Informații dosare ce cuprind 147/1285/2024

(date furnizate de portalul instanțelor de judecată)

1. Numărul dosarului: 147/1285/2024
Data înregistrării: 11 martie 2024, ora 10:43:00
Data ultimei modificări: 10 iulie 2025, ora 14:14:53
Instanță: Tribunalul Comercial Cluj
Secție: Comercial
Materie: Faliment
Obiect: deschiderea procedurii la cererea debitorului
Stadiu procesual: Fond

Părți:
VINCETEK SOLUTIONS SRL - Debitor
CARPAT INSOLV SPRL - Lichidator
D.G.R.F.P. CLUJ NAPOCA - Creditor
DELIVERY SOLUTIONS SA - Creditor

Ședințe:
30 septembrie 2025, ora 10:00
Complet: F15
Tip soluție:
Soluția pe scurt:

3 iunie 2025, ora 9:00
Complet: F15
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Pune în vedere reprezentantei lichidatorului judiciar ca, ulterior expirării termenului de contestare a raportului asupra fondurilor şi a planului de distribuire, să procedeze la distribuirea sumelor cuprinse în planul de distribuire în condiţiile în care nu vor fi formulate contestaţii.Încuviinţează cererea de amânare a cauzei formulată de reprezentanta lichidatorului judiciar şi acordă un nou termen de judecată pentru data de 30 septembrie 2025, sala 249, ora 10,00, în vederea distribuirii sumelor cuprinse în planul de distribuire şi întocmirii raportului final de activitate şi a situaţiilor financiare finale.Deleagă în sarcina reprezentantei lichidatorului judiciar efectuarea convocării tuturor creditorilor prin BPI pentru următorul termen de judecată, în maxim 30 de zile de la întocmirea raportului final, cu menţionarea faptului că împotriva raportului final pot fi formulate obiecţiuni cu cel puţin 5 zile înainte de data convocării.Pronunţată în şedinţa publică din data de 3 iunie 2025.

18 martie 2025, ora 9:00
Complet: F15
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Încuviinţează cererea de amânare a cauzei formulată de reprezentanta lichidatorului judiciar şi acordă un nou termen de judecată pentru data de 3 iunie 2025, sala 249, ora 9,00, în vederea valorificării bunurilor din averea debitoarei.Pune în vedere reprezentantei lichidatorului judiciar să depună la dosar rapoartele lunare de activitate însoţite de dovezile tuturor operaţiunilor întreprinse şi, în măsura în care se va reuşi valorificarea vreunui bun al debitoarei, raportul asupra fondurilor obţinute din lichidare şi planul de distribuire, care vor fi notificate în conformitate cu dispoziţiile art. 160 din Legea nr. 85/2014.Pronunţată în şedinţa publică din data de 18 martie 2025.

26 noiembrie 2024, ora 9:00
Complet: F15
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Constată că lichidatorul judiciar a depus la dosar tabelul definitiv consolidat al creanţelor declarate împotriva averii debitoarei şi dovada publicării acestuia în BPI.Încuviinţează cererea de amânare a cauzei formulată de lichidatorul judiciar şi acordă un nou termen de judecată pentru data de 18 martie 2025, sala 249, ora 9,00, în vederea evaluării şi valorificării bunurilor din averea debitoarei.Pune în vedere lichidatorului judiciar să depună la dosar rapoartele lunare de activitate însoţite de dovezile tuturor operaţiunilor întreprinse, să procedeze la publicarea unui anunţ cu privire la raportul de evaluare a bunurilor debitoarei şi la efectuarea tuturor demersurilor în vederea stabilirii unui regulament de valorificare a bunurilor debitoarei, precum şi să depună dovezile la dosar.Pronunţată în şedinţa publică din data de 26 noiembrie 2024.

