Informații dosare ce cuprind 140/1259/2019
(date furnizate de portalul instanțelor de judecată)
1. Numărul dosarului:
140/1259/2019
Data înregistrării:
20 septembrie 2023, ora 12:42:00
Data ultimei modificări:
7 decembrie 2023, ora 08:49:11
Instanță:
Curtea de Apel Pitești
Secție:
Secţia a II-a civilă, de contencios administrativ şi fiscal
Materie:
Faliment
Obiect:
închiderea procedurii
Stadiu procesual:
Apel
Părți:
ROMNIN CONCEPT 2005 SRL - Intimat Creditor
MARYSIM TOP DISTRIBUTION SRL - Intimat Debitor
BRD GROUPE SOCIETE GENERALE SA MANAGEMENTUL CREDITELOR SPECIALE REGIUNEA RETAIL SUD - Intimat Creditor
ARABESQUE SRL - Intimat Creditor
BANCA TRANSILVANIA SA - SERVICIUL LITIGII JUDICIARE - BIROUL REGIONAL DE LITIGII SI INSOLVENTA PITESTI - Intimat Creditor
DGRFP PLOIEŞTI - ADMINISTRATIA JUDETEANA A FINANTELOR PUBLICE ARGEŞ - Apelant Creditor
FONDUL NATIONAL DE GARANTARE A CREDITELOR PENTRU INTREPRINDERILE MICI SI MIJLOCII SA - IFN - Intimat Creditor
CEZ VANZARE SA - Intimat Creditor
GASPECO L&D SA - Intimat Creditor
JT INTERNATIONAL (ROMANIA) SRL - Intimat Creditor
KOBER SRL - Intimat Creditor
LEVIROM SRL - Intimat Creditor
CABINET INDIVIDUAL DE INSOVENTA FIRĂNESCU NICOLETA - Lichidator
CREANŢE SALARIALE - Intimat Creditor
Ședințe:
4 decembrie 2023, ora 10:30
Complet: APEL 6-
Tip soluție: Nefondat
Soluția pe scurt: Respinge apelul ca nefondat.
Definitivă.
Pronunţată potrivit art.402 teza finală C.pr.civ., prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor.
2. Numărul dosarului:
140/1259/2019
Data înregistrării:
10 aprilie 2019, ora 14:32:00
Data ultimei modificări:
20 septembrie 2023, ora 13:04:02
Instanță:
Tribunalul Comercial Argeș
Secție:
,,,
Materie:
Faliment
Obiect:
procedura insolvenţei – societăţi cu răspundere limitată
Stadiu procesual:
Fond
Părți:
ROMNIN CONCEPT 2005 SRL - Creditor
MARYSIM TOP DISTRIBUTION SRL - Debitor
BRD GROUPE SOCIETE GENERALE SA MANAGEMENTUL CREDITELOR SPECIALE REGIUNEA RETAIL SUD - Creditor
ARSBESQUE SRL - Creditor
BANCA TRANSILVANIA SA-SERVICIUL LITIGII JUDICIARE-BIROUL REGIONAL DE LITIGII SI INSOLVENTA PITESTI - Creditor
DGRFP PLOIEŞTI-AJFP ARGEŞ - Creditor
FONDUL NTIONAL DE GARANTARE A CREDITELOR PENTRU INTREPRINDERILE MICI SI MIJLOCII SA-IFN - Creditor
CEZ VANZARE SA - Creditor
GASPECO L&D SA - Creditor
JT INTERNATIONAL (ROMANIA) SRL - Creditor
KOBER SRL - Creditor
LEVIROM SRL - Creditor
Ciolan Marius Ciprian - Creditor
Ciolan Mirela Simona - Creditor
Ședințe:
7 iunie 2023, ora 09:00
Complet: C2-Fond
Tip soluție: Închis lichidarea (art. 117 din lege)
Soluția pe scurt: În temeiul art. 174 din Legea nr. 85/2014, dispune închiderea procedurii de insolvenţă şi radierea din registrul comerţului a debitoarei MARYSIM TOP DISTRIBUTION SRL.
În baza art. 180 din Legea nr. 85/2014, descarcă lichidatorul judiciar CII FIRĂNESCU NICOLETA, de orice îndatoriri sau responsabilităţi cu privire la procedură, debitoare şi averea ei, creditori, titulari de drepturi de preferinţă, acţionari sau asociaţi.
Lipsind disponibilităţile în contul debitoarei, se va utiliza fondul de lichidare, plăţile urmând a fi făcute în condiţiile art. 39 din Legea nr. 85/2014 din fondul de lichidare, potrivit O.U.G. nr. 86/2006, astfel:
Dispune achitarea către lichidatorul judiciar CII FIRĂNESCU NICOLETA a onorariului de 7000 lei, care se adaugă TVA şi a cheltuielilor de procedură în sumă de 68,64 lei.
În temeiul art. 179 din Legea nr. 85/2014, dispune notificarea sentinţei Direcţiei Generale a Finanţelor Publice Ploieşti – Administraţia Judeţeană a Finanţelor Publice Argeş şi Oficiului Registrului Comerţului de pe lângă Tribunalul Argeş, în vederea efectuării menţiunii de radiere şi notificarea tuturor creditorilor prin publicare în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă.
În temeiul art. 902 pct. 16 Cod civil, dispune notificarea sentinţei O.C.P.I. Argeş, în vederea notării în cartea funciară a închiderii procedurii.
Executorie în temeiul art. 46 alin. 1 din Legea 85/2014.
Cu apel în termen de 7 de zile de la comunicarea realizată prin publicare în Buletinul procedurilor de insolvenţă. Cererea de apel se depune la Tribunalul Specializat Argeş.
Pronunţată, prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor de către grefa instanţei, azi 07.06.2023, la Tribunalul Specializat Argeş.
