Informații dosare ce cuprind 1697/30/2022

(date furnizate de portalul instanțelor de judecată)

1. Numărul dosarului: 1697/30/2022
Data înregistrării: 26 aprilie 2022, ora 12:15:00
Data ultimei modificări: 10 septembrie 2025, ora 09:31:42
Instanță: Tribunalul Timiș
Secție: SECŢIA a II-a CIVILA
Materie: Faliment
Obiect: procedura insolvenţei – societăţi cu răspundere limitată
Stadiu procesual: Fond

Părți:
GPG COMPANY SRL - Debitor
GPG COMPANY S.R.L. - PRIN ADMINISTRATOR JUDICIAR - S.C.P. DUAL INSOLV S.P.R.L.( URMAREA DIVIZĂRII DIN S.C.P. ALFA & QUANTUM CONSULTING S.P.R.L.) - Debitor
DIRECŢIA FISCALĂ A MUNICIPIULUI TIMIŞOARA - Creditor
ADMINISTRATIA JUDETEANA A FINANTELOR PUBLICE TIMIS - Creditor
MUNICIPIUL TIMIŞOARA PRIN PRIMAR - Creditor
SC RETIM ECOLOGIC SERVICE SA - Creditor

Ședințe:
23 aprilie 2026, ora 12:00
Complet: C1NS/MA
Tip soluție:
Soluția pe scurt:

5 iunie 2025, ora 12:00
Complet: C1NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Ia act de conţinutul raportului de activitate depus la dosar pentru termenul de azi şi de măsurile întreprinse de lichidatorul judiciar provizoriu. Încuviinţează cererea de acordare a unui nou termen de judecată formulată de lichidatorul judiciar provizoriu pentru ca acesta să îşi continue activitatea şi să efectueze demersurile care se impun faţă de stadiul procedurii şi situaţia debitoarei conform Legii nr. 85/2014; Pentru continuarea procedurii şi efectuarea demersurilor care se impun. În temeiul dispoziţiilor art. 59 al. 3 din Legea nr. 85/2014, Acordă termen administrativ de control 23/04/2026, pentru când practicianul în insolvenţă: ? va întocmi, conform art. 59 al. 1 şi 2 din Legea nr. 85/2014, procedurile de prevenire a insolven?ei şi de insolven?ă, şi va depune la dosar raport de activitate cel mai târziu până la data de 16/04/2026, în care va prezenta demersurile efectuate şi demersurile ce urmează a fi efectuate în continuare, la care va ataşa toate publica?iile, inclusiv dovada publicării în B.P.I. a raportului de activitate întocmit, precum şi înscrisurile emise, neîndeplinirea culpabilă a obligaţiilor prevăzute de lege sau stabilite de judecătorul sindic ducând la aplicarea sancţiunii amenzii, raport prin care va informa instanţa cu privire la: - rezultatul demersurilor efectuate în vederea inventarierii, evaluării şi, eventual, a valorificării bunurilor mobile aflate în patrimoniul debitoarei; - să precizeze, în concret, demersurile efectuate în prezenta procedură şi ce demersuri mai sunt de efectuat faţă de stadiul procedurii şi situaţia debitoarei; Totodată, pune în vedere practicianului în insolvenţă să se prezinte (sau să delege un reprezentant care să se prezinte) periodic la Serviciul Arhivă, să verifice şi să ridice de la dosar duplicatele cererilor, dacă acestea există în duplicat, dacă nu să solicite Serviciului Arhivă copii de pe acestea, să le analizeze şi să ia măsurile ce se impun, măsurile luate să le insereze într-un raport, separat, pe care să-l depună la dosar, să-l comunice cu petentele şi să îl publice în B.P.I., dovezile de comunicare, respectiv de publicare în B.P.I. urmând a le depune la dosar. Pune în vedere practicianului în insolvenţă că cererile trebuie depuse în conformitate cu art. 41 al. 4 din Legea nr. 85/2014 raportat la art. 194 C.pr.civ. separat de raport, iar neîndeplinirea culpabilă a obligaţiilor prevăzute de lege sau stabilite de judecătorul sindic ducând la aplicarea sancţiunii amenzii. Dată în Camera de Consiliu şi pronunţată azi, 05 Iunie 2025, prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei.

