Informații dosare ce cuprind 150/1285/2024

(date furnizate de portalul instanțelor de judecată)

1. Numărul dosarului: 150/1285/2024
Data înregistrării: 11 martie 2024, ora 12:10:00
Data ultimei modificări: 3 martie 2025, ora 15:27:55
Instanță: Tribunalul Comercial Cluj
Secție: Comercial
Materie: Faliment
Obiect: deschiderea procedurii la cererea creditorului
Stadiu procesual: Fond

Părți:
SOCIETATEA NAŢIONALĂ CASA ROMÂNĂ DE COMERŢ AGROALIMENTAR UNIREA SA - Creditor
PLANT EDEN NATUR SRL - Debitor
PLANT EDEN NATUR SRL, PRIN ADMINISTRATOR JUDICIAR EXPERT INSOLVENŢĂ SPRL - Debitor
DIRECŢIA GENERALĂ REGIONALĂ A FINANŢELOR PUBLICE CLUJ, PRIN ADMINISTRAŢIA JUDEŢEANĂ A FINANŢELOR PUBLICE CLUJ-NAPOCA - Creditor
MACROMEX SRL - Creditor
BT MICROFINANŢARE IFN SA - Creditor
PLANT EDEN NATUR SRL, PRIN ADMINISTRATOR SPECIAL AMET COSTEL ZEINUR - Debitor

Ședințe:
23 aprilie 2025, ora 8:30
Complet: F12
Tip soluție:
Soluția pe scurt:

26 februarie 2025, ora 8:30
Complet: F12
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt:

15 ianuarie 2025, ora 8:30
Complet: F12
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Stabileşte noi termene în raport de dispoziţiile art.100 din Legea nr.85/2014, după cum urmează: Termenul de verificare a creanţelor asupra averii debitorului, întocmire si publicare a tabelului preliminar, conform art.101 lit.b din Legea nr. 85/2014 data de 29.01.2025. Termen pentru întocmirea raportului prevăzut de art.97 din Legea nr.85/2014 data de 14.02.2025, în conformitate cu solicitarea administratorului judiciar. Termen pentru reconvocarea primei şedinţe a adunării creditorilor în data de 29.01.2025, conform art.100 lit. e din Legea nr.85/2014. Termen pentru efectuarea inventarierii data de 31.01.2025. Administratorul judiciar urmează a întreprinde celelalte măsuri în conformitate cu atribuţiile prevăzute de Legea nr.85/2014, conform acestei etape specifice. Stabileşte termen în vederea examinării stadiului procedurii pentru data de 26 februarie 2025, sala 249, ora 8,30. Pronunţată în şedinţa publică din data de 15 ianuarie 2025.

6 noiembrie 2024, ora 8:30
Complet: F12
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Dispune acordarea unui termen pentru soluţionarea cererii de suspendare, după caz, soluţionarea apelului declarat împotriva hotărârii de deschidere a procedurii.