17 mai 2023, ora 10:00
Complet: C2 MTA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 4 din Legea nr. 85/2014, considerând necesar, pentru discutarea propunerii de închidere a procedurii insolvenţei debitoarei,
Dispune:
- se stabileşte termen de judecată la data de 07.06.2023, ora 09,00 – şedinţă publică;
- se citează, prin Buletinul procedurilor de insolvenţă, lichidatorul judiciar, debitoarea şi creditorii, cu menţiunea discutării cererii de închidere a procedurii insolvenţei şi de a preciza dacă înţeleg să avanseze sumele necesare continuării procedurii;
19 ianuarie 2023, ora 10:00
Complet: C2 MTA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei MARYSIM TOP DISTRIBUTION S.R.L., faliment procedura generală, dispune:
Pune în sarcina lichidatorului judiciar C.I.I. Firanescu Nicoleta, următoarele măsuri:
- să întocmească şi să depună rapoarte lunare cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii; în raport se vor include informaţii privind respectarea obligaţiilor fiscale, referitoare la obţinerea sau necesitatea actualizării autorizărilor/autorizaţiilor pentru desfăşurarea activităţii, a actelor de control încheiate de organe de control şi onorariul încasat al lichidatorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 63 rap. la art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014);
- să depună la dosar dovada publicării în Buletinul procedurilor de insolvenţă a extrasului raportului de activitate (conform disp. art. 59 alin. 2 din Legea nr. 85/2014);
- să convoace adunarea creditorilor pentru analizarea modalităţii de punere în executare a deciziei civile nr. 379/19.09.2022 pronunţată de Curtea de Apel Piteşti
- prorogă discutarea cererii de închidere a procedurii insolvenţei formulată de lichidatorul judiciar, după depunerea la dosar a hotărârii adunării creditorilor;
- să formuleze şi să depună eventuale cereri privind procedura insolvenţei împotriva debitoarei;
Acordă un termen administrativ de control la data de 17.05.2023.
28 septembrie 2022, ora 10:00
Complet: C2 MTA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei MARYSIM TOP DISTRIBUTION S.R.L., faliment procedura generală, dispune:
Pune în sarcina lichidatorului judiciar C.I.I. Firanescu Nicoleta, următoarele măsuri:
- să întocmească şi să depună rapoarte lunare cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii; în raport se vor include informaţii privind respectarea obligaţiilor fiscale, referitoare la obţinerea sau necesitatea actualizării autorizărilor/autorizaţiilor pentru desfăşurarea activităţii, a actelor de control încheiate de organe de control şi onorariul încasat al lichidatorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 63 rap. la art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014);
- să depună la dosar dovada publicării în Buletinul procedurilor de insolvenţă a extrasului raportului de activitate (conform disp. art. 59 alin. 2 din Legea nr. 85/2014);
- să întocmească la fiecare 3 luni, calculate de la data începerii lichidării, şi să prezinte comitetului creditorilor un raport asupra fondurilor obţinute din lichidare şi din încasarea de creanţe, precum şi un plan de distribuire între creditori, dacă este cazul; raportul şi planul se înregistrează la grefa tribunalului şi se publică în Buletinul procedurilor de insolvenţă; raportul va prevedea şi plata onorariului lichidatorului judiciar şi a celorlalte cheltuieli;
- să întocmească şi să depună la dosar procesul-verbal de inventariere a bunurilor identificate în averea debitoarei (scriptic raportat la informaţiile furnizate de autorităţile şi instituţiile abilitate; faptic, dacă este posibil), în cel mai scurt timp posibil, pe baza informaţiilor primite de la debitor în condiţiile art. 67 sau 74 şi/sau pe baza oricăror informaţii şi documente solicitate autorităţilor competente potrivit legii; pe măsura desfă?urării inventarierii, lichidatorul judiciar ia în posesie bunurile, devenind depozitarul lor judiciar; inventarul va trebui să descrie toate bunurile identificate ale debitorului;
- să facă demersuri pentru identificarea bunurilor din averea debitoarei; va depune dovezi în acest sens la dosar, respectiv răspunsul la adresele către O.C.P.I., primăria unde societatea are sediul/punct de lucru, instituţia prefectului judeţului – serviciul public comunitar regim permise de conducere şi înmatriculare a vehiculelor.
- să facă demersuri pentru evaluarea şi apoi valorificarea bunurilor debitoarei, respectiv să depună raportul de evaluare, regulamentul de vânzare, să convoace adunarea creditorilor pentru aprobarea raportului de evaluare şi regulamentului de valorificare a bunurilor; să depună la dosar publicaţiile de vânzare şi procesele-verbale de licitaţie;
- lichidatorul judiciar va urmări încasarea crean?elor, formularea ?i sus?inerea ac?iunilor în preten?ii pentru încasarea crean?elor debitoarei;
- să efectueze demersuri pentru predarea arhivei societăţii debitoare către un operator economic autorizat în prestarea de servicii arhivistice;
- să formuleze şi să depună eventuale cereri privind procedura insolvenţei împotriva debitoarei;
Acordă un termen administrativ de control la data de 19.01.2023.
15 iunie 2022, ora 10:00
Complet: C2 MTA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei MARYSIM TOP DISTRIBUTION S.R.L., faliment procedura generală, dispune:
Pune în sarcina lichidatorului judiciar C.I.I. Firanescu Nicoleta, următoarele măsuri:
- să întocmească şi să depună rapoarte lunare cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii; în raport se vor include informaţii privind respectarea obligaţiilor fiscale, referitoare la obţinerea sau necesitatea actualizării autorizărilor/autorizaţiilor pentru desfăşurarea activităţii, a actelor de control încheiate de organe de control şi onorariul încasat al lichidatorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 63 rap. la art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014);
- să depună la dosar dovada publicării în Buletinul procedurilor de insolvenţă a extrasului raportului de activitate (conform disp. art. 59 alin. 2 din Legea nr. 85/2014);
- să întocmească la fiecare 3 luni, calculate de la data începerii lichidării, şi să prezinte comitetului creditorilor un raport asupra fondurilor obţinute din lichidare şi din încasarea de creanţe, precum şi un plan de distribuire între creditori, dacă este cazul; raportul şi planul se înregistrează la grefa tribunalului şi se publică în Buletinul procedurilor de insolvenţă; raportul va prevedea şi plata onorariului lichidatorului judiciar şi a celorlalte cheltuieli;
- să întocmească şi să depună la dosar procesul-verbal de inventariere a bunurilor identificate în averea debitoarei (scriptic raportat la informaţiile furnizate de autorităţile şi instituţiile abilitate; faptic, dacă este posibil), în cel mai scurt timp posibil, pe baza informaţiilor primite de la debitor în condiţiile art. 67 sau 74 şi/sau pe baza oricăror informaţii şi documente solicitate autorităţilor competente potrivit legii; pe măsura desfăşurării inventarierii, lichidatorul judiciar ia în posesie bunurile, devenind depozitarul lor judiciar; inventarul va trebui să descrie toate bunurile identificate ale debitorului;
- să facă demersuri pentru identificarea bunurilor din averea debitoarei; va depune dovezi în acest sens la dosar, respectiv răspunsul la adresele către O.C.P.I., primăria unde societatea are sediul/punct de lucru, instituţia prefectului judeţului – serviciul public comunitar regim permise de conducere şi înmatriculare a vehiculelor.
