Informații dosare ce cuprind 1761/85/2018

(date furnizate de portalul instanțelor de judecată)

1. Numărul dosarului: 1761/85/2018
Data înregistrării: 25 iulie 2018, ora 10:08:00
Data ultimei modificări: 10 ianuarie 2025, ora 14:06:00
Instanță: Tribunalul Sibiu
Secție: Secţia a II-a civilă, de contencios administrativ şi fiscal
Materie: Faliment
Obiect: cererea debitorului (art.66 alin.10 din Legea nr.85/2014)
Stadiu procesual: Fond

Părți:
S.C. IMOB PREST S.R.L., J32/586/2003, CUI 15420290 - Debitor
ADMINISTRAŢIA JUDEŢEANĂ A FINANŢELOR PUBLICE SIBIU - Creditor
DIRECTIA FISCALĂ LOCALĂ SIBIU - Creditor
S.C. IMOB PREST S.R.L., J32/586/2003, CUI 15420290 PRIN FAUR CONSULTING IPURL - Debitor
OFICIUL REGISTRULUI COMERŢULUI - Intimat

Ședințe:
17 decembrie 2024, ora 09:00
Complet: C5 Fond Litigii Profesionisti
Tip soluție: Admis
Soluția pe scurt: În temeiul art. 175 alin. 2 din Legea nr. 85/2014, Aprobă Raportul final de activitate întocmit de lichidatorul judiciar SIBINSOLV IPURL. Dispune închiderea procedurii insolvenţei debitorului S.C. IMOB PREST S.R.L. Dispune radierea debitorului din Registrul comerţului În temeiul art. 180 din Legea privind procedura insolvenţei. Descarcă pe lichidatorul judiciar de orice îndatoriri şi responsabilităţi. Aprobă decontul lichidatorului judiciar SIBINSOLV IPURL în cuantum de 10.000 lei plus TVA ce se va plăti din fondul de lichidare. In temeiul art. 179 din Legea privind procedura insolvenţei, dispune notificarea prezentei sentinţe debitorului, Direcţiei Generală Regionale a Finanţelor Publice Braşov, Administraţiei Judeţene a Finanţelor Publice Sibiu, Oficiului Registrului Comerţului de pe lângă Tribunalul Sibiu pentru efectuarea menţiunii de radiere, precum şi publicarea în Buletinul procedurilor de insolvenţă pentru notificarea închiderii procedurii faţă de creditori. Cu drept de apel în 7 zile de la comunicare. Cererea de apel se depune la Tribunalul Sibiu.

5 decembrie 2024, ora 09:00
Complet: C5 Fond Litigii Profesionisti
Tip soluție: Amână pronunţarea
Soluția pe scurt: Amână pronuntarea în cauză în data de 17.12.2024.

19 septembrie 2024, ora 09:00
Complet: C5 Fond Litigii Profesionisti
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Acordă termen de judecată în data de 05.12.2024, ora 09.00, sala F, pentru continuarea procedurii în vederea distribuirii sumelor aflate în contul debitoarei aflată în insolvenţă.

8 februarie 2024, ora 09:00
Complet: C5 Fond Litigii Profesionisti
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Acordă termen de judecată la 19.09.2024, ora 09.00 pentru continuarea procedurii insolvenţei, respectiv pentru distribuirea sumelor aflate în contul de insolvenţă.

7 septembrie 2023, ora 09:00
Complet: C5 Fond Litigii Profesionisti
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Pentru continuarea procedurii insolventei în vederea valorificării bunurilor debitoarei şi lichidării patrimoniului debitoarei.

6 aprilie 2023, ora 09:00
Complet: C5 Fond Litigii Profesionisti
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Acordă termen în 07.09.2023, ora 09.00 pentru continuarea procedurii în vederea identificării si valorificării bunurilor debitoarei şi pentru recuperarea creantelor.

15 decembrie 2022, ora 09:00
Complet: C5 Fond Litigii Profesionisti
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Pentru continuarea procedurii insolvenţei în vederea evaluarii bunurilor gasite in patrimoniul debitoarei.

23 iunie 2022, ora 09:00
Complet: C5 Fond Litigii Profesionisti
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Pentru continuarea procedurii insolventei in vederea recuperarii creantei debitoarei si distribuirii sumelor.

