Informații dosare ce cuprind 1487/30/2022

(date furnizate de portalul instanțelor de judecată)

1. Numărul dosarului: 1487/30/2022
Data înregistrării: 7 aprilie 2022, ora 12:08:00
Data ultimei modificări: 9 septembrie 2024, ora 14:02:45
Instanță: Tribunalul Timiș
Secție: SECŢIA a II-a CIVILA
Materie: Faliment
Obiect: procedura insolvenţei
Stadiu procesual: Fond

Părți:
MUNICIPIUL LUGOJ - Creditor
DELLI BOVI SRL - Debitor
DELLI BOVI SRL - PRIN ADMINISTRATOR JUDICIAR ZENIT MANAGEMENT S.P.R.L. – FILIALA TIMIŞ - Lichidator
ADMINISTRATIA JUDETEANA A FINANTELOR PUBLICE TIMIS - Creditor

Ședințe:
26 februarie 2024, ora 9:00
Complet: C1NS/MA
Tip soluție: Legea 85/2006 privind insolventa
Soluția pe scurt: Dispune îndreptarea erorii materiale.

1 februarie 2024, ora 09:00
Complet: C1NS/MA
Tip soluție: Legea 85/2006 privind insolventa
Soluția pe scurt: Închide procedura insolvenţei.

11 ianuarie 2024, ora 09:00
Complet: C1NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În vederea acordarii unui termen în continuare, amână judecarea cauzei la data de 01.02.2024.

9 noiembrie 2023, ora 9:00
Complet: C1NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În vederea acordarii unui termen în continuare, amână judecarea cauzei la data de 11.01.2024.

28 septembrie 2023, ora 12:00
Complet: C1NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Ia act de raportul de activitate depus de lichidatorul judiciar pentru termenul de azi. Fixează termen de judecată la data de 09/11/2023, sala nr. 174, pentru când se vor cita părţile prin B.P.I., cu menţiunea că pentru termenul acordat, eventual, se va pune în discuţie cererea lichidatorului judiciar prin care solicită închiderea procedurii privind debitoarea şi să precizeze dacă înţeleg să avanseze sumele necesare continuării procedurii. Dată în Camera de Consiliu şi pronunţată azi, 28 Septembrie 2023, prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei.

6 aprilie 2023, ora 9:00
Complet: C1NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Pentru continuarea procedurii şi efectuarea demersurilor care se impun. În temeiul dispoziţiilor art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, Acordă termen administrativ de control la data de 28.09.2023, pentru când practicianul în insolvenţă va întocmi, conform art. 59 al. 1 şi 2 din Legea nr. 85/2014, procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, şi va depune la dosar raport de activitate cel mai târziu până la data de 21.09.2023, în care va prezenta demersurile efectuate şi demersurile ce urmează a fi efectuate în continuare, la care va ataşa toate publicaţiile, inclusiv dovada publicării în B.P.I. a raportului de activitate întocmit, precum şi înscrisurile emise, neîndeplinirea culpabilă a obligaţiilor prevăzute de lege sau stabilite de judecătorul sindic putând duce la aplicarea unei amenzi. Totodată, pune în vedere practicianului în insolvenţă să se prezinte (sau să delege un reprezentant care să se prezinte) periodic la Serviciul Arhivă, să verifice şi să ridice de la dosar duplicatele cererilor, dacă acestea există în duplicat, dacă nu să solicite Serviciul Arhivă copii de pe acestea, să le analizeze şi să ia măsurile ce se impun, măsurile luate să le insereze într-un raport, separat, pe care să-l depună la dosar, să-l comunice cu petenţii şi să îl publice în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă, dovezile de comunicare, respectiv de publicare urmând a le depune la dosar. Pune în vedere practicianului în insolvenţă că cererile trebuie depuse în conformitate cu art. 41 alin. 4 din Legea 85/2014 rap. la art. 194 Cod procedură civilă separat de raport, iar neîndeplinirea culpabilă a obligaţiilor prevăzute de lege sau stabilite de judecătorul sindic poate duce la aplicarea unei amenzi.

