Informații dosare ce cuprind 146/1259/2022

(date furnizate de portalul instanțelor de judecată)

1. Numărul dosarului: 146/1259/2022
Data înregistrării: 15 ianuarie 2025, ora 14:05:00
Data ultimei modificări: 28 februarie 2025, ora 12:01:20
Instanță: Curtea de Apel Pitești
Secție: Secţia a II-a civilă, de contencios administrativ şi fiscal
Materie: Faliment
Obiect: închiderea procedurii
Stadiu procesual: Apel

Părți:
EXIM BANCA ROMÂNEASCĂ SA - Intimat Creditor
IDEAL FOOD CHEF SRL - Intimat Debitor
PATRIA BANK SA - Intimat Creditor
RAIFFEISEN BANK SA-CREANŢĂ CESIONATĂ CĂTRE INVESTCAPITAL LTD - Creditor
D.G.R.F.P. PLOIEŞTI - ADMINISTRATIA JUDETEANA A FINANTELOR PUBLICE ARGEŞ - Apelant Creditor
IDEA LEASING IFN SA ŞI IDEA BROKER DE ASIGURARE SRL PRIN CABINET DE AVOCAT MACARESCU CRIANA - Intimat Creditor
OMV PETROM MARKETING SRL - Intimat Creditor
WAG ISSUING SERVICES AS - PRIN VKONECNA & ZACHA SPARL - Intimat Creditor
AJOFM ARGEŞ - Apelant Creditor
INVESTCAPITAL LTD - PRIN REPREZENTANT CONVENŢIONAL GANTOI, FURCULITA ŞI ASOCIATII SPARL - Intimat Creditor

Ședințe:
25 februarie 2025, ora 10:00
Complet: APEL 7-
Tip soluție: Tardiv
Soluția pe scurt: Respinge ca tardiv formulat apelul declarat de AJOFM Argeş. Respinge ca nefondat apelul formulat de DGRFP Ploieşti. Definitivă. Pronunţată conform art.402 teza finală Cpc.



2. Numărul dosarului: 146/1259/2022
Data înregistrării: 31 mai 2022, ora 14:41:00
Data ultimei modificări: 15 ianuarie 2025, ora 14:07:47
Instanță: Tribunalul Comercial Argeș
Secție: ,,,
Materie: Faliment
Obiect: procedura insolvenţei – societăţi cu răspundere limitată
Stadiu procesual: Fond

Părți:
EXIM BANCA ROMÂNEASCĂ S.A. - Creditor
IDEAL FOOD CHEF SRL - Debitor
PATRIA BANK SA - Creditor
RAIFFEISEN BANK SA-CREANŢĂ CESIONATĂ CĂTRE INVESTCAPITAL LTD - Creditor
D.G.R.F.P. PLOIEŞTI-A.J.F.P. ARGEŞ - Creditor
IDEA LEASING IFN SA ŞI IDEA BROKER DE ASIGURARE SRL PRIN CABINET DE AVOCAT MACARESCU CRIANA - Creditor
OMV PETROM MARKETING SRL PRIN AV. CAPITANESCU LEONARD - Creditor
WAG ISSUING SERVICES AS PRIN VKONECNA & ZACHA SPARL - Creditor
AJOFM ARGEŞ - Creditor
INVESTCAPITAL LTD PRIN REPREZENTANT CONVENŢIONAL GANTOI, FURCULITA ŞI ASOCIATII SPARL - Creditor

