Informații dosare ce cuprind 17125/3/2024
(date furnizate de portalul instanțelor de judecată)
1. Numărul dosarului:
17125/3/2024
Data înregistrării:
27 mai 2024, ora 09:11:00
Data ultimei modificări:
25 iunie 2025, ora 18:46:58
Instanță:
Tribunalul București
Secție:
Secţia a-VII-a Civilă
Materie:
Faliment
Obiect:
cererea debitorului (art.66 alin.10 din Legea nr.85/2014) Dosar repartizat manual Completului 13 CC, în conformitate cu disp. art. 106 alin. 3 din ROIIJ
Stadiu procesual:
Fond
Părți:
MIRO BEST PRINT SRL - Debitor
PRO BUSINESS S.P.R.L. - Lichidator
DIRECTIA DE IMPOZITE SI TAXE LOCALE SECTOR 5 - Creditor
LEYKOM IMPORT EXPORT SRL CU SEDIUL ALES LA KIA DEBT ADVISORY SRL - Creditor
DIRECŢIA GENERALĂ REGIONALĂ A FINANŢELOR PUBLICE BUCUREŞTI IN REPREZENTAREA ADMINISTRAŢIEI SECTOR 5 A FINANŢELOR PUBLICE - Creditor
PRINT IDEEA SRL - Creditor
VISOVAN MARIA DIANA - Creditor
PPC ENERGIE MUNTENIA SA CU SEDIUL ALES - Creditor
Ședințe:
3 octombrie 2025, ora 9:00
Complet: C13
Tip soluție:
Soluția pe scurt:
16 iunie 2025, ora 9:00
Complet: C13
Tip soluție: Alte soluţii
Soluția pe scurt: În temeiul art. 139 din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, confirmă planul de reorganizare a activităţii societăţii debitoare MIRO BEST PRINT SRL propus de administratorul JUDICIAR ?i aprobat de adunarea creditorilor, potrivit procesului-verbal publicat în B.P.I. nr. 5134/11.03.2025.
Fixează termen pentru continuarea procedurii la data de 03.10.2025, ora 09.00, pentru când se citează părţile prin BPI.
Cu drept de apel în termen de 7 de zile de la comunicarea hotărârii prin B.P.I., ce se va depune la Tribunalul Bucureşti – Secţia a VII-a Civilă.
Pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei, astăzi, 16.06.2025.
6 iunie 2025, ora 9:00
Complet: C13
Tip soluție: Amână pronunţarea
Soluția pe scurt: Amână pronunţarea pentru data de 16.06.2025. Pronunţarea hotărârii se va face prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei. Pronunţată în şedinţă publică, astăzi, 06.06.2025.
21 februarie 2025, ora 9:00
Complet: C13
Tip soluție: Încheiere
Soluția pe scurt: pentru continuarea procedurii
11 octombrie 2024, ora 9:00
Complet: C13
Tip soluție: Încheiere
Soluția pe scurt: pentru continuarea procedurii şi pentru îndeplinirea obligaţiilor de către practicianul în insolvenţă, conform dispozi?iilor instanţei de judecată
31 mai 2024, ora 9:00
Complet: Camera de Consiliu C13
Tip soluție: Admite cererea
Soluția pe scurt: Admite cererea debitoarei SC MIRO BEST PRINT SRL.
În temeiul art. 71 alin. 1 din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă deschide procedura generală împotriva debitoarei SC MIRO BEST PRINT SRL. Dă dispoziţie tuturor băncilor la care debitoarea are disponibil în conturi să nu dispună de acestea fără un ordin al judecătorului sindic sau al administratorului judiciar, obligaţia de înştiinţare a băncilor revenindu-i administratorului judiciar, în cazul în care operează ridicarea de drept a dreptului de administrare.
