Informații dosare ce cuprind 142/1259/2022
(date furnizate de portalul instanțelor de judecată)
1. Numărul dosarului:
142/1259/2022
Data înregistrării:
25 mai 2022, ora 13:30:00
Data ultimei modificări:
4 iulie 2025, ora 10:38:24
Instanță:
Tribunalul Comercial Argeș
Secție:
,,,
Materie:
Faliment
Obiect:
cererea debitorului (art.66 alin.10 din Legea nr.85/2014)
Stadiu procesual:
Fond
Părți:
ANVELOMAG TOP AUTO SRL - Debitor
RAIFFEISEN BANK S.A - Creditor
EUROPEAN INVESTMENT FUND - Creditor
D.G.R.F.P PLOIEŞTI PRIN A.J.F.P. ARGEŞ - Creditor
AD AUTO TOTAL SRL - Creditor
ANVELONET SRL - Creditor
AUTOBON PARTS TYRES SRL-NU MAI FIG. ÎN TAB. DEF. AL CREAN?ELOR DIN 31.01.2024 - Creditor
BEN RESOURCES SRL - Creditor
ALCAR WHEELBASE ROMÂNIA SRL - Creditor
DINAMIC 92 DISTRIBUTION SRL - Creditor
MARSOROM SRL - Creditor
Ședințe:
23 septembrie 2025, ora 10:00
Complet: C3 MTA
Tip soluție:
Soluția pe scurt:
13 mai 2025, ora 10:00
Complet: C3 MTA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei,
Pune în sarcina lichidatorului judiciar, următoarele măsuri:
- să întocmească şi să depună rapoarte lunare cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii; în raport se vor include informaţii privind respectarea obligaţiilor fiscale, referitoare la obţinerea sau necesitatea actualizării autorizărilor/autorizaţiilor pentru desfăşurarea activităţii, a actelor de control încheiate de organe de control şi onorariul încasat al lichidatorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 63 rap. la art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014);
- să depună la dosar dovada publicării în Buletinul procedurilor de insolvenţă a extrasului raportului de activitate (conform disp. art. 59 alin. 2 din Legea nr. 85/2014);
- să facă demersuri pentru identificarea, evaluarea şi valorificarea bunurilor debitoarei;
- să efectueze demersuri pentru predarea arhivei societăţii debitoare către un operator economic autorizat în prestarea de servicii arhivistice;
- să întocmească şi să depună la dosar raport asupra fondurilor ob?inute din lichidare şi din încasarea de crean?e, precum şi plan de distribuire între creditori, dacă este cazul; raportul şi planul se înregistrează la grefa tribunalului şi se publică în Buletinul procedurilor de insolven?ă; raportul va prevedea şi plata onorariului lichidatorului judiciar şi a celorlalte cheltuieli prevăzute la art. 159 alin. 1 pct. 1 sau art. 161 pct. 1, după caz;
- să formuleze şi să depună eventuale cereri privind procedura insolvenţei împotriva debitoarei;
Dispune:
- se stabile?te termen administrativ la data de 23.09.2025 pentru continuarea procedurii.
8 aprilie 2025, ora 10:00
Complet: C3-Fond
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Admite cererea formulată de lichidatorul judiciar CII DURĂ SERGIU-IONICĂ.
În baza art. 45 alin. 1 lit. o) rap. la art. 156 alin. 2 din Legea nr. 85/2014, aprobă ca vânzarea bunurilor debitoarei să se efectueze prin licitaţie publică, potrivit Codului de procedură civilă.
Executorie în temeiul art. 46 alin. 1 din Legea 85/2014.
Cu apel în termen de 7 de zile de la comunicarea realizată prin publicare în Buletinul procedurilor de insolven?ă. Cererea de apel se depune la Tribunalul Specializat Arge?.
Pronun?ată astăzi, 08.04.2025, prin punerea solu?iei la dispozi?ia păr?ilor prin mijlocirea grefei instan?ei.
