Informații dosare ce cuprind 1744/30/2021

(date furnizate de portalul instanțelor de judecată)

1. Numărul dosarului: 1744/30/2021
Data înregistrării: 14 aprilie 2021, ora 12:46:00
Data ultimei modificări: 28 aprilie 2025, ora 14:30:35
Instanță: Tribunalul Timiș
Secție: SECŢIA a II-a CIVILA
Materie: Faliment
Obiect: procedura insolvenţei
Stadiu procesual: Fond

Părți:
TRANS CATANA SRL - Debitor
AJFP TIMIŞ - Creditor
MUNAX SRL - Creditor
SC GLISSANDO SRL - Creditor
CRISTDAR SRL - Creditor
SC AGRICOVER SA - Creditor
SC CIACY TRANS SRL - Creditor
BNP PARIBAS LEASING SOLUTIONS IFN SA - Creditor
SAATEN UNION ROMANIA SRL - Creditor
SC AGRII ROMANIA - Creditor
SC AGRICOVER CREDIT IFN SA - Creditor
FONDUL DE GARANTARE A CREDITULUI RURAL-IFN SA - Creditor
BANCA TRANSILVANIA SA-SUCURSALA ARAD - Creditor
SC RDF SA - Creditor
CĂTANĂ IOSIF - Creditor
CĂTANĂ ROMICA ELENA - Creditor
SC ROMCAT FOREST PLUS ARL - Creditor
SC AVANTAJ4YOU SRL - Creditor
UNICREDIT LEASING CORPORATION IFN SA - Creditor
SC BCR LEASING IFN SA - Creditor
SC ALFERMA SRL - Creditor
SC PROD MAGI IMPEX SRL - Creditor
SC TIMAGRA INOVATION SRL - Creditor
FRANCONIA ALPHA SRL - Creditor
UNICREDIT LEASING CORPORATION IFN SA - Creditor
FURGI DANIELA - Creditor
IANCU NICOLAE FLORIN - Creditor
POPET NICOLAE STEFAN - Creditor
PRIMARIA CRICIOVA - Creditor
STATUL ROMAN PRIN MIN.FINANTELOR PRIN AJFP TIMIŞ - Creditor

Ședințe:
16 octombrie 2025, ora 13:00
Complet: C2NS/MA
Tip soluție:
Soluția pe scurt:

17 aprilie 2025, ora 12:00
Complet: C2NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Acordă termen administrativ de control, pentru continuarea procedurii de valorificare, la data de 16.10.2025, Camera de Consiliu, ora 13:00, pentru când practicianul în insolvenţă: - va întocmi raport de activitate, conform art. 59 al. 1 şi 2 din Legea nr. 85/2014 şi îl va depune la dosarul cauzei, sub sancţiunea amendării, cel mai târziu la data de 09.10.2025, raport prin care va informa instanţa cu privire la demersurile efectuate în procedură, demersurile ce urmează a le efectua, precum şi stadiul valorificării bunurilor din patrimoniul debitoarei. - va ataşa la raport toate publicaţiile şi înscrisurile emise. Totodată, pune în vedere practicianului în insolvenţă să se prezinte (sau să delege un reprezentant care să se prezinte) periodic la Serviciul Arhivă, să verifice şi să ridice de la dosarul cauzei duplicatele cererilor, dacă acestea există în duplicat, dacă nu să solicite copii de pe acestea, să le analizeze şi să ia măsurile ce se impun, măsurile luate să le insereze într-un raport pe care să-l comunice cu petenţii şi să îl publice în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă, dovezile de comunicare, respectiv de publicare în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă urmând a le depune la dosar. Pune în vedere practicianului în insolvenţă că cererile trebuie depuse în conformitate cu art. 41 alin. 4 din Legea 85/2014 rap. la art. 194 Cod procedură civilă separat de raport, iar neîndeplinirea culpabilă a obligaţiilor prevăzute de lege sau stabilite de judecătorul sindic poate duce la aplicarea unei amenzi. Dată în Camera de consiliu şi pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei, la data de 17.04.2025.

