Informații dosare ce cuprind 1338/30/2022

(date furnizate de portalul instanțelor de judecată)

1. Numărul dosarului: 1338/30/2022
Data înregistrării: 29 martie 2022, ora 13:21:00
Data ultimei modificări: 9 septembrie 2024, ora 14:10:58
Instanță: Tribunalul Timiș
Secție: SECŢIA a II-a CIVILA
Materie: Faliment
Obiect: procedura insolvenţei – societăţi cu răspundere limitată
Stadiu procesual: Fond

Părți:
MOL ROMANIA PETROLEUM PRODUCTS SRL - Creditor
GREEN SMART COLECT RECICLING SRL - Debitor
GREEN SMART COLECT RECICLING SRL - PRIN ADMINISTRATOR JUDICIAR MANAGEMENT REORGANIZARE LICHIDARE FILIALA TIMIŞ S.P.R.L. - Lichidator
DGRFP IASI-AJFP IAŞI - Creditor
CARDOIL AVANTAJ SRL - Creditor
ROMPETROL DOWNSTREAM SRL - Creditor
B2KAPITAL PORTFOLIO MANAGEMENT SRL - Creditor
MERCEDES-BENZ SERVICE LEASING SRL - Creditor

Ședințe:
14 martie 2024, ora 9:00
Complet: C1NS/MA
Tip soluție: Legea 85/2006 privind insolventa
Soluția pe scurt: Închide procedura.

22 februarie 2024, ora 12:00
Complet: C1NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Fixează termen de judecată la data de 14/03/2024, sala nr. 174, ora – afişată pe portalul instanţei, pentru când se vor cita părţile prin B.P.I., cu menţiunea ca pentru termenul acordat să precizeze dacă înţeleg să avanseze sume de bani pentru continuarea procedurii, în caz de refuz punându-se în discuţie cererea formulată de lichidatorul judiciar prin care se solicită închiderea procedurii faţă de debitoare. Dată în Camera de Consiliu şi pronunţată azi, 22 Februarie 2024, prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei.

28 septembrie 2023, ora 12:00
Complet: C1NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Ia act de raportul de activitate depus de lichidatorul judiciar pentru termenul de azi. Pentru continuarea procedurii şi efectuarea demersurilor care se impun. În temeiul dispoziţiilor art. 59 al. 3 din Legea nr. 85/2014, Acordă termen administrativ de control 22/02/2024, pentru când practicianul în insolvenţă: ? va întocmi, conform art. 59 al. 1 şi 2 din Legea nr. 85/2014, procedurile de prevenire a insolven?ei şi de insolven?ă, şi va depune la dosar raport de activitate cel mai târziu până la data de 15/02/2024, în care va prezenta demersurile efectuate şi demersurile ce urmează a fi efectuate în continuare, la care va ataşa toate publica?iile, inclusiv dovada publicării în B.P.I. a raportului de activitate întocmit, precum şi înscrisurile emise, neîndeplinirea culpabilă a obligaţiilor prevăzute de lege sau stabilite de judecătorul sindic ducând la aplicarea sancţiunii amenzii, raport prin care va informa instanţa cu privire la: - soluţia definitivă ce se va pronunţa în dosarul asociat nr. 1338/30/2022/a1, având ca obiect antrenarea răspunderii patrimoniale a foştilor administratori ai debitoarei, MIHAI ION şi STĂNESCU ORTANSA; Totodată, pune în vedere practicianului în insolvenţă să se prezinte (sau să delege un reprezentant care să se prezinte) periodic la Serviciul Arhivă, să verifice şi să ridice de la dosar duplicatele cererilor, dacă acestea există în duplicat, dacă nu să solicite Serviciului Arhivă copii de pe acestea, să le analizeze şi să ia măsurile ce se impun, măsurile luate să le insereze într-un raport, separat, pe care să-l depună la dosar, să-l comunice cu petentele şi să îl publice în B.P.I., dovezile de comunicare, respectiv de publicare în B.P.I. urmând a le depune la dosar. Pune în vedere practicianului în insolvenţă că cererile trebuie depuse în conformitate cu art. 41 al. 4 din Legea nr. 85/2014 raportat la art. 194 C.pr.civ. separat de raport, iar neîndeplinirea culpabilă a obligaţiilor prevăzute de lege sau stabilite de judecătorul sindic ducând la aplicarea sancţiunii amenzii. Dată în Camera de Consiliu şi pronunţată azi, 28 Septembrie 2023, prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei.