- să facă demersuri pentru evaluarea şi apoi valorificarea bunurilor debitoarei, respectiv să depună raportul de evaluare, regulamentul de vânzare, să convoace adunarea creditorilor pentru aprobarea raportului de evaluare şi regulamentului de valorificare a bunurilor; să depună la dosar publicaţiile de vânzare şi procesele-verbale de licitaţie;
- lichidatorul judiciar va urmări încasarea creanţelor, formularea şi susţinerea acţiunilor în pretenţii pentru încasarea creanţelor debitoarei;
- să efectueze demersuri pentru predarea arhivei societăţii debitoare către un operator economic autorizat în prestarea de servicii arhivistice;
- să formuleze şi să depună eventuale cereri privind procedura insolvenţei împotriva debitoarei;
Acordă un termen administrativ de control la data de 28.09.2022.
2 martie 2022, ora 10:00
Complet: C2 MTA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei MARYSIM TOP DISTRIBUTION S.R.L., faliment procedura generală, dispune:
Pune în sarcina lichidatorului judiciar C.I.I. Firanescu Nicoleta, următoarele măsuri, sub sancţiunea aplicării amenzii judiciare, prev. de art. 60 alin. 2 din legea nr. 85/2014:
- să întocmească şi să depună rapoarte lunare cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii; în raport se vor include informaţii privind respectarea obligaţiilor fiscale, referitoare la obţinerea sau necesitatea actualizării autorizărilor/autorizaţiilor pentru desfăşurarea activităţii, a actelor de control încheiate de organe de control şi onorariul încasat al lichidatorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 63 rap. la art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014);
- să depună la dosar dovada publicării în Buletinul procedurilor de insolvenţă a extrasului raportului de activitate (conform disp. art. 59 alin. 2 din Legea nr. 85/2014);
- să întocmească la fiecare 3 luni, calculate de la data începerii lichidării, şi să prezinte comitetului creditorilor un raport asupra fondurilor obţinute din lichidare şi din încasarea de creanţe, precum şi un plan de distribuire între creditori, dacă este cazul; raportul şi planul se înregistrează la grefa tribunalului şi se publică în Buletinul procedurilor de insolvenţă; raportul va prevedea şi plata onorariului lichidatorului judiciar şi a celorlalte cheltuieli;
- să întocmească şi să depună la dosar procesul-verbal de inventariere a bunurilor identificate în averea debitoarei (scriptic raportat la informaţiile furnizate de autorităţile şi instituţiile abilitate; faptic, dacă este posibil), în cel mai scurt timp posibil, pe baza informaţiilor primite de la debitor în condiţiile art. 67 sau 74 şi/sau pe baza oricăror informaţii şi documente solicitate autorităţilor competente potrivit legii; pe măsura desfă?urării inventarierii, lichidatorul judiciar ia în posesie bunurile, devenind depozitarul lor judiciar; inventarul va trebui să descrie toate bunurile identificate ale debitorului;
- să facă demersuri pentru identificarea bunurilor din averea debitoarei; va depune dovezi în acest sens la dosar, respectiv răspunsul la adresele către O.C.P.I., primăria unde societatea are sediul/punct de lucru, instituţia prefectului judeţului – serviciul public comunitar regim permise de conducere şi înmatriculare a vehiculelor.
- să facă demersuri pentru evaluarea şi apoi valorificarea bunurilor debitoarei, respectiv să depună raportul de evaluare, regulamentul de vânzare, să convoace adunarea creditorilor pentru aprobarea raportului de evaluare şi regulamentului de valorificare a bunurilor; să depună la dosar publicaţiile de vânzare şi procesele-verbale de licitaţie;
- lichidatorul judiciar va urmări încasarea crean?elor, formularea ?i sus?inerea ac?iunilor în preten?ii pentru încasarea crean?elor debitoarei;
- să efectueze demersuri pentru predarea arhivei societăţii debitoare către un operator economic autorizat în prestarea de servicii arhivistice;
- să formuleze şi să depună eventuale cereri privind procedura insolvenţei împotriva debitoarei;
Acordă un termen administrativ de control la data de 15 iunie 2022.
27 octombrie 2021, ora 10:00
Complet: C2 MTA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei MARYSIM TOP DISTRIBUTION S.R.L., faliment procedura generală, dispune:
Pune în sarcina lichidatorului judiciar C.I.I. Firanescu Nicoleta, următoarele măsuri, sub sancţiunea aplicării amenzii judiciare, prev. de art. 60 alin. 2 din legea nr. 85/2014:
- să întocmească şi să depună rapoarte lunare cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii; în raport se vor include informaţii privind respectarea obligaţiilor fiscale, referitoare la obţinerea sau necesitatea actualizării autorizărilor/autorizaţiilor pentru desfăşurarea activităţii, a actelor de control încheiate de organe de control şi onorariul încasat al lichidatorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 63 rap. la art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014);
- să depună la dosar dovada publicării în Buletinul procedurilor de insolvenţă a extrasului raportului de activitate (conform disp. art. 59 alin. 2 din Legea nr. 85/2014);
- să întocmească la fiecare 3 luni, calculate de la data începerii lichidării, şi să prezinte comitetului creditorilor un raport asupra fondurilor obţinute din lichidare şi din încasarea de creanţe, precum şi un plan de distribuire între creditori, dacă este cazul; raportul şi planul se înregistrează la grefa tribunalului şi se publică în Buletinul procedurilor de insolvenţă; raportul va prevedea şi plata onorariului lichidatorului judiciar şi a celorlalte cheltuieli;
- să întocmească şi să depună la dosar procesul-verbal de inventariere a bunurilor identificate în averea debitoarei (scriptic raportat la informaţiile furnizate de autorităţile şi instituţiile abilitate; faptic, dacă este posibil), în cel mai scurt timp posibil, pe baza informaţiilor primite de la debitor în condiţiile art. 67 sau 74 şi/sau pe baza oricăror informaţii şi documente solicitate autorităţilor competente potrivit legii; pe măsura desfăşurării inventarierii, lichidatorul judiciar ia în posesie bunurile, devenind depozitarul lor judiciar; inventarul va trebui să descrie toate bunurile identificate ale debitorului;
- să facă demersuri pentru identificarea bunurilor din averea debitoarei; va depune dovezi în acest sens la dosar, respectiv răspunsul la adresele către O.C.P.I., primăria unde societatea are sediul/punct de lucru, instituţia prefectului judeţului – serviciul public comunitar regim permise de conducere şi înmatriculare a vehiculelor.
