Informații dosare ce cuprind 128/1371/2023
(date furnizate de portalul instanțelor de judecată)
1. Numărul dosarului:
128/1371/2023
Data înregistrării:
31 mai 2023, ora 11:38:00
Data ultimei modificări:
21 octombrie 2025, ora 11:51:53
Instanță:
Tribunalul Comercial Mureș
Secție:
INSOLVENTA
Materie:
Faliment
Obiect:
procedura insolvenţei – societăţi cu răspundere limitată
Stadiu procesual:
Fond
Părți:
UNICREDIT LEASING CORPORATION IFN SA - Creditor
DESCAL SPEED TRANS SRL - Debitor
MOL ROMANIA PETROLEUM PRODUCTS SRL CU SEDIUL ALES - Creditor
DIRECŢIA GENERALĂ REGIONALĂ A FINANŢELOR PUBLICE BRAŞOV PRIN ADMINISTRAŢIA JUDEŢEANĂ A FINANŢELOR PUBLICE MUREŞ - Creditor
BRD SOGELES IFN SA CU SEDIUL ALES LA RĂDULESCU&MUSOI SPARL - Creditor
Ședințe:
17 noiembrie 2025, ora 09:30
Complet: C41 sindice
Tip soluție:
Soluția pe scurt:
13 octombrie 2025, ora 09:30
Complet: C41 sindice
Tip soluție: Încheiere
Soluția pe scurt: În temeiul art. 3 din Hotărârea nr. 3 din data de 26 august 2025 a Adunării Generale a Judecătorilor din cadrul Tribunalului Specializat Mureş, dispune amânarea cauzei şi stabileşte un nou termen de judecată la data de 17 noiembrie 2025, ora 09:30, sala 218 a Tribunalului Specializat Mureş.
Menţine măsurile dispuse pentru acest termen de judecată.
Pronunţată în şedinţa publică de la 13 octombrie 2025.
15 septembrie 2025, ora 08:30
Complet: C41 sindice
Tip soluție: Încheiere
Soluția pe scurt: În temeiul art. 3 din Hotărârea nr. 3 din data de 26 august 2025 a Adunării Generale a judecătorilor din cadrul Tribunalului Specializat Mureş, dispune amânarea cauzei şi stabileşte un nou termen de judecată la data de 13 octombrie 2025, ora 09:30, sala 218 a Tribunalului Specializat Mureş.
Menţine măsurile dispuse pentru acest termen de judecată.
Pronunţată în şedinţa publică de la 15 Septembrie 2025.
19 mai 2025, ora 08:30
Complet: C41 sindice
Tip soluție: Încheiere
Soluția pe scurt: ÎStabileşte un nou termen pentru continuarea procedurii la data de 15.09.2025.
20 ianuarie 2025, ora 08:30
Complet: C41 sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Pentru continuarea demersurilor în cadrul procedurii stabileşte un nou termen la data de 19.05.2025.
16 septembrie 2024, ora 08:30
Complet: C41 sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Stabileşte termen pentru continuarea demersurilor în procedură la data de 20.01.2025.
20 mai 2024, ora 08:30
Complet: C41 sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Stabileşte un nou termen pentru continuarea demersurilor în procedură la data de 16.09.2024.
29 ianuarie 2024, ora 08:30
Complet: C41 sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Stabileşte un nou termen pentru continuarea demersurilor în procedură la data de 20 mai 2024.
18 decembrie 2023, ora 08:30
Complet: C41 sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt:
16 octombrie 2023, ora 08:30
Complet: C41 sindice
Tip soluție: Legea 85/2006 privind insolventa
Soluția pe scurt: Aprobă raportul administratorului Cabinetul Individual de Insolvenţă Câmpan Angela, cu sediul profesional în Constanţa , Str. Salcâmilor , nr.17 , jud. Constanţa, întocmit potrivit dispoziţiilor art. 92 din Legea nr. 85/2014.
În temeiul dispoziţiilor art.145 alin.1 lit. D din Legea nr.85/2014 decide intrarea în faliment a debitoarei Descal Speed Trans S.R.L, J26/676/2021, CUI 4412714, cu sediul în Tg. Mureş , str. Pavel Chinezu, nr. 1, ap.3.
În temeiul dispoziţiilor art. 145 alin. 2 din Legea nr.85/2014 dispune dizolvarea societăţii debitoare şi ridicarea dreptului de administrare al debitoarei.