3 martie 2022, ora 09:00
Complet: C5 Fond Litigii Profesionisti
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Pentru continuarea procedurii insolventei in vederea solutionarii definitive a dosarului asociat 1761/85/2018/a2.

18 noiembrie 2021, ora 09:00
Complet: C5 Fond Litigii Profesionisti
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Pentru continuarea procedurii insolventei in vederea solutionarii definitive a dosarului asociat 1761/85/2018/a2, formularii si solutionarii definitive a actiunii de atragere a raspunderii patrimoniale a fostului administartor social.

9 septembrie 2021, ora 09:00
Complet: C5 Fond Litigii Profesionisti
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Pentru continuarea procedurii insolvenţei in vederea solutionarii definitive a dosarului asociat 1761/85/2018/a2 si pentru inventarierea bunurilor din patrimoniul debitoarei

22 aprilie 2021, ora 10:00
Complet: C5 Fond Litigii Profesionisti
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Pentru continuarea procedurii insolventei.

13 aprilie 2021, ora 09:00
Complet: C2 Fond Litigii Profesionisti
Tip soluție: Termen preschimbat
Soluția pe scurt: se preschimbă termenul pentru data de 22.04.2021 , ora 10 Complet 5 FLP

18 februarie 2021, ora 09:00
Complet: C5 Fond Litigii Profesionisti
Tip soluție: Termen preschimbat
Soluția pe scurt: se preschimbă termenul pentru data de 22.04.2021 , ora 10 Complet 5 FLP

19 ianuarie 2021, ora 09:00
Complet: C2 Fond Litigii Profesionisti
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Acordă termen la data de 13.04.2021

22 septembrie 2020, ora 09:00
Complet: C2 Fond Litigii Profesionisti
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Acordă termen de judecată la data de 19.01.2021.

11 martie 2020, ora 09:00
Complet: C2 Fond Litigii Profesionisti
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Admite cererea. Deschide procedura falimentului.

10 martie 2020, ora 09:00
Complet: C2 Fond Litigii Profesionisti
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Amână pronunţarea la data de 11.03.2020.

28 ianuarie 2020, ora 09:00
Complet: C2 Fond Litigii Profesionisti
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Acordat termen la data de 10.03.2020.

10 decembrie 2019, ora 09:00
Complet: C2 Fond Litigii Profesionisti
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Acordat termen la data de 28.01.2020.

15 octombrie 2019, ora 09:00
Complet: C2 Fond Litigii Profesionisti
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Acordat termen la data de 10.12.2019.

11 iunie 2019, ora 09:00
Complet: C2 Fond Litigii Profesionisti
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Acordat termen la data de 15.10.2019.

26 martie 2019, ora 09:00
Complet: C2 Fond Litigii Profesionisti
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Acordat termen la data de 11.06.2019.

12 februarie 2019, ora 09:00
Complet: C2 Fond Litigii Profesionisti
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Acordă termen la data de 26.03.2019.

11 decembrie 2018, ora 09:00
Complet: C2 Fond Litigii Profesionisti
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Acordat termen la data de 12.02.2019.

23 octombrie 2018, ora 09:00
Complet: C2 Fond Litigii Profesionisti
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Acordat termen la data de 11.12.2018