28 noiembrie 2024, ora 12:00
Complet: C1NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Ia act de raportul de activitate depus de lichidatorul judiciar provizoriu pentru termenul de azi. Încuviinţează cererea de acordare a unui nou termen de judecată formulată de lichidatorul judiciar provizoriu pentru ca acesta să îşi continue activitatea şi să efectueze demersurile care se impun faţă de stadiul procedurii şi situaţia debitoarei conform Legii nr. 85/2014; Pentru continuarea procedurii şi efectuarea demersurilor care se impun. În temeiul dispoziţiilor art. 59 al. 3 din Legea nr. 85/2014, Acordă termen administrativ de control 05/06/2025, pentru când practicianul în insolvenţă: ? va întocmi, conform art. 59 al. 1 şi 2 din Legea nr. 85/2014, procedurile de prevenire a insolven?ei şi de insolven?ă, şi va depune la dosar raport de activitate cel mai târziu până la data de 29/05/2025, în care va prezenta demersurile efectuate şi demersurile ce urmează a fi efectuate în continuare, la care va ataşa toate publica?iile, inclusiv dovada publicării în B.P.I. a raportului de activitate întocmit, precum şi înscrisurile emise, neîndeplinirea culpabilă a obligaţiilor prevăzute de lege sau stabilite de judecătorul sindic ducând la aplicarea sancţiunii amenzii, raport prin care va informa instanţa cu privire la: - rezultatul demersurilor efectuate în vederea inventarierii, evaluării şi, eventual, a valorificării bunurilor mobile aflate în patrimoniul debitoarei; - să precizeze, în concret, demersurile efectuate în prezenta procedură şi ce demersuri mai sunt de efectuat faţă de stadiul procedurii şi situaţia debitoarei; Totodată, pune în vedere practicianului în insolvenţă să se prezinte (sau să delege un reprezentant care să se prezinte) periodic la Serviciul Arhivă, să verifice şi să ridice de la dosar duplicatele cererilor, dacă acestea există în duplicat, dacă nu să solicite Serviciului Arhivă copii de pe acestea, să le analizeze şi să ia măsurile ce se impun, măsurile luate să le insereze într-un raport, separat, pe care să-l depună la dosar, să-l comunice cu petentele şi să îl publice în B.P.I., dovezile de comunicare, respectiv de publicare în B.P.I. urmând a le depune la dosar. Pune în vedere practicianului în insolvenţă că cererile trebuie depuse în conformitate cu art. 41 al. 4 din Legea nr. 85/2014 raportat la art. 194 C.pr.civ. separat de raport, iar neîndeplinirea culpabilă a obligaţiilor prevăzute de lege sau stabilite de judecătorul sindic ducând la aplicarea sancţiunii amenzii. Dată în Camera de Consiliu şi pronunţată azi, 28 Noiembrie 2024, prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei.

16 mai 2024, ora 9:00
Complet: C1NS/MA
Tip soluție: Legea 85/2006 privind insolventa
Soluția pe scurt: Dispune intrarea în faliment procedură generală, acordă termen la 28.11.2024, pentru continuarea procedurii.

