Informații dosare ce cuprind 1735/114/2019
(date furnizate de portalul instanțelor de judecată)
1. Numărul dosarului:
1735/114/2019
Data înregistrării:
20 septembrie 2019, ora 10:37:00
Data ultimei modificări:
31 octombrie 2025, ora 10:03:55
Instanță:
Tribunalul Buzău
Secție:
Secţia a II-a civilă, de contencios administrativ şi fiscal
Materie:
Faliment
Obiect:
deschiderea procedurii la cererea debitorului
Stadiu procesual:
Fond
Părți:
AS TRANSPORT SRL - Debitor
DIRECŢIA GENERALĂ REGIONALĂ A FINANŢELOR PUBLICE GALAŢI, PRIN ADMINISTRAŢIA JUDEŢEANĂ A FINANŢELOR PUBLICE BUZĂU - Creditor
SC ADION COM 2000 SRL - Creditor
SC ANELIS STIL 2000 SRL - Creditor
ARTUŞENCO SORIN - Creditor
SC BUGMIALTRANS SRL - Creditor
VISTA BANK ROMÂNIA SA - Creditor
VERCHA SRL - Creditor
SC RHENUS LOGISTICS SRL - Creditor
CADADI 94 TRANS SRL - Creditor
SC PAPSIR TRANS SRL - Creditor
DESORADITRANS SRL - Creditor
SC DUM TRANS EXPEDITION SRL - Creditor
SC UNIT LOGISTICS SERVICES SRL - Creditor
SC SYMAC SYSTEM SRL - Creditor
SOCIETATEA ASSSIGURARE REASIGURARE ASTRA SA - Creditor
SOCIETATEA ASIGURARE - REASIGURARE ASTRA SA, ÎN FALIMENT PRIN LICHIDATOR JUDICIAR KPMG RESTRUCTURING SPRL - Creditor
Ședințe:
4 noiembrie 2025, ora 10:00
Complet: S 7
Tip soluție:
Soluția pe scurt:
2 septembrie 2025, ora 10:00
Complet: S 7
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Având în vedere Hotărârea nr. 4 din data de 26 august 2025 a Adunării Generale a Judecătorilor şi Hotărârea Adunării generale a SNGJ Dicasterial din data de 27 august 2025, amână cauza.
1 aprilie 2025, ora 10:00
Complet: S 7
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Pentru solu?ionarea definitivă a dosarului asociat.
9 ianuarie 2025, ora 10:00
Complet: S 7
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Acordă termen la 01.04.2025 ora 10.00 pentru continuarea procedurii şi solu?ionarea dosarului asociat.
4 iunie 2024, ora 10:00
Complet: S 7
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Acordă termen la 09.01.2025 ora 10.00 pentru continuarea procedurii.
9 ianuarie 2024, ora 11:00
Complet: S 7
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Având în vedere Hotărârea nr. 1 din 08.01.2024 a Adunării Generale a Judecătorilor din cadrul Tribunalului Buzău, constatând că se mentine forma de protest a personalului auxiliar de specialitate, situatie care urmează a fi reanalizată după data de 10 ianuarie 2024, la acest moment, în ceea ce priveste Sectia a II-a de Contencios Administrativ şi Fiscal, la Completul S7 se judecă doar cauzele urgente, respectiv, cererile de deschidere a procedurii la solicitarea debitoarei, celelalte cauze, fată de forma de protest, vor fi amânate la 04.06.2024 ora 10.00.
5 septembrie 2023, ora 11:00
Complet: S 7
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Acordă termen la 09.01.2024 pentru solutionarea contesta?iei aflate pe rolul acestei instante.
18 aprilie 2023, ora 11:00
Complet: S 7
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Acordă termen la 05.09.2023 pentru întocmirea raportului final.
10 ianuarie 2023, ora 11:00
Complet: S 7
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Acordă termen la 18.04.2023 pentru întocmirea raportului final.
20 septembrie 2022, ora 11:00
Complet: S 7
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Acordă termen la 10.01.2023 în vederea întocmirii tabelului final al lichidării.
17 mai 2022, ora 11:00
Complet: S 7
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Acordă termen la 20.09.2022 pentru continuarea procedurii şi distribuirea sumelor încasate.
15 martie 2022, ora 11:00
Complet: S 7
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Acordă termen la 17.05.2022 pentru continuarea procedurii.