- să facă demersuri pentru evaluarea şi apoi valorificarea bunurilor debitoarei, respectiv să depună raportul de evaluare, regulamentul de vânzare, să convoace adunarea creditorilor pentru aprobarea raportului de evaluare şi regulamentului de valorificare a bunurilor; să depună la dosar publicaţiile de vânzare şi procesele-verbale de licitaţie;
- lichidatorul judiciar va urmări încasarea creanţelor, formularea şi susţinerea acţiunilor în pretenţii pentru încasarea creanţelor debitoarei;
- să efectueze demersuri pentru predarea arhivei societăţii debitoare către un operator economic autorizat în prestarea de servicii arhivistice;
- să formuleze şi să depună eventuale cereri privind procedura insolvenţei împotriva debitoarei;
Acordă un termen administrativ de control la data de 2 martie 2022.
19 mai 2021, ora 10:00
Complet: C2 MTA
Tip soluție: Termen intermediar
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei MARYSIM TOP DISTRIBUTION S.R.L., faliment procedura generală, dispune:
Pune în sarcina lichidatorului judiciar C.I.I. Firanescu Nicoleta, următoarele măsuri:
- să întocmească şi să depună rapoarte lunare cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii; în raport se vor include informaţii privind respectarea obligaţiilor fiscale, referitoare la obţinerea sau necesitatea actualizării autorizărilor/autorizaţiilor pentru desfăşurarea activităţii, a actelor de control încheiate de organe de control şi onorariul încasat al lichidatorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 63 rap. la art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014);
- să depună la dosar dovada publicării în Buletinul procedurilor de insolvenţă a extrasului raportului de activitate (conform disp. art. 59 alin. 2 din Legea nr. 85/2014);
- să întocmească la fiecare 3 luni, calculate de la data începerii lichidării, şi să prezinte comitetului creditorilor un raport asupra fondurilor obţinute din lichidare şi din încasarea de creanţe, precum şi un plan de distribuire între creditori, dacă este cazul; raportul şi planul se înregistrează la grefa tribunalului şi se publică în Buletinul procedurilor de insolvenţă; raportul va prevedea şi plata onorariului lichidatorului judiciar şi a celorlalte cheltuieli;
- să întocmească şi să depună la dosar procesul-verbal de inventariere a bunurilor identificate în averea debitoarei (scriptic raportat la informaţiile furnizate de autorităţile şi instituţiile abilitate; faptic, dacă este posibil), în cel mai scurt timp posibil, pe baza informaţiilor primite de la debitor în condiţiile art. 67 sau 74 şi/sau pe baza oricăror informaţii şi documente solicitate autorităţilor competente potrivit legii; pe măsura desfă?urării inventarierii, lichidatorul judiciar ia în posesie bunurile, devenind depozitarul lor judiciar; inventarul va trebui să descrie toate bunurile identificate ale debitorului;
- să facă demersuri pentru identificarea bunurilor din averea debitoarei; va depune dovezi în acest sens la dosar, respectiv răspunsul la adresele către O.C.P.I., primăria unde societatea are sediul/punct de lucru, instituţia prefectului judeţului – serviciul public comunitar regim permise de conducere şi înmatriculare a vehiculelor.
- să facă demersuri pentru evaluarea şi apoi valorificarea bunurilor debitoarei, respectiv să depună raportul de evaluare, regulamentul de vânzare, să convoace adunarea creditorilor pentru aprobarea raportului de evaluare şi regulamentului de valorificare a bunurilor; să depună la dosar publicaţiile de vânzare şi procesele-verbale de licitaţie;
- lichidatorul judiciar va urmări încasarea crean?elor, formularea ?i sus?inerea ac?iunilor în preten?ii pentru încasarea crean?elor debitoarei;
- să efectueze demersuri pentru predarea arhivei societăţii debitoare către un operator economic autorizat în prestarea de servicii arhivistice;
- să formuleze şi să depună eventuale cereri privind procedura insolvenţei împotriva debitoarei.
Acordă un termen administrativ de control la data de 27 octombrie 2021.
27 ianuarie 2021, ora 10:00
Complet: C2 MTA
Tip soluție: Termen intermediar
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei MARYSIM TOP DISTRIBUTION S.R.L., faliment procedura generală, dispune:
Pune în sarcina lichidatorului judiciar C.I.I. Firanescu Nicoleta, următoarele măsuri:
- să întocmească şi să depună rapoarte lunare cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii; în raport se vor include informaţii privind respectarea obligaţiilor fiscale, referitoare la obţinerea sau necesitatea actualizării autorizărilor/autorizaţiilor pentru desfăşurarea activităţii, a actelor de control încheiate de organe de control şi onorariul încasat al lichidatorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 63 rap. la art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014);
- să depună la dosar dovada publicării în Buletinul procedurilor de insolvenţă a extrasului raportului de activitate (conform disp. art. 59 alin. 2 din Legea nr. 85/2014);
- să întocmească la fiecare 3 luni, calculate de la data începerii lichidării, şi să prezinte comitetului creditorilor un raport asupra fondurilor obţinute din lichidare şi din încasarea de creanţe, precum şi un plan de distribuire între creditori, dacă este cazul; raportul şi planul se înregistrează la grefa tribunalului şi se publică în Buletinul procedurilor de insolvenţă; raportul va prevedea şi plata onorariului lichidatorului judiciar şi a celorlalte cheltuieli;
- să efectueze inventarierea bunurilor din averea debitoarei, în cel mai scurt timp posibil, şi îndeplinirea celorlalte operaţiuni de lichidare. Pe măsura desfăşurării inventarierii, lichidatorul judiciar ia în posesie bunurile, devenind depozitarul lor judiciar. Inventarul va trebui să descrie toate bunurile identificate ale debitorului.
- să facă demersuri pentru identificarea bunurilor din averea debitoarei; va depune dovezi în acest sens la dosar, respectiv răspunsul la adresele către O.C.P.I., primăria unde societatea are sediul/punct de lucru, instituţia prefectului judeţului – serviciul public comunitar regim permise de conducere şi înmatriculare a vehiculelor.
