Informații dosare ce cuprind 1234/117/2025

(date furnizate de portalul instanțelor de judecată)

1. Numărul dosarului: 1234/117/2025
Data înregistrării: 24 martie 2025, ora 10:36:00
Data ultimei modificări: 11 iunie 2025, ora 09:52:51
Instanță: Tribunalul Cluj
Secție: Secţia mixtă de contencios administrativ şi fiscal, de conflicte de muncă si asigurări sociale
Materie: contencios administrativ și fiscal
Obiect: Litigiu privind achiziţiile publice – Executare contract
Stadiu procesual: Fond

Părți:
DRUSAL SA - Creditor
UAT COMUNA ARINIŞ - Debitor
UAT COMUNA ASUAJU DE SUS - Debitor
UAT COMUNA BĂIŢA DE SUB CODRU - Debitor
UAT COMUNA BĂSEŞTI - Debitor
UAT COMUNA BOIU MARE - Debitor
UAT COMUNA CICÂRLĂU - Debitor
UAT COMUNA COAŞ - Debitor
UAT COMUNA DUMBRĂVIŢA - Debitor
UAT COMUNA OARŢA DE JOS - Debitor
UAT COMUNA SĂCĂLĂŞENI - Debitor
UAT COMUNA SĂLSIG - Debitor
UAT COMUNA VALEA CHIOARULUI - Debitor

