Informații dosare ce cuprind 12888/3/2024

(date furnizate de portalul instanțelor de judecată)

1. Numărul dosarului: 12888/3/2024
Data înregistrării: 19 aprilie 2024, ora 10:12:00
Data ultimei modificări: 2 iunie 2025, ora 14:52:45
Instanță: Tribunalul București
Secție: Secţia a-VII-a Civilă
Materie: Faliment
Obiect: cererea debitorului (art.66 alin.10 din Legea nr.85/2014) Dosar repartizat manual Completului 7 CC, în conformitate cu disp. art. 134 alin. 3 din ROIIJ
Stadiu procesual: Fond

Părți:
COMPLEX SYSTEMS DEVELOPMENT SRL - Debitor
DIRECTIA GENERALA DE IMPOZITE SI TAXE LOCALE A SECTORULUI 3 - Creditor
DIRECTIA GENERALA REGIONALA A FINANTELOR PUBLICE BUCURESTI IN REPREZENTAREA ADMINISTRATIEI SECTOR 3 A FINANTELOR PUBLICE - Creditor
ASEE SOLUTIONS SRL CU SEDIUL ALES - Creditor
INSPIRE THROUGH SRL - Creditor
UNITED WASTE SOLUTIONS SRL (FOSTA ROSAL GRUP SA) - Creditor
TOTAL AUTOGARAGE SRL - Creditor
ERIK'S WORLD SRL - Creditor
DAN STEEL GROUP BECLEAN S.A - Creditor
GLOBAL ARCHIVE MANAGEMENT SRL CU SEDIUL ALES LA CABINET AVOCAT LUCICA HARASCIUC - Creditor
BOX EXPRESS LOGISTICS SRL - Creditor

Ședințe:
9 octombrie 2025, ora 09:00
Complet: C7
Tip soluție:
Soluția pe scurt:

29 mai 2025, ora 09:00
Complet: C7
Tip soluție: Alte soluţii
Soluția pe scurt: În temeiul art. 139 alin. 1 lit. C din Legea nr. 85/2014, confirmă planul de reorganizare al debitoarei, plan propus de administratorul special. Stabileşte termen pentru continuarea procedurii la 09.10.2025, ora 09,00. Cu drept de apel în termen de 7 zile de la comunicare prin publicare în Buletinul Procedurilor de Insolventă, apel care se depune la Tribunalul Bucureşti, Secţia a VII a Civilă. Pronunţată în şedinţă publică, prin punerea soluţiei la dispoziţia părţii prin mijlocirea grefei instanţei, astăzi, 29.05.2025.

6 februarie 2025, ora 09:00
Complet: C7
Tip soluție: Încheiere
Soluția pe scurt: Admite cererea debitoarei, prin administrator special. În temeiul art. 132 alin. 2 din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă prelungeşte termenul de depunere a planului de reorganizare cu un interval de 30 de zile. Cu drept de apel în termen de 7 de zile de la comunicare, apel care se va depune la Tribunalul Bucure?ti – Secţia a VII-a Civilă. Pronunţată în şedinţă publică, prin punerea soluţiei la dispoziţia părţii prin mijlocirea grefei instanţei, astăzi, 06.02.2025.

3 octombrie 2024, ora 10:00
Complet: C7
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Pentru continuarea procedurii în vederea soluţionării contestaţiei la tabelul preliminar, întocmirii tabelului definitiv şi pentru a se da posibilitatea să se depună plan de reorganizare.