10 septembrie 2024, ora 9:00
Complet: F15
Tip soluție: Admis
Soluția pe scurt: Admite cererea formulată de administratorul judiciar CARPAT INSOLV SPRL, în cadrul procedurii insolvenţei debitoarei VINCETEK SOLUTIONS SRL şi, în consecinţă: Dispune intrarea în faliment a debitoarei VINCETEK SOLUTIONS SRL. Desemnează în calitate de lichidator judiciar provizoriu CARPAT INSOLV SPRL, care va îndeplini atribuţiile prevăzute de art. 64 din Legea nr. 85/2014, instrumentând prezenta procedură de insolvenţă până la eventuala sa confirmare sau schimbare, în condiţiile Legii nr. 85/2014.Stabileşte în favoarea lichidatorului judiciar provizoriu un onorariu provizoriu lunar de 2.000 lei + eventual TVA plus un onorariu de succes de 5% + eventual TVA din sumele recuperate în cadrul procedurii, plafonat la suma de 7.000 lei + eventual TVA în ipoteza prevăzută de art. 121 alin. 1 lit. a din Statutul privind organizarea şi exercitarea profesiei de practician în insolvenţă.Dispune dizolvarea societăţii debitoare şi ridicarea dreptului de administrare al debitoarei.Fixează termenul maxim de predare a gestiunii averii de la debitoare către lichidator, împreună cu lista actelor şi operaţiunilor efectuate după deschiderea procedurii, pentru data de 24 septembrie 2024.Fixează termenul de predare către lichidator a listei creditorilor, în condiţiile prev. de art. 145 alin. 2 lit. e din Legea nr.85/2014, pentru data de 16 septembrie 2024.Stabileşte termenul limită pentru înregistrarea cererilor de admitere a creanţelor asupra averii debitoarei în vederea întocmirii tabelului suplimentar al creanţelor la data de 15 octombrie 2024, termenul de verificare, întocmire, afişare şi comunicare a tabelului suplimentar al creanţelor, la data de 4 noiembrie 2024, data limită de depunere a contestaţiilor, de 7 zile de la publicarea tabelului suplimentar de creanţe în BPI, precum şi termenul pentru întocmirea tabelului definitiv consolidat, la data de 26 noiembrie 2024. Dispune notificarea de către lichidator a intrării în faliment în condiţiile art.146 alin.1 din Legea nr.85/2006, debitoarei şi Oficiului Registrului Comerţului de pe lângă Tribunalul Cluj pentru efectuarea menţiunii.Dispune sigilarea bunurilor din averea debitoarei şi îndeplinirea celorlalte operaţiuni de lichidare.Dispune în sarcina lichidatorului obligaţia de a depune rapoarte privind modul de îndeplinire a atribuţiilor sale, cu justificarea cheltuielilor.Stabileşte termen pentru examinarea stadiului procedurii, la data de 26 noiembrie 2024, sala 249, ora 9,00. Executorie.Cu drept de apel în termen de 7 zile de la comunicare, apel care va fi depus la Tribunalul Specializat Cluj.Pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin intermediul grefei, azi, 10 septembrie 2024.

28 mai 2024, ora 9:00
Complet: F15
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Definitivează tabelul creanţelor declarate împotriva averii debitoarei.Ia act de confirmarea administratorului judiciar CARPAT INSOLV SPRL şi a onorariului acestuia.Încuviinţează cererea de amânare formulată de reprezentanta administratorului judiciar şi acordă un nou termen de judecată pentru data de 10 septembrie 2024, sala 249, ora 9,00, în vederea depunerii unui plan de reorganizare a activităţii debitoarei de către administratorul special.Pune în vedere reprezentantei administratorului judiciar să trimită tabelul definitiv al creanţelor spre publicare în BPI pentru a curge termenul de depunere a planului de reorganizare.Pune în vedere reprezentantei administratorului judiciar să depună la dosar rapoartele lunare de activitate şi dovezile tuturor operaţiunilor întreprinse.Pronunţată în şedinţa publică din data de 28 mai 2024.

23 aprilie 2024, ora 10:00
Complet: F15
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Încuviinţează cererea formulată de administratorul judiciar şi dispune continuarea perioadei de observaţie din procedura generală în vederea propunerii unui plan de reorganizare.Acordă un nou termen de judecată pentru data de 28 mai 2024, sala 249, ora 9,00, în vederea soluţionării eventualelor contestaţii împotriva tabelului preliminar al creanţelor declarate împotriva averii debitoarei şi definitivarea acestuia.Pune în vedere administratorului judiciar să depună la dosar rapoartele lunare de activitate însoţite de dovezile tuturor operaţiunilor întreprinse.Pronunţată în şedinţa publică din data de 23 aprilie 2024.

