţin 7 zile înainte de termen, situaţia actuală a drepturilor de superficie indicate în lista bunurilor întocmită de debitor, să indice dacă contractele în baza cărora au fost dobândite drepturile de superficie sunt în derulare ori au încetat şi să menţioneze în concret ce lucrări/investiţii au fost realizate în virtutea contractelor de superficie încheiate de debitor, pe terenurile ce formează obiectul contractelor.
Pune în vedere administratorului special, sub sancţiunea amenzii judiciare, să prezinte cu cel puţin 7 zile înainte de termen situaţia actuală a drepturilor de superficie indicate în lista bunurilor depusă la dosar, să indice dacă contractele în baza cărora au fost dobândite drepturile de superficie sunt în derulare ori au încetat şi să menţioneze în concret ce lucrări/investiţii au fost realizate în baza contractelor de superficie încheiate de debitor, pe terenurile ce formează obiectul contractelor.
Cu cale de atac odată cu fondul.
Pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei, astăzi, 16.07.2025.
11 iulie 2025, ora 09:00
Complet: C18
Tip soluție: Amână pronunţarea
Soluția pe scurt: Amâna pronunţarea pentru data de 16.07.2025
Pronunţarea hotărârii se va face prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei.
Pronunţată în şedinţă publică, azi, 11.07.2025
27 iunie 2025, ora 09:00
Complet: C18
Tip soluție: Amână pronunţarea
Soluția pe scurt: Amâna pronunţarea pentru data de 11.07.2025
Pronunţarea hotărârii se va face prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei.
Pronunţată în şedinţă publică, azi, 27.06.2025
11 aprilie 2025, ora 10:00
Complet: C18
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: pentru continuarea demersurilor în procedură şi recuperare creanţe
14 februarie 2025, ora 09:00
Complet: C18
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Dispune sancţionarea practicianului în insolvenţă. Pentru continuarea demersurilor în procedură
18 octombrie 2024, ora 09:00
Complet: C18
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: pentru continuarea demersurilor în procedură, complinirea lipsurilor,
convocarea adunării creditorilor având pe ordinea de zi formularea acţiunii prev. de art. 169 din lege şi arhivarea documentelor debitorului
26 aprilie 2024, ora 11:00
Complet: Camera de Consiliu C18
Tip soluție: Admite cererea
Soluția pe scurt:
Admite cererea debitorului.
În temeiul art. 145 alin. 1 pct. A lit. a raportat la art. 66 alin. 1 şi art. 71 alin. 1 din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, dispune intrarea în faliment prin procedura simplificată a debitorului.
În temeiul art. 85 alin. 4 şi art. 145 alin. 2 din Legea nr. 85/2014 ridică dreptul de administrare al debitorului şi dispune dizolvarea societăţii debitoare.
Dă dispoziţie tuturor băncilor la care debitorul are disponibil în conturi să nu dispună de acestea fără un ordin al judecătorului sindic sau al lichidatorului judiciar, obligaţia de înştiinţare a băncilor revenindu-i lichidatorului judiciar.
Dispune sigilarea bunurilor din averea debitorului, în sarcina lichidatorului judiciar.
Fixează următoarele termene limită: a) termenul limită de depunere, de către creditori, a opoziţiilor la sentinţa de deschidere a procedurii - 10 zile de la notificare, precum şi termenul de soluţionare a opoziţiilor, care nu va depăşi 10 zile de la data expirării termenului de depunere a acestora; b) termenul limită pentru înregistrarea cererii de admitere a creanţelor asupra averii debitorului 10.06.2024; c) termenul de verificare a creanţelor, de întocmire, afişare şi comunicare a tabelului preliminar de creanţe 20.06.2024 ; d) termenul de definitivare a tabelului creanţelor 15.07.2024; e) data primei şedinţe a adunării generale a creditorilor 25.06.2024.
Numeşte lichidator judiciar provizoriu, la solicitarea debitorului, pe CII RADU LUPAŞCU care va îndeplini atribuţiile prevăzute de art. 64 din Legea nr. 85/2014, cu o remuneraţie de 3500 lei din averea debitorului.
