Informații dosare ce cuprind 1467/108/2025
(date furnizate de portalul instanțelor de judecată)
1. Numărul dosarului:
1467/108/2025
Data înregistrării:
29 aprilie 2025, ora 12:25:00
Data ultimei modificări:
5 septembrie 2025, ora 14:30:30
Instanță:
Tribunalul Arad
Secție:
SECTIA a II-a CIVILA
Materie:
Faliment
Obiect:
deschiderea procedurii la cererea creditorului
Stadiu procesual:
Fond
Părți:
AFFINITY TRANSPORT SOLUTIONS S.R.L. - Creditor
AGB 65 TRUCK SOLUTION S.R.L. - Debitor
BT TRANSPORT EOOD - Creditor
CTP SERVICE AUTOCAMIOANE SRL - Creditor
DGFP- AJFP ARAD - Creditor
INTER CAMION SRL - Creditor
SKUBA ROMANIA SRL - Creditor
VERAG 360 GMBH - Creditor
ORAŞUL PECICA - Creditor
LOGICO SOLUTIONS SRL - Creditor
Bibolar Andreea-Giorgiana - Creditor
CTP SERVICE AUTOCAMIOANE SRL - Creditor
PUHT JAQRO JAROSLAV KOCUR POLONIA - Creditor
Ședințe:
12 noiembrie 2025, ora 09:00
Complet: C8-sindic(Termen administrativ)
Tip soluție: Termen intermediar
Soluția pe scurt: Termen administrativ de control
3 septembrie 2025, ora 09:00
Complet: C8-sindic-2025
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Având în vedere Hotărârea nr. 3 din data de 26.08.2025 a Adunării generale a magistraţilor din cadrul Tribunalului Arad prin care s-a stabilit adoptarea unor forme de protest, reţinând că prezenta cauză nu se încadrează în lista cauzelor urgente stabilite prin această hotărâre, stabileşte termen administrativ de control la data de 12.11.2025 ora 09:00.
4 iulie 2025, ora 10:00
Complet: C8-sindic-2025
Tip soluție: Legea 85/2006 privind insolventa
Soluția pe scurt: Ia act de refuzul Eurosmart Filiala Timiş SPRL de a fi numită în calitate de administrator judiciar al debitoarei AGB 65 Truck Solutions SRL şi, pe cale de consecinţă:
Dispune încetarea atribuţiilor administratorului judiciar şi desemnarea în calitate de administrator judiciar a Cabinetului Individual de Insolvenţă Brânzan Elena care va aduce la îndeplinire cele dispuse prin Sentinţa civilă nr.448/25.06.2025.
Revine asupra retribuţiei stabilite în favoarea Eurosmart Filiala Timiş SPRL şi stabileşte retribuţia în sumă de 6.000 de lei în favoarea noului administrator judiciar.
Păstrează termenul de judecată din data de 03.09.2025, ora 9,00 pentru dezbaterea raportului prevăzut de art.92 din Legea nr.85/2014.
Executorie de drept.
Cu apel, care se depune la Tribunalul Arad, în termen de 7 zile de la comunicarea prin B.P.I.
Pronunţată la data de 04.07.2025 prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin intermediul grefei instanţei.
3 iulie 2025, ora 09:00
Complet: C8-sindic(Termen administrativ)
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Fixează termen de judecată la data de 04.07.2025, oa 10,00, fără citare, în cameră de consiliu, pentru a analiza solicitarea depusă de administratorul judiciar.
Menţine termenul acordat din 03.09.2025.
25 iunie 2025, ora 09:30
Complet: C8-sindic-2025
Tip soluție: Deschidere procedură generală
Soluția pe scurt: Admite cererile formulate de creditorii Affiniti Transport Solutions SRL şi BT Transport EOOD în contradictoriu cu debitorul SC AGB 65 Truck Solution SRL şi în consecinţă:
În temeiul art. 70 alin. 1 din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, dispune deschiderea procedurii generale a insolvenţei împotriva debitorului.
În temeiul art. 73 şi 45 lit. d) din Legea nr. 85/2014, numeşte administrator judiciar provizoriu pe Eurosmart Filiala Timiş SPRL care va îndeplini atribuţiile prevăzute de art. 58 din Legea nr. 85/2014, cu o retribuţie de 6.000 lei, până la prima adunare a generală a creditorilor.
În baza art. 85 din Legea nr. 85/2014, constată că debitorului nu îi este ridicat dreptul de administrare.
În temeiul art. 99 din Legea nr. 85/2014, dispune notificarea deschiderii procedurii debitorului, asociaţilor, creditorilor şi Oficiului Registrului Comerţului de pe lângă Tribunalul Arad, prin Buletinul Procedurilor de Insolvenţă, precum şi tuturor băncilor unde debitorul are deschise conturi.
Dispune depunerea la dosar a unei copii după notificare şi dovezile publicării acesteia.