2 februarie 2023, ora 8:30
Complet: C1NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În temeiul disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, Acordă termen administrativ de control, pentru când practicianul în insolveţă va depune la dosar raport de activitate conform art. 59 al. 1 şi 2 din Legea nr. 85/2014 şi îl va depune la dosar cu cel puţin 7 zile înainte de termenul acordat, la care va ataşa toate publica?iile, inclusiv dovada publicării în B.P.I. a raportului de activitate întocmit, precum şi înscrisurile emise, sub sancţiunea amendării, raport prin care: - va informa instanţa cu privire la demersurile efectuate în procedură, precum şi demersurile ce urmează a le efectua; - va informa instanţa cu privire la: - rezultatul demersurilor efectuate în vederea clarificăriia situaţiei patrimoniale a debitoarei, cu privire a cele 3 mijloace de transport identificate în evidenţele contabile ale debitoarei, respectiv: - MAN MEILLER – cu nr. de înmatriculare TM – 11 – MXK; - MAN MEILLER – cu nr. de înmatriculare TM – 29 – DLB; - FIAT DUCATO – cu nr. de înmatriculare TM – 28 – DLB. Totodată, pune în vedere practicianului în insolvenţă să se prezinte (sau să delege un reprezentant care să se prezinte) periodic la Serviciul Arhivă, să verifice şi să ridice de la dosar duplicatele cererilor, dacă acestea există în duplicat, dacă nu să solicite Serviciului Arhivă copii de pe acestea, să le analizeze şi să ia măsurile ce se impun, măsurile luate să le insereze într-un raport, separat, pe care să-l depună la dosar şi să îl publice în B.P.I., dovezile de publicare urmând a le depune la dosar. Pune în vedere practicianului în insolvenţă că cererile trebuie depuse în conformitate cu art. 41 al. 4 din Legea nr. 85/2014 raportat la art. 194 C.pr.civ. separat de raport, iar neîndeplinirea culpabilă a obligaţiilor prevăzute de lege sau stabilite de judecătorul sindic poate duce la aplicarea unei amenzi.

20 octombrie 2022, ora 08:30
Complet: C1NS/MA
Tip soluție: Legea 85/2006 privind insolventa
Soluția pe scurt: Deschide falimentul simplificat.

29 septembrie 2022, ora 8:30
Complet: C1NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Pentru continuarea procedurii şi efectuarea demersurilor care se impun. Se vor cita părţile prin B.P.I., cu menţiunea că pentru termenul acordat se va pune în discuţie cererea de intrare în faliment a debitoarei.