Desemnează în calitate de lichidator judiciar provizoriu, Cabinetul Individual de Insolvenţă Câmpan Angela, cu sediul profesional în Constanţa , Str. Salcâmilor , nr.17 , jud. Constanţa, care va îndeplini atribuţiile prevăzute de art.58 din lege, cu un onorariu provizoriu de 1.500 lei pe întreaga procedură.
Stabileşte în sarcina lichidatorului judiciar obligaţia de a îndeplini atribuţiile prevăzute de art. 64 lit. a-l din Legea nr. 85/2014.
Fixează termenul de predare a gestiunii averii de la debitoare către lichidatorul judiciar împreună cu lista actelor şi operaţiunilor efectuate după deschiderea procedurii la 23.10.2023.
Fixează termenul limită pentru depunerea cererilor de admitere a creanţelor născute după data deschiderii procedurii la data de 04.12.2023-data poştei.
Fixează termenul limită pentru verificarea creanţelor născute după deschiderea procedurii, pentru întocmirea , afişarea şi comunicarea tabelului suplimentar al creanţelor 03.01.2024.
Fixează termenul limită pentru soluţionarea contestaţiilor născute în cadrul procedurii la 29.01.2024.
Fixează termen limită pentru întocmirea tabelului definitiv consolidat al creanţelor la 05.02.2024.
Revocă termenul fixat pentru prima şedinţă a adunării creditorilor din 15.11.2023, stabilit prin sentinţa nr. 197/12.09.2023 ?i stabileşte prima şedinţă a adunării creditorilor pentru data de 08.01.2024 la ora şi locul comunicat de lichidator, având următoarea ordine de zi: desemnarea lichidatorului judiciar/confirmarea administratorului desemnat de judecătorul sindic şi stabilirea onorariului acestuia, alegerea comitetului creditorilor şi analizarea raportului cu cauze.
În temeiul dispoziţiilor art. 151 din Legea nr.85/2014 dispune sigilarea bunurilor din averea debitoarei şi îndeplinirea celorlalte operaţiuni de lichidare.
Dispune notificarea deschiderii procedurii de faliment debitorului, creditorilor, Oficiului Registrului Comerţului de pe lângă Tribunalul Mureş pentru efectuarea menţiunii, precum şi publicarea în Buletinul procedurilor de insolvenţă.
Stabileşte termen de judecată pe data de 29.01.2024.
Cu drept de apel în termen de 7 zile de la comunicare. Apelul se depune la Tribunalul Specializat Mure?.
Pronunţată potrivit dispoziţiilor art. 402 din noul Cod de procedură civilă, azi, 16.10. 2023.
12 septembrie 2023, ora 08:30
Complet: C41 sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Admite cererea formulată de creditorul Unicredit Leasing Corporation IFN SA , J40/3396/2002, CUI RO 14600820 cu sediul procesual ales la Moldoveanu ?i Asociaţii SCA , din Bucure?ti, str. Silvestru , nr. 12, sector 2, persoană mandatată pentru primirea corespondenţei, d-na Simona Stroie, având ca obiect deschiderea procedurii de insolvenţă împotriva debitorului Descal Speed Trans S.R.L, J26/676/2021, CUI 4412714, cu sediul în Tg. Mureş , str. Pavel Chinezu, nr. 1, ap.3, judeţul Mureş.
Constată că debitorul Descal Speed Trans S.R.L, J26/676/2021, CUI 4412714, cu sediul în Tg. Mureş , str. Pavel Chinezu, nr. 1, ap.3, judeţul Mureş este în încetare de plăţi.
În baza art.38 alin.1 din Legea nr.85/2014, coroborat cu art.72 alin.6 din Legea nr.85/2014 deschide procedura generală a insolvenţei faţă de debitorul Descal Speed Trans S.R.L, J26/676/2021, CUI 4412714, cu sediul în Tg. Mureş , str. Pavel Chinezu, nr. 1, ap.3, judeţul Mure?.
În baza art. 75 din lege constată suspendarea de drept a tuturor acţiunilor judiciare, extrajudiciare şi a măsurilor de executare silită pentru realizarea creanţelor asupra averii debitoarei.
În temeiul art. 79 din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolven?ei ?i de insolven?ă, constată că deschiderea procedurii suspendă orice termene de prescrip?ie a ac?iunilor prevăzute la art. 75 alin. (1) din lege.
