Informații dosare ce cuprind 136/1259/2022
(date furnizate de portalul instanțelor de judecată)
1. Numărul dosarului:
136/1259/2022
Data înregistrării:
20 mai 2022, ora 11:15:00
Data ultimei modificări:
29 octombrie 2025, ora 11:03:52
Instanță:
Tribunalul Comercial Argeș
Secție:
,,,
Materie:
Faliment
Obiect:
cererea debitorului (art.66 alin.10 din Legea nr.85/2014)
Stadiu procesual:
Fond
Părți:
TACORA SAID SRL - Debitor
CABINETUL INDIVIDUAL DE INSOLVENŢĂ SĂVOIU IULIAN - Lichidator
D.G.R.F.P. PLOIEŞTI ÎN REPREZENTAREA AJFP ARGEŞ - Creditor
CEZ VÂNZARE - Creditor
OANŢĂ MARIN- SUMA ACCEPTATĂ 0 - Creditor
OANŢĂ DIANA ELENA - Creditor
SANDU FILOFTEIA - Creditor
Ședințe:
23 octombrie 2025, ora 10:00
Complet: C14-Fond
Tip soluție: Închis lichidarea (art. 117 din lege)
Soluția pe scurt: Admite cererea formulată de lichidatorul judiciar CII Săvoiu Iulian, privind închiderea procedurii insolven?ei debitoarei S.C. Tacora Said SRL.
Dispune închiderea procedurii insolven?ei debitoarei S.C. Tacora Said SRL.şi radierea debitoarei din Registrul comer?ului.
Descarcă lichidatorul judiciar, în măsura prevăzută de lege, de orice îndatoriri sau responsabilită?i cu privire la procedură, debitor şi averea lui, creditori, titulari de drepturi de preferin?ă, ac?ionari sau asocia?i.
Dispune notificarea sentin?ei de închidere a procedurii:
- DIRECTIEI GENERALE REGIONALE A FINANTELOR PUBLICE PLOIESTI- ADMINISTRATIA JUDETEANA A FINANTELOR PUBLICE ARGES,
- OFICIULUI REGISTRULUI COMERTULUI, în vederea efectuării men?iunii,
- OFICIULUI DE CADASTRU SI PUBLICITATE IMOBILIARA, în vederea notării, dacă este cazul, a închiderii procedurii,
- tuturor creditorilor, prin publicare în BPI.
Plata onorariului lichidatorului judiciar în cuantum de 1000 lei + TVA/ luna x 18 luni şi decontarea cheltuielilor de procedură în cuantum de 209,40 lei se va face din fondul de lichidare, plă?ile urmând a fi făcute în conformitate cu prevederile art. 39 alin (4) din Legea nr.85/2014 privind procedurile de prevenire a insolventei şi de insolven?ă, cu dispozi?iile art. 38 alin.(5) din OUG nr. 86/2006 privind organizarea activită?ii practicienilor în insolven?ă, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, şi cu cele ale art.115-118 din Hotărârea nr. 3/2007 privind aprobarea Statutului privind organizarea şi exercitarea profesiei de practician în insolven?ă şi a Codului de etică profesională şi disciplină ale Uniunii Na?ionale a Practicienilor în Insolven?ă din România, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, pe baza unui buget previzionat, în limitele prevăzute a fi decontate din fondul de lichidare.
Executorie în temeiul art. 46 alin. 1 din Legea 85/2014.
Cu apel în termen de 7 de zile de la comunicarea realizată prin publicare în Buletinul procedurilor de insolven?ă. Cererea de apel se depune la Tribunalul Specializat Arge?.
Pronun?ată astăzi 23.10.2025, prin punerea solu?iei la dispozi?ia păr?ilor prin mijlocirea grefei instan?ei.
