Informații dosare ce cuprind 1741/30/2021
(date furnizate de portalul instanțelor de judecată)
1. Numărul dosarului:
1741/30/2021
Data înregistrării:
14 aprilie 2021, ora 12:30:00
Data ultimei modificări:
15 iulie 2025, ora 14:40:55
Instanță:
Tribunalul Timiș
Secție:
SECŢIA a II-a CIVILA
Materie:
Faliment
Obiect:
procedura insolvenţei – societăţi cu răspundere limitată
Stadiu procesual:
Fond
Părți:
STENTOR D S D SRL - Creditor
BANATIKA BUILDING SRL - Debitor
S.C. CRILIN S.R.L. - Creditor
S.C. KIKI & IRI 2011 S.R.L. PRIN IRINOIU CRISTINEL - Creditor
DFMT - Creditor
BANATIKA BUILDING SRL PRIN CABINET INDIVIDUAL DE INSOLVENTĂ BRADU NICOLETA DORINA - Debitor
AJFP TIMIS - Creditor
SC EGERIA TM SRL - Creditor
BANATIKA BUILDING SRL PRIN ADMINISTRATOR JUDICIAR MAGISTER S.P.R.L. FILIALA TIMI? - Lichidator
DIRECTIA FISCALA A MUNICIPIULUI TIMISOARA - Creditor
ADMINISTRATIA JUDETEANA A FINANTELOR PUBLICE TIMIS - Creditor
BANATIKA BUILDING SRL - PRIN ADMINISTRATOR JUDICIAR S.C.P. ALFA & QUANTUM CONSULTING S.P.R.L., ÎNREGISTRAT ÎN REGISTRUL SOCIETĂŢILOR PROFESIONALE SUB NR. RFO II 0235/2006, AVÂND C.I.F. RO 21284487 - Debitor
SPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA PIUS BRINZEU TIMISOARA - Creditor
Ședințe:
4 decembrie 2025, ora 12:00
Complet: C1NS/MA
Tip soluție:
Soluția pe scurt:
3 iulie 2025, ora 9:00
Complet: C1NS/MA
Tip soluție: Legea 85/2006 privind insolventa
Soluția pe scurt: Dispune intrarea în faliment procedură generală, acordă termen la 04.12.2025, pentru continuarea procedurii.
8 mai 2025, ora 12:00
Complet: C1NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Ia act de concluziile raportului de activitate depus de administratorul judiciar pentru termenul de azi.
Pune în vedere administratorului judiciar să observe la dosar cererea de creanţă pentru suma totală în cuantum de 12.012 lei, cerere formulată de SPITALUL CLINIC JUDEŢEAN DE URGENŢĂ PIUS BRINZEU TIMIŞOARA şi înscrisurile ataşate, să le analizeze şi să ia măsurile ce se impun, măsurile luate să le insereze într-un raport, separat, pe care să-l comunice cu petentul şi să îl publice în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă, dovezile de comunicare, respectiv de publicare în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă urmând a le depune la dosar, sub sancţiunea amendării.
Fixează termen de judecată la data de 03/07/2025, sala nr. 174, ora – afişată pe portalul instanţei, pentru când se vor cita părţile prin B.P.I., cu menţiunea că la termenul acordat se va pune în discuţie cererea administratorului judiciar prin care se solicită intrarea debitoarei în procedura falimentului.
Practicianul în insolvenţă are obligaţia de a depune la dosarul cauzei, cel mai târziu cu 7 zile anterior termenului de judecată, dovada publicării în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă a raportului cu propunerea de închidere a procedurii, în măsura în care nu a fost depusă.
Totodată, pune în vedere practicianului în insolvenţă să se prezinte (sau să delege un reprezentant care să se prezinte) periodic la Serviciul Arhivă, să verifice şi să ridice de la dosarul cauzei duplicatele cererilor, dacă acestea există în duplicat, dacă nu să solicite copii de pe acestea, să le analizeze şi să ia măsurile ce se impun, măsurile luate să le insereze într-un raport, separat, pe care să-l comunice cu petenţii şi să îl publice în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă, dovezile de comunicare, respectiv de publicare în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă urmând a le depune la dosar.
