Informații dosare ce cuprind 1407/108/2021
(date furnizate de portalul instanțelor de judecată)
1. Numărul dosarului: 
1407/108/2021
Data înregistrării: 
15 aprilie 2021, ora 12:50:00
Data ultimei modificări: 
21 decembrie 2023, ora 11:58:17
Instanță: 
Tribunalul Arad
Secție: 
SECTIA a II-a CIVILA
Materie: 
Faliment
Obiect: 
cererea debitorului (art.66 alin.10 din Legea nr.85/2014)
Stadiu procesual: 
Fond
Părți:
SISACHI COMPANY SRL PRIN LICHIDATOR JUDICIAR  EXPERT SPRL - Debitor
EXPERT S.P.R.L - Lichidator
JUDECĂTORIA  ARAD - Intimat
OFICIUL REGISTRULUI COMERŢULUI DE PE LÂNGĂ TRIBUNALUL ARAD - Intimat
PRIMĂRIA COMUNEI ŞAGU - Creditor
ADMINISTRATIA JUDETEANĂ A FINANTELOR PUBLICE ARAD - Creditor
ABBARA TRADING CO SRL - Creditor
ADIVIN 95 SRL IN REORGANIZARE - Creditor
ENGROMEST SRL - Creditor
FIRST BANK SA - Creditor
HALIS KAMER SRL - Creditor
IDEEA LEASING IFN SA - Creditor
LA FANTANA SRL - Creditor
SELECT FRUITS SRL - Contestator
SUMARKET ADMINISTRA?IE SRL - Creditor
SUMARKET SRL - Creditor
IDEEA BROKER DE - Creditor
TDT TRANS LOGISTIC SRL - Creditor
TOTAGRO SRL - Creditor
Ședințe:
18 decembrie 2023, ora 09:05
Complet: C1-sindic-2023
Tip soluție: Legea 85/2006 privind insolventa
Soluția pe scurt: În temeiul art.174 din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă,
Dispune închiderea procedurii insolvenţei debitorului SISACHI COMPANY S.R.L.
Dispune radierea debitorului din registrul comerţului.
În temeiul art.180 din Legea nr.85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă,
Descarcă pe lichidatorul judiciar  EXPERT S.P.R.L., de orice îndatoriri şi responsabilităţi.
În temeiul art.179 din Legea nr.85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă,
Dispune notificarea prezentei  hotărâri  cu  A.N.A.F. – D.R.F.P. Timiş – A.J.F.P. Arad şi cu  O.R.C. Arad, în vederea efectuării  cuvenitelor menţiuni, precum şi cu  creditorii prin B.P.I.
Executorie. 
          Cu drept de apel în 7 zile de la comunicare prin B.P.I.
            În caz  de formulare, cererea de apel se va depune la Tribunalul Arad,
           	Pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei la data de  18.12.2023.
20 noiembrie 2023, ora 11:02
Complet: C1-sindic(Termen administrativ)
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014,  analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei SC SISACHI COMPANY SRL, - în procedura generală, în faliment :
1)	Pune în sarcina lichidatorului judiciar următoarele măsuri: 
- să depună lunar raportul cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii. În raport se va menţiona şi onorariul încasat al administratorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014);
- să depună la dosar extrase din BPI privind rapoartele întocmite;
2) Având î vedere că, în dosar nr. 20326/55/2021, pentru  recuperarea creanţei  asupra debitorului propriu, XPO TRS QUEST FR, s-a constatat perimarea acţiunii,
Dispune:
-	fixarea unui termen de judecată pentru  a se soluţiona propunerea de închidere a procedurii, sens în care  se vor cita creditorii prin Buletinul procedurilor de insolvenţă potrivit dispoziţiilor art. 174 din Legea nr. 85/2014, la data de     18.12.2023, ora 09.05 
 7 august 2023, ora 09:00
Complet: C1-sindic(Termen administrativ)
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Văzând Hotărârea nr. 5 din data de 20.06.2023 a Adunării generale a magistraţilor din cadrul Tribunalului Arad, precum şi faptul că prezenta cauză nu se încadrează  în lista cauzelor urgente prevăzute de Hotărârea nr. 417 din 24.03.2020 emisă de Secţia pentru Judecători a Consiliului Superior al Magistraturii, 
-	stabileşte termen administrativ de control la data de 20.11.2023, ora 11:02.