18 septembrie 2025, ora 10:00
Complet: C14 MTA
Tip soluție: Termen intermediar
Soluția pe scurt: Faţă de cererea de închidere a procedurii de insolvenţă a debitoarei, formulată de lichidatorul judiciar,
În baza disp. art. 59 alin. 4 din Legea nr. 85/2014, considerând necesar, pentru discutarea propunerii de închidere a procedurii insolvenţei, potrivit disp. art. 174 alin. 1 din Legea nr. 85/2014,
Dispune:
- se stabileşte termen de judecată la data de 23.10.2025, ora 10:00 – şedinţă publică;
- se citează, prin Buletinul procedurilor de insolvenţă, lichidatorul judiciar, debitoarea şi creditorii, creditorii cu menţiunea discutării cererii de închidere a procedurii insolvenţei şi de a preciza dacă înţeleg să avanseze sumele necesare pentru a acoperi cheltuielile administrative ale procedurii.
22 mai 2025, ora 10:00
Complet: C14 MTA
Tip soluție: Termen intermediar
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei TACORA SAID SRL, în faliment – procedură simplificată,
1)Pune în sarcina lichidatorului judiciar CII SĂVOIU IULIAN următoarele măsuri:
-să întocmească şi să depună rapoarte lunare, sub sancţiunea amenzii, cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, inclusiv cele legate de urmărirea operaţiunilor efectuate în baza avizului prealabil, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii; în raport se vor include informaţii privind respectarea obligaţiilor fiscale, referitoare la obţinerea sau necesitatea actualizării autorizărilor/autorizaţiilor pentru desfăşurarea activităţii, a actelor de control încheiate de organe de control şi onorariul încasat al administratorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014); să depună la dosar dovada publicării în Buletinul procedurilor de Insolvenţă a extraselor rapoartelor de activitate
-să efectueze demersuri în vederea ridicării arhivei de la sediul social şi predării arhivei debitoarei unei societăţi specializate
-să analizeze oportunitatea formulării cererii de închidere a procedurii
2)Dispune:
-se stabileşte termen administrativ de control la data de 18.09.2025 pentru continuarea procedurii
30 ianuarie 2025, ora 10:00
Complet: C14 MTA
Tip soluție: Termen intermediar
Soluția pe scurt:
În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei TACORA SAID SRL, în faliment – procedură simplificată,
1)Pune în sarcina lichidatorului judiciar CII SĂVOIU IULIAN următoarele măsuri:
-să întocmească şi să depună rapoarte lunare, sub sancţiunea amenzii, cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, inclusiv cele legate de urmărirea operaţiunilor efectuate în baza avizului prealabil, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii; în raport se vor include informaţii privind respectarea obligaţiilor fiscale, referitoare la obţinerea sau necesitatea actualizării autorizărilor/autorizaţiilor pentru desfăşurarea activităţii, a actelor de control încheiate de organe de control şi onorariul încasat al administratorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014); să depună la dosar dovada publicării în Buletinul procedurilor de Insolvenţă a extraselor rapoartelor de activitate
-să efectueze demersuri în vederea ridicării arhivei de la sediul social şi predării arhivei debitoarei unei societăţi specializate
2)Dispune:
-se stabileşte termen administrativ de control la data de 22.05.2025 pentru continuarea procedurii
3 octombrie 2024, ora 10:00
Complet: C14 MTA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei TACORA SAID SRL, în faliment – procedură simplificată,
1)Pune în sarcina lichidatorului judiciar CII SĂVOIU IULIAN următoarele măsuri:
-să întocmească şi să depună rapoarte lunare, sub sancţiunea amenzii, cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, inclusiv cele legate de urmărirea operaţiunilor efectuate în baza avizului prealabil, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii; în raport se vor include informaţii privind respectarea obligaţiilor fiscale, referitoare la obţinerea sau necesitatea actualizării autorizărilor/autorizaţiilor pentru desfăşurarea activităţii, a actelor de control încheiate de organe de control şi onorariul încasat al administratorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014); să depună la dosar dovada publicării în Buletinul procedurilor de Insolvenţă a extraselor rapoartelor de activitate
-să urmărească solutionarea definitivă a dosarului asociat 136/1259/2022/a1
-să efectueze demersuri în vederea ridicării arhivei de la sediul social şi predării arhivei debitoarei unei societăţi specializate
2)Dispune:
-se stabileşte termen administrativ de control la data de 30.01.2025 pentru continuarea procedurii
30 mai 2024, ora 10:00