- să facă demersuri pentru evaluarea şi apoi valorificarea bunurilor debitoarei, respectiv să depună raportul de evaluare, regulamentul de vânzare, să convoace adunarea creditorilor pentru aprobarea raportului de evaluare şi regulamentului de valorificare a bunurilor; să depună la dosar publicaţiile de vânzare şi procesele-verbale de licitaţie;
- lichidatorul judiciar va urmări încasarea crean?elor, formularea ?i sus?inerea ac?iunilor în preten?ii pentru încasarea crean?elor debitoarei;
- să formuleze şi să depună eventuale cereri privind procedura insolvenţei împotriva debitoarei.
Acordă un termen administrativ de control la data de 19 mai 2021.
23 septembrie 2020, ora 10:00
Complet: C2 MTA
Tip soluție: Termen intermediar
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei MARYSIM TOP DISTRIBUTION S.R.L., faliment procedura generală, dispune:
Pune în sarcina lichidatorului judiciar C.I.I. Firanescu Nicoleta, următoarele măsuri:
- să întocmească şi să depună rapoarte lunare cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii; în raport se vor include informaţii privind respectarea obligaţiilor fiscale, referitoare la obţinerea sau necesitatea actualizării autorizărilor/autorizaţiilor pentru desfăşurarea activităţii, a actelor de control încheiate de organe de control şi onorariul încasat al lichidatorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 63 rap. la art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014);
- să depună la dosar dovada publicării în Buletinul procedurilor de insolvenţă a extrasului raportului de activitate (conform disp. art. 59 alin. 2 din Legea nr. 85/2014);
- să întocmească la fiecare 3 luni, calculate de la data începerii lichidării, şi să prezinte comitetului creditorilor un raport asupra fondurilor obţinute din lichidare şi din încasarea de creanţe, precum şi un plan de distribuire între creditori, dacă este cazul; raportul şi planul se înregistrează la grefa tribunalului şi se publică în Buletinul procedurilor de insolvenţă; raportul va prevedea şi plata onorariului lichidatorului judiciar şi a celorlalte cheltuieli;
- să efectueze inventarierea bunurilor din averea debitoarei, în cel mai scurt timp posibil, şi îndeplinirea celorlalte operaţiuni de lichidare. Pe măsura desfăşurării inventarierii, lichidatorul judiciar ia în posesie bunurile, devenind depozitarul lor judiciar. Inventarul va trebui să descrie toate bunurile identificate ale debitorului.
- Să facă demersuri pentru identificarea bunurilor din averea debitoarei; va depune dovezi în acest sens la dosar, respectiv răspunsul la adresele către O.C.P.I., primăria unde societatea are sediul/punct de lucru, instituţia prefectului judeţului – serviciul public comunitar regim permise de conducere şi înmatriculare a vehiculelor.
- să facă demersuri pentru evaluarea şi apoi valorificarea bunurilor debitoarei, respectiv să depună raportul de evaluare, regulamentul de vânzare, să convoace adunarea creditorilor pentru aprobarea raportului de evaluare şi regulamentului de valorificare a bunurilor; să depună la dosar publicaţiile de vânzare şi procesele-verbale de licitaţie;
- lichidatorul judiciar va urmări încasarea crean?elor, formularea ?i sus?inerea ac?iunilor în preten?ii pentru încasarea crean?elor debitoarei;
- să întocmească tabelul suplimentar de creanţe şi tabelul definitiv consolidat de creanţe;
- să formuleze şi să depună eventuale cereri privind procedura insolvenţei împotriva debitoarei.
Acordă un termen administrativ de control la data de 27 ianuarie 2021.
9 septembrie 2020, ora 10:30
Complet: C2-Fond
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Admite cererea formulată de creditoarea BRD GROUPE SOCIETE GENERALE S.A.
În temeiul art. 143 rap. la art. 145 alin. 1 lit. C din Legea nr. 85/2014, dispune intrarea în faliment în procedura generală a debitoarei MARYSIM TOP DISTRIBUTION S.R.L.
În temeiul art. 145 alin. 2 din Legea 85/2014,
Dispune dizolvarea societăţii debitoare.
Ridică dreptul de administrare al debitoarei.
Desemnează în calitate de lichidator judiciar provizoriu pe administratorul judiciar desemnat, respectiv C.I.I. Firănescu Nicoleta, care va îndeplini atribuţiile prevăzute de art. 64 din Legea nr. 85/2014, cu un onorariu de 1.000 lei lunar la care se adaugă TVA plătită din averea debitoarei. În lipsa disponibilităţilor în contul debitoarei, se va utiliza fondul de lichidare, plăţile urmând a fi făcute în conformitate cu prevederile art. 37 alin. 4 din OUG nr. 86/2006, pe baza unui buget previzionat..
Fixează termen maxim de predare a gestiunii către lichidator împreună cu lista actelor şi operaţiunilor efectuate după deschiderea procedurii de 10 zile.
Dispune întocmirea şi predarea către lichidatorul judiciar, în termen de maxim 5 zile de la data intrării în faliment a unei liste cuprinzând numele şi adresele creditorilor şi toate creanţele acestora la data intrării în faliment, cu indicarea celor născute după data deschiderii procedurii, a tabelului definitiv al creanţelor şi a oricăror altor tabele întocmite în procedură, a oricăror rapoarte de distribuţie, a listei actelor şi operaţiunilor efectuate după data deschiderii procedurii.
În temeiul art. 86 din Legea 85/2014, da dispoziţii tuturor băncilor la care debitoarea are deschise conturi să nu dispună de sume fără un ordin al lichidatorului judiciar. Lichidatorul judiciar va comunica de urgenţă băncilor instituirea acestei interdicţii.
În temeiul art. 146 din Legea 85/2014, dispune notificarea intrării în faliment în procedură generală a debitoarei, tuturor creditorilor menţionaţi în lista depusă de debitor/administratorul judiciar, prevăzută la art. 145 alin. 2 lit. e, ale căror creanţe s-au născut după deschiderea procedurii, debitorului şi Oficiului Registrului Comerţului de pe lângă Tribunalul Argeş, pentru efectuarea menţiunii şi publicării în Buletinul procedurilor de insolvenţă. După intrarea în faliment în procedura generală, dispoziţiile art. 99 - 114 vor fi aplicate, dacă este necesar, în mod corespunzător, în ceea ce priveşte creanţele născute între data deschiderii procedurii şi data intrării în faliment, precum şi procedura de admitere a acestora.