12 iunie 2023, ora 11:07
Complet: C1-sindic(Termen administrativ)
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014,  analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei SC SISACHI COMPANY SRL, - în procedura generală, în faliment :
1)	Pune în sarcina lichidatorului judiciar următoarele măsuri: 
- să efectueze demersuri pentru clarificarea situaţiei patrimoniale a debitoarei, în legătură cu:
-  DOSAR NR. 20326/55/2021, pentru  recuperarea creanţei  asupra debitorului propriu, XPO TRS QUEST FR, în prezent suspendat  conform încheierii din data de 22.09.2022,
- să  convoace A.G.C. ul pentru  discutarea avansării  de sume pentru  continuarea procedurii în dosar 20326/55/2021
- în caz de refuz de avansare cheltuieli să  pună în discuţia creditorilor închiderea procedurii 
	- să  facă  raportul de distribuire în urma încasării  sumei de 1000  euro de la fost  administrator pentru  autovehiculul Mazda B 2500
- să depună lunar raportul cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii. În raport se va menţiona şi onorariul încasat al administratorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014);
- să depună la dosar extrase din BPI privind rapoartele întocmite;
2)	Dispune:
- stabileşte termen administrativ de control la data de 07.08.2023, ora 11,14 pentru continuarea  procedurii. 
 3 aprilie 2023, ora 11:09
Complet: C1-sindic(Termen administrativ)
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014,  analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei SC SISACHI COMPANY SRL, - în procedura generală, în faliment :
1)	Pune în sarcina lichidatorului judiciar următoarele măsuri: 
- să efectueze demersuri pentru clarificarea situaţiei patrimoniale a debitoarei, în legătură cu:
-  DOSAR NR. 20326/55/2021, pentru  recuperarea creanţei  asupra debitorului propriu, XPO TRS QUEST FR, în prezent suspendat  conform încheierii din data de 22.09.2022,
- să  convoace A.G.C. ul pentru  discutarea avansării  de sume pentru  continuarea procedurii în dosar 20326/55/2021
- în caz de refuz de avansare cheltuieli să  pună în discuţia creditorilor închiderea procedurii 
- să depună lunar raportul cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii. În raport se va menţiona şi onorariul încasat al administratorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014);
- să depună la dosar extrase din BPI privind rapoartele întocmite;
2)	Dispune:
- stabileşte termen administrativ de control la data de 12.06.2023, ora 11,07, pentru continuarea  procedurii. 
30 ianuarie 2023, ora 11:06
Complet: C1-sindic(Termen administrativ)
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014,  analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei SC SISACHI COMPANY SRL, - în procedura generală, în faliment :
1)	Pune în sarcina lichidatorului judiciar următoarele măsuri: 
- să efectueze demersuri pentru clarificarea situaţiei patrimoniale a debitoarei, în legătură cu:
-  DOSAR NR. 20326/55/2021, pentru  recuperarea creanţei  asupra debitorului propriu, XPO TRS QUEST FR, în prezent suspendat  conform încheierii din data de 22.09.2022,
- să  convoace A.G.C. ul pentru  discutarea avansării  de sume pentru  continuarea procedurii în dosar 20326/55/2021
- SĂ  procedeze la întocmirea raportului de încasări şi plăţi aferent încasării  de la administratorul special a sumei  de 1.000 EURO ÎN 3 RATE, AFERENTĂ  AUTOVEHICULULUI MAZDA TIP B2500, conform p..v. A.G.C. din data de 29.09.2022 
-	 să  depună la dosar, să publice în B.P.I. şi să prezinte creditorilor la fiecare 3 luni, calculate de la data începerii lichidării, raportul asupra fondurilor obţinute din lichidare şi din încasarea de creanţe, precum şi un plan de distribuire între creditori, dacă este cazul.