21 februarie 2022, ora 11:00
Complet: S10
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: 15.03.2022, ora 11.00 - completul S 7, conform Procesului verbal din 19.01.2022 privind repartizarea ciclică a dosarelor de fond constituite în completul S10 , potrivit Hotărârii Colegiului de conducere nr. 3/19.01.2022 , în aplicarea art. 104 alin. 3 din Regulamentul de ordine interioară al instanţelor judecătoreşti.
10 ianuarie 2022, ora 11:00
Complet: S10
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: 21.02.2022 , ora 11.00, complet S10, pentru continuarea procedurii
8 noiembrie 2021, ora 11:00
Complet: S10
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: 10.01.2022, ora11.00 pentru continuarea procedurii, respectiv distribuirea sumelor obţinute din valorificarea bunurilor din averea debitorului;
13 septembrie 2021, ora 11:00
Complet: S10
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: 08.11.2021, pentru continuarea procedurii, respectiv distribuirea sumelor încasate conform planului de distribuire propus
10 mai 2021, ora 11:00
Complet: S10
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: 13.09.2021 pentru continuarea procedurii, respectiv încasare clienţi
8 martie 2021, ora 11:00
Complet: S10
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: 10.05.2021 pentru continuarea procedurii, respectiv încasarea unor clienţi
11 ianuarie 2021, ora 11:00
Complet: S10
Tip soluție: Legea 85/2006 privind insolventa
Soluția pe scurt: 08.03.2021 în vederea continuării procedurii
MINUTA
ÎNCHEIERE
11 ianuarie 2021
Admite cererea de repunere în termenul de formulare a declaraţiei de creanţă formulată de Astra Asigurări – în faliment prin lichidator judiciar KPMG RESTRUCTURING SPRL.
Dispune înscrierea creanţei chirografare a creditorului în tabelul creanţelor, respectiv a creanţei de 380794 lei, reprezentând despăgubiri achitate în dosarul de daună nr. 612330 (corespondent dosar Astra nr. AA1015PG00023), conform deciziei nr. 221/09.09.2020 pronunţată de Curtea de Apel Ploieşti în dosar nr. 3182/114/2018.
Executorie.
Cu drept de apel în termen de 7 zile de la comunicarea hotărârii realizată prin publicare în BPI.
Pronunţată în şedinţă publică astăzi 11.01.2021.
Judecător sindic,
9 noiembrie 2020, ora 11:00
Complet: S10
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: 11.01.2021 pentru continuarea procedurii
14 septembrie 2020, ora 11:00
Complet: S10
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: 09.11.2020 pentru continuarea procedurii, întocmirea tabelului definitiv de creanţe
25 mai 2020, ora 11:35
Complet: S10
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: MINUTA
HOTĂRÂRE
25 mai 2020
Admite cererea administratorului judiciar Casa de Insolvenţă Muntenia IPURL, prin reprezentant Stan Constantin Daniel, desemnat în procedura insolvenţei debitoarei societatea AS TRANSPORT SRL, cu sediul social în municipiul Buzău, str. Cuza Vodă, nr.1-3, judeţul Buzău, având CUI 18078037 şi numărul de înregistrare în registrul comerţului J 10/1201/2005.
În temeiul art. 145 alin. 1 lit. B din Legea nr. 85/2014,
Dispune intrarea în faliment a debitorului societatea AS TRANSPORT SRL, cu sediul social în municipiul Buzău, str. Cuza Vodă, nr.1-3, judeţul Buzău, având CUI 18078037 şi numărul de înregistrare în registrul comerţului J 10/1201/2005.
În temeiul art. art. 145 alin. 2 şi art. 145 alin. 2 lit. a din Legea nr.85/2014,
Dispune dizolvarea debitorului şi ridicarea dreptului de administrare al debitorului societatea AS TRANSPORT SRL, cu sediul social în municipiul Buzău, str. Cuza Vodă, nr.1-3, judeţul Buzău, având CUI 18078037 şi numărul de înregistrare în registrul comerţului J 10/1201/2005, constând în dreptul de a-şi conduce activitatea, de a-şi administra bunurile din avere şi de a dispune de acestea.
În temeiul art. 145 alin. 2 lit. b din Legea nr. 85/2014,
Desemnează în calitate de lichidator judiciar pe practicianul în insolvenţă Casa de Insolvenţă Muntenia IPURL, prin reprezentant Stan Constantin Daniel care va îndeplini atribuţiile prevăzute de art. 58-59 din lege, cu un onorariu de 1000 lei lunar din încasările din vânzarea bunurilor şi din recuperarea de creanţe datorate debitorului, care se vor achita pe bază de decont justificativ, din averea debitorului sau, în lipsa disponibilităţilor din averea debitorului din fondul de lichidare prevăzut de art. 39 alin.(4) din lege şi care va administra procedura până la confirmarea ori, după caz, până la înlocuirea sa de către adunarea creditorilor.
