Informații dosare ce cuprind 1737/85/2018

(date furnizate de portalul instanțelor de judecată)

1. Numărul dosarului: 1737/85/2018
Data înregistrării: 23 iulie 2018, ora 10:23:00
Data ultimei modificări: 26 aprilie 2024, ora 13:34:55
Instanță: Tribunalul Sibiu
Secție: Secţia a II-a civilă, de contencios administrativ şi fiscal
Materie: Faliment
Obiect: cererea debitorului (art.66 alin.10 din Legea nr.85/2014)
Stadiu procesual: Fond

Părți:
S.C. HOROZ TRANS S.R.L., J32/791/2014, CUI 33579937 - Debitor
ADMINISTRAŢIA JUDEŢEANĂ A FINANŢELOR PUBLICE SIBIU - Creditor
TRANSPORT SERVICE GROUP SRL - Creditor
VITAS INSTITUTIE FINANCIARA NEBANCARĂ SA - Creditor
UNICREDIT BANK SA - Creditor
PIRAEUS BANK ROMANIA SA - Creditor
BANCA DE EXPORT IMPORT A ROMÂNIEI EXIM BANK SA - Creditor
CREDIT AGRICOL BANK ROMÂNIA SA - Creditor
TELEKOM ROMÂNIA MOBILE COMMUNICATIONS SA - Creditor
S.C. HOROZ TRANS S.R.L., J32/791/2014, CUI 33579937 PRIN EUROSMART FILIALA SIBIU - Debitor
SCHEL HUNGARY Z RT PRIN TRANSPORT SERVICE GRUP SRL - Creditor

Ședințe:
18 aprilie 2024, ora 09:00
Complet: C4 Fond Litigii Profesionisti
Tip soluție: Admis
Soluția pe scurt: Dosar nr. 1737/85/2018 Hot. 18.04.2024 În baza art. 174 alin. 1 din Legea nr.85/2014 închide procedura insolvenţei împotriva debitoarei SC Horoz Trans SRL, cu sediul în or. Tălmaciu, str. Textili?tilor nr. 17, judeţul Sibiu.. Radiază societatea debitoare SC Horoz Trans SRL din Registrul Comerţului. În baza art. 179 din Legea nr.85/2014 sentinţa de închidere a procedurii va fi notificată Direc?iei Generale Regionale a Finan?elor Publice Braşov, Administraţiei Judeţene a Finanţelor Publice Sibiu şi Oficiului Registrului Comer?ului de pe lângă Tribunalul Sibiu, pentru efectuarea menţiunii. În baza art. 180 din Legea nr. 85/2014 descarcă lichidatorul judiciar şi administratorul special de orice îndatoriri sau responsabilităţi cu privire la procedură, debitoare şi averea sa, creditori, titulari de drepturi de preferinţă, acţionari sau asociaţi. Admite cererea lichidatorului judiciar cu privire la remuneraţia acestuia, în sensul că dispune plata către lichidatorul judiciar Eurosmart Filiala Sibiu SPRL din fondul de lichidare prevăzut la art. 39 alin. 4 din Legea nr.85/2014, a sumei de 7.000 lei reprezentând onorariu lichidator, plus TVA şi a cheltuielilor de notificare şi publicitate de 1.932,7 lei. Cu apel în termen de 7 zile de la comunicarea hotărârii prin BPI, apelul se va depune la Tribunalul Sibiu. Pronunţată, astăzi, 18.04.2024, soluţia fiind pusă la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei.

3 aprilie 2024, ora 09:00
Complet: C4 Fond Litigii Profesionisti
Tip soluție: Amână pronunţarea
Soluția pe scurt: Încheiere 03.04.2024 Amână pronunţarea la data de 18.04.2024. Pronunţată, azi 03.04.2024, prin punerea solu?iei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei.

10 ianuarie 2024, ora 09:00
Complet: C4 Fond Litigii Profesionisti
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Faţă de prevederile Hotărârii Adunării Generale a Judecătorilor din cadrul Tribunalului Sibiu nr. 1/9.01.2024, prin care s-a hotărât menţinerea formele de protest adoptate prin Hotărârea Adunării Generale a Judecătorilor din cadrul Tribunalului Sibiu nr. 9/14.12.2023 în sensul amânării judecării cauzelor, cu excepţia celor care se soluţionează în regim de urgenţă, având în vedere şi Hotărârea Adunării Generale a Judecătorilor nr.8/11.12.2023 prin care se susţine forma de protest a Hotărârii Adunării Generale Extraordinare a SNGJ - Dicasterial din data de 9.12.2023, va acorda un nou termen de judecată la data de 03.04.2024, sala D, ora 9.00.