Ședințe:
4 iunie 2025, ora 09:30
Complet: C7 achiziţii
Tip soluție: Admite in parte cererea
Soluția pe scurt: Admite în parte cererea de chemare în judecată formulată ?i precizată de reclamanta DRUSAL SA, în contradictoriu cu pârâtele UAT Comuna Arini?, UAT Comuna Asuaju De Sus, UAT Comuna Băi?a De Sub Codru, UAT Comuna Băseşti, UAT Comuna Cicârlău, UAT Comuna Coaş, UAT Comuna Dumbrăvi?a, UAT Comuna Oarţa de Jos, UAT Comuna Valea Chioarului. Obligă pârâtele să plătească reclamantei următoarele sume de bani: • pârâta de rândul 1 (UAT COMUNA ARINIŞ) : 4.180,98 de lei reprezentând daune moratorii în cuantumul conven?ional convenit de 0,1%/zi de întârziere, daune calculate de la scaden?a obligaţiei de plată a contravalorii serviciilor prestate în baza contractului 116/13.05.2019 în perioada 01.12.2021- 31.10.2024 eviden?iat în facturi ?i până la data achitării • pârâta de rândul 2 (UAT COMUNA ASUAJU DE SUS) : 425,85 de lei reprezentând daune moratorii în cuantumul convenţional convenit de 0,1%/zi de întârziere, daune calculate de la scaden?a obligaţiei de plată a contravalorii serviciilor prestate în baza contractului 116/13.05.2019 în perioada 01.07.2022-30.06.2023 eviden?iat în facturi ?i până la data achitării • pârâta de rândul 3 (UAT COMUNA BĂIŢA DE SUB CODRU) : 2.371,72 de lei reprezentând daune moratorii în cuantumul conven?ional convenit de 0,1%/zi de întârziere, daune calculate de la scaden?a obligaţiei de plată a contravalorii serviciilor prestate în baza contractului 116/13.05.2019 în perioada 01.07.2022-30.06.2024 eviden?iat în facturi ?i până la data achitării, • pârâta de rândul 4 (UAT COMUNA BĂSEŞTI): 1.218,94 de lei reprezentând daune moratorii în cuantumul conven?ional convenit de 0,1%/zi de întârziere, daune calculate de la scaden?a obligaţiei de plată a contravalorii serviciilor prestate în baza contractului 116/13.05.2019 în perioada 01.05.2022- 30.09.2023 eviden?iat în facturi ?i până la data achitării • pârâta de rândul 6 (UAT COMUNA CICÂRLĂU): 186,04 de lei reprezentând daune moratorii în cuantumul conven?ional convenit de 0,1%/zi de întârziere, daune calculate de la scaden?a obligaţiei de plată a contravalorii serviciilor prestate de către reclamantă în baza contractului 116/13.05.2019 în perioada 01.08.2022-30.09.2022 eviden?iat în facturi ?i până la data achitării • pârâta de rândul 7 (UAT COMUNA COAŞ): 2.667,52 de lei reprezentând daune moratorii în cuantumul convenţional convenit de 0,1%/zi de întârziere, daune calculate de la scaden?a obligaţiei de plată a contravalorii serviciilor prestate în baza contractului 116/13.05.2019 în perioada 01.08.2022-30.09.2024 eviden?iat în facturi ?i până la data achitării • pârâta de rândul 7 : 1.044,70 de lei reprezentând daune moratorii în cuantumul conven?ional convenit de 0,1%/zi de întârziere, daune calculate de la scaden?a obligaţiei de plată a contravalorii serviciilor prestate de către reclamantă în baza contractului 116/13.05.2019 în perioada 01.07.2024-30.11.2024 eviden?iat în facturi ?i până la data de 24.03.2025, şi în continuare la plata de 0,1%/zi de întârziere aplicate fiecărei sume eviden?iată în facturile seria DRS nr.1011537/13.08.2024, 1011666/08.11.2024 ?i 1011709/09.12.2024 de la data de 25.03.2025 ?i până la plata efectivă a fiecărei facturi • pârâta de rândul 8 (UAT COMUNA DUMBRĂVIŢA): 1.290,99 lei reprezentând daune moratorii în cuantumul conven?ional convenit de 0,1%/zi de întârziere, daune calculate de la scaden?a obligaţiei de plată a contravalorii serviciilor prestate în baza contractului 116/13.05.2019 în perioada 01.08.2022-31.10.2023 eviden?iat în facturi ?i până la data achitării • pârâta de rândul 9 (UAT COMUNA OARŢA DE JOS) la plata sumei de 637,12 de lei reprezentând daune moratorii în cuantumul convenţional convenit de 0,1%/zi de întârziere, daune calculate de la scaden?a obligaţiei de plată a contravalorii serviciilor prestate în baza contractului 116/13.05.2019 în perioada 01.12.2022-30.06.2024 eviden?iat în facturi ?i până la data achitării. • pârâta de rândul 12 (UAT COMUNA VALEA CHIOARULUI): 661,75 de lei reprezentând daune moratorii în cuantumul convenţional convenit de 0,1%/zi de întârziere, daune calculate de la scaden?a obligaţiei de plată a contravalorii serviciilor prestate în baza contractului 116/13.05.2019 în perioada 01.06.2022-30.09.2024 eviden?iat în facturi ?i până la data achitării • pârâta de rândul 12: 284,76 de lei reprezentând daune moratorii în cuantumul conven?ional convenit de 0,1%/zi de întârziere, daune calculate de la scaden?a obligaţiei de plată a contravalorii serviciilor prestate de către reclamantă în baza contractului 116/13.05.2019 în perioada 01.11.2024-30.11.2024 evidenţiat în factură ?i până la data de 24.03.2025, ?i în continuare la plata de 0,1% zi de întârziere aplicate fiecărei sume eviden?iată în factura seria DRS nr. 1011724/09.12.2024 de la data de 25.03.2025 şi până la plata efectivă a facturii Respinge, în rest, ca neîntemeiată, cererea de chemare în judecată formulată ?i precizată de reclamanta DRUSAL SA, în contradictoriu cu pârâtele UAT Comuna Arini?, UAT Comuna Asuaju De Sus, UAT Comuna Băi?a De Sub Codru, UAT Comuna Băseşti, UAT Comuna Cicârlău, UAT Comuna Coaş, UAT Comuna Dumbrăvi?a, UAT Comuna Oarţa de Jos, UAT Comuna Valea Chioarului. Obligă pârâtele să plătească reclamantei sume reprezentand cheltuieli de judecată, după cum urmează: pârâta de rând 3-suma de 473.76 lei, pârâta de rând 4-suma de 243.57 lei, pârâta de rând 6-suma de 37.16 lei, pârâta de rând 7-suma de 741.54 lei, pârâta de rând 8-suma de 257.88 lei, pârâta de rând 9-suma de 127.27 lei, pârâta de rând 12-suma de 189.07 lei. Respinge, ca fiind rămasă fără obiect, cererea de chemare în judecată formulată de reclamanta DRUSAL SA, în contradictoriu cu pârâtele UAT Comuna Boiu Mare, UAT comuna Săcălă?eni ?i UAT Comuna Sălsig. Cu drept de apel în termen de 10 zile de la comunicare. Apelul se depune la Tribunalul Cluj. Soluţia a fost pusă la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei, astăzi, 04.06.2025.

3 iunie 2025, ora 09:30
Complet: C7 achiziţii
Tip soluție: Amână pronunţarea
Soluția pe scurt: Amână pronunţarea în cauză la data de 04.06.2025. Pronuntarea hotărârii se va face prin punerea solutiei la dispozitia părtilor prin mijlocirea grefei instantei

28 mai 2025, ora 09:30
Complet: C7 achiziţii
Tip soluție: Amână pronunţarea
Soluția pe scurt: Amână pronunţarea în cauză la data de 03.06.2025. Pronuntarea hotărârii se va face prin punerea solutiei la dispozitia părtilor prin mijlocirea grefei instantei

23 mai 2025, ora 12:00
Complet: C7 achiziţii
Tip soluție: Amână pronunţarea
Soluția pe scurt: Amână pronunţarea în cauză la data de 28.05.2025. Pronuntarea hotărârii se va face prin punerea solutiei la dispozitia părtilor prin mijlocirea grefei instantei



Pagina principală