Informații dosare ce cuprind 14739/3/2022

(date furnizate de portalul instanțelor de judecată)

1. Numărul dosarului: 14739/3/2022
Data înregistrării: 2 iunie 2022, ora 08:57:00
Data ultimei modificări: 27 iunie 2025, ora 11:59:10
Instanță: Tribunalul București
Secție: Secţia a-VII-a Civilă
Materie: Faliment
Obiect: procedura insolvenţei – societăţi cu răspundere limitată
Stadiu procesual: Fond

Părți:
SALESIANER MIETTEX SRL CU SEDIUL ALES LA CABINET AVOCAT VALENTIN DANCIU - Creditor
LONDON INVESTMENT SRL - Debitor
INTERCOM MANAGAMENT S.P.R.L. - Lichidator
PREMIER ENERGY FURNIZARE S.A. (FOSTĂ CEZ VANZARE SA) - Creditor
DIRECTIA GENERALA DE IMPOZITE SI TAXE LOCALE A SECTORULUI 1 - Creditor
DIRECŢIA GENERALĂ REGIONALĂ A FINANŢELOR PUBLICE BUCUREŞTI IN REPREZENTAREA ADMINISTRAŢIEI SECTOR 1 A FINANŢELOR PUBLICE - Creditor
PHOENICIA COMFORT SRL - Creditor
ASOCIATIA CENTRUL ROMAN PENTRU ADMINISTRAREA DREPTURILOR ARTISTILOR INTERPRETI - CREDIDAM - Creditor

Ședințe:
27 iunie 2025, ora 9:00
Complet: C13
Tip soluție: Admite cererea
Soluția pe scurt: În baza art. 174 din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, închide procedura insolvenţei împotriva debitorului SC LONDON INVESTMENT SRL. Dispune radierea debitorului LONDON INVESTMENT SRL din Registrul Comerţului Bucureşti. În baza art. 179 din Legea nr. 85/2014, sentinţa de închidere a procedurii va fi notificată Direcţiei Generale Regionale a Finanţelor Publice Bucureşti şi Oficiului Registrului Comerţului Bucureşti de pe lângă Tribunalul Bucureşti, pentru efectuarea menţiunii. Prezenta sentinţă va fi notificată tuturor creditorilor debitorului prin publicarea ei în Buletinul procedurilor de insolvenţă. Dispune plata către lichidatorul judiciar INTERCOM MANAGEMENT SPRL a sumei de 10.000 lei fără TVA, reprezentând onorariu majorat, precum şi a cheltuielilor de procedură din fondul prevăzut la art. 39, alin. (4) din Legea nr. 85/2014, conform şi în limita prevederilor statutare. Executorie. Cu apel, în termen de 7 zile de la comunicarea hotărârii prin publicare în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă, ce va fi depus la Tribunalul Bucureşti Secţia a VII-a Civilă. Pronunţată prin punerea soluţie la dispoziţia părţilor de către grefa instanţei, astăzi, 27.06.2025.

20 iunie 2025, ora 9:00
Complet: C13
Tip soluție: Amână pronunţarea
Soluția pe scurt: Amână pronunţarea pentru data de 27.06.2025. Pronunţarea hotărârii se va face prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei. Pronunţată în şedinţă publică, astăzi, 20.06.2025.

7 martie 2025, ora 9:00
Complet: C13
Tip soluție: Încheiere
Soluția pe scurt: pentru continuarea procedurii, în vederea recuperării de creanţe

22 noiembrie 2024, ora 9:00
Complet: C13
Tip soluție: Încheiere
Soluția pe scurt: pentru continuarea procedurii, în vederea soluţionării litigiilor aflate în rol şi arhivării documentelor contabile

31 mai 2024, ora 9:00
Complet: C13
Tip soluție: Încheiere
Soluția pe scurt: pentru continuarea procedurii, în vederea recuperării creanţelor şi distribuirii sumelor

17 noiembrie 2023, ora 9:00
Complet: C13
Tip soluție: Încheiere
Soluția pe scurt: pentru continuarea procedurii, în vederea lămuririi situa?iei juridice a debitorului, evaluării şi valorificării bunurilor aflate în patrimoniul debitorului şi predării documentelor contabile

16 iunie 2023, ora 9:00
Complet: C13
Tip soluție: Încheiere
Soluția pe scurt: pentru continuarea procedurii, în vederea lămuririi situa?iei patrimoniale a debitorului