-	 să procedeze la efectuarea distribuirii sumelor obţinute din valorificarea bunurilor debitorului,
- să depună lunar raportul cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii. În raport se va menţiona şi onorariul încasat al administratorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014);
- să depună la dosar extrase din BPI privind rapoartele întocmite;
2)	Dispune:
- stabileşte termen administrativ de control la data de 03.04.2023, ora 11,09, pentru continuarea  procedurii. 
24 octombrie 2022, ora 11:02
Complet: C1-sindic(Termen administrativ)
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014,  analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei SC SISACHI COMPANY SRL, - în procedura generală, în faliment :
1)	Pune în sarcina lichidatorului judiciar următoarele măsuri: 
- să efectueze demersuri pentru clarificarea situaţiei patrimoniale a debitoarei, în legătură cu:
-  DOSAR NR. 20326/55/2021, pentru  recuperarea creanţei  asupra debitorului propriu, XPO TRS QUEST FR, în prezent suspendat  conform încheierii din data de 22.09.2022
- SĂ  procedeze la urmărirea încasării  de la administratorul special a sumei  de 1.000 EURO ÎN 3 RATE, AFERENTĂ  AUTOVEHICULULUI MAZDA TIP B2500, conform p..v. A.G.C. din data de 29.09.2022
-	 să  depună la dosar, să publice în B.P.I. şi să prezinte creditorilor la fiecare 3 luni, calculate de la data începerii lichidării, raportul asupra fondurilor obţinute din lichidare şi din încasarea de creanţe, precum şi un plan de distribuire între creditori, dacă este cazul.
-	 să procedeze la efectuarea distribuirii sumelor obţinute din valorificarea bunurilor debitorului,
- să depună lunar raportul cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii. În raport se va menţiona şi onorariul încasat al administratorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014);
- să depună la dosar extrase din BPI privind rapoartele întocmite;
2)	Dispune:
- stabileşte termen administrativ de control la data de 30.01.2023, ORA 11,06, pentru continuarea  procedurii. 
 6 iunie 2022, ora 11:27
Complet: C1-sindic(Termen administrativ)
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014,  analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei SC SISACHI COMPANY SRL, - în procedura generală, în faliment :
1)	Pune în sarcina lichidatorului judiciar următoarele măsuri: 
- să efectueze demersuri pentru clarificarea situaţiei patrimoniale a debitoarei, în legătură cu:
-  DOSAR NR. 20326/55/2021, pentru  recuperarea creanţei  asupra debitorului propriu, XPO TRS QUEST FR, 
- SĂ  DEPUNĂ  LA DOSAR P.V. AGC PENTRU APROBARE ÎNCASARE CREANŢĂ  DE 1.000 EURO ÎN 5 RATE, AFERENTĂ  AUTOVEHICULULUI MAZDA TIP B2500
-	 să  depună la dosar, să publice în B.P.I. şi să prezinte creditorilor la fiecare 3 luni, calculate de la data începerii lichidării, raportul asupra fondurilor obţinute din lichidare şi din încasarea de creanţe, precum şi un plan de distribuire între creditori, dacă este cazul.
-	 să procedeze la efectuarea distribuirii sumelor obţinute din valorificarea bunurilor debitorului,
- să depună lunar raportul cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii. În raport se va menţiona şi onorariul încasat al administratorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014);
- să depună la dosar extrase din BPI privind rapoartele întocmite;
2)	Dispune:
- stabileşte termen administrativ de control la data de 24.10.2022, ORA 11,02, pentru continuarea  procedurii. 
 4 aprilie 2022, ora 11:42
Complet: C1-sindic(Termen administrativ)
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014,  analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei SC SISACHI SRL, - în procedura generală, în faliment:
1)Pune în sarcina lichidatorului judiciar următoarele măsuri:
- Alte menţiuni:SA URMAREASCĂ DOSAR 20326/55/2021 SI  SA DEPUNA LA DOSAR PROCES VERBAL AGC DIN DATA DE 11.04.2021 PRIVIND APROBAREA SAU NU  A DESCĂRCĂRII  DIN CONTABILITATE A SUMEI DE 200.712,60 LEI DE RECUPERAT DE LA SOLD MARIA, DECEDATĂ
2)Dispune:
- stabileşte termen administrativ de control la data de 06.06.2022, ORA 11,27 , pentru continuarea  procedurii. 