21 ianuarie 2025, ora 10:00
Complet: C3 MTA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei,
Pune în sarcina lichidatorului judiciar, următoarele măsuri:
- să întocmească şi să depună rapoarte lunare cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii; în raport se vor include informaţii privind respectarea obligaţiilor fiscale, referitoare la obţinerea sau necesitatea actualizării autorizărilor/autorizaţiilor pentru desfăşurarea activităţii, a actelor de control încheiate de organe de control şi onorariul încasat al lichidatorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 63 rap. la art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014);
- să depună la dosar dovada publicării în Buletinul procedurilor de insolvenţă a extrasului raportului de activitate (conform disp. art. 59 alin. 2 din Legea nr. 85/2014);
- să facă demersuri pentru identificarea, evaluarea şi valorificarea bunurilor debitoarei;
- să efectueze demersuri pentru predarea arhivei societăţii debitoare către un operator economic autorizat în prestarea de servicii arhivistice;
- să întocmească şi să depună la dosar raport asupra fondurilor obţinute din lichidare şi din încasarea de creanţe, precum şi plan de distribuire între creditori, dacă este cazul; raportul şi planul se înregistrează la grefa tribunalului şi se publică în Buletinul procedurilor de insolvenţă; raportul va prevedea şi plata onorariului lichidatorului judiciar şi a celorlalte cheltuieli prevăzute la art. 159 alin. 1 pct. 1 sau art. 161 pct. 1, după caz;
- să formuleze şi să depună eventuale cereri privind procedura insolvenţei împotriva debitoarei;
Dispune:
- se stabileşte termen administrativ la data de 13.05.2025 pentru continuarea procedurii.
17 septembrie 2024, ora 10:00
Complet: C3-Fond
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În temeiul art. 145 alin. 1 lit. B din Legea nr. 85/2014, admite propunerea de deschidere a procedurii de faliment a debitoarei ANVELOMAG TOP AUTO SRL, propunere formulată de administratorul judiciar CII Dură Sergiu-Ionică.
Dispune intrarea în faliment în procedura generală a debitoarei ANVELOMAG TOP AUTO SRL.
În temeiul art. 145 alin. 2 din Legea 85/2014,
Dispune dizolvarea societăţii debitoare.
Ridică dreptul de administrare al debitoarei.
Desemnează în calitate de lichidator judiciar provizoriu pe administratorul judiciar desemnat, respectiv CII Dură Sergiu-Ionică , care va îndeplini atribuţiile prevăzute de art. 64 din Legea nr. 85/2014, cu un onorariu de 1.000 lei lunar la care se adaugă TVA plătită din averea debitoarei. În lipsa disponibilităţilor în contul debitoarei, se va utiliza fondul de lichidare, plăţile urmând a fi făcute în conformitate cu prevederile art. 37 alin. 4 din OUG nr. 86/2006, pe baza unui buget previzionat.
Fixează termen maxim de predare a gestiunii către lichidator împreună cu lista actelor şi operaţiunilor efectuate după deschiderea procedurii de 10 zile.
Dispune întocmirea şi predarea către lichidatorul judiciar, în termen de maxim 5 zile de la data intrării în faliment a unei liste cuprinzând numele şi adresele creditorilor şi toate creanţele acestora la data intrării în faliment, cu indicarea celor născute după data deschiderii procedurii, a tabelului definitiv al creanţelor şi a oricăror altor tabele întocmite în procedură, a oricăror rapoarte de distribuţie, a listei actelor şi operaţiunilor efectuate după data deschiderii procedurii.
În temeiul art. 86 din Legea 85/2014, da dispoziţii tuturor băncilor la care debitoarea are deschise conturi să nu dispună de sume fără un ordin al lichidatorului judiciar. Lichidatorul judiciar va comunica de urgenţă băncilor instituirea acestei interdicţii.
În temeiul art. 146 din Legea 85/2014, dispune notificarea intrării în faliment în procedură generală a debitoarei, tuturor creditorilor menţionaţi în lista depusă de debitor/administratorul judiciar, prevăzută la art. 145 alin. 2 lit. e, ale căror creanţe s-au născut după deschiderea procedurii, debitorului şi Oficiului Registrului Comerţului de pe lângă Tribunalul Argeş, pentru efectuarea menţiunii şi publicării în Buletinul procedurilor de insolvenţă.