Ședințe:
20 noiembrie 2024, ora 09:00
Complet: C2-Fond
Tip soluție: Închis lichidarea (art. 117 din lege)
Soluția pe scurt: În temeiul art. 174 din Legea nr. 85/2014, dispune închiderea procedurii de insolvenţă şi radierea din registrul comerţului a debitoarei IDEAL FOOD CHEF SRL. În baza art. 180 din Legea nr. 85/2014, descarcă lichidatorul judiciar CASA DE INSOLVENŢĂ IONESCU ŞI SAVA SPRL, de orice îndatoriri sau responsabilităţi cu privire la procedură, debitoare şi averea ei, creditori, titulari de drepturi de preferinţă, acţionari sau asociaţi. Lipsind disponibilităţile în contul debitoarei, se va utiliza fondul de lichidare, plăţile urmând a fi făcute în condiţiile art. 39 din Legea nr. 85/2014 din fondul de lichidare, potrivit O.U.G. nr. 86/2006, astfel: Dispune achitarea către lichidatorul judiciar CASA DE INSOLVENŢĂ IONESCU ŞI SAVA SPRL a onorariului de 7.000 lei, care se adaugă TVA şi a cheltuielilor de procedură în sumă de 344,09 lei. În temeiul art. 179 din Legea nr. 85/2014, dispune notificarea sentinţei Direcţiei Generale a Finanţelor Publice Ploieşti – Administraţia Judeţeană a Finanţelor Publice Argeş şi Oficiului Registrului Comerţului de pe lângă Tribunalul Argeş, în vederea efectuării menţiunii de radiere şi notificarea tuturor creditorilor prin publicare în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă. În temeiul art. 902 pct. 16 Cod civil, dispune notificarea sentinţei O.C.P.I. Argeş, în vederea notării în cartea funciară a închiderii procedurii. Executorie în temeiul art. 46 alin. 1 din Legea 85/2014. Cu apel în termen de 7 de zile de la comunicarea realizată prin publicare în Buletinul procedurilor de insolvenţă. Cererea de apel se depune la Tribunalul Specializat Argeş. Pronunţată, prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor de către grefa instanţei, azi 20.11.2024, la Tribunalul Specializat Argeş.

23 octombrie 2024, ora 09:00
Complet: C2-Fond
Tip soluție: Termen preschimbat
Soluția pe scurt: TERMEN PRESCHIMBAT LA DATA DE 20.11.2024

16 octombrie 2024, ora 09:00
Complet: C2CC-Fond
Tip soluție: Încheiere
Soluția pe scurt: Din oficiu, dispune preschimbarea termenului de judecată din data de 23.10.2024 în data de 20.11.2024, ora 09,00. Dispune citarea părţilor, prin Buletinul Procedurilor de Insolvenţă, cu menţiunea preschimbării termenului. Cu cale de atac odată cu fondul. Pronunţată, prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor de către grefa instanţei, azi 16.10.2024, la Tribunalul Specializat Argeş.

18 septembrie 2024, ora 10:00
Complet: C2 MTA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 4 din Legea nr. 85/2014, considerând necesar, pentru discutarea propunerii de închidere a procedurii insolvenţei debitoarei, Dispune: - se stabileşte termen de judecată la data de 23.10.2024, ora 09,00 – şedinţă publică; - se citează, prin Buletinul procedurilor de insolvenţă, lichidatorul judiciar, debitoarea şi creditorii, cu menţiunea discutării cererii de închidere a procedurii insolvenţei şi de a preciza dacă înţeleg să avanseze sumele necesare continuării procedurii;

5 iunie 2024, ora 09:00
Complet: C2-Fond
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În temeiul dispoziţiilor art. 187 alin. 1 pct. 2 lit. g Cod de procedură civilă, sancţionează cu amendă judiciară în cuantum de 500 lei UAT Miceşti. Executorie în temeiul art. 190 Cod procedură civilă. Cu drept pentru cel obligat la amendă de a formula cerere de reexaminare în termen de 15 zile de la data comunicării încheierii, în ceea ce priveşte aplicarea amenzii judiciare. Cererea de reexaminare se depune la Tribunalul Specializat Argeş. Pronunţată, prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor de către grefa instanţei, astăzi 05.06.2024, la Tribunalul Specializat Argeş.

