Informații dosare ce cuprind 130/1259/2025
(date furnizate de portalul instanțelor de judecată)
1. Numărul dosarului:
130/1259/2025
Data înregistrării:
15 aprilie 2025, ora 11:57:00
Data ultimei modificări:
5 septembrie 2025, ora 10:03:09
Instanță:
Tribunalul Comercial Argeș
Secție:
,,,
Materie:
Faliment
Obiect:
cererea debitorului (art.66 alin.10 din Legea nr.85/2014)
Stadiu procesual:
Fond
Părți:
EDG ELIT PITESTI S.R.L. - Debitor
UNICOM DOWNSTREAM SRL - Creditor
ING BANK N.V. AMSTERDAM, SUCURSALA BUCUREŞTI - Creditor
UNICREDIT BANK SA PRIN AV DORIN SERBAN - Creditor
UNICOM HOLDING SA - Creditor
A.J.F.P. ARGEŞ - Creditor
ADMINISTRAŢIA NAŢIONALĂ APELE ROMANE – ADMINISTRATIA BAZINALA DE APA ARGEŞ VEDEA - Creditor
CHEVROLET CC SRL - Creditor
BNP PARIBAS LEASING SOLUTIONS IFN SA - Creditor
SOCAR PETROLEUM SA PRIN RUS &ASOCIATII SPARL - Creditor
DIANTHUS COMPANY SRL - Creditor
VSC COMPROD SRL - Creditor
TRUSTUL DE CLADIRI METROPOLITANE BUCURESTI SA - Creditor
MBM DESIGN CONSTRUCT SRL PRIN SCA MELINTEI SI ASOCIATII - Creditor
UMIVA EBGINEERING - Creditor
ELECTRICA FURNIZARE SA - Creditor
INTERBRANDS ORBICO SRL PRIN SCA STANCU RACHITAN SI ASOCIATII - Creditor
STROYRENT SRL - Creditor
BT LEASING TRANSILVANIA I.F.N. S.A. - Creditor
AUTONET IMPORT SRL - Creditor
AMAT S.A. - Creditor
METRO CASH & CARRY ROMANIA SRL - Creditor
CASSYANDMOM SRL - Creditor
FINANCIAR URBAN SRL - Creditor
Ilie Andrei Sorin - Creditor
RAVENOL LUBRICANTS RO SRL - Creditor
FONDUL NATIONAL DE GARANTARE PRIN A.J.F.P. ARGE? - Creditor
CREANŢE SALARIALE - Creditor
Ședințe:
8 septembrie 2025, ora 10:00
Complet: C15 MTA
Tip soluție:
Soluția pe scurt:
28 aprilie 2025, ora 10:00
Complet: C15CC-Fond
Tip soluție: Deschidere la cererea debitorului
Soluția pe scurt: Admite cererea formulată de către debitorul EDG EDIL PITEŞTI SRL.
Dispune deschiderea procedurii insolven?ei în forma generală a debitorului EDG EDIL PITEŞTI SRL.
Menţine debitorului dreptul de administrare.
Desemnează practicianul în insolvenţă ART PROINSOLV SPRL în calitate de administrator judiciar provizoriu, pentru îndeplinirea atribuţiilor prevăzute de art. 58 din Legea nr. 85/2014, cu un onorariu de 1.000 lei/lună, la care se adaugă TVA, plătit din averea debitorului; în lipsa disponibilităţilor în contul debitorului, se va utiliza fondul de lichidare, plăţile urmând a fi făcute în conformitate cu prevederile legale, pe baza unui buget previzionat.
Administratorul judiciar îndeplineşte şi următoarele obligaţii:
a) notifică deschiderea procedurii generale de insolven?ă tuturor creditorilor men?iona?i în lista depusă de debitor potrivit prevederilor art. 67 alin. 1 lit. c), debitorului şi oficiului registrului comer?ului sau altor registre unde debitorul este înmatriculat/înregistrat, pentru efectuarea menţiunii. Notificarea se realizează potrivit prevederilor Codului de procedură civilă şi se publică, totodată, pe cheltuiala averii debitorului, într-un ziar de largă circulaţie şi în BPI. Notificarea se comunică creditorilor de îndată şi, în orice caz, cu cel puţin 10 zile înainte de împlinirea termenului-limită pentru înregistrarea cererilor de admitere a creanţelor şi cuprinde:
1. termenul-limită pentru depunerea, de către creditori, a opozi?iilor la deschiderea procedurii: 10 zile de la primirea notificării (opozi?iile se vor timbra cu suma de 200 lei, conform art. 14 din OUG nr. 80/2013 privind taxele judiciare de timbru);
2. termenul de solu?ionare a opozi?iilor: 10 zile de la data expirării termenului de depunere a acestora;
3. termenul-limită pentru înregistrarea cererii de admitere a creanţelor asupra averii debitorului: cel mult 45 de zile de la deschiderea procedurii, respectiv 13 iunie 2025 (cererile se timbrează cu suma de 200 le); cerinţele pentru ca o creanţă înregistrată să fie considerată valabilă;
4. termenul de verificare a creanţelor, de întocmire şi publicare în BPI a tabelului preliminar de creanţe: cel mult 20 de zile de la expirarea termenului prevăzut la pct. 3, respectiv 4 iulie 2025;
5. termenul de contestare a creanţelor: 7 zile de la publicarea tabelului preliminar în BPI (contestaţiile se timbrează cu suma de 200 lei);
6. termenul de definitivare a tabelului creanţelor: cel mult 25 de zile de la expirarea termenului prevăzut la pct. 4, respectiv 30 iulie 2025;
7. locul, data şi ora primei şedinţe a adunării generale a creditorilor: cel mult 5 zile de la expirarea termenului prevăzut la pct. 4, respectiv 10 iulie 2025;
8. adresa de e-mail a administratorului judiciar provizoriu, dacă există, la care se pot face valabil toate comunicările în format electronic de către creditori.