25 aprilie 2024, ora 10:00
Complet: Camera de Consiliu C7
Tip soluție: Admite cererea
Soluția pe scurt: Admite cererea formulată de societatea debitoare COMPLEX SYSTEMS DEVELOPMENT SRL. În temeiul art. 71 alin. 1 din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă deschide procedura generală împotriva debitoarei COMPLEX SYSTEMS DEVELOPMENT SRL. Dă dispoziţie tuturor băncilor la care debitoarea are disponibil în conturi să nu dispună de acestea fără un ordin al judecătorului sindic sau al administratorului judiciar, obligaţia de înştiinţare a băncilor revenindu-i administratorului judiciar, în cazul în care operează ridicarea de drept a dreptului de administrare. Fixează următoarele termene limită: a) termenul limită pentru înregistrarea cererii de admitere a creanţelor asupra averii debitorului – 10.06.2024; b) termenul de verificare a creanţelor, de întocmire şi publicare în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă a tabelului preliminar de creanţe – 01.07.2024; c) termenul de definitivare a tabelului creanţelor – 26.07.2024; e) data primei şedinţe a adunării generale a creditorilor – 08.07.2024. Numeşte administrator judiciar provizoriu, la solicitarea debitoarei, pe PRO BUSINESS SPRL, cu o remuneraţie de 4.000 lei din averea debitoarei, care va îndeplini atribuţiile prevăzute de art. 58 din Legea nr. 85/2014. În temeiul art. 71 alin. 2 din Legea nr. 85/2014, dispune ca administratorul judiciar să trimită o notificare, în condiţiile art. 99 alin. 3 din lege, privind deschiderea procedurii generale împotriva debitorului, tuturor creditorilor menţionaţi în lista depusă de debitor în conformitate cu art. 67 alin. 1 lit. c), debitorului şi oficiului registrului comerţului sau, după caz, registrului societăţilor agricole ori registrului asociaţiilor şi fundaţiilor în care debitorul este înmatriculat, pentru efectuarea menţiunii, instanţelor judecătoreşti în a căror jurisdicţie se află sediul declarat la registrul comerţului, şi tuturor băncilor unde debitorul are deschise conturi, în vederea aplicării prevederilor art. 75 din Legea nr.85/2014. Pune în vedere administratorului judiciar să efectueze în 60 de zile de la data pronunţării prezentei hotărâri inventarierea bunurilor debitorului, să întocmească şi să depună la dosar, în termen de 20 de zile de la desemnare, raportul prevăzut la art. 92 alin. 1 din Legea nr. 85/2014, şi, în termen de 40 de zile de la desemnare, raportul prevăzut la art. 97 din aceiaşi lege. În temeiul art.39 din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, dispune deschiderea de către debitor a unui cont la o unitate bancară din care vor fi suportate cheltuielile aferente procedurii, în termen de 2 zile de la notificarea deschiderii procedurii; în caz de neîndeplinire a atribuţiei, contul va fi deschis de către administratorul judiciar. Eventualele disponibilităţi băneşti vor fi păstrate într-un cont special de depozit bancar. Pune în vedere administratorului judiciar prevederile art. 252 din Legea nr. 31/1990, republicată şi dispune îndeplinirea formalităţilor privind menţionarea la registrul comerţului a reprezentanţilor permanenţi ai săi. Pune în vedere administratorului judiciar să depună lunar la dosar raportul prevăzut de art. 59 alin. 1 din Ordonanţa de Urgenţă nr. 91/2013. Pune în vedere administratorului judiciar/lichidatorului judiciar ca notificările transmise creditorilor să cuprindă solicitarea de comunicare a declaraţiilor de creanţe, a documentelor justificative, a taxei de timbru: (i) un exemplar va fi transmis atât in format scriptic (hârtie) la grefa Secţiei a VII-a Civilă a Tribunalului Bucureşti, cât şi în format electronic (documente PDF de maximum 4 MB fiecare) pe adresa de e-mail a Secţiei a VII-a Civilă a Tribunalului Bucureşti (trb-insolventa@just.ro); (ii) exemplarul destinat practicianului in insolventa va fi transmis pe adresa de corespondenta electronică ce va fi indicată de acesta prin notificare. Fixează termen pentru continuarea procedurii la 03.10.2024, ora 10,00. Executorie. Cu drept de opoziţie în termen de 10 zile de la notificare. Cu drept de apel în termen de 7 zile de la comunicarea hotărârii prin publicare în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă, ce va fi depus la Tribunalul Bucureşti Secţia a VII-a Civilă. Pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei, azi 25.04.2024.



Pagina principală