24 octombrie 2024, ora 12:00
Complet: C2NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Acordă termen administrativ de control, pentru continuarea procedurii de valorificare, la data de 17.04.2025, Camera de Consiliu, ora 12, pentru când practicianul în insolvenţă: - va întocmi raport de activitate, conform art. 59 al. 1 şi 2 din Legea nr. 85/2014 şi îl va depune la dosarul cauzei, sub sancţiunea amendării, cel mai târziu la data de 10.04.2025, raport prin care va informa instanţa cu privire la demersurile efectuate în procedură, demersurile ce urmează a le efectua, precum şi stadiul valorificării bunurilor din patrimoniul debitoarei. - va ataşa la raport toate publicaţiile şi înscrisurile emise. Totodată, pune în vedere practicianului în insolvenţă să se prezinte (sau să delege un reprezentant care să se prezinte) periodic la Serviciul Arhivă, să verifice şi să ridice de la dosarul cauzei duplicatele cererilor, dacă acestea există în duplicat, dacă nu să solicite copii de pe acestea, să le analizeze şi să ia măsurile ce se impun, măsurile luate să le insereze într-un raport pe care să-l comunice cu petenţii şi să îl publice în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă, dovezile de comunicare, respectiv de publicare în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă urmând a le depune la dosar. Pune în vedere practicianului în insolvenţă că cererile trebuie depuse în conformitate cu art. 41 alin. 4 din Legea 85/2014 rap. la art. 194 Cod procedură civilă separat de raport, iar neîndeplinirea culpabilă a obligaţiilor prevăzute de lege sau stabilite de judecătorul sindic poate duce la aplicarea unei amenzi. Dată în Camera de consiliu şi pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei, la data de 24.10.2024.

11 aprilie 2024, ora 12:00
Complet: C2NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Acordă termen administrativ de control la data de 24.10.2024, Camera de Consiliu, ora 12, pentru când practicianul în insolvenţă: - va întocmi raport de activitate, conform art. 59 al. 1 şi 2 din Legea nr. 85/2014 şi îl va depune la dosarul cauzei cel mai târziu cu 7 zile anterior termenului de judecată, raport prin care va informa instanţa cu privire la demersurile efectuate în procedură şi demersurile ce urmează a le efectua. - va ataşa la raport toate publicaţiile şi înscrisurile emise. Totodată, pune în vedere practicianului în insolvenţă să se prezinte (sau să delege un reprezentant care să se prezinte) periodic la Serviciul Arhivă, să verifice şi să ridice de la dosarul cauzei duplicatele cererilor, dacă acestea există în duplicat, dacă nu să solicite copii de pe acestea, să le analizeze şi să ia măsurile ce se impun, măsurile luate să le insereze într-un raport pe care să-l comunice cu petenţii şi să îl publice în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă, dovezile de comunicare, respectiv de publicare în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă urmând a le depune la dosar. Pune în vedere practicianului în insolvenţă că cererile trebuie depuse în conformitate cu art. 41 alin. 4 din Legea 85/2014 rap. la art. 194 Cod procedură civilă separat de raport, iar neîndeplinirea culpabilă a obligaţiilor prevăzute de lege sau stabilite de judecătorul sindic poate duce la aplicarea unei amenzi. Dată în Camera de consiliu şi pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei, la data de 11.04.2024.