Complet: C14 MTA
Tip soluție: Termen intermediar
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei TACORA SAID SRL, în faliment – procedură simplificată,
1)Pune în sarcina lichidatorului judiciar CII SĂVOIU IULIAN următoarele măsuri:
-să întocmească şi să depună rapoarte cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, inclusiv cele legate de urmărirea operaţiunilor efectuate în baza avizului prealabil, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii; în raport se vor include informaţii privind respectarea obligaţiilor fiscale, referitoare la obţinerea sau necesitatea actualizării autorizărilor/autorizaţiilor pentru desfăşurarea activităţii, a actelor de control încheiate de organe de control şi onorariul încasat al administratorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014); să depună la dosar dovada publicării în Buletinul procedurilor de Insolvenţă a extraselor rapoartelor de activitate
-să formuleze şi să depună eventuale cereri privind procedura insolvenţei împotriva debitoarei
-să efectueze demersuri în vederea ridicării arhivei de la sediul social şi predării arhivei debitoarei unei societăţi specializate
2)Dispune:
-se stabileşte termen administrativ de control la data de 03.10.2024 pentru continuarea procedurii
8 februarie 2024, ora 10:00
Complet: C10 MTA
Tip soluție: Termen intermediar
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei TACORA SAID SRL, în faliment – procedură simplificată,
1)Pune în sarcina lichidatorului judiciar CII SĂVOIU IULIAN următoarele măsuri:
-să întocmească şi să depună rapoarte cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, inclusiv cele legate de urmărirea operaţiunilor efectuate în baza avizului prealabil, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii; în raport se vor include informaţii privind respectarea obligaţiilor fiscale, referitoare la obţinerea sau necesitatea actualizării autorizărilor/autorizaţiilor pentru desfăşurarea activităţii, a actelor de control încheiate de organe de control şi onorariul încasat al administratorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014); să depună la dosar dovada publicării în Buletinul procedurilor de Insolvenţă a extraselor rapoartelor de activitate
-să formuleze şi să depună eventuale cereri privind procedura insolvenţei împotriva debitoarei
-să efectueze demersuri în vederea ridicării arhivei de la sediul social şi predării arhivei debitoarei unei societăţi specializate
2)Dispune:
-se stabileşte termen administrativ de control la data de 30.05.2024 pentru continuarea procedurii
5 octombrie 2023, ora 10:00
Complet: C10 MTA
Tip soluție: Termen intermediar
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei TACORA SAID SRL, în faliment – procedură simplificată,
1)Pune în sarcina lichidatorului judiciar CII SĂVOIU IULIAN următoarele măsuri:
-să întocmească şi să depună rapoarte cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, inclusiv cele legate de urmărirea operaţiunilor efectuate în baza avizului prealabil, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii; în raport se vor include informaţii privind respectarea obligaţiilor fiscale, referitoare la obţinerea sau necesitatea actualizării autorizărilor/autorizaţiilor pentru desfăşurarea activităţii, a actelor de control încheiate de organe de control şi onorariul încasat al administratorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014); să depună la dosar dovada publicării în Buletinul procedurilor de Insolvenţă a extraselor rapoartelor de activitate
-să formuleze şi să depună eventuale cereri privind procedura insolvenţei împotriva debitoarei
-să efectueze demersuri în vederea ridicării arhivei de la sediul social şi predării arhivei debitoarei unei societăţi specializate
2)Dispune:
-se stabileşte termen administrativ de control la data de 08.02.2024 pentru continuarea procedurii
15 iunie 2023, ora 10:00
Complet: C10 MTA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei TACORA SAID SRL, în faliment – procedură simplificată,
1)Pune în sarcina lichidatorului judiciar CII SĂVOIU IULIAN următoarele măsuri:
-să depună la dosar răspunsurile primite de la UAT Costeşti la adresele de solicitare relaţii privind bunurile debitoarei
-să întocmească şi să depună rapoarte cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, inclusiv cele legate de urmărirea operaţiunilor efectuate în baza avizului prealabil, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii; în raport se vor include informaţii privind respectarea obligaţiilor fiscale, referitoare la obţinerea sau necesitatea actualizării autorizărilor/autorizaţiilor pentru desfăşurarea activităţii, a actelor de control încheiate de organe de control şi onorariul încasat al administratorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014); să depună la dosar dovada publicării în Buletinul procedurilor de Insolvenţă a extraselor rapoartelor de activitate
