Informații dosare ce cuprind 1532/109/2023

(date furnizate de portalul instanțelor de judecată)

1. Numărul dosarului: 1532/109/2023
Data înregistrării: 16 martie 2023, ora 14:05:00
Data ultimei modificări: 24 octombrie 2025, ora 14:05:50
Instanță: Tribunalul Argeș
Secție: Secţia Civilă
Materie: contencios administrativ și fiscal
Obiect: contestaţie act administrativ fiscal dc. imp. nr. F-AG 435/30.06.2017, dc. oblig. fisc. nr. 205920/12.07.2017; anul. dc. sol. contest. nr. 36/02.02.2022
Stadiu procesual: Fond

Părți:
SC DINAMIC SELECT LOGISTIC SRL - ÎN FALIMENT - REPREZ. LEGAL PRIN CII IANUŞI MARIANA - Reclamant
ADMINISTRAŢIA JUDEŢEANĂ A FINANŢELOR PUBLICE ARGEŞ - Pârât
DIRECŢIA GENERALĂ REGIONALĂ A FINANŢELOR PUBLICE PLOIEŞTI - SERVICIUL DE SOLUŢIONARE CONTESTAŢII - Pârât

Ședințe:
19 iunie 2024, ora 09:00
Complet: C1-CAF-NCPC
Tip soluție: Admite cererea
Soluția pe scurt: Admite acţiunea. Desfiinţează Decizia nr. 36/2022, iar pe fond admite plângerea prealabilă şi anulează Decizia de impunere nr. F-AG 435/2017, respectiv Decizia nr. 205920/2017 cu privire la suma totală de 1.822.132 lei. Obligă pe pârâte la 2000 lei cheltuieli de judecată către reclamantă. Cu recurs în 15 zile de la comunicare. Pronunţată în condiţiile art. 402 teza finală C.p.c.

3 iunie 2024, ora 09:30
Complet: C1-CAF-NCPC
Tip soluție: Amână pronunţarea
Soluția pe scurt: Amână pronunţarea la data de 19.06.2024. Cu recurs odată cu fondul. Pronunţată azi, 03 Iunie 2024, la Tribunalul Argeş –Secţia Civilă, complet specializat Contencios Administrativ şi Fiscal, în condiţiile art. 396 alin. 2 Cod procedură civilă.