1 august 2018, ora 09:00
Complet: C2 Fond Litigii Profesionisti Vacanta
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Admite cererea formulată de debitorul S.C. IMOB PREST S.R.L., prin administrator statutar Apolzan Delia Maria şi, în consecinţă: Deschide procedura generală de insolvenţă împotriva debitorului S.C. IMOB PREST S.R.L., în temeiul art.71 alin.1 teza întâi raportat la art. 66 din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenirea insolven?ei ?i de insolven?ă. Desemnează administrator judiciar provizoriu, la cererea debitorului, pe practicianul în insolvenţă Cabinet Individual de Insolvenţă Marcoviciu Sorin Ştefan care va îndeplini atribuţiile prevăzute de art. 58 din lege şi de către judecătorul sindic, cu o retribuţie de 800 lei lunar, în temeiul art.73 alin.1 teza finală raportat la art. 45 alin.1 lit. d coroborat cu art. 57 alin.1 din Legea nr. 85/2014, până la confirmarea/înlocuirea sa de către adunarea creditorilor şi va fi retribuit pe bază de decont justificativ ce se va achita din averea debitorului sau, în lipsa disponibilităţilor în contul debitorului, din fondul de lichidare prevăzut la art. 39 alin. 4 din legea insolven?ei. Obligă debitorul, prin administrator/i social/i, să pună la dispoziţia administratorului judiciar provizoriu toate informaţiile şi documentele apreciate ca necesare de către acesta din urmă cu privire la activitatea şi averea sa, precum şi lista cuprinzând transferurile patrimoniale făcute în cei 2 ani anteriori deschiderii procedurii, sub sanc?iunea ridicării dreptului de administrare, în baza art.82 alin.1 din Legea nr. 85/2014. Pentru această obligaţie fo/stul/ştii administrator/i social/i va/vor fi notificat/ţi de către administratorul judiciar provizoriu şi la domiciliul actual în acest sens, după solicitarea acestor date de la Direcţia pentru Evidenţa Persoanelor competentă sau verificare directă a actului de identitate în cazul prezentării acestora. Stabileşte în sarcina administratorului judiciar provizoriu următoarele atribuţii, urmând a face dovada corespunzătoare la dosar: - ca în termen de maxim 10 zile de la notificarea deschiderii procedurii să convoace adunarea generală a acţionarilor, asociaţilor sau membrilor persoanei juridice în vederea desemnării administratorului special, în baza art. 53 alin.1 raportat la art. 52 din Legea nr. 85/2014, cu menţionarea în convocator a sancţiunii decăderii din drepturile recunoscute de procedură şi care sunt exercitate prin administrator special, în cazul în care nu se desemnează un administrator special, precum şi a faptului că de la data deschiderii procedurii convocarea, prezidarea şi asigurarea secretariatului şedinţelor adunării acţionarilor/asociaţilor ori membrilor debitorului persoană juridică se face numai de către administratorul judiciar, conform art. 58 alin.1, lit. g coroborat cu art.54 şi 55 din Legea nr. 85/2014; - să înregistreze, de îndată după desemnarea administratorului special, la ORC menţiunea privitoare la acesta pentru opozabilitate faţă de terţi, conform art. 190 al.1, lit. e din OMJ nr. 2.594/C*) din 10 octombrie 2008 pentru aprobarea Normelor metodologice privind modul de ţinere a registrelor comerţului, de efectuare a înregistrărilor şi de eliberare a informaţiilor; - ca în termen de cel mult 20 de zile de la desemnare să examineze situaţia economică a debitorului şi a documentelor depuse conform prevederilor art.67 sau 74 şi să întocmească un raport prin care să propună fie intrarea în procedura simplificată fie continuarea perioadei de observaţie în cadrul procedurii generale, în baza art.92 raportat la art. 58 alin.1 lit. a din Legea nr. 85/2014, - ca în termen de cel mult 40 de zile de la desemnare să examineze activitatea debitorului şi să întocmească un raport amănunţit asupra cauzelor şi împrejurărilor care au dus la apariţia stării de insolvenţă şi dacă are sau nu legătură cu celălalt/ceilalţi membr/u/i ai grupului de societăţi, după verificarea persoanele împuternicite la bănci de către debitoare şi operaţiunile efectuate de acestea, cu menţionarea eventualelor indicii sau elemente preliminare privind persoanele cărora le-ar fi imputabilă această stare şi cu privire la existenţa premiselor angajării răspunderii acestora, în condiţiile art.169-173 din Legea nr. 85/2014 precum şi asupra posibilităţii reale de reorganizare a societăţii ori a motivelor ce nu permit reorganizarea ce va fi mai întâi prezentat