Informații dosare ce cuprind 12839/3/2025
(date furnizate de portalul instanțelor de judecată)
1. Numărul dosarului:
12839/3/2025
Data înregistrării:
9 aprilie 2025, ora 12:50:00
Data ultimei modificări:
11 august 2025, ora 09:22:26
Instanță:
Tribunalul București
Secție:
Secţia a-VII-a Civilă
Materie:
Faliment
Obiect:
procedura insolvenţei – societăţi cu răspundere limitată Contestaţia debitorului contra cererilor introductive ale creditorilor pentru începerea procedurii
Stadiu procesual:
Fond
Părți:
DIRECTIA GENERALA REGIONALA A FINANTELOR PUBLICE BUCURESTI IN REPREZENTAREA ADMINISTRATIEI SECTOR 6 A FINANTELOR PUBLICE - Creditor
SC SILUTEN DORIS COMPANY SRL - Debitor
TURMAC INSOLVENCY SPRL - Lichidator
FONDUL NATIONAL DE GARANTARE A CREDITELOR PENTRU INTREPRINDERILE MICI SI MIJLOCII SA IFN - Creditor
DIRECTIA GENERALA DE IMPOZITE SI TAXE LOCALE A SECTORULUI 6 - Creditor
LAZAR ELENA CLAUDIA - Creditor
URBAN SA - Creditor
SANTA TETA SRL LA CABINET DE AVOCAT SIMION MELINTE CAMELIA RODICA - Creditor
DUMITRU SI ASOCIATII SPARL - Creditor
DACERTIA SRL - Creditor
BIOGENETIX SRL - Creditor
AUTORITATEA NATIONALA PENTRU ADMINISTRARE SI REGLEMENTARE IN COMUNICATII - Creditor
PPC ENERGIE SA - Creditor
MEDFORTE SRL - Creditor
BANCA TRANSILVANIA - Creditor
MAGHERESCU MARIA - Creditor
MAGHERESCU MIHAI COSMIN - Creditor
Ședințe:
13 noiembrie 2025, ora 09:00
Complet: C20
Tip soluție:
Soluția pe scurt:
26 iunie 2025, ora 09:00
Complet: C20
Tip soluție: Admite cererea
Soluția pe scurt: Respinge, ca neîntemeiată, excepţia prematurităţii invocată de debitoare.
Admite cererea formulată de creditoare.
În temeiul art. 72 alin. 6 din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolventei şi de insolvenţă deschide procedura generală împotriva debitorului SILUTEN DORIS COMPANY SRL.
În cazul în care debitorul nu depune, în 10 zile de la pronunţarea prezentei hotărâri, la dosar, o declaraţie prin să-şi manifeste intenţia de reorganizare, în temeiul art.85 alin. 1 raportat la art.74 şi art.67 alin. 1 lit. g din Legea nr.85/2014, urmează a opera ridicarea de drept a dreptului de administrare – constând în dreptul de a-şi conduce activitatea, de a-şi administra bunurile din avere şi de a dispune de acestea, situaţie în care conducerea integrală a activităţii debitorului revine administratorului judiciar.
Dă dispoziţie tuturor băncilor la care debitoarea are disponibil în conturi să nu dispună de acestea fără un ordin al judecătorului sindic sau al administratorului judiciar, obligaţia de înştiinţare a băncilor revenindu-i administratorului judiciar, în cazul în care operează ridicarea de drept a dreptului de administrare.
Pune în vedere debitorului că este obligat să depună în 10 zile de la pronunţarea prezentei hotărâri, la dosarul cauzei, actele şi informaţiile prevăzute la art. 67 alin. 1 din Legea nr. 85/2014. În cazul în care debitorul nu va depune actele şi informaţiile arătate devin aplicabile dispoziţiile art. 82 alin. 2 şi art. 169 alin. 1 lit. d din Legea nr. 85/2014.
Fixează următoarele termene limită: a) termenul limită pentru înregistrarea cererii de admitere a creanţelor asupra averii debitorului – 08.08.2025; b) termenul de verificare a creanţelor, de întocmire şi publicare în BPI a tabelului preliminar de creanţe – 28.08.2025; c) termenul de definitivare a tabelului creanţelor – 22.09.2025; d) data primei şedinţe a adunării generale a creditorilor – 02.09.2025.
Numeşte administrator judiciar provizoriu pe TURMAC INSOLVENCY S.P.R.L. care va îndeplini atribuţiile prevăzute de art. 58 din Legea nr. 85/2014, cu exercitarea atribuţiilor de supraveghere a activităţii debitorului în conformitate cu art. 5 pct. 66 şi art. 87 din Legea nr. 85/2014 până la ridicarea dreptului de administrare al debitorului, cu o remuneraţie de 5.000 lei din averea debitorului.