Pune în vedere administratorului judiciar prevederile art. 252 din Legea nr. 31/1990, republicată, şi dispune menţionarea la registrul comerţului a reprezentanţilor permanenţi ai administratorului judiciar.
Fixează termenul-limită pentru depunerea cererilor de admitere a creanţelor la data de 05.08.2025.
Fixează termenul pentru verificarea creanţelor, întocmirea, afişarea şi comunicarea tabelului preliminar al creanţelor la data de 25.08.2025.
Fixează termenul pentru definitivarea tabelului creanţelor la 19.09.2025.
Fixează data primei şedinţe a adunării creditorilor la data de 01.09.2025 la ora şi locul comunicat de administrator, şi convoacă creditorii debitorului.
Fixează termen pentru depunerea raportului prevăzut de art. 97 din Legea nr. 85/2014 la data de 05.08.2025.
Fixează la data de 25 a fiecărei luni termenul administrativ pentru depunerea de către practicianul în insolvenţă a raportului întocmit în baza art. 59 din Legea nr. 85/2014 pentru luna anterioară şi fixează termenul administrativ de control pentru verificarea acestuia de către judecătorul-sindic de maximum 3 zile de la data la care trebuie depus raportul lunar.
Atrage atenţia administratorului judiciar numit cu titlu provizoriu asupra obligaţiei respectării termenelor de procedură stabilite precum şi asupra obligaţiei privind contribuirea la desfăşurarea procedurii judiciare într-un termen optim şi previzibil, sens în care pune în vedere acestuia ca, pentru orice şedinţă a adunării generale a creditorilor pe care o va realiza în această procedură, convocarea care urmează a fi realizată şi publicată în B.P.I. de către practicianul în insolvenţă să conţină în concret o dublă convocare:
- prima convocare aferentă pentru prima şedinţă, la care se va urmări respectarea cvorumului de prezenţă şi de vot, respectiv
- a doua convocare, aferentă unei a doua şedinţe a adunării generale a creditorilor cu aceiaşi ordine de zi, care se impune a fi ţinută, în raport de o eventuală lipsă de cvorum de prezenţă a creditorilor, la prima şedinţă convocată,
astfel încât, în situaţia în care la niciuna din cele două şedinţe consecutive nu s-a putut adopta o hotărâre din lipsă de cvorum, practicianul în insolvenţă desemnat în procedură să poată sesiza judecătorul-sindic, conform art. 45 lit. o) din Legea nr. 85/2014, pentru primul termen de judecată ce urmează celor două şedinţe de adunări ale creditorilor convocate de practician.
Atrage atenţia administratorului judiciar numit cu titlu provizoriu asupra faptului că nerespectarea obligaţiei stabilite în sarcina sa prin dispoziţia anterioară este de natură să atragă incidenţa în cauză a dispoziţiilor art. 60 alin. 2 şi 3, respectiv art. 57 alin. 4 din Legea nr. 85/2014.
Dispune trimiterea notificărilor către toţi creditorii debitorului, de către administratorul judiciar.
Dispune administratorului judiciar să convoace adunarea generală a asociaţilor debitorului în vederea desemnării administratorului special şi să depună la dosar, în 2 zile lucrătoare de la data adunării, dovada convocării şi procesul-verbal al adunării.
Dispune administratorului judiciar efectuarea demersurilor necesare pentru a intra în posesia actelor şi bunurilor debitorului, precum şi a informaţiilor despre acesta, informând totodată debitorul despre obligaţiile corelative ce îi revin şi consecinţele civile şi penale ale nerespectării acestor obligaţii.
Dispune în sarcina administratorului judiciar provizoriu obligaţia de a efectua inventarierea bunurilor debitorului, în termen de 60 de zile de la data deschiderii procedurii, conform art. 101 din Legea nr. 85/2014.
În temeiul art. 39 din Legea nr. 85/2014, dispune deschiderea de către debitor a unui cont la o unitate bancară din care vor fi suportate cheltuielile aferente procedurii, în termen de 2 zile de la notificarea deschiderii procedurii, în caz de neîndeplinire a atribuţiei contul urmând a fi deschis de către administratorul judiciar. Eventualele disponibilităţile băneşti vor fi păstrate într-un cont special de depozit bancar.
În temeiul art. 92 din Legea nr. 85/2014, dispune în sarcina administratorului judiciar provizoriu obligaţia de a examina situaţia economică a debitorului şi documentele depuse conform art. 67 sau 74, după caz, şi de a întocmi un raport prin care să propună fie intrarea în procedura simplificată, fie continuarea perioadei de observaţie în cadrul procedurii generale, pe care îl va depune la dosar, cu obligaţia de a notifica propunerea de intrare în faliment prin procedura simplificată.
Fixează termen pentru dezbaterea acestui raport la data de 03.09.2025, ora 09,00.
Executorie.
Cu apel în 7 zile de la comunicarea prin B.P.I., apel care se va depune la Tribunalul Arad.
Pronunţată azi, 25.06.2025, prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor de către grefa instanţei
Pagina principală