Pune în vedere practicianului în insolvenţă că cererile trebuie depuse în conformitate cu art. 41 alin. 4 din Legea 85/2014 rap. la art. 194 Cod procedură civilă separat de raport, iar neîndeplinirea culpabilă a obligaţiilor prevăzute de lege sau stabilite de judecătorul sindic ducând la aplicarea sancţiunii amenzii.
Dată în Camera de Consiliu şi pronunţată azi, 08 Mai 2025, prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei.
16 ianuarie 2025, ora 12:00
Complet: C1NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Ia act de raportul de activitate depus de administratorul judiciar pentru termenul de azi.
Încuviinţează cererea de acordare a unui nou termen de judecată formulată de administratorul judiciar pentru ca acesta să îşi continue activitatea şi să efectueze demersurile care se impun faţă de stadiul procedurii şi situaţia debitoarei conform Legii nr. 85/2014;
Pentru continuarea procedurii şi efectuarea demersurilor care se impun.
În temeiul dispoziţiilor art. 59 al. 3 din Legea nr. 85/2014,
Acordă termen administrativ de control 08/05/2025, pentru când practicianul în insolvenţă:
? va întocmi, conform art. 59 al. 1 şi 2 din Legea nr. 85/2014, procedurile de prevenire a insolven?ei şi de insolven?ă, şi va depune la dosar raport de activitate cel mai târziu până la data de 30/04/2025, în care va prezenta demersurile efectuate şi demersurile ce urmează a fi efectuate în continuare, la care va ataşa toate publica?iile, inclusiv dovada publicării în B.P.I. a raportului de activitate întocmit, precum şi înscrisurile emise, neîndeplinirea culpabilă a obligaţiilor prevăzute de lege sau stabilite de judecătorul sindic ducând la aplicarea sancţiunii amenzii, raport în care va informa instanţa cu privire la:
- rezultatul demersurilor efectuate în vederea clarificării situaţiei patrimoniale a debitoarei;
- rezultatul demersurilor efectuate pentru a intra în posesia bunurilor mobile identificate în patrimoniul debitoarei – mijloc de transport – autovehicul marca BMW x 4 – tracţiune mecanică, înmatriculat sub nr. TM – 08 – NRI, de la administratorul social al debitoarei Luca Corneliu – Ciprian, solicitate prin adresa nr. 12/13/ITM/2022/04.01.2024, în vederea inventarierii acestora;
- rezultatul demersurilor efectuate pentru a intra în posesia tuturor documentelor financiar – contabile ale debitoarei solicitate prin Ordonanţa penală din 28.11.2023 a Inspectoratului de Poliţie Judeţean Cluj – Serviciul de Investigare a Criminalităţii Economice în dosarul nr. 737/P/2023, respectiv a tuturor înscrisurilor privitoare la relaţia comercială desfăşurată cu S.C. GOA POWER S.R.L. de la administratorul social al debitoarei Luca Corneliu – Ciprian prin adresa nr. 13/13/ITM/2022/04.01.2024;
- soluţia ce se va pronunţa în dosarul nr. 737/P/2023, aflat pe rolul Inspectoratului de Poliţie Judeţean Cluj – Serviciul de Investigare a Criminalităţii Economice.
Totodată, pune în vedere practicianului în insolvenţă să se prezinte (sau să delege un reprezentant care să se prezinte) periodic la Serviciul Arhivă, să verifice şi să ridice de la dosar duplicatele cererilor, dacă acestea există în duplicat, dacă nu să solicite Serviciului Arhivă copii de pe acestea, să le analizeze şi să ia măsurile ce se impun, măsurile luate să le insereze într-un raport, separat, pe care să-l depună la dosar, să-l comunice cu petentele şi să îl publice în B.P.I., dovezile de comunicare, respectiv de publicare în B.P.I. urmând a le depune la dosar.