8 aprilie 2024, ora 09:50
Complet: C1-CAF-NCPC
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Amână judecarea cauzei pentru lipa raportului de expertiză şi acordă termen la data de 03 iunie 2024, pentru când părţile au termen în cunoştinţă conform disp. art. 229 alin. 1 Cod procedură civilă. Revine cu adresă către expert, cu avertisment de amendă pentru nedepunerea lucrării, potrivit dispoziţiilor art. 187 alin.1, punctul 2, lit. d Cod Procedură Civilă, cu menţiunea de a cita părţile şi pe expertul consilier, conform disp. art. 335 NCpc şi de a efectua şi a depune raportul de expertiză cu următoarele obiective: 1. Să se analizeze relaţiile societăţii DINAMIC SELECT LOGISTIC SRL cu cele 13 societăţi comerciale analizate prin Raportul de inspecţie fiscală nr. F-AG 435 din data de 30.06.2017 (SC GARO CONSTRUCT SRL, SC SIGAR CONSTRUCŢII SRL, SC SIMPLAST GROUP SRL, SC TELETOP SRL, SC NIKELAS GRUP SRL (în prezent, SC NEFERALE AURII SRL), SC PETRORUS 2006 SRL, SC ELEON GRUP CONSTRUCT SRL, SC FREDY'S UTILCOMP SRL, SC SPINN BIKERS GRUP 2010 SRL, SC DIATAL ACTIV SRL, SC DIATALGRAND INVEST SRL, SC MARALIAND COD SRL, SC REZERV CONSTRUCT SRL), cu indicarea naturii, datei la care au avut loc, a obiectului şi a valorii acestora, modului de efectuare a plăţilor. 2. Să se analizeze dacă documentele fiscale deţinute de societatea DINAMIC SELECT LOGISTIC SRL, ce au stat la baza înregistrărilor în contabilitatea societăţii pe relaţiile comerciale analizate la obiectivul nr. 1, îndeplinesc condiţiile prevăzute de Codul fiscal şi legislaţia şi jurisprudenţa unională în materie, pentru a fi considerate documente justificative în vederea stabilirii impozitului pe profit şi TVA. 3. Să se precizeze dacă, prin raportare la operaţiunile ce vizează relaţiile comerciale cu cele 13 societăţi, mai sus nominalizate, sunt îndeplinite condiţiile privind exercitarea dreptului de a deduce TVA şi pentru deducerea cheltuielilor la calculul impozitului pe profit, prin trimitere la dispoziţiile codului fiscal, la Directiva 2006/112/CE şi jurisprudenţa CJUE în materie. 4. Având în vedere cele stabilite în cadrul obiectivului nr. 1, să se arate modul de intrare al bunurilor în gestiunea societăţii DINAMIC SELECT LOGISTIC SRL şi modul de valorificare, cu identificarea documentelor contabile întocmite în acest sens. 5. Să se stabilească, prin raportare la operaţiunile vizate, dacă mărfurile achiziţionate de societatea DINAMIC SELECT LOGISTIC SRL, pe relaţiile comerciale mai sus indicate, au fost declarate de societate în cuprinsul declaraţiilor 394 privind achiziţiile şi livrările pe teritoriul naţional. 6. Să se stabilească dacă societatea DINAMIC SELECT LOGISTIC SRL şi-a îndeplinit obligaţiile declarative şi de plată faţă de bugetul de stat şi faţă de organele fiscale rezultate din achiziţiile de produse de la societatea furnizoare. 7. Avându-se în vedere răspunsurile formulate la obiectivele de mai sus, să se analizeze implicaţiile fiscale ale operaţiunilor comerciale derulate pe relaţiile comerciale cu cele 13 societăţi (furnizoare) indicate şi societatea DINAMIC SELECT LOGISTIC SRL (client) şi să se indice dacă se impune calcularea unor obligaţii suplimentare de plată către bugetul de stat faţă de cele declarate de subscrisa societate, în exemplare suficiente pentru instanţă şi pentru părţi, cu cel puţin 10 zile înainte de următorul termen de judecată, conform art. 336 NCpc. Cu recurs odată cu fondul. Pronunţată în şedinţa publică de la 08 Aprilie 2024, la Tribunalul Argeş –Secţia Civilă, complet specializat Contencios Administrativ şi Fiscal