b) întocmeşte şi depune raportul prin care să propună fie intrarea în procedura simplificată, fie continuarea perioadei de observaţie în cadrul procedurii generale, în termen de cel mult 20 de zile de la data desemnării, respectiv 19 mai 2025;
c) întocmeşte şi depune raportul asupra cauzelor şi împrejurărilor care au dus la apariţia insolvenţei debitorului, cu menţionarea persoanelor cărora le-ar fi imputabilă, în termen de cel mult 40 de zile de la data desemnării, respectiv 10 iunie 2025;
d) solicită relaţii privind sediul principal al societăţii, punctele de lucru sau alte locaţii în care se află bunuri ale debitorului ori se desfăşoară activităţi ale acestuia, precum şi date privind administraţia societăţii, relaţii privind bunurile patrimoniale şi documentele privind activitatea societăţii, inclusiv conturile bancare, de la autorităţile şi instituţiile care deţin sau ar putea să deţină informaţiile solicitate (oficiul de cadastru şi publicitate imobiliară, instituţia prefectului judeţului – serviciul public comunitar regim permise de conducere şi înmatriculare a vehiculelor, administraţia judeţeană a finanţelor publice, primăria unde societatea are sediul/punct de lucru ş.a.);
e) efectuează procedura de inventariere a bunurilor din averea debitorului, pe baza informaţiilor primite de la debitor şi/sau pe baza oricăror informaţii şi documente solicitate autorităţilor competente potrivit legii, în termen de cel mult 60 de zile de la data deschiderii procedurii, respectiv 30 iunie 2025;
f) dispune evaluarea bunurilor debitorului, astfel încât această să se realizeze până la data stabilită pentru depunerea tabelului definitiv al creanţelor şi transmite spre publicare în BPI un anunţ cu privire la depunerea la dosar a raportului de evaluare, în termen de două zile de la depunere
g) în cazul în care debitorul are bunuri supuse transcrip?iei, inscrip?iei sau înregistrării în registrele de publicitate, trimite instan?elor, autorită?ilor ori institu?iilor care ?in aceste registre o copie de pe hotărârea de deschidere a procedurii, spre a se face men?iune;
h) formulează şi susţine eventuale cereri în procedură;
i) întocmeşte şi depune lunar un raport cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii, informaţii privind respectarea obligaţiilor fiscale, referitoare la obţinerea sau necesitatea actualizării autorizărilor/autorizaţiilor pentru desfăşurarea activităţii, a actelor de control încheiate de organe de control şi onorariul încasat al administratorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia; publică un extras al raportului în BPI.
Administratorul judiciar îndeplineşte obligaţiile prevăzute de art. 18 din Legea Arhivelor Naţionale nr. 16/1996 şi art. 3, art. 4 din Normele metodologice privind aplicarea unor dispoziţii ale Legii Arhivelor Naţionale nr. 16/1996, aprobate prin Ordinul M.A.I. nr. 151/2023.
După rămânerea definitivă a prezentei hotărâri, toate actele şi coresponden?a emise de debitor sau administratorul judiciar cuprind, în mod obligatoriu şi cu caractere vizibile, în limbile română, engleză şi franceză, men?iunea "în insolvenţă", "in insolvency", "en procedure collective".
Debitorul are obligaţia de a pune la dispoziţia administratorului judiciar şi a creditorului deţinând cel puţin 20% din valoarea totală a creanţelor cuprinse în tabelul definitiv de creanţe toate informaţiile şi documentele apreciate ca necesare cu privire la activitatea şi averea sa, precum şi lista cuprinzând plăţile efectuate în ultimele 6 luni anterioare deschiderii procedurii şi transferurile patrimoniale făcute în cei 2 ani anteriori deschiderii procedurii.
Suportarea cheltuielilor aferente procedurii se face din contul deschis la o unitate a unei bănci, iar disponibilităţile băneşti se păstrează într-un cont special de depozit bancar.
Prezenta hotărâre se comunică instanţelor judecătoreşti în a căror jurisdicţie se află sediul debitorului declarat la registrul corespunzător şi tuturor băncilor unde debitorul are deschise conturi, în vederea aplicării prevederilor art. 75 din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă.
Minuta încheierii se comunică, de îndată, administratorului judiciar provizoriu.
Fixează termen administrativ de control la data de 08.09.2025.
Executorie.
Doar cu apel în termen de 7 zile de la comunicare. Apelul se depune la Tribunalul Specializat Arge?.
Pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor de către grefa instanţei, azi, 28.04.2025.
Pagina principală