Pune în vedere practicianului în insolvenţă că cererile trebuie depuse în conformitate cu art. 41 al. 4 din Legea nr. 85/2014 raportat la art. 194 C.pr.civ. separat de raport, iar neîndeplinirea culpabilă a obligaţiilor prevăzute de lege sau stabilite de judecătorul sindic ducând la aplicarea sancţiunii amenzii.
Dată în Camera de Consiliu şi pronunţată azi, 16 Ianuarie 2025, prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei.
6 iunie 2024, ora 12:00
Complet: C1NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Ia act de raportul de activitate depus de administratorul judiciar pentru termenul de azi.
Încuviinţează cererea de acordare a unui nou termen de judecată formulată de administratorul judiciar pentru ca acesta să îşi continue activitatea şi să efectueze demersurile care se impun faţă de stadiul procedurii şi situaţia debitoarei conform Legii nr. 85/2014;
Pentru continuarea procedurii şi efectuarea demersurilor care se impun.
În temeiul dispoziţiilor art. 59 al. 3 din Legea nr. 85/2014,
Acordă termen administrativ de control 16/01/2025, pentru când practicianul în insolvenţă:
? va întocmi, conform art. 59 al. 1 şi 2 din Legea nr. 85/2014, procedurile de prevenire a insolven?ei şi de insolven?ă, şi va depune la dosar raport de activitate cel mai târziu până la data de 09/01/2025, în care va prezenta demersurile efectuate şi demersurile ce urmează a fi efectuate în continuare, la care va ataşa toate publica?iile, inclusiv dovada publicării în B.P.I. a raportului de activitate întocmit, precum şi înscrisurile emise, neîndeplinirea culpabilă a obligaţiilor prevăzute de lege sau stabilite de judecătorul sindic ducând la aplicarea sancţiunii amenzii, raport în care va informa instanţa cu privire la:
- rezultatul demersurilor efectuate în vederea clarificării situaţiei patrimoniale a debitoarei;
- rezultatul demersurilor efectuate pentru a intra în posesia bunurilor mobile identificate în patrimoniul debitoarei – mijloc de transport – autovehicul marca BMW x 4 – tracţiune mecanică, înmatriculat sub nr. TM – 08 – NRI, de la administratorul social al debitoarei Luca Corneliu – Ciprian, solicitate prin adresa nr. 12/13/ITM/2022/04.01.2024, în vederea inventarierii acestora;
- rezultatul demersurilor efectuate pentru a intra în posesia tuturor documentelor financiar – contabile ale debitoarei solicitate prin Ordonanţa penală din 28.11.2023 a Inspectoratului de Poliţie Judeţean Cluj – Serviciul de Investigare a Criminalităţii Economice în dosarul nr. 737/P/2023, respectiv a tuturor înscrisurilor privitoare la relaţia comercială desfăşurată cu S.C. GOA POWER S.R.L. de la administratorul social al debitoarei Luca Corneliu – Ciprian prin adresa nr. 13/13/ITM/2022/04.01.2024;
- soluţia ce se va pronunţa în dosarul nr. 737/P/2023, aflat pe rolul Inspectoratului de Poliţie Judeţean Cluj – Serviciul de Investigare a Criminalităţii Economice.
Ia act că prin raportul de activitate depus la termenul de azi, administratorul judiciar s-a pronunţat cu privire la cererea de plată a sumei de 90.868 lei, formulată de ADMINISTRAŢIA JUDEŢEANĂ A FINANŢELOR PUBLICE TIMIŞ, în sensul că a apreciat că aceasta este întemeiată şi se impune a fi admisă, însă, deşi a făcut demersurile necesare nu a identificat disponibilităţi băneşti în averea debitoarei în vederea achitării integrale a debitului solicitat prin cererea de plată.
Totodată, pune în vedere practicianului în insolvenţă să se prezinte (sau să delege un reprezentant care să se prezinte) periodic la Serviciul Arhivă, să verifice şi să ridice de la dosar duplicatele cererilor, dacă acestea există în duplicat, dacă nu să solicite Serviciului Arhivă copii de pe acestea, să le analizeze şi să ia măsurile ce se impun, măsurile luate să le insereze într-un raport, separat, pe care să-l depună la dosar, să-l comunice cu petentele şi să îl publice în B.P.I., dovezile de comunicare, respectiv de publicare în B.P.I. urmând a le depune la dosar.
