Informații dosare ce cuprind 1489/30/2023

(date furnizate de portalul instanțelor de judecată)

1. Numărul dosarului: 1489/30/2023
Data înregistrării: 10 aprilie 2023, ora 14:20:00
Data ultimei modificări: 26 mai 2025, ora 16:21:14
Instanță: Tribunalul Timiș
Secție: SECŢIA a II-a CIVILA
Materie: Faliment
Obiect: procedura insolvenţei – societăţi cu răspundere limitată
Stadiu procesual: Fond

Părți:
ZANETI SRL - Debitor
ZANETI SRL - PRIN LICHIDATOR JUDICIAR S.C.P. AD PRO MANAGEMENT S.P.R.L., CU SEDIUL ÎN BEREGSĂU MIC NR. 197, JUDEŢUL TIMI? ŞI SEDIUL PROCESUAL ALES ÎN GHIRODA, STR. RETEZAT NR. 3A, JUDEŢUL TIMI?, ÎNREGISTRATĂ ÎN R.S.P. SUB NR. RFO – 0338, AVÂND C.I.F. RO 23796556 - Debitor
AJFP TIMIŞ - Creditor
LASLOU FLORIAN - Creditor
LASLOU IOANA - Creditor
ENEL ENERGIE SA - Creditor

Ședințe:
9 octombrie 2025, ora 12:00
Complet: C1NS/MA
Tip soluție:
Soluția pe scurt:

10 aprilie 2025, ora 12:00
Complet: C1NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Ia act de raportul de activitate depus de lichidatorul judiciar pentru termenul de azi. Încuviinţează cererea de acordare a unui nou termen de judecată formulată de lichidatorul judiciar pentru ca acesta să îşi continue activitatea şi să efectueze demersurile care se impun faţă de stadiul procedurii şi situaţia debitoarei conform Legii nr. 85/2014; Pentru continuarea procedurii şi efectuarea demersurilor care se impun. În temeiul dispoziţiilor art. 59 al. 3 din Legea nr. 85/2014, Acordă termen administrativ de control 09/10/2025, pentru când practicianul în insolvenţă: ? va întocmi, conform art. 59 al. 1 şi 2 din Legea nr. 85/2014, procedurile de prevenire a insolven?ei şi de insolven?ă, şi va depune la dosar raport de activitate cel mai târziu până la data de 02/10/2025, în care va prezenta demersurile efectuate şi demersurile ce urmează a fi efectuate în continuare, la care va ataşa toate publica?iile, inclusiv dovada publicării în B.P.I. a raportului de activitate întocmit, precum şi înscrisurile emise, neîndeplinirea culpabilă a obligaţiilor prevăzute de lege sau stabilite de judecătorul sindic ducând la aplicarea sancţiunii amenzii, raport prin care va informa instanţa cu privire la: - rezultatul demersurilor efectuate în vederea valorificării bunurilor mobile – 2 maşini pentru fabricare paste făinoase, aflate în patrimoniul debitoarei şi să depună, în acest sens, înscrisuri; - să precizeze, în concret, demersurile efectuate şi, în concret, demersurile ce urmează a fi efectuate în continuare în prezenta procedură; Totodată, pune în vedere practicianului în insolvenţă să se prezinte (sau să delege un reprezentant care să se prezinte) periodic la Serviciul Arhivă, să verifice şi să ridice de la dosar duplicatele cererilor, dacă acestea există în duplicat, dacă nu să solicite Serviciului Arhivă copii de pe acestea, să le analizeze şi să ia măsurile ce se impun, măsurile luate să le insereze într-un raport, separat, pe care să-l depună la dosar, să-l comunice cu petentele şi să îl publice în B.P.I., dovezile de comunicare, respectiv de publicare în B.P.I. urmând a le depune la dosar. Pune în vedere practicianului în insolvenţă că cererile trebuie depuse în conformitate cu art. 41 al. 4 din Legea nr. 85/2014 raportat la art. 194 C.pr.civ. separat de raport, iar neîndeplinirea culpabilă a obligaţiilor prevăzute de lege sau stabilite de judecătorul sindic ducând la aplicarea sancţiunii amenzii. Dată în Camera de Consiliu şi pronunţată azi, 10 Aprilie 2025, prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei.

