Informații dosare ce cuprind 161/1259/2024
(date furnizate de portalul instanțelor de judecată)
1. Numărul dosarului:
161/1259/2024
Data înregistrării:
11 iunie 2024, ora 13:29:00
Data ultimei modificări:
26 iunie 2025, ora 13:34:39
Instanță:
Tribunalul Comercial Argeș
Secție:
,,,
Materie:
Faliment
Obiect:
cererea debitorului (art.66 alin.10 din Legea nr.85/2014)
Stadiu procesual:
Fond
Părți:
EUROMASTER TOP TRADE SRL, REPREZENTATĂ LEGAL PRIN ADMINISTRATOR MARIN FLORIN - Debitor
FIRST BANK SA - Creditor
BRD-GSG S.A. - Creditor
ANAF-DGRFP PLOIEŞTI- AJFP ARGES- IN REPREZENTAREA STATULUI ROMAN- PRIN MINISTERUL FINANTELOR - Creditor
ANAF-DGRFP PLOIESTI- AJFP ARGES - Creditor
CASTOR SRL - Creditor
DAMILA SRL - Creditor
GRENKE RENTING SRL - Creditor
METAL BUSINESS WORK SRL - Creditor
ROVAMIN MATFER SRL - Creditor
SW UMWELTTECHNIK ROMANIA SRL - Creditor
TULITU IONUT DORIAN INTREPRINDERE INDIVIDUALA - Creditor
PRIMĂRIA ORAŞULUI ŞTEFĂNEŞTI - Creditor
Ședințe:
23 octombrie 2025, ora 10:00
Complet: C13 MTA
Tip soluție: Termen intermediar
Soluția pe scurt:
26 iunie 2025, ora 10:00
Complet: C13 MTA
Tip soluție: Termen intermediar
Soluția pe scurt: Analizând stadiul procedurii insolven?ei debitorului, în temeiul dispoziţiilor art. 63 alin. (1) rap. art. 59 alin. (3) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, judecătorul-sindic dispune următoarele:
A. continuarea procedurii, termen administrativ de control – 23.10.2025;
B. lichidatorul judiciar:
1. va prezenta situaţia arhivei debitorului şi va îndeplini obligaţiile prevăzute de Legea nr. 16/1996 privind Arhivele Naţionale;
2. va efectua demersuri pentru evaluarea şi valorificarea bunurilor debitorului;
3. în cazul valorificării bunurilor debitorului, va întocmi şi va depune raportul asupra fondurilor obţinute din lichidare şi planul de distribuire între creditori;
4. va analiza cererea de repunere în termen şi înscriere la masa credală formulată de către CDA Ro Steel SRL, înregistrată la data de 01.04.2025;
5. va urmări soluţionarea dosarelor asociate nr. 161/1259/2024/a3 şi nr. 161/1259/2024/a4;
4. va depune rapoarte lunare cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, cu conţinutul prevăzut de art. 59 alin. (1) din Legea nr. 85/2014, odată cu dovada publicării unui extras din raport în BPI.
27 februarie 2025, ora 10:00
Complet: C13-Fond
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Respinge solicitarea de prorogare a discutării trecerii la faliment, formulată de debitorul Euromaster Top Trade SRL, prin administrator special, ca neîntemeiată.
Admite cererea formulată de administratorul judiciar DBP Insolvency and Restructuring SRPL.
Dispune intrarea în faliment în procedura generală a debitorului Euromaster Top Trade SRL.
Dispune dizolvarea debitorului.
Ridică dreptul de administrare al debitorului.
Desemnează practicianul în insolvenţă DBP Insolvency and Restructuring SRPL în calitate de lichidator judiciar provizoriu, pentru îndeplinirea atribuţiilor prevăzute de art. 64 din Legea nr. 85/2014, cu un onorariu fix în sumă de 3.000 lei + TVA / lună şi un onorariu procentual în cuantum de: a) 2% + TVA din sumele rezultate din valorificarea bunurilor aflate în patrimoniul debitorului, în situaţia în care cumpărătorul va fi identificat de către creditori; b) 3% + TVA din sumele rezultate din valorificarea bunurilor aflate în patrimoniul debitorului, în situaţia în care cumpărătorul va fi identificat de către lichidatorul judiciar; c) 3% + TVA din sumele recuperate în cadrul procedurii de insolvenţă şi distribuite către creditori. Onorariul se plăteşte din averea debitorului, iar, în lipsa disponibilităţilor în contul debitorului, se va utiliza fondul de lichidare, plăţile urmând a fi făcute în conformitate cu prevederile legale, pe baza unui buget previzionat.
Dispune predarea gestiunii, împreună cu lista actelor şi operaţiunilor efectuate după deschiderea procedurii, de la debitor/administratorul judiciar către lichidatorul judiciar, în termen de maximum 10 zile, respectiv până la 10.03.2025.