25 septembrie 2024, ora 9:30
Complet: F12
Tip soluție: Legea 85/2006 privind insolventa
Soluția pe scurt: Admite cererea creditoarei SOCIETATEA NAŢIONALĂ CASA ROMÂNĂ DE COMERT AGROALIMENTAR UNIREA SA, în contradictoriu cu debitoarea PLANT EDEN NATUR SRL şi, în consecinţă: Dispune deschiderea procedurii generale a insolvenţei împotriva debitoarei PLANT EDEN NATUR S.R.L. Desemnează în calitate de administrator judiciar provizoriu EXPERT INSOLVENŢĂ SPRL, care va îndeplini atribuţiile prevăzute de art. 58 din Legea nr. 85/2014, instrumentând prezenta procedură de insolvenţă până la eventuala sa confirmare sau schimbare, în condiţiile Legii nr. 85/2014. Stabileşte în favoarea administratorului judiciar provizoriu un onorariu provizoriu lunar de 2000 lei, eventual TVA, plus un onorariu de succes de 1%, evenatual TVA din sumele distribuite creditorilor, plafonat la suma de 7000 lei + eventual TVA în ipoteza prevăzută de art. 121 alin. 1 lit. a din Statutul privind organizarea şi exercitarea profesiei de practician în insolvenţă. Dispune desemnarea administratorului special în vederea reprezentării intereselor asociaţilor. Respinge, ca neîntemeiată, cererea creditoarei de ridicare a dreptului de administrare al debitoarei. Stabileşte în sarcina administratorului judiciar provizoriu obligaţia de a depune la dosar în termen de 40 de zile de la deschiderea procedurii un raport amănunţit asupra cauzelor şi împrejurărilor care au dus la apariţia stării de insolvenţă, cu menţionarea eventualelor indicii sau elemente preliminare privind persoanele cărora le-ar fi imputabilă şi cu privire la existenţa premiselor angajării răspunderii acestora, în condiţiile prevederilor art. 169-173 din Legea nr. 85/2014, precum şi asupra posibilităţii reale de reorganizare a activităţii debitorului ori a motivelor care nu permit reorganizarea, conform art. 58 lit. b din Legea nr. 85/2014. Dispune comunicarea prezentei instanţelor judecătoreşti în a căror jurisdicţie se află sediul debitoarei, tuturor băncilor unde debitoarea are deschise conturi, aceasta din urmă obligaţie fiind în sarcina administratorului judiciar provizoriu. Stabileşte în sarcina debitoarei obligaţia de a pune la dispoziţia administratorului judiciar provizoriu toate informaţiile şi documentele apreciate ca necesare cu privire la activitatea şi averea sa, precum şi lista cuprinzând plăţile efectuate în ultimele 6 luni anterioare deschiderii procedurii şi transferurile patrimoniale făcute în cei 2 ani anteriori deschiderii procedurii. Dă dispoziţie tuturor băncilor la care debitoarea are disponibil în conturi să nu dispună de acestea fără ordinul judecătorului sindic sau al administratorului judiciar provizoriu sub sancţiunea prevăzută de art. 86 alin. 2 din Legea nr. 85/2014, obligaţia de notificare revenind administratorului judiciar provizoriu. Dispune în sarcina administratorului judiciar provizoriu obligaţia de a efectua inventarierea bunurilor debitoarei, în termen de 60 de zile de la deschiderea procedurii, conform art. 101 din Legea nr. 85/2014. Dispune în sarcina administratorului judiciar provizoriu obligaţia de a efectua notificările prevăzute de art. 99-100 din Legea nr. 85/2014. Fixează termenul limită pentru depunerea cererilor de admitere a creanţelor la data de 25 octombrie 2024, termenul de verificare a creanţelor, de întocmire şi publicare în BPI a tabelului preliminar de creanţe la data de 14 noiembrie 2024, termenul pentru depunerea contestaţiilor faţă de tabelul de creanţe, cu privire la creanţele şi drepturile trecute, sau, după caz, netrecute de lichidatorul judiciar în tabelul preliminar de creanţe, de 7 zile de la publicarea tabelului preliminar de creanţe în BPI şi termenul pentru soluţionarea eventualelor contestaţii şi pentru definitivarea tabelului de creanţe la 4 decembrie 2024. Dispune desfăşurarea primei şedinţe a adunării creditorilor la sediul administratorului judiciar, la data de 19 noiembrie 2024, ora 12:00. Dispune în sarcina administratorului judiciar provizoriu obligaţia de a depune lunar un raport cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitoarei, onorariul încasat, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii, un extras al acestuia urmând a fi publicat de către lichidatorul judiciar provizoriu în BPI. Dispune în sarcina administratorului judiciar provizoriu obligaţia de a examina situaţia economică a debitorului şi de a întocmi un raport prin care să propună fie intrarea în procedura simplificată, fie continuarea perioadei de observaţie în cadrul procedurii generale, pe care îl va depune în termen de maximum 20 de zile de la data desemnării sale, cu obligaţia de a notifica propunerea de intrare în faliment prin procedura simplificată creditorilor care au depus cerere introductivă şi debitorului, prin administratorul special, depunând la instanţă, odată cu cererea, dovada îndeplinirii procedurii de notificare. Fixează termen pentru dezbaterea acestui raport pentru data de 6 noiembrie 2024, sala 249, ora 8:30. Executorie. Cu drept de apel în termen de 7 zile de la comunicare, apel care va fi depus la Tribunalul Specializat Cluj. Pronunţarea hotărârii se face prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei, azi, 25 septembrie 2024.

5 iunie 2024, ora 8:30
Complet: F12
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Creditoarea va depune înscrisurile şi precizările solicitate.



Pagina principală