7 decembrie 2023, ora 12:00
Complet: C2NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Admite cererea formulată de administratorul judiciar MBS Insolv Consult SPRL, cu sediul în Loc. Timişoara, str. Eugeniu de Savoya, nr. 7, ap. 4/A/I, jud. Timiş. În temeiul art. 145 pct. C din Legea 85/2014, Dispune intrarea în faliment – prin procedura generală a debitoarei S.C. Trans Catana S.R.L. , cu sediul în sat Criciova, Loc. Criciova, nr. 29, cod poştal 307130, jud. Timiş, J35/449/2006, CUI 18383367. În temeiul art. 145 alin. 2 lit. a din Legea insolvenţei, Ridică dreptul de administrare, administratorilor sociali ai debitoarei. În temeiul art. 145 alin. 2 lit. b din Legea insolvenţei, Desemnează în calitate de lichidator judiciar pe MBS Insolv Consult SPRL, cu sediul în Loc. Timişoara, str. Eugeniu de Savoya, nr. 7, ap. 4/A/I, jud. Timiş. Fixează pentru lichidator atribuţiile prevăzute de art. 64 din Legea insolvenţei. În temeiul art. 145 alin. 3 din Legea insolvenţei, Pune în vedere lichidatorului să procedeze la notificarea trecerii debitoarei în faliment, conform art. 146 alin. 1 şi 2 din Legea insolvenţei, şi stabileşte: Termenul maxim de la intrarea în faliment în cadrul procedurii generale, de predare a gestiunii averii de la debitor/administratorul judiciar către lichidator, împreună cu lista actelor şi operaţiunilor efectuate după deschiderea procedurii: 08.01.2024. Termenul limită pentru înregistrarea cererii de admitere a creanţelor asupra averii debitorului, inclusiv cele bugetare, născute după data deschiderii procedurii, în vederea întocmirii tabelului suplimentar: 22.01.2024. Termenul de verificare a creanţelor, de întocmire, afişare şi comunicare a tabelului suplimentar al acestora: 20.02.2024. Termenul de depunere a contestaţiilor va fi de 7 zile de la publicarea în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă a tabelului suplimentar. Termenul de întocmire a tabelului definitiv consolidat: 21.03.2024. În temeiul art. 151 alin. 1 şi urm. din Legea privind procedura insolvenţei, Dispune sigilarea şi inventarierea bunurilor din averea debitorului şi îndeplinirea celorlalte operaţiuni de lichidare. Fixează următorul termen de judecată la 11.04.2024, Camera de Consiliu, în cunoştinţa părţilor, pentru când practicianul în insolvenţă: va întocmi raport de activitate, conform art. 59 al. 1 şi 2 din Legea nr. 85/2014 şi îl va depune la dosarul cauzei cel mai târziu cu 7 zile anterior termenului de judecată, raport prin care va informa instanţa cu privire la demersurile efectuate în procedură, precum şi demersurile ce urmează a le efectuă şi va ataşa la raport toate publicaţiile şi înscrisurile emise. Totodată, pune în vedere practicianului în insolvenţă să se prezinte (sau să delege un reprezentant care să se prezinte) periodic la Serviciul Arhivă, să verifice şi să ridice de la dosarul cauzei duplicatele cererilor, dacă acestea există în duplicat, dacă nu să solicite copii de pe acestea, să le analizeze şi să ia măsurile ce se impun, măsurile luate să le insereze într-un raport pe care să-l comunice cu petenţii şi să îl publice în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă, dovezile de comunicare, respectiv de publicare în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă urmând a le depune la dosar. Pune în vedere practicianului în insolvenţă că cererile trebuie depuse în conformitate cu art. 41 alin. 4 din Legea 85/2014 rap. la art. 194 Cod procedură civilă separat de raport, iar neîndeplinirea culpabilă a obligaţiilor prevăzute de lege sau stabilite de judecătorul sindic poate duce la aplicarea unei amenzi. Executorie. Cu drept de apel, în termen de 7 zile de la comunicare; apelul se depune la Tribunalul Timiş. Dată în Camera de consiliu şi pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei, la data de 07.12.2023.

6 iulie 2023, ora 12:00
Complet: C2NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Acordă termen administrativ de control, pentru continuarea procedurii de reorganizare, la data de 07.12.2023, Camera de Consiliu, ora 12, pentru când practicianul în insolvenţă: va întocmi raport de activitate, conform art. 59 al. 1 şi 2 din Legea nr. 85/2014 şi îl va depune la dosarul cauzei cel mai târziu până la data de 29.11.2023, raport prin care va informa instanţa cu privire la: demersurile efectuate în procedură, demersurile ce urmează a le efectua, procedura de reorganizare şi respectarea graficului de eşalonare a plăţilor; va ataşa la raport toate publicaţiile şi înscrisurile emise; va face dovada informării creditorilor în condiţiile art. 144 din Legea 85/2014. Totodată, pune în vedere practicianului în insolvenţă să se prezinte (sau să delege un reprezentant care să se prezinte) periodic la Serviciul Arhivă, să verifice şi să ridice de la dosarul cauzei duplicatele cererilor, dacă acestea există în duplicat, dacă nu să solicite copii de pe acestea, să le analizeze şi să ia măsurile ce se impun, măsurile luate să le insereze într-un raport pe care să-l comunice cu petenţii şi să îl publice în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă, dovezile de comunicare, respectiv de publicare în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă urmând a le depune la dosar. Pune în vedere practicianului în insolvenţă că cererile trebuie depuse în conformitate cu art. 41 alin. 4 din Legea 85/2014 rap. la art. 194 Cod procedură civilă separat de raport, iar neîndeplinirea culpabilă a obligaţiilor prevăzute de lege sau stabilite de judecătorul sindic poate duce la aplicarea unei amenzi. Dată în Camera de consiliu şi pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei, la data de 06.07.2023.