-să formuleze şi să depună eventuale cereri privind procedura insolvenţei împotriva debitoarei
-să efectueze demersuri în vederea ridicării arhivei de la sediul social şi predării arhivei debitoarei unei societăţi specializate
- să analizeze cererea formulată de Primăria Municipiului Piteşti înregistrată pe rolul instanţei la data de 10.03.2023 şi să menţioneze în următorul raport de activitate modul de soluţionare
2)Dispune:
-se stabileşte termen administrativ de control la data de 05.10.2023 pentru continuarea procedurii
9 februarie 2023, ora 10:00
Complet: C10 MTA
Tip soluție: Termen intermediar
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei TACORA SAID SRL, în faliment – procedură simplificată,
1)Pune în sarcina lichidatorului judiciar CII SĂVOIU IULIAN următoarele măsuri:
-să depună la dosar răspunsurile primite de la UAT Piteşti şi UAT Costeşti la adresele de solicitare relaţii privind bunurile debitoarei
-să întocmească şi să depună rapoarte cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, inclusiv cele legate de urmărirea operaţiunilor efectuate în baza avizului prealabil, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii; în raport se vor include informaţii privind respectarea obligaţiilor fiscale, referitoare la obţinerea sau necesitatea actualizării autorizărilor/autorizaţiilor pentru desfăşurarea activităţii, a actelor de control încheiate de organe de control şi onorariul încasat al administratorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014); să depună la dosar dovada publicării în Buletinul procedurilor de Insolvenţă a extraselor rapoartelor de activitate
-să formuleze şi să depună eventuale cereri privind procedura insolvenţei împotriva debitoarei
-să efectueze demersuri în vederea predării arhivei debitoarei unei societăţi sepecializate
2)Dispune:
-se stabileşte termen administrativ de control la data de 15.06.2023 pentru continuarea procedurii
6 octombrie 2022, ora 10:00
Complet: C10 MTA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei TACORA SAID SRL, în faliment – procedură simplificată,
1)Pune în sarcina lichidatorului judiciar CII SĂVOIU IULIAN următoarele măsuri:
-să îndeplinească toate actele de procedură şi să ia toate măsurile dispuse conform încheierii din data de 02.06.2022 prin care s-a dispus deschiderea procedurii insolvenţei în formă simplificată împotriva debitoarei
-să emită adrese de solicitare relaţii privind bunurile debitoarei către UAT Piteşti (punct de lucru) şi către UAT Costeşti (punct de lucru) şi să depună la dosar răspunsurile primite
- să întocmească procesul-verbal de inventariere bunuri şi să-l depună la dosar
- să emită adrese către instituţiile bancare în vederea identificării conturilor debitoarei şi să depună la dosar răspunsurile primite
-să întocmească şi să depună rapoarte cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, inclusiv cele legate de urmărirea operaţiunilor efectuate în baza avizului prealabil, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii; în raport se vor include informaţii privind respectarea obligaţiilor fiscale, referitoare la obţinerea sau necesitatea actualizării autorizărilor/autorizaţiilor pentru desfăşurarea activităţii, a actelor de control încheiate de organe de control şi onorariul încasat al administratorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014); să depună la dosar dovada publicării în Buletinul procedurilor de Insolvenţă a extraselor rapoartelor de activitate
-să formuleze şi să depună eventuale cereri privind procedura insolvenţei împotriva debitoarei
-să efectueze demersuri în vederea predării arhivei debitoarei unei societăţi sepecializate
2) Ia act că adunarea creditorilor din 01.09.2022 a confirmat definitiv lichidatorul judiciar CII SĂVOIU IULIAN, numit de instanţă, cu un onorariu fix de 1000 lei lunar, care să nu depăşească suma de 5000 lei pentru întreaga procedură plus TVA (proces - verbal adunare creditori nr.2/01.09.2022)
3)Dispune:
-se stabileşte termen administrativ de control la data de 09.02.2023 pentru continuarea procedurii
2 iunie 2022, ora 09:30
Complet: C10CC-Fond
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În temeiul art. 71 alin. 1 teza a II-a raportat la art. 38 alin. 2 lit. e) din Legea nr. 85/2014, admite cererea formulată de debitoarea TACORA SAID SRL, prin reprezentant legal Oanţă Marin, privind deschiderea procedurii insolvenţei în formă simplificată.