17 octombrie 2024, ora 12:00
Complet: C1NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Amână judecarea cauzei la data de 10.04.2025.

22 februarie 2024, ora 12:00
Complet: C1NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Ia act de raportul de activitate depus de lichidatorul judiciar pentru termenul de azi. Pentru continuarea procedurii şi efectuarea demersurilor care se impun. În temeiul dispoziţiilor art. 59 al. 3 din Legea nr. 85/2014, Acordă termen administrativ de control 17/10/2024, pentru când practicianul în insolvenţă: ? va întocmi, conform art. 59 al. 1 şi 2 din Legea nr. 85/2014, procedurile de prevenire a insolven?ei şi de insolven?ă, şi va depune la dosar raport de activitate cel mai târziu până la data de 10/10/2024, în care va prezenta demersurile efectuate şi demersurile ce urmează a fi efectuate în continuare, la care va ataşa toate publica?iile, inclusiv dovada publicării în B.P.I. a raportului de activitate întocmit, precum şi înscrisurile emise, neîndeplinirea culpabilă a obligaţiilor prevăzute de lege sau stabilite de judecătorul sindic ducând la aplicarea sancţiunii amenzii, raport prin care va informa instanţa cu privire la: - rezultatul demersurilor efectuate în vederea valorificării bunurilor mobile – 2 maşini pentru fabricare paste făinoase, aflate în patrimoniul debitoarei; - demersurile ce urmează a fi efectuate în continuare în prezenta procedură; Totodată, pune în vedere practicianului în insolvenţă să se prezinte (sau să delege un reprezentant care să se prezinte) periodic la Serviciul Arhivă, să verifice şi să ridice de la dosar duplicatele cererilor, dacă acestea există în duplicat, dacă nu să solicite Serviciului Arhivă copii de pe acestea, să le analizeze şi să ia măsurile ce se impun, măsurile luate să le insereze într-un raport, separat, pe care să-l depună la dosar, să-l comunice cu petentele şi să îl publice în B.P.I., dovezile de comunicare, respectiv de publicare în B.P.I. urmând a le depune la dosar. Pune în vedere practicianului în insolvenţă că cererile trebuie depuse în conformitate cu art. 41 al. 4 din Legea nr. 85/2014 raportat la art. 194 C.pr.civ. separat de raport, iar neîndeplinirea culpabilă a obligaţiilor prevăzute de lege sau stabilite de judecătorul sindic ducând la aplicarea sancţiunii amenzii. Dată în Camera de Consiliu şi pronunţată azi, 22 Februarie 2024, prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei.