19 mai 2022, ora 8:30
Complet: C1NS/MA
Tip soluție: Deschidere procedură generală
Soluția pe scurt: HOT. /19.05.2022 Admite cererea formulată de reclamantul MUNICIPIUL LUGOJ, cu sediul în Lugoj, Piaţa Victoriei nr. 4, cod poştal 305500, judeţul Timiş, având C.U.I. 4527381 împotriva debitoarei S.C. DELI BOVI S.R.L., cu sediul în Lugoj, str. Tapiei nr. 6, cod poştal 305500, judeţul Timiş, înregistrată la Oficiul Registrului Comer?ului de pe lângă Tribunalul Timiş sub nr. J35/1091/2000, având C.U.I. 13500261 şi, în consecinţă: În temeiul art. 72 alin. 1 din Legea nr. 85/2014, privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolven?ă; Dispune deschiderea procedurii generale de insolvenţă împotriva debitoarei S.C. DELI BOVI S.R.L., cu sediul în Lugoj, str. Tapiei nr. 6, cod poştal 305500, judeţul Timiş, înregistrată la Oficiul Registrului Comer?ului de pe lângă Tribunalul Timiş sub nr. J35/1091/2000, având C.U.I. 13500261. În temeiul art. 45 al .1 lit. d) şi art. 73 din Legea privind procedura de insolvenţă, văzând şi prevederile O.U.G. nr. 86/2006, desemnează administrator judiciar provizoriu practicianul în insolvenţă ZENIT MANAGEMENT S.P.R.L. – FILIALA TIMIŞ, cu sediul în Timi?oara, str. Paris nr. 2/A, et. 4, Camera 407, judeţul Timi?, înregistrată la U.N.P.I.R. sub nr. RFO II 0413/2009, având C.I.F. RO 26513468, care va îndeplini atribuţiile prevăzute de art. 58 din lege, stabilind pentru acesta un onorariu de 5.000 lei + T.V.A., a cărui plată se va face din fondurile speciale aflate în administrarea U.N.P.I.R. Timiş, în temeiul art. 39 al. 4 din Legea insolvenţei şi se va trimite adresă către U.N.P.I.R. Timiş în acest sens. În temeiul art. 99 şi art. 100 din Legea privind procedura de insolvenţă, dispune notificarea de către administratorul judiciar a deschiderii procedurii debitoarei S.C. DELI BOVI S.R.L., creditorilor şi Oficiului Registrului Comerţului de pe lângă Tribunalul Timiş, prin Buletinul Procedurilor de Insolvenţă, în vederea efectuării menţiunii, precum şi tuturor băncilor unde debitoarea are deschise conturi. Fixează termenul limită pentru întocmirea raportului prevăzut de art. 92 din Legea nr. 85/2014, privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolven?ă la data de 08.06.2022. Fixează termenul limită pentru depunerea de către creditori a declaraţiilor de creanţă la data de 04.07.2022. Fixează termenul limită pentru verificarea creanţelor, întocmirea, afişarea şi comunicarea tabelului preliminar al creanţelor la data de 25.07.2022. Pune în vedere administratorului judiciar să trimită spre publicare la Buletinul Procedurilor de Insolvenţă tabelul preliminar al creanţelor şi să depună la dosar dovada publicării lui. Debitoarea, creditorii şi orice altă parte interesată vor putea să formuleze contestaţii la tabelul preliminar al creanţelor, ce vor fi depuse la tribunal în termen de 7 zile de la publicarea în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă a acestui tabel. Fixează termen pentru afişarea tabelului definitiv al creanţelor la 12.08.2022. Fixează termenul limită pentru întocmirea raportului privind cauzele insolvenţei la data de 28.06.2022. Fixează data şedinţei adunării creditorilor la 28.07.2022, ora 1200, la sediul administratorului judiciar şi convoacă creditorii debitoarei. Dispune trimiterea notificărilor către toţi creditorii debitoarei, de către administratorul judiciar potrivit art. 99 din Legea 85/2014, privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolven?ă. În temeiul art. 39 din Legea privind procedura de insolvenţă, dispune deschiderea de către debitoare a unui cont bancar din care vor fi suportate cheltuielile aferente procedurii, în termen de 2 zile de la notificarea deschiderii procedurii, în caz de neîndeplinire a atribuţiei, contul va fi deschis de către administratorul judiciar. Eventualele disponibilităţi băneşti vor fi păstrate într-un cont special de depozit bancar. În temeiul dispoziţiilor art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolven?ă. Acordă termen administrativ de control la data de 29/09/2022, pentru când administratorul judiciar va depune la dosar raport de activitate cu cel puţin 7 zile înainte de termenul acordat, la care va ataşa toate publica?iile, inclusiv dovada publicării în B.P.I. a raportului de activitate întocmit, precum şi înscrisurile emise. Totodată, pune în vedere administratorului judiciar să se prezinte (sau să delege un reprezentant care să se prezinte) periodic la Serviciul Arhivă, să verifice şi să ridice de la dosar duplicatele cererilor, dacă acestea există în duplicat, dacă nu să solicite Serviciul Arhivă copii de pe acestea, să le analizeze şi să ia măsurile ce se impun, măsurile luate să le insereze într-un raport pe care să-l depună la dosar şi să îl publice în B.P.I., dovezile de publicare urmând a le depune la dosar. Executorie. Cu drept de apel în termen de 7 zile de la publicarea hotărârii în B.P.I., apel ce va fi depus la Tribunalul Timi?. Pronunţată în şedinţa publică din data de 19 Mai 2022.



Pagina principală