Informații dosare ce cuprind 161/1259/2024/a2

(date furnizate de portalul instanțelor de judecată)

1. Numărul dosarului: 161/1259/2024/a2
Data înregistrării: 10 octombrie 2024, ora 11:30:00
Data ultimei modificări: 3 decembrie 2024, ora 12:01:32
Instanță: Curtea de Apel Pitești
Secție: Secţia a II-a civilă, de contencios administrativ şi fiscal
Materie: Faliment
Obiect: deschiderea procedurii la cererea debitorului
Stadiu procesual: Apel

Părți:
CABINET INDIVIDUAL DE INSOLVENŢĂ ENOIU NICULAE - ADMINISTRATOR JUDICIAR - Intimat
EUROMASTER TOP TRADE SRL - PRIN ADMINISTRATOR MARIN FLORIN - Intimat Debitor
FIRST BANK SA - Apelant Creditor
BRD - GSG SA - Intimat Creditor
ANAF - DGRFP PLOIESTI - AJFP ARGES - IN REPREZENTAREA STATULUI ROMAN- PRIN MINISTERUL FINANTELOR - Intimat Creditor
ANAF- DGRFP PLOIESTI - AJFP ARGES - Intimat Creditor
CASTOR SRL - Intimat Creditor
DAMILA SRL - Intimat Creditor
GRENKE RENTING SRL - Intimat Creditor
METAL BUSINESS WORK SRL - Intimat Creditor
ROVAMIN MATFER SRL - Intimat Creditor
SW UMWELTTECHNIK ROMANIA SRL - Intimat Creditor
TULITU IONUT DORIAN INTREPRINDERE INDIVIDUALA - Intimat Creditor

Ședințe:
20 noiembrie 2024, ora 10:00
Complet: APEL 2-
Tip soluție: Anulează cererea de apel
Soluția pe scurt: Anulează apelurile ca netimbrate. Definitivă. Pronunţată în condiţiile art. 402 teza finală C.pr.civ.



2. Numărul dosarului: 161/1259/2024/a2
Data înregistrării: 9 octombrie 2024, ora 14:13:00
Data ultimei modificări: 10 octombrie 2024, ora 12:01:55
Instanță: Tribunalul Comercial Argeș
Secție: ,,,
Materie: Faliment
Obiect: cererea debitorului (art.66 alin.10 din Legea nr.85/2014)
Stadiu procesual: Fond

Părți:
EUROMASTER TOP TRADE SRL, REPREZENTATĂ LEGAL PRIN ADMINISTRATOR MARIN FLORIN - Debitor
FIRST BANK SA - Creditor
BRD-GSG S.A. - Creditor
ANAF-DGRFP PLOICSTI- AJFP ARGES- IN REPREZENTAREA STATULUI ROMAN- PRIN MINISTERUL FINANTELOR - Creditor
ANAF-DGRFP PLOIESTI- AJFP ARGES - Creditor
CASTOR SRL - Creditor
DAMILA SRL - Creditor
GRENKE RENTING SRL - Creditor
METAL BUSINESS WORK SRL - Creditor
ROVAMIN MATFER SRL - Creditor
SW UMWELTTECHNIK ROMANIA SRL - Creditor
TULITU IONUT DORIAN INTREPRINDERE INDIVIDUALA - Creditor