În temeiul art. 146 alin. 2 din Legea 85/2014, notificarea va fi comunicată creditorilor cu cel puţin 10 zile înainte de împlinirea termenului-limită pentru înregistrarea cererilor de admitere a creanţelor şi va cuprinde:
- termenul-limită pentru înregistrarea cererii de admitere a creanţelor, în vederea întocmirii tabelului suplimentar: 04.11.2024, precum şi cerinţele pentru ca o creanţă înregistrată să fie considerată valabilă;
- termenul de verificare a creanţelor, de întocmire şi publicare a tabelului suplimentar al acestora: 05.12.2024;
- termenul de depunere la tribunal a contestaţiilor, care va fi de 7 zile de la publicarea în Buletinul procedurilor de insolvenţă a tabelului suplimentar;
- termenul de întocmire a tabelului definitiv consolidat: 06.01.2025.
În temeiul art. 151-153 din Legea 85/2014, dispune sigilarea şi inventarierea bunurilor din averea debitoarei şi îndeplinirea celorlalte operaţiuni de lichidare.
În temeiul art. 160 din Legea nr. 85/2014,
Dispune lichidatorului judiciar să întocmească la fiecare 3 luni, calculate de la data începerii lichidării, şi să prezinte comitetului creditorilor un raport asupra fondurilor obţinute din lichidare şi din încasarea de creanţe, precum şi un plan de distribuire între creditori, dacă este cazul; raportul şi planul se înregistrează la grefa tribunalului şi se publică în Buletinul procedurilor de insolvenţă; raportul va prevedea şi plata onorariului lichidatorului judiciar şi a celorlalte cheltuieli.
În temeiul art. 59 alin. 1 şi alin. 2 din Legea nr. 85/2014,
Dispune lichidatorului judiciar să întocmească şi să depună rapoarte lunare cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, inclusiv cele legate de urmărirea operaţiunilor efectuate în baza avizului prealabil, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii. În raport se vor include informaţii privind respectarea obligaţiilor fiscale, referitoare la obţinerea sau necesitatea actualizării autorizărilor/autorizaţiilor pentru desfăşurarea activităţii, a actelor de control încheiate de organe de control şi onorariul încasat al lichidatorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia; să depună la dosar dovada publicării în Buletinul procedurilor de insolvenţă a extrasului raportului de activitate.
În temeiul art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, acordă un termen administrativ de control la data de 21.01.2025.
Executorie.
Cu cale de atac numai apelul în termen de 7 zile de la comunicarea realizată prin publicare în Buletinul procedurilor de insolvenţă. Cererea de apel se depune la Tribunalul Specializat Argeş.
Pronunţată, prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor de către grefa instanţei, azi 17.09.2024, la Tribunalul Specializat Argeş.
2 iulie 2024, ora 10:00
Complet: C3 MTA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Rezoluţie
în temeiul dispoziţiilor art. 59 alin. (3) din Legea nr. 85/2014 ,
de la termenul administrativ din data de 02.07.2024
Analizând stadiul continuării procedurii insolven?ei societăţii debitoare, judecătorul sindic dispune următoarele :
Stabileşte termenul de judecată în şedinţa publică din 17.09.2024, cu citarea păr?ilor pentru :
- solu?ionarea cererii de intrare în faliment;
27 februarie 2024, ora 10:00
Complet: C3 MTA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei - procedura generală - perioada de observa?ie, dispune:
Pune în sarcina administratorului judiciar următoarele măsuri:
- să întocmească şi să depună rapoarte lunare (sub sanc?iunea amenzii) cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribu?iile, inclusiv cele legate de urmărirea opera?iunilor efectuate în baza avizului prealabil, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii; în raport se vor include informa?ii privind respectarea obliga?iilor fiscale, referitoare la ob?inerea sau necesitatea actualizării autorizărilor/autoriza?iilor pentru desfă?urarea activită?ii, a actelor de control încheiate de organe de control şi onorariul încasat al lichidatorului judiciar, cu precizarea modalită?ii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014);
- să depună la dosar dovada publicării în Buletinul procedurilor de insolven?ă a extrasului raportului de activitate (conform disp. art. 59 alin. 2 din Legea nr. 85/2014);
- să reconvoace adunarea creditorilor în vederea discutării confirmării sale în calitate de administrator judiciar definitiv;
- să formuleze şi să depună eventuale cereri privind procedura insolven?ei împotriva debitoarei;
- să efectueze demersuri pentru predarea arhivei debitorului unei societă?i specializate;
Dispune:
- se stabile?te termen administrativ la data de 02.07.2024 pentru continuarea procedurii.
