Informații dosare ce cuprind 152/1259/2024*

(date furnizate de portalul instanțelor de judecată)

1. Numărul dosarului: 152/1259/2024*
Data înregistrării: 9 ianuarie 2025, ora 00:00:00
Data ultimei modificări: 10 septembrie 2025, ora 16:21:12
Instanță: Tribunalul Comercial Argeș
Secție: ,,,
Materie: Faliment
Obiect: cererea debitorului (art.66 alin.10 din Legea nr.85/2014)
Stadiu procesual: Fond

Părți:
HEALTY FOOD LAB PREMIUM SRL - PRIN ADMINISTRATOR STRUGARU RUXANDRA - Debitor Debitor
A.N.A.F. - D.G.R.F.P. PLOIEŞTI - A.J.F.P. ARGEŞ - Creditor
PREMIER ENERGY FURNIZARE SA (FOSTĂ CEZ VÂNZARE SA) - Creditor

Ședințe:
14 ianuarie 2026, ora 10:00
Complet: C2 MTA
Tip soluție:
Soluția pe scurt:

10 septembrie 2025, ora 10:00
Complet: C2 MTA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei HEALTY FOOD LAB SRL, procedura simplificată de faliment, dispune: Pune în sarcina lichidatorului judiciar definitiv, următoarele măsuri: - să întocmească şi să depună rapoarte lunare cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, inclusiv cele legate de urmărirea operaţiunilor efectuate în baza avizului prealabil, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii; în raport se vor include informaţii privind respectarea obligaţiilor fiscale, referitoare la obţinerea sau necesitatea actualizării autorizărilor/autorizaţiilor pentru desfăşurarea activităţii, a actelor de control încheiate de organe de control şi onorariul încasat al administratorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014); - să depună la dosar dovada publicării în Buletinul procedurilor de insolvenţă a extrasului raportului de activitate (conform disp. art. 59 alin. 2 din Legea nr. 85/2014); - să întocmească raport asupra fondurilor obţinute din valorificarea bunurilor şi plan de distribuire - să predea arhiva debitoarei unui operator autorizat - să formuleze şi să depună eventuale cereri privind procedura insolvenţei împotriva debitoarei. Acordă un termen administrativ de control la data de 14.01.2026.

14 mai 2025, ora 10:00
Complet: C2 MTA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei HEALTY FOOD LAB SRL, procedura simplificată de faliment, dispune: Pune în sarcina lichidatorului judiciar definitiv, următoarele măsuri: - să întocmească şi să depună rapoarte lunare cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, inclusiv cele legate de urmărirea operaţiunilor efectuate în baza avizului prealabil, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii; în raport se vor include informaţii privind respectarea obligaţiilor fiscale, referitoare la obţinerea sau necesitatea actualizării autorizărilor/autorizaţiilor pentru desfăşurarea activităţii, a actelor de control încheiate de organe de control şi onorariul încasat al administratorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014); - să depună la dosar dovada publicării în Buletinul procedurilor de insolvenţă a extrasului raportului de activitate (conform disp. art. 59 alin. 2 din Legea nr. 85/2014); - să evalueze bunurile identificate în averea debitoarei în vederea valorificării - să formuleze şi să depună eventuale cereri privind procedura insolvenţei împotriva debitoarei. Ia act că prin decizia asociatului unic din data de 03.02.2025 a fost desemnat administratorul special Strugaru Valentin. Ia act că adunarea creditorilor a confirmat lichidatorul judiciar CII Voicu Cristian cu un onorariu fix de 7000 lei exclusiv TVA pentru întreaga procedură ( onorariu componentă fixă) şi 1% exclusiv TVA ( componenta variabilă) din sumele distribuite creditorilor ( proces verbal nr. 164/20.03.2025) Acordă un termen administrativ de control la data de 10.09.2025.