Ședințe:
13 iunie 2024, ora 10:00
Complet: C13CC-Fond
Tip soluție: Deschidere la cererea debitorului
Soluția pe scurt: Admite cererea formulată de către debitorul Euromaster Top Trade SRL. Dispune deschiderea procedurii insolven?ei în forma generală a debitorului. Menţine debitorului dreptul de administrare. Desemnează practicianul în insolvenţă Cabinet Individual de Insolvenţă Enoiu Niculae în calitate de administrator judiciar provizoriu, pentru îndeplinirea atribuţiilor prevăzute de art. 58 din Legea nr. 85/2014, cu un onorariu de 1.000 lei/lună, la care se adaugă TVA, plătit din averea debitorului; în lipsa disponibilităţilor în contul debitorului, se va utiliza fondul de lichidare, plăţile urmând a fi făcute în conformitate cu prevederile legale, pe baza unui buget previzionat. Administratorul judiciar îndeplineşte şi următoarele obligaţii: a) notifică deschiderea procedurii generale de insolven?ă tuturor creditorilor men?iona?i în lista depusă de debitor potrivit prevederilor art. 67 alin. 1 lit. c), debitorului şi oficiului registrului comer?ului sau altor registre unde debitorul este înmatriculat/înregistrat, pentru efectuarea menţiunii. Notificarea se realizează potrivit prevederilor Codului de procedură civilă şi se publică, totodată, pe cheltuiala averii debitorului, într-un ziar de largă circulaţie şi în BPI. Notificarea se comunică creditorilor de îndată şi, în orice caz, cu cel puţin 10 zile înainte de împlinirea termenului-limită pentru înregistrarea cererilor de admitere a creanţelor şi cuprinde: 1. termenul-limită pentru depunerea, de către creditori, a opozi?iilor la deschiderea procedurii: 10 zile de la primirea notificării (opozi?iile se vor timbra cu suma de 200 lei, conform art. 14 din OUG nr. 80/2013 privind taxele judiciare de timbru); 2. termenul de solu?ionare a opozi?iilor: 10 zile de la data expirării termenului de depunere a acestora; 3. termenul-limită pentru înregistrarea cererii de admitere a creanţelor asupra averii debitorului: cel mult 45 de zile de la deschiderea procedurii, respectiv 29.07.2024 (cererile se timbrează cu suma de 200 le); cerinţele pentru ca o creanţă înregistrată să fie considerată valabilă; 4. termenul de verificare a creanţelor, de întocmire şi publicare în BPI a tabelului preliminar de creanţe: cel mult 20 de zile de la expirarea termenului prevăzut la pct. 3, respectiv 19.08.2024; 5. termenul de contestare a creanţelor: 7 zile de la publicarea tabelului preliminar în BPI (contestaţiile se timbrează cu suma de 200 lei); 6. termenul de definitivare a tabelului creanţelor: cel mult 25 de zile de la expirarea termenului prevăzut la pct. 4, respectiv 16.09.2024; 7. locul, data şi ora primei şedinţe a adunării generale a creditorilor: cel mult 5 zile de la expirarea termenului prevăzut la pct. 4, respectiv 26.08.2024; 8. adresa de e-mail a administratorului judiciar provizoriu, dacă există, la care se pot face valabil toate comunicările în format electronic de către creditori. b) întocmeşte şi depune raportul prin care să propună fie intrarea în procedura simplificată, fie continuarea perioadei de observaţie în cadrul procedurii generale, în termen de cel mult 20 de zile de la data desemnării, respectiv 04.07.2024; c) întocmeşte şi depune raportul asupra cauzelor şi împrejurărilor care au dus la apariţia insolvenţei debitorului, cu menţionarea persoanelor cărora le-ar fi imputabilă, în termen de cel mult 40 de zile de la data desemnării, respectiv 24.07.2024; d) solicită relaţii privind sediul principal al societăţii, punctele de lucru sau alte locaţii în care se află bunuri ale debitorului ori se desfăşoară activităţi ale acestuia, precum şi date privind administraţia societăţii, relaţii privind bunurile patrimoniale şi documentele privind activitatea societăţii, inclusiv conturile bancare, de la autorităţile şi instituţiile care deţin sau ar putea să deţină informaţiile solicitate (oficiul de cadastru şi publicitate imobiliară, instituţia prefectului judeţului – serviciul public comunitar regim permise de conducere şi înmatriculare a vehiculelor, administraţia judeţeană a finanţelor publice, primăria unde societatea are sediul/punct de lucru ş.a.); e) efectuează procedura de inventariere a bunurilor din averea debitorului, pe baza informaţiilor primite de la debitor şi/sau pe baza oricăror informaţii şi documente solicitate autorităţilor competente potrivit legii, în termen de cel mult 60 de zile de la data deschiderii procedurii, respectiv 13.08.2024; f) dispune evaluarea bunurilor debitorului, astfel încât această să se realizeze până la data stabilită pentru depunerea tabelului definitiv al creanţelor şi transmite spre publicare în BPI un anunţ cu privire la depunerea la dosar a raportului de evaluare, în termen de două zile de la depunere g) în cazul în care debitorul are bunuri supuse transcrip?iei, inscrip?iei sau înregistrării în registrele de publicitate, trimite instan?elor, autorită?ilor ori institu?iilor care ?in aceste registre o copie de pe hotărârea de deschidere a procedurii, spre a se face men?iune; h) formulează şi susţine eventuale cereri în procedură; i) întocmeşte şi depune lunar un raport cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii, informaţii privind respectarea obligaţiilor fiscale, referitoare la obţinerea sau necesitatea actualizării autorizărilor/autorizaţiilor pentru desfăşurarea activităţii, a actelor de control încheiate de organe de control şi onorariul încasat al administratorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia; publică un extras al raportului în BPI. Administratorul judiciar îndeplineşte obligaţiile prevăzute de art. 18 din Legea Arhivelor Naţionale nr. 16/1996 şi art. 3, art. 4 din Normele metodologice privind aplicarea unor dispoziţii ale Legii Arhivelor Naţionale nr. 16/1996, aprobate prin Ordinul M.A.I. nr. 151/2023. După rămânerea definitivă a prezentei hotărâri, toate actele şi coresponden?a emise de debitor sau administratorul judiciar cuprind, în mod obligatoriu şi cu caractere vizibile, în limbile română, engleză şi franceză, men?iunea "în insolvenţă", "in insolvency", "en procedure collective". Debitorul are obligaţia de a pune la dispoziţia administratorului judiciar şi a creditorului deţinând cel puţin 20% din valoarea totală a creanţelor cuprinse în tabelul definitiv de creanţe toate informaţiile şi documentele apreciate ca necesare cu privire la activitatea şi averea sa, precum şi lista cuprinzând plăţile efectuate în ultimele 6 luni anterioare deschiderii procedurii şi transferurile patrimoniale făcute în cei 2 ani anteriori deschiderii procedurii. Suportarea cheltuielilor aferente procedurii se face din contul deschis la o unitate a unei bănci, iar disponibilităţile băneşti se păstrează într-un cont special de depozit bancar. Prezenta hotărâre se comunică instanţelor judecătoreşti în a căror jurisdicţie se află sediul debitorului declarat la registrul corespunzător şi tuturor băncilor unde debitorul are deschise conturi, în vederea aplicării prevederilor art. 75 din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă. Minuta încheierii se comunică, de îndată, administratorului judiciar provizoriu. Fixează termen administrativ de control la data de 03.10.2024. Executorie. Doar cu apel în termen de 7 zile de la comunicare. Apelul se depune la Tribunalul Specializat Arge?. Pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor de către grefa instanţei, azi, 13.06.2024.



Pagina principală