4 aprilie 2024, ora 12:00
Complet: C1NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Ia act de divizarea intervenită potrivit Proiectului de divizare parţială din data de 13.02.2024, prin care s-a păstrat S.C.P. ALFA & QUANTUM CONSULTING S.P.R.L. şi s-a înfiinţat, ca urmare a divizării, S.C.P. DUAL INSOLV S.P.R.L., cu sediul în Timişoara, str. Eugeniu de Savoya nr. 7, et. 2, ap. 19, judeţul Timiş, cod poştal 300085, înregistrată la U.N.P.I.R. Timiş sub nr. RFO II – 5233/23.02.2024, având C.I.F. 49689308, care a preluat spre administrare procedura din prezenta cauză. Dispune menţionarea în baza de date Ecris a denumirii noului practician în insolven?ă, S.C.P. DUAL INSOLV S.P.R.L. (urmare divizării S.C.P. ALFA & QUANTUM CONSULTING S.P.R.L.). Prezenta Rezoluţie va fi comunicată Oficiului Registrului Comerţului de pe lângă Tribunalul Timiş, în vederea efectuării acestei menţiuni. Fixează termen de judecată la data de 16/05/2024, sala nr. 174, ora afişată pe portalul instanţei, pentru când se vor cita părţile prin B.P.I., cu menţiunea că pentru termenul acordat se va pune în discuţie cererea administratorului judiciar prin care se solicită intrarea debitoarei în procedura falimentului. Totodată, pune în vedere practicianului în insolvenţă să se prezinte (sau să delege un reprezentant care să se prezinte) periodic la Serviciul Arhivă, să verifice şi să ridice de la dosar duplicatele cererilor, dacă acestea există în duplicat, dacă nu să solicite Serviciului Arhivă copii de pe acestea, să le analizeze şi să ia măsurile ce se impun, măsurile luate să le insereze într-un raport, separat, pe care să-l depună la dosar, să-l comunice petentelor şi să îl publice în B.P.I., dovezile de comunicare, respectiv de publicare urmând a le depune la dosar. Pune în vedere practicianului în insolvenţă că cererile trebuie depuse în conformitate cu art. 41 al. 4 din Legea nr. 85/2014 raportat la art. 194 C.pr.civ. separat de raport, iar neîndeplinirea culpabilă a obligaţiilor prevăzute de lege sau stabilite de judecătorul sindic ducând la aplicarea sancţiunii amenzii. Dată în Camera de Consiliu şi pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei azi, 04 Aprilie 2024.