Pune în vedere practicianului în insolvenţă că cererile trebuie depuse în conformitate cu art. 41 al. 4 din Legea nr. 85/2014 raportat la art. 194 C.pr.civ. separat de raport, iar neîndeplinirea culpabilă a obligaţiilor prevăzute de lege sau stabilite de judecătorul sindic ducând la aplicarea sancţiunii amenzii.
Dată în Camera de Consiliu şi pronunţată azi, 06 Iunie 2024, prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei.
11 ianuarie 2024, ora 12:00
Complet: C1NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Ia act de raportul de activitate depus de administratorul judiciar pentru termenul de azi.
Încuviinţează cererea de acordare a unui nou termen de judecată formulată de administratorul judiciar pentru ca acesta să îşi continue activitatea şi să efectueze demersurile care se impun faţă de stadiul procedurii şi situaţia debitoarei conform Legii nr. 85/2014;
Pentru continuarea procedurii şi efectuarea demersurilor care se impun.
În temeiul dispoziţiilor art. 59 al. 3 din Legea nr. 85/2014,
Acordă termen administrativ de control 06/06/2024, pentru când practicianul în insolvenţă:
? va întocmi, conform art. 59 al. 1 şi 2 din Legea nr. 85/2014, procedurile de prevenire a insolven?ei şi de insolven?ă, şi va depune la dosar raport de activitate cel mai târziu până la data de 30/05/2024, în care va prezenta demersurile efectuate şi demersurile ce urmează a fi efectuate în continuare, la care va ataşa toate publica?iile, inclusiv dovada publicării în B.P.I. a raportului de activitate întocmit, precum şi înscrisurile emise, neîndeplinirea culpabilă a obligaţiilor prevăzute de lege sau stabilite de judecătorul sindic ducând la aplicarea sancţiunii amenzii, raport în care va informa instanţa cu privire la:
- rezultatul demersurilor efectuate în vederea clarificării situaţiei patrimoniale a debitoarei;
- măsurile luate cu privire la cererea de plată a sumei de 90.868 lei, formulată de ADMINISTRAŢIA JUDEŢEANĂ A FINANŢELOR PUBLICE TIMIŞ;
- rezultatul demersurilor efectuate pentru a intra în posesia bunurilor mobile identificate în patrimoniul debitoarei – mijloc de transport – autovehicul marca BMW x 4 – tracţiune mecanică, înmatriculat sub nr. TM – 08 – NRI, de la administratorul social al debitoarei Luca Corneliu – Ciprian, solicitate prin adresa nr. 12/13/ITM/2022/04.01.2024, în vederea inventarierii acestora;
- rezultatul demersurilor efectuate pentru a intra în posesia tuturor documentelor financiar – contabile ale debitoarei solicitate prin Ordonanţa penală din 28.11.2023 a Inspectoratului de Poliţie Judeţean Cluj – Serviciul de Investigare a Criminalităţii Economice în dosarul nr. 737/P/2023, respectiv a tuturor înscrisurilor privitoare la relaţia comercială desfăşurată cu S.C. GOA POWER S.R.L. de la administratorul social al debitoarei Luca Corneliu – Ciprian prin adresa nr. 13/13/ITM/2022/04.01.2024;
- soluţia ce se va pronunţa în dosarul nr. 737/P/2023, aflat pe rolul Inspectoratului de Poliţie Judeţean Cluj – Serviciul de Investigare a Criminalităţii Economice.
Totodată, pune în vedere practicianului în insolvenţă să se prezinte (sau să delege un reprezentant care să se prezinte) periodic la Serviciul Arhivă, să verifice şi să ridice de la dosar duplicatele cererilor, dacă acestea există în duplicat, dacă nu să solicite Serviciului Arhivă copii de pe acestea, să le analizeze şi să ia măsurile ce se impun, măsurile luate să le insereze într-un raport, separat, pe care să-l depună la dosar, să-l comunice cu petentele şi să îl publice în B.P.I., dovezile de comunicare, respectiv de publicare în B.P.I. urmând a le depune la dosar.
