Informații dosare ce cuprind 138/1371/2021

(date furnizate de portalul instanțelor de judecată)

1. Numărul dosarului: 138/1371/2021
Data înregistrării: 27 aprilie 2023, ora 08:47:00
Data ultimei modificări: 23 iunie 2023, ora 08:48:37
Instanță: Curtea de Apel Târgu Mureș
Secție: Secţia a II-a civilă, de contencios administrativ şi fiscal
Materie: Faliment
Obiect: procedura insolvenţei – societăţi cu răspundere limitată
Stadiu procesual: Apel

Părți:
PAPER OFFICE POINT S.R.L. PRIN LICHIDATOR JUDICIAR MURES INSOLVENCY SPRL - Intimat Debitor
DIRECŢIA GENERALĂ REGIONALĂ A FINANŢELOR PUBLICE BRAŞOV PRIN ADMINISTRAŢIA JUDEŢEANĂ A FINANŢELOR PUBLICE MUREŞ - Apelant Creditor

Ședințe:
23 mai 2023, ora 10:30
Complet: CS2 AI
Tip soluție: Nefondat
Soluția pe scurt: Respinge ca nefondat apelul declarat de creditoarea DIRECŢIA GENERALĂ REGIONALĂ A FINANŢELOR PUBLICE BRAŞOV – ADMINISTRAŢIA JUDEŢEANĂ A FINANŢELOR PUBLICE MUREŞ (cu sediul ), împotriva Sentinţei nr. 68/27.3.2023 pronunţate de Tribunalul Specializat Mure? în dosarul nr. 138/1371/2021. Definitivă. Pronun?ată în data de 23.5.2023, prin punerea solu?iei la dispozi?ia păr?ilor prin mijlocirea grefei instan?ei.



2. Numărul dosarului: 138/1371/2021
Data înregistrării: 29 aprilie 2021, ora 11:31:00
Data ultimei modificări: 27 aprilie 2023, ora 08:46:42
Instanță: Tribunalul Comercial Mureș
Secție: INSOLVENTA
Materie: Faliment
Obiect: procedura insolvenţei – societăţi cu răspundere limitată
Stadiu procesual: Fond

Părți:
AREX FM S.R.L. - Creditor
PAPER OFFICE POINT S.R.L. - Debitor
MURES INSOLVENCY SPRL - Lichidator
MUNICIPIUL TÂRGU MUREŞ - Creditor
ELECTRICCA FURNIZATRE SA CU SEDIUL PROCESUAL ALES - Creditor
- DIRECŢIA GENERALĂ REGIONALĂ A FINANŢELOR PUBLICE BRAŞOV PRIN ADMINISTRAŢIA JUDEŢEANĂ A FINANŢELOR PUBLICE MUREŞ - Creditor
ORANGE ROMANIA SA - Creditor
RTC PROFFICE EXPERIENCE SA - Creditor
CARDEX ROM SRL - Creditor
LECOM BIROTICA ARDEAL SRL - Creditor
GENERAL BUSINESS DISTRIBUTION SRL - Creditor
PAQROHIA ROMANO CATOLICĂ NR.1 TÂRGU MUREŞ - Creditor

Ședințe:
27 martie 2023, ora 08:30
Complet: C41 sindice
Tip soluție: Închis lichidarea (art. 118 din lege)
Soluția pe scurt: Dispune închiderea procedurii insolvenţei societăţii debitoare Paper Office Point SRL , cu sediul în Tg. Mureş, Barbu Ştefănescu Delavrancea , nr. 24 , jud. Mureş, J 26/452/2009, CUI 25474433. Dispune radierea societăţii debitoare Paper Office Point SRL, din registrul comerţului. În baza dispoziţiilor art.180 din Legea nr.85/2014 descarcă pe lichidatorul judiciar Mureş Insolvency SPRL, cu sediul profesional în Tg. Mureş, str. General Avramescu, nr. 4 judeţul Mureş, de orice îndatoriri şi responsabilităţi cu privire la procedură, debitoare şi averea ei, creditori, titulari de garanţii şi asociaţi. În baza art.179 din Legea nr.85/2014 dispune notificarea prezentei sentinţe Direcţiei Generale a Finanţelor Publice Mureş şi Oficiului Registrului Comerţului de pe lângă Tribunalul Mureş pentru efectuarea cuvenitelor menţiuni, precum şi publicarea acesteia în Buletinul procedurilor de insolvenţă. Cu drept de apel în 7 de zile de la comunicare, prin BPI. Apelul se depune la Tribunalul Specializat Mureş. Pronunţată potrivit dispoziţiilor art. 396 alin. 2 din noul Cod de procedură civilă, azi 27.03. 2023.