În temeiul art. 146 alin. 2 din Legea 85/2014, notificarea va fi comunicată creditorilor cu cel puţin 10 zile înainte de împlinirea termenului-limită pentru înregistrarea cererilor de admitere a creanţelor şi va cuprinde:
- termenul-limită pentru înregistrarea cererii de admitere a creanţelor născute după deschiderea procedurii, în vederea întocmirii tabelului suplimentar, precum şi cerinţele pentru ca o creanţă înregistrată să fie considerată valabilă – 26 octombrie 2020;
- termenul de verificare a creanţelor născute după deschiderea procedurii, de întocmire şi publicare a tabelului suplimentar al acestora – 26 noiembrie 2020;
- termenul de depunere la tribunal a contestaţiilor - 7 zile de la publicarea în Buletinul procedurilor de insolvenţă a tabelului suplimentar;
- termenul de întocmire a tabelului definitiv consolidat – 28 decembrie 2020.
În temeiul art. 151 - 153 din Legea 85/2014, dispune sigilarea şi inventarierea bunurilor din averea debitoarei, în cel mai scurt timp posibil, şi îndeplinirea celorlalte operaţiuni de lichidare. Pe măsura desfăşurării inventarierii, lichidatorul judiciar ia în posesie bunurile, devenind depozitarul lor judiciar. Inventarul va trebui să descrie toate bunurile identificate ale debitorului.
În temeiul art. 160 din Legea nr. 85/2014,
Dispune lichidatorului judiciar întocmirea la fiecare 3 luni, calculate de la data începerii lichidării, şi prezentarea comitetului creditorilor a unui raport asupra fondurilor obţinute din lichidare şi din încasarea de creanţe, precum şi a unui planul de distribuire între creditori, dacă este cazul; raportul şi planul se înregistrează la grefa tribunalului şi se publică în Buletinul procedurilor de insolvenţă; raportul va prevedea şi plata onorariului lichidatorului judiciar şi a celorlalte cheltuieli.
Lichidatorul judiciar va formula eventuale cereri în procedură şi va face demersuri pentru identificarea bunurilor debitoarei şi va depune dovezi în acest sens la dosar, respectiv răspunsul la adresele către O.C.P.I., primăria unde societatea are sediul/punct de lucru, instituţia prefectului judeţului – serviciul public comunitar regim permise de conducere şi înmatriculare a vehiculelor.
Lichidatorul judiciar va urmări încasarea crean?elor, formularea ?i sus?inerea ac?iunilor în preten?ii pentru încasarea crean?elor debitoarei.
Executorie.
Cu cale de atac numai apelul în termen de 7 zile de la comunicare, prin publicare în BPI. Cererea de apel se depune la Tribunalul Specializat Argeş.
Pronunţată, prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor de către grefa instanţei, azi 9 septembrie 2020, la Tribunalul Specializat Argeş.
29 aprilie 2020, ora 10:00
Complet: C2 MTA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei MARYSIM TOP DISTRIBUTION S.R.L., perioada de reorganizare, dispune:
Pune în sarcina administratorului judiciar C.I.I. Firanescu Nicoleta, următoarele măsuri:
- să întocmească şi să prezinte spre aprobare comitetului creditorilor rapoarte trimestriale asupra situaţiei financiare a averii debitoarei şi a cheltuielilor; să înregistreze rapoartele la dosar (conform disp. art. 144 din Legea nr. 85/2014); să precizeze în mod expres dacă debitoarea şi-a îndeplinit toate obligaţiile de plată asumate prin planul de reorganizare confirmat (ratele restante şi ratele curente); să menţioneze dacă debitoarea desfăşoară activitate (contracte aflate în derulare);
- să supravegheze activitatea debitoarei şi să urmărească derularea planului de reorganizare confirmat prin sentinţa nr. 179/18.03.2020 pronunţată de Tribunalul Specializat Argeş în dosarul nr. 140/1259/2019 şi să întocmească şi să depună raportul asupra situaţiei financiare a averii debitoarei aferente perioadei din plan (să menţioneze dacă s-au achitat corespunzător ratele aferente); să depună dovezile în acest sens (conform disp. art. 141 şi art. 144 din Legea nr. 85/2014);
- să formuleze şi să depună eventuale cereri privind procedura insolvenţei împotriva debitoarei.
Acordă un termen administrativ de control la data de 23 septembrie 2020.
25 martie 2020, ora 10:00
Complet: C2 MTA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Suspendat de drept pe durata stării de urgenţă, în temeiul art. 42 alin. (6) din Decretul Preşedintelui României nr. 195/16.03.2020 privind instituirea stării de urgenţă.
18 martie 2020, ora 10:00
Complet: C2-Fond
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 45 alin. 1 lit. k rap. la art. 139 alin. 1 lit. C din Legea nr. 85/2014, confirmă planul de reorganizare privind pe debitoarea MARYSIM TOP DISTRIBUTION S.R.L., propus de administratorul special Ciolan Marius-Ciprian, plan aprobat de Adunarea generală a creditorilor la data 27 noiembrie 2019 (procesul-verbal al adunării creditorilor debitoarei MARYSIM TOP DISTRIBUTION S.R.L. întocmit de administratorul judiciar C.I.I. Firanescu Nicoleta şi publicat în Buletinul procedurilor de insolvenţă nr. 22634/27.11.2019, prin care s-a aprobat planul de reorganizare).
Cu cale de atac apelul în termen de 7 zile de la comunicare prin publicare în Buletinul procedurilor de insolvenţă. Cererea de apel se depune la Tribunalul Specializat Argeş.
Pronunţată, prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor de către grefa instanţei, azi 18 martie 2020, la Tribunalul Specializat Argeş.
11 martie 2020, ora 10:00
Complet: C2-Fond
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Amână la data de 18 martie 2020 pronunţarea hotărârii, care se va face prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei.
Cu cale de atac o dată cu fondul.
Pronunţată, azi, 11 martie 2020, la Tribunalul Specializat Argeş.
26 februarie 2020, ora 10:00
Complet: C2-Fond
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Având în vedere lipsa opiniei solicitate şi împrejurarea că expertul desemnat nu a primit documentele şi nici dovada plăţii onorariului stabilit, prorogă discutarea confirmării planului de reorganizare, pentru a se depune la dosar opinia solicitată.
Dispune emiterea unei adrese către administratorul special al debitorului, în care se va menţiona faptul că judecata cauzei s-a amânat exclusiv ca urmare a neîndeplinirii obligaţiilor stabilite în sarcina sa privind achitarea onorariului şi de furnizare a informaţiilor către expertul desemnat, urmând ca în cel mai scurt timp, să se conformeze dispoziţiilor instanţei şi să depună dovezile şi la dosar.