28 septembrie 2023, ora 12:00
Complet: C1NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Ia act de hotărârea creditorilor, astfel cum a fost aceasta consemnată în procesul – verbal al şedinţei Adunării Generale a Creditorilor din data de 14.07.2023 şi, în consecinţă: Confirmă practicianul în insolvenţă S.C.P. AD PRO MANAGEMENT S.P.R.L., în calitate de lichidator judiciar definitiv al debitoarei S.C. ZANETI S.R.L., precum şi onorariul aprobat de creditori. În temeiul art. 50 al. 4 din Legea nr. 85/2014, Ia act de stabilirea componenţei Comitetului creditorilor, respectiv: - LASLOU FLORIAN – Preşedinte; - ADMINISTRAŢIA JUDEŢEANĂ A FINANŢELOR PUBLICE TIMIŞ – Membru; - LASLOU IOANA – Membru. Prezenta Rezolu?ie va fi comunicată Oficiului Registrului Comerţului Timiş, în vederea efectuării acestei menţiuni. Ia act de raportul de activitate depus de lichidatorul judiciar pentru termenul de azi. Pentru continuarea procedurii şi efectuarea demersurilor care se impun. În temeiul dispoziţiilor art. 59 al. 3 din Legea nr. 85/2014, Acordă termen administrativ de control 22/02/2024, pentru când practicianul în insolvenţă: ? va întocmi, conform art. 59 al. 1 şi 2 din Legea nr. 85/2014, procedurile de prevenire a insolven?ei şi de insolven?ă, şi va depune la dosar raport de activitate cel mai târziu până la data de 15/02/2024, în care va prezenta demersurile efectuate şi demersurile ce urmează a fi efectuate în continuare, la care va ataşa toate publica?iile, inclusiv dovada publicării în B.P.I. a raportului de activitate întocmit, precum şi înscrisurile emise, neîndeplinirea culpabilă a obligaţiilor prevăzute de lege sau stabilite de judecătorul sindic ducând la aplicarea sancţiunii amenzii, raport prin care va informa instanţa cu privire la: - rezultatul demersurilor efectuate cu privire la examinare a actelor contabile ale debitoarei; - identificarea, inventarierea bunurilor / stocurilor existente în patrimoniul debitoarei, evaluarea şi, eventual, vânzarea acestora; - demersurile ce urmează a fi efectuate în continuare în prezenta procedură; Totodată, pune în vedere practicianului în insolvenţă să se prezinte (sau să delege un reprezentant care să se prezinte) periodic la Serviciul Arhivă, să verifice şi să ridice de la dosar duplicatele cererilor, dacă acestea există în duplicat, dacă nu să solicite Serviciului Arhivă copii de pe acestea, să le analizeze şi să ia măsurile ce se impun, măsurile luate să le insereze într-un raport, separat, pe care să-l depună la dosar, să-l comunice cu petentele şi să îl publice în B.P.I., dovezile de comunicare, respectiv de publicare în B.P.I. urmând a le depune la dosar. Pune în vedere practicianului în insolvenţă că cererile trebuie depuse în conformitate cu art. 41 al. 4 din Legea nr. 85/2014 raportat la art. 194 C.pr.civ. separat de raport, iar neîndeplinirea culpabilă a obligaţiilor prevăzute de lege sau stabilite de judecătorul sindic ducând la aplicarea sancţiunii amenzii. Dată în Camera de Consiliu şi pronunţată azi, 28 Septembrie 2023, prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei.