15 ianuarie 2025, ora 09:00
Complet: C2CC-Fond
Tip soluție: Deschidere la cererea debitorului
Soluția pe scurt: În temeiul art. 71 alin. 1 teza a II-a raportat la art. 67 alin. 1 lit. g şi la art. 38 alin. 2 lit. e din Legea nr. 85/2014, admite cererea formulată de debitoarea HEALTY FOOD LAB PREMIUM, prin administrator. Dispune deschiderea procedurii insolvenţei în forma simplificată a debitoarei. În temeiul art. 85 din Legea nr. 85/2014, dispune dizolvarea debitoarei şi ridicarea dreptului de administrare al acesteia. În temeiul art. 86 din Legea nr. 85/2014, dă dispoziţii tuturor băncilor la care debitoarea are deschise conturi să nu dispună de sume fără un ordin al lichidatorului judiciar. Lichidatorul judiciar va comunica de urgenţă băncilor instituirea acestei interdicţii. În temeiul art. 45 alin. 1 lit. d şi art. 73 din Legea nr. 85/2014, la propunerea debitoarei, desemnează în calitate de lichidator judiciar provizoriu CII Voicu Cristian, care va îndeplini atribuţiile prevăzute de art. 64 din Legea nr. 85/2014, cu un onorariu de 1000 lei lunar, la care se adaugă TVA. În lipsa disponibilităţilor în contul debitoarei, se va utiliza fondul de lichidare, plăţile urmând a fi făcute în conformitate cu prevederile art. 37 alin. 4 din O.U.G. nr. 86/2006, pe baza unui buget previzionat. În temeiul art. 76 din Legea nr. 85/2014, dispune comunicarea hotărârii de deschidere a procedurii către instanţele judecătoreşti în a căror jurisdicţie se află sediul debitoarei declarat la registrul corespunzător şi tuturor băncilor unde debitoarea are deschise conturi, în vederea aplicării prevederilor art. 75 din Legea nr. 85/2014. Pune în vedere debitoarei prevederile art. 82 din Legea nr. 85/2014 (să pună la dispoziţia lichidatorului judiciar toate informaţiile şi documentele apreciate ca necesare cu privire la activitatea şi averea sa, precum şi lista cuprinzând plă?ile efectuate în ultimele 6 luni anterioare deschiderii procedurii şi transferurile patrimoniale făcute în cei 2 ani anteriori deschiderii procedurii). Pune în vedere debitoarei şi lichidatorului judiciar prevederile art. 83 ?i art. 84 din Legea nr. 85/2014. În temeiul art. 96 din Legea nr. 85/2014, lichidatorul judiciar, sub sancţiunea aplicării amenzii, în cuantumul prevăzut de art. 60 alin. 2 din Legea nr. 85/2014, va solicita relaţii privind sediul principal al societăţii, punctele de lucru sau alte locaţii în care se află bunuri ale debitorului ori se desfăşoară activităţi ale acestuia, precum şi date privind administraţia societăţii, relaţii privind bunurile patrimoniale şi documentele privind activitatea societăţii de la autorităţile care deţin sau ar putea să deţină informaţiile solicitate (acestea vor elibera informaţiile solicitate fără a percepe eventualele taxe, onorarii sau comisioane, prevăzute de alte acte normative aferente acestor activităţi). În temeiul art. 101 din Legea nr. 85/2014, Lichidatorul judiciar provizoriu va efectua inventarierea bunurilor debitoarei, în termen de 60 de zile de la data deschiderii procedurii, pe baza informaţiilor primite de la debitor în condiţiile art. 67 şi/sau pe baza oricăror informaţii şi documente solicitate autorităţilor competente potrivit legii. Pe măsura desfăşurării inventarierii, lichidatorul judiciar ia în posesie bunurile, devenind depozitarul lor judiciar. Inventarul va trebui să descrie toate bunurile identificate ale debitorului. Dacă debitoarea are bunuri supuse transcripţiei, inscripţiei sau înregistrării în registrele de publicitate, lichidatorul judiciar va trimite instanţelor, autorităţilor ori instituţiilor care ţin aceste registre o copie de pe hotărârea de deschidere a procedurii, spre a se face menţiune. În temeiul art. 902 pct. 16 Cod civil, dispune lichidatorului judiciar notarea în Cartea funciară a deschiderii procedurii insolvenţei şi ridicarea dreptului de administrare al debitoarei. În temeiul art. 71 alin. 2 rap. la art. 99 din Legea nr. 85/2014, dispune lichidatorului judiciar provizoriu să notifice deschiderea procedurii simplificate de insolvenţă debitoarei şi oficiului registrului comerţului unde debitoarea este înmatriculată/înregistrată, pentru efectuarea menţiunii. Notificarea se va realiza potrivit prevederilor Codului de procedură civilă şi se va publica, totodată, pe cheltuiala averii debitoarei, într-un ziar de largă circulaţie şi în BPI. În temeiul art. 100 din Legea nr. 85/2014, notificarea va fi comunicată tuturor creditorilor men?iona?i în lista depusă de debitor potrivit prevederilor art. 67 alin. 1 lit. c, de