Informații dosare ce cuprind 1723/116/2024

(date furnizate de portalul instanțelor de judecată)

1. Numărul dosarului: 1723/116/2024
Data înregistrării: 25 octombrie 2024, ora 10:17:00
Data ultimei modificări: 16 septembrie 2025, ora 13:01:45
Instanță: Tribunalul Călărași
Secție: Secţia civilă
Materie: Faliment
Obiect: procedura insolvenţei – societăţi cu răspundere limitată
Stadiu procesual: Fond

Părți:
DIRECŢIA GENERALĂ REGIONALĂ A FINANŢELOR PUBLICE PLOIEŞTI PRIN ADMINISTRAŢIA JUDEŢEANĂ A FINANŢELOR PUBLICE CĂLĂRAŞI - Creditor
DAN NEACSU PEISAGISTIC S.R.L. - PRIN LICHIDATOR JUDICIAR CII RAŢIU ELISABETA - Debitor
DAN NEACSU PEISAGISTIC S.R.L. - PRIN ADMINISTRATOR NEACŞU DAN NICOLAE - Debitor

Ședințe:
7 ianuarie 2026, ora 12:00
Complet: JS6
Tip soluție:
Soluția pe scurt:

10 septembrie 2025, ora 12:00
Complet: JS6
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Faţă de Hotărârea Adunării Generale a Judecătorilor Tribunalului Călăraşi nr. 4 din 26.08.2025, amână judecarea cauzei la data de 07.01.2026.

14 mai 2025, ora 12:00
Complet: JS6
Tip soluție: Termen intermediar
Soluția pe scurt: Admite cererea administratorului judiciar În temeiul art. 145 lit. D raportat la art.98 alin.3) din Legea privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă: Dispune începerea procedurii generale a falimentului debitoarei societatea DAN NEACSU PEISAGISTIC S.R.L.. În temeiul art.145 alin.2) din Legea privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă: Desemnează ca lichidator pe CII Ra?iu Elisabeta cu un onorariu de 7000 lei exclusiv TVA pentru întreaga procedură. În temeiul art.145 alin.2 lit. a) din legea nr.85/2014: Dispune dizolvarea societăţii debitoare. Ia act că dreptul de administrare al debitoarei a fost ridicat prin Sentin?a civilă nr.165/18.12.2024. Fixează termenul maxim de predare a gestiunii către lichidatorul judiciar, împreună cu lista actelor şi operaţiunilor efectuate după deschiderea procedurii şi predarea unei liste cuprinzând numele şi adresele creditorilor şi toate creanţele acestora la data intrării în faliment, cu indicarea celor născute după deschiderea procedurii, a tabelului definitiv al creanţelor şi a oricăror altor tabele întocmite în procedură, a oricăror rapoarte de distribuţie, a listei actelor şi operaţiunilor efectuate după data deschiderii procedurii, în termen de 5zile de la intrarea în faliment. Dispune notificarea deschiderii procedurii de faliment debitorului, creditorilor şi Oficiului Registrului Comerţului de pe lângă Tribunalul Călăraşi, pentru efectuarea menţiunii, precum şi publicarea în Buletinul procedurilor de insolvenţă. Fixează termenul limită pentru depunerea cererilor creanţelor născute în cursul procedurii la 27.06.2025. Fixează termenul limită pentru verificarea creanţelor născute în cursul procedurii, întocmirea, afişarea şi comunicarea tabelului suplimentar al creanţelor la 25.07.2025. Fixează termenul limită pentru depunerea contestaţiilor la creanţele născute în cursul procedurii în 7 zile de la publicarea în BPI a tabelului suplimentar. Fixează termenul limită pentru întocmirea şi afişarea tabelului definitiv consolidat al creanţelor la 22.08.2025. În temeiul art.151 şi următoarele din Legea nr.85/2014: Dispune sigilarea bunurilor din averea debitorului şi îndeplinirea celorlalte operaţiuni de lichidare. În temeiul art.86 alin.1) din Legea nr.85/2014: Dă dispoziţie tuturor băncilor la care debitorul are disponibil în conturi să nu dispună de acestea fără un ordin al lichidatorului judiciar. Cu drept de apel în 7 zile de la comunicarea hotărârii realizată prin publicare în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă. Termen de fond: 10.09.2025. Pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei, azi 14.05.2025.