13 septembrie 2023, ora 09:00
Complet: C4 Fond Litigii Profesionisti
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Acordă termen la data de 10.01.2024, sala D, ora 9.00 pentru continuarea procedurii insolvenţei şi în vederea soluţionării definitive a dosarelor asociate.

3 mai 2023, ora 09:00
Complet: C4 Fond Litigii Profesionisti
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Acordă termen la data de 13.09.2023, sala D, ora 9.00 pentru continuarea procedurii insolvenţei şi în vederea soluţionării definitive a dosarelor aflate pe rolul instan?elor de judecată.

18 ianuarie 2023, ora 09:00
Complet: C4 Fond Litigii Profesionisti
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: pentru soluţionarea definitivă a acţiunii în anulare acte frauduloase acordă termen la data de 03.05.2023, sala D, ora 9.00

7 septembrie 2022, ora 09:00
Complet: C4 Fond Litigii Profesionisti
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: pentru soluţionarea definitivă a acţiunii în anulare acte frauduloase acordă termen la data de 18.01.2023, sala D, ora 9.00

6 aprilie 2022, ora 09:00
Complet: C4 Fond Litigii Profesionisti
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Acordă termen la data de 07.09.2022 pentru continuarea procedurii

8 decembrie 2021, ora 09:00
Complet: C4 Fond Litigii Profesionisti
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: pentru soluţionarea definitivă a acţiunii în anulare acte frauduloase acordă termen la data de 06.04.2022

15 septembrie 2021, ora 09:00
Complet: C4 Fond Litigii Profesionisti
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: pentru solu?ionarea definitivă a dosarelor asociate

5 mai 2021, ora 09:00
Complet: C4 Fond Litigii Profesionisti
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: pentru solu?ionarea dosarelor asociate

9 februarie 2021, ora 09:00
Complet: C2 Fond Litigii Profesionisti
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: pentru solu?ionarea dosarelor asociate

27 octombrie 2020, ora 09:00
Complet: C2 Fond Litigii Profesionisti
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Acordat termen la data de 9.02.2021

7 iulie 2020, ora 09:00
Complet: C2 Fond Litigii Profesionisti
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Acordat termen la data de 27.10.2020.

12 mai 2020, ora 09:00
Complet: C2 Fond Litigii Profesionisti
Tip soluție: Stare de urgenta
Soluția pe scurt: Având în vedere dispozitiile art.42 al 6 din Decretul nr. 195/16.03.2020 si Decretul nr.240/14.04.2020, se suspendă de drept prezenta cauză. În termen de 10 zile de la încetarea stării de urgenţă, instaţa va lua măsuri pentru fixarea termenului de judecată şi citarea părtilor conf. art. 42 al.8 din Decretul nr. 195/16.03.2020.

14 ianuarie 2020, ora 09:00
Complet: C2 Fond Litigii Profesionisti
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Acordă termen la data de 12.05.2020.

24 septembrie 2019, ora 09:00
Complet: C2 Fond Litigii Profesionisti
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Admite raportul. Deschide procedura generală a falimentului debitoarei HOROZ TRANS SRL.

11 iunie 2019, ora 09:00
Complet: C2 Fond Litigii Profesionisti
Tip soluție: Repus pe rol
Soluția pe scurt: Repune cauza pe rol. Acordă termen la data de 24.09.2019

23 aprilie 2019, ora 09:00
Complet: C2 Fond Litigii Profesionisti
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Acordat termen la data de 11.06.2019.

26 martie 2019, ora 09:00
Complet: C2 Fond Litigii Profesionisti
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Acordat termen la data de 23.04.2019.

12 februarie 2019, ora 09:00
Complet: C2 Fond Litigii Profesionisti
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Acordă termen la data de 26.03.2019.

11 decembrie 2018, ora 09:00
Complet: C2 Fond Litigii Profesionisti
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Acordat termen la data de 12.02.2019.

23 octombrie 2018, ora 09:00
Complet: C2 Fond Litigii Profesionisti
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Acordat termen la data de 11.12.2018.