Dispune întocmirea şi predarea de la admnistratorul special, cu avizul administratorului judiciar, către lichidatorul judiciar a unei liste cuprinzând numele şi adresele creditorilor şi toate creanţele acestora la data intrării în faliment, cu indicarea celor născute după data deschiderii procedurii, a tabelului definitiv al creanţelor şi a oricăror altor tabele întocmite în procedură, a oricăror rapoarte de distribuţie, a listei actelor şi operaţiunilor efectuate după data deschiderii procedurii, în termen de maximum 5 zile de la data intrării în faliment, respectiv până la 5.03.2025.
Dispune notificarea intrării în faliment în procedură generală a debitorului tuturor creditorilor menţionaţi în lista depusă de debitor/administratorul judiciar, prevăzută la art. 145 alin. 2 lit. e) din Legea nr. 85/2014, ale căror creanţe s-au născut după deschiderea procedurii, debitorului şi Oficiului Registrului Comerţului de pe lângă Tribunalul Argeş, pentru efectuarea menţiunii şi publicării în Buletinul procedurilor de insolvenţă. Notificarea se comunică creditorilor cu cel puţin 10 zile înainte de împlinirea termenului-limită pentru înregistrarea cererilor de admitere a creanţelor şi va cuprinde:
1. termenul-limită pentru înregistrarea cererii de admitere a creanţelor, în vederea întocmirii tabelului suplimentar: cel mult 45 de zile de la data intrării în faliment, respectiv 14.04.2025; cerinţele pentru ca o creanţă înregistrată să fie considerată valabilă;
2. termenul de verificare a creanţelor, de întocmire şi publicare a tabelului suplimentar al acestora: cel mult 30 de zile de la expirarea termenului prevăzut la pct. 1, respectiv 15.05.2025;
3. termenul de depunere la tribunal a contestaţiilor: 7 zile de la publicarea în BPI a tabelului suplimentar;
4. termenul de întocmire a tabelului definitiv consolidat: cel mult 30 de zile de la expirarea termenului prevăzut la pct. 2, respectiv 16.06.2025.
Dispune sigilarea şi inventarierea bunurilor din averea debitorului şi îndeplinirea celorlalte operaţiuni de lichidare.
Lichidatorul judiciar întocmeşte la fiecare 3 luni, calculate de la data începerii lichidării şi prezintă comitetului creditorilor un raport asupra fondurilor obţinute din lichidare şi din încasarea de creanţe, precum şi un plan de distribuire între creditori, dacă este cazul. Raportul şi planul se înregistrează la grefa tribunalului şi se publică în Buletinul procedurilor de insolvenţă; raportul prevede şi plata onorariului lichidatorului judiciar şi a celorlalte cheltuieli.
Lichidatorul judiciar întocmeşte şi depune rapoarte lunare cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, inclusiv cele legate de urmărirea operaţiunilor efectuate în baza avizului prealabil, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii, însoţite de dovada publicării în Buletinul procedurilor de insolvenţă a extrasului acestor rapoarte.
Dă dispoziţie tuturor băncilor la care debitorul are deschise conturi să nu dispună de sume fără un ordin al lichidatorului judiciar; lichidatorul judiciar comunică de urgenţă băncilor instituirea acestei interdicţii.
Executorie.
Supusă numai apelului, în termen de 7 de zile de la comunicare, care se depune la Tribunalul Specializat Argeş.
Pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor de către grefa instanţei, azi, 27.02.2025.
6 februarie 2025, ora 10:00
Complet: C13 MTA
Tip soluție: Termen intermediar
Soluția pe scurt: Se fixează termen de judecată la data de 27.02.2025, ora 10, în şedinţă publică, cu citarea prin BPI a debitorului, prin administrator special, administratorului judiciar, creditorilor, cu menţiunea discutării solicitării de deschidere a procedurii falimentului formulate de administratorul judiciar prin raportul de activitate nr. 71/05.02.2025,
3 octombrie 2024, ora 10:00
Complet: C13 MTA
Tip soluție: Termen intermediar
Soluția pe scurt: Analizând stadiul procedurii insolven?ei debitorului, în temeiul dispoziţiilor art. 59 alin. (3) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, judecătorul-sindic dispune următoarele:
A. continuarea procedurii, termen administrativ de control - 6.02.2025;
B. administratorul judiciar:
1. va notifica Arhivele Naţionale – serviciul judeţean competent asupra deschiderii procedurii insolvenţei (conform art. 18 alin. 5 lit. a din Legea nr. 16/1996 privind Arhivele Naţionale şi art. 3, art. 4 din Normele metodologice privind aplicarea unor dispoziţii ale Legii Arhivelor Naţionale nr. 16/1996, aprobate prin Ordinul M.A.I. nr. 151/2023);
2. va urmărire soluţionarea definitivă a dosarului nr. 161/1259/2024/a1;
3. va analiza oportunitatea formulării eventualelor cereri privind procedura insolvenţei împotriva debitorului;
4. va depune rapoarte lunare cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, cu conţinutul prevăzut de art. 59 alin. (1) din Legea nr. 85/2014, odată cu dovada publicării unui extras din raport în BPI.
