Informații dosare ce cuprind 1542/108/2019

(date furnizate de portalul instanțelor de judecată)

1. Numărul dosarului: 1542/108/2019
Data înregistrării: 15 iulie 2019, ora 10:10:00
Data ultimei modificări: 3 septembrie 2025, ora 16:03:13
Instanță: Tribunalul Arad
Secție: SECTIA a II-a CIVILA
Materie: Faliment
Obiect: cererea debitorului (art.66 alin.10 din Legea nr.85/2014)
Stadiu procesual: Fond

Părți:
DEBITRANS SRL - Debitor
OFICIUL REGISTRULUI COMERŢULUI DE PE LÂNGĂ TRIBUNALUL ARAD - Intimat
JUDECĂTORIA ARAD - Intimat
SC DUMIVEST SRL - Creditor
PRIMĂRIA MUN. ARAD - DIRECŢIA VENITURI - Creditor
ADMINISTRATIA JUDETEANĂ A FINANTELOR PUBLICE ARAD - Creditor
SC AGROMEC SA - Creditor
DUVENBEK LOGISTIK SRL - Creditor
SC TELEKOM ROMANIA COMMUNICATIONS SA - Creditor
Totos Andras - Creditor
COSTI SRL - Creditor
MBA ECO PARTENER SRL - Creditor
SC T.E.L.L. SECUTITY SYSTEM SRL - Creditor
PATRIA BANK SA( BANCA COMERCIALĂ CARPATICA) - Creditor

Ședințe:
26 noiembrie 2025, ora 09:00
Complet: C8-sindic(Termen administrativ)
Tip soluție: Termen intermediar
Soluția pe scurt: Termen administrativ de control

3 septembrie 2025, ora 09:00
Complet: C8-sindic(Termen administrativ)
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei, în faliment : 1) Pune în sarcina lichidatorului judiciar următoarele măsuri: - să valorifice bunurile debitoarei - să depună lunar raportul cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, 2) Dispune: - stabileşte termen administrativ de control la data de 26.11.2025, pentru continuarea procedurii.

14 mai 2025, ora 09:00
Complet: C8-sindic(Termen administrativ)
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei, în faliment : 1) Pune în sarcina lichidatorului judiciar următoarele măsuri: - să valorifice bunurile debitoarei - să depună lunar raportul cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, 2) Dispune: - stabileşte termen administrativ de control la data de 03.09.2025, pentru continuarea procedurii.

19 februarie 2025, ora 09:00
Complet: C8-sindic-2025
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Admite cererea formulată de administratorul judiciar. Dispune intrarea în faliment a debitorului SC Debitrans SRL. Dispune dizolvarea debitorului şi ridicarea dreptului de administrare. Desemnează lichidator judiciar pe Arsolv SPRL care va îndeplini atribuţiile prevăzute de art. 64 din Legea nr. 85/2014. Fixează termenul maxim de predare a gestiunii către lichidator, împreună cu lista actelor şi operaţiunilor efectuate după deschiderea procedurii, în termen de 10 zile de la pronunţarea prezentei sentinţe. Fixează termenul limită pentru depunerea cererilor de admitere a creanţelor născute în cursul procedurii la data de 31.03.2025. Fixează termenul limită pentru verificarea creanţelor născute în cursul procedurii, întocmirea, afişarea şi comunicarea tabelului suplimentar al creanţelor la data de 30.04.2025. Fixează termenul limită pentru depunerea contestaţiilor la creanţele născute în cursul procedurii în 7 zile de la publicarea în B.P.I. a tabelului suplimentar. Fixează termenul pentru soluţionarea contestaţiilor la creanţele născute în cursul procedurii la data de 14.05.2025. Fixează termenul pentru întocmirea şi afişarea tabelului definitiv consolidat al creanţelor la data de 30.05.2025. În temeiul art. 151 din Legea nr. 85/2014, Dispune sigilarea bunurilor din averea debitorului şi îndeplinirea celorlalte operaţiuni de lichidare. Dispune notificarea intrării în faliment debitorului, creditorilor, Oficiului Registrului Comerţului de pe lângă Tribunalul Arad, pentru efectuarea menţiunii, precum şi publicarea în B.P.I. Stabileşte termen administrativ de control la data de 14.05.2025, ora 9,00. Executorie. Cu apel în 7 zile de la comunicarea prin B.P.I., apel care se va depune la Tribunalul Arad. Pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţii de către grefa instanţei, azi 19.02.2025.