15 mai 2023, ora 9:00
Complet: C1NS/MA
Tip soluție: Deschidere procedură simplificată
Soluția pe scurt: DOSAR NR. 1489/30/2023 ÎNCH./15.05.2023 Admite cererea formulată de debitoarea S.C. ZANETI S.R.L. şi, în consecinţă; În temeiul art. 71 alin. 1 şi 2 din Legea privind procedura insolvenţei, Dispune deschiderea procedurii simplificate a insolvenţei, prevăzută de Legea nr.85/2014, privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, faţă de debitoarea S.C. ZANETI S.R.L., cu sediul în Timişoara, str. Calea Aradului nr. 105, bl. 1b, sc. C, et. P, ap. 1, judeţul Timiş, înregistrată la Oficiul Registrului Comerţului Timiş sub nr. J35/831/1997, având C.U.I. 9615182. În temeiul art. 145 alin. 2 din Legea nr. 85/2014, Dispune ridicarea dreptului de administrare a debitoarei. În temeiul art. 45 alin 1 lit. d, corelat cu art. 73 din Legea privind procedura de insolvenţă, văzând şi prevederile O.U.G nr. 86/2006, Numeşte ca lichidator judiciar provizoriu practicianul în insolvenţă S.C.P. AD PRO MANAGEMENT S.P.R.L., cu sediul în Beregsău Mic nr. 197, judeţul Timi? şi sediul procesual ales în Ghiroda, str. Retezat nr. 3A, judeţul Timi?, înregistrată în R.S.P. sub nr. RFO – 0338, având C.I.F. RO 23796556, care va îndeplini atribuţiile prevăzute de art. 64 din lege, stabilind pentru acesta un onorariu de 7.000 lei + T.V.A., a cărui plată se va face din fondurile speciale aflate în administrarea U.N.P.I.R. Timiş, în temeiul art. 39 al. 4 din Legea insolvenţei şi se va trimite adresă către U.N.P.I.R. Timiş în acest sens. În temeiul art. 147 din Legea privind procedura de insolvenţă, Dispune notificarea deschiderii procedurii simplificate a debitoarei S.C. ZANETI S.R.L., asociaţilor, acţionarilor, creditorilor şi Oficiului Registrului Comerţului de pe lângă Tribunalul Timiş, prin Buletinul Procedurilor de Insolvenţă, în vederea efectuării menţiunii în temeiul art. 147 din Legea privind procedura de insolvenţă, precum şi tuturor băncilor unde debitorul are deschise conturi. Fixează termenul limită pentru depunerea creanţelor la 29/06/2023. Fixează termenul limită pentru verificarea creanţelor, întocmirea, afişarea şi comunicarea tabelului preliminar al creanţelor la 10/07/2023. Pune în vedere lichidatorului judiciar provizoriu sa trimită spre publicare la Buletinul Procedurilor de Insolvenţă tabelul preliminar al creanţelor şi să depună la dosar dovada publicării lui. Debitorul, creditorii şi orice altă parte interesata vor putea să formuleze contestaţii la tabelul preliminar al creanţelor, ce vor fi depuse la tribunal în termen de 7 zile de la publicarea în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă a acestui tabel. Sub sancţiunea anulării, contestaţia va fi însoţită de dovada, în original, a achitării taxei de timbru în sumă de 200 lei, precum şi de toate înscrisurile de care partea înţelege să se folosească în dovedirea susţinerilor sale, cu arătarea oricăror alte probe care se solicită, cu excepţia celor care nu se află în posesia părţii sau nu sunt cunoscute la momentul formulării contestaţiei. Partea care formulează contestaţia trimite, cu confirmare de primire, câte un exemplar al contestaţiei şi al documentelor ce o însoţesc administratorului judiciar/lichidatorului judiciar, creditorului a cărui creanţă se contestă, precum şi administratorului special. În cazul în care această obligaţie nu a fost respectată, judecătorul sindic va putea aplica, din oficiu, o amendă în condiţiile Codului de procedură civilă. Fixează termenul pentru afişarea tabelului definitiv al creanţelor la 03/08/2023. Fixează termenul limită pentru depunerea raportului privind cauzele insolvenţei la 26/06/2023. Fixează data şedinţei adunării creditorilor la 14/07/2023, ora 12,00, la sediul lichidatorului şi convoacă creditorii debitorului. Dispune trimiterea notificărilor către toţi creditorii debitorului, de către lichidatorul judiciar. Pune în vedere lichidatorului judiciar provizoriu să convoace Adunarea generală a acţionarilor, asociaţilor sau membrilor persoanei juridice, pentru desemnarea administratorului special, în termen de maximum 10 zile de la notificarea deschiderii procedurii. În temeiul art. 39 din Legea privind procedura de insolvenţă, Dispune deschiderea de către debitor a unui cont bancar din care vor fi suportate cheltuielile aferente procedurii, în termen de 2 zile de la notificarea deschiderii procedurii, în caz de neîndeplinire a atribuţiei, contul va fi deschis de către lichidatorul judiciar. Eventualele disponibilităţile băneşti vor fi păstrate într-un cont special de depozit bancar. În temeiul dispoziţiilor art. 59 al. 3 din Legea nr. 85/2014, Acordă termen administrativ de control 28/09/2023, pentru când practicianul în insolvenţă: ? va întocmi, conform art. 59 al. 1 şi 2 din Legea nr. 85/2014, procedurile de prevenire a insolven?ei şi de insolven?ă, şi va depune la dosar raport de activitate cel mai târziu până la data de 21/09/2023, în care va prezenta demersurile efectuate şi demersurile ce urmează a fi efectuate în continuare, la care va ataşa toate publica?iile, inclusiv dovada publicării în B.P.I. a raportului de activitate întocmit, precum şi înscrisurile emise, neîndeplinirea culpabilă a obligaţiilor prevăzute de lege sau stabilite de judecătorul sindic putând duce la aplicarea unei amenzi. Totodată, pune în vedere practicianului în insolvenţă să se prezinte (sau să delege un reprezentant care să se prezinte) periodic la Serviciul Arhivă, să verifice şi să ridice de la dosar duplicatele cererilor, dacă acestea există în duplicat, dacă nu să solicite Serviciului Arhivă copii de pe acestea, să le analizeze şi să ia măsurile ce se impun, măsurile luate să le insereze într-un raport, separat, pe care să-l depună la dosar, să-l comunice cu petentele şi să îl publice în B.P.I., dovezile de comunicare, respectiv de publicare în B.P.I. urmând a le depune la dosar. Pune în vedere practicianului în insolvenţă că cererile trebuie depuse în conformitate cu art. 41 al. 4 din Legea nr. 85/2014 raportat la art. 194 C.pr.civ. separat de raport, iar neîndeplinirea culpabilă a obligaţiilor prevăzute de lege sau stabilite de judecătorul sindic poate duce la aplicarea unei amenzi. Executorie. Cu drept de apel în termen de 7 zile de la publicarea încheierii în B.P.I., apel ce va fi depus la Tribunalul Timi?. Dată în Camera de Consiliu şi pronunţată azi, 15 Mai 2023, prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei.