11 ianuarie 2024, ora 12:00
Complet: C1NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Ia act de raportul de activitate depus de administratorul judiciar pentru termenul de azi. Pentru continuarea procedurii şi efectuarea demersurilor care se impun. În temeiul dispoziţiilor art. 59 al. 3 din Legea nr. 85/2014, Acordă termen administrativ de control 04/04/2024, pentru când practicianul în insolvenţă: ? va întocmi, conform art. 59 al. 1 şi 2 din Legea nr. 85/2014, procedurile de prevenire a insolven?ei şi de insolven?ă, şi va depune la dosar raport de activitate cel mai târziu până la data de 28/03/2024, în care va prezenta demersurile efectuate şi demersurile ce urmează a fi efectuate în continuare, la care va ataşa toate publica?iile, inclusiv dovada publicării în B.P.I. a raportului de activitate întocmit, precum şi înscrisurile emise, neîndeplinirea culpabilă a obligaţiilor prevăzute de lege sau stabilite de judecătorul sindic ducând la aplicarea sancţiunii amenzii, raport prin care va informa instanţa cu privire la: - soluţia definitivă ce se va pronunţa în dosarul asociat nr. 1697/30/2022/a5, având ca obiect contestaţie împotriva Hotărârii Adunării Generale a Creditorilor din 02.10.2023 publicată în B.P.I. nr. 16272/12.10.2023 şi împotriva Hotărârii Adunării Generale a Creditorilor din 09.10.2023 publicată în B.P.I. nr. 16304/12.10.2023, cu privire la votarea planului de reorganizare Pune în vedere administratorului judiciar să observe la dosar: - cererea de plată a obligaţiilor curente în cuantum de 43.796 lei, înregistrată sub nr. JRD nr. 121/2022/29.06.2023 formulată la data de 03.07.2023, de ADMINISTRAŢIA JUDEŢEANĂ A FINANŢELOR PUBLICE TIMIŞ; - cerere de declanşare a procedurii falimentului faţă de debitoare, înregistrată sub nr. JRD nr. 121/2022/28.08.2023 formulată la data de 28.08.2023, de ADMINISTRAŢIA JUDEŢEANĂ A FINANŢELOR PUBLICE TIMIŞ; - cerere de plată a sumei de 3.102.394 lei, reprezentând contravaloare lipsă folosinţă imobil situat în Timişoara, str. Vasile Pârvan nr. 9, judeţul Timiş, proprietate a Municipiului Timişoara, aferentă perioadei mai 2022 – septembrie 2023, conform sentinţei civile nr. 647/PI/10.12.2020, definitivă, pronunţată în dosarul nr. 4177/325/2018**, înregistrată sub nr. TMI2023 – 009519/09.10.2023 formulată la data de 10.03.2023, (transmisă prin e-mail) şi înregistrată prin Serviciul Arhivă al instanţei la data de 11.10.2023, de PRIMĂRIA MUNICIPIULUI TIMIŞOARA – prin PRIMAR; să le analizeze şi să ia măsurile ce se impun, măsurile luate să le insereze într-un raport, separat, pe care să-l depună la dosar, să-l comunice cu petentele şi să îl publice în B.P.I., dovezile de comunicare, respectiv de publicare în B.P.I. urmând a le depune la dosar, sub sancţiunea amendării. Totodată, pune în vedere practicianului în insolvenţă să se prezinte (sau să delege un reprezentant care să se prezinte) periodic la Serviciul Arhivă, să verifice şi să ridice de la dosar duplicatele cererilor, dacă acestea există în duplicat, dacă nu să solicite Serviciului Arhivă copii de pe acestea, să le analizeze şi să ia măsurile ce se impun, măsurile luate să le insereze într-un raport, separat, pe care să-l depună la dosar, să-l comunice cu petentele şi să îl publice în B.P.I., dovezile de comunicare, respectiv de publicare în B.P.I. urmând a le depune la dosar. Pune în vedere practicianului în insolvenţă că cererile trebuie depuse în conformitate cu art. 41 al. 4 din Legea nr. 85/2014 raportat la art. 194 C.pr.civ. separat de raport, iar neîndeplinirea culpabilă a obligaţiilor prevăzute de lege sau stabilite de judecătorul sindic ducând la aplicarea sancţiunii amenzii. Dată în Camera de Consiliu şi pronunţată azi, 11 Ianuarie 2024, prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei.

29 iunie 2023, ora 12:00
Complet: C1NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Având în vedere dispoziţiile Hotărârii nr. 3/20.06.2023 a Adunării Generale a Judecătorilor din cadrul Tribunalului Timiş, privind adoptarea măsurilor de protest necesare faţă de Proiectul privind pensiile de serviciu, conform amendamentelor, care aduce atingere statutului judecătorilor, acordă termen administrativ de control.

16 martie 2023, ora 8:30
Complet: C1NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Pentru continuarea procedurii şi efectuarea demersurilor care se impun. În temeiul disp. art. 59 al. 3 din Legea nr. 85/2014, Acordă termen administrativ de control, pentru când practicianul în insolvenţă: - va întocmi, conform art. 59 al. 1 şi 2 din Legea nr. 85/2014, procedurile de prevenire a insolven?ei şi de insolven?ă, şi va depune la dosar raport de activitate cel mai târziu până la data de 22.06.2023, în care va prezenta demersurile efectuate şi demersurile ce urmează a fi efectuate în continuare, la care va ataşa toate publica?iile, inclusiv dovada publicării în B.P.I. a raportului de activitate întocmit, precum şi înscrisurile emise, neîndeplinirea culpabilă a obligaţiilor prevăzute de lege sau stabilite de judecătorul sindic putând duce la aplicarea unei amenzi. Totodată, pune în vedere practicianului în insolvenţă să se prezinte (sau să delege un reprezentant care să se prezinte) periodic la Serviciul Arhivă, să verifice şi să ridice de la dosar duplicatele cererilor, dacă acestea există în duplicat, dacă nu să solicite Serviciului Arhivă copii de pe acestea, să le analizeze şi să ia măsurile ce se impun, măsurile luate să le insereze într-un raport, separat, pe care să-l depună la dosar şi să îl publice în B.P.I., dovezile de publicare urmând a le depune la dosar. Pune în vedere practicianului în insolvenţă că cererile trebuie depuse în conformitate cu art. 41 al. 4 din Legea nr. 85/2014 raportat la art. 194 C.pr.civ. separat de raport, iar neîndeplinirea culpabilă a obligaţiilor prevăzute de lege sau stabilite de judecătorul sindic poate duce la aplicarea unei amenzi.