adunării creditorilor spre dezbatere şi apoi supus judecătorului-sindic, în baza art.92 raportat la art. 58 alin.1 lit. b din Legea nr. 85/2014, asigurând totodată posibilitatea de consultare a raportului de cauze la sediul său, pe cheltuiala solicitantului, o copie a acestuia urmând a o depune la dosarul cauzei şi la registrul comerţului, comunicând-o totodată şi societăţii debitoare, - notificarea deschiderii procedurii către furnizorii de servicii - electricitate, gaze naturale, apă, servicii telefonice sau altele asemenea, (dacă există numai în perioada de observaţie şi de reorganizare), debitorului, creditorilor – cu cel puţin 10 zile înainte de îndeplinirea termenului-limită pentru înregistrarea cererilor de admitere a creanţelor, inclusiv părţilor vătămate constituite părţi civile în procesul penal dacă există şi Oficiului Registrului Comerţului de pe lângă Tribunalul Sibiu, care se va realiza conform Codului de procedură civilă, prin publicare într-un ziar de largă circulaţie şi prin Buletinul Procedurilor de Insolvenţă, creditorii având drept de opoziţie faţă de încheierea de deschidere a procedurii, în termen de 10 zile de la comunicarea notificării, în baza art. 71 alin. 2 raportat la art.77, 99 şi 100 din Legea nr. 85/2014 coroborat cu art.21 al.1,lit. f din Legea nr.26/1990, - ca în termen de 60 de zile de la data deschiderii procedurii să inventarieze bunurile din averea debitorului, pe baza informaţiilor primite de la debitor în condiţiile art. 67 sau 74 şi/sau pe baza oricăror informaţii şi documente solicitate autorităţilor competente potrivit legii în temeiul şi condiţiile art. 96 (CF, AEGRM, direcţia fiscală locală sau orice alte autorităţi competente similare) şi să depună actul de inventar la dosarul cauzei, în baza art.58 al.1, lit. o, 101 al. 1 din Legea nr. 85/2014. Totodată ca, în cazul în care există bunuri în averea debitorului, în termen de două zile de la depunerea raportului de evaluare la dosarul cauzei să transmită spre publicare în BPI un anunţ în acest sens cu menţiunea expresă că împotriva acestuia se pot formula obiecţiuni în termen de maximum 5 zile de la această publicare. În cazul în care debitorul are bunuri supuse transcripţiei, inscripţiei sau înregistrării în registrele de publicitate, administratorul judiciar va trimite instanţelor, autorităţilor ori instituţiilor care ţin aceste registre o copie de pe hotărârea de deschidere a procedurii, spre a se face menţiune în baza art. 101 al. 2 din Legea nr. 85/2014 coroborat cu art.902, al.2, pct. 16 C. civ. În baza art. 100 alin. 1 lit. b din Legea nr. 85/2014 fixează termenul limită pentru înregistrarea cererilor de admitere a creanţelor asupra averii debitorului la 14.09.2018, care trebuie să cuprindă menţiunile prevăzute de art.104 din acelaşi act normativ şi să se refere la creanţe anterioare datei de deschidere a procedurii generale, În baza art. 100 alin. 1 lit. c coroborat cu 105 al.1 şi 2 şi respectiv 106 din Legea nr. 85/2014 şi ţinând cont de HP nr.11/2016 a ÎCCJ, a art. 58 al.2 din Legea nr. 85/2014 fixează termenul limită pentru verificarea fiecărei creanţe şi a documentelor depuse, (cu excepţia dispoziţiilor art.102 al.1, sens în care - la nevoie - lichidatorul va efectua verificări inclusiv la ITM în îndeplinirea atribuţiilor legale), inclusiv sub aspectul existenţei dovezii de timbrare a acestora cu suma de 200 lei iar în cazul cererilor de repunere în termen cu 20 lei, precum şi al intervenirii sau nu a prescripţiei extinctive a creanţei, întocmirea şi publicarea în BPI a tabelului preliminar al creanţelor la 04.10.2018. În baza art. 58 al.2 coroborat cu art. 40, 105 şi 146 din Legea nr. 85/2014 stabileşte în sarcina administratorului/lichidatorului judiciar sau a celui provizoriu ca organ al procedurii obligaţia: - de a proceda, pe parcursul procedurii, la solicitarea şi verificarea integrală şi fără ştersături a tuturor documentelor ce privesc eventuale cesiuni de creanţă etc., în sensul de a verifica şi conţinutul contractelor de cesiune care reprezintă raportul substanţial dintre cedent şi cesionar prin raportare la dispoziţiile art. 1566 şi următoarele C.civ., inclusiv sub aspectul prevederii preţului, ca element esenţial/constitutiv al unei asemenea operaţiuni juridice atunci când sunt cu titlu oneros (art.1650 şi următoarele C.civ.) şi care trebuie să rezulte cu certitudine din actul întocmit în condiţiile legii şi nu dedus din acest act sau