Dispune revenirea cu adresă către expertul desemnat, cu menţiunea de a întocmi şi de a depune opinia la dosar.
Pune în vedere administratorului judiciar să facă demersurile necesare pentru ca debitorul să îndeplinească dispoziţiile puse în sarcina sa, referitoare la onorariu şi furnizarea de informaţii.
Amână cauza ?i acordă termen la data de 11.03.2020, completul C2, ora 10.00, pentru discutarea confirmării planului de reorganizare.
Cu cale de atac o dată cu fondul cauzei.
Pronun?ată în ?edin?ă publică azi, 26.02.2020, la Tribunalul Specializat Arge?.
29 ianuarie 2020, ora 10:00
Complet: C2-Fond
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Având în vedere lipsa opiniei solicitate unui practician în insolvenţă, privind posibilitatea de realizare a planului de reorganizare, precum şi cererea acestuia de la fila 148 din dosar, prorogă discutarea confirmării planului de reorganizare.
Pune în vedere debitorului, prin administrator special, să pună la dispoziţia expertului desemnat documentele şi informaţiile necesare pentru întocmirea opiniei solicitate de instanţă.
Amână cauza ?i acordă termen la data de 26.02.2020, completul C2, ora 10.00, pentru discutarea confirmării planului de reorganizare şi pentru când se citează părţile cu această menţiune.
Cu cale de atac o dată cu fondul cauzei.
Pronun?ată în ?edin?ă publică azi, 29.01.2020, la Tribunalul Specializat Arge?.
6 noiembrie 2019, ora 10:00
Complet: C2 MTA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei MARYSIM TOP DISTRIBUTION S.R.L., procedura generală – perioada de observaţie, dispune:
Pune în sarcina administratorului judiciar C.I.I. Firanescu Nicoleta, următoarele măsuri:
- să întocmească şi să depună rapoarte lunare cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, inclusiv cele legate de urmărirea operaţiunilor efectuate în baza avizului prealabil, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii; în raport se vor include informaţii privind respectarea obligaţiilor fiscale, referitoare la obţinerea sau necesitatea actualizării autorizărilor/autorizaţiilor pentru desfăşurarea activităţii, a actelor de control încheiate de organe de control şi onorariul încasat al lichidatorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014);
- să depună la dosar dovada publicării în Buletinul procedurilor de insolvenţă a extrasului raportului de activitate (conform disp. art. 59 alin. 2 din Legea nr. 85/2014);
- să finalizeze inventarierea bunurilor din averea debitoarei şi să depună la dosar procesul-verbal de inventariere;
- să procedeze conform disp. art. 137 din Legea nr. 85/2014, având în vedere planul de reorganizare depus la dosar de către administratorul special al debitoarei (înregistrat la data de 4.11.2019);
- să formuleze şi să depună eventuale cereri privind procedura insolvenţei împotriva debitoarei.
Ia act că adunarea generală a creditorilor a confirmat administratorul judiciar C.I.I. Firanescu Nicoleta, cu un onorariu lunar de 5.000 lei, exclusiv TVA şi a ales Comitetul creditorilor constituit din: Banca Transilvania S.A. – preşedinte, DGRFP Ploieşti – AJFP Argeş – membru şi ROMNIN CONCEPT 2005 S.R.L. – membru (proces-verbal al adunării creditorilor din data de 9.09.2019 întocmit de administratorul judiciar, publicat în Buletinul procedurilor de insolvenţă nr. 16751/11.09.2019).
Ia act că adunarea generală a asociaţilor a desemnat administrator special pe Ciolan Marius-Ciprian (hotărârea adunării generale ordinare a asociaţilor din data de 11.07.2019, publicată în Buletinul procedurilor de insolvenţă nr. 13949/16.07.2019).
Acordă un termen administrativ de control la data de 25 martie 2020.
27 iunie 2019, ora 10:00
Complet: C2-Fond
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În temeiul art. 70 din Legea nr. 85/2014, admite cererile formulate de creditoarea ROMNIN CONCEPT 2005 S.R.L. şi de creditoarea BRD GOUPE SOCIETE GENERALE S.A., având ca obiect deschiderea procedurii de insolvenţă împotriva debitoarei MARYSIM TOP DISTRIBUTION S.R.L.
Dispune deschiderea procedurii insolvenţei în forma generală, a debitoarei MARYSIM TOP DISTRIBUTION S.R.L.
În temeiul art. 73 rap. la art. 45 alin. 1 lit. d din Legea nr. 85/2014, desemnează în calitate de administrator judiciar provizoriu C.I.I. Firanescu Nicoleta, care va îndeplini atribuţiile prevăzute de art. 58 din Legea nr. 85/2014, cu un onorariu lunar de 1.000 lei plătit din averea debitoarei. În lipsa disponibilităţilor în contul debitoarei, se va utiliza fondul de lichidare, plăţile urmând a fi făcute în conformitate cu prevederile art. 37 alin. 4 din O.U.G. nr. 86/2006, pe baza unui buget previzionat.
Menţine debitoarei dreptul de administrare.
În temeiul art. 74 din Legea nr. 85/2014, în termen de 10 zile de la deschiderea procedurii, debitoarea este obligată să depună la dosarul cauzei actele şi informaţiile prevăzute la art. 67 alin. 1 din Legea nr. 85/2014.
În temeiul art. 76 din Legea nr. 85/2014, dispune comunicarea prezentei sentinţe către instanţele judecătoreşti în a căror jurisdicţie se află sediul debitoarei declarat la registrul corespunzător şi tuturor băncilor unde debitoarea are deschise conturi, în vederea aplicării prevederilor art. 75 din Legea nr. 85/2014.
Pune în vedere debitoarei prevederile art. 82 din Legea nr. 85/2014.
Pune în vedere administratorului judiciar prevederile art. 83, art. 84 şi art. 96 din Legea nr. 85/2014, sub sancţiunea aplicării amenzii, în cuantumul prevăzut de art. 60 alin. 2 din Legea nr. 85/2014.
Administratorul judiciar provizoriu va efectua, conform art. 101 din Legea nr. 85/2014, inventarierea bunurilor debitoarei în termen de 60 de zile de la deschidere, iar conform art. 58 lit. p din Legea nr. 85/2014, evaluarea acestora să se realizeze până la data stabilită pentru depunerea tabelului de creanţe.
În temeiul art. 101 din Legea nr. 85/2014, dacă debitoarea are bunuri supuse transcripţiei, inscripţiei sau înregistrării în registrele de publicitate, administratorul judiciar va trimite instanţelor, autorităţilor ori instituţiilor care ţin aceste registre o copie de pe hotărârea de deschidere a procedurii, spre a se face menţiune.