13 martie 2023, ora 08:30
Complet: C41 sindice
Tip soluție: Amână pronunţarea
Soluția pe scurt: Amână pronunţarea în cauză la data de 27.03.2023. Pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei, azi, 13.03.2023.

20 februarie 2023, ora 08:30
Complet: C41 sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: convocare Adunare creditori discutare eventuale obiec?iuni raport final şi in subsidiar solu?ionare cerere închidere procedură

30 ianuarie 2023, ora 08:30
Complet: C41 sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Ia act că nu s-au formulat contestaţii la raportul asupra fondurilor obţinute din lichidare şi din încasare de creanţe, plan de distribuire între creditori nr.1 întocmit de către lichidatorul judiciar. Pune în vedere lichidatorului judiciar să procedeze la distribuirea efectivă a sumelor astfel cum a propus prin raportul asupra fondurilor şi planul de distribuire aferent. Menţine termenul stabilit pentru continuarea demersurilor în cadrul procedurii la data de 20 februarie 2023, ora 8,30 sala 26 a Tribunalul Specializat Mureş.

16 ianuarie 2023, ora 08:30
Complet: C41 sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Stabileşte termen pentru solu?ionarea eventualelor contestaţii la raportul de încasări la dat de 30.01.2023. stabileşte termen pentru depunerea raportuoui final şi solu?ionarea eventualelor obiecţiuni la raportul final la data de 20.02.2023

28 noiembrie 2022, ora 08:30
Complet: C41 sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt:

19 septembrie 2022, ora 08:30
Complet: C41 sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Pentru continuarea demersurilor specifice procedurii acordă termen pe data de 16.01.2023.

23 mai 2022, ora 08:30
Complet: C41 sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Stabileşte un nou termen pentru continuarea demersurilor în cadrul procedzurii la data de 19.09.2022.

31 ianuarie 2022, ora 08:30
Complet: C41 sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: stabileşte termen pentru continuarea demersurilor în cadrul procedurii la data de 23.05.2022.

18 octombrie 2021, ora 08:30
Complet: C41 sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În temeiul dispoziţiilor art.145 alin.1 lit. D din Legea nr.85/2014 decide intrarea în faliment a debitoarei Paper Office Point SRL , cu sediul în Tg. Mure?, Barbu Ştefănescu Delavrancea , nr. 24 , jud. Mure?, J 26/452/2009, CUI 25474433. În temeiul dispoziţiilor art. 145 alin. 2 din Legea nr.85/2014 dispune dizolvarea societăţii debitoare şi ridicarea dreptului de administrare al debitoarei. Desemnează în calitate de lichidator judiciar provizoriu, Mureş Insolvency SPRL , cu sediul profesional în Tg. Mureş, str. General Avramescu, nr. 4 judeţul Mure? care va îndeplini atribuţiile prevăzute de art.64 din lege, cu un onorariu provizoriu de 1.500 lei pe întreaga procedură. Stabileşte în sarcina lichidatorului judiciar obligaţia de a îndeplini atribuţiile prevăzute de art. 64 lit. a-l din Legea nr. 85/2014. Fixează termenul de predare a gestiunii averii de la debitoare către lichidatorul judiciar împreună cu lista actelor şi operaţiunilor efectuate după deschiderea procedurii la 25.10.2021. Fixează termenul limită pentru depunerea cererilor de admitere a creanţelor născute după data deschiderii procedurii la data de 06.12.2021-data poştei. Fixează termenul limită pentru verificarea creanţelor născute după deschiderea procedurii, pentru întocmirea , afişarea şi comunicarea tabelului suplimentar al creanţelor 05.01.2022. Fixează termenul limită pentru soluţionarea contestaţiilor născute în cadrul procedurii la 31.01.2022. Fixează termen limită pentru întocmirea tabelului definitiv consolidat al creanţelor la 07.02.2022. În temeiul dispoziţiilor art. 151 din Legea nr.85/2014 dispune sigilarea bunurilor din averea debitoarei şi îndeplinirea celorlalte operaţiuni de lichidare. Dispune notificarea deschiderii procedurii de faliment debitorului, creditorilor, Oficiului Registrului Comerţului de pe lângă Tribunalul Mureş pentru efectuarea menţiunii, precum şi publicarea în Buletinul procedurilor de insolvenţă. Stabileşte termen de judecată pe data de 31.01.2022. Cu drept de apel în termen de 7 zile de la comunicare. Apelul se depune la Tribunalul Specializat Mure?. Pronunţată potrivit dispoziţiilor art. 402 din noul Cod de procedură civilă, azi, 18.10. 2021.