În temeiul art. 71 alin. 2 din Legea nr. 85/2014, dispune ca administratorul judiciar să trimită o notificare, în condiţiile art. 99 alin.3 şi art.100 din lege, privind deschiderea procedurii generale împotriva debitorului, tuturor creditorilor menţionaţi în lista depusă de debitor în conformitate cu art. 74 raportat la art. 67 alin. 1 lit. c), debitorului ţi oficiului registrului comerţului sau, după caz, registrului societăţilor agricole ori registrului asociaţilor şi fundaţiilor în care debitorul este înmatriculat, pentru efectuarea menţiunii, instanţelor judecătoreşti în a căror jurisdicţie se află sediul declarat la registrul comerţului, şi tuturor băncilor unde debitorul are deschise conturi, în vederea aplicării prevederilor art. 75 din Legea nr. 85/2014.
Pune în vedere administratorului judiciar să convoace adunarea generala a acţionarilor/asociaţilor sau membrilor persoanei juridice pentru desemnarea administratorului special in termen de maxim 10 de zile de la notificarea deschiderii procedurii de către administratorul judiciar provizoriu.
Pune în vedere administratorului judiciar să efectueze în 60 de zile de la data pronunţării prezentei hotărâri inventarierea bunurilor debitorului, să întocmească şi să depună la dosar, în termen de 20 de zile de la desemnare, raportul prevăzut la art. 92 alin. 1 din Legea nr. 85/2014, şi în termen de 40 de zile de la desemnare raportul prevăzut la art. 97 din aceeaşi lege.
În temeiul art. 39 din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, dispune deschiderea de către debitor a unui cont la o unitate bancară din care vor fi suportate cheltuielile aferente procedurii, în termen de 2 zile de la notificarea deschiderii procedurii; în caz de neîndeplinire a atribuţiei, contul va fi deschis de către administratorul judiciar.
Eventualele disponibilităţi băneşti vor fi păstrate într-un cont special de depozit bancar. Pune în vedere lichidatorului judiciar prevederile art. 252 din Legea nr. 31/1990, republicată şi dispune îndeplinirea formalităţilor privind menţionarea la registrul comerţului a reprezentanţilor permanenţi ai săi.
Pune în vedere administratorului judiciar să depună lunar la dosar raportul prevăzut de art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014.
Pune în vedere administratorului judiciar/lichidatorului judiciar ca notificările transmise creditorilor să cuprindă solicitarea de comunicare a declaraţiilor de creanţe, a documentelor justificative, a taxei de timbru: (i) un exemplar va fi transmis atât in format scriptic (hârtie) la grefa Secţiei a VII-a Civilă a Tribunalului Bucureşti, cât şi în format electronic (documente PDF de maximum 4 MB fiecare) pe adresa de e-mail a Secţiei a VII-a Civilă a Tribunalului Bucureşti (trb-insolventa@just.ro); (ii) exemplarul destinat practicianului in insolventa va fi transmis pe adresa de corespondenta electronică ce va fi indicată de acesta prin notificare.
În baza art. 96 din Legea nr. 85/2014 administratorul judiciar va efectua verificări şi va anexa răspunsurile de la DITL Sector 1, 2, 3, 4, 5 şi 6 Bucureşti, precum şi de la sediile secundare/ punctele de lucru, de la Serviciul Permise Auto, OCPI Bucureşti Sector 1-6, OCPI de la sediile secundare/ punctele de lucru, de la ANCPI – registrul la nivel naţional, REVISAL cu privire la situaţia contractelor de muncă în derulare la data deschiderii procedurii şi AFP Sectorul de la sediul debitoarei cu privire la documentele contabile înregistrate la aceasta instituţie si situaţia conturilor debitoarei la data deschiderii procedurii.
Fixează termen pentru continuarea procedurii la 13.11.2025, ora 09.00.
Executorie.
Cu drept de a formula apel în termen de 7 zile de la comunicarea hotărârii prin publicare în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă, ce va fi depus la Tribunalul Bucureşti Secţia a VII-a Civilă.
Pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei, azi 26.06.2025.
19 iunie 2025, ora 10:00
Complet: C20
Tip soluție: Amână pronunţarea
Soluția pe scurt: Amână pronunţarea în cauză la data de 26.06.2025.
Pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei, azi, 19.06.2025.
Pagina principală