27 aprilie 2023, ora 12:00
Complet: C1NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Acordă termen pentru când îi pune în vedere debitoarei ca în termen de 10 zile de la data primirii citaţiei, să depună, în forma cerută de lege, actele prevăzute de art. 67 din Legea nr. 85/2014, sub sancţiunea anulării cererii, respectiv lit.: a) ultima situaţie financiară anuală, certificată de către administrator şi cenzor/auditor, balanţa de verificare pentru luna precedentă datei înregistrării cererii de deschidere a procedurii-MARTIE 2023; b) lista completă a tuturor bunurilor debitorului, incluzând toate conturile şi băncile prin care debitorul îşi rulează fondurile; pentru bunurile grevate se vor menţiona datele din registrele de publicitate; c) lista numelor şi a adreselor creditorilor - COMPLETĂ, oricum ar fi creanţele acestora: certe sau sub condiţie, lichide ori nelichide, scadente sau nescadente, necontestate ori contestate, arătându-se suma, cauza şi drepturile de preferinţă; d) lista cuprinzând plăţile şi transferurile patrimoniale efectuate de debitor în cele 6 luni anterioare înregistrării cererii introductive; e) contul de profit şi pierdere pe anul anterior depunerii cererii; f) lista membrilor grupului de interes economic sau, după caz, a asociaţilor cu răspundere nelimitată, pentru societăţile în nume colectiv şi cele în comandită; g) o declaraţie prin care debitorul îşi arată intenţia de intrare în procedură simplificată sau de reorganizare, conform unui plan, prin restructurarea activităţii ori prin lichidarea, în tot sau în parte, a averii, în vederea stingerii datoriilor sale; h) o descriere sumară a modalităţilor pe care le are în vedere pentru reorganizarea activităţii; i) o declaraţie pe propria răspundere, autentificată la notar ori certificată de un avocat, sau un certificat de la registrul societăţilor agricole ori, după caz, oficiul registrului comerţului sau alte registre în a cărui rază teritorială se află sediul profesional/sediul social, din care să rezulte dacă a mai fost supus procedurii de reorganizare judiciară prevăzute de prezenta lege într-un interval de 5 ani anterior formulării cererii introductive; k) un certificat de admitere la tranzacţionare pe o piaţă reglementată a valorilor mobiliare sau a altor instrumente financiare emise; -dacă e cazul l) o declaraţie prin care debitorul arată dacă este membru al unui grup de societăţi, cu precizarea acestora; (2) Documentele prevăzute la alin. (1) se depun odată cu cererea de deschidere a procedurii sau, cel mai târziu, până la termenul de judecată stabilit de judecătorul-sindic. Nedepunerea documentelor prevăzute la alin. (1) lit. a) - g), k), l), m) atrage respingerea cererii de deschidere a procedurii, cu excepţia cazurilor prevăzute la art. 38 alin. (2) lit. c) şi d), precum şi a cazului în care cererea de deschidere a procedurii este formulată de lichidatorul numit în procedura de lichidare prevăzută de Legea nr. 31/1990, republicată, cu modificările şi completările ulterioare. Nedepunerea documentelor prevăzute la lit. h), i) şi j) este sancţionată cu decăderea din dreptul de a depune un plan de reorganizare. În cazul în care prin cererea debitorului se solicită aplicarea procedurii generale cu reorganizare, se va depune şi lista creditorilor indispensabili - Hotărârea adunării generale a asociaţilor / acţionarilor, potrivit art. 66 al. 5 teza a II-a – în original sau copie semnată pentru conformitate;



Pagina principală