Informații dosare ce cuprind 1508/85/2024

(date furnizate de portalul instanțelor de judecată)

1. Numărul dosarului: 1508/85/2024
Data înregistrării: 27 mai 2024, ora 09:53:00
Data ultimei modificări: 3 iulie 2025, ora 14:55:34
Instanță: Tribunalul Sibiu
Secție: Secţia a II-a civilă, de contencios administrativ şi fiscal
Materie: Faliment
Obiect: cererea debitorului (art.66 alin.10 din Legea nr.85/2014)
Stadiu procesual: Fond

Părți:
ARABESQUE ROYAL EXPRESS SRL - Debitor
ADMINISTRAŢIA JUDEŢEANĂ A FINANŢELOR PUBLICE SIBIU - Creditor
MUNTEANU RADU HORAŢIU - Creditor

Ședințe:
7 octombrie 2025, ora 09:00
Complet: C2 Fond Litigii Profesionisti
Tip soluție:
Soluția pe scurt:

3 iunie 2025, ora 09:00
Complet: C2 Fond Litigii Profesionisti
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Acordă termen la data de 07.10.2025, sala F, ora 09.00, pentru continuarea procedurii în vederea soluţionării cererii de atragere a răspunderii patrimoniale ce formează obiectul dosarului asociat nr. 1508/85/2024/a1.

4 martie 2025, ora 09:00
Complet: C2 Fond Litigii Profesionisti
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Amână cauza şi acordă termen la data de 03.06.2025, sala F, ora 09.00, în vederea continuării procedurii.

26 noiembrie 2024, ora 09:00
Complet: C2 Fond Litigii Profesionisti
Tip soluție: Legea 85/2006 privind insolventa
Soluția pe scurt: Aprobă cererea formulată de administratorul judiciar Concordia IPURL. Dispune intrarea în faliment a debitorului SC ARABESQUE ROYAL EXPRESS S.R.L., cu sediul în ..., CUI 34219792 şi J 32/207/2015, precum şi dizolvarea acestuia. Ridică dreptul de administrare al debitorului şi desemnează practicianul în insolvenţă Concordia IPURL, înregistrat la UNPIR sub nr. RFO II – 1078, în calitate de lichidator judiciar. Dispune notificarea debitorului cu privire la intrarea în procedura de faliment şi pune în vedere acestuia să-i predea lichidatorului judiciar provizoriu lista cuprinzând numele, adresele şi creanţele creditorilor la data intrării în faliment, cu indicarea celor născute în perioada de observaţie. Debitorul urmează a-i preda preda lichidatorului judiciar provizoriu şi lista cuprinzând actele şi operaţiunile efectuate după această dată. Dispune notificarea, în termen de 5 zile de la data intrării în faliment, a creditorilor ce deţin creanţe asupra debitorului născute în perioada de observaţie, cu solicitarea de a înscrie, în termen de 10 zile de la primirea notificării, cereri de admitere a creanţelor însoţite de documente justificative. Notificarea va cuprinde şi termenele stabilite prin prezenta hotărâre. Dispune notificarea tuturor creditorilor, precum şi a Oficiului Registrului Comerţului de pe lângă Tribunalul Sibiu, cu privire la intrarea debitorului în procedura falimentului. Toate notificările prevăzute în prezenta hotărâre se vor realiza de către lichidatorul judiciar conform Codului de procedură civilă şi vor fi publicate, pe cheltuiala averii debitorului, într-un ziar de largă circulaţie şi în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă. Stabileşte la data de 13.01.2025 termenul limită pentru înregistrarea cererilor de admitere a creanţelor născute după data deschiderii procedurii. Stabileşte la data de 13.02.2025 termenul limită pentru verificarea creanţelor, întocmirea, afişarea şi comunicarea tabelului suplimentar al creanţelor. Stabileşte un termen de 7 zile pentru formularea contestaţiilor la tabelul suplimentar al creanţelor, ce va curge de la data publicării acestuia în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă. Stabileşte la data de 17.03.2025 termenul pentru afişarea tabelului definitiv consolidat al creanţelor. Dispune comunicarea prezentei hotărâri către instanţele judecătoreşti în a căror jurisdicţie se află sediul debitorului declarat la registrul corespunzător, după caz, precum şi tuturor băncilor unde debitorul are deschise conturi. Stabileşte termen de continuare a procedurii la data de 04.03.2025, ora 09:00, în şedinţă publică. Executorie. Cu drept de apel în termen de 7 zile de la publicare în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă, cererea de apel urmând a fi depusă la Tribunalul Sibiu. Pronunţată azi, data de 26.11.2024, prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei.

