Informații dosare ce cuprind 144/1259/2025

(date furnizate de portalul instanțelor de judecată)

1. Numărul dosarului: 144/1259/2025
Data înregistrării: 29 aprilie 2025, ora 13:39:00
Data ultimei modificări: 27 octombrie 2025, ora 11:24:30
Instanță: Tribunalul Comercial Argeș
Secție: ,,,
Materie: Faliment
Obiect: cererea debitorului (art.66 alin.10 din Legea nr.85/2014)
Stadiu procesual: Fond

Părți:
AXOM INTERNATIONAL INVEST SRL - Debitor
DIRECTIA GENERALĂ REGIONALĂ A FINANŢELOR PUBLICE PLOIEŞTI -ADMINISTRATIA JUDETEANA A FINANTELOR PUBLICE ARGES - Creditor

Ședințe:
15 ianuarie 2026, ora 10:00
Complet: C13 MTA
Tip soluție: Termen intermediar
Soluția pe scurt:

11 septembrie 2025, ora 10:00
Complet: C13 MTA
Tip soluție: Termen intermediar
Soluția pe scurt: Analizând stadiul procedurii insolven?ei debitorului, în temeiul dispoziţiilor art. 59 alin. (3) din Legea nr. 85/2014, judecătorul-sindic dispune următoarele: A. continuarea procedurii - termen administrativ de control: 15.01.2026; B. administratorul judiciar: - va efectua demersuri pentru inventarierea bunurilor debitorului; - va îndeplini obligaţiile legale privind activitatea de arhivare; - va urmări soluţionarea dosarelor asociate nr. 144/1259/2025/a1 şi nr. 144/1259/2025/a2; - va depune lunar raportul cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, cu conţinutul prevăzut de art. 59 alin. (1) din Legea nr. 85/2014, însoţit de dovada publicării unui extras din raport în Buletinul procedurilor de insolvenţă.

26 iunie 2025, ora 12:00
Complet: C13CC-Fond
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Constată că prin încheierea din data de 05.06.2025 a fost dispusă continuarea perioadei de observaţie din procedura generală a debitorului Axom International Invest SRL. Pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor de către grefa instanţei, azi, 26.06.2025.

5 iunie 2025, ora 10:00
Complet: C13CC-Fond
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Aprobă raportul întocmit de administratorul judiciar provizoriu Cabinet Individual de Insolvenţă Mînză Vasilica-Raluca, publicat în BPI nr. 12387/30.05.2025, privind propunerea de continuare a perioadei de observaţie din procedura generală. Dispune continuarea perioadei de observaţie din procedura generală a debitorului Axom International Invest SRL. Supusă numai apelului în termen de 7 de zile de la comunicare, care se depune la Tribunalul Specializat Argeş. Pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor de către grefa instanţei, azi, 05.06.2025.