12 ianuarie 2023, ora 8:30
Complet: C1NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Pentru continuarea procedurii şi efectuarea demersurilor care se impun. În temeiul disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, Acordă termen administrativ de control pentru când administratorul judiciar: - va întocmi, conform art. 59 alin. (1) şi (2) din Legea nr. 85/2014, procedurile de prevenire a insolven?ei şi de insolven?ă, şi va depune la dosar raport de activitate cu cel puţin 7 zile înainte de termenul acordat, la care va ataşa toate publicaţiile şi înscrisurile emise, raport prin care va informa instanţa cu privire la: - soluţia ce se va pronunţa în dosarele asociate având ca obiect contestaţii la tabelul preliminar al creanţelor privind debitoarea; - întocmirea tabelului definitiv al creanţelor; - demersurile efectuate şi ce demersuri urmează a fi efectuate în prezenta procedură. Totodată, pune în vedere administratorului judiciar să se prezinte (sau să delege un reprezentant care să se prezinte) periodic la Serviciul Arhivă, să verifice şi să ridice de la dosar duplicatele cererilor, dacă acestea există în duplicat, dacă nu să solicite copii de pe acestea Serviciului Arhivă, să le analizeze şi să ia măsurile ce se impun, măsurile luate să le insereze într-un raport pe care să-l depună la dosar şi să îl publice în B.P.I., dovezile de publicare în B.P.I. urmând a le depune la dosar. Pune în vedere administratorului judiciar să-şi îndeplinească atribuţiile ce-i revin, în sensul de a depune la dosar raport de activitate cu privire la demersurile efectuate, cât şi cu privire la demersurile ce urmează a fi efectuate, sub sancţiunea amendării. Dispune comunicarea cu administratorului judiciar a duplicatului cererii de admitere a crean?ei ?i a înscrisurilor ata?ate, formulată de creditoarea S.C. RETIM ECOLOGIC SERVICE S.A., căruia îi pune în vedere să o analizeze şi să ia măsurile ce se impun, măsurile luate să le insereze într-un raport, separat, pe care să-l depună la dosar şi să îl publice în B.P.I., dovezile de publicare urmând a le depune la dosar

29 septembrie 2022, ora 8:30
Complet: C1NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În temeiul disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, Acordă termen administrativ de control, pentru când administratorul / lichidatorul judiciar va depune la dosar raport de activitate cu cel puţin 7 zile înainte de termenul acordat, la care va ataşa toate publicaţiile şi înscrisurile emise şi va informa instanţa cu privire la demersurile efectuate în vederea evaluării şi, eventual, a valorificării bunurilor aflate în patrimoniul debitoarei. Totodată, pune în vedere administratorului / lichidatorului judiciar să se prezinte (sau să delege un reprezentant care să se prezinte) periodic la Serviciul Arhivă, să verifice şi să ridice de la dosar duplicatele cererilor, dacă acestea există în duplicat, dacă nu să solicite copii de pe acestea, să le analizeze şi să ia măsurile ce se impun, măsurile luate să le insereze într-un raport pe care să-l comunice cu petenţii şi să îl publice în B.I.P., dovezile de comunicare, respectiv de publicare în B.P.I. urmând a le depune la dosar.