1 august 2018, ora 10:30
Complet: C2 Fond Litigii Profesionisti Vacanta
Tip soluție: Deschidere la cererea debitorului
Soluția pe scurt: Admite cererea formulată de debitorul S.C. HOROZ TRANS S.R.L., prin administrator statutar Horoz Murat şi, în consecinţă: Deschide procedura generală de insolvenţă împotriva debitorului S.C. HOROZ TRANS S.R.L., în temeiul art.71 alin.1 teza întâi raportat la art. 66 din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenirea insolven?ei ?i de insolven?ă. Desemnează administrator judiciar provizoriu, la cererea debitorului, pe practicianul în insolvenţă PREMIER INSOLV S.P.R.L. Sibiu, reprezentat de avocat Ştirbeţ Maria, care va îndeplini atribuţiile prevăzute de art. 58 din lege şi de către judecătorul sindic, cu o retribuţie de 800 lei lunar, în temeiul art.73 alin.1 teza finală raportat la art. 45 alin.1 lit. d coroborat cu art. 57 alin.1 din Legea nr. 85/2014, până la confirmarea/înlocuirea sa de către adunarea creditorilor şi va fi retribuit pe bază de decont justificativ ce se va achita din averea debitorului sau, în lipsa disponibilităţilor în contul debitorului, din fondul de lichidare prevăzut la art. 39 alin. 4 din legea insolven?ei. Obligă debitorul, prin administrator/i social/i, să pună la dispoziţia administratorului judiciar provizoriu toate informaţiile şi documentele apreciate ca necesare de către acesta din urmă cu privire la activitatea şi averea sa, precum şi lista cuprinzând transferurile patrimoniale făcute în cei 2 ani anteriori deschiderii procedurii, sub sanc?iunea ridicării dreptului de administrare, în baza art.82 alin.1 din Legea nr. 85/2014. Pentru această obligaţie fo/stul/ştii administrator/i social/i va/vor fi notificat/ţi de către administratorul judiciar provizoriu şi la domiciliul actual în acest sens, după solicitarea acestor date de la Direcţia pentru Evidenţa Persoanelor competentă sau verificare directă a actului de identitate în cazul prezentării acestora. Stabileşte în sarcina administratorului judiciar provizoriu următoarele atribuţii, urmând a face dovada corespunzătoare la dosar: - ca în termen de maxim 10 zile de la notificarea deschiderii procedurii să convoace adunarea generală a acţionarilor, asociaţilor sau membrilor persoanei juridice în vederea desemnării administratorului special, în baza art. 53 alin.1 raportat la art. 52 din Legea nr. 85/2014, cu menţionarea în convocator a sancţiunii decăderii din drepturile recunoscute de procedură şi care sunt exercitate prin administrator special, în cazul în care nu se desemnează un administrator special, precum şi a faptului că de la data deschiderii procedurii convocarea, prezidarea şi asigurarea secretariatului şedinţelor adunării acţionarilor/asociaţilor ori membrilor debitorului persoană juridică se face numai de către administratorul judiciar, conform art. 58 alin.1, lit. g coroborat cu art.54 şi 55 din Legea nr. 85/2014; - să înregistreze, de îndată după desemnarea administratorului special, la ORC menţiunea privitoare la acesta pentru opozabilitate faţă de terţi, conform art. 190 al.1, lit. e din OMJ nr. 2.594/C*) din 10 octombrie 2008 pentru aprobarea Normelor metodologice privind modul de ţinere a registrelor comerţului, de efectuare a înregistrărilor şi de eliberare a informaţiilor; - ca în termen de cel mult 20 de zile de la desemnare să examineze situaţia economică a debitorului şi a documentelor depuse conform prevederilor art.67 sau 74 şi să întocmească un raport prin care să propună fie intrarea în procedura simplificată fie continuarea perioadei de observaţie în cadrul procedurii generale, în baza art.92 raportat la art. 58 alin.1 lit. a din Legea nr. 85/2014, - ca în termen de cel mult 40 de zile de la desemnare să examineze activitatea debitorului şi să întocmească un raport amănunţit asupra cauzelor şi împrejurărilor care au dus la apariţia stării de insolvenţă şi dacă are sau nu legătură cu celălalt/ceilalţi membr/u/i ai grupului de societăţi, după verificarea persoanele împuternicite la bănci de către debitoare şi operaţiunile efectuate de acestea, cu menţionarea eventualelor indicii sau elemente preliminare privind persoanele cărora le-ar fi imputabilă această stare şi cu privire la existenţa premiselor angajării răspunderii acestora, în condiţiile art.169-173 din Legea nr. 85/2014 precum şi asupra posibilităţii reale de reorganizare a societăţii ori a motivelor ce nu permit reorganizarea ce va fi mai întâi