13 ianuarie 2025, ora 09:45
Complet: C1-sindic-2024
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Văzând că prin Hotărârea nr.10 din data de 05.12.2024 a Colegiului de Conducere al Tribunalului Arad, s-a avizat propunerea privind desfiintarea completurilor de fond si repartizarea ciclică a tuturor dosarelor de primă instantă, inclusiv cele suspendate ori aflate în procedură prealabilă, aflate pe rolul completurilor de judecată C1LP-2024, Cl-ORC-2024, C1-sindic-2024 si Cl-sindic 2024 ( termen administrativ) prezidate de domnul judecător Debreni Cristian Desideriu, care a depus cerere de eliberare din funcţie, prin pensionare, începând cu data de 16.12.2024, cu respectarea prevederilor art.103 alin.2-4 coroborat cu art.110 alin. 12 din Regulamentul de ordine interioară al instantelor judecătoresti, aprobat prin Hotărârea nr.3243/2022 a Consiliului Superior al Magistraturii, Constată repartizată cauza la completul C8-Sinic –Judecător sindic Adina – Bogdana Vinţieler . Amână cauza şi stabileşte termen de judecată la data de 19.02.2025, ora 09:00, Sala 204, în vederea soluţionării cauzei de către completul titular

18 noiembrie 2024, ora 11:03
Complet: C1-sindic(Termen administrativ)
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei SC DEBITRANS SRL - în procedura generală, în perioada derulării planului de reorganizare : 1) Pune în sarcina administratorul judiciar următoarele măsuri: - să depună lunar raportul cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii. În raport se va menţiona şi onorariul încasat al administratorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014); - să prezinte trimestrial rapoarte comitetului creditorilor asupra situaţiei financiare a averii debitorului. Ulterior aprobării de către comitetul creditorilor, rapoartele vor fi înregistrate la grefa tribunalului, iar debitorul sau, după caz, administratorul judiciar va notifica aceasta tuturor creditorilor, în vederea consultării rapoartelor. Administratorul judiciar va prezenta şi situaţia cheltuielilor efectuate pentru bunul mers al activităţii, în vederea recuperării acestora, care va fi avizată de comitetul creditorilor. - să depună la dosar extrase din BPI privind rapoartele întocmite; 2) Dispune: - fixarea unui termen de judecată pentru a se soluţiona cererea de intrare în faliment a debitoarei, sens în care părţile se vor cita prin B.P.I. cu menţiunea aferentă, la data de 13.01.2025, ora 09,45

21 octombrie 2024, ora 11:00
Complet: C1-sindic(Termen administrativ)
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei SC DEBITRANS SRL - în procedura generală, în perioada derulării planului de reorganizare : 1) Pune în sarcina administratorul judiciar următoarele măsuri: - să supravegheze activitatea debitoarei; - să depună lunar raportul cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii. În raport se va menţiona şi onorariul încasat al administratorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014); - să prezinte trimestrial rapoarte comitetului creditorilor asupra situaţiei financiare a averii debitorului. Ulterior aprobării de către comitetul creditorilor, rapoartele vor fi înregistrate la grefa tribunalului, iar debitorul sau, după caz, administratorul judiciar va notifica aceasta tuturor creditorilor, în vederea consultării rapoartelor. Administratorul judiciar va prezenta şi situaţia cheltuielilor efectuate pentru bunul mers al activităţii, în vederea recuperării acestora, care va fi avizată de comitetul creditorilor. - să lămurească situaţia datoriilor curente ale debitoarei. - să depună la dosar extrase din BPI privind rapoartele întocmite; 2) Dispune: - se stabileşte termen administrativ de control la data de 18.11.2024, ORA 11,03 pentru continuarea procedurii, respectiv pentru plata creanţelor curente.

3 iunie 2024, ora 11:03
Complet: C1-sindic(Termen administrativ)
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei SC DEBITRANS SRL - în procedura generală, în perioada derulării planului de reorganizare : 1) Pune în sarcina administratorul judiciar următoarele măsuri: - să supravegheze activitatea debitoarei; - să depună lunar raportul cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii. În raport se va menţiona şi onorariul încasat al administratorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014); - să prezinte trimestrial rapoarte comitetului creditorilor asupra situaţiei financiare a averii debitorului. Ulterior aprobării de către comitetul creditorilor, rapoartele vor fi înregistrate la grefa tribunalului, iar debitorul sau, după caz, administratorul judiciar va notifica aceasta tuturor creditorilor, în vederea consultării rapoartelor. Administratorul judiciar va prezenta şi situaţia cheltuielilor efectuate pentru bunul mers al activităţii, în vederea recuperării acestora, care va fi avizată de comitetul creditorilor. - să depună la dosar extrase din BPI privind rapoartele întocmite; 2) Dispune: - se stabileşte termen administrativ de control la data de 21.10.2024, ORA 11,00 pentru continuarea procedurii, respectiv pentru plata creanţelor curente.