6 septembrie 2021, ora 08:30
Complet: C41 sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: stabileşte termen pentru continuarea procedurii la data de 18.10.2021.

2 iunie 2021, ora 08:30
Complet: C41 sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Admite cererea formulată de creditoarea Arex Fm SRL, cu sediul în Tg. Mure?, str. Revoluţiei , nr. 1, jud. Mureş, J24/166/2005, CIF 17182357, având ca obiect deschiderea procedurii de insolvenţă, împotriva debitoarei Paper Office Point SRL , cu sediul în Tg. Mure?, Barbu Ştefănescu Delavrancea , nr. 24 , jud. Mure?, J 26/452/2009, CUI 25474433. Constată că debitoarea Paper Office Point SRL , cu sediul în Tg. Mure?, Barbu Ştefănescu Delavrancea , nr. 24 , jud. Mure?, J 26/452/2009, CUI 25474433, este în încetare de plăţi. În baza art.38 alin.1 din Legea nr.85/2014, coroborat cu art.72 alin.6 din Legea nr.85/2014 deschide procedura generală a insolvenţei faţă de debitoarea societatea Paper Office Point SRL , cu sediul în Tg. Mure?, Barbu Ştefănescu Delavrancea , nr. 24 , jud. Mure?, J 26/452/2009, CUI 25474433. În baza art. 75 din lege constată suspendarea de drept a tuturor acţiunilor judiciare, extrajudiciare şi a măsurilor de executare silită pentru realizarea creanţelor asupra averii debitoarei. În temeiul art. 79 din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolven?ei ?i de insolven?ă, constată că deschiderea procedurii suspendă orice termene de prescrip?ie a ac?iunilor prevăzute la art. 75 alin. (1) din lege. Pune în vedere debitoarei să respecte dispoziţiile art. 87 al. 1 şi 2 din Legea nr. 85/2014, în perioada de observaţie, debitoarea va putea să continue desfăşurarea activităţilor curente şi poate efectua plăţi către creditorii cunoscuţi, care se încadrează în condiţiile obişnuite de exercitare a activităţii curente, sub supravegherea administratorului judiciar. Actele, operaţiunile şi plăţile care depăşesc condiţiile prevăzute la art. 87 al. 1 vor putea fi autorizate în exercitarea atribuţiilor de supraveghere de administratorul judiciar; acesta va convoca o şedinţă a comitetului creditorilor în vederea supunerii spre aprobare a cererii administratorului special, în termen de maximum 5 zile de la data primirii acesteia. În cazul în care o anumită operaţiune care excede activităţii curente este recomandată de către administratorul judiciar, iar propunerea este aprobată de către comitetul creditorilor, aceasta va fi îndeplinită obligatoriu de administratorul special. În temeiul art. 73 alin.1 raportat la art.57 din Legea nr.85/2014 desemnează provizoriu în calitate de administrator judiciar pe Mureş Insolvency SPRL , cu sediul profesional în Tg. Mureş, str. General Avramescu, nr. 4 judeţul Mure? care va îndeplini atribuţiile prevăzute de art.58 din lege şi stabileşte provizoriu remuneraţia acestuia la suma de 3.000 lei. Pune în vedere administratorului judiciar prevederile art.252 din Legea nr.31/1990 republicată şi dispune menţionarea în registrul comerţului a reprezentanţilor permanenţi ai administratorului judiciar. Administratorul judiciar va îndeplini atribuţiile prevăzute de art.58 din Legea nr.85/2014, examinând situaţia actelor şi operaţiunilor încheiate de societatea debitoare în cei doi ani anteriori deschiderii procedurii în conformitate cu prevederile ar.117 şi urm. din Legea nr.85/2014 şi a contractelor în derulare conform prevederilor art.123 şi urm. din Legea nr.85/2014. Stabileşte în sarcina administratorului judiciar obligaţia de a proceda de îndată la inventarierea bunurilor societăţii debitoare în