prezentat adunării creditorilor spre dezbatere şi apoi supus judecătorului-sindic, în baza art.92 raportat la art. 58 alin.1 lit. b din Legea nr. 85/2014, asigurând totodată posibilitatea de consultare a raportului de cauze la sediul său, pe cheltuiala solicitantului, o copie a acestuia urmând a o depune la dosarul cauzei şi la registrul comerţului, comunicând-o totodată şi societăţii debitoare, - notificarea deschiderii procedurii către furnizorii de servicii - electricitate, gaze naturale, apă, servicii telefonice sau altele asemenea, (dacă există numai în perioada de observaţie şi de reorganizare), debitorului, creditorilor – cu cel puţin 10 zile înainte de îndeplinirea termenului-limită pentru înregistrarea cererilor de admitere a creanţelor, inclusiv părţilor vătămate constituite părţi civile în procesul penal dacă există şi Oficiului Registrului Comerţului de pe lângă Tribunalul Sibiu, care se va realiza conform Codului de procedură civilă, prin publicare într-un ziar de largă circulaţie şi prin Buletinul Procedurilor de Insolvenţă, creditorii având drept de opoziţie faţă de încheierea de deschidere a procedurii, în termen de 10 zile de la comunicarea notificării, în baza art. 71 alin. 2 raportat la art.77, 99 şi 100 din Legea nr. 85/2014 coroborat cu art.21 al.1,lit. f din Legea nr.26/1990, - ca în termen de 60 de zile de la data deschiderii procedurii să inventarieze bunurile din averea debitorului, pe baza informaţiilor primite de la debitor în condiţiile art. 67 sau 74 şi/sau pe baza oricăror informaţii şi documente solicitate autorităţilor competente potrivit legii în temeiul şi condiţiile art. 96 (CF, AEGRM, direcţia fiscală locală sau orice alte autorităţi competente similare) şi să depună actul de inventar la dosarul cauzei, în baza art.58 al.1, lit. o, 101 al. 1 din Legea nr. 85/2014. Totodată ca, în cazul în care există bunuri în averea debitorului, în termen de două zile de la depunerea raportului de evaluare la dosarul cauzei să transmită spre publicare în BPI un anunţ în acest sens cu menţiunea expresă că împotriva acestuia se pot formula obiecţiuni în termen de maximum 5 zile de la această publicare. În cazul în care debitorul are bunuri supuse transcripţiei, inscripţiei sau înregistrării în registrele de publicitate, administratorul judiciar va trimite instanţelor, autorităţilor ori instituţiilor care ţin aceste registre o copie de pe hotărârea de deschidere a procedurii, spre a se face menţiune în baza art. 101 al. 2 din Legea nr. 85/2014 coroborat cu art.902, al.2, pct. 16 C. civ. În baza art. 100 alin. 1 lit. b din Legea nr. 85/2014 fixează termenul limită pentru înregistrarea cererilor de admitere a creanţelor asupra averii debitorului la 14.09.2018, care trebuie să cuprindă menţiunile prevăzute de art.104 din acelaşi act normativ şi să se refere la creanţe anterioare datei de deschidere a procedurii generale, În baza art. 100 alin. 1 lit. c coroborat cu 105 al.1 şi 2 şi respectiv 106 din Legea nr. 85/2014 şi ţinând cont de HP nr.11/2016 a ÎCCJ, a art. 58 al.2 din Legea nr. 85/2014 fixează termenul limită pentru verificarea fiecărei creanţe şi a documentelor depuse, (cu excepţia dispoziţiilor art.102 al.1, sens în care - la nevoie - lichidatorul va efectua verificări inclusiv la ITM în îndeplinirea atribuţiilor legale), inclusiv sub aspectul existenţei dovezii de timbrare a acestora cu suma de 200 lei iar în cazul cererilor de repunere în termen cu 20 lei, precum şi al intervenirii sau nu a prescripţiei extinctive a creanţei, întocmirea şi publicarea în BPI a tabelului preliminar al creanţelor la 04.10.2018. În baza art. 58 al.2 coroborat cu art. 40, 105 şi 146 din Legea nr. 85/2014 stabileşte în sarcina administratorului/lichidatorului judiciar sau a celui provizoriu ca organ al procedurii obligaţia: - de a proceda, pe parcursul procedurii, la solicitarea şi verificarea integrală şi fără ştersături a tuturor documentelor ce privesc eventuale cesiuni de creanţă etc., în sensul de a verifica şi conţinutul contractelor de cesiune care reprezintă raportul substanţial dintre cedent şi cesionar prin raportare la dispoziţiile art. 1566 şi următoarele C.civ., inclusiv sub aspectul prevederii preţului, ca element esenţial/constitutiv al unei asemenea operaţiuni juridice atunci când sunt cu titlu oneros (art.1650 şi următoarele C.civ.) şi care trebuie să rezulte cu certitudine din actul întocmit în condiţiile legii şi nu dedus din acest act