31 ianuarie 2022, ora 09:45
Complet: C1-sindic-2021
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Termen administrativ-04.04.2022, ora 11:42- pentru continuarea demersurilor procedurale privind  recuperarea creanţei şi soluţionarea  dosarului asociat 
 1 noiembrie 2021, ora 09:15
Complet: C1-sindic-2021
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: T: 31.01.2022,ora 9,45 pentru ini?ierea demersurilor privind recuperării creanţei.
20 septembrie 2021, ora 09:00
Complet: C1-sindic-2021
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza  art. 45, lit. o din Legea nr. 85/2014 aprobă  solicitarea formulată  de practicianul în insolvenţă EXPERT S.P.R.L., în calitate de lichidator judiciar provizoriu al debitorului S.C. SISACHI COMPANY S.R.L.,  în faliment, şi, pe cale de consecinţă :
Confirmă pe practicianul în insolvenţă EXPERT S.P.R.L. în calitate de lichidator judiciar al debitorului S.C. SISACHI COMPANY S.R.L.,  cu un onorariu  de 5.000 lei + T.V.A.
Amână cauza la data de 01.11.2021, ora 09,15 în vederea valorificării  bunurilor din averea debitorului, respectiv pentru  încasarea creanţelor acestuia.
Fără cheltuieli de judecată.
Executorie de drept.
Cu  drept de apel în termen de 7 zile de la publicarea în B.P.I.
În caz de formulare, cererea de apel se va depune la Tribunalul Arad.
Pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei la data de 20.09.2021.
19 aprilie 2021, ora 09:00
Complet: C1-sindic-2021
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Admite cererea formulată de debitorul S.C. SISACHI COMPANY S.R.L.,  pentru deschiderea procedurii simplificate de insolvenţă şi, pe cale de consecinţă : 
În temeiul art.71 alin 1 din Legea nr.85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, 
Dispune deschiderea procedurii simplificate de faliment împotriva debitorului S.C. SISACHI COMPANY S.R.L. .
În temeiul art. 145 din Legea nr.85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă,
Numeşte lichidator judiciar provizoriu pe S. EXPERT S.P.R.L., care va îndeplini atribuţiile prevăzute de art. 64 din Legea nr.85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, cu o retribuţie de 3.000 lei, până la prima adunare generală a creditorilor.
În temeiul art. 85 din Legea nr.85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, constată încetarea de drept a dreptului de administrare al debitorului.
Dispune tuturor băncilor la care debitorul are disponibil în conturi să nu  dispună de acestea fără un ordin al lichidatorului judiciar.
Dispune dizolvarea societăţii  debitoare.
În temeiul art. 145 din Legea nr.85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă,
Dispune notificarea deschiderii procedurii debitorului, asociaţilor, acţionarilor, creditorilor şi Oficiului Registrului Comerţului de pe lângă Tribunalul Arad şi alte registre, prin Buletinul Procedurilor de Insolvenţă, în vederea efectuării menţiunii în temeiul art. 146  din Legea nr.85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, precum şi tuturor băncilor unde debitorul are deschise conturi.
Dispune depunerea la dosar a unei copii după notificare şi dovezile publicării  acesteia.
Pune în vedere administratorului judiciar/lichidatorului judiciar prevederile art. 252 din Legea nr.31/1990 republicată şi dispune menţionarea la registrul comerţului a reprezentanţilor permanenţi ai administratorului judiciar. 
Fixează termenul limită pentru depunerea creanţelor la  data de 11.06.2021.
Fixează termenul limită pentru verificarea creanţelor, întocmirea, afişarea şi comunicarea tabelului preliminar al creanţelor la data de 25.06.2021.
Fixează termenul pentru soluţionarea eventualelor contestaţii la 20.09.2021, sala 219, ora 09,05 şi pentru afişarea tabelului definitiv al creanţelor la 24.09.2021.
           Fixează data primei şedinţe a adunării creditorilor la data de 01.07.2021 ora  14 la sediul  debitorului şi convoacă creditorii debitorului.
