Informații dosare ce cuprind 17986/3/2025
(date furnizate de portalul instanțelor de judecată)
1. Numărul dosarului:
17986/3/2025
Data înregistrării:
26 mai 2025, ora 13:07:00
Data ultimei modificări:
22 iulie 2025, ora 12:14:56
Instanță:
Tribunalul București
Secție:
Secţia a-VII-a Civilă
Materie:
Faliment
Obiect:
cererea debitorului (art.66 alin.10 din Legea nr.85/2014) Dosar repartizat manual Completului 14 CC, în conformitate cu disp. art. 134 alin. 3 din ROIIJ
Stadiu procesual:
Fond
Părți:
BEVIRANI SRL - Debitor
DIRECTIA GENERALA REGIONALA A FINANTELOR PUBLICE BUCURESTI IN REPREZENTAREA ADMINISTRATIEI SECTOR 6 A FINATELOR PUBLICE - Creditor
DIRECTIA GENERALA REGIONALA A FINANTELOR PUBLICE BUCURESTI IN REPREZENTAREA STATULUI ROMAN PRIN MINISTERUL FINANTELOR - Creditor
ROMANIAN PAPER DISTRIBUTION SRL - Creditor
DACRIS IMPEX SRL - Creditor
BANCA TRANSILVANIA SA - Creditor
FROMMERPRINT SRL - Creditor
EMA BP SALES SRL - Creditor
SOCIETATEA COOPERATIVA MEŞTEŞUGĂREASCĂ COLIN DAILY - Creditor
Ședințe:
15 octombrie 2025, ora 09:00
Complet: C14
Tip soluție:
Soluția pe scurt:
4 iunie 2025, ora 9:00
Complet: Camera de Consiliu C14
Tip soluție: Admite cererea
Soluția pe scurt: Admite cererea debitorului SC BEVIRANI SRL .
În temeiul art. 71 alin. 1 din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă deschide procedura generală împotriva debitoarei SC BEVIRANI SRL.
Califică cererea creditorului SC ANTALIS SA ca fiind declaraţie de creanţă ce urmează a fi analizată de administratorul judiciar.
În baza art. 66 alin. 6 din Legea 85/2014 va constata faptul că cererea de deschidere a procedurii insolvenţei formulată de creditorul SC ANTALIS SA a devenit declaraţie de creanţă şi va fi analizată de administratorul judiciar.
Conexează dosarul nr. 44288/3/2024 la prezenta.
Dă dispoziţie tuturor băncilor la care debitoarea are disponibil în conturi să nu dispună de acestea fără un ordin al judecătorului sindic sau al administratorului judiciar, obligaţia de înştiinţare a băncilor revenindu-i administratorului judiciar, în cazul în care operează ridicarea de drept a dreptului de administrare.
Fixează următoarele termene limită: a) termenul limită pentru înregistrarea cererii de admitere a creanţelor asupra averii debitorului – 21.07.2025; b) termenul de verificare a creanţelor, de întocmire şi publicare în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă a tabelului preliminar de creanţe – 11.08.2025; c) termenul de definitivare a tabelului creanţelor – 05.09.2025; d) data primei şedinţe a adunării generale a creditorilor – 18.08.2025.
Numeşte administrator judiciar provizoriu pe ATLAS INSOLV SPRL cu o remuneraţie de 5.000 lei din averea debitoarei, care va îndeplini atribuţiile prevăzute de art. 58 din Legea nr. 85/2014.
În temeiul art. 71 alin. 2 din Legea nr. 85/2014, dispune ca administratorul judiciar să trimită o notificare, în condiţiile art. 99 alin. 3 din lege, privind deschiderea procedurii generale împotriva debitorului, tuturor creditorilor menţionaţi în lista depusă de debitor în conformitate cu art. 67 alin. 1 lit. c), debitorului şi oficiului registrului comerţului sau, după caz, registrului societăţilor agricole ori registrului asociaţiilor şi fundaţiilor în care debitorul este înmatriculat, pentru efectuarea menţiunii, instanţelor judecătoreşti în a căror jurisdicţie se află sediul declarat la registrul comerţului, şi tuturor băncilor unde debitorul are deschise conturi, în vederea aplicării prevederilor art. 75 din Legea nr.85/2014.
Pune în vedere administratorului judiciar să efectueze în 60 de zile de la data pronunţării prezentei hotărâri inventarierea bunurilor debitorului, să întocmească şi să depună la dosar, în termen de 20 de zile de la desemnare, raportul prevăzut la art. 92 alin. 1 din Legea nr. 85/2014, şi, în termen de 40 de zile de la desemnare, raportul prevăzut la art. 97 din aceeaşi lege.
În temeiul art. 39 din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, dispune deschiderea de către debitor a unui cont la o unitate bancară din care vor fi suportate cheltuielile aferente procedurii, în termen de 2 zile de la notificarea deschiderii procedurii; în caz de neîndeplinire a atribuţiei, contul va fi deschis de către administratorul judiciar. Eventualele disponibilităţi băneşti vor fi păstrate într-un cont special de depozit bancar.
Pune în vedere administratorului judiciar prevederile art. 252 din Legea nr. 31/1990, republicată şi dispune îndeplinirea formalităţilor privind menţionarea la registrul comerţului a reprezentanţilor permanenţi ai săi.
Pune în vedere administratorului judiciar să depună lunar la dosar raportul prevăzut de art. 59 alin. 1 din Ordonanţa de Urgenţă nr. 91/2013.
Pune în vedere administratorului judiciar/lichidatorului judiciar ca notificările transmise creditorilor să cuprindă solicitarea de comunicare a declaraţiilor de creanţe, a documentelor justificative, a taxei de timbru: (i) un exemplar va fi transmis atât in format scriptic (hârtie) la grefa Secţiei a VII-a Civilă a Tribunalului Bucureşti, cât şi în format electronic (documente PDF de maximum 4 MB fiecare) pe adresa de e-mail a Secţiei a VII-a Civilă a Tribunalului Bucureşti (trb-insolventa@just.ro); (ii) exemplarul destinat practicianului in insolventa va fi transmis pe adresa de corespondenta electronică ce va fi indicată de acesta prin notificare.
Fixează termen pentru continuarea procedurii la 15.10.2025, ora 09:00.
Executorie.
Cu drept de apel în termen de 7 zile de la comunicarea hotărârii prin publicare în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă, ce va fi depus la Tribunalul Bucureşti Secţia a VII-a Civilă.
Pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei, azi, 04.06.2025.
Pagina principală