În temeiul art. 902 pct. 16 Cod civil, dispune administratorului judiciar notarea în Cartea funciară a deschiderii procedurii insolvenţei.
În temeiul art. 99 cu referire la art. 100 din Legea nr. 85/2014, dispune administratorului judiciar provizoriu să notifice deschiderea procedurii generale de insolvenţă debitoarei şi oficiului registrului comerţului unde debitoarea este înmatriculată/înregistrată, pentru efectuarea menţiunii. Notificarea se va realiza potrivit prevederilor Codului de procedură civilă şi se va publica, totodată, pe cheltuiala averii debitoarei, într-un ziar de largă circulaţie şi în Buletinul procedurilor de insolvenţă.
În temeiul art. 100 din Legea nr. 85/2014, notificarea va fi comunicată creditorilor de îndată şi, în orice caz, cu cel puţin 10 zile înainte de împlinirea termenului-limită pentru înregistrarea cererilor de admitere a creanţelor şi va cuprinde:
- termenul-limită pentru înregistrarea cererii de admitere a creanţelor asupra averii debitoarei, precum şi cerinţele pentru ca o creanţă înregistrată să fie considerată valabilă (declaraţiile de creanţe se vor depune la tribunalul specializat pentru a fi înregistrate într-un registru, care se va păstra la grefa tribunalului, şi se vor timbra conform art. 14 din O.U.G. nr. 80/2013 cu 200 lei taxă judiciară de timbru, sub sancţiunea anulării) – 12 august 2019;
- termenul de verificare a creanţelor, de întocmire şi publicare în Buletinul procedurilor de insolvenţă a tabelului preliminar de creanţe – 2 septembrie 2019;
- termenul de contestare a creanţelor este de 7 zile de la publicarea tabelului preliminar în Buletinul procedurilor de insolvenţă (contestaţiile se vor timbra conform art. 14 din O.U.G. nr. 80/2013, cu 200 lei taxă judiciară de timbru);
- termenul de definitivare a tabelului creanţelor – 27 septembrie 2019;
- prima şedinţă a adunării generale a creditorilor va avea loc la data de 9 septembrie 2019 (prima şedinţă a adunării creditorilor va avea în mod obligatoriu pe ordinea de zi atât confirmarea/desemnarea administratorului judiciar/lichidatorului judiciar, cât şi stabilirea onorariului acestuia).
Administratorul judiciar provizoriu va întocmi până la data de 18 iulie 2019, raportul prev. de art. 92 din Legea nr. 85/2014, prin care să propună fie intrarea în procedura simplificată, fie continuarea perioadei de observaţie în cadrul procedurii generale, şi până la 7 august 2019, raportul asupra cauzelor şi împrejurărilor ajungerii debitoarei în stare de insolvenţă, conform art. 97 alin. 1 din Legea nr. 85/2014, cu menţionarea eventualelor indicii sau elemente preliminare privind persoanele cărora le-ar fi imputabilă şi cu privire la existenţa premiselor angajării răspunderii acestora, în condiţiile prevederilor art. 169 - 173 din Legea nr. 85/2014, precum şi asupra posibilităţii reale de reorganizare a activităţii debitorului ori a motivelor care nu permit reorganizarea.
În temeiul art. 39 din Legea nr. 85/2014, dispune deschiderea de către debitoare a unui cont la o unitate bancară, din care vor fi suportate cheltuielile aferente procedurii. Eventualele disponibilităţi băneşti vor fi păstrate într-un cont special de depozit bancar.
În temeiul art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, se va acorda un termen administrativ de control la data de 6 noiembrie 2019.
Administratorul judiciar va întocmi şi va depune rapoarte lunare cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, inclusiv cele legate de urmărirea operaţiunilor efectuate în baza avizului prealabil, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii; în raport se vor include informaţii privind respectarea obligaţiilor fiscale, referitoare la obţinerea sau necesitatea actualizării autorizărilor/autorizaţiilor pentru desfăşurarea activităţii, a actelor de control încheiate de organe de control şi onorariul încasat al administratorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014). De asemenea administratorul judiciar va formula eventuale cereri în procedură şi va face demersuri pentru identificarea bunurilor debitoarei şi va depune dovezi în acest sens la dosar, respectiv răspunsul la adresele către O.C.P.I., primăria unde societatea are sediul/punct de lucru, instituţia prefectului judeţului – serviciul public comunitar regim permise de conducere şi înmatriculare a vehiculelor.
Executorie.
Cu cale de atac numai apelul în termen de 7 zile de la comunicarea realizată prin publicare în Buletinul procedurilor de insolvenţă. Cererea de apel se depune la Tribunalul Specializat Argeş.
Pronunţată în şedinţă publică, azi, 27 iunie 2019, la Tribunalul Specializat Argeş.
19 iunie 2019, ora 10:00
Complet: C2-Fond
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Respinge excepţia netimbrării contestaţiei formulate de debitoarea MARYSIM TOP DISTRIBUTION S.R.L., excepţia invocată de creditoarea ROMNIN CONCEPT 2005 S.R.L.
Admite excepţia tardivităţii formulării contestaţiei de către debitoarea MARYSIM TOP DISTRIBUTION S.R.L., excepţia invocată de creditoarea ROMNIN CONCEPT 2005 S.R.L.
Respinge, ca tardivă, contestaţia formulată de debitoarea MARYSIM TOP DISTRIBUTION S.R.L., cu privire la cererea de deschidere a procedurii insolvenţei formulate de creditoarea ROMNIN CONCEPT 2005 S.R.L.
Amână pronunţarea la data de 27 iunie 2019.
Cu cale de atac o dată cu fondul.
Pronunţată în şedinţă publică, azi, 19 iunie 2019, la Tribunalul Specializat Argeş.
22 mai 2019, ora 10:00
Complet: C2-Fond
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Având în vedere excepţia netimbrării contestaţiei şi a tardivităţii formulării contestaţiei de către debitor faţă de cererea iniţială a creditorului, prorogă discutarea acestora o dată cu cererile şi contestaţia.
Dispune comunicarea cererii formulate de creditorul BRD către debitor şi către creditorul iniţial.
Amână cauza şi acordă termen la data de 19.06.2019, completul C2, ora 10.00.
Cu cale de atac o dată cu fondul cauzei.
Pronunţată în şedinţă publică azi, 22.05.2019, la Tribunalul Specializat Argeş.
Pagina principală