Informații dosare ce cuprind 14/1371/2024
(date furnizate de portalul instanțelor de judecată)
1. Numărul dosarului:
14/1371/2024
Data înregistrării:
31 ianuarie 2024, ora 12:49:00
Data ultimei modificări:
24 octombrie 2025, ora 10:30:22
Instanță:
Tribunalul Comercial Mureș
Secție:
INSOLVENTA
Materie:
Faliment
Obiect:
procedura insolvenţei – societăţi cu răspundere limitată
Stadiu procesual:
Fond
Părți:
AGRIMIX TRANSFER SRL - Debitor
DIRECŢIA GENERALĂ REGIONALĂ A FINANŢELOR PUBLICE BRAŞOV-ADMINISTRAŢIA JUDEŢEANĂ A FINANŢELOR PUBLICE MUREŞ-MEMBRU - Creditor
BT MICROFINANŢARE IFN SA - Creditor
Ședințe:
28 ianuarie 2026, ora 09:00
Complet: C8 sindice
Tip soluție:
Soluția pe scurt:
15 octombrie 2025, ora 09:00
Complet: C8 sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În temeiul Hotărârii nr. 3 din data de 26.08.2025 a Adunării Generale a judecătorilor din cadrul Tribunalului Specializat Mureş, astfel cum a fost completată prin Hotărârea Adunării Generale a Judecătorilor din cadrul Tribunalului Specializat Mureş nr. 4 din data de 9.09.2025, dispune amânarea cauzei şi stabileşte un nou termen de judecată la data de 28.01.2026, ora 09.00, sala 218 a Tribunalului Specializat Mureş.
Menţine măsurile dispuse pentru acest termen de judecată.
21 mai 2025, ora 09:00
Complet: C8 sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Pentru continuarea demersurilor în procedură, amână judecarea cauzei la data de 15.10.2025.
26 februarie 2025, ora 09:00
Complet: C8 sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Pentru continuarea demersurilor în procedură, amână judecarea cauzei la data de 21.05.2025.
19 februarie 2025, ora 09:00
Complet: C8 sindice
Tip soluție: Termen preschimbat
Soluția pe scurt:
7 februarie 2025, ora 09:00
Complet: C8 CC sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Dispune preschimbarea termenului de judecată stabilit în data de 19.02.2025 pentru data de 26.02.2025, cu citarea părţilor.
Dispune menţinerea dispoziţiilor stabilite de către instanţă prin sentinţa nr. 406 din data de 27.11.2024.
27 noiembrie 2024, ora 09:00
Complet: C8 sindice
Tip soluție: Deschidere procedură simplificată
Soluția pe scurt: În temeiul dispoziţiilor art. 145 alin. 1 lit. A pct. c decide intrarea în faliment a debitoarei Societatea Agrimix Transfer SRL, cu sediul în Pogăceaua, nr. 295, jud. Mure?, având număr de ordine în registrul comerţului de pe lângă Tribunalul Mureş J26/142/2020, CUI 42200039.
În temeiul dispoziţiilor art. 145 alin. 2 din Legea nr. 85/2014 dispune dizolvarea societăţii debitoare şi ridicarea dreptului de administrare al debitoarei.
Desemnează în mod provizoriu în calitate de lichidator judiciar practicianul în insolvenţă Insolvenţa SM SPRL, care va îndeplini această funcţie cu o retribuţie provizorie de 3000 lei pentru toată procedura.
Stabileşte în sarcina lichidatorului judiciar obligaţia de a îndeplini atribuţiile prevăzute de art. 64 lit b din Legea nr. 85/2014.
Fixează termenul de predare a gestiunii averii de la debitoare către lichidatorul judiciar împreună cu lista actelor şi operaţiunilor efectuate după deschiderea procedurii la 18.12.2024.
Fixează termenul limită pentru depunerea cererilor de admitere a creanţelor născute după data deschiderii procedurii la data de 08.01.2025-data poştei.
Fixează termenul limită pentru verificarea creanţelor născute după deschiderea procedurii, pentru întocmirea, afişarea şi comunicarea tabelului suplimentar al creanţelor la 22.01.2025.
Fixează termenul limită pentru depunerea contestaţiilor la creanţele născute după deschiderea procedurii la data de 05.02.2025-data poştei.
Fixează termen pentru soluţionarea contestaţiilor născute in cursul procedurii la 19.02.2025.
Fixează termen limită pentru întocmirea si afişarea tabelului definitiv consolidat al creanţelor la 05.03.2025.
În temeiul dispoziţiilor art. 151 din Legea nr.85/2014 dispune sigilarea bunurilor din averea debitoarei şi îndeplinirea celorlalte operaţiuni de lichidare.