În temeiul art. 145 alin. 2 lit. d din Legea nr. 85/2014,
Stabileşte un termen maxim de 20 de zile de la intrarea în faliment de predare a gestiunii averii de la debitor către lichidatorul judiciar, împreună cu lista actelor şi operaţiunilor efectuate după deschiderea procedurii, menţionate la art. 84 alin. 2 din lege.
În temeiul art. 146 alin. 1 din Legea nr. 85/2014,
Dispune notificarea intrării în faliment, ridicării dreptului de administrare şi dizolvării societăţii debitoare, de către lichidatorul judiciar, tuturor creditorilor, debitorului, Oficiului Registrului Comerţului de pe lângă Tribunalul Buzău, pentru înregistrarea menţiunii de începere a procedurii falimentului, precum şi publicarea în Buletinul procedurilor de insolvenţă.
În temeiul art. 146 alin. 2 din Legea nr. 85/2014,
Fixează termenul limită pentru înregistrarea cererilor de admitere a creanţelor născute între data deschiderii procedurii şi data intrării în faliment, în vederea întocmirii tabelului suplimentar al creanţelor la data de 09.07.2020 (lit. a);
Fixează termenul de verificare a creanţelor născute între data deschiderii procedurii şi data intrării în faliment, de întocmire şi publicare a tabelului suplimentar al creanţelor la data de 07.08.2020 (lit. b);
Stabileşte că termenul de depunere la tribunal a contestaţiilor împotriva acestor creanţe va fi de 7 zile de la publicarea în BPI a tabelului suplimentar (lit. c);
Fixează termenul limită pentru întocmirea şi afişarea tabelului definitiv consolidat al creanţelor la data de 07.09.2020 (lit. d).
În temeiul art. 83 alin. 2 din Legea nr. 85/2014,
După rămânerea definitivă a hotărârii de intrare în procedura falimentului toate actele şi corespondenţa emise de debitor şi de lichidatorul judiciar vor cuprinde, în mod obligatoriu şi cu caractere vizibile, în limbile română, engleză şi franceză, menţiunea în faliment; in bankruptcy; en faillite.
În temeiul art. 151 şi 152 din Legea nr. 85/2014,
Dispune sigilarea tuturor bunurilor din averea debitorului, inventarierea acestora şi îndeplinirea celorlalte operaţiuni de lichidare.
Stabileşte termen pentru examinarea stadiului procedurii la data de 14.09.2020 - S 10 - ora 11,00, pentru când părţile vor fi citate.
Executorie.
Cu drept de apel în termen de 7 zile de la comunicarea hotărârii realizată prin publicare în BPI.
Pronunţată în şedinţa publică astăzi, 25.05.2020.
Judecător sindic,
13 aprilie 2020, ora 11:00
Complet: S10
Tip soluție: Stare de urgenta
Soluția pe scurt: Suspendat - Stare de urgenta
10 februarie 2020, ora 11:00
Complet: S10
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: 13.04.2020 având în vedere Hotărârea nr. 4 din 29.01.2020 dată de Adunarea generală a Judecătorilor din cadrul Tribunalului Buzău şi pentru continuarea procedurii.
16 decembrie 2019, ora 11:00
Complet: S10
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: 10.02.2020 pentru continuarea procedurii
7 octombrie 2019, ora 11:00
Complet: CC S10 MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: MINUTA
ÎNCHEIERE
07 octombrie 2019
Admite cererea debitoarei societatea AS TRANSPORT SRL, prin administrator Artuşenco Sorin şi în consecinţă:
În temeiul art.71 alin.(1),cu referire la art.66 alin.(1) din Legea nr.85/2014 privind procedurile de prevenire insolenţei şi de insolvenţă,
Dispune deschiderea procedurii generale a insolvenţei debitorului societatea AS TRANSPORT SRL, având CUI 18078037 şi numărul de înregistrare în registrul comerţului J 10/1201/2005.
Ia act că debitorul şi-a declarat intenţia de a depune un plan de reorganizare,astfel că nu va dispune dizolvarea societăţii debitoare şi nu va ridica dreptul de administrare al acesteia,constând în dreptul de a-şi conduce activitatea,de a-şi administra bunurile din avere şi de a dispune de acestea.