12 noiembrie 2024, ora 09:00
Complet: C2 Fond Litigii Profesionisti
Tip soluție: Amână pronunţarea
Soluția pe scurt: Amână pronuntarea la data de 26.11.2024.

4 iunie 2024, ora 09:00
Complet: C2 Fond Litigii Profesionisti
Tip soluție: Legea 85/2006 privind insolventa
Soluția pe scurt: Admite cererea formulată de debitoarea SC ARABESQUE ROYAL EXPRESS SRL, cu sediul în mun. Sibiu, Aleea Roşiorilor, nr. 4, sc. A, et. 1, ap. 7, jud. Sibiu, având CUI 34219792 şi J 32/207/2015. Dispune deschiderea procedurii generale de insolvenţă asupra societăţii debitoare şi desemnează practicianul în insolvenţă Concordia IPURL, înregistrat la UNPIR sub nr. RFO II – 1078, ca administrator judiciar provizoriu al acesteia. Stabileşte în sarcina administratorului judiciar provizoriu îndeplinirea atribuţiilor prevăzute de art. 58 din Legea nr. 85/2014, cu o retribuţie lunară de 1.000 lei. Dispune notificarea deschiderii procedurii de către administratorul judiciar provizoriu către debitor, creditori şi Oficiul Registrului Comerţului de pe lângă Tribunalul Sibiu, conform Codului de procedură civilă, prin publicare într-un ziar de largă circulaţie şi prin Buletinul Procedurilor de Insolvenţă, creditorii având drept de opoziţie faţă de încheierea de deschidere a procedurii în termen de 10 zile de la comunicarea notificării. Pune în vedere administratorului judiciar provizoriu să întocmească, în termen de 20 de zile de la desemnare, un raport prin care să propună fie intrarea în procesura simplificată, fie continuarea perioadei de observaţie din procedura generală. Pune în vedere administratorului judiciar provizoriu să întocmească, în termen de 40 de zile de la desemnare, un raport amănunţit asupra cauzelor şi împrejurărilor care au dus la starea de insolvenţă, cu menţionarea persoanelor cărora le-ar fi imputabilă şi a existenţei premiselor angajării răspunderii acestora. Raportul va indica dacă există o posibilitate reală de reorganizare efectivă a activităţii debitorului ori, după caz, motivele care nu permit reorganizarea şi, în acest caz, propunerea de intrare în faliment. Fixează termenul limită pentru înregistrarea cererilor de admitere a creanţelor asupra averii debitorului la data de 22.07.2024. Fixează termenul limită pentru verificarea creanţelor, întocmirea, afişarea şi comunicarea tabelului preliminar al creanţelor, la data de 12.08.2024. Contestaţiile la tabelul preliminar urmează a se depune la Tribunalul Sibiu în termen de 7 zile de la publicarea în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă a tabelului preliminar. Fixează termenul pentru afişarea tabelului definitiv al creanţelor la data de 09.09.2024. Stabileşte prima şedinţă a adunării creditorilor la data de 19.08.2024, având pe ordinea de zi confirmarea administratorului judiciar şi alegerea comitetului creditorilor. Convocarea şi prezidarea şedinţei adunării creditorilor se vor realiza de către administratorul judiciar. Dispune deschiderea de către debitor, în termen de două zile de la notificarea deschiderii procedurii, a unui cont la o unitate bancară, din care urmează a fi suportate cheltuielile aferente procedurii iar în caz contrar, stabileşte în sarcina administratorului judiciar provizoriu această obligaţie. Eventualele disponibilităţi băneşti vor fi păstrate într-un cont special de depozit bancar. Dispune comunicarea prezentei hotărâri către instanţele judecătoreşti în a căror jurisdicţie se află sediul debitorului declarat la registrul corespunzător şi tuturor băncilor unde debitorul are deschise conturi. Stabileşte termen în vederea verificării stadiului procedurii la data de 12.11.2024, ora 09:00, în şedinţă publică. Executorie. Cu drept de apel în termen de 7 zile de la publicarea prezentei hotărâri în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă, cererea de apel urmând a fi depusă la Tribunalul Sibiu. Dată în camera de consiliu la data de 04.06.2024, soluţia fiind pusă la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei.



Pagina principală