22 mai 2024, ora 10:00
Complet: C2 MTA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei IDEAL FOOD CHEF S.R.L., procedura generală a falimentului, dispune: Pune în sarcina lichidatorului judiciar Casa de Insolvenţă Ionescu şi Sava SPRL, următoarele măsuri: - să întocmească şi să depună rapoarte lunare cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, inclusiv cele legate de urmărirea operaţiunilor efectuate în baza avizului prealabil, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii; în raport se vor include informaţii privind respectarea obligaţiilor fiscale, referitoare la obţinerea sau necesitatea actualizării autorizărilor/autorizaţiilor pentru desfăşurarea activităţii, a actelor de control încheiate de organe de control şi onorariul încasat al administratorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014); - să depună la dosar dovada publicării în Buletinul procedurilor de insolvenţă a extrasului raportului de activitate (conform disp. art. 59 alin. 2 din Legea nr. 85/2014); - să inventarieze bunurile debitoarei; - să întocmească la fiecare 3 luni, calculate de la data începerii lichidării, şi să prezinte comitetului creditorilor un raport asupra fondurilor obţinute din lichidare şi din încasarea de creanţe, precum şi un plan de distribuire între creditori, dacă este cazul; raportul şi planul se înregistrează la grefa tribunalului şi se publică în Buletinul procedurilor de insolvenţă; raportul va prevedea şi plata onorariului lichidatorului judiciar şi a celorlalte cheltuieli; - prorogă cererea de închidere a procedurii insolvenţei după stabilirea activului patrimoniului debitoarei - să formuleze şi să depună eventuale cereri privind procedura insolvenţei împotriva debitoarei. Revine cu adresă către Primăria comunei Miceşti pentru a comunica dacă debitoarea figurează ca având în proprietate bunuri mobile/imobile, iar în caz afirmativ să înainteze documentele în baza cărora s-a efectuat înregistrarea acestora în evidenţe. De asemenea, să comunice dacă în perioada 28.09.2020-27.02.2023 societatea a efectuat transferuri/înregistrări în fişa de rol, urmând a înainta fişa de rol, în copie instanţei ( sub sancţiunea aplicării amenzii judiciare) ( adresa se va transmite şi prin fax) Acordă un termen administrativ de control la data de 18.09.2024. Pentru aplicarea dispoziţiilor art. 187 pct 2 lit. g rap. la art. 190 Cod procedură civilă, faţă de necomunicarea de către Primăria comunei Miceşti a relaţiilor solicitate, se stabileşte termen de judecată la data de 05.06.2024, ora 09,00, şedinţă publică, fără citare

17 ianuarie 2024, ora 10:00
Complet: C2 MTA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei IDEAL FOOD CHEF S.R.L., procedura generală a falimentului, dispune: Pune în sarcina lichidatorului judiciar Casa de Insolvenţă Ionescu şi Sava SPRL, următoarele măsuri: - să întocmească şi să depună rapoarte lunare cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, inclusiv cele legate de urmărirea operaţiunilor efectuate în baza avizului prealabil, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii; în raport se vor include informaţii privind respectarea obligaţiilor fiscale, referitoare la obţinerea sau necesitatea actualizării autorizărilor/autorizaţiilor pentru desfăşurarea activităţii, a actelor de control încheiate de organe de control şi onorariul încasat al administratorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014); - să depună la dosar dovada publicării în Buletinul procedurilor de insolvenţă a extrasului raportului de activitate (conform disp. art. 59 alin. 2 din Legea nr. 85/2014); - să inventarieze bunurile debitoarei; - să întocmească la fiecare 3 luni, calculate de la data începerii lichidării, şi să prezinte comitetului creditorilor un raport asupra fondurilor obţinute din lichidare şi din încasarea de creanţe, precum şi un plan de distribuire între creditori, dacă este cazul; raportul şi planul se înregistrează la grefa tribunalului şi se publică în Buletinul procedurilor de insolvenţă; raportul va prevedea şi plata onorariului lichidatorului judiciar şi a celorlalte cheltuieli; - să urmărească soluţionarea definitivă a dosarului nr. 146/1259/2022/a1 - să analizeze cererea de transmitere a calităţii procesuale formulată de Raiffeisen Bank SA - să formuleze şi să depună eventuale cereri privind procedura insolvenţei împotriva debitoarei. Revine cu adresă către Primăria comunei Miceşti pentru a comunica dacă debitoarea figurează ca având în proprietate bunuri mobile/imobile, iar în caz afirmativ să înainteze documentele în baza cărora s-a efectuat înregistrarea acestora în evidenţe. De asemenea, să comunice dacă în perioada 28.09.2020-27.02.2023 societatea a efectuat transferuri/înregistrări în fişa de rol, urmând a înainta fişa de rol, în copie instanţei ( sub sancţiunea aplicării amenzii judiciare) – ultim termen ( adresa se va transmite şi prin fax) Acordă un termen administrativ de control la data de 22.05.2024.