11 iulie 2024, ora 09:00
Complet: C13-Fond
Tip soluție: Încheiere
Soluția pe scurt: Califică cererea de deschidere a procedurii insolvenţei formulată de creditorul First Bank SA, înregistrată la data de 16.05.2024 în dosarul nr. 59/1259/2024, conexat la prezenta cauză, drept declaraţie de creanţă.
Menţine debitorului Euromaster Top Trade SRL dreptul de administrare.
Stabileşte că practicianul în insolvenţă DPB Insolvency and Restructuring SPRL este unic administrator judiciar provizoriu, pentru îndeplinirea atribuţiilor stabilite prin sentinţa nr. 329/27.06.2024 pronunţată în dosarul nr. 59/1259/2024, cu menţinerea onorariului şi a termenelor fixate.
Începând cu data 11.07.2024, încetează calitatea de administrator judiciar provizoriu a practicianului în insolvenţă Cabinet Individual de Insolvenţă Enoiu Niculae.
Cu apel în termen de 7 de zile de la comunicarea realizată prin publicare în Buletinul procedurilor de insolvenţă. Apelul se depune la Tribunalul Specializat Argeş.
Pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor de către grefa instanţei, azi, 11.07.2024.
13 iunie 2024, ora 10:00
Complet: C13CC-Fond
Tip soluție: Deschidere la cererea debitorului
Soluția pe scurt: Admite cererea formulată de către debitorul Euromaster Top Trade SRL.
Dispune deschiderea procedurii insolven?ei în forma generală a debitorului.
Menţine debitorului dreptul de administrare.
Desemnează practicianul în insolvenţă Cabinet Individual de Insolvenţă Enoiu Niculae în calitate de administrator judiciar provizoriu, pentru îndeplinirea atribuţiilor prevăzute de art. 58 din Legea nr. 85/2014, cu un onorariu de 1.000 lei/lună, la care se adaugă TVA, plătit din averea debitorului; în lipsa disponibilităţilor în contul debitorului, se va utiliza fondul de lichidare, plăţile urmând a fi făcute în conformitate cu prevederile legale, pe baza unui buget previzionat.
Administratorul judiciar îndeplineşte şi următoarele obligaţii:
a) notifică deschiderea procedurii generale de insolven?ă tuturor creditorilor men?iona?i în lista depusă de debitor potrivit prevederilor art. 67 alin. 1 lit. c), debitorului şi oficiului registrului comer?ului sau altor registre unde debitorul este înmatriculat/înregistrat, pentru efectuarea menţiunii. Notificarea se realizează potrivit prevederilor Codului de procedură civilă şi se publică, totodată, pe cheltuiala averii debitorului, într-un ziar de largă circulaţie şi în BPI. Notificarea se comunică creditorilor de îndată şi, în orice caz, cu cel puţin 10 zile înainte de împlinirea termenului-limită pentru înregistrarea cererilor de admitere a creanţelor şi cuprinde:
1. termenul-limită pentru depunerea, de către creditori, a opozi?iilor la deschiderea procedurii: 10 zile de la primirea notificării (opozi?iile se vor timbra cu suma de 200 lei, conform art. 14 din OUG nr. 80/2013 privind taxele judiciare de timbru);
2. termenul de solu?ionare a opozi?iilor: 10 zile de la data expirării termenului de depunere a acestora;
3. termenul-limită pentru înregistrarea cererii de admitere a creanţelor asupra averii debitorului: cel mult 45 de zile de la deschiderea procedurii, respectiv 29.07.2024 (cererile se timbrează cu suma de 200 le); cerinţele pentru ca o creanţă înregistrată să fie considerată valabilă;
4. termenul de verificare a creanţelor, de întocmire şi publicare în BPI a tabelului preliminar de creanţe: cel mult 20 de zile de la expirarea termenului prevăzut la pct. 3, respectiv 19.08.2024;
5. termenul de contestare a creanţelor: 7 zile de la publicarea tabelului preliminar în BPI (contestaţiile se timbrează cu suma de 200 lei);
6. termenul de definitivare a tabelului creanţelor: cel mult 25 de zile de la expirarea termenului prevăzut la pct. 4, respectiv 16.09.2024;
7. locul, data şi ora primei şedinţe a adunării generale a creditorilor: cel mult 5 zile de la expirarea termenului prevăzut la pct. 4, respectiv 26.08.2024;
8. adresa de e-mail a administratorului judiciar provizoriu, dacă există, la care se pot face valabil toate comunicările în format electronic de către creditori.