3 mai 2022, ora 8:30
Complet: C1NS/MA
Tip soluție: Deschidere procedură generală
Soluția pe scurt: Admite cererea formulată de debitoarea S.C. GPG COMPANY S.R.L. şi, în consecinţă; În temeiul art. 71 al. 1 şi 2 din Legea nr. 85/2014, privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţa; Dispune deschiderea procedurii generale de insolvenţă împotriva debitoarei S.C. GPG COMPANY S.R.L., cu sediul în Timişoara, Bd. Vasile Pârvan nr. 9, judeţul Timiş, înregistrată la Oficiul Registrului Comerţului Timiş sub nr. J35/450/2001, având C.U.I. 13849777. Potrivit art. 45 al. 1 lit. d) şi art. 73 din Legea privind procedura de insolvenţă, văzând şi prevederile O.U.G. nr. 86/2006, desemnează administrator judiciar provizoriu practicianul în insolvenţă S.C.P. ALFA & QUANTUM CONSULTING S.P.R.L., cu sediul în Timi?oara, str. Albinelor nr. 70 A – B, judeţul Timi?, înregistrat în Registrul Societăţilor Profesionale sub nr. RFO II 0235/2006, având C.I.F. RO 21284487, care va îndeplini atribuţiile prevăzute de art. 58 din lege, stabilind pentru aceasta un onorariu provizoriu de 5.000 lei + T.V.A., a cărui plată se va face din fondurile speciale aflate în administrarea U.N.P.I.R. Timiş, în temeiul art. 39 al. 4 din Legea insolvenţei şi se va trimite adresă către U.N.P.I.R. Timiş în acest sens. În conformitate cu art. 146 din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţa, Dispune notificarea de către administratorul judiciar provizoriu a deschiderii procedurii de insolvenţă a debitoarei S.C. GPG COMPANY S.R.L., creditorilor şi Oficiului Registrului Comerţului de pe lângă Tribunalul Timiş, prin Buletinul Procedurilor de Insolvenţă, în vederea efectuării menţiunii, precum şi tuturor băncilor unde debitoarea are deschise conturi. Fixează termenul limită pentru întocmirea raportului prevăzut de art. 92 din Legea nr. 85/2014 la data de 23/05/2022. Fixează termenul limită pentru depunerea de către creditori a declaraţiilor de creanţă la data de 17/06/2022. Fixează termenul limită pentru verificarea creanţelor, întocmirea, afişarea şi comunicarea tabelului preliminar al creanţelor la data de 07/07/2022. Pune în vedere administratorului judiciar provizoriu să trimită spre publicare la Buletinul Procedurilor de Insolvenţă tabelul preliminar al creanţelor şi să depună la dosar dovada publicării lui. Debitorul, creditorii şi orice altă parte interesata vor putea să formuleze contestaţii la tabelul preliminar al creanţelor, ce vor fi depuse la tribunal în termen de 7 zile de la publicarea în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă a acestui tabel. Sub sancţiunea anulării, contestaţia va fi însoţită de dovada, în original, a achitării taxei de timbru în sumă de 200 lei, precum şi de toate înscrisurile de care partea înţelege să se folosească în dovedirea susţinerilor sale, cu arătarea oricăror alte probe care se solicită, cu excepţia celor care nu se află în posesia părţii sau nu sunt cunoscute la momentul formulării contestaţiei. Partea care formulează contestaţia trimite, cu confirmare de primire, câte un exemplar al contestaţiei şi al documentelor ce o însoţesc administratorului judiciar, creditorului a cărui creanţă se contestă, precum şi administratorului special. În cazul în care această obligaţie nu a fost respectată, judecătorul sindic va putea aplica, din oficiu, o amendă în condiţiile Codului de procedură civilă. Fixează