24 octombrie 2023, ora 10:00
Complet: C3 MTA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei - procedura generală - perioada de observa?ie, dispune:
Pune în sarcina administratorului judiciar următoarele măsuri:
- să întocmească şi să depună rapoarte lunare (sub sanc?iunea amenzii) cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribu?iile, inclusiv cele legate de urmărirea opera?iunilor efectuate în baza avizului prealabil, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii; în raport se vor include informa?ii privind respectarea obliga?iilor fiscale, referitoare la ob?inerea sau necesitatea actualizării autorizărilor/autoriza?iilor pentru desfă?urarea activită?ii, a actelor de control încheiate de organe de control şi onorariul încasat al lichidatorului judiciar, cu precizarea modalită?ii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014);
- să depună la dosar dovada publicării în Buletinul procedurilor de insolven?ă a extrasului raportului de activitate (conform disp. art. 59 alin. 2 din Legea nr. 85/2014);
- să facă demersuri pentru evaluarea bunurilor debitoarei şi să depună dovezi în acest sens la dosar, respectiv să depună raportul de evaluare;
- să reconvoace adunarea creditorilor în vederea discutării confirmării sale în calitate de administrator judiciar definitiv;
- să urmărească solu?ionarea definitivă a dosarului asociat nr. 142/1259/2022/a1;
- să formuleze şi să depună eventuale cereri privind procedura insolven?ei împotriva debitoarei;
- să efectueze demersuri pentru predarea arhivei debitorului unei societă?i specializate;
Dispune:
- se stabile?te termen administrativ la data de 27.02.2024 pentru continuarea procedurii.
4 iulie 2023, ora 10:00
Complet: C3 MTA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei - procedura generală - perioada de observaţie, dispune:
Pune în sarcina administratorului judiciar următoarele măsuri:
- să întocmească şi să depună rapoarte lunare (sub sancţiunea amenzii) cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, inclusiv cele legate de urmărirea operaţiunilor efectuate în baza avizului prealabil, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii; în raport se vor include informaţii privind respectarea obligaţiilor fiscale, referitoare la obţinerea sau necesitatea actualizării autorizărilor/autorizaţiilor pentru desfăşurarea activităţii, a actelor de control încheiate de organe de control şi onorariul încasat al lichidatorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014);
- să depună la dosar dovada publicării în Buletinul procedurilor de insolvenţă a extrasului raportului de activitate (conform disp. art. 59 alin. 2 din Legea nr. 85/2014);
- să facă demersuri pentru evaluarea bunurilor debitoarei şi să depună dovezi în acest sens la dosar, respectiv să depună raportul de evaluare;
- să reconvoace adunarea creditorilor în vederea discutării confirmării sale în calitate de administrator judiciar definitiv;
- să urmărească soluţionarea definitivă a dosarului asociat nr. 142/1259/2022/a1;
- să formuleze şi să depună eventuale cereri privind procedura insolvenţei împotriva debitoarei;
- să efectueze demersuri pentru predarea arhivei debitorului unei societăţi specializate;
Dispune:
- se stabileşte termen administrativ la data de 24.10.2023 pentru continuarea procedurii.