8 mai 2025, ora 10:00
Complet: C13CC-Fond
Tip soluție: Deschidere la cererea debitorului
Soluția pe scurt: Admite cererea formulată de debitorul Axom International Invest SRL. Dispune deschiderea procedurii insolvenţei în forma generală a debitorului. Menţine debitorului dreptul de administrare. Desemnează practicianul în insolvenţă Cabinet Individual de Insolvenţă Mînză Vasilica-Raluca în calitate de administrator judiciar provizoriu, pentru îndeplinirea atribuţiilor prevăzute de art. 58 din Legea nr. 85/2014, cu un onorariu fix de 1.000 lei / lună, suportat din averea debitorului; în lipsa disponibilităţilor în contul debitorului, se utilizează fondul de lichidare, plăţile urmând a fi făcute în conformitate cu prevederile legale, pe baza unui buget previzionat. Administratorul judiciar îndeplineşte şi următoarele obligaţii: a) notifică deschiderea procedurii generale de insolvenţă tuturor creditorilor menţionaţi în lista depusă de debitor potrivit prevederilor art. 67 alin. 1 lit. c) din Legea nr. 85/2014, debitorului şi oficiului registrului comerţului sau altor registre unde debitorul este înmatriculat/înregistrat, pentru efectuarea menţiunii. Notificarea se realizează potrivit prevederilor Codului de procedură civilă şi se publică, totodată, pe cheltuiala averii debitorului, într-un ziar de largă circulaţie şi în BPI. Notificarea se comunică creditorilor de îndată şi, în orice caz, cu cel puţin 10 zile înainte de împlinirea termenului-limită pentru înregistrarea cererilor de admitere a creanţelor şi cuprinde: 1. termenul-limită pentru depunerea, de către creditori, a opoziţiilor la deschiderea procedurii: 10 zile de la primirea notificării; 2. termenul de soluţionare a opoziţiilor: 10 zile de la data expirării termenului de depunere a acestora; 3. termenul-limită pentru înregistrarea cererii de admitere a creanţelor asupra averii debitorului: cel mult 45 de zile de la deschiderea procedurii, respectiv 23.06.2025; cerinţele pentru ca o creanţă înregistrată să fie considerată valabilă; 4. termenul de verificare a creanţelor, de întocmire şi publicare în BPI a tabelului preliminar de creanţe: cel mult 20 de zile de la expirarea termenului prevăzut la pct. 3, respectiv 14.07.2025; 5. termenul de contestare a creanţelor: 7 zile de la publicarea tabelului preliminar în BPI; 6. termenul de definitivare a tabelului creanţelor: cel mult 25 de zile de la expirarea termenului prevăzut la pct. 4, respectiv 11.08.2025; 7. locul, data şi ora primei şedinţe a adunării generale a creditorilor: cel mult 5 zile de la expirarea termenului prevăzut la pct. 4, respectiv 21.07.2025; 8. adresa de e-mail a administratorului judiciar provizoriu, dacă există, la care se pot face valabil toate comunicările în format electronic de către creditori. b) întocmeşte şi depune raportul prin care propune fie intrarea în procedura simplificată, fie continuarea perioadei de observaţie în cadrul procedurii generale, în termen de cel mult 20 de zile de la data desemnării, respectiv 29.05.2025; c) întocmeşte şi depune raportul asupra cauzelor şi împrejurărilor care au dus la apariţia insolvenţei debitorului, cu menţionarea persoanelor cărora le-ar fi imputabilă, în termen de cel mult 40 de zile de la data desemnării, respectiv 18.06.2025; d) solicită relaţii privind sediul principal al societăţii, punctele de lucru sau alte locaţii în care se află bunuri ale debitorului ori se desfăşoară activităţi ale acestuia, precum şi date privind administraţia societăţii, relaţii privind bunurile patrimoniale şi documentele privind activitatea societăţii, inclusiv conturile bancare, de la autorităţile şi instituţiile care deţin sau ar putea să deţină informaţiile solicitate (oficiul de cadastru şi publicitate imobiliară, instituţia prefectului judeţului – serviciul public comunitar regim permise de conducere şi înmatriculare a vehiculelor, administraţia judeţeană a finanţelor publice, primăria în ale căror circumscripţii debitorul are sediul/punct de lucru ş.a.); e) efectuează procedura de inventariere a bunurilor din averea debitorului, pe baza informaţiilor primite de la debitor şi/sau pe baza oricăror informaţii şi documente solicitate autorităţilor competente potrivit legii, în termen de cel mult 60 de zile de la data deschiderii procedurii, respectiv 08.07.2025; f) dispune evaluarea bunurilor debitorului, astfel încât această să se realizeze până la data stabilită pentru depunerea tabelului definitiv al creanţelor şi transmite spre publicare în BPI un anunţ cu privire la depunerea la dosar a raportului de evaluare, în termen de două zile de la depunere; g) în cazul în care debitorul are bunuri supuse transcripţiei, inscripţiei sau înregistrării în registrele de publicitate, trimite instanţelor, autorităţilor ori instituţiilor care ţin aceste registre o copie de pe hotărârea de deschidere a procedurii, spre a se face menţiune; h) formulează şi susţine eventuale cereri în procedură; i) întocmeşte şi depune lunar un raport cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii, informaţii privind respectarea obligaţiilor fiscale, referitoare la obţinerea sau necesitatea actualizării autorizărilor/autorizaţiilor pentru desfăşurarea activităţii, a actelor de control încheiate de organe de control şi onorariul încasat al administratorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia; publică un extras al raportului în BPI. Administratorul judiciar îndeplineşte obligaţiile prevăzute de art. 18 din Legea Arhivelor Naţionale nr. 16/1996 şi art. 3, art. 4 din Normele metodologice privind aplicarea unor dispoziţii ale Legii Arhivelor Naţionale nr. 16/1996, aprobate prin Ordinul M.A.I. nr. 151/2023. Debitorul este obligat să pună la dispoziţia administratorului judiciar şi a creditorului deţinând cel puţin 20% din valoarea totală a creanţelor cuprinse în tabelul definitiv de creanţe toate informaţiile şi documentele apreciate ca necesare cu privire la activitatea şi averea sa, precum şi lista cuprinzând plăţile efectuate în ultimele 6 luni anterioare deschiderii procedurii şi transferurile patrimoniale făcute în cei 2 ani anteriori deschiderii procedurii. Suportarea cheltuielilor aferente procedurii se face din contul deschis la o unitate a unei bănci, iar disponibilităţile băneşti se păstrează într-un cont special de depozit bancar. După rămânerea definitivă a prezentei hotărâri, toate actele şi corespondenţa emise de debitor sau administratorul judiciar cuprind, în mod obligatoriu şi cu caractere vizibile, în limbile română, engleză şi franceză, menţiunea "în insolvenţă", "in insolvency", "en procedure collective". Prezenta hotărâre se comunică instanţelor judecătoreşti în a căror jurisdicţie se află sediul debitorului declarat la registrul corespunzător şi tuturor băncilor unde debitorul are deschise conturi, în vederea aplicării prevederilor art. 75 din Legea nr. 85/2014. Minuta încheierii se comunică, de îndată, administratorului judiciar provizoriu. Fixează termen administrativ de control la data de 11.09.2025. Executorie. Supusă numai apelului, în termen de 7 de zile de la comunicare, care se depune la Tribunalul Specializat Argeş. Pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor de către grefa instanţei, azi, 08.05.2025.



Pagina principală