Informații dosare ce cuprind 1467/62/2025

(date furnizate de portalul instanțelor de judecată)

1. Numărul dosarului: 1467/62/2025
Data înregistrării: 30 aprilie 2025, ora 13:48:00
Data ultimei modificări: 11 septembrie 2025, ora 16:21:35
Instanță: Tribunalul Brașov
Secție: SECŢIA A II-A CIVILĂ, DE CONTENCIOS ADMINISTRATIV ŞI FISCAL
Materie: Faliment
Obiect: deschiderea procedurii la cererea creditorului
Stadiu procesual: Fond

Părți:
CĂLIN ION OLARIU - Creditor
HYPERHUMAN SRL PRIN REP LEGAL NICA DAN-ADRIAN SI PREDUSCA BOGDAN-PAUL - Debitor
ADMINISTRAŢIA JUDEŢEANĂ A FINANŢELOR PUBLICE BRAŞOV, PRIN REPREZENTANT LEGAL - Creditor

Ședințe:
2 decembrie 2025, ora 12:00
Complet: CIN6-MA
Tip soluție:
Soluția pe scurt:

9 septembrie 2025, ora 12:00
Complet: CIN6-MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Ia act de raportul asupra cauzelor şi împrejurărilor care au condus la apariţia stării de insolvenţă. Ia act de depunerea tabelului preliminar de creanţe. Ia act de depunerea tabelului definitiv de creanţe. Ia act de Proces-verbal adunare generală creditori din 12.08.2025 şi de hotărârea adoptată în cadrul acestuia, respectiv: 1. S-a lua act de aspectele prezentate în raportul întocmit de administratorul judiciar provizoriu cf. art. 97 din Legea nr.85/2014 2. Nu se impune desemnarea unui comitet al creditorilor, atribuţiile acestuia urmând a fi îndeplinite de către adunarea generală a creditorilor 3. Se confirmă SP CASA DE INSOLVENŢĂ ZISU S.P.R.L. în calitate de administrator judiciar şi se aprobă onorariul fix lunar de 2.000 lei, exclusiv TVA, începând cu data deschiderii procedurii de insolvenţă şi un onorariu variabil, sub forma unui procent de 3% din încasările fără TVA realizate din valorificarea în cadrul procedurii de insolvenţă a activelor bunuri mobile din patrimoniul debitorului şi din recuperările de creanţe neîncasate. Stabileşte termen administrativ la data de 02.12.2025, cameră de consiliu, fără participarea părţilor, pentru continuarea perioadei de observaţie a debitorului pentru evaluarea bunurilor mobile şi depunerea planului de reorganizare de către debitoare. Pune în vedere administratorului judiciar să analizeze şi să se pronunţe asupra cererii de plată creanţe curente formulată de AJFP Braşov (adresa nr.15830/25.08.2025). Administratorul judiciar va continua îndeplinirea atribuţiilor legale în termenele fixate de lege, urmând să depună rapoartele lunare la dosar pentru verificarea activităţilor îndeplinite, un extras al raportului lunar urmând a se publica în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă. În măsura în care vor exista cereri contencioase a căror rezolvare sunt în atribuţia judecătorului sindic, părţile interesate vor sesiza instanţa, urmând a se fixa termen de judecată conform procedurii prevăzute de lege.

3 iunie 2025, ora 10:30
Complet: CIN6
Tip soluție: Legea 85/2006 privind insolventa
Soluția pe scurt: Admite cererea formulată de către creditorul Călin-Ion Olariu pentru deschiderea procedurii generale a insolvenţei împotriva debitoarei HYPERHUMAN S.R.L., În temeiul dispoziţiilor art. 72 din Legea nr. 85/2014, Constată că debitoarea este în stare de insolvenţă şi în consecinţă, Dispune deschiderea procedurii generale a insolvenţei împotriva debitorului SC HYPERHUMAN S.R.L.. În temeiul dispoziţiilor art. 73 din Legea nr. 85/2014, Desemnează administrator judiciar provizoriu pe practicianul în insolvenţă CASA DE INSOLVENŢĂ ZISU S.P.R.L., membru al UNPIR – Filiala Alba, care va îndeplini atribuţiile prevăzute de art. 58 din Legea 85/2014, cu o retribuţie provizorie de 10.000 lei + TVA pentru întreaga procedură. În temeiul art. 71 raportat la art. 99 şi art. 100 din Legea nr. 85/2014, Dispune notificarea deschiderii procedurii: debitoarei, creditorilor şi Oficiului Registrului Comerţului de pe lângă Tribunalul Braşov, în vederea efectuării menţiunilor corespunzătoare. Potrivit dispoziţiilor art. 99 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, notificarea se realizează conform Codului de Procedură Civilă şi se va publica într-un ziar de largă circulaţie şi în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă. Fixează termenul limită pentru depunerea cererilor de creanţe la data de 18.07.2025. Fixează termenul limită pentru verificarea creanţelor, întocmirea, înregistrarea, afişarea şi publicarea tabelului preliminar al creanţelor la data de 07.08.2025. Fixează termenul pentru întocmirea, înregistrarea şi publicarea tabelului definitiv al creanţelor la data de 01.09.2025. Fixează data primei şedinţe a adunării creditorilor la data de 12.08.2025 şi dispune ca administratorul judiciar să convoace creditorii debitoarei. În baza art. 92 alin 1 din Legea nr.85/2014, Dispune ca, în termen de 20 de zile de la desemnare, administratorul judiciar să întocmească un raport prin care să se propună fie intrarea în procedura simplificată, fie continuarea perioadei de observaţie din procedura generală. Potrivit dispoziţiilor art. 101 alin. 1 din Legea nr. 85/2014, dispune ca în termen de 60 de zile de la data deschiderii procedurii, administratorul judiciar să procedeze la inventarierea tuturor bunurilor din averea debitoarei. Conform art. 82 alin. 1 din Legea nr. 85/2014, dispune ca debitoarea să pună la dispoziţia administratorului judiciar şi creditorilor care deţin cel puţin 20% din valoarea totală a creanţelor cuprinse în tabelul definitiv de creanţe toate informaţiile şi documentele apreciate ca necesare cu privire la activitatea şi averea sa, precum şi lista cuprinzând plăţile efectuate în ultimele 6 luni anterioare deschiderii procedurii şi transferurile patrimoniale făcute în cei 2 ani anteriori deschiderii procedurii, sub sancţiunea ridicării dreptului de administrare. Conform dispoziţiilor art.76 din Legea nr. 85/2014, dispune comunicarea de către administratorul judiciar a prezentei hotărâri către instanţele judecătoreşti în a căror jurisdicţie se află sediul debitoarei declarat la registrul corespunzător şi tuturor băncilor unde debitoarea are deschise conturi. În temeiul art. 39 alin. 3 din Legea nr. 85/2014: Dispune deschiderea de către debitoare şi/ sau administratorul judiciar a unui cont bancar din care vor fi suportate cheltuielile aferente procedurii. Fixează termen de control la data de 09.09.2025, CIN 6, ora. 12.00, fără participarea părţilor pentru verificarea stadiului procedurii. Cu drept de apel în termen de 7 de zile de la comunicare pentru debitor şi de opoziţie pentru creditori, conform art.71 al.2 din Legea nr.85/2014. Apelul se depune la Tribunalul Braşov. Pronunţată în data de 03.06.2025, prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei.



Pagina principală