Pune în vedere debitorului să respecte dispoziţiile art. 87 al. 1 şi 2 din Legea nr. 85/2014, în perioada de observaţie, debitoarea va putea să continue desfăşurarea activităţilor curente şi poate efectua plăţi către creditorii cunoscuţi, care se încadrează în condiţiile obişnuite de exercitare a activităţii curente, sub supravegherea administratorului judiciar. Actele, operaţiunile şi plăţile care depăşesc condiţiile prevăzute la art. 87 al. 1 vor putea fi autorizate în exercitarea atribuţiilor de supraveghere de administratorul judiciar; acesta va convoca o şedinţă a comitetului creditorilor în vederea supunerii spre aprobare a cererii administratorului special, în termen de maximum 5 zile de la data primirii acesteia. În cazul în care o anumită operaţiune care excede activităţii curente este recomandată de către administratorul judiciar, iar propunerea este aprobată de către comitetul creditorilor, aceasta va fi îndeplinită obligatoriu de administratorul special.
În temeiul art. 73 alin.1 raportat la art.57 din Legea nr.85/2014 desemnează provizoriu în calitate de administrator judiciar practicianul în insolvenţă Cabinetul Individual de Insolvenţă Câmpan Angela, cu sediul profesional în Constanţa , Str. Salcâmilor , nr.17 , jud. Constanţa, care va îndeplini atribuţiile prevăzute de art. 58 din lege şi stabileşte provizoriu remuneraţia acestuia la suma de 3.000 lei.
Pune în vedere administratorului judiciar prevederile art.252 din Legea nr.31/1990 republicată şi dispune menţionarea în registrul comerţului a reprezentanţilor permanenţi ai administratorului judiciar.
Administratorul judiciar va îndeplini atribuţiile prevăzute de art.58 din Legea nr.85/2014, examinând situaţia actelor şi operaţiunilor încheiate de societatea debitoare în cei doi ani anteriori deschiderii procedurii în conformitate cu prevederile ar.117 şi urm. din Legea nr.85/2014 şi a contractelor în derulare conform prevederilor art.123 şi urm. din Legea nr.85/2014.
Stabileşte în sarcina administratorului judiciar obligaţia de a proceda de îndată la inventarierea bunurilor societăţii debitoare în conformitate cu prevederile art.151-153 din lege şi de a efectua evaluarea acestora, urmând ca raportul de evaluare să fie întocmit şi depus la dosarul cauzei până la data de 13.11.2023. Administratorul judiciar va trimite spre publicare în BPI, în termen de 2 zile de la depunerea la dosarul cauzei, un anunţ cu privire la depunerea raportului de evaluare şi un extras cuprinzând o sinteză a raportului de evaluare, indicând în anunţ şi locaţia unde poate fi consultat raportul de evaluare de către creditori.
Stabileşte în sarcina administratorului judiociar atribuţia de a trimite o copie de pe hotărârea de deschidere a procedurii, autorităţilor şi instituţiilor care ţin registrele de publicitate pentru bunurile supuse transcripţiei, inscripţiei sau înregistrării in aceste registre, spre a se face menţiune în ceea ce priveşte bunurile aflate în patrimoniul debitoarei.
În temeiul dispoziţiilor art.86 dă dispoziţie tuturor băncilor la care debitoarea are conturi deschise să nu dispună de sumele din aceste conturi fără un ordin al lichidatorului judiciar, sub sancţiunea amenzi judiciare.
În temeiul dispoziţiilor art.147 raportat la art.100 din Legea nr.85/2014 dispune administratorului judiciar să notifice deschiderea procedurii falimentului faţă de societatea debitoare Descal Speed Trans S.R.L tuturor creditorilor, debitorului, Oficiului Registrului Comerţului în vederea efectuării menţiunii, precum şi tuturor băncilor unde debitoarea are deschise conturi.
Notificările trimise creditorilor vor cuprinde toate menţiunile prevăzute la art. 100 din lege, respectiv:
- cerinţele pentru ca o creanţă să fie admisibilă potrivit prevederilor art.102, 104 din Legea nr.85/2014 şi taxa judiciară de timbru aferentă, ce trebuie ataşată cererii, sub sancţiunea anulării acesteia, ca netimbrată.
Fixează termen limită pentru înregistrarea cererilor de admitere a creanţelor asupra averii debitoarei pe data de 30.10.2023, data poştei.
Fixează termenul limită de verificare a creanţelor, de întocmire şi publicare în BPI a tabelului preliminar de creanţe la data de 10.11.2023. În anunţul de publicare în BPI a tabelului preliminar de creanţe administratorul judiciar va menţiona în mod expres că termenul de depunere la tribunal a contestaţiilor împotriva tabelului preliminar este de 7 zile de la publicare în BPI şi va indica cerinţele prevăzute la art.111 alin.3 şi 4 din lege pentru depunerea contestaţiilor. Odată cu publicarea în BPI a tabelului preliminar de creanţe, administratorul judiciar va trimite de îndată notificări creditorilor ale căror creanţe sau drepturi de preferinţă au fost trecute parţial în tabelul preliminar de creanţe sau înlăturate, precizând totodată şi motivele.