20 septembrie 2023, ora 10:00
Complet: C2 MTA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei IDEAL FOOD CHEF S.R.L., procedura generală a falimentului, dispune: Pune în sarcina lichidatorului judiciar Casa de Insolvenţă Ionescu şi Sava SPRL, următoarele măsuri: - să întocmească şi să depună rapoarte lunare cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, inclusiv cele legate de urmărirea operaţiunilor efectuate în baza avizului prealabil, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii; în raport se vor include informaţii privind respectarea obligaţiilor fiscale, referitoare la obţinerea sau necesitatea actualizării autorizărilor/autorizaţiilor pentru desfăşurarea activităţii, a actelor de control încheiate de organe de control şi onorariul încasat al administratorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014); - să depună la dosar dovada publicării în Buletinul procedurilor de insolvenţă a extrasului raportului de activitate (conform disp. art. 59 alin. 2 din Legea nr. 85/2014); - să inventarieze bunurile debitoarei; - să întocmească la fiecare 3 luni, calculate de la data începerii lichidării, şi să prezinte comitetului creditorilor un raport asupra fondurilor obţinute din lichidare şi din încasarea de creanţe, precum şi un plan de distribuire între creditori, dacă este cazul; raportul şi planul se înregistrează la grefa tribunalului şi se publică în Buletinul procedurilor de insolvenţă; raportul va prevedea şi plata onorariului lichidatorului judiciar şi a celorlalte cheltuieli; - să urmărească soluţionarea definitivă a dosarului nr. 146/1259/2022/a1 - să formuleze şi să depună eventuale cereri privind procedura insolvenţei împotriva debitoarei. Revine cu adresă către Primăria comunei Miceşti pentru a comunica dacă debitoarea figurează ca având în proprietate bunuri mobile/imobile, iar în caz afirmativ să înainteze documentele în baza cărora s-a efectuat înregistrarea acestora în evidenţe. De asemenea, să comunice dacă în perioada 28.09.2020-27.02.2023 societatea a efectuat transferuri/înregistrări în fişa de rol, urmând a înainta fişa de rol, în copie instanţei ( sub sancţiunea aplicării amenzii judiciare) Acordă un termen administrativ de control la data de 17.01.2024.

17 mai 2023, ora 10:00
Complet: C2 MTA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei IDEAL FOOD CHEF S.R.L., procedura generală a falimentului, dispune: Pune în sarcina lichidatorului judiciar Casa de Insolvenţă Ionescu şi Sava SPRL, următoarele măsuri: - să întocmească şi să depună rapoarte lunare cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, inclusiv cele legate de urmărirea operaţiunilor efectuate în baza avizului prealabil, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii; în raport se vor include informaţii privind respectarea obligaţiilor fiscale, referitoare la obţinerea sau necesitatea actualizării autorizărilor/autorizaţiilor pentru desfăşurarea activităţii, a actelor de control încheiate de organe de control şi onorariul încasat al administratorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014); - să depună la dosar dovada publicării în Buletinul procedurilor de insolvenţă a extrasului raportului de activitate (conform disp. art. 59 alin. 2 din Legea nr. 85/2014); - să inventarieze bunurile debitoarei; - să întocmească la fiecare 3 luni, calculate de la data începerii lichidării, şi să prezinte comitetului creditorilor un raport asupra fondurilor obţinute din lichidare şi din încasarea de creanţe, precum şi un plan de distribuire între creditori, dacă este cazul; raportul şi planul se înregistrează la grefa tribunalului şi se publică în Buletinul procedurilor de insolvenţă; raportul va prevedea şi plata onorariului lichidatorului judiciar şi a celorlalte cheltuieli; - să întocmească tabelul definitiv consolidat de creanţe - să formuleze şi să depună eventuale cereri privind procedura insolvenţei împotriva debitoarei. Dispune emiterea unei adrese către Primăria comunei Miceşti pentru a comunica dacă debitoarea figurează ca având în proprietate bunuri mobile/imobile, iar în caz afirmativ să înainteze documentele în baza cărora s-a efectuat înregistrarea acestora în evidenţe. De asemenea, să comunice dacă în perioada 28.09.2020-27.02.2023 societatea a efectuat transferuri/înregistrări în fişa de rol, urmând a înainta fişa de rol, în copie instanţei. Acordă un termen administrativ de control la data de 20.09.2023.