În temeiul art. 147 alin. 1 raportat la art. 71 alin. 2 din Legea nr. 85/2014, dispune ca lichidatorul judiciar să trimită o notificare, în condiţiile art. 99 alin. 3 şi art. 100 din lege, privind intrarea debitorului în procedura falimentului prin procedura simplificată, ridicarea dreptului de administrare şi dizolvarea acestuia, tuturor creditorilor menţionaţi în lista depusă de debitor în conformitate cu art. 74 raportat la art. 67 alin 1 lit. c), debitorului, administratorului statutar al debitorului (după verificarea prealabilă a domiciliului actual la Evidenţa Populaţiei) şi oficiului registrului comerţului sau, după caz, registrului societăţilor agricole ori registrului asociaţiilor şi fundaţiilor în care debitorul este înmatriculat, pentru efectuarea menţiunii, instanţelor judecătoreşti în a căror jurisdicţie se află sediul declarat la registrul comerţului, în ziar şi tuturor băncilor unde debitorul are deschise conturi, în vederea aplicării prevederilor art. 75 din Legea nr. 85/2014.
Pune în vedere lichidatorului judiciar să efectueze în 60 de zile de la data pronunţării prezentei hotărâri inventarierea bunurilor debitorului, să întocmească şi să depună la dosar, în termen de 40 de zile de la desemnare, raportul prevăzut la art. 97 alin. 1 din Legea nr. 85/2014.
În temeiul art. 39 din Legea nr. 85/2014, dispune deschiderea de către debitor a unui cont la o unitate bancară din care vor fi suportate cheltuielile aferente procedurii, în termen de 2 zile de la notificarea deschiderii procedurii; în caz de neîndeplinire a atribuţiei, contul va fi deschis de către lichidatorul judiciar. Eventualele disponibilităţi băneşti vor fi păstrate într-un cont special de depozit bancar.
Pune în vedere lichidatorului judiciar prevederile art. 252 din Legea nr. 31/1990, republicată şi dispune îndeplinirea formalităţilor privind menţionarea la registrul comerţului a reprezentanţilor permanenţi ai săi.
Pune în vedere lichidatorului judiciar să depună lunar la dosar raportul prevăzut de art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014.
Pune în vedere lichidatorului judiciar să convoace adunarea generala a acţionarilor/asociaţilor sau membrilor persoanei juridice pentru desemnarea administratorului special in termen de maxim 10 de zile de la notificarea deschiderea procedurii. Se vor respecta dispoziţiile art. 52 alin. 2 din Legea nr. 85/2014.
În baza art. 96 din Legea nr. 85/2014, lichidatorul judiciar va efectua verificări la DITL Sector 1, 2, 3, 4, 5 şi 6 Bucureşti, Serviciul Permise Auto, ANCPI şi AFP Sector 3 - conturile bancare.
Pune în vedere lichidatorului judiciar ca notificările transmise creditorilor să cuprindă solicitarea de comunicare a declaraţiilor de creanţe, a documentelor justificative, a taxei de timbru după cum urmează: (i) un exemplar care va fi transmis atât in format scriptic (hârtie) la grefa Secţiei a VII-a Civilă a Tribunalului Bucureşti, cât şi în format electronic (documente PDF de maximum 4 MB fiecare) pe adresa de e-mail a Secţiei a VII-a Civilă a Tribunalului Bucureşti (trb-insolventa@just.ro); (ii) un exemplar destinat practicianului in insolventa care va fi transmis pe adresa de corespondenta electronică ce va fi indicată de acesta prin notificare.
Fixează termen pentru analiza stadiului continuării procedurii la 18.10.2024, ora 09.00.
Cu drept de apel, în termen de 7 zile de la comunicarea hotărârii prin publicare în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă. Cererea de apel se va depune la Tribunalul Bucureşti Secţia a VII-a Civilă.
Pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei, astăzi, 26.04.2024.
Pagina principală