îndată şi, în orice caz, cu cel puţin 10 zile înainte de împlinirea termenului-limită pentru înregistrarea cererilor de admitere a creanţelor şi va cuprinde: - termenul-limită de depunere de către creditori a opoziţiilor la încheierea de deschidere a procedurii – 10 zile de la primirea notificării (opoziţiile formulate se vor timbra conform art. 14 din O.U.G. nr. 80/2013, cu 200 lei taxă judiciară de timbru, sub sancţiunea anulări); - termenul de soluţionare a opoziţiilor - 10 zile de la data expirării termenului de depunere a acestora; - termenul-limită pentru înregistrarea cererii de admitere a creanţelor asupra averii debitoarei, precum şi cerinţele pentru ca o creanţă înregistrată să fie considerată valabilă (declaraţiile de creanţe, formulate potrivit art. 104 din Legea nr. 85/2014, se vor depune la tribunalul specializat pentru a fi înregistrate într-un registru, care se va păstra la grefa tribunalului, şi se vor timbra conform art. 14 din O.U.G. nr. 80/2013 cu 200 lei taxă judiciară de timbru, sub sancţiunea anulării) – 03.03.2025; - termenul de verificare a creanţelor, de întocmire şi publicare în Buletinul procedurilor de insolvenţă a tabelului preliminar de creanţe – 14.03.2025; - termenul de contestare a creanţelor este de 7 zile de la publicarea tabelului preliminar în Buletinul procedurilor de insolvenţă (contestaţiile se vor timbra conform art. 14 din O.U.G. nr. 80/2013, cu 200 lei taxă judiciară de timbru); - termenul de definitivare a tabelului creanţelor – 09.04.2025; - prima şedinţă a adunării generale a creditorilor va avea loc la data de 20.03.2025 (prima şedinţă a adunării creditorilor va avea în mod obligatoriu pe ordinea de zi atât confirmarea/desemnarea lichidatorului judiciar, cât şi stabilirea onorariului acestuia). - adresa de e-mail a lichidatorului judiciar, dacă există, la care se pot face valabil toate comunicările în format electronic de către creditori Lichidatorul judiciar provizoriu va întocmi până la data de 25.02.2025, raportul asupra cauzelor şi împrejurărilor ajungerii debitoarei în stare de insolvenţă, conform art. 97 alin. 1 din Legea nr. 85/2014, cu menţionarea eventualelor indicii sau elemente preliminare privind persoanele cărora le-ar fi imputabilă şi cu privire la existenţa premiselor angajării răspunderii acestora, în condiţiile prevederilor art. 169 - 173 din Legea nr. 85/2014. Lichidatorul judiciar va asigura posibilitatea consultării raportului la sediul său, pe cheltuiala solicitantului. O copie de pe raport va fi depusă la grefa tribunalului şi la registrul comerţului în care este înregistrat debitorul şi va fi comunicată debitorului. În temeiul art. 39 din Legea nr. 85/2014, dispune deschiderea de către debitoare/lichidatorul judiciar a unui cont la o unitate bancară, din care vor fi suportate cheltuielile aferente procedurii. Eventualele disponibilităţi băneşti vor fi păstrate într-un cont special de depozit bancar. Lichidatorul judiciar va întocmi şi va depune rapoarte lunare cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii; în raport se vor include informaţii privind respectarea obligaţiilor fiscale, referitoare la obţinerea sau necesitatea actualizării autorizărilor/autorizaţiilor pentru desfăşurarea activităţii, a actelor de control încheiate de organe de control şi onorariul încasat al lichidatorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 63 rap. la art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014). Raportul se depune la dosarul cauzei, iar un extras se publică în BPI. Lichidatorul judiciar va formula eventuale cereri în procedură şi va face demersuri pentru identificarea bunurilor debitoarei şi va depune dovezi în acest sens la dosar, respectiv răspunsul la adresele către O.C.P.I., primăria unde societatea are sediul/punct de lucru, instituţia prefectului judeţului – serviciul public comunitar regim permise de conducere şi înmatriculare a vehiculelor. Lichidatorul judiciar va conduce activitatea debitoarei şi va urmări încasarea creanţelor, formularea şi susţinerea acţiunilor în pretenţii pentru încasarea creanţelor debitoarei. În temeiul art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, se va acorda un termen administrativ de control la data de 14.05.2025. Executorie. Cu cale de atac numai apelul în termen de 7 zile de la comunicare. Cererea de apel se depune la Tribunalul Specializat Argeş. Pronunţată, prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor de către grefa instanţei, azi 15.01.2025, la Tribunalul Specializat Argeş.



Pagina principală