Dispune deschiderea procedurii insolvenţei în formă simplificată împotriva debitoarei TACORA SAID SRL, cu sediul în com. Recea, sat Deagu de Sus nr.349, jud. Argeş, înregistrată în registrul comerţului sub nr. J3/1418/2016, CUI 36429250.
În temeiul art. 145 alin. 2 din lege, dispune dizolvarea societăţii debitoare şi ridicarea dreptului de administrare al acesteia.
În temeiul art. 45 alin. 1 lit. d) din lege, desemnează în calitate de lichidator judiciar provizoriu CABINETUL INDIVIDUAL DE INSOLVENŢĂ SĂVOIU IULIAN, care va îndeplini atribuţiile prevăzute de art. 64 din lege, cu un onorariu lunar de 1.000 lei, la care se adaugă TVA în condiţiile legii, plătit din averea debitoarei. În lipsa disponibilităţilor în contul debitoarei, se va utiliza fondul de lichidare, calculul şi plăţile onorariului urmând a fi făcute în conformitate cu prevederile art. 39 alin. (4) din Legea nr. 85/2014 şi OUG 86/2006, pe baza unui buget previzionat, în limitele prevăzute a fi decontate din fondul de lichidare.
Termenul pentru depunerea de către creditori a opoziţiilor la deschiderea procedurii, este de 10 zile de la primirea notificării prevăzută la art. 99 din lege. Opoziţiile formulate se vor timbra conform art. 14 din OUG nr. 80/2013, cu 200 lei taxă judiciară de timbru.
În temeiul art.99 cu referire la art.100 din lege: Dispune lichidatorului judiciar provizoriu să notifice deschiderea procedurii simplificate de insolvenţă tuturor creditorilor menţionaţi în lista depusă de debitoare potrivit prevederilor art. 67 alin. 1 lit. c), debitoarei dar şi oficiului registrului comerţului unde debitoarea este înmatriculată, pentru efectuarea menţiunii. Notificarea se va realiza potrivit prevederilor Codului de procedură civilă şi se va publica, totodată, pe cheltuiala averii debitoarei, într-un ziar de largă circulaţie şi în BPI.
În temeiul art. 100 din lege, notificarea va fi comunicată creditorilor de îndată şi, în orice caz, cu cel puţin 10 zile înainte de împlinirea termenului - limită pentru înregistrarea cererilor de admitere a creanţelor, iar aceasta va cuprinde:
-termenul pentru depunerea de către creditori a opoziţiilor la deschiderea procedurii, respectiv 10 zile de la primirea notificării prevăzută la art. 99 din lege. Opoziţiile formulate se vor timbra conform art. 14 din OUG nr. 80/2013, cu 200 lei taxă judiciară de timbru,
-termenul de soluţionare a opozitiilor- respectiv 10 zile de la data expirării termenului de depunere a acestora,
-termenul limită pentru depunerea cererii de admitere a creanţelor, respectiv 18.07.2022. Declaraţiile se vor timbra conform art. 14 din OUG nr. 80/2013, cu 200 lei taxă judiciară de timbru,
-termenul limită pentru verificarea creanţelor, întocmirea şi publicarea în BPI a tabelului preliminar al creanţelor, respectiv 29.07.2022,
-termen limită pentru depunerea contestaţiilor la tabelul preliminar de către debitor, creditori, alte persoane interesate, care este 7 zile de la publicarea în BPI a acestui tabel,
-termenul de definitivare a tabelului de creante şi soluţionare a contestaţiilor, respectiv 24.08.2022. Contestaţiile se vor timbra conform art. 14 din OUG nr. 80/2013 cu 200 lei taxă judiciară de timbru,
-prima şedinţă a adunării creditorilor, care va avea loc la data de 04.08.2022.