Pune în vedere practicianului în insolvenţă că cererile trebuie depuse în conformitate cu art. 41 al. 4 din Legea nr. 85/2014 raportat la art. 194 C.pr.civ. separat de raport, iar neîndeplinirea culpabilă a obligaţiilor prevăzute de lege sau stabilite de judecătorul sindic ducând la aplicarea sancţiunii amenzii.
Dată în Camera de Consiliu şi pronunţată azi, 11 Ianuarie 2024, prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei.
29 iunie 2023, ora 9:00
Complet: C1NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Având în vedere dispoziţiile Hotărârii nr. 3/20.06.2023 a Adunării Generale a Judecătorilor din cadrul Tribunalului Timiş, privind adoptarea măsurilor de protest necesare faţă de Proiectul privind pensiile de serviciu, conform amendamentelor, care aduce atingere statutului judecătorilor, acordă termen administrativ de control.
23 februarie 2023, ora 8:30
Complet: C1NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Pentru continuarea procedurii şi efectuarea demersurilor care se impun.
20 octombrie 2022, ora 8:30
Complet: C1NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Confirmă definitiv administratorul judiciar.
Pentru continuarea procedurii şi efectuarea demersurilor care se impun.
În temeiul disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014,
Acordă termen administrativ de control, pentru când administratorul / lichidatorul judiciar va depune la dosar raport de activitate cu cel puţin 7 zile înainte de termenul acordat, la care va ataşa toate publicaţiile, inclusiv dovada publicării în B.P.I. a raportului de activitate întocmit, precum şi înscrisurile emise.
Totodată, pune în vedere administratorului / lichidatorului judiciar să se prezinte (sau să delege un reprezentant care să se prezinte) periodic la Serviciul Arhivă, să verifice şi să ridice de la dosar duplicatele cererilor, dacă acestea există în duplicat, dacă nu să solicite Serviciului Arhivă copii de pe acestea, să le analizeze şi să ia măsurile ce se impun, măsurile luate să le insereze într-un raport pe care să-l depună la dosar şi să îl publice în B.P.I., dovezile de publicare urmând a le depune la dosar.
19 mai 2022, ora 8:30
Complet: C1NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt:
3 mai 2022, ora 8:30
Complet: C1NS/MA
Tip soluție: Încheiere
Soluția pe scurt: Admite cererea de prelungire termen formulată de administratorul judiciar MAGISTER S.P.R.L. – FILIALA TIMIŞ – în calitate de administrator judiciar al debitoarei S.C BANATIKA BUILDING S.R.L.
Prelunge?te termenul de pentru întocmirea şi depunerea raportului asupra cauzelor şi împrejurărilor care au dus la apariţia stării de insolvenţă a debitoarei până la data de 13.06.2022.
17 martie 2022, ora 8:30
Complet: C1NS/MA
Tip soluție: Deschidere procedură generală
Soluția pe scurt: TRIBUNALUL TIMIŞ
SECŢIA A II-A CIVILĂ
Dosar nr. 1741/30/2021
ÎNCH. /17.03.2022
Ia act de Decizia civilă nr. 96/A din data de 10.02.2022 pronun?ată de Curtea de Apel Timi?oara, în dosarul cu nr. 1741/30/2021, publicată în Buletinul Procedurilor de Insolven?ă nr. 3715/01.03.2022, prin care s-au admis apelurile declarate de debitoarea – apelantă S.C BANATIKA BUILDING S.R.L. ?i creditoarea – apelantă S.C. CRILIN S.R.L. ?i s-a anulat Încheierea Civilă nr. 1118/11.11.2021 pronu?ată de Tribunalul Timi? în dosarul cu nr. 1741/30/2021 de deschidere a procedurii insolven?ei.