19 martie 2024, ora 10:00
Complet: F15
Tip soluție: Admis
Soluția pe scurt: Admite cererea debitoarei VINCETEK SOLUTIONS SRL şi, în consecinţă:Dispune deschiderea procedurii generale a insolvenţei împotriva debitoarei VINCETEK SOLUTIONS SRL.Desemnează în calitate de administrator judiciar provizoriu CARPAT INSOLV SPRL, care va îndeplini atribuţiile prevăzute de art. 58 din Legea nr. 85/2014, instrumentând prezenta procedură de insolvenţă până la eventuala sa confirmare sau schimbare, în condiţiile Legii nr. 85/2014.Stabileşte în favoarea lichidatorului judiciar provizoriu un onorariu provizoriu lunar de 1500 lei, eventual TVA, plus un onorariu de succes de 5%, eventual TVA din sumele distribuite creditorilor, plafonat la suma de 7000 lei + eventual TVA în ipoteza prevăzută de art. 121 alin. 1 lit. a din Statutul privind organizarea şi exercitarea profesiei de practician în insolvenţă.Dispune desemnarea administratorului special în vederea reprezentării intereselor asociaţilor.Ia act de intenţia debitoarei de a depune un plan de reorganizare.Stabileşte în sarcina administratorului judiciar provizoriu obligaţia de a depune la dosar în termen de 40 de zile de la deschiderea procedurii un raport amănunţit asupra cauzelor şi împrejurărilor care au dus la apariţia stării de insolvenţă, cu menţionarea eventualelor indicii sau elemente preliminare privind persoanele cărora le-ar fi imputabilă şi cu privire la existenţa premiselor angajării răspunderii acestora, în condiţiile prevederilor art. 169-173 din Legea nr. 85/2014, precum şi asupra posibilităţii reale de reorganizare a activităţii debitorului ori a motivelor care nu permit reorganizarea, conform art. 58 lit. b din Legea nr. 85/2014.Dispune comunicarea prezentei instanţelor judecătoreşti în a căror jurisdicţie se află sediul debitoarei, tuturor băncilor unde debitoarea are deschise conturi, aceasta din urmă obligaţie fiind în sarcina administratorului judiciar provizoriu.Stabileşte în sarcina debitoarei obligaţia de a pune la dispoziţia administratorului judiciar provizoriu toate informaţiile şi documentele apreciate ca necesare cu privire la activitatea şi averea sa, precum şi lista cuprinzând plăţile efectuate în ultimele 6 luni anterioare deschiderii procedurii şi transferurile patrimoniale făcute în cei 2 ani anteriori deschiderii procedurii.Dă dispoziţie tuturor băncilor la care debitoarea are disponibil în conturi să nu dispună de acestea fără ordinul judecătorului sindic sau al administratorului judiciar provizoriu sub sancţiunea prevăzută de art. 86 alin. 2 din Legea nr. 85/2014, obligaţia de notificare revenind administratorului judiciar provizoriu.Dispune în sarcina administratorului judiciar provizoriu obligaţia de a efectua inventarierea bunurilor debitoarei, în termen de 60 de zile de la deschiderea procedurii, conform art. 101 din Legea nr. 85/2014.Dispune în sarcina administratorului judiciar provizoriu obligaţia de a efectua notificările prevăzute de art. 99-100 din Legea nr. 85/2014.Fixează termenul limită pentru depunerea de către creditori a opoziţiilor la hotărârea de deschidere a procedurii pentru data de 17 mai 2024, precum şi termenul de soluţionare a opoziţiilor pentru data de 28 mai 2024.Fixează termenul limită pentru depunerea cererilor de admitere a creanţelor la data de 26 aprilie 2024, termenul limită pentru verificarea creanţelor, întocmirea, afişarea, comunicarea şi publicarea în BPI a tabelului preliminar al creanţelor la data de 10 mai 2024, termenul pentru depunerea contestaţiilor faţă de tabelul de creanţe, cu privire la creanţele şi drepturile trecute, sau, după caz, netrecute de lichidatorul judiciar în tabelul preliminar de creanţe, de 7 zile de la publicarea tabelului preliminar de creanţe în BPI şi termenul pentru soluţionarea eventualelor contestaţii şi pentru definitivarea tabelului creanţelor la 28 mai 2024. Dispune desfăşurarea primei şedinţe a adunării creditorilor la sediul debitoarei, la data de 14 mai 2024, ora 12:00.Dispune în sarcina administratorului judiciar provizoriu obligaţia de a depune lunar un raport cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitoarei, onorariul încasat, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii, un extras al acestuia urmând a fi publicat de către lichidatorul judiciar provizoriu în BPI.Dispune în sarcina administratorului judiciar provizoriu obligaţia de a examina situaţia economică a debitorului şi a documentelor depuse potrivit prevederilor art. 67 sau 74 din Legea nr. 85/2014, după caz, şi de a întocmi un raport prin care să propună fie intrarea în procedura simplificată, fie continuarea perioadei de observaţie în cadrul procedurii generale, pe care îl va depune în termen de maximum 20 de zile de la data desemnării sale, cu obligaţia de a notifica propunerea de intrare în faliment prin procedura simplificată creditorilor care au depus cerere introductivă şi debitorului, prin administratorul special, depunând la instanţă, odată cu cererea, dovada îndeplinirii procedurii de notificare.Fixează termen pentru dezbaterea acestui raport pentru data de 23 aprilie 2023, sala 249, ora 10.00.Executorie.Cu drept de apel în termen de 7 zile de la comunicare, apel care va fi depus la Tribunalul Specializat Cluj.Pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin intermediul grefei, azi, 19 martie 2024.



Pagina principală