Fixează termenul pentru definitivarea tabelului creanţelor la data de 18.12.2023, termen la care vor fi soluţionate toate contestaţiile promovate împotriva tabelului preliminar de creanţe întocmit de lichidatorul judiciar.
Fixează data primei şedinţe a adunării creditorilor la 15.11.2023, la ora şi locul comunicat de lichidator, având următoarea ordine de zi: desemnarea lichidatorului judiciar/confirmarea lichidatorului desemnat de judecătorul sindic şi stabilirea onorariului acestuia, alegerea comitetului creditorilor şi analizarea raportului cu cauze.
Dă dispoziţie lichidatorului judiciar să depună la dosarul cauzei procesul-verbal şi hotărârea Adunării creditorilor din data de 15.11.2023, precum şi dovada publicării acesteia în Buletinul procedurilor de insolvenţă, cu menţiunea că hotărârea poate fi contestată de creditori, pentru motive de nelegalitate, în termen de 5 zile de la data publicării în BPI.
Fixează la data de 24.10.2023 termenul pentru înregistrarea de către administratorul judiciar a raportului amănunţit asupra cauzelor şi împrejurărilor care au dus la apariţia insolvenţei debitorului, cu menţionarea eventualelor indicii sau elemente preliminare privind persoanele cărora le-ar fi imputabilă starea de insolvenţă şi cu privire la existenţa premiselor angajării răspunderii acestora potrivit dispoziţiilor art.169-173 din lege. Administratorul judiciar va asigura posibilitatea de consultare a raportului de cauze la sediul său, pe cheltuiala solicitantului. Totodată, o copie de pe raportul de cauze va fi depusă la grefa Tribunalului şi la registrul comerţului şi va fi comunicată societăţii debitoare.
În temeiul art. 64 lit. l) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolven?ei ?i de insolven?ă, raportul prevăzut de art. 97 alin. (1) din lege va cuprinde o analiză amănun?ită pe următoarele capitole: 1. Preambul (legisla?ia aplicabilă, numirea administratorului, premise avute în elaborarea raportului); 2. Obiectul de activitate, evolu?ia ?i structura capitalului social a debitorului (dacă există date se va prezenta ?i un scurt istoric al debitorului); 3. Analiza situa?iei patrimoniale (se va face analiză pe bilan? contabil, iar dacă acesta este mai vechi de 12 luni, se vor lua în considerare informa?iile financiare avute la dispozi?ie pentru perioada ulterioară ultimului bilan? contabil); 4. Analiza indicatorilor bilan?ieri în istoric (pe 3 ani în urmă de la data deschiderii procedurii); 5. Analiza contului de profit ?i pierdere în istoric (pe 3 ani în urmă de la data deschiderii procedurii); 6. Indicatori financiari ?i evolu?ia acestora (pe 3 ani în urmă de la data deschiderii procedurii); 7. Analiza activită?ii comerciale desfă?urate (după caz se va face referire la marketingul societă?ii, analiza vânzărilor, a contractelor, a clientelei etc.); 8. Analiza litigiilor: a) Analiza litigiilor în care debitorul are calitatea de pârât; b) Analiza litigiilor în care debitorul are calitatea de reclamant; 9. Analiza notificărilor înregistrate de debitor în baza Legii 10/2001 privind regimul juridic al unor imobile preluate în mod abuziv în perioada 6 martie 1945 - 22 decembrie 1989; 10. Organizarea (Organigrama) func?ională ?i de conducere a debitorului; 11. Analiza resurselor umane ?i evolu?ia acestora; 12. Analiza obliga?iilor, a nivelului de îndatorare, a surselor de finan?are: finan?are proprie sau finan?are din credite; 13. Concluzii.