15 februarie 2023, ora 09:00
Complet: C2-Fond
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În temeiul art. 145 alin. 1 lit. D raportat la art. 97 alin. 2 din Legea nr. 85/2014, admite propunerea de deschidere a procedurii de faliment a debitoarei IDEAL FOOD CHEF SRL, propunere formulată de administratorul judiciar Casa de Insolvenţă Ionescu şi Sava SPRL şi aprobată de adunarea creditorilor potrivit procesului verbal nr. 1958/12.12.2022 publicat în BPI nr. 20375/15.12.2022. Dispune intrarea în faliment în procedura generală a debitoarei IDEAL FOOD CHEF SRL. În temeiul art. 145 alin. 2 din Legea 85/2014, Dispune dizolvarea societăţii debitoare. Ridică dreptul de administrare al debitoarei. Desemnează în calitate de lichidator judiciar provizoriu pe administratorul judiciar desemnat, respectiv Casa de Insolvenţă Ionescu şi Sava SPRL, care va îndeplini atribuţiile prevăzute de art. 64 din Legea nr. 85/2014, cu un onorariu de 1.000 lei lunar la care se adaugă TVA plătită din averea debitoarei. În lipsa disponibilităţilor în contul debitoarei, se va utiliza fondul de lichidare, plăţile urmând a fi făcute în conformitate cu prevederile art. 37 alin. 4 din OUG nr. 86/2006, pe baza unui buget previzionat. Fixează termen maxim de predare a gestiunii către lichidator împreună cu lista actelor şi operaţiunilor efectuate după deschiderea procedurii de 10 zile. Dispune întocmirea şi predarea către lichidatorul judiciar, în termen de maxim 5 zile de la data intrării în faliment a unei liste cuprinzând numele şi adresele creditorilor şi toate creanţele acestora la data intrării în faliment, cu indicarea celor născute după data deschiderii procedurii, a tabelului definitiv al creanţelor şi a oricăror altor tabele întocmite în procedură, a oricăror rapoarte de distribuţie, a listei actelor şi operaţiunilor efectuate după data deschiderii procedurii. În temeiul art. 86 din Legea 85/2014, da dispoziţii tuturor băncilor la care debitoarea are deschise conturi să nu dispună de sume fără un ordin al lichidatorului judiciar. Lichidatorul judiciar va comunica de urgenţă băncilor instituirea acestei interdicţii. În temeiul art. 146 din Legea 85/2014, dispune notificarea intrării în faliment în procedură generală a debitoarei, tuturor creditorilor menţionaţi în lista depusă de debitor/administratorul judiciar, prevăzută la art. 145 alin. 2 lit. e, ale căror creanţe s-au născut după deschiderea procedurii, debitorului şi Oficiului Registrului Comerţului de pe lângă Tribunalul Argeş, pentru efectuarea menţiunii şi publicării în Buletinul procedurilor de insolvenţă. În temeiul art. 146 alin. 2 din Legea 85/2014, notificarea va fi comunicată creditorilor cu cel puţin 10 zile înainte de împlinirea termenului-limită pentru înregistrarea cererilor de admitere a creanţelor şi va cuprinde: - termenul-limită pentru înregistrarea cererii de admitere a creanţelor, în vederea întocmirii tabelului suplimentar: 03.04.2023, precum şi cerinţele pentru ca o creanţă înregistrată să fie considerată valabilă; - termenul de verificare a creanţelor, de întocmire şi publicare a tabelului suplimentar al acestora: 04.05.2023; - termenul de depunere la tribunal a contestaţiilor, care va fi de 7 zile de la publicarea în Buletinul procedurilor de insolvenţă a tabelului suplimentar; - termenul de întocmire a tabelului definitiv consolidat: 06.06.2023. În temeiul art. 151-153 din Legea 85/2014, dispune sigilarea şi inventarierea bunurilor din averea debitoarei şi îndeplinirea celorlalte operaţiuni de lichidare. În temeiul art. 160 din Legea nr. 85/2014, Dispune lichidatorului judiciar să întocmească la fiecare 3 luni, calculate de la data începerii lichidării, şi să prezinte comitetului creditorilor un raport asupra fondurilor obţinute din lichidare şi din încasarea de creanţe, precum şi un plan de distribuire între creditori, dacă este cazul; raportul şi planul se înregistrează la grefa tribunalului şi se publică în Buletinul procedurilor de insolvenţă; raportul va prevedea şi plata onorariului lichidatorului judiciar şi a celorlalte cheltuieli. În temeiul art. 59 alin. 1 şi alin. 2 din Legea nr. 85/2014, Dispune lichidatorului judiciar să întocmească şi să depună rapoarte lunare cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, inclusiv cele legate de urmărirea operaţiunilor efectuate în baza avizului prealabil, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii. În raport se vor include informaţii privind respectarea obligaţiilor fiscale, referitoare la obţinerea sau necesitatea actualizării autorizărilor/autorizaţiilor pentru desfăşurarea activităţii, a actelor de control încheiate de organe de control şi onorariul încasat al lichidatorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia; să depună la dosar dovada publicării în Buletinul procedurilor de insolvenţă a extrasului raportului de activitate. Executorie. Cu cale de atac numai apelul în termen de 7 zile de la comunicarea realizată prin publicare în Buletinul procedurilor de insolvenţă. Cererea de apel se depune la Tribunalul Specializat Argeş. Pronunţată, prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor de către grefa instanţei, azi 15.02.2023, la Tribunalul Specializat Argeş.