23 februarie 2023, ora 9:00
Complet: C13
Tip soluție: Admite cererea
Soluția pe scurt: În temeiul art 145 alin 1 lit. A pct.b) şi c) din Legea nr 85/2014 privind procedura insolvenţei, dispune intrarea în faliment prin procedura generală a debitorului . În temeiul art 145 alin 2 lit a) din Legea nr 85/2014 privind procedura insolvenţei ridică dreptul de administrare al debitorului şi dispune dizolvarea societăţii debitoare. Dispune sigilarea bunurilor din averea debitoarei, în sarcina lichidatorului. Stabileşte termen de maxim 10 zile de la data notificării deschiderii procedurii falimentului de predare a gestiunii averii de la debitor către lichidator, împreună cu lista actelor şi operaţiunilor efectuate până la deschiderea procedurii. Dispune întocmirea şi predarea către lichidator, în termen de maxim 10 zile de la intrarea în faliment, a unei liste cuprinzând numele şi adresele creditorilor şi toate creanţele acestora, cu indicarea celor născute după data introducerii cererii de deschidere a procedurii. Fixează următoarele termene limită: a) termenul-limită pentru înregistrarea cererii de admitere a creanţelor prevăzute la alin. (3), în vederea întocmirii tabelului suplimentar– 06.04.2023; b) termenul de verificare a creanţelor prevăzute la alin. (3), de întocmire şi publicare a tabelului suplimentar al acestora – 04.05.2023; c) termenul de depunere la tribunal a contestaţiilor, care va fi de 7 zile de la publicarea în BPI a tabelului suplimentar; d) termenul de întocmire a tabelului definitiv consolidat – 01.06.2023. Desemnează în calitate de lichidatorul judiciar Intercom Mangement SPRL care va îndeplini atribuţiile prevăzute de art 25 din lege, cu o remuneraţie de 3.500 lei din averea debitorului. Pune în vedere lichidatorului prevederile art 252 din Legea nr. 31/1990, republicată şi dispune îndeplinirea formalităţilor privind menţionarea la registrul comerţului a reprezentanţilor permanenţi ai săi. În temeiul art 146 din Legea nr.85/2014 privind procedura insolvenţei, dispune ca lichidatorul să trimită o notificare privind intrarea debitorului în procedura falimentului prin procedura generală, ridicarea dreptului de administrare şi dizolvarea acestuia, tuturor creditorilor menţionaţi în lista depusă de debitor/administratorul judiciar, menţionată la art 145 alin 2 lit e), debitorului şi oficiului registrului comerţului sau, după caz, registrului societăţilor agricole în care debitorul este înmatriculat, pentru efectuarea menţiunii. Pune în vedere administratorului judiciar/lichidatorului judiciar ca notificările transmise creditorilor să cuprindă solicitarea de comunicare a declara?iilor de crean?e, a documentelor justificative, a taxei de timbru: (i) un exemplar va fi transmis atât in format scriptic (hârtie) la grefa Sec?iei a VII-a Civilă a Tribunalului Bucure?ti, cât ?i în format electronic (documente PDF de maximum 4 MB fiecare) pe adresa de e-mail a Sec?iei a VII-a Civilă a Tribunalului Bucure?ti (trb-insolventa@just.ro);(ii) exemplarul destinat practicianului in insolventa. Dispune plata către lichidatorul judiciar Intercom Mangement SPRL a sumei de 3.500 lei onorariu administrator judiciar şi a cheltuielilor de procedură din fondul prevăzut de dispoziţiile art.39 alin. 4 din Legea nr. 85/2014. Fixează termen pentru continuarea procedurii la 16.06.2023, ora 09.00 . Cu apel, în termen de 7 zile de la comunicarea hotărârii prin publicare în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă, ce va fi depus la Tribunalul Bucureşti Secţia a VII-a Civilă. Pronunţată azi, 23.02.2023, prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin grefa instanţei.

17 februarie 2023, ora 10:00
Complet: C13
Tip soluție: Amână pronunţarea
Soluția pe scurt: Amână pronunţarea la data de 23.02.2023 pe cererea de trecere la faliment.Pronunţarea hotărârii se va face prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei.