23 martie 2023, ora 12:00
Complet: C2NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Acordă termen administrativ de control la data de 06.07.2023, Camera de Consiliu, ora 12, pentru când practicianul în insolvenţă: va întocmi raport de activitate, conform art. 59 al. 1 şi 2 din Legea nr. 85/2014 şi îl va depune la dosarul cauzei cel mai târziu până la data de 29.06.2023, raport prin care va informa instanţa cu privire la: demersurile efectuate în procedură, demersurile ce urmează a le efectua, procedura de reorganizare şi respectarea graficului de eşalonare a plăţilor; va ataşa la raport toate publicaţiile şi înscrisurile emise; va face dovada informării creditorilor în condiţiile art. 144 din Legea 85/2014 Totodată, pune în vedere practicianului în insolvenţă să se prezinte (sau să delege un reprezentant care să se prezinte) periodic la Serviciul Arhivă, să verifice şi să ridice de la dosarul cauzei duplicatele cererilor, dacă acestea există în duplicat, dacă nu să solicite copii de pe acestea, să le analizeze şi să ia măsurile ce se impun, măsurile luate să le insereze într-un raport pe care să-l comunice cu petenţii şi să îl publice în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă, dovezile de comunicare, respectiv de publicare în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă urmând a le depune la dosar. Pune în vedere practicianului în insolvenţă că cererile trebuie depuse în conformitate cu art. 41 alin. 4 din Legea 85/2014 rap. la art. 194 Cod procedură civilă separat de raport, iar neîndeplinirea culpabilă a obligaţiilor prevăzute de lege sau stabilite de judecătorul sindic poate duce la aplicarea unei amenzi. Dată în Camera de consiliu şi pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei, la data de 23.03.2023.

8 decembrie 2022, ora 9:00
Complet: C2NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Acordă termen administrativ de control la data de 23.03.2023, Camera de Consiliu, ora 12, pentru când practicianul în insolvenţă: - va întocmi raport de activitate, conform art. 59 al. 1 şi 2 din Legea nr. 85/2014 şi îl va depune la dosarul cauzei cel mai târziu până la data de 16.03.2023, raport prin care va informa instanţa cu privire la: ? demersurile efectuate în procedură, precum şi demersurile ce urmează a le efectua. ? procedura de reorganizare şi respectarea graficului de eşalonare a plăţilor; - va ataşa la raport toate publicaţiile şi înscrisurile emise; - va face dovada informării creditorilor în condiţiile art. 144 din Legea 85/2014 Totodată, pune în vedere practicianului în insolvenţă să se prezinte (sau să delege un reprezentant care să se prezinte) periodic la Serviciul Arhivă, să verifice şi să ridice de la dosarul cauzei duplicatele cererilor, dacă acestea există în duplicat, dacă nu să solicite copii de pe acestea, să le analizeze şi să ia măsurile ce se impun, măsurile luate să le insereze într-un raport pe care să-l comunice cu petenţii şi să îl publice în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă, dovezile de comunicare, respectiv de publicare în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă urmând a le depune la dosar. Pune în vedere practicianului în insolvenţă că cererile trebuie depuse în conformitate cu art. 41 alin. 4 din Legea 85/2014 rap. la art. 194 Cod procedură civilă separat de raport, iar neîndeplinirea culpabilă a obligaţiilor prevăzute de lege sau stabilite de judecătorul sindic poate duce la aplicarea unei amenzi. Dată în Camera de consiliu şi pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei, la data de 08.12.2022.

15 septembrie 2022, ora 9:00
Complet: C2NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: îndeplinire obligaţii

14 aprilie 2022, ora 9:00
Complet: C2NS/MA
Tip soluție: Confirmat plan de reorganizare sau lichidare
Soluția pe scurt: Dispune confirmarea planului de reorganizare cf. P.V. al Adunării Creditorilor din data de 21.01.2022. TERMEN ADMINISTRATIV DE CONTROL 15.09.2022, pentru îndeplinirea obligaţiilor asumate prin planul de reorganizare.

20 ianuarie 2022, ora 9:00
Complet: C2NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În temeiul disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, acordă termen administrativ de control la data de 14.04.2022, pentru votarea planului de reorganizare.

16 septembrie 2021, ora 9:00
Complet: C2NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: continuare procedură

22 aprilie 2021, ora 9:00
Complet: C2NS/MA
Tip soluție: Deschidere procedură generală
Soluția pe scurt: DESCHIDE PROCEDURA GENERALĂ DE INSOLVENŢĂ.



Pagina principală