Dispune notificarea deschiderii procedurii de faliment debitorului, creditorilor, Oficiului Registrului Comerţului de pe lângă Tribunalul Mureş pentru efectuarea menţiunii, precum şi publicarea în Buletinul procedurilor de insolvenţă.
Stabileşte termen de judecată pe data de 19.02.2025.
Executorie.
Cu drept de apel în termen de 7 zile de la comunicare. Apelul se depune la Tribunalul Specializat Mureş.
Pronunţată în conformitate cu prevederile art. 396 al. 2 Cod procedură civilă prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei, în data de 27.11.2024.
13 noiembrie 2024, ora 09:00
Complet: C8 sindice
Tip soluție: Amână pronunţarea
Soluția pe scurt: Amână pronunţarea asupra cererii de intrare în faliment la data de 27.11.2024.
Pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei, azi, 13.11.2024.
6 noiembrie 2024, ora 09:00
Complet: C8 sindice
Tip soluție: Termen preschimbat
Soluția pe scurt:
7 octombrie 2024, ora 11:00
Complet: C8 CC sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Dispune preschimbarea termenului de judecată stabilit în data de 06.11.2024 pentru data de 13.11.2024, cu citarea părţilor.
Dispune menţinerea dispoziţiilor stabilite de către instanţă prin încheierea de şedinţă din data de 25.09.2024.
25 septembrie 2024, ora 09:00
Complet: C8 sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Pentru soluţionarea cererii de intrare în faliment şi depunerea dovezii de publicare în BPI, amână judecarea cauzei la data de 06.11.2024.
8 mai 2024, ora 09:00
Complet: C8 sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Pentru continuarea perioadei de observaţie, amână judecarea cauzei la data de 25.09.2024.
20 martie 2024, ora 09:00
Complet: C8 sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Pentru continuarea perioadei de observaţie, amână judecarea cauzei la data de 08.05.2024.
7 februarie 2024, ora 09:00
Complet: C8 CC sindice
Tip soluție: Deschidere la cererea debitorului
Soluția pe scurt: Admite cererea debitoarei Societatea Agrimix Transfer SRL, cu sediul în Pogăceaua, nr. 295, jud. Mure?, având număr de ordine în registrul comerţului de pe lângă Tribunalul Mureş J26/142/2020, CUI 42200039, prin reprezentant legal Ro?ca Cătălin-Daniel şi, în consecinţă:
Deschide procedura generală a insolvenţei, reglementată de Legea nr. 85/2014, faţă de debitoarea menţionată mai sus.
Ridică parţial dreptul de administrare al debitoarei, sens în care dă dispoziţie băncilor să nu dispună de sumele din conturile bancare ale debitoarei decât pe baza semnăturii administratorului statutar, însoţită de semnătura administratorului judiciar desemnat.
În perioada de observaţie debitoarea va continua desfăşurarea activităţilor curente sub supravegherea administratorului judiciar, urmând ca actele şi operaţiunile care exced comerţul curent să fie autorizate de administrator judiciar.
Începând de la data deschiderii procedurii debitorul împreună cu administratorul judiciar sunt obligaţi să păstreze o listă cuprinzând toate încasările, plăţile şi compensările efectuate, cu precizarea naturii şi valorii acestora şi a datelor de identificare a cocontractanţilor.
Desemnează în calitate de administrator judiciar provizoriu pe practicianul în insolven?ă Insolven?a SM SRL, cu sediul în Satu Mare, str. Cri?an, nr. 5, ap. 2, jud. Satu Mare.
Stabileşte remuneraţia provizorie a administratorului judiciar la o sumă 3.000 lei până la începerea lichidării, iar pe durata lichidării la o cotă de 10% din totalul sumelor distribuite creditorilor, urmând ca plata acestuia să se efectueze cu respectarea prevederilor din lege. În cazul în care în patrimoniul debitoarei nu se vor identifica bunuri administratorul va beneficia, pe tot parcursul procedurii, de un onorariu in suma de 3.000 lei ce se va suporta din fondul de lichidare constituit în temeiul Legii nr. 85/2014.
Administratorul judiciar va notifica hotărârea de deschidere a procedurii tuturor băncilor la care debitoarea deţine cont de disponibil, Oficiului de Cadastru şi Publicitate Imobiliară Mureş, dacă debitoarea are în patrimoniu bunuri imobile, creditorilor, debitorului şi Oficiului Registrului Comerţului, pentru efectuarea menţiunii şi va publica o notificare privind deschiderea procedurii într-un ziar de largă circulaţie, pe cheltuiala averii debitorului, precum şi în Buletinul insolvenţei.