Fixează  termen pentru depunerea raportului prevăzut de art. 97 din Legea nr. 85/2014 la data de 04.06.2021.
Fixează la data de 19 a fiecărei luni termenul administrativ pentru depunerea de către practicianul în insolvenţă a raportului întocmit în baza art. 59 din Legea nr. 85/2014 pentru luna anterioară şi fixează termenul administrativ de control pentru verificarea acestuia de către judecătorul sindic  de maximum 3 zile de la data la care trebuie depus raportul lunar.
Atrage atenţia lichidatorului judiciar numit cu titlu provizoriu asupra obligaţiei respectării termenelor de procedură stabilite precum şi asupra obligaţiei privind contribuirea la desfăşurarea procedurii judiciare într-un termen optim şi previzibil, sens în care pune în vedere acestuia ca, pentru  orice şedinţă a adunării generale a creditorilor pe care o va realiza în această procedură, convocarea care urmează a fi  realizată şi publicată în B.P.I. de către practicianul în insolvenţă să conţină în concret o dublă convocare : 
- prima convocare  aferentă pentru  prima şedinţă, la care se va urmări  respectarea cvorumului de prezenţă şi de vot, respectiv
- a doua convocare, aferentă unei a doua şedinţe a adunării generale a creditorilor cu aceiaşi ordine de zi, care se impune a fi ţinută, în raport de o eventuală lipsă de cvorum de prezenţă a creditorilor, la prima şedinţă  convocată,
astfel încât, în situaţia în care la niciuna din cele două şedinţe consecutive nu  s-a putut adopta  o  hotărâre, din lipsă  de cvorum, practicianul în insolvenţă desemnat în procedură să poată sesiza judecătorul sindic, conform art. 45, lit. o  din Legea nr. 85/2014, pentru primul termen de judecată ce urmează celor două şedinţe de adunări  ale creditorilor convocate de practician.
Atrage atenţia lichidatorului judiciar numit cu titlu provizoriu asupra faptului că nerespectarea obligaţiei stabilite în sarcina sa prin dispoziţia anterioară este de natură  să  atragă incidenţa în cauză  a disp. art. 60, al. 2 şi 3, respectiv art. 57, al. 4 din Legea nr. 85/2014. 
Dispune trimiterea notificărilor către toţi creditorii debitorului, de către administratorul judiciar.
Dispune lichidatorului judiciar să  convoace adunarea generală a asociaţilor debitorului în vederea desemnării  administratorului special şi  să  depună la dosar, în 2 zile lucrătoare de la data adunării, dovada convocării şi procesul verbal al adunării.
Dispune lichidatorului judiciar efectuarea demersurilor necesare pentru a intra în posesia actelor şi bunurilor debitorului precum şi a informaţiilor despre acesta, informând totodată debitorul despre obligaţiile corelative ce îi revin şi consecinţele  civile şi penale ale nerespectării acestor obligaţii.
In temeiul art. 39 din Legea nr.85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă,
Dispune deschiderea de către debitor a unui cont la o unitate bancară  din care vor fi suportate cheltuielile aferente procedurii, în termen de 2 zile de la notificarea deschiderii procedurii, în caz de neîndeplinire a atribuţiei, contul va fi deschis de către administratorul judiciar. Eventualele disponibilităţile băneşti vor fi păstrate într-un cont special de depozit bancar. 
Stabileşte termen pentru continuarea procedurii la data de la 20.09.2021, sala 219, ora 09,00 .
Executorie. 
Cu drept de apel în termen de  7 zile de la comunicare.
În caz  de formulare, cererea de apel care se va depune la Tribunalul Arad
Creditorii notificaţi conform art. 100 din Legea nr. 85/2014, ulterior deschiderii procedurii, pot formula împotriva prezentei doar calea de atac a opoziţiei în termen de 10  zile de la  comunicarea de către practicianul în insolvenţă a notificării realizate în baza art. 100, al.1, lit. a din Legea nr. 85/2014.
În caz de formulare, opoziţia se va depune la Tribunalul Arad şi se va  înregistra la prezentul dosar.
Dată în camera de consiliu şi pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei   la data de 19.04.2021.
Pagina principală