27 aprilie 2023, ora 9:00
Complet: C1NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În temeiul dispoziţiilor art. 59 al. 3 din Legea nr. 85/2014, Acordă termen administrativ de control 28/09/2023, pentru când practicianul în insolvenţă: ? va întocmi, conform art. 59 al. 1 şi 2 din Legea nr. 85/2014, procedurile de prevenire a insolven?ei şi de insolven?ă, şi va depune la dosar raport de activitate cel mai târziu până la data de 21/09/2023, în care va prezenta demersurile efectuate şi demersurile ce urmează a fi efectuate în continuare, la care va ataşa toate publica?iile, inclusiv dovada publicării în B.P.I. a raportului de activitate întocmit, precum şi înscrisurile emise, neîndeplinirea culpabilă a obligaţiilor prevăzute de lege sau stabilite de judecătorul sindic putând duce la aplicarea unei amenzi, raport prin care va informa instanţa cu privire la: - soluţia definitivă ce se vor pronunţa în dosarul asociat nr. 1338/30/2022/a1, având ca obiect antrenare răspundere, cu termen de judecată la data de 18/05/2023; Dispune modificarea în sistemul ECRIS a adresei sediului lichidatorului judiciar, conform solicitării acestuia, respectiv înscrierea sediului procesual ales în Iaşi, Aleea Nicolina nr. 82, judeţul Iaşi unde solicită a-i fi comunicate actele de procedură. Totodată, pune în vedere practicianului în insolvenţă să se prezinte (sau să delege un reprezentant care să se prezinte) periodic la Serviciul Arhivă, să verifice şi să ridice de la dosar duplicatele cererilor, dacă acestea există în duplicat, dacă nu să solicite Serviciului Arhivă copii de pe acestea, să le analizeze şi să ia măsurile ce se impun, măsurile luate să le insereze într-un raport, separat, pe care să-l depună la dosar şi să îl publice în B.P.I., dovezile de publicare urmând a le depune la dosar. Pune în vedere practicianului în insolvenţă că cererile trebuie depuse în conformitate cu art. 41 al. 4 din Legea nr. 85/2014 raportat la art. 194 C.pr.civ. separat de raport, iar neîndeplinirea culpabilă a obligaţiilor prevăzute de lege sau stabilite de judecătorul sindic poate duce la aplicarea unei amenzi. Dată în Camera de Consiliu şi pronunţată azi, 27 Aprilie 2023, prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei.

2 februarie 2023, ora 8:30
Complet: C1NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Acordă termen administrativ de control la data de 27/04/2023 , pentru când administratorul judiciar provizoriu: - va întocmi, conform art. 59 al. 1 şi 2 din Legea nr. 85/2014, procedurile de prevenire a insolven?ei şi de insolven?ă, şi va depune la dosar raport de activitate cu cel puţin 7 zile înainte de termenul acordat, în care va prezenta demersurile efectuate şi demersurile ce urmează a fi efectuate în continuare, la care va ataşa toate publica?iile, inclusiv dovada publicării în B.P.I. a raportului de activitate întocmit, precum şi înscrisurile emise, neîndeplinirea culpabilă a obligaţiilor prevăzute de lege sau stabilite de judecătorul sindic putând duce la aplicarea unei amenzi, raport prin care va informa instanţa cu privire la: - rezultatul demersurilor efectuate în vederea formulării şi depunerii cererii de atragere a răspunderii personale patrimoniale întemeiată pe dispoziţiile art. 169 din Legea nr. 85/2014, privind procedurile de prevenire a insolven?ei şi de insolven?ă, eventual soluţia pronunţată; - rezultatul operaţiunilor de lichidare privind debitoarea. Totodată, pune în vedere practicianului în insolvenţă să se prezinte (sau să delege un reprezentant care să se prezinte) periodic la Serviciul Arhivă, să verifice şi să ridice de la dosar duplicatele cererilor, dacă acestea există în duplicat, dacă nu să solicite Serviciului Arhivă copii de pe acestea, să le analizeze şi să ia măsurile ce se impun, măsurile luate să le insereze într-un raport, separat, pe care să-l depună la dosar şi să îl publice în B.P.I., dovezile de publicare urmând a le depune la dosar. Pune în vedere practicianului în insolvenţă că cererile trebuie depuse în conformitate cu art. 41 al. 4 din Legea nr. 85/2014 raportat la art. 194 C.pr.civ. separat de raport, iar neîndeplinirea culpabilă a obligaţiilor prevăzute de lege sau stabilite de judecătorul sindic poate duce la aplicarea unei amenzi. Dată în Camera de consiliu şi pronunţată, azi, 02 Februarie 2023, prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei.