26 februarie 2024, ora 11:03
Complet: C1-sindic(Termen administrativ)
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei SC DEBITRANS SRL - în procedura generală, în perioada derulării planului de reorganizare : 1) Pune în sarcina administratorul judiciar următoarele măsuri: - să supravegheze activitatea debitoarei; - să depună lunar raportul cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii. În raport se va menţiona şi onorariul încasat al administratorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014); - să prezinte trimestrial rapoarte comitetului creditorilor asupra situaţiei financiare a averii debitorului. Ulterior aprobării de către comitetul creditorilor, rapoartele vor fi înregistrate la grefa tribunalului, iar debitorul sau, după caz, administratorul judiciar va notifica aceasta tuturor creditorilor, în vederea consultării rapoartelor. Administratorul judiciar va prezenta şi situaţia cheltuielilor efectuate pentru bunul mers al activităţii, în vederea recuperării acestora, care va fi avizată de comitetul creditorilor. - să depună la dosar extrase din BPI privind rapoartele întocmite; 2) Dispune: - se stabileşte termen administrativ de control la data de 03.06.2024, ORA 11,03 pentru continuarea procedurii, respectiv pentru derularea în continuare a planului de reorganizare.

23 octombrie 2023, ora 11:05
Complet: C1-sindic(Termen administrativ)
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei SC DEBITRANS SRL - în procedura generală, în perioada derulării planului de reorganizare : 1) Pune în sarcina administratorul judiciar următoarele măsuri: - să supravegheze activitatea debitoarei; - să depună lunar raportul cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii. În raport se va menţiona şi onorariul încasat al administratorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014); - să prezinte trimestrial rapoarte comitetului creditorilor asupra situaţiei financiare a averii debitorului. Ulterior aprobării de către comitetul creditorilor, rapoartele vor fi înregistrate la grefa tribunalului, iar debitorul sau, după caz, administratorul judiciar va notifica aceasta tuturor creditorilor, în vederea consultării rapoartelor. Administratorul judiciar va prezenta şi situaţia cheltuielilor efectuate pentru bunul mers al activităţii, în vederea recuperării acestora, care va fi avizată de comitetul creditorilor. - să depună la dosar extrase din BPI privind rapoartele întocmite; 2) Dispune: - se stabileşte termen administrativ de control la data de 26.02.2024, ORA 11,03 pentru continuarea procedurii, respectiv pentru derularea în continuare a planului de reorganizare.

10 iulie 2023, ora 11:00
Complet: C1-sindic(Termen administrativ)
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Văzând Hotărârea nr. 5 din data de 20.06.2023 a Adunării generale a magistraţilor din cadrul Tribunalului Arad, precum şi faptul că prezenta cauză nu se încadrează în lista cauzelor urgente prevăzute de Hotărârea nr. 417 din 24.03.2020 emisă de Secţia pentru Judecători a Consiliului Superior al Magistraturii, - stabileşte termen administrativ de control la data de 23.10.2023, ora 11:05.

3 aprilie 2023, ora 11:00
Complet: C1-sindic(Termen administrativ)
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei SC DEBITRANS SRL - în procedura generală, în perioada derulării planului de reorganizare : 1) Pune în sarcina administratorul judiciar următoarele măsuri: - să supravegheze activitatea debitoarei; - să depună lunar raportul cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii. În raport se va menţiona şi onorariul încasat al administratorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014); - să prezinte trimestrial rapoarte comitetului creditorilor asupra situaţiei financiare a averii debitorului. Ulterior aprobării de către comitetul creditorilor, rapoartele vor fi înregistrate la grefa tribunalului, iar debitorul sau, după caz, administratorul judiciar va notifica aceasta tuturor creditorilor, în vederea consultării rapoartelor. Administratorul judiciar va prezenta şi situaţia cheltuielilor efectuate pentru bunul mers al activităţii, în vederea recuperării acestora, care va fi avizată de comitetul creditorilor. - să depună la dosar extrase din BPI privind rapoartele întocmite; 2) Dispune: - se stabileşte termen administrativ de control la data de 10.07.2023, ORA 11,00 pentru continuarea procedurii, respectiv pentru derularea în continuare a planului de reorganizare.