După rămânerea definitivă a hotărârii de deschidere a procedurii insolvenţei, toate actele şi corespondenţa trimise de debitoare sau lichidatorul judiciar vor cuprinde, în mod obligatoriu şi cu caractere vizibile, în limbile română, engleză şi franceză, menţiunea „în insolvenţă”.
Pune în vedere debitorului prevederile art. 82, 84 din lege.
Pune în vedere lichidatorului judiciar prevederile art. 84, art. 96, art. 151, art. 152, art. 153 alin. (1), art. 155, art. 156 alin. (1), art. 158 din lege.
Lichidatorul judiciar provizoriu va efectua inventarierea bunurilor debitoarei în termenul cel mai scurt de la deschiderea procedurii insolvenţei şi va depune la dosar procesul-verbal de inventariere în termen de 48 de ore de la întocmirea sa.
Lichidatorul judiciar provizoriu va depune, în temeiul art. 97 alin. (1) din lege, un raport amănunţit asupra cauzelor şi împrejurărilor care au dus la insolvenţa debitoarei, cu mentionarea persoanelor cărora le-ar fi imputabila, până la data de 13.07.2022.
Lichidatorul judiciar provizoriu, în temeiul art. 59, art. 63 din Legea nr. 85/2014, va depune lunar un raport cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii. În raport se va menţiona şi onorariul încasat al lichidatorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia, iar un extras din raport se va publica în BPI.
În temeiul art. 76 din Legea privind procedura de insolvenţă, dispune comunicarea prezentei sentinţe către instanţele judecătoreşti în a căror jurisdicţie se află sediul debitoarei şi tuturor băncilor unde debitoarea are deschise conturi în vederea aplicării dispoziţiilor art. 75 din lege.
În temeiul art. 101 alin. 2 din legea 85/2014, raportat la art.902 alin.2 pct.16 Cod civil, dacă debitorul are bunuri supuse transcripţiei, inscripţiei sau înregistrării în registrele de publicitate, lichidatorul judiciar va trimite instanţelor, autorităţilor ori instituţiilor care ţin aceste registre o copie de pe hotărârea de deschidere a procedurii, spre a se face menţiune.
În temeiul art. 86 din lege, dă dispoziţie tuturor băncilor la care debitorul are deschise conturi să nu dispună de sume fără un ordin al lichidatorului judiciar,
În temeiul art. 39 din Legea nr. 85/2014, dispune deschiderea de către debitor a unui cont la o unitate bancară, din care vor fi suportate cheltuielile aferente procedurii. Eventualele disponibilităţi băneşti vor fi păstrate într-un cont special de depozit bancar.
În temeiul art. 66 alin. 7 din Legea 85/2014, califică drept declaraţie de creanţă cererea conexată, formulată de creditorul DIRECTIA GENERALA REGIONALA A FINANTELOR PUBLICE PLOIEŞTI prin ADMINISTRATIA JUDEŢEANĂ A FINANŢELOR PUBLICE ARGEŞ, înregistrată la data de 15.04.2022, sub nr. de dosar 103/1259/2022.
În baza disp. art. 59 alin.3 din Legea 85/2014, stabileşte termen administrativ de control pentru continuarea procedurii la data de 06.10.2022.
Minuta incheierii privind deschiderea procedurii insolventei se comunică, de îndată, administratorului judiciar numit provizoriu.
Executorie.
Cu apel în termen de 7 zile de la comunicare, cererea de apel urmând a se depune la Tribunalul Specializat Argeş.
Pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei, astăzi, 02.06.2022, la Tribunalul Specializat Argeş.
Pagina principală