conformitate cu prevederile art.151-153 din lege şi de a efectua evaluarea acestora, urmând ca raportul de evaluare să fie întocmit şi depus la dosarul cauzei până la data de 02.08.2021. Administratorul judiciar va trimite spre publicare în BPI, în termen de 2 zile de la depunerea la dosarul cauzei, un anunţ cu privire la depunerea raportului de evaluare şi un extras cuprinzând o sinteză a raportului de evaluare, indicând în anunţ şi locaţia unde poate fi consultat raportul de evaluare de către creditori. Stabileşte în sarcina administratorului judiociar atribuţia de a trimite o copie de pe hotărârea de deschidere a procedurii, autorităţilor şi instituţiilor care ţin registrele de publicitate pentru bunurile supuse transcripţiei, inscripţiei sau înregistrării in aceste registre, spre a se face menţiune în ceea ce priveşte bunurile aflate în patrimoniul debitoarei. În temeiul dispoziţiilor art.86 dă dispoziţie tuturor băncilor la care debitoarea are conturi deschise să nu dispună de sumele din aceste conturi fără un ordin al lichidatorului judiciar, sub sancţiunea amenzi judiciare. În temeiul dispoziţiilor art.147 raportat la art.100 din Legea nr.85/2014 dispune administratorului judiciar să notifice deschiderea procedurii falimentului faţă de societatea debitoare societatea Paper Office Point SRL tuturor creditorilor, debitoarei, Oficiului Registrului Comerţului în vederea efectuării menţiunii, precum şi tuturor băncilor unde debitoarea are deschise conturi. Notificările trimise creditorilor vor cuprinde toate menţiunile prevăzute la art. 100 din lege, respectiv: - cerinţele pentru ca o creanţă să fie admisibilă potrivit prevederilor art.102, 104 din Legea nr.85/2014 şi taxa judiciară de timbru aferentă, ce trebuie ataşată cererii, sub sancţiunea anulării acesteia, ca netimbrată. Fixează termen limită pentru înregistrarea cererilor de admitere a creanţelor asupra averii debitoarei pe data de 19. 07.2021, data poştei. Fixează termenul limită de verificare a creanţelor, de întocmire şi publicare în BPI a tabelului preliminar de creanţe la data de 09.08.2021. În anunţul de publicare în BPI a tabelului preliminar de creanţe administratorul judiciar va menţiona în mod expres că termenul de depunere la tribunal a contestaţiilor împotriva tabelului preliminar este de 7 zile de la publicare în BPI şi va indica cerinţele prevăzute la art.111 alin.3 şi 4 din lege pentru depunerea contestaţiilor. Odată cu publicarea în BPI a tabelului preliminar de creanţe, administratorul judiciar va trimite de îndată notificări creditorilor ale căror creanţe sau drepturi de preferinţă au fost trecute parţial în tabelul preliminar de creanţe sau înlăturate, precizând totodată şi motivele. Fixează termenul pentru definitivarea tabelului creanţelor la data de 06.09.2021, termen la care vor fi soluţionate toate contestaţiile promovate împotriva tabelului preliminar de creanţe întocmit de lichidatorul judiciar. Fixează data primei şedinţe a adunării creditorilor la 13.08.2021, la ora şi locul comunicat de lichidator, având următoarea ordine de zi: desemnarea lichidatorului judiciar/confirmarea lichidatorului desemnat de judecătorul sindic şi stabilirea onorariului acestuia, alegerea comitetului creditorilor şi analizarea raportului cu cauze. Dă dispoziţie lichidatorului judiciar să depună la dosarul cauzei procesul-verbal şi hotărârea Adunării creditorilor din data de 13.08.2021, precum şi dovada publicării acesteia în Buletinul procedurilor de insolvenţă, cu menţiunea că hotărârea poate fi contestată de creditori, pentru