16 aprilie 2025, ora 12:00
Complet: JS6
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Pt. discutarea propunerii administratorului judiciar de trecere la faliment acordă termen la 14.05.2025.

18 decembrie 2024, ora 12:00
Complet: JS6
Tip soluție: Termen intermediar
Soluția pe scurt: Admite cererea formulată de creditoarea Administraţia Finanţelor Publice Călăraşi din cadrul Direcţiei Generale Regională a Finanţelor Publice Ploieşti pentru deschiderea procedurii generale a insolvenţei debitoarei societatea DAN NEAC?U PEISAGISTIC S.R.L. În temeiul art. 72(6) din Legea nr. 85/2014 dispune deschiderea procedurii generale a insolvenţei împotriva debitoarei societatea DAN NEAC?U PEISAGISTIC S.R.L. cu sediul social în sat Mânăstirea, comuna Mânăstirea, str. Bărăgan nr.1247, judeţul Călăraşi, nr. de ordine în Registrul Comerţului J51/521/2022, CUI: 46379183. În baza art. 74 din Legea nr. 85/2014 dispune ca, în termen de 10 zile de la deschiderea procedurii, debitoarea să depună la dosarul cauzei actele şi informaţiile prevăzute la art. 67 alin. (1) din aceeaşi lege, iar la dispoziţia administratorului judiciar desemnat, informaţiile şi documentele solicitate de către acesta, sub sancţiunea prevăzută de art. 82 din aceeaşi lege. Dispune comunicarea prezentei sentinţe instanţelor judecătoreşti în a căror jurisdicţie se află sediul debitoarei şi tuturor băncilor unde aceasta are deschise conturi în vedere aplicării art.75 din Lg.85/2014 Conform art. 83(1) şi (3) din Lg. nr. 85/2014, După rămânerea definitivă a hotărârii de deschidere a procedurii, toate actele şi corespondenţa emise de debitoare şi administratorul judiciar vor cuprinde, în mod obligatoriu şi cu caractere vizibile, în limbile română, engleză şi franceză, menţiunea "în insolvenţă", "in insolvency", "en procedure collective". Dacă debitoarea deţine sau administrează una sau mai multe pagini de internet, organele de conducere ale acesteia sunt obligate să publice pe paginile de internet proprii, în termen de 24 de ore de la data comunicării hotărârii de deschidere a procedurii, informaţiile referitoare la starea societăţii, precum şi numărul, data şi instanţa care a pronunţat hotărârea. În baza art. 85(3) din aceeaşi lege ridică dreptul de administrare al debitoarei constând în dreptul de a-şi conduce activitatea, de a-şi administra bunurile din avere şi de a dispune de acestea, drept ce va fi preluat de administratorul judiciar. În baza art. 86 din Lg.85/2014 dă dispoziţie tuturor băncilor la care debitoarea are deschise conturi să nu dispună de sume fără un ordin al administratorului judiciar. Administratorul judiciar va comunica de urgenţă băncilor instituirea acestei interdicţii. În temeiul art. 73 coroborat cu art.45(1) lit. d din Legea nr. 85/2014, desemnează administrator judiciar provizoriu, până la confirmarea sa de adunarea creditorilor ori de creditorul care deţine mai mult de 50% din valoarea creanţelor pe Cabinet Individual de Insolvenă Ra?iu Elisabeta cu sediul profesional în Bucure?ti, str. Cpt. Preoteasa Ghe. nr.19, et.1, ap.2, sector 4 care va îndeplini atribuţiile prevăzute de art. 58 din Legea nr. 85/2014, precum şi orice alte atribuţii prevăzute în sarcina administratorului judiciar de lege şi prezenta hotărâre, cu o remuneraţie de 6000 lei. Conf. art. 59 (1) şi (2) din Legea nr. 85/2014 administratorul judiciar va depune lunar un raport cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitoarei, raport în care va menţiona şi onorariul încasat cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia. Raportul se depune la dosarul cauzei, iar un extras se va publica în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă. Conf. art. 