În temeiul art.73,cu aplicarea art.45 alin.(1) lit. d),coroborat cu art.57 alin.(1) din Legea privind procedura insolvenţei,
Desemnează administrator judiciar provizoriu Casa de Insolvenţă Muntenia IPURL, prin reprezentant practician în insolvenţă Stan Constantin Daniel, care va îndeplini atribuţiile prevăzute de art. 64 din lege,cu o retribuţie de 1000 lei lunar, onorarii care se vor achita pe bază de decont justificativ,din averea debitorului sau,în lipsa disponibilităţilor din contul debitorului,din fondul de lichidare prevăzut de art.39 alin.(4) din lege şi care va administra procedura până la confirmarea ori,după caz,până la înlocuirea sa de către adunarea creditorilor.
În temeiul art.71 alin.(2),cu aplicarea art.100 alin.(1) din Legea nr.85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă,
Dispune notificarea deschiderii procedurii,de către administratorul judiciar provizoriu desemnat,debitorului,tuturor creditorilor menţionaţi în lista depusă de debitor potrivit dispoziţiilor art.67 alin. (1) lit.c) din lege şi Oficiului Registrului Comerţului de pe lângă Tribunalul Buzău,pentru efectuarea menţiunii de deschidere a procedurii,conform Codului de procedură civilă,precum şi publicarea, pe cheltuiala averii debitorului,într-un ziar de largă circulaţie şi în Buletinul procedurilor de insolvenţă.
Fixează termenul-limită de depunere,de către creditori,la sentinţa de deschidere a procedurii,pronunţată ca urmare a cererii formulate de debitor,în condiţiile art.71 alin.(1),ca fiind 10 zile de la primirea notificării,precum şi termenul de soluţionare a opoziţiilor,de 10 zile de la expirarea termenului de depunere a acestora.
Fixează termenul-limită pentru înregistrarea cererilor de admitere a creanţelor asupra averii debitorului la data de: 21.11.2019.
Fixează termenul de verificare a creanţelor,de întocmire,afişare şi de publicare în BPI a tabelului preliminar de creanţe la data de: 11.12.2019;cererile de admitere a creanţelor se vor timbra cu taxa judiciară de timbru în sumă de 200,00 lei,conform art.14 alin.(1) din OUG nr. 80/2013 privind taxele judiciare de timbru sub sancţiunea anulării cererii ca netimbrată.
Eventualele contestaţii cu privire la creanţele şi la drepturile trecute sau,după caz,netrecute de administratorul judiciar în tabelul preliminar de creanţe trebuie depuse la tribunal în termen de 7 zile de la publicarea acestui tabel în Buletinul procedurilor de insolvenţă.
Fixează termenul pentru soluţionarea eventualelor contestaţii cu privire la creanţe şi pentru definitivarea tabelului creanţelor la data de: 06.01.2020.
Stabileşte data primei şedinţe a adunării generale a creditorilor la data de: 16.12.2019,la locul şi ora comunicate de administratorul judiciar,având următoarea ordine de zi: confirmarea administratorului judiciar desemnat de judecătorul-sindic şi a onorariului acestuia sau alegerea unui alt administrator judiciar;alegerea comitetului creditorilor,format din 3-5 membri,în condiţiile art.50 alin.(4) şi art. 51 din lege;analiza raportului amănunţit asupra cauzelor şi împrejurărilor care au condus la apariţia insolvenţei debitorului,întocmit de administratorul judiciar în temeiul art.97 alin.(1) din lege;probleme diverse,în care sens administratorul judiciar va convoca toţi creditorii.
În baza art.53,raportat la art.52 din Legea nr.85/2014,
Pune în vedere administratorului judiciar provizoriu desemnat să convoace adunarea generală a acţionarilor/asociaţilor sau membrilor persoanei juridice,în termen de maximum 10 zile de la notificarea deschiderii procedurii,pentru desemnarea administratorului special.
În temeiul art.74 din Legea nr.85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă,
Obligă debitorul să depună la dosarul cauzei actele şi informaţiile prevăzute de art. 67 alin.(1) din lege,în termen de 10 zile de la data deschiderii procedurii.
În temeiul art.82 alin.(1) din Legea nr.85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă,
Obligă debitorul să pună la dispoziţia administratorului judiciar şi a creditorului deţinând cel puţin 20 % din valoarea totală a creanţelor cuprinse în tabelul definitiv de creanţe toate informaţiile şi documentele apreciate ca necesare cu privire la activitatea şi averea sa,precum şi lista cuprinzând plăţile efectuate în ultimele 6 luni anterioare deschiderii procedurii şi transferurile patrimoniale făcute în cei 2 ani anteriori deschiderii procedurii,sub sancţiunea ridicării dreptului de administrare şi a amenzii prevăzute la art.60 alin.(2) din lege.