19 ianuarie 2023, ora 10:00
Complet: C2 MTA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei IDEAL FOOD CHEF S.R.L., procedura generală – perioada de observaţie, dispune: Pune în sarcina administratorului judiciar definitiv Casa de Insolvenţă Ionescu şi Sava SPRL, următoarele măsuri: - să întocmească şi să depună rapoarte lunare cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, inclusiv cele legate de urmărirea operaţiunilor efectuate în baza avizului prealabil, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii; în raport se vor include informaţii privind respectarea obligaţiilor fiscale, referitoare la obţinerea sau necesitatea actualizării autorizărilor/autorizaţiilor pentru desfăşurarea activităţii, a actelor de control încheiate de organe de control şi onorariul încasat al administratorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014); - să depună la dosar dovada publicării în Buletinul procedurilor de insolvenţă a extrasului raportului de activitate (conform disp. art. 59 alin. 2 din Legea nr. 85/2014); - să depună răspunsul la adresa înaintată Primăriei Miceşti - să inventarieze bunurile debitoarei; - să formuleze şi să depună eventuale cereri privind procedura insolvenţei împotriva debitoarei. Ia act că adunarea generală a creditorilor a confirmat administratorul judiciar Casa de Insolvenţă Ionescu şi Sava SPRL cu un onorariu lunar de 1500 lei lunar plus TVA şi onorariu de succes de 1% din realizarea de active (proces-verbal al adunării creditorilor din data de 12.12.2022 întocmit de administratorul judiciar sub nr. 1958/12.12.2022). nu a fost desemnat administrator special. Comitetul creditorilor este format din DGRFP ( preşedinte), Raiffeisen Bank SA şi Idea Leasing IFN SA (membri). Acordă un termen administrativ de control la data de 17.05.2023. În baza disp. art. 59 alin. 4 din Legea nr. 85/2014, pentru a supune dezbaterii părţilor în şedinţă publică, propunerea privind intrarea în faliment a debitorului în procedura generală Dispunem: stabilirea termenului de judecată la data de 15.02.2023, ora 09,00; se citează părţile: debitoarea, prin administrator judiciar, creditorii, prin Buletinul procedurilor de insolvenţă, cu menţiunea discutării propunerii privind intrarea în faliment a debitoarei.