Admite cererea formulată de reclamanta S.C. CRILIN S.R.L. împotriva debitoarei S.C BANATIKA BUILDING S.R.L., cu sediul în Timi?oara, str. Amurgului, nr. 1, cam. 9C, et. 2, jude?ul Timi?, înmatriculată la Oficiul Registrului Comer?ului Timi? sub nr. J35/1011/2019, având cod unic de înregistrare RO 40648274.
În temeiul art. 72 alin. 1 din Legea nr. 85/2014,
Dispune deschiderea procedurii generale de insolvenţă împotriva debitoarei S.C BANATIKA BUILDING S.R.L., cu sediul în Timi?oara, str. Amurgului, nr. 1, cam. 9C, et. 2, jude?ul Timi?, înmatriculată la Oficiul Registrului Comer?ului Timi? sub nr. J35/1011/2019, având cod unic de înregistrare RO 40648274.
În temeiul art. 45 alin. 1 lit. d) şi art. 73 din Legea privind procedura de insolvenţă, văzând şi prevederile O.U.G. nr. 86/2006, desemnează administrator judiciar provizoriu practicianul în insolvenţă MAGISTER S.P.R.L. – FILIALA TIMIŞ, cu sediul ales în Timi?oara, str. Constantin cel Mare nr. 8, judeţul Timi?, înregistrat la U.N.P.I.R. sub nr. RFO II – 0326/2007, având C.I.F. 22586297, care va îndeplini atribuţiile prevăzute de art. 58 din lege, stabilind pentru acesta un onorariu de 5.000 lei + T.V.A., a cărui plată se va face din fondurile speciale aflate în administrarea U.N.P.I.R. Timiş, în temeiul art. 39 al. 4 din Legea insolvenţei şi se va trimite adresă către U.N.P.I.R. Timiş în acest sens.
În temeiul art. 99 şi art. 100 din Legea privind procedura de insolvenţă, dispune notificarea de către administratorul judiciar a deschiderii procedurii debitoarei S.C BANATIKA BUILDING S.R.L., cu sediul în Timi?oara, str. Amurgului, nr. 1, cam. 9C, et. 2, jude?ul Timi?, înmatriculată la Oficiul Registrului Comer?ului Timi? sub nr. J35/1011/2019, având cod unic de înregistrare RO 40648274, creditorilor şi Oficiului Registrului Comerţului de pe lângă Tribunalul Timiş, prin Buletinul Procedurilor de Insolvenţă, în vederea efectuării menţiunii, precum şi tuturor băncilor unde debitoarea are deschise conturi.
Fixează termenul limită pentru întocmirea raportului prevăzut de art. 92 din Legea nr. 85/2014 la data de 06.04.2022.
Fixează termenul limită pentru depunerea de către creditori a declaraţiilor de creanţă la data de 02.05.2022.
Fixează termenul limită pentru verificarea creanţelor, întocmirea, afişarea şi comunicarea tabelului preliminar al creanţelor la data de 23.05.2022.
Pune în vedere administratorului judiciar să trimită spre publicare la Buletinul Procedurilor de Insolvenţă tabelul preliminar al creanţelor şi să depună la dosar dovada publicării lui.
Debitoarea, creditorii şi orice altă parte interesată vor putea să formuleze contestaţii la tabelul preliminar al creanţelor, ce vor fi depuse la tribunal în termen de 7 zile de la publicarea în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă a acestui tabel.
Fixează termen pentru afişarea tabelului definitiv al creanţelor la 10.06.2022.
Fixează termenul limită pentru întocmirea raportului privind cauzele insolvenţei la data de 26.04.2022.
Fixează data şedinţei adunării creditorilor la 30.05.2022, ora 1200, la sediul administratorului judiciar şi convoacă creditorii debitoarei.
În temeiul disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014,
Acordă termen administrativ de control în data de 19.05.2022, pentru când administratorul judiciar va depune la dosar raport de activitate cu cel puţin 7 zile înainte de termenul acordat, la care va ataşa toate publicaţiile şi înscrisurile emise.