În temeiul art.101 alin.(1) din Legea nr.85/2014,
Dispune inventarierea bunurilor aflate în patrimoniul debitorului până la data de: 06.12.2019 şi depunerea la dosarul cauzei a procesului-verbal de inventariere în termen de 48 de ore de la finalizarea acestei măsuri.
În temeiul art.902 alin.(2) pct.16 din Codul civil,cu aplicarea art.101 alin.(2) din Legea nr.85/2014,
Dispune notificarea prezentei încheieri OCPI Buzău,în vederea notării în cartea funciară a deschiderii procedurii insolvenţei,dacă debitorul deţine bunuri supuse transcripţiei, inscripţiei sau înregistrării în registrele de publicitate.
În temeiul art.83 alin.(1) şi alin.(3) din Legea nr.85/2014,
După rămânerea definitivă a hotărârii de deschidere a procedurii, toate actele şi corespondenţa emise de debitor şi de administratorul judiciar vor cuprinde,în mod obligatoriu şi cu caractere vizibile,în limbile română,engleză şi franceză,menţiunea:în insolvenţă;in insolvency en procédure collective.
Dacă debitorul deţine sau administrează una sau mai multe pagini de internet, organele de conducere ale acestuia sunt obligate să publice pe paginile de internet proprii,în termen de 24 de ore de la data comunicării hotărârii de deschidere a procedurii insolvenţei, informaţiile referitoare la starea societăţii,precum şi numărul hotărârii,data şi instanţa care a pronunţat această hotărâre,sub sancţiunea prevăzută de art.337 alin.(1) din lege.
În temeiul art.92 alin.(1) din Legea privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă,
Pune în vedere administratorului judiciar să întocmească şi să supună judecătorului-sindic,până la data de 28.10.2019,un raport prin care să propună fie intrarea în procedură simplificată,fie continuarea perioadei de observaţie din procedura generală.
În temeiul art. 97 alin.(1) din Legea privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă,
Pune în vedere administratorului judiciar să întocmească şi să supună judecătorului-sindic,până la data de 15.11.2019,un raport asupra cauzelor şi împrejurărilor care au dus la apariţia insolvenţei debitorului,cu menţionarea persoanelor cărora aceasta le-ar fi imputabilă şi asupra premiselor angajării răspunderii acestora,în condiţiile art.169 din lege.
În temeiul art.59 alin.(1) din Legea privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă,
Administratorul judiciar provizoriu desemnat va depune lunar la dosarul cauzei şi va publica în extras în BPI,un raport cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile,justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului,onorariul încasat,cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia,precum şi,dacă este cazul,stadiul efectuării inventarierii.
În temeiul art.39 alin.(2) din Legea privind procedura insolvenţei,
Dispune deschiderea de către debitor,în termen de 2 zile de la notificarea deschiderii procedurii,a unui cont la o unitate bancară,din care vor fi suportate cheltuielile aferente procedurii ;în caz de neîndeplinire a acestei obligaţii de către debitor,contul va fi deschis de către administratorul judiciar desemnat.
Eventualele disponibilităţi băneşti vor fi păstrate într-un cont special de depozit bancar.
În temeiul art.76 din Legea nr.85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă,
Dispune comunicarea hotărârii de deschidere a procedurii instanţelor judecătoreşti în a căror jurisdicţie se află sediul debitorului declarat la registrul comerţului şi tuturor băncilor unde debitorul are deschise conturi.
În temeiul art.43 alin.(2),cu aplicarea art.42 alin.(1) din Legea nr.85/ 2014,
Prezenta încheiere se comunică debitorului,creditorului, administratorului judiciar şi Oficiului Registrului Comerţului de pe lângă Tribunalul Buzău prin publicarea în BPI.
În temeiul art.71 alin.(1) fraza a II-a din Legea nr.85/2014,
Minuta încheierii pronunţate va fi comunicată,de îndată,administratorului judiciar provizoriu desemnat.
În temeiul art.59 alin.(3) din Legea nr.85/2014,
Stabileşte termen pentru examinarea stadiului procedurii la data de 16.12.2019 – S 10, ora 11, cu citarea părţilor.
Executorie.
Cu drept de apel în termen de 7 zile de la comunicarea hotărârii,realizată prin publicarea ei în BPI,cererea de apel urmând să fie depusă la Tribunalul Buzău.
Pronunţată în şedinţă publică astăzi 07.10.2019.
Judecător sindic,
Pagina principală