14 martie 2023, ora 10:00
Complet: C3 MTA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei - procedura generală - perioada de observaţie, dispune:
Pune în sarcina administratorului judiciar următoarele măsuri:
- să întocmească şi să depună rapoarte lunare (sub sancţiunea amenzii) cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, inclusiv cele legate de urmărirea operaţiunilor efectuate în baza avizului prealabil, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii; în raport se vor include informaţii privind respectarea obligaţiilor fiscale, referitoare la obţinerea sau necesitatea actualizării autorizărilor/autorizaţiilor pentru desfăşurarea activităţii, a actelor de control încheiate de organe de control şi onorariul încasat al lichidatorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014);
- să depună la dosar dovada publicării în Buletinul procedurilor de insolvenţă a extrasului raportului de activitate (conform disp. art. 59 alin. 2 din Legea nr. 85/2014);
- să facă demersuri pentru evaluarea bunurilor debitoarei şi să depună dovezi în acest sens la dosar, respectiv să depună raportul de evaluare;
- să reconvoace adunarea creditorilor în vederea discutării confirmării sale în calitate de administrator judiciar definitiv;
- să urmărească soluţionarea definitivă a dosarului asociat nr. 142/1259/2022/a1;
- să formuleze şi să depună eventuale cereri privind procedura insolvenţei împotriva debitoarei;
- să efectueze demersuri pentru predarea arhivei debitorului unei societăţi specializate;
Dispune:
- se stabileşte termen administrativ la data de 04.07.2023 pentru continuarea procedurii.
25 octombrie 2022, ora 10:00
Complet: C3 MTA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei ANVELOMAG TOP AUTO SRL- procedura generală – perioada de observaţie, dispune:
Pune în sarcina administratorului judiciar CII DURĂ SERGIU-IONICĂ, următoarele măsuri:
- să întocmească şi să depună rapoarte lunare (sub sancţiunea amenzii)cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, inclusiv cele legate de urmărirea operaţiunilor efectuate în baza avizului prealabil, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii; în raport se vor include informaţii privind respectarea obligaţiilor fiscale, referitoare la obţinerea sau necesitatea actualizării autorizărilor/autorizaţiilor pentru desfăşurarea activităţii, a actelor de control încheiate de organe de control şi onorariul încasat al lichidatorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014);
- să depună la dosar dovada publicării în Buletinul procedurilor de insolvenţă a extrasului raportului de activitate (conform disp. art. 59 alin. 2 din Legea nr. 85/2014);
- să facă demersuri pentru evaluarea bunurilor debitoarei şi să depună dovezi în acest sens la dosar, respectiv să depună raportul de evaluare;
- să reconvoace adunarea creditorilor în vederea discutării confirmării sale în calitate de administrator judiciar definitiv
- să urmărească soluţionarea definitivă a dosarului asociat nr. 142/1259/2022/a1;
- să formuleze şi să depună eventuale cereri privind procedura insolvenţei împotriva debitoarei.
- să efectueze demersuri pentru predarea arhivei debitorului unei societăţi specializate
Acordă un termen administrativ de control la data de 14.03.2023.
31 mai 2022, ora 10:00
Complet: C3CC-Fond
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În temeiul art. 71 alin. 1 teza I din Legea nr. 85/2014, admite cererea formulată de debitoarea ANVELOMAG TOP AUTO SRL – prin reprezentant legal Cîrstea Florina-Cristina.
Dispune deschiderea procedurii insolvenţei în forma generală a debitoarei ANVELOMAG TOP AUTO SRL cu sediul în Mun. Piteşti, Str. Constantin Rădulescu-Motru nr.7, camera 2, bl. O6, sc.B, et.3, ap.15, jud. Argeş, înregistrată în Registrul Comerţului sub nr. J3/306/2013, CUI 31306124
În temeiul art. 73 din lege, desemnează în calitate de administrator judiciar provizoriu CII DURĂ SERGIU-IONICĂ, cu sediul în Piteşti, Str. Viilor nr.6, bl.P13, sc.A, ap.4, jud.Argeş, care va îndeplini atribuţiile prevăzute de art. 58 din lege, cu o retribuţie lunară de 1000 lei, la care se adaugă TVA, plătită din averea debitoarei. În lipsa disponibilităţilor în contul debitoarei, se va utiliza fondul de lichidare, plăţile urmând a fi făcute în conformitate cu prevederile art. 39 alin. (4) din Legea nr. 85/2014 şi OUG 86/2006, pe baza unui buget previzionat, în limitele prevăzute a fi decontate din fondul de lichidare.