5 februarie 2024, ora 09:30
Complet: C1-CAF-NCPC
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Amână judecarea cauzei pentru lipa raportului de expertiză şi acordă termen la data de 08 aprilie 2024, pentru când părţile au termen în cunoştinţă conform disp. art. 229 alin. 1 Cod procedură civilă. Revine cu adresă către expert, cu menţiunea de a cita părţile şi pe expertul consilier, conform disp. art. 335 NCpc şi de a efectua şi a depune raportul de expertiză cu următoarele obiective: 1. Să se analizeze relaţiile societăţii DINAMIC SELECT LOGISTIC SRL cu cele 13 societăţi comerciale analizate prin Raportul de inspecţie fiscală nr. F-AG 435 din data de 30.06.2017 (SC GARO CONSTRUCT SRL, SC SIGAR CONSTRUCŢII SRL, SC SIMPLAST GROUP SRL, SC TELETOP SRL, SC NIKELAS GRUP SRL (în prezent, SC NEFERALE AURII SRL), SC PETRORUS 2006 SRL, SC ELEON GRUP CONSTRUCT SRL, SC FREDY'S UTILCOMP SRL, SC SPINN BIKERS GRUP 2010 SRL, SC DIATAL ACTIV SRL, SC DIATALGRAND INVEST SRL, SC MARALIAND COD SRL, SC REZERV CONSTRUCT SRL), cu indicarea naturii, datei la care au avut loc, a obiectului şi a valorii acestora, modului de efectuare a plăţilor. 2. Să se analizeze dacă documentele fiscale deţinute de societatea DINAMIC SELECT LOGISTIC SRL, ce au stat la baza înregistrărilor în contabilitatea societăţii pe relaţiile comerciale analizate la obiectivul nr. 1, îndeplinesc condiţiile prevăzute de Codul fiscal şi legislaţia şi jurisprudenţa unională în materie, pentru a fi considerate documente justificative în vederea stabilirii impozitului pe profit şi TVA. 3. Să se precizeze dacă, prin raportare la operaţiunile ce vizează relaţiile comerciale cu cele 13 societăţi, mai sus nominalizate, sunt îndeplinite condiţiile privind exercitarea dreptului de a deduce TVA şi pentru deducerea cheltuielilor la calculul impozitului pe profit, prin trimitere la dispoziţiile codului fiscal, la Directiva 2006/112/CE şi jurisprudenţa CJUE în materie. 4. Având în vedere cele stabilite în cadrul obiectivului nr. 1, să se arate modul de intrare al bunurilor în gestiunea societăţii DINAMIC SELECT LOGISTIC SRL şi modul de valorificare, cu identificarea documentelor contabile întocmite în acest sens. 5. Să se stabilească, prin raportare la operaţiunile vizate, dacă mărfurile achiziţionate de societatea DINAMIC SELECT LOGISTIC SRL, pe relaţiile comerciale mai sus indicate, au fost declarate de societate în cuprinsul declaraţiilor 394 privind achiziţiile şi livrările pe teritoriul naţional. 6. Să se stabilească dacă societatea DINAMIC SELECT LOGISTIC SRL şi-a îndeplinit obligaţiile declarative şi de plată faţă de bugetul de stat şi faţă de organele fiscale rezultate din achiziţiile de produse de la societatea furnizoare. 7. Avându-se în vedere răspunsurile formulate la obiectivele de mai sus, să se analizeze implicaţiile fiscale ale operaţiunilor comerciale derulate pe relaţiile comerciale cu cele 13 societăţi (furnizoare) indicate şi societatea DINAMIC SELECT LOGISTIC SRL (client) şi să se indice dacă se impune calcularea unor obligaţii suplimentare de plată către bugetul de stat faţă de cele declarate de subscrisa societate, în exemplare suficiente pentru instanţă şi pentru părţi, cu cel puţin 10 zile înainte de următorul termen de judecată, conform art. 336 NCpc. Cu recurs odată cu fondul. Pronunţată în şedinţa publică de la 05 Februarie 2024, la Tribunalul Argeş –Secţia Civilă, complet specializat Contencios Administrativ şi Fiscal.