20 octombrie 2022, ora 08:30
Complet: C1NS/MA
Tip soluție: Legea 85/2006 privind insolventa
Soluția pe scurt: Deschide falimentul simplificat.

29 septembrie 2022, ora 8:30
Complet: C1NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Pentru continuarea procedurii şi efectuarea demersurilor care se impun. Se vor cita părţile prin B.P.I., cu menţiunea că pentru termenul acordat se va pune în discuţie cererea de intrare în faliment a debitoarei.

19 mai 2022, ora 8:30
Complet: C1NS/MA
Tip soluție: Deschidere procedură generală
Soluția pe scurt: HOT. /19.05.2022 Admite cererea formulată de reclamanta S.C. MOL ROMANIA PETROLEUM PRODUCT S.R.L., cu sediul în Cluj – Napoca, Bd. 21 Decembrie 1989 nr. 77, camera C.1.1., Clădirea C – D The Office, et. 1, judeţul Cluj şi cu sediul procesual ales la Cabinet av. Andrei Marian, cu sediul în Cluj – Napoca, str. Onisifor Ghibu nr. 1, ap. 8, judeţul Cluj, înregistrată la Oficiul Registrului Comer?ului sub nr. J12/720/2000, având C.U.I. RO 7745470 împotriva debitoarei S.C. GREEN SMART COLECT RECICLING S.R.L., actualmente cu sediul în sat Grajduri, str. Cazanelor nr. 309, comuna Grajduri, jude?ul Iaşi, înregistrată la Oficiul Registrului Comer?ului sub nr. J22/4281/2021, având C.U.I. 41612732 în urma schimbării sediului din sat Şag, str. XI nr. 105, comuna Şag, judeţul Timiş, înregistrată la Oficiul Registrului Comer?ului de pe lângă Tribunalul Timiş sub nr. J35/3432/2019, având C.U.I. 41612732 şi radierii acesteia la data de 14.12.2021 şi, în consecinţă: În temeiul art. 72 alin. 1 din Legea nr. 85/2014, privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolven?ă; Dispune deschiderea procedurii generale de insolvenţă împotriva debitoarei S.C. GREEN SMART COLECT RECICLING S.R.L., actualmente cu sediul în sat Grajduri, str. Cazanelor nr. 309, comuna Grajduri, jude?ul Iaşi, înregistrată la Oficiul Registrului Comer?ului sub nr. J22/4281/2021, având C.U.I. 41612732 în urma schimbării sediului din sat Şag, str. XI nr. 105, comuna Şag, judeţul Timiş, înregistrată la Oficiul Registrului Comer?ului de pe lângă Tribunalul Timiş sub nr. J35/3432/2019, având C.U.I. 41612732 şi radierii acesteia la data de 14.12.2021. În temeiul art. 45 al .1 lit. d) şi art. 73 din Legea privind procedura de insolvenţă, văzând şi prevederile O.U.G. nr. 86/2006, desemnează administrator judiciar provizoriu practicianul în insolvenţă MANAGEMENT REORGANIZARE LICHIDARE FILIALA TIMIŞ S.P.R.L., cu sediul în Timi?oara, str. Proclamaţia de la Timi?oara nr. 7, et. 1, cam. 28, judeţul Timi?, înregistrat la U.N.P.I.R. în RFO II 0572, având C.U.I. RO 29469464, care va îndeplini atribuţiile prevăzute de art. 58 din lege, stabilind pentru acesta un onorariu de 5.000 lei + T.V.A., a cărui plată se va face din fondurile speciale aflate în administrarea U.N.P.I.R. Timiş, în temeiul art. 39 al. 4 din Legea insolvenţei şi se va trimite adresă către U.N.P.I.R. Timiş în acest sens. În temeiul art. 99 şi art. 100 din Legea privind procedura de insolvenţă, dispune notificarea de către administratorul judiciar a deschiderii procedurii debitoarei S.C. GREEN SMART COLECT RECICLING S.R.L., actualmente cu sediul în sat Grajduri, str. Cazanelor nr. 309, comuna Grajduri, jude?ul Iaşi, înregistrată la Oficiul Registrului Comer?ului sub nr. J22/4281/2021, având C.U.I. 41612732 în urma schimbării sediului din sat Şag, str. XI nr. 105, comuna