2 noiembrie 2022, ora 9:00
Complet: C13
Tip soluție: Admite cererea
Soluția pe scurt: Admite cererea creditorului împotriva debitorului . În temeiul art. 72 alin. 6 din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, deschide procedura generală împotriva debitorului. În cazul în care debitorul nu depune, în 10 zile de la pronunţare prezentei hotărâri, la dosar, o declaraţie prin să-şi manifeste intenţia de reorganizare, în temeiul art. 85 alin. 1 raportat la art. 74 şi art. 67 alin. 1 lit. g din Legea nr. 85/2014, urmează a opera ridicarea de drept a dreptului de administrare – constând în dreptul de a-şi conduce activitatea, de a-şi administrat bunurile din avere şi de a dispune de acestea, situaţie în care conducerea integrală a activităţii debitorului revine administratorului judiciar. Dă dispoziţie tuturor băncilor la care debitoarea are disponibil în conturi să nu dispună de acestea fără un ordin al judecătorului sindic sau al administratorului judiciar, obligaţia de înştiinţare a băncilor revenindu-i administratorului judiciar, în cazul în care operează ridicarea de drept a dreptului de administrare. Pune în vedere debitorului că este obligat să depună în 10 zile de la pronunţarea prezentei hotărâri, la dosarul cauzei, actele şi informaţiile prevăzute la art. 67 alin. 1 din Legea nr. 85/2014. În cazul în care debitorul nu va depune actele şi informaţiile arătate devin aplicabile dispoziţiile art. 82 alin. 2 şi art. 169 alin. 1 lit. d din Legea nr. 85/2014. Fixează următoarele termene limită: a) termenul limită de depunere, de către creditori, a opoziţiilor la sentinţa de deschidere a procedurii - 15 zile de la notificare, precum şi termenul de soluţionare a opoziţiilor, care nu va depăşi 10 zile de la data expirării termenului de depunere a acestora; b) termenul limită pentru înregistrarea cererii de admitere a creanţelor asupra averii debitorului – 15.12.2022; c) termenul de verificare a creanţelor, de întocmire, afişare şi comunicare a tabelului preliminar de creanţe – 29.12.2022; d) termenul de definitivare a tabelului creanţelor – 12.01.2023; e) data primei şedinţe a adunării generale a creditorilor – 05.10.2023. Numeşte administrator judiciar provizoriu Intercom Managament SPRL, cu un onorariu de 3.500 lei din averea debitorului, care va îndeplini atribuţiile prevăzute de art. 58 din Legea nr. 85/2014, cu exercitarea atribuţiilor de supraveghere a activităţii debitorului în conformitate cu art. 5 pct. 66 şi art. 87 din Legea nr. 85/2014 până la ridicarea dreptului de administrare al debitorului. În temeiul art. 71 alin. 1 din Legea nr. 85/2014, dispune ca administratorul judiciar să efectueze notificările prevăzute de art. 100, privind deschiderea procedurii generale împotriva debitorului, tuturor creditorilor menţionaţi în lista depusă de debitor în conformitate cu art. 74 raportat la art. 67 alin. 1 lit. c), debitorului şi oficiului registrului comerţului sau, după caz, registrului societăţilor agricole ori registrului asociaţiilor şi fundaţiilor în care debitorul este înmatriculat, pentru efectuarea menţiunii, instanţelor judecătoreşti în a căror jurisdicţie se află sediul declarat la registrul comerţului, şi tuturor băncilor unde debitorul are deschise conturi, în vederea aplicării prevederilor art. 75 din Legea nr. 85/2014. Pune în vedere administratorului judiciar să efectueze în 60 de zile de la data pronunţării prezentei hotărâri inventarierea bunurilor debitorului, să întocmească şi să depună la dosar, în termen de 20 de zile de la desemnare, raportul prevăzut la art. 92 alin. 1 din Legea nr. 85/2014, şi, în termen de 40 de zile de la desemnare, raportul prevăzut la art. 97 din aceiaşi lege. În temeiul art. 39 din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, dispune deschiderea de către debitor a unui cont la o unitate bancară din care vor fi suportate cheltuielile aferente procedurii, în termen de 2 zile de la notificarea deschiderii procedurii; în caz de neîndeplinire a atribuţiei, contul va fi deschis de către administratorul judiciar. Eventualele disponibilităţi băneşti vor fi păstrate într-un cont special de depozit bancar. Pune în vedere administratorului judiciar prevederile art. 252 din Legea nr. 31/1990, republicată şi dispune îndeplinirea formalităţilor privind menţionarea la registrul comerţului a reprezentanţilor permanenţi ai săi. Pune în vedere administratorului judiciar să depună lunar la dosar raportul prevăzut de art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2006. Pune în vedere administratorului judiciar/lichidatorului judiciar ca notificările transmise creditorilor să cuprindă solicitarea de comunicare a declara?iilor de crean?e, a documentelor justificative, a taxei de timbru: (i) un exemplar va fi transmis atât in format scriptic (hârtie) la grefa Sec?iei a VII-a Civilă a Tribunalului Bucure?ti, cât ?i în format electronic (documente PDF de maximum 4 MB fiecare) pe adresa de e-mail a Sec?iei a VII-a Civilă a Tribunalului Bucure?ti (trb-insolventa@just.ro); (ii) exemplarul destinat practicianului in insolventa va fi transmis pe adresa de corespondenta letrica ce va fi indicata de acesta prin notificare___________ Fixează termen administrativ de control pentru analiza stadiului continuării procedurii la 17.02.2023, ora 10. Executorie. Cu apel, în termen de 7 zile de la comunicarea hotărârii prin publicare în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă, ce va fi depus la Tribunalul Bucureşti Secţia a VII-a Civilă. Pronunţată azi, 02.11.2022, prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin grefa instanţei.

28 octombrie 2022, ora 10:00
Complet: C13
Tip soluție: Amână pronunţarea
Soluția pe scurt: Amână pronunţarea la data de 02.11.2022.Pronunţarea hotărârii se va face prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei.

2 septembrie 2022, ora 10:00
Complet: C13
Tip soluție: Încheiere
Soluția pe scurt: pentru citarea creditorului cu men?iunea de a depune la dosar certificat constatator cu datele recente de identificare ale debitorului



Pagina principală