4 decembrie 2023, ora 09:40
Complet: C1-CAF-NCPC
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Amână judecarea cauzei pentru lipa raportului de expertiză şi acordă termen la data de 05 februarie 2024, pentru când părţile au termen în cunoştinţă conform disp. art. 229 alin. 1 Cod procedură civilă. Revine cu adresă către expert, cu menţiunea de a cita părţile şi pe expertul consilier, conform disp. art. 335 NCpc şi de a efectua şi a depune raportul de expertiză cu următoarele obiective: 1. Să se analizeze relaţiile societăţii DINAMIC SELECT LOGISTIC SRL cu cele 13 societăţi comerciale analizate prin Raportul de inspecţie fiscală nr. F-AG 435 din data de 30.06.2017 (SC GARO CONSTRUCT SRL, SC SIGAR CONSTRUCŢII SRL, SC SIMPLAST GROUP SRL, SC TELETOP SRL, SC NIKELAS GRUP SRL (în prezent, SC NEFERALE AURII SRL), SC PETRORUS 2006 SRL, SC ELEON GRUP CONSTRUCT SRL, SC FREDY'S UTILCOMP SRL, SC SPINN BIKERS GRUP 2010 SRL, SC DIATAL ACTIV SRL, SC DIATALGRAND INVEST SRL, SC MARALIAND COD SRL, SC REZERV CONSTRUCT SRL), cu indicarea naturii, datei la care au avut loc, a obiectului şi a valorii acestora, modului de efectuare a plăţilor. 2. Să se analizeze dacă documentele fiscale deţinute de societatea DINAMIC SELECT LOGISTIC SRL, ce au stat la baza înregistrărilor în contabilitatea societăţii pe relaţiile comerciale analizate la obiectivul nr. 1, îndeplinesc condiţiile prevăzute de Codul fiscal şi legislaţia şi jurisprudenţa unională în materie, pentru a fi considerate documente justificative în vederea stabilirii impozitului pe profit şi TVA. 3. Să se precizeze dacă, prin raportare la operaţiunile ce vizează relaţiile comerciale cu cele 13 societăţi, mai sus nominalizate, sunt îndeplinite condiţiile privind exercitarea dreptului de a deduce TVA şi pentru deducerea cheltuielilor la calculul impozitului pe profit, prin trimitere la dispoziţiile codului fiscal, la Directiva 2006/112/CE şi jurisprudenţa CJUE în materie. 4. Având în vedere cele stabilite în cadrul obiectivului nr. 1, să se arate modul de intrare al bunurilor în gestiunea societăţii DINAMIC SELECT LOGISTIC SRL şi modul de valorificare, cu identificarea documentelor contabile întocmite în acest sens. 5. Să se stabilească, prin raportare la operaţiunile vizate, dacă mărfurile achiziţionate de societatea DINAMIC SELECT LOGISTIC SRL, pe relaţiile comerciale mai sus indicate, au fost declarate de societate în cuprinsul declaraţiilor 394 privind achiziţiile şi livrările pe teritoriul naţional. 6. Să se stabilească dacă societatea DINAMIC SELECT LOGISTIC SRL şi-a îndeplinit obligaţiile declarative şi de plată faţă de bugetul de stat şi faţă de organele fiscale rezultate din achiziţiile de produse de la societatea furnizoare. 7. Avându-se în vedere răspunsurile formulate la obiectivele de mai sus, să se analizeze implicaţiile fiscale ale operaţiunilor comerciale derulate pe relaţiile comerciale cu cele 13 societăţi (furnizoare) indicate şi societatea DINAMIC SELECT LOGISTIC SRL (client) şi să se indice dacă se impune calcularea unor obligaţii suplimentare de plată către bugetul de stat faţă de cele declarate de subscrisa societate, în exemplare suficiente pentru instanţă şi pentru părţi, cu cel puţin 10 zile înainte de următorul termen de judecată, conform art. 336 NCpc. Cu recurs odată cu fondul. Pronunţată în şedinţa publică de la 04 Decembrie 2023, la Tribunalul Argeş –Secţia Civilă, complet specializat Contencios Administrativ şi Fiscal.

25 septembrie 2023, ora 10:50
Complet: C1-CAF-NCPC
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Încuviinţează pentru reclamantă proba cu expertiză tehnică judiciară în specialitatea contabilitate – fiscalitate, cu obiectivele arătate. Fixează onorariu provizoriu de expert în cuantum de 1500 lei, în sarcina reclamantei. Pune în vedere reclamantei, prin reprezentant, să consemneze onorariul şi să depună la dosar dovada, în termen de 5 zile de la încuviinţarea probei, sub sancţiunea decăderii. Încuviinţează participarea la efectuarea expertizei a unui expert consilier din partea reclamantei, respectiv domnul Şerban Francesco Ionel. Desemnează, prin tragere la sorţi, de pe lista comunicată de Biroul Local De Expertize, în conformitate cu disp. art. 331 alin. 1 NCpc, pe doamna expert Stoian Mădălina, numărul 67 pe listă, pentru a efectua expertiza tehnică judiciară în specialitatea contabilitate. Se emite adresă către expert pentru a i se aduce la cunoştinţă că a fost desemnat să efectueze expertiza în cauză, cu menţiunea de a cita părţile şi pe expertul consilier, conform disp. art. 335 NCpc şi de a efectua şi a depune raportul de expertiză cu următoarele obiective: 1. Să se analizeze relaţiile societăţii DINAMIC SELECT LOGISTIC SRL cu cele 13 societăţi comerciale analizate prin Raportul de inspecţie fiscală nr. F-AG 435 din data de 30.06.2017 (SC GARO CONSTRUCT SRL, SC SIGAR CONSTRUCŢII SRL, SC SIMPLAST GROUP SRL, SC TELETOP SRL, SC NIKELAS GRUP SRL (în prezent, SC NEFERALE AURII SRL), SC PETRORUS 2006 SRL, SC ELEON GRUP CONSTRUCT SRL, SC FREDY'S UTILCOMP SRL, SC SPINN BIKERS GRUP 2010 SRL, SC DIATAL ACTIV SRL, SC DIATALGRAND INVEST SRL, SC MARALIAND COD SRL, SC REZERV CONSTRUCT SRL), cu indicarea naturii, datei la care au avut loc, a obiectului şi a valorii acestora, modului de efectuare a plăţilor. 2. Să se analizeze dacă documentele fiscale deţinute de societatea DINAMIC SELECT LOGISTIC SRL, ce au stat la baza înregistrărilor în contabilitatea societăţii pe relaţiile comerciale analizate la obiectivul nr. 1, îndeplinesc condiţiile prevăzute de Codul fiscal şi legislaţia şi jurisprudenţa unională în materie, pentru a fi considerate documente justificative în vederea stabilirii impozitului pe profit şi TVA. 3. Să se precizeze dacă, prin raportare la operaţiunile ce vizează relaţiile comerciale cu cele 13 societăţi, mai sus nominalizate, sunt îndeplinite condiţiile privind exercitarea dreptului de a deduce TVA şi pentru deducerea cheltuielilor la calculul impozitului pe profit, prin trimitere la dispoziţiile codului fiscal, la Directiva 2006/112/CE şi jurisprudenţa CJUE în materie. 4. Având în vedere cele stabilite în cadrul obiectivului nr. 1, să se arate modul de intrare al bunurilor în gestiunea societăţii DINAMIC SELECT LOGISTIC SRL şi modul de valorificare, cu identificarea documentelor contabile întocmite în acest sens. 5. Să se stabilească, prin raportare la operaţiunile vizate, dacă mărfurile achiziţionate de societatea DINAMIC SELECT LOGISTIC SRL, pe relaţiile comerciale mai sus indicate, au fost declarate de societate în cuprinsul declaraţiilor 394 privind achiziţiile şi livrările pe teritoriul naţional. 6. Să se stabilească dacă societatea DINAMIC SELECT LOGISTIC SRL şi-a îndeplinit obligaţiile declarative şi de plată faţă de bugetul de stat şi faţă de organele fiscale rezultate din achiziţiile de produse de la societatea furnizoare. 7. Avându-se în vedere răspunsurile formulate la obiectivele de mai sus, să se analizeze implicaţiile fiscale ale operaţiunilor comerciale derulate pe relaţiile comerciale cu cele 13 societăţi (furnizoare) indicate şi societatea DINAMIC SELECT LOGISTIC SRL (client) şi să se indice dacă se impune calcularea unor obligaţii suplimentare de plată către bugetul de stat faţă de cele declarate de subscrisa societate, în exemplare suficiente pentru instanţă şi pentru părţi, cu cel puţin 10 zile înainte de următorul termen de judecată, conform art. 336 NCpc. Se emite adresă către Biroul Local De Expertize pentru a se comunica desemnarea ca expert în prezenta cauză, a doamnei Stoian Mădălina. Amână judecarea cauzei şi acordă termen la data de 04 decembrie 2023, pentru când părţile au termen în cunoştinţă conform disp. art. 229 alin. 1 Cod procedură civilă. Cu recurs odată cu fondul. Pronunţată în şedinţa publică de la 25 Septembrie 2023, la Tribunalul Argeş –Secţia Civilă, complet specializat Contencios Administrativ şi Fiscal.

12 iunie 2023, ora 10:30
Complet: C1-CAF-NCPC
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Uneşte cu fondul excepţia tardivităţii, invocată de pârâte, prin întâmpinare. Încuviinţează pentru reclamantă proba cu înscrisuri. Pune în vedere părţilor să depună la dosar, în copii certificate pentru conformitate cu originalul, toate înscrisurile necesare soluţionării cauzei. Comunica pârâtelor notele de şedinţă şi obiectivele formulate de reclamantă pentru expertiza tehnică judiciară în specialitatea contabilitate - fiscalitate. Prorogă discutarea necesităţii administrării probei cu expertiză tehnică judiciară în specialitatea contabilitate - fiscalitate, solicitată de reclamantă, după administrarea celorlalte categorii de probe şi comunicarea notelor de şedinţă şi obiectivelor către pârâte. Amână judecarea cauzei şi acordă termen la data de 25 septembrie 2023, pentru când părţile au termen în cunoştinţă conform disp. art. 229 alin. 1 Cod procedură civilă. Cu recurs odată cu fondul. Pronunţată în şedinţa publică de la 12 Iunie 2023, la Tribunalul Argeş –Secţia Civilă, complet specializat Contencios Administrativ şi Fiscal.



Pagina principală