Menţine debitorului dreptul de administrare.
În temeiul art.99 cu referire la art.100 din lege: Dispune administratorului judiciar provizoriu să notifice deschiderea procedurii generale de insolvenţă.
În temeiul art.100 din lege notificarea va cuprinde:
- termenul limită de depunere de către creditori a opoziţiilor la deschiderea procedurii – 10 zile de la primirea notificării;
- termenul de soluţionare a opozitiilor- 10 zile de la data expirării termenului de depunere a acestora,
- termenul limită de înregistrare a declaraţiilor de creanţă: 15.07.2022; declaraţiile de creanţe se vor timbra cu 200 lei, sub sancţiunea anulării;
- termenul limită de verificare a creanţelor şi întocmire a tabelului preliminar de creanţe: 05.08.2022; Tabelul preliminar va fi publicat în B.P.I.;
- termenul de contestare a creanţelor este de 7 zile de la publicarea tabelului preliminar în B.P.I.;
- termenul de întocmire a tabelului definitiv de creanţe şi soluţionare a contestaţiilor – 01.09.2022.
Prima şedinţă a adunării generale a creditorilor va avea loc la data de 12.08.2022.
Administratorul judiciar provizoriu va întocmi până la data de 21.06.2021, raportul prev. de art.92 din lege, şi până la 11.07.2022, raportul asupra cauzelor şi împrejurărilor ajungerii debitorului în stare de insolvenţă, conform art.97 alin.1 din lege.
Pune în vedere administratorului judiciar provizoriu să depună lunar raportul prevăzut de art. 59 din Legea nr. 85/2014 şi să publice un extras al acestuia în BPI.
Administratorul judiciar provizoriu va efectua, conform art.101 din Legea nr.85/2014, inventarierea bunurilor debitorului în termen de 60 de zile de la deschiderea procedurii insolventei, iar conform art.58 lit.p din lege, evaluarea acestora să se realizeze până la data stabilită pentru depunerea tabelului de creanţe.
Pune în vedere administratorului judiciar prevederile art. 83, 84 şi 96 din lege.
În temeiul art. 77 alin. (3) din Legea nr.85/2014, pune în vedere administratorului judiciar provizoriu să notifice furnizorilor de servicii deschiderea procedurii insolventei.
Pune în vedere debitorului prevederile art. 82, 84 din lege.
În temeiul art. 101 alin. 2 din legea 85/2014 raportat la art.902 alin.2 pct.16 Cod civil, dacă debitorul are bunuri supuse transcripţiei, inscripţiei sau înregistrării în registrele de publicitate, administratorul judiciar va trimite instanţelor, autorităţilor ori instituţiilor care ţin aceste registre o copie de pe hotărârea de deschidere a procedurii, spre a se face menţiune.
În temeiul art.76 din Legea nr.85/2014, dispune comunicarea prezentei încheieri către instanţele judecătoreşti în a căror jurisdicţie se află sediul debitorului declarat la registrul corespunzător şi tuturor băncilor unde debitorul are deschise conturi, în vederea aplicării prevederilor art. 75.
Stabileşte termen administrativ la data de 25.10.2022.
Minuta încheierii privind deschiderea procedurii insolventei se comunică, de îndată, administratorului judiciar numit provizoriu.
Executorie.
Cu apel în termen de 7 zile de la comunicare, cererea de apel urmând a se depune la Tribunalul Specializat Argeş.
Pronunţată azi, 31.05.2022, prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor, prin mijlocirea grefei instanţei.
Pagina principală