Fixează următoarele termene limită: a) termenul limită de depunere, de către creditori, a opoziţiilor la sentinţa de deschidere a procedurii - 10 zile de la notificare, precum şi termenul de soluţionare a opoziţiilor, care nu va depăşi 5 zile de la data expirării termenului de depunere a acestora; b) termenul limită pentru înregistrarea cererii de admitere a creanţelor asupra averii debitorului –15.07.2024; c) termenul de verificare a creanţelor, de întocmire şi publicare în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă a tabelului preliminar de creanţe – 05.08.2024; d) termenul de definitivare a tabelului creanţelor – 20.08.2024; e) data primei şedinţe a adunării generale a creditorilor -12.08.2024.
Numeşte administrator judiciar provizoriu pe PRO BUSINESS SPRL, cu o remuneraţie de 3.000 lei din averea debitoarei, care va îndeplini atribuţiile prevăzute de art. 58 din Legea nr. 85/2014.
În temeiul art. 71 alin. 2 din Legea nr. 85/2014, dispune ca administratorul judiciar să trimită o notificare, în condiţiile art. 99 alin. 3 din lege, privind deschiderea procedurii generale împotriva debitorului, tuturor creditorilor menţionaţi în lista depusă de debitor în conformitate cu art. 67 alin. 1 lit. c), debitorului şi oficiului registrului comerţului sau, după caz, registrului societăţilor agricole ori registrului asociaţiilor şi fundaţiilor în care debitorul este înmatriculat, pentru efectuarea menţiunii, instanţelor judecătoreşti în a căror jurisdicţie se află sediul declarat la registrul comerţului, şi tuturor băncilor unde debitorul are deschise conturi, în vederea aplicării prevederilor art. 75 din Legea nr.85/2014.
Pune în vedere administratorului judiciar să efectueze în 60 de zile de la data pronunţării prezentei hotărâri inventarierea bunurilor debitorului, să întocmească şi să depună la dosar, în termen de 20 de zile de la desemnare, raportul prevăzut la art. 92 alin. 1 din Legea nr. 85/2014, şi, în termen de 40 de zile de la desemnare, raportul prevăzut la art. 97 din aceeaşi lege.
În temeiul art. 39 din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, dispune deschiderea de către debitor a unui cont la o unitate bancară din care vor fi suportate cheltuielile aferente procedurii, în termen de 2 zile de la notificarea deschiderii procedurii; în caz de neîndeplinire a atribuţiei, contul va fi deschis de către administratorul judiciar. Eventualele disponibilităţi băneşti vor fi păstrate într-un cont special de depozit bancar.
Pune în vedere administratorului judiciar prevederile art. 252 din Legea nr. 31/1990, republicată şi dispune îndeplinirea formalităţilor privind menţionarea la registrul comerţului a reprezentanţilor permanenţi ai săi.
Pune în vedere administratorului judiciar să depună lunar la dosar raportul prevăzut de art. 59 alin. 1 din Ordonanţa de Urgenţă nr. 91/2013.
Pune în vedere administratorului judiciar/lichidatorului judiciar ca notificările transmise creditorilor să cuprindă solicitarea de comunicare a declaraţiilor de creanţe, a documentelor justificative, a taxei de timbru: (i) un exemplar va fi transmis atât in format scriptic (hârtie) la grefa Secţiei a VII-a Civilă a Tribunalului Bucureşti, cât şi în format electronic (documente PDF de maximum 4 MB fiecare) pe adresa de e-mail a Secţiei a VII-a Civilă a Tribunalului Bucureşti (trb-insolventa@just.ro); (ii) exemplarul destinat practicianului in insolventa va fi transmis pe adresa de corespondenta electronică ce va fi indicată de acesta prin notificare.
Fixează termen pentru continuarea procedurii la 11.10.2024, ora 09:00.
Executorie.
Cu drept de apel în termen de 7 zile de la comunicarea hotărârii prin publicare în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă, ce va fi depus la Tribunalul Bucureşti Secţia a VII-a Civilă.
Pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei, stăzi, 31.05.2024.
Pagina principală