28 noiembrie 2022, ora 11:13
Complet: C1-sindic(Termen administrativ)
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei SC DEBITRANS SRL - în procedura generală, în perioada derulării planului de reorganizare : 1) Pune în sarcina administratorul judiciar următoarele măsuri: - să supravegheze activitatea debitoarei; - să depună lunar raportul cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii. În raport se va menţiona şi onorariul încasat al administratorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014); - să prezinte trimestrial rapoarte comitetului creditorilor asupra situaţiei financiare a averii debitorului. Ulterior aprobării de către comitetul creditorilor, rapoartele vor fi înregistrate la grefa tribunalului, iar debitorul sau, după caz, administratorul judiciar va notifica aceasta tuturor creditorilor, în vederea consultării rapoartelor. Administratorul judiciar va prezenta şi situaţia cheltuielilor efectuate pentru bunul mers al activităţii, în vederea recuperării acestora, care va fi avizată de comitetul creditorilor. - să depună la dosar extrase din BPI privind rapoartele întocmite; 2) Dispune: - se stabileşte termen administrativ de control la data de 03.04.2023, ORA 11,00 pentru continuarea procedurii, respectiv pentru derularea în continuare a planului de reorganizare.

26 septembrie 2022, ora 11:12
Complet: C1-sindic(Termen administrativ)
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei SC DEBITRANS SRL - în procedura generală, în perioada derulării planului de reorganizare : 1) Pune în sarcina administratorul judiciar următoarele măsuri: - să supravegheze activitatea debitoarei; - să depună lunar raportul cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii. În raport se va menţiona şi onorariul încasat al administratorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014); - să prezinte trimestrial rapoarte comitetului creditorilor asupra situaţiei financiare a averii debitorului. Ulterior aprobării de către comitetul creditorilor, rapoartele vor fi înregistrate la grefa tribunalului, iar debitorul sau, după caz, administratorul judiciar va notifica aceasta tuturor creditorilor, în vederea consultării rapoartelor. Administratorul judiciar va prezenta şi situaţia cheltuielilor efectuate pentru bunul mers al activităţii, în vederea recuperării acestora, care va fi avizată de comitetul creditorilor. - să depună la dosar extrase din BPI privind rapoartele întocmite; 2) Dispune: - se stabileşte termen administrativ de control la data de 28.11.2022, ORA 11,13 pentru continuarea procedurii, respectiv pentru derularea în continuare a planului de reorganizare.

23 mai 2022, ora 11:00
Complet: C1-sindic(Termen administrativ)
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei SC DEBITRANS SRL - în procedura generală, în perioada derulării planului de reorganizare: 1)Pune în sarcina administratorul judiciar următoarele măsuri: - să supravegheze activitatea debitoarei; - să depună lunar raportul cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii. În raport se va menţiona şi onorariul încasat al administratorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014); - să prezinte trimestrial rapoarte comitetului creditorilor asupra situaţiei financiare a averii debitorului. Ulterior aprobării de către comitetul creditorilor, rapoartele vor fi înregistrate la grefa tribunalului, iar debitorul sau, după caz, administratorul judiciar va notifica aceasta tuturor creditorilor, în vederea consultării rapoartelor. Administratorul judiciar va prezenta şi situaţia cheltuielilor efectuate pentru bunul mers al activităţii, în vederea recuperării acestora, care va fi avizată de comitetul creditorilor. - să depună la dosar extrase din BPI privind rapoartele întocmite; 2) Dispune: - se stabileşte termen administrativ de control la data de 26.09.2022, ORA 11,12 pentru continuarea procedurii, respectiv pentru derularea în continuare a planului de reorganizare.

14 februarie 2022, ora 09:05
Complet: C1-sindic-2021
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Fixează termen administrativ de control la data de 23.05.2022, ora 11:00, pentru recuperarea creanţelor debitoarei.

29 noiembrie 2021, ora 09:25
Complet: C1-sindic-2021
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: T:14.02.2022, ora 09:05 - pentru derularea planului de reorganizare

20 septembrie 2021, ora 09:40
Complet: C1-sindic-2021
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: T: 29.11.2021, ora 09:25 - pentru derularea planului de reorganizare.