motive de nelegalitate, în termen de 5 zile de la data publicării în BPI. Fixează la data de 13.07.2021 termenul pentru înregistrarea de către administratorul judiciar a raportului amănunţit asupra cauzelor şi împrejurărilor care au dus la apariţia insolvenţei debitoarei, cu menţionarea eventualelor indicii sau elemente preliminare privind persoanele cărora le-ar fi imputabilă starea de insolvenţă şi cu privire la existenţa premiselor angajării răspunderii acestora potrivit dispoziţiilor art.169-173 din lege. Administratorul judiciar va asigura posibilitatea de consultare a raportului de cauze la sediul său, pe cheltuiala solicitantului. Totodată, o copie de pe raportul de cauze va fi depusă la grefa Tribunalului şi la registrul comerţului şi va fi comunicată societăţii debitoare. În temeiul art. 64 lit. l) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolven?ei ?i de insolven?ă, raportul prevăzut de art. 97 alin. (1) din lege va cuprinde o analiză amănun?ită pe următoarele capitole: 1. Preambul (legisla?ia aplicabilă, numirea administratorului, premise avute în elaborarea raportului); 2. Obiectul de activitate, evolu?ia ?i structura capitalului social a debitorului (dacă există date se va prezenta ?i un scurt istoric al debitorului); 3. Analiza situa?iei patrimoniale (se va face analiză pe bilan? contabil, iar dacă acesta este mai vechi de 12 luni, se vor lua în considerare informa?iile financiare avute la dispozi?ie pentru perioada ulterioară ultimului bilan? contabil); 4. Analiza indicatorilor bilan?ieri în istoric (pe 3 ani în urmă de la data deschiderii procedurii); 5. Analiza contului de profit ?i pierdere în istoric (pe 3 ani în urmă de la data deschiderii procedurii); 6. Indicatori financiari ?i evolu?ia acestora (pe 3 ani în urmă de la data deschiderii procedurii); 7. Analiza activită?ii comerciale desfă?urate (după caz se va face referire la marketingul societă?ii, analiza vânzărilor, a contractelor, a clientelei etc.); 8. Analiza litigiilor: a) Analiza litigiilor în care debitorul are calitatea de pârât; b) Analiza litigiilor în care debitorul are calitatea de reclamant; 9. Analiza notificărilor înregistrate de debitor în baza Legii 10/2001 privind regimul juridic al unor imobile preluate în mod abuziv în perioada 6 martie 1945 - 22 decembrie 1989; 10. Organizarea (Organigrama) func?ională ?i de conducere a debitorului; 11. Analiza resurselor umane ?i evolu?ia acestora; 12. Analiza obliga?iilor, a nivelului de îndatorare, a surselor de finan?are: finan?are proprie sau finan?are din credite; 13. Concluzii. În temeiul art. 64 lit. l) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolven?ei ?i de insolven?ă, în cuprinsul raportului prevăzut de art. 97 alin. (1) din lege administratorul judiciar va analiza indicatorii de stare bilan?ieri în vederea stabilirii modului în care a fost sus?inută activitatea debitorului, respectiv dacă aceasta a fost sus?inută din surse proprii sau a fost sus?inută din credite acordate de bănci; va efectua o analiză detaliată a activului ?i pasivului debitorului ?i a documentelor contabile, în vederea stabilirii existen?ei sau nu a premiselor încadrării faptei administratorului debitorului la art. 169 alin. (1) lit. e) din lege; în situa?ia în care în desfă?urarea activită?ii sale debitorul a angajat credite, va analiza dacă a fost respectată destina?ia acestora, pentru a decide dacă există premise ca fapta administratorului debitorului să poată fi încadrată sau nu la art. 169 alin. (1) lit. a) din lege; în vederea stabilirii cauzelor care au condus