În temeiul art. 64 lit. l) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolven?ei ?i de insolven?ă, în cuprinsul raportului prevăzut de art. 97 alin. (1) din lege administratorul judiciar va analiza indicatorii de stare bilan?ieri în vederea stabilirii modului în care a fost sus?inută activitatea debitorului, respectiv dacă aceasta a fost sus?inută din surse proprii sau a fost sus?inută din credite acordate de bănci; va efectua o analiză detaliată a activului ?i pasivului debitorului ?i a documentelor contabile, în vederea stabilirii existen?ei sau nu a premiselor încadrării faptei administratorului debitorului la art. 169 alin. (1) lit. e) din lege; în situa?ia în care în desfă?urarea activită?ii sale debitorul a angajat credite, va analiza dacă a fost respectată destina?ia acestora, pentru a decide dacă există premise ca fapta administratorului debitorului să poată fi încadrată sau nu la art. 169 alin. (1) lit. a) din lege; în vederea stabilirii cauzelor care au condus la imposibilitatea sus?inerii activită?ii din surse proprii, va efectua o analiză a crean?elor societă?ii privind modul în care debitorul a încheiat contractele cu clien?ii ?i a asigurat siguran?a recuperării acestor crean?e, pentru a decide dacă există premise ca fapta administratorului să poată fi încadrată sau nu la art. 169 alin. (1) lit. c) din lege; în vederea stabilirii gradului de certitudine în recuperarea crean?elor, va analiza modul în care acestea au fost securizate ?i dacă documentele emise (facturile, avizele de expediere a mărfii etc.) au fost întocmite conform legii contabilită?ii, pentru a decide dacă există premise ca fapta administratorului să poată fi încadrată sau nu la art. 169 alin. (1) lit. d) din lege; va analiza contractele încheiate cu diferi?i furnizori de materii prime, utilită?i, servicii etc., prin compararea ofertelor acestora cu ofertele financiare ale unor ter?i care ofereau acelea?i servicii în acelea?i condi?ii dar în condi?ii financiare mai avantajoase pentru debitor, pentru a decide dacă există premise ca fapta administratorului să poată fi încadrată sau nu la art. 169 alin. (1) lit. b) din lege; prin analiza tuturor contractelor încheiate, administratorul judiciar va urmări stabilirea cauzei (provenien?ei) blocajului financiar care nu i-a mai permis debitorului achitarea datoriilor exigibile; dacă situa?ia o impune, pentru descrierea tabloului de finan?are a ciclurilor de exploatare, administratorul judiciar poate recurge la calcularea unor indicatori de finan?are ?i de exprimare a stării echilibrului financiar al firmei; va expune concluziile sale în ce prive?te cauzele ?i împrejurările, precum ?i în ce prive?te persoanele a căror activitate a contribuit la ajungerea societă?ii în stare de insolven?ă în sensul art. 169 din lege.
Dispune în sarcina administratorului judiciar obligaţia de a depune raportul prevăzut de art. 92 din Legea nr. 85/2014, până la data de 02.10.2023, cu obligaţia de a notifica debitoarei şi creditorilor în cazul formulării unei propuneri de trecere a debitoarei în faliment.
Dă dispoziţie administratorului judiciar ca până pe data de 25.09.2023 cel târziu, să convoace adunarea asociaţilor societăţii debitorului Descal Speed Trans S.R.L pentru desemnarea administratorului special, cu menţionarea în convocator a sancţiunii decăderii din drepturile recunoscute de procedură şi care sunt exercitate prin administrator special, în cazul în care nu se desemnează un administrator special.
Dispune deschiderea de către debitor a unui cont la o unitate bancară din care vor fi suportate cheltuielile aferente procedurii, în termen de 2 zile de la notificarea deschiderii procedurii, în caz de neîndeplinire a atribuţiei, contul urmând a fi deschis de lichidatorul provizoriu. Eventualele disponibilităţi băneşti vor fi păstrate într-un cont special de depozit bancar.
În baza art.76 din lege dispune comunicarea prezentei către toate instanţele judecătoreşti de pe raza judeţului Mure? şi tuturor băncilor unde societatea debitoare are conturi deschise.
Stabileşte termen de judecată la data de 18.12.2023.
Executorie.
Cu drept de apel în termen de 7 zile de la comunicare. Apelul se depune la Tribunalul Specializat Mure?.
Pronunţată potrivit dispoziţiilor art. 396 alin. 2 din noul Cod de procedură civilă, azi 12.09.2023.
11 septembrie 2023, ora 08:30
Complet: C41 sindice
Tip soluție: Amână pronunţarea
Soluția pe scurt: Amână pronunţarea în cauză la data de 12.09.2023.
Pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei, azi, 11.09.2023.
26 iunie 2023, ora 08:30
Complet: C41 sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza Hotărârii nr. 6/20.06.2023 a Adunării Generale a Judecătorilor Tribunalului Specializat Mureş amână soluţionatrea cauzei şi stabileşte un nou termen la data de 11.09.2023
Pagina principală