termen pentru afişarea tabelului definitiv al creanţelor la 27/07/2022. Fixează termenul limită pentru întocmirea raportului privind cauzele insolvenţei la data de 13/06/2022. Fixează data şedinţei adunării creditorilor la 12/07/2022, ora 12,00 la sediul administratorului judiciar şi pune în vedere administratorului judiciar provizoriu sa convoace în acest sens creditorii debitoarei. Dispune trimiterea notificărilor către toţi creditorii debitoarei, de către administratorul judiciar. În temeiul art. 39 din Legea privind procedura de insolvenţă, dispune deschiderea de către debitoare a unui cont bancar din care vor fi suportate cheltuielile aferente procedurii, în termen de 2 zile de la notificarea deschiderii procedurii, în caz de neîndeplinire a atribuţiei, contul va fi deschis de către administratorul judiciar. Eventualele disponibilităţi băneşti vor fi păstrate într-un cont special de depozit bancar. În temeiul disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, Acordă termen administrativ de control la data de 29/09/2022, pentru când administratorul judiciar va depune la dosar raport de activitate cu cel puţin 7 zile înainte de termenul acordat, la care va ataşa toate publica?iile, inclusiv dovada publicării în B.P.I. a raportului de activitate întocmit, precum şi înscrisurile emise. Totodată, pune în vedere administratorului judiciar să se prezinte (sau să delege un reprezentant care să se prezinte) periodic la Serviciul Arhivă, să verifice şi să ridice de la dosar duplicatele cererilor, dacă acestea există în duplicat, dacă nu să solicite Serviciul Arhivă copii de pe acestea, să le analizeze şi să ia măsurile ce se impun, măsurile luate să le insereze într-un raport pe care să-l depună la dosar şi să îl publice în B.P.I., dovezile de publicare urmând a le depune la dosar. Dispune conexarea la prezenta cauză a dosarului nr. 1146/30/2022, având ca obiect cererile de deschidere a procedurii insolvenţei formulate de reclamanţii DIRECŢIA FISCALĂ A MUNICIPIULUI TIMIŞOARA, S.C. SAMEA KAIRO CONSTRUCT S.R.L. şi ALHAJJAR MOHD HUSAM faţă de debitoarea S.C. GPG COMPANY S.R.L., cu sediul în Timişoara, Bd. Vasile Pârvan nr. 9, judeţul Timiş, înregistrată la Oficiul Registrului Comerţului Timiş sub nr. J35/450/2001, având C.U.I. 13849777. Califică cererile de deschidere a procedurii insolven?ei formulate de reclamanţii DIRECŢIA FISCALĂ A MUNICIPIULUI TIMIŞOARA, cu sediul în Timişoara, Bd. Mihai Eminescu nr. 2B, judeţul Timiş, având C.I.F. 2166660, S.C. SAMEA KAIRO CONSTRUCT S.R.L., cu sediul în Pischia nr. 244, judeţul Timiş, înregistrată la Oficiul Registrului Comerţului Timiş sub nr. J35/3264/2020, având C.I.F. 43282487 şi ALHAJJAR MOHD HUSAM, identificat cu Permis de şedere temporară seria /nr. R00460987, valabil până la data de 20.08.2022, având C.N.P. – 7660509350011, cu domiciliul procesual ales la Cabinet av. Hila – Antiu Alexandra Maria, cu sediul în Timişoara, str. Proclamaţia de la Timişoara nr. 5, et. 1, ap. 10 (curte interioară), judeţul Timiş, în dosarul nr. 1146/30/2022, ca fiind cereri de creanţă care urmează să fie verificate de administratorul judiciar provizoriu desemnat în cauză. Executorie. Cu drept de apel în 7 zile de la publicarea încheierii în B.P.I., apel ce va fi depus la Tribunalul Timi?. Dată în Camera de Consiliu şi pronunţată în şedinţă publică, astăzi, 03 Mai 2022.



Pagina principală