sau din altul la care face trimitere şi care nu este depus spre verificare, sau eventual cu titlu gratuit (act autentic, art.1011 C.civ.), - în cazul în care se invocă faptul că aceste solicitări ar reprezenta un secret comercial/secret bancar/act confidenţial, acest aspect trebuie să aibă la bază o cerere temeinic argumentată în fapt şi drept, de ce anume sunt astfel apreciate/calificate de către aceste terţe persoane faţă de procedură sau chiar eventuali participanţi la procedură şi care să implice secretizarea acestora sub aspectul preţului etc. şi păstrarea integrală a acestora în condiţii specifice (confidenţiale) de către instanţă, la sediul căreia urmează a fi depuse şi verificate de către administratorului/lichidatorul judiciar, - de a studia în timp util toate documentele care se depun la dosarul cauzei între termene astfel încât să fie în măsură să întocmească rapoarte, să formuleze opinii etc. în cunoştinţă de cauză cu cel puţin cinci zile calendaristice înainte de următorul termen de judecată stabilit. În anunţul de publicare în BPI a tabelului preliminar de creanţe administratorul judiciar va menţiona în mod expres că termenul de depunere Tribunalul Sibiu a contestaţiilor împotriva tabelului preliminar este de 7 zile de la publicare în BPI şi va indica cerinţele prevăzute la art.111 alin.3-5 din legea insolvenţei pentru depunerea contestaţiilor, inclusiv necesitatea achitării taxei judiciare de timbru în sumă de 200 lei, sub sancţiunea anulării. Odată cu publicarea în BPI a tabelului preliminar de creanţe, administratorul judiciar va trimite de îndată notificări creditorilor ale căror creanţe sau drepturi de preferinţă au fost trecute parţial în tabelul preliminar de creanţe sau înlăturate, precizând totodată şi motivele. În baza art. 100 alin. 1 lit. d coroborat cu art. 111 alin.6 din Legea nr. 85/2014 fixează termenul de definitivare a tabelului creanţelor la 22.10.2018 ?i pentru soluţionarea eventualelor contestaţii la 23.10.2018. Întocmirea şi publicării în BPI a tabelului definitiv al tuturor creanţelor împotriva averii debitorului se va face de către administratorul judiciar numai după ce toate contestaţiile la creanţe au fost soluţionate şi s-a predat raportul de evaluare a garanţiilor, în care se va arăta suma, prioritatea şi situaţia fiecărei creanţe, beneficiară sau nu a unei cauze de preferinţă, conform art.112 din Legea nr. 85/2014. În baza art. 100 alin. 1 lit. e din Legea nr. 85/2014 stabileşte prima şedinţă a Adunării Creditorilor la 09.10.2018, ora urmând a fi stabilită de către practicianul în insolvenţă, ce va avea loc la sediul administratorului judiciar provizoriu având ca ordine de zi alegerea Comitetului de Creditori şi confirmarea/înlocuirea administratorului judiciar provizoriu, stabilirea onorariului acestuia, alegerea comitetului creditorilor şi analizarea raportului cu privire la cauzele şi împrejurările care au dus la apariţia insolvenţei debitorului şi care va fi convocată şi prezidată de administratorul judiciar provizoriu ce va depune totodată la dosarul cauzei procesul-verbal şi hotărârea Adunării creditorilor aferentă, precum şi dovada publicării acesteia în Buletinul procedurilor de insolvenţă, cu menţiunea că hotărârea poate fi contestată de creditori, pentru motive de nelegalitate, în termen de 5 zile de la data publicării în BPI. În baza art. 39 din Legea nr. 85/2014 dispune deschiderea de către debitor a unui cont la o unitate bancară din care vor fi suportate cheltuielile aferente procedurii, în termen de două zile de la notificarea deschiderii procedurii, în caz de neîndeplinire a atribuţiei, contul va fi deschis de către administratorul judiciar provizoriu. Eventualele disponibilităţi băneşti vor fi păstrate într-un cont special de depozit bancar. În baza art. 76 din Legea nr. 85/2014 dispune comunicarea hotărârii de deschidere a procedurii insolvenţei către instanţele judecătoreşti în a căror jurisdicţie se află sediul debitorului declarat la registrul corespunzător şi tuturor băncilor unde debitorul are deschise conturi. În baza art. 71 din Legea nr. 85/2014 dispune comunicarea de îndată a prezentei minute administratorului judiciar provizoriu. Executorie. Cu drept de apel, în termen de 7 zile de la comunicarea hotărârii. Cererea de apel se depune la Tribunalul Sibiu. Stabileşte termen în vederea desfăşurării procedurii la 23.10.2018. Pronunţată în şedinţa publică, azi, 01.08.2018.



Pagina principală