la imposibilitatea sus?inerii activită?ii din surse proprii, va efectua o analiză a crean?elor societă?ii privind modul în care debitorul a încheiat contractele cu clien?ii ?i a asigurat siguran?a recuperării acestor crean?e, pentru a decide dacă există premise ca fapta administratorului să poată fi încadrată sau nu la art. 169 alin. (1) lit. c) din lege; în vederea stabilirii gradului de certitudine în recuperarea crean?elor, va analiza modul în care acestea au fost securizate ?i dacă documentele emise (facturile, avizele de expediere a mărfii etc.) au fost întocmite conform legii contabilită?ii, pentru a decide dacă există premise ca fapta administratorului să poată fi încadrată sau nu la art. 169 alin. (1) lit. d) din lege; va analiza contractele încheiate cu diferi?i furnizori de materii prime, utilită?i, servicii etc., prin compararea ofertelor acestora cu ofertele financiare ale unor ter?i care ofereau acelea?i servicii în acelea?i condi?ii dar în condi?ii financiare mai avantajoase pentru debitor, pentru a decide dacă există premise ca fapta administratorului să poată fi încadrată sau nu la art. 169 alin. (1) lit. b) din lege; prin analiza tuturor contractelor încheiate, administratorul judiciar va urmări stabilirea cauzei (provenien?ei) blocajului financiar care nu i-a mai permis debitorului achitarea datoriilor exigibile; dacă situa?ia o impune, pentru descrierea tabloului de finan?are a ciclurilor de exploatare, administratorul judiciar poate recurge la calcularea unor indicatori de finan?are ?i de exprimare a stării echilibrului financiar al firmei; va expune concluziile sale în ce prive?te cauzele ?i împrejurările, precum ?i în ce prive?te persoanele a căror activitate a contribuit la ajungerea societă?ii în stare de insolven?ă în sensul art. 169 din lege. Dispune în sarcina administratorului judiciar obligaţia de a depune raportul prevăzut de art. 92 din Legea nr. 85/2014, până la data de 22.06.2021, cu obligaţia de a notifica debitoarei şi creditorilor în cazul formulării unei propuneri de trecere a debitoarei în faliment. Dă dispoziţie administratorului judiciar ca până pe data de 13.06.2021 cel târziu, să convoace adunarea asociaţilor societăţii debitoare Paper Office Point SRL pentru desemnarea administratorului special, cu menţionarea în convocator a sancţiunii decăderii din drepturile recunoscute de procedură şi care sunt exercitate prin administrator special, în cazul în care nu se desemnează un administrator special. Dispune deschiderea de către debitor a unui cont la o unitate bancară din care vor fi suportate cheltuielile aferente procedurii, în termen de 2 zile de la notificarea deschiderii procedurii, în caz de neîndeplinire a atribuţiei, contul urmând a fi deschis de lichidatorul provizoriu. Eventualele disponibilităţi băneşti vor fi păstrate într-un cont special de depozit bancar. În baza art.76 din lege dispune comunicarea prezentei către toate instanţele judecătoreşti de pe raza judeţului Mureş şi tuturor băncilor unde societatea debitoare are conturi deschise. Stabileşte termen de judecată la data de 06.09.2021. Executorie. Cu drept de apel în termen de 7 zile de la comunicare. Apelul se depune la Tribunalul Specializat Mure?. Pronunţată potrivit dispoziţiilor art. 396 alin. 2 din noul Cod de procedură civilă, azi 02.06. 2021.

17 mai 2021, ora 08:30
Complet: C41 sindice
Tip soluție: Amână pronunţarea
Soluția pe scurt: Amână pronunţarea în cauză la data de 02.06.2021. Pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei, azi, 17.05.2021.



Pagina principală