7 iunie 2021, ora 09:00
Complet: C1-sindic-2021
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: T: 20.09.2021, ora 09:40 pentru derularea planului de reorganizare

1 februarie 2021, ora 11:17
Complet: C1-sindic-2020
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza art.139 şi 140 din Legea nr.85/2014, admite cererea administratorului judiciar ARSOLV S.P.R.L., şi, pe cale de consecinţă : Confirmă planul de reorganizare al debitorului S S.C. DEBITRANS S.R.L. plan ce a fost votat în adunarea generală a creditorilor din data de 03.12.2020 şi care are programul de plăţi depus la dosar , vol. VI, fila 1139. Stabileşte termen pentru continuarea procedurii la data de 07.06.2021, ora 09,00. Fără cheltuieli de judecată. Executorie de drept. Cu drept de apel în termen de 7 zile de la comunicarea prin B.P.I. În caz de formulare, cererea de apel care se va depune la Tribunalul Arad. Pronunţată în şedinţa publică azi, 01.02.2021.

9 noiembrie 2020, ora 11:05
Complet: C1-sindic-2019
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: T:01.02.2021- ora 11:17-pentru derularea procedurii şiîntrunirea AGC în vederea confirmării planului de reorganizare

10 august 2020, ora 11:35
Complet: C1-sindic-2020
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: T:09.11.2020-ora 11:05- pentru continuarea demersurilor procedurale şi în vederea depunerii unui plan de reorganizare

6 iulie 2020, ora 11:00
Complet: C1-sindic-2019
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: T:10.08.2020-ora 11:35-pentru ca debitorul să depună planul de reorganizare

30 martie 2020, ora 11:00
Complet: C1-sindic-2019
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Suspendat de drept în baza Decretului nr. 195/2020 privind starea de urgenţă

3 februarie 2020, ora 09:00
Complet: C1-sindic-2019
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: T:30.03.2020, având în vedere Hotărârea nr.1 a Adunării generale a magistraţilor din cadrul Tribunalului Arad, din data de 21 ianuarie 2020.

20 decembrie 2019, ora 09:00
Complet: C1-sindic-2019
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: T: 03.02.2020- pentru ca practicianul să procedeze la notificarea creditorului pentru a-i stabili un ultim termen limitativ până la data când va depune documentele,urmând ca acestea să fie verificate şi să efectueze tabelul corespunzător, să procedeze la convocarea Adunarea generală a creditorilor pentru a pune în discuţia creditorilor confirmarea practicianului în raport de tabel refăcut, sub sancţiunea aplicării unei amenzi.

16 decembrie 2019, ora 09:00
Complet: C1-sindic-2019
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: T: 20.12.2019-pentru depunerea tuturor documentelor solicitate de instanţă

28 octombrie 2019, ora 09:00
Complet: C1-sindic-2019
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: T:16.12.2019- prorogă luarea actului legat de faptul că în cadrul adunării creditorilor practicianul a fost confirmat şi pune în vedere acestuia să procedeze la verificarea actelor şi a documentelor contabile, urmând a reface tabelul şi să reia AGC-ul corespunzător.