din altul la care face trimitere şi care nu este depus spre verificare, sau eventual cu titlu gratuit (act autentic, art.1011 C.civ.), - în cazul în care se invocă faptul că aceste solicitări ar reprezenta un secret comercial/secret bancar/act confidenţial, acest aspect trebuie să aibă la bază o cerere temeinic argumentată în fapt şi drept, de ce anume sunt astfel apreciate/calificate de către aceste terţe persoane faţă de procedură sau chiar eventuali participanţi la procedură şi care să implice secretizarea acestora sub aspectul preţului etc. şi păstrarea integrală a acestora în condiţii specifice (confidenţiale) de către instanţă, la sediul căreia urmează a fi depuse şi verificate de către administratorului/lichidatorul judiciar, - de a studia în timp util toate documentele care se depun la dosarul cauzei între termene astfel încât să fie în măsură să întocmească rapoarte, să formuleze opinii etc. în cunoştinţă de cauză cu cel puţin cinci zile calendaristice înainte de următorul termen de judecată stabilit. În anunţul de publicare în BPI a tabelului preliminar de creanţe administratorul judiciar va menţiona în mod expres că termenul de depunere Tribunalul Sibiu a contestaţiilor împotriva tabelului preliminar este de 7 zile de la publicare în BPI şi va indica cerinţele prevăzute la art.111 alin.3-5 din legea insolvenţei pentru depunerea contestaţiilor, inclusiv necesitatea achitării taxei judiciare de timbru în sumă de 200 lei, sub sancţiunea anulării. Odată cu publicarea în BPI a tabelului preliminar de creanţe, administratorul judiciar va trimite de îndată notificări creditorilor ale căror creanţe sau drepturi de preferinţă au fost trecute parţial în tabelul preliminar de creanţe sau înlăturate, precizând totodată şi motivele. În baza art. 100 alin. 1 lit. d coroborat cu art. 111 alin.6 din Legea nr. 85/2014 fixează termenul de definitivare a tabelului creanţelor la 22.10.2018 ?i pentru soluţionarea eventualelor contestaţii la 23.10.2018. Întocmirea şi publicării în BPI a tabelului definitiv al tuturor creanţelor împotriva averii debitorului se va face de către administratorul judiciar numai după ce toate contestaţiile la creanţe au fost soluţionate şi s-a predat raportul de evaluare a garanţiilor, în care se va arăta suma, prioritatea şi situaţia fiecărei creanţe, beneficiară sau nu a unei cauze de preferinţă, conform art.112 din Legea nr. 85/2014. În baza art. 100 alin. 1 lit. e din Legea nr. 85/2014 stabileşte prima şedinţă a Adunării Creditorilor la 09.10.2018, ora urmând a fi stabilită de către practicianul în insolvenţă, ce va avea loc la sediul administratorului judiciar provizoriu având ca ordine de zi alegerea Comitetului de Creditori şi confirmarea/înlocuirea administratorului judiciar provizoriu, stabilirea onorariului acestuia, alegerea comitetului creditorilor şi analizarea raportului cu privire la cauzele şi împrejurările care au dus la apariţia insolvenţei debitorului şi care va fi convocată şi prezidată de administratorul judiciar provizoriu ce va depune totodată la dosarul cauzei procesul-verbal şi hotărârea Adunării creditorilor aferentă, precum şi dovada publicării acesteia în Buletinul procedurilor de insolvenţă, cu menţiunea că hotărârea poate fi contestată de creditori, pentru motive de nelegalitate, în termen de 5 zile de la data publicării în BPI. În baza art. 39 din Legea nr. 85/2014 dispune deschiderea de către debitor a unui cont la o unitate bancară din care vor fi suportate cheltuielile aferente procedurii, în termen de două zile de la notificarea deschiderii procedurii, în caz de neîndeplinire a atribuţiei, contul va fi deschis de către administratorul judiciar provizoriu. Eventualele disponibilităţi băneşti vor fi păstrate într-un cont special de depozit bancar. În baza art. 76 din Legea nr. 85/2014 dispune comunicarea hotărârii de deschidere a procedurii insolvenţei către instanţele judecătoreşti în a căror jurisdicţie se află sediul debitorului declarat la registrul corespunzător şi tuturor băncilor unde debitorul are deschise conturi. În baza art. 71 din Legea nr. 85/2014 dispune comunicarea de îndată a prezentei minute administratorului judiciar provizoriu. Executorie. Cu drept de apel, în termen de 7 zile de la comunicarea hotărârii. Cererea de apel se depune la Tribunalul Sibiu. Stabileşte termen în vederea desfăşurării procedurii la 23.10.2018. Pronunţată în şedinţa publică, azi, 01.08.2018.



Pagina principală