Notificarea către creditori se va efectua şi în conformitate cu prevederile Codului de procedură civilă, pe suport de hârtie şi în Buletinul insolvenţei şi va cuprinde următoarele menţiuni:
- termenele stabilite prin hotărâre şi a raportului privind cauzele insolvenţei, pentru înregistrarea cererii de admitere a creanţelor, termenul de verificare a creanţelor, de afişare a tabelului preliminar, precum şi termenul de definitivare a tabelului creanţelor;
- locul, data şi ora primei adunări generale a creditorilor;
- cerinţele pentru ca o creanţă să fie admisibilă potrivit prevederilor Legii nr. 85/2014 şi taxa judiciară de timbru şi timbrul judiciar aferent;
- termenul de depunere a raportului cu propunerea de intrare în procedură simplificată sau continuarea perioadei de observaţie.
- termenul de depunere a raportului privind cauzele ajungerii în insolvenţă, precum şi posibilitatea studierii acestuia la sediul lichidatorului sau la arhiva Tribunalului Specializat Mureş.
- menţiunea că notificările ulterioare se vor efectua în conformitate cu prevederile Legii nr. 85/2014, în Buletinul insolvenţei, cu excepţiile prevăzute de norma juridică menţionată, precizând totodată că înregistrarea cererii de admitere a creanţei creează prezumţia pentru creditori că au cunoştinţă de termenele prevăzute de lege.
- menţiunea că organele de conducere ale debitoarei au obligaţia, dacă debitoarea deţine sau administrează una sau mai multe pagini de internet, să publice pe aceste pagini, în termen de 24 de ore de la data comunicării hotărârii de deschiderea procedurii, informaţiile referitoare la starea societăţii, precum şi numărul, data şi instanţa care a pronunţat hotărârea.
Administratorul judiciar va îndeplini toate atribuţiile prevăzute de Legea nr.85/2014.
Administratorul judiciar va întocmi şi va depune lunar un raport cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, precum şi o justificare a modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, precum şi o justificare a cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitoarei. Raportul se depune la dosarul cauzei, iar un extras se publică în buletinul procedurilor de insolvenţă.
Măsurile efectuate de administratorul judiciar în exercitarea atribuţiilor legale, inclusiv cele de desemnare a unor persoane de specialitate şi stabilirea remuneraţiei acestora vor fi supuse aprobării comitetului creditorilor, înainte de efectuarea plăţilor cuvenite în temeiul acestor măsuri.
Până la data de 20.03.2024 administratorul judiciar va înregistra raportul cu propunerea de intrare în procedură simplificată sau continuarea perioadei de observaţie, notificând debitoarea prin administrator special, anexând raportului dovada notificării prin Buletinul procedurilor de insolvenţă.
Până la data de 27.03.2024 lichidatorul va depune la dosar un raport asupra cauzelor şi împrejurărilor care au dus la apariţia stării de insolvenţă a debitoarei, cu menţionarea persoanelor cărora le-ar fi imputabilă, şi asupra existenţei premiselor angajării răspunderii acestora.
Stabileşte termenul limită pentru depunerea cererilor de admitere a creanţelor născute anterior procedurii la 10.04.2024.
Fixează termenul limită pentru verificarea creanţelor, întocmirea, afişarea şi comunicarea tabelului preliminar al creanţelor la 24.04.2024.
Contestaţiile la tabelul preliminar se vor depune în termen de 7 zile de la publicarea în Buletinul procedurilor de insolvenţă a tabelului preliminar.
Fixează termenul limită pentru întocmirea şi afişarea tabelului definitiv al creanţelor la 08.05.2024.
Stabileşte data primei şedinţe a adunării generale a creditorilor la data de 24.04.2024.
Se va comunica debitoarei şi administratorului judiciar provizoriu desemnat, potrivit dispoziţiilor Codului de procedură civilă, precum şi prin publicare în Buletinul procedurilor de insolvenţă, precum şi către ORC, în vederea efectuării menţiunii şi publicării în Buletinul insolvenţei.
Dispune efectuarea menţiunilor referitoare la deschiderea procedurii generale a insolvenţei şi numirea administratorului judiciar la registrul comerţului.
Stabileşte termen la data de 20.03.2024 pentru a se depune de administrator dovada înregistrării raportului cu propunerea de continuare a perioadei de observaţie sau de intrare în faliment şi dovada publicării Buletinul procedurilor de insolvenţă a raportului.
Definitivă.
Cu drept de opoziţie pentru creditori în 10 zile de la primirea notificării.
Pronunţată în şedinţă publică din 07.02.2024.
Pagina principală