Şag, judeţul Timiş, înregistrată la Oficiul Registrului Comer?ului de pe lângă Tribunalul Timiş sub nr. J35/3432/2019, având C.U.I. 41612732 şi radierii acesteia la data de 14.12.2021, creditorilor şi Oficiului Registrului Comerţului de pe lângă Tribunalul Timiş, prin Buletinul Procedurilor de Insolvenţă, în vederea efectuării menţiunii, precum şi tuturor băncilor unde debitoarea are deschise conturi. Fixează termenul limită pentru întocmirea raportului prevăzut de art. 92 din Legea nr. 85/2014, privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolven?ă la data de 08.06.2022. Fixează termenul limită pentru depunerea de către creditori a declaraţiilor de creanţă la data de 04.07.2022. Fixează termenul limită pentru verificarea creanţelor, întocmirea, afişarea şi comunicarea tabelului preliminar al creanţelor la data de 25.07.2022. Pune în vedere administratorului judiciar să trimită spre publicare la Buletinul Procedurilor de Insolvenţă tabelul preliminar al creanţelor şi să depună la dosar dovada publicării lui. Debitoarea, creditorii şi orice altă parte interesată vor putea să formuleze contestaţii la tabelul preliminar al creanţelor, ce vor fi depuse la tribunal în termen de 7 zile de la publicarea în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă a acestui tabel. Fixează termen pentru afişarea tabelului definitiv al creanţelor la 12.08.2022. Fixează termenul limită pentru întocmirea raportului privind cauzele insolvenţei la data de 28.06.2022. Fixează data şedinţei adunării creditorilor la 28.07.2022, ora 1200, la sediul administratorului judiciar şi convoacă creditorii debitoarei. Dispune trimiterea notificărilor către toţi creditorii debitoarei, de către administratorul judiciar potrivit art. 99 din Legea 85/2014, privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolven?ă. În temeiul art. 39 din Legea privind procedura de insolvenţă, dispune deschiderea de către debitoare a unui cont bancar din care vor fi suportate cheltuielile aferente procedurii, în termen de 2 zile de la notificarea deschiderii procedurii, în caz de neîndeplinire a atribuţiei, contul va fi deschis de către administratorul judiciar. Eventualele disponibilităţi băneşti vor fi păstrate într-un cont special de depozit bancar. În temeiul dispoziţiilor art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolven?ă. Acordă termen administrativ de control la data de 29/09/2022, pentru când administratorul judiciar va depune la dosar raport de activitate cu cel puţin 7 zile înainte de termenul acordat, la care va ataşa toate publica?iile, inclusiv dovada publicării în B.P.I. a raportului de activitate întocmit, precum şi înscrisurile emise. Totodată, pune în vedere administratorului judiciar să se prezinte (sau să delege un reprezentant care să se prezinte) periodic la Serviciul Arhivă, să verifice şi să ridice de la dosar duplicatele cererilor, dacă acestea există în duplicat, dacă nu să solicite Serviciul Arhivă copii de pe acestea, să le analizeze şi să ia măsurile ce se impun, măsurile luate să le insereze într-un raport pe care să-l depună la dosar şi să îl publice în B.P.I., dovezile de publicare urmând a le depune la dosar. Executorie. Cu drept de apel în termen de 7 zile de la publicarea hotărârii în B.P.I., apel ce va fi depus la Tribunalul Timi?. Pronunţată în şedinţa publică din data de 19 Mai 2022.



Pagina principală