28 septembrie 2022, ora 10:00
Complet: C2-Fond
Tip soluție: Deschidere procedură generală
Soluția pe scurt: În temeiul art. 70 rap. la art. 38 alin. 1 din Legea nr. 85/2014, admite cererea formulată de creditoarea BANCA ROMÂNEASCĂ SA, având ca obiect deschiderea procedurii de insolvenţă împotriva debitoarei IDEAL FOOD CHEF SRL. Dispune deschiderea procedurii insolvenţei în forma generală, a debitoarei IDEAL FOOD CHEF SRL. În temeiul art. 73 rap. la art. 45 alin. 1 lit. d din Legea nr. 85/2014, desemnează în calitate de administrator judiciar provizoriu CASA DE INSOLVENŢĂ IONESCU SI SAVA SPRL, care va îndeplini atribuţiile prevăzute de art. 64 din Legea nr. 85/2014, cu un onorariu fix de 5000 lei exclusiv TVA, pentru întreaga procedură, plătit din averea debitoarei. În lipsa disponibilităţilor în contul debitoarei, se va utiliza fondul de lichidare pentru plata onorariului fix, plăţile urmând a fi făcute în conformitate cu prevederile art. 37 alin. 4 din O.U.G. nr. 86/2006, pe baza unui buget previzionat. Menţine debitoarei dreptul de administrare. În temeiul art. 74 din Legea nr. 85/2014, în termen de 10 zile de la deschiderea procedurii, debitoarea este obligată să depună la dosarul cauzei actele şi informaţiile prevăzute la art. 67 alin. 1 din Legea nr. 85/2014. În temeiul art. 76 din Legea nr. 85/2014, dispune comunicarea prezentei sentinţe către instanţele judecătoreşti în a căror jurisdicţie se află sediul debitoarei declarat la registrul corespunzător şi tuturor băncilor unde debitoarea are deschise conturi, în vederea aplicării prevederilor art. 75 din Legea nr. 85/2014. Pune în vedere debitoarei prevederile art. 82 din Legea nr. 85/2014. Pune în vedere administratorului judiciar prevederile art. 83, art. 84 şi art. 96 din Legea nr. 85/2014, sub sancţiunea aplicării amenzii, în cuantumul prevăzut de art. 60 alin. 2 din Legea nr. 85/2014. Administratorul judiciar provizoriu va efectua, conform art. 101 din Legea nr. 85/2014, inventarierea bunurilor debitoarei în termen de 60 de zile de la deschidere, iar conform art. 58 lit. p din Legea nr. 85/2014, evaluarea acestora să se realizeze până la data stabilită pentru depunerea tabelului de creanţe. În temeiul art. 101 din Legea nr. 85/2014, dacă debitoarea are bunuri supuse transcripţiei, inscripţiei sau înregistrării în registrele de publicitate, administratorul judiciar va trimite instanţelor, autorităţilor ori instituţiilor care ţin aceste registre o copie de pe hotărârea de deschidere a procedurii, spre a se face menţiune. În temeiul art. 902 pct. 16 Cod civil, dispune administratorului judiciar notarea în Cartea funciară a deschiderii procedurii insolvenţei. În temeiul art. 99 cu referire la art. 100 din Legea nr. 85/2014, dispune administratorului judiciar provizoriu să notifice deschiderea procedurii generale de insolvenţă debitoarei şi oficiului registrului comerţului unde debitoarea este înmatriculată/înregistrată, pentru efectuarea menţiunii. Notificarea se va realiza potrivit prevederilor Codului de procedură civilă şi se va publica, totodată, pe cheltuiala averii debitoarei, într-un ziar de largă circulaţie şi în Buletinul procedurilor de insolvenţă. În temeiul art. 100 din Legea nr. 85/2014, notificarea va fi comunicată creditorilor de îndată şi, în orice caz, cu cel puţin 10 zile înainte de împlinirea termenului-limită pentru înregistrarea cererilor de admitere a creanţelor şi va cuprinde: - termenul-limită pentru înregistrarea cererii de admitere a creanţelor asupra averii debitoarei, precum şi cerinţele pentru ca o creanţă înregistrată să fie considerată valabilă (declaraţiile de creanţe se vor depune la tribunalul specializat pentru a fi înregistrate într-un registru, care se va păstra la grefa tribunalului, şi se