b) întocmeşte şi depune raportul prin care să propună fie intrarea în procedura simplificată, fie continuarea perioadei de observaţie în cadrul procedurii generale, în termen de cel mult 20 de zile de la data desemnării, respectiv 04.07.2024;
c) întocmeşte şi depune raportul asupra cauzelor şi împrejurărilor care au dus la apariţia insolvenţei debitorului, cu menţionarea persoanelor cărora le-ar fi imputabilă, în termen de cel mult 40 de zile de la data desemnării, respectiv 24.07.2024;
d) solicită relaţii privind sediul principal al societăţii, punctele de lucru sau alte locaţii în care se află bunuri ale debitorului ori se desfăşoară activităţi ale acestuia, precum şi date privind administraţia societăţii, relaţii privind bunurile patrimoniale şi documentele privind activitatea societăţii, inclusiv conturile bancare, de la autorităţile şi instituţiile care deţin sau ar putea să deţină informaţiile solicitate (oficiul de cadastru şi publicitate imobiliară, instituţia prefectului judeţului – serviciul public comunitar regim permise de conducere şi înmatriculare a vehiculelor, administraţia judeţeană a finanţelor publice, primăria unde societatea are sediul/punct de lucru ş.a.);
e) efectuează procedura de inventariere a bunurilor din averea debitorului, pe baza informaţiilor primite de la debitor şi/sau pe baza oricăror informaţii şi documente solicitate autorităţilor competente potrivit legii, în termen de cel mult 60 de zile de la data deschiderii procedurii, respectiv 13.08.2024;
f) dispune evaluarea bunurilor debitorului, astfel încât această să se realizeze până la data stabilită pentru depunerea tabelului definitiv al creanţelor şi transmite spre publicare în BPI un anunţ cu privire la depunerea la dosar a raportului de evaluare, în termen de două zile de la depunere
g) în cazul în care debitorul are bunuri supuse transcrip?iei, inscrip?iei sau înregistrării în registrele de publicitate, trimite instan?elor, autorită?ilor ori institu?iilor care ?in aceste registre o copie de pe hotărârea de deschidere a procedurii, spre a se face men?iune;
h) formulează şi susţine eventuale cereri în procedură;
i) întocmeşte şi depune lunar un raport cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii, informaţii privind respectarea obligaţiilor fiscale, referitoare la obţinerea sau necesitatea actualizării autorizărilor/autorizaţiilor pentru desfăşurarea activităţii, a actelor de control încheiate de organe de control şi onorariul încasat al administratorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia; publică un extras al raportului în BPI.
Administratorul judiciar îndeplineşte obligaţiile prevăzute de art. 18 din Legea Arhivelor Naţionale nr. 16/1996 şi art. 3, art. 4 din Normele metodologice privind aplicarea unor dispoziţii ale Legii Arhivelor Naţionale nr. 16/1996, aprobate prin Ordinul M.A.I. nr. 151/2023.
După rămânerea definitivă a prezentei hotărâri, toate actele şi coresponden?a emise de debitor sau administratorul judiciar cuprind, în mod obligatoriu şi cu caractere vizibile, în limbile română, engleză şi franceză, men?iunea "în insolvenţă", "in insolvency", "en procedure collective".
Debitorul are obligaţia de a pune la dispoziţia administratorului judiciar şi a creditorului deţinând cel puţin 20% din valoarea totală a creanţelor cuprinse în tabelul definitiv de creanţe toate informaţiile şi documentele apreciate ca necesare cu privire la activitatea şi averea sa, precum şi lista cuprinzând plăţile efectuate în ultimele 6 luni anterioare deschiderii procedurii şi transferurile patrimoniale făcute în cei 2 ani anteriori deschiderii procedurii.
Suportarea cheltuielilor aferente procedurii se face din contul deschis la o unitate a unei bănci, iar disponibilităţile băneşti se păstrează într-un cont special de depozit bancar.
Prezenta hotărâre se comunică instanţelor judecătoreşti în a căror jurisdicţie se află sediul debitorului declarat la registrul corespunzător şi tuturor băncilor unde debitorul are deschise conturi, în vederea aplicării prevederilor art. 75 din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă.
Minuta încheierii se comunică, de îndată, administratorului judiciar provizoriu.
Fixează termen administrativ de control la data de 03.10.2024.
Executorie.
Doar cu apel în termen de 7 zile de la comunicare. Apelul se depune la Tribunalul Specializat Arge?.
Pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor de către grefa instanţei, azi, 13.06.2024.
Pagina principală