Totodată, pune în vedere administratorului judiciar să se prezinte (sau să delege un reprezentant care să se prezinte) periodic la Serviciul Arhivă, să verifice şi să ridice de la dosar duplicatele cererilor, dacă acestea există în duplicat, dacă nu să solicite copii de pe acestea la Serviciul Arhivă, să le analizeze şi să ia măsurile ce se impun, măsurile luate să le insereze într-un raport pe care să-l depună la dosar ?i să-l publice în B.I.P., dovezile de publicare în B.P.I. urmând a le depune la dosar.
Dispune trimiterea notificărilor către toţi creditorii debitoarei, de către administratorul judiciar potrivit art. 99 din Legea 85/2014.
În temeiul art. 39 din Legea privind procedura de insolvenţă, dispune deschiderea de către debitoare a unui cont bancar din care vor fi suportate cheltuielile aferente procedurii, în termen de 2 zile de la notificarea deschiderii procedurii, în caz de neîndeplinire a atribuţiei, contul va fi deschis de către administratorul judiciar.
Eventualele disponibilităţi băneşti vor fi păstrate într-un cont special de depozit bancar.
Califică cererea de deschidere a procedurii insolvenţei formulată de reclamanta S.C. KIKI & IRI 2011 S.R.L., ca fiind cerere de creanţă care urmează să fie verificată de administratorul judiciar.
Cu drept de apel în 7 zile de la publicarea încheierii în Buletinul Procedurilor de Insolven?ă, apel ce va fi depus la Tribunalul Timi?.
Pronunţată în şedinţa publică din data de 17 Martie 2022.
13 ianuarie 2022, ora 8:30
Complet: C1NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Pentru continuarea procedurii şi efectuarea demersurilor care se impun.
Prorogă discutarea cererii de intrare în procedura simplificată a debitoarei, după întocmirea şi depunerea de către administratorul judiciar a tabelelor de creanţă.
25 noiembrie 2021, ora 8:30
Complet: C1NS/MA
Tip soluție: Încheiere
Soluția pe scurt: Admite cererea de îndrepare a eroarii materiale din oficiu.
11 noiembrie 2021, ora 9:00
Complet: C1NS/MA
Tip soluție: Deschidere procedură generală
Soluția pe scurt: TRIBUNALUL TIMIŞ
SECŢIA A II-A CIVILĂ
Dosar nr. 1741/30/2021
ÎNCH. /11.11.2021
Admite cererea formulată de reclamanta S.C. KIKI & IRI 2011 S.R.L. împotriva debitoarei S.C BANATIKA BUILDING S.R.L., cu sediul Mo?ni?a Veche, str. Cindrel, nr. 26, cod po?tal 307287, jude?ul Timi?, înregistrată la Oficiul Registrului comer?ului sub nr. J35/73/2013, cod de identificare fiscală RO 31093115.
În temeiul art.72 alin. 1 din Legea 85/2014,
Dispune deschiderea procedurii generale de insolvenţă împotriva debitoarei S.C BANATIKA BUILDING S.R.L., cu sediul în Timi?oara, str. Amurgului, nr. 1, et. 2, camera 9C, jude?ul Timi?, înregistrată la Oficiul Registrului comer?ului sub nr. J35/1011/2019, cod de identificare fiscală 40648274.
În temeiul art. 45 al .1 lit. d) şi art. 73 din Legea privind procedura de insolvenţă, văzând şi prevederile O.U.G. nr. 86/2006, desemnează administrator judiciar provizoriu practicianul în insolvenţă CABINET INDIVIDUAL DE INSOLVENŢĂ BRADU NICOLETA – DORINA, cu sediul în Bucure?ti, str. Valea Arge?ului nr. 6, bl. M22, sc. A, ap. 3, sector 6, înregistrat în tabloul U.N.P.I.R. în Registrul Societăţilor Profesionale sub nr. RFO I – 3961, cu atestat nr. 1B3961, având C.I.F. 30908407, care va îndeplini atribuţiile prevăzute de art. 58 din lege, stabilind pentru acesta un onorariu de 5.000 lei + T.V.A., a cărui plată se va face din fondurile speciale aflate în administrarea U.N.P.I.R. Timiş, în temeiul art. 39 al. 4 din Legea insolvenţei şi se va trimite adresă către U.N.P.I.R. Timiş în acest sens.