vor timbra conform art. 14 din O.U.G. nr. 80/2013 cu 200 lei taxă judiciară de timbru, sub sancţiunea anulării) –14.11.2022; - termenul de verificare a creanţelor, de întocmire şi publicare în Buletinul procedurilor de insolvenţă a tabelului preliminar de creanţe – 05.12.2022; - termenul de contestare a creanţelor este de 7 zile de la publicarea tabelului preliminar în Buletinul procedurilor de insolvenţă (contestaţiile se vor timbra conform art. 14 din O.U.G. nr. 80/2013, cu 200 lei taxă judiciară de timbru); - termenul de definitivare a tabelului creanţelor – 03.01.2023; - prima şedinţă a adunării generale a creditorilor va avea loc la data de 12.12.2022 (prima şedinţă a adunării creditorilor va avea în mod obligatoriu pe ordinea de zi atât confirmarea/desemnarea administratorului judiciar/lichidatorului judiciar, cât şi stabilirea onorariului acestuia). Administratorul judiciar provizoriu va întocmi până la data de 19.10.2022, raportul prev. de art. 92 din Legea nr. 85/2014, prin care să propună fie intrarea în procedura simplificată, fie continuarea perioadei de observaţie în cadrul procedurii generale, şi până la 08.11.2022, raportul asupra cauzelor şi împrejurărilor ajungerii debitoarei în stare de insolvenţă, conform art. 97 alin. 1 din Legea nr. 85/2014, cu menţionarea eventualelor indicii sau elemente preliminare privind persoanele cărora le-ar fi imputabilă şi cu privire la existenţa premiselor angajării răspunderii acestora, în condiţiile prevederilor art. 169 - 173 din Legea nr. 85/2014, precum şi asupra posibilităţii reale de reorganizare a activităţii debitorului ori a motivelor care nu permit reorganizarea. În temeiul art. 39 din Legea nr. 85/2014, dispune deschiderea de către debitoare a unui cont la o unitate bancară, din care vor fi suportate cheltuielile aferente procedurii. Eventualele disponibilităţi băneşti vor fi păstrate într-un cont special de depozit bancar. În temeiul art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, se va acorda un termen administrativ de control la data de 19.01.2023. Administratorul judiciar va întocmi şi va depune rapoarte lunare cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, inclusiv cele legate de urmărirea operaţiunilor efectuate în baza avizului prealabil, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii; în raport se vor include informaţii privind respectarea obligaţiilor fiscale, referitoare la obţinerea sau necesitatea actualizării autorizărilor/autorizaţiilor pentru desfăşurarea activităţii, a actelor de control încheiate de organe de control şi onorariul încasat al administratorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014). De asemenea administratorul judiciar va formula eventuale cereri în procedură şi va face demersuri pentru identificarea bunurilor debitoarei şi va depune dovezi în acest sens la dosar, respectiv răspunsul la adresele către O.C.P.I., primăria unde societatea are sediul/punct de lucru, instituţia prefectului judeţului – serviciul public comunitar regim permise de conducere şi înmatriculare a vehiculelor. Executorie. Cu cale de atac numai apelul în termen de 7 zile de la comunicarea realizată prin publicare în Buletinul procedurilor de insolvenţă. Cererea de apel se depune la Tribunalul Specializat Argeş. Pronunţată, prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor de către grefa instanţei, azi 28.09.2022, la Tribunalul Specializat Argeş.

14 septembrie 2022, ora 11:00
Complet: C2-Fond
Tip soluție: Amână pronunţarea
Soluția pe scurt: Amână la data de 28.09.2022 pronun?area hotărârii, care se va face prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei. Cu cale de atac odată cu fondul. Pronunţată, azi, 14.09.2022, la Tribunalul Specializat Argeş.



Pagina principală