92 din aceeaşi lege administratorul judiciar va întocmi şi va supune judecătorului-sindic, în termen de 20 de zile de la desemnarea sa, un raport prin care să propună fie intrarea în procedura simplificată, fie continuarea perioadei de observaţie în procedura generală. În baza art. 97 din Legea nr.85/2014 administratorul judiciar va întocmi şi va depune la – 23.01.2025 raportul asupra cauzelor şi împrejurărilor care au dus la apariţia insolvenţei debitoarei. În baza art.101 (1) din aceeaşi lege administratorul judiciar, în termen de 60 de zile de la deschiderea prezentei proceduri, va proceda la inventarierea bunurilor debitoarei iar dacă aceasta are bunuri supuse înregistrării în registrele de publicitate va trimite instituţiei care ţine aceste registre (OCPI Călăraşi) o copie de pe hotărârea de deschidere a procedurii pentru a se face menţiunea. Administratorul judiciar va stabili datele şedinţelor adunării creditorilor (data primei şedinţe este stabilită prin prezenta încheiere), va stabili ordinea de zi a acestor adunări, va convoca, va prezida şi va asigura secretariatul şedinţelor adunării creditorilor. În baza art.71(2), art. 99 şi art.100 din aceeaşi lege în urma deschiderii procedurii, administratorul judiciar va trimite o notificare tuturor creditorilor menţionaţi în lista depusă de debitor şi oficiului registrului comerţului pentru efectuarea menţiunii, şi o va publica, totodată, într-un ziar de largă circulaţie şi în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă. Notificarea se va realiza, conf. art. 42 alin. 3 şi 7 şi art. 100 din aceeaşi lege, de către administratorul judiciar potrivit prevederilor Codului de procedură civilă şi va cuprinde menţiunile şi următoarele termene şi date: Termenul-limită pentru înregistrarea cererii de admitere a creanţelor asupra averii debitorului -31.01.2025 . Termenul de verificare a creanţelor, de întocmire şi publicare în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă a tabelului preliminar de creanţe 19.02.2025. Termenul de definitivare a tabelului creanţelor şi publicare în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă 14.03.2025. Locul, data şi ora primei şedinţe a adunării creditorilor 19.03.205, care va avea loc la sediul administratorului judiciar, ora 11.00 creditorii ce vor figura în tabelul preliminar considerându-se convocaţi prin prezenta încheiere notificată conf. celor de mai sus. În baza art. 39 (1) din Legea privind procedura insolvenţei nr. 85/2014 Toate cheltuielile aferente procedurii, inclusiv cele privind notificarea, convocarea şi comunicarea actelor de procedură efectuate de administratorul judiciar, vor fi suportate din averea debitorului sau în condiţiile şi modalităţile prevăzute de alin. 5 şi 6 din acelaşi articol. Prezenta hotărâre se va publica în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă iar o copie de pe minută se va comunica, de îndată, administratorului judiciar desemnat provizoriu Cabinet Individual de Insolvenă Ra?iu Elisabeta. Stabileşte drept termen de analizare a stadiului continuării procedurii la 16.04.2025. Executorie. Cu apel în 7 zile de la comunicarea hotărârii realizată prin publicare în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă. Pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei, azi 18.12.2024.

11 decembrie 2024, ora 12:00
Complet: JS6
Tip soluție: Amână pronunţarea
Soluția pe scurt: Amână pronunţarea la data de 18.12.2024 pentru când pronunţarea hotărârii se va face prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei. Pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei azi, 11.12.2024.



Pagina principală