În temeiul art. 99 şi art. 100 din Legea privind procedura de insolvenţă, dispune notificarea de către administratorul judiciar a deschiderii procedurii debitoarei S.C BANATIKA BUILDING S.R.L., cu sediul în Timi?oara, str. Amurgului, nr. 1, et. 2, camera 9C, jude?ul Timi?, înregistrată la Oficiul Registrului comer?ului sub nr. J35/1011/2019, cod de identificare fiscală 40648274, creditorilor şi Oficiului Registrului Comerţului de pe lângă Tribunalul Timiş, prin Buletinul Procedurilor de Insolvenţă, în vederea efectuării menţiunii, precum şi tuturor băncilor unde debitoarea are deschise conturi.
Fixează termenul limită pentru întocmirea raportului prevăzut de art. 92 din Legea nr. 85/2014 la data de 02.12.2021.
Fixează termenul limită pentru depunerea de către creditori a declaraţiilor de creanţă la data de 29.12.2021.
Fixează termenul limită pentru verificarea creanţelor, întocmirea, afişarea şi comunicarea tabelului preliminar al creanţelor la data de 17.01.2022.
Pune în vedere administratorului judiciar să trimită spre publicare la Buletinul Procedurilor de Insolvenţă tabelul preliminar al creanţelor şi să depună la dosar dovada publicării lui.
Debitoarea, creditorii şi orice altă parte interesată vor putea să formuleze contestaţii la tabelul preliminar al creanţelor, ce vor fi depuse la tribunal în termen de 7 zile de la publicarea în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă a acestui tabel.
Fixează termen pentru afişarea tabelului definitiv al creanţelor la 04.02.2022.
Fixează termenul limită pentru întocmirea raportului privind cauzele insolvenţei la data de 21.12.2021.
Fixează data şedinţei adunării creditorilor la 24.01.2022, ora 1200, la sediul administratorului judiciar şi convoacă creditorii debitoarei.
Fixează primul termen după deschiderea procedurii la 13.01.2022, sala 174, complet C1NS/MA, ora afi?ată pe portalul instan?ei, pentru când vor fi citate părţile prin Buletinul Procedurilor de Insolven?ă.
Dispune trimiterea notificărilor către toţi creditorii debitoarei, de către administratorul judiciar potrivit art. 99 din Legea 85/2014.
În temeiul art. 39 din Legea privind procedura de insolvenţă, dispune deschiderea de către debitoare a unui cont bancar din care vor fi suportate cheltuielile aferente procedurii, în termen de 2 zile de la notificarea deschiderii procedurii, în caz de neîndeplinire a atribuţiei, contul va fi deschis de către administratorul judiciar.
Eventualele disponibilităţi băneşti vor fi păstrate într-un cont special de depozit bancar.
Cu drept de apel în 7 zile de la publicarea încheierii în Buletinul Procedurilor de Insolven?ă, apel ce va fi depus la Tribunalul Timi?.
Pronunţată în şedinţa publică din data de 11 Noiembrie 2021.
30 septembrie 2021, ora 9:00
Complet: C1NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Ia act de cererea de renunţare formulată de reclamanta S.C. STENTOR D.S.D. S.R.L.
Acordă termen pentru a se comunica debitoarei cererea de deschidere a procedurii şi înscrisurile ataşate formulată de reclamanta S.C. CRILIN S.R.L., căreia i se va solicita fie să contestate existenţa stării de insolvenţă, contestaţia şi înscrisurile doveditoare să le depună în 2 exemplare şi să o timbreze cu 200 lei, dovada plăţii, în original, urmând a o depune la dosar, sub sancţiunea anulării, fie să recunoască existenţa stării de insiolvenţă, conform art. 72 al. 3 din Legea nr. 85/2014.
1 iulie 2021, ora 9:00
Complet: C1NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Acordă termen la cererea părţilor, pentru angajare apărător, eventual solu?ionarea litigiului pe cale amiabilă.
Pagina principală