23 iulie 2019, ora 09:00
Complet: CS-sindic
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Admite cererea formulată de debitorul S.C. DEBITRANS S.R.L., pentru deschiderea procedurii generale. În temeiul art.71 alin 1 din Legea nr.85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, Dispune deschiderea procedurii generale împotriva debitorului S.C. DEBITRANS S.R.L. În temeiul art.73 din Legea nr.85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, Numeşte administrator judiciar pe ARSOLV S.P.R.L. care va îndeplini atribuţiile prevăzute de art. 58 din Legea nr.85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, cu o retribuţie de 3.000 lei, până la prima adunare a generală a creditorilor. În baza art.85 din Legea nr.85/2014 constată că debitorului nu îi este ridicat dreptul de administrare. În temeiul art. 99 din Legea nr.85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, Dispune notificarea deschiderii procedurii debitorului : asociaţilor, acţionarilor, creditorilor şi Oficiului Registrului Comerţului de pe lângă Tribunalul Arad, prin Buletinul Procedurilor de Insolvenţă, în vederea efectuării menţiunii în temeiul art. 99 din Legea nr.85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, precum şi tuturor băncilor unde debitorul are deschise conturi. Dispune depunerea la dosar a unei copii după notificare şi dovezile publicării acesteia. Pune în vedere administratorului judiciar prevederile art.252 din Legea nr.31/1990 republicată şi dispune menţionarea la registrul comerţului a reprezentanţilor permanenţi ai administratorului judiciar. Fixează termenul limită pentru depunerea creanţelor la data de 06.09.2019. Fixează termenul limită pentru verificarea creanţelor, întocmirea, afişarea şi comunicarea tabelului preliminar al creanţelor la data de 27.09.2019. Fixează termenul pentru soluţionarea eventualelor contestaţii la 28.10.2019 . Fixează data primei şedinţe a adunării creditorilor la data de 02.10.2019 ora 14 la sediul debitorului şi convoacă creditorii debitorului. Fixează termen pentru depunerea raportului prevăzut de art.97 din Legea nr. 85/2014 la data de 02.09.2019. Fixează la data de 23 a fiecărei luni termenul administrativ pentru depunerea de către practicianul în insolvenţă a raportului întocmit în baza art.59 din Legea nr. 85/2014 pentru luna anterioară şi fixează termenul administrativ de control pentru verificarea acestuia de către judecătorul sindic de maximum 3 zile de la data la care trebuie depus raportul lunar. Atrage atenţia administratorului judiciar numit cu titlu provizoriu asupra obligaţiei respectării termenelor de procedură stabilite precum şi asupra obligaţiei privind contribuirea la desfăşurarea procedurii judiciare într-un termen optim şi previzibil,sens în care pune în vedere acestuia ca, pentru orice şedinţă a adunării generale a creditorilor pe care o va realiza în această procedură, convocarea care urmează a fi realizată şi publicată în B.P.I. de către practicianul în insolvenţă să conţină în concret o dublă convocare : - prima convocare aferentă pentru prima şedinţă, la care se va urmări respectarea cvorumului de prezenţă şi de vot, respectiv - a doua convocare, aferentă unei a doua şedinţe a adunării generale a creditorilor cu aceiaşi ordine de zi, care se impune a fi ţinută, în raport de o eventuală lipsă de cvorum de prezenţă a creditorilor, la prima şedinţă convocată, astfel încât, în situaţia în care la niciuna din cele două şedinţe consecutive nu s-a putut adopta o hotărâre, din lipsă de cvorum, practicianul în insolvenţă desemnat în procedură să poată sesiza judecătorul sindic, conform art.45, lit. o din Legea nr.85/2014, pentru primul termen de judecată ce urmează celor două şedinţe de adunări ale creditorilor convocate de practician. Atrage atenţia administratorului judiciar numit cu titlu provizoriu asupra faptului că nerespectarea obligaţiei stabilite în sarcina sa prin dispoziţia anterioară este de natură să atragă incidenţa în cauză a disp. art.60, al.2 şi 3, respectiv art.57, al.4 din Legea nr. 85/2014. Dispune trimiterea notificărilor către toţi creditorii debitorului, de către administratorul judiciar. Dispune administratorului judiciar să convocare adunarea generală a asociaţilor debitorului, în vederea desemnării administratorului special şi să depună la dosar în 5 zile de la data adunării, dovada convocării şi procesul verbal al adunării. Dispune practicianului în insolvenţă efectuarea demersurilor necesare pentru a intra în posesia actelor şi bunurilor debitorului precum şi a informaţiilor despre acesta, informând totodată debitorul despre obligaţiile corelative ce îi revin şi consecinţele civile şi penale ale nerespectării acestor obligaţii. In temeiul art.39 din Legea nr.85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, Dispune deschiderea de către debitor a unui cont la o unitate bancară din care vor fi suportate cheltuielile aferente procedurii, în termen de 2 zile de la notificarea deschiderii procedurii, în caz de neîndeplinire a atribuţiei, contul va fi deschis de către administratorul judiciar. Eventualele disponibilităţile băneşti vor fi păstrate într-un cont special de depozit bancar. Stabileşte termen pentru continuarea procedurii la data de 28.10.2019. Executorie. Cu drept de apel în termen de 7 zile de la comunicare. În caz de formulare, cererea de apel care se va depune la Tribunalul Arad Creditorii notificaţi conform art. 100 din Legea nr. 85/2014, ulterior deschiderii procedurii, pot formula împotriva prezentei doar calea de atac a opoziţiei în termen de 10 zile de la comunicarea de către practicianul în insolvenţă a notificării realizate în baza art. 100, al.1, lit. a din Legea nr. 85/2014. În caz de formulare, opoziţia se va depune la Tribunalul Arad şi se va înregistra la prezentul dosar. Dată